Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wat een mafklappers daar. Als die lui nou eerst zorgen dat het trackingsysteem weer werkt (de core van de game imo) en dan pas verder gaan uitrollen... Die lui in andere landen kunnen er net zoals wij voor de launch wel aan de app komen.Stefan_99 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:19:
Ik weet niet of iemand dit hier al geplaatst heeft (waarschijnlijk wel), maar ik kon het niet vinden:
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/aug2016-update/
http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/launch-latam/
Je moet ook de naam weer terug zetten naar Vaporeon na de evolutie.ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:18:
[...]
Ik heb inmiddels 3 Jolteons die Rainer heten dus ik kan bevestigen dat het niet meer werkt na de eerste keer.
Bij mij werkt het tot nu toe elke keer. En ik ben nou niet bepaald een geluksvogel...

Haha zo werkt het inderdaad niet nee, tenzij ze echt de methode niet volgen, echter is het dan nog steeds geen bewijs dat het werkt, puur een ontkrachting van de test.Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:21:
[...]
Exact. Die methode die op Reddit genoemd wordt is vrij ingewikkeld. Als het dan bij iemand toevallig wel "werkt" (kans van 1/3^n waarbij n het aantal keren is dat het "werkt") dan ziet men dat als "bewijs" dat hun methode werkt. En als het toevallig niet werkt (kans van 1-1/3^n) dan zeggen ze "dan heb je het zeker niet helemaal goed gedaan" en zien ze het ook als bewijs dat hun methode werkt. Zo kan ik het ook...
Overigens is het feit dat het bij veel mensen niet lukt ook nog geen bewijs dat het niet kan.
Ik koester nog een stiekeme hoop dat er een methode is die werkt. Maar of en wanneer we die vinden weet ik ook niet.
Dat ben je toch wel, mits je maar genoeg eevee's evolueert krijg je ze vanzelf allemaal. Lang leve statistiekmat.hi.as schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:22:
Prima ook dat het maar eenmaal werkt. Zo ben je in ieder geval zeker dat je je Pokedex compleet kan krijgen.
spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:26:
[...]
Dat ben je toch wel, mits je maar genoeg eevee's evolueert krijg je ze vanzelf allemaal. Lang leve statistiek

Nou dan heb je toch geluk hoor.kleefei schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:24:
[...]
Je moet ook de naam weer terug zetten naar Vaporeon na de evolutie.
Bij mij werkt het tot nu toe elke keer. En ik ben nou niet bepaald een geluksvogel...
Mijn eerste Eevee, Sparky genoemd --> Jolteon geworden
Mijn tweede Eevee, Rainer genoemd --> Faporeon geworden
Mijn derde Eevee, Pyro genoemd --> Flareon geworden.
Tot zover geen probleem. Alle Eeveelutions hierna weer hun orginele naam terug gegeven. Dit is allemaal minstens 1 week geleden.
Gister genoeg candy en een sterke Eevee gevonden. Ik wilde een sterke Jolteon dus heb ik hem Sparky genoemd. App afgesloten en opnieuw opgestart. En dit werd dus mooi een Vaporeon. Well honeybadgers don't care
Bij mij scanned ie alleen Santa Monica pier weerjapjaan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:13:
Deze werkt een beetje: https://map.goradar.io/
Lukt ook niet om marker te verplaatsen, of met share location oid..
https://github.com/mchris...monGo-DesktopMap/releases
En die is nog niet geupdate
spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:32:
Overigens zie ik hier inmiddels in de buurt ook wel wat dingen langskomen in gyms waarvan ik mijn twijfels heb over de eerlijkheid ervan... Hoge levels, niet eerder geziene namen, en allemaal redelijk vergelijkbaar in naamgeving... dubieus

Haha ja klopt, reed daar vorige week woensdag om 23:30 rond en toen was het een partij druk daarjapjaan schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:06:
[...]
Noorderplantsoen, Westerhaven, Gedempte Zuiderdiep (al is het daar wat minder actief de laatste dagen). Westerhaven lijkt nog het meest actief te zijn. Hier op 't bruggetje: 53.214860, 6.559352
Mijn python script (Pokémon Go Map) werkt ook al niet meer. Zouden ze in de nieuwe versie iets ingebouwd hebben waarmee ze kunnen zien of een verbinding vanuit de app gemaakt wordt, en zo alle andere verkeer blocken ? Hopen dat ze daar snel iets op vinden want zo wordt het wel een stuk lastigerpoor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Bij mij scanned ie alleen Santa Monica pier weer
You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.
Ja hij werkt via dezelfde tool, maar zij hebben ergens een aanpassing gedaan waardoor die wel weer werkt.DarkElement schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:33:
Dat werkt gewoon via de volgende tool:
https://github.com/mchris...monGo-DesktopMap/releases
En die is nog niet geupdate
Dat gevoel heb ik zovaak met de eieren.spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:34:
Ah en mn 10km ei is uitgekomen... omanyte met 25 candy... it's something ...

PSN: Alvanosa
Hij werkt niet eens hierP.K. schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:36:
[...]
Ja hij werkt via dezelfde tool, maar zij hebben ergens een aanpassing gedaan waardoor die wel weer werkt.
https://www.reddit.com/r/...s_completely_changed_the/u_nix_we_all schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:35:
[...]
Mijn python script (Pokémon Go Map) werkt ook al niet meer. Zouden ze in de nieuwe versie iets ingebouwd hebben waarmee ze kunnen zien of een verbinding vanuit de app gemaakt wordt, en zo alle andere verkeer blocken ? Hopen dat ze daar snel iets op vinden want zo wordt het wel een stuk lastiger
Schijbaar is de API aangepast en hebben ze van alles door elkaar gehaald.
Je zou toch stoppenpoor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Bij mij scanned ie alleen Santa Monica pier weer
Hier meer info.Ossi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:38:
[...]
https://www.reddit.com/r/...s_completely_changed_the/
Schijbaar is de API aangepast en hebben ze van alles door elkaar gehaald.
[ Voor 43% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2016 10:41 ]
is everything cool?
Jammer.. had er wel goede hoop in.. Maar die fuckers blijven de boel veranderen, zelf niet met iets fatsoenlijks komen en ondertussen maar in meer en meer landen uitrollen.. Hierdoor zullen de servers nog meer belast worden en duurt het nog langer voordat we een oplossing van hun gaan krijgen in de vorm van een radar oid
EN ondertussen wel schrijven: "We heard loud and clear" dat mensen de batterysaver misten.. OMG!!!!!! NOBODY CARES F#CKERS!!!!!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door poor Leno op 04-08-2016 10:42 ]
Nu het de enige tool is die werkt, is de server een beetje druk denk ik.
Eerder vanmorgen werkte ie nog wel.
Het is net als met roken...poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Nee echt serieus nu ga ik echt stoppen!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Zolang ze het spel niet fatsoenlijk in orde maken zullen de mensen net zo hard stoppen met het spel als dat er nieuw bijkomen.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:41:
Ook Pokewhere dood sinds vanochtend![]()
Jammer.. had er wel goede hoop in.. Maar die fuckers blijven de boel veranderen, zelf niet met iets fatsoenlijks komen en ondertussen maar in meer en meer landen uitrollen.. Hierdoor zullen de servers nog meer belast worden en duurt het nog langer voordat we een oplossing van hun gaan krijgen in de vorm van een radar oid![]()
EN ondertussen wel schrijven: "We heard loud and clear" dat mensen de batterysaver misten.. OMG!!!!!! NOBODY CARES F#CKERS!!!!!!!!![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]

Oké, tot morgen!poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:44:
[...]
Nee echt serieus nu ga ik echt stoppen!
Als je paranoide wil zijn: hypothetisch kan Niantic daarmee dus gelogd hebben welke accounts non-authorized clients gebruikt hebben.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ben er zelf 1 keer geweest en wel een chille spot om magikarps te farmen met al die lures. Ook FC Groningen spelers gespot hahaOssi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:35:
[...]
Haha ja klopt, reed daar vorige week woensdag om 23:30 rond en toen was het een partij druk daar
das mooi, ben nu 7 maanden gestopt en bevalt prima
ben ook wel weer ff klaar met dit spelletje
[ Voor 11% gewijzigd door RubenSaurus op 04-08-2016 10:52 ]
Ik had dan denk ik wel geluk. Ik had een goede eevee 91-100% had hem Rainer genoemd (al een aantal dagen) en eergisteren geëvolueerd in een Vaporeon. Had het opgenomen weet alleen niet hoe ik hier een filmpje kan plaatsen (te laks om uit te zoeken haha).Poenzkie schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:29:
[...]
Nou dan heb je toch geluk hoor.
Mijn eerste Eevee, Sparky genoemd --> Jolteon geworden
Mijn tweede Eevee, Rainer genoemd --> Faporeon geworden
Mijn derde Eevee, Pyro genoemd --> Flareon geworden.
Tot zover geen probleem. Alle Eeveelutions hierna weer hun orginele naam terug gegeven. Dit is allemaal minstens 1 week geleden.
Gister genoeg candy en een sterke Eevee gevonden. Ik wilde een sterke Jolteon dus heb ik hem Sparky genoemd. App afgesloten en opnieuw opgestart. En dit werd dus mooi een Vaporeon. Well honeybadgers don't care
Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10
2x de easter egg gedaan en beide keren werkte het perfect. Je moet alleen na de rename echt helemaal uitloggen en eventjes wachten met weer opstarten van de applicatie.fingerhead schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:55:
[...]
Ik had dan denk ik wel geluk. Ik had een goede eevee 91-100% had hem Rainer genoemd (al een aantal dagen) en eergisteren geëvolueerd in een Vaporeon. Had het opgenomen weet alleen niet hoe ik hier een filmpje kan plaatsen (te laks om uit te zoeken haha).
Binnenkort ziet Pokémon Go er dus zo uit:

Hoe sneller je gedwongen wordt te wennen aan de vanilla gameplay, hoe minder "erg" de overgang is.
Als ze nou de komende update een (heel basic desnoods) trackingmechanisme terug in de game zetten is het natuurlijk pas echt weer leuk spelen.
Volgende stap: bots bannen! Maar aangezien die vast ook API calls maken lijkt me dat ook niet supermoeilijk.
Ja want die 2e keer kan natuurlijk niet puur toeval zijn, wou je zeggen?Vecodo schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:56:
[...]
2x de easter egg gedaan en beide keren werkte het perfect. Je moet alleen na de rename echt helemaal uitloggen en eventjes wachten met weer opstarten van de applicatie.
Ook een collega heeft het 3x gedaan, werkte.Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:57:
[...]
Ja want die 2e keer kan natuurlijk niet puur toeval zijn, wou je zeggen?
Zelfs ontwikkelaar heeft bevestigd dat het een easter egg is tijdens pers conf op comic-con. Zelfde als 'truk' om pikachu als starter te krijgen.
Dus ja, ik beweer dat het geen geluk is.
[ Voor 10% gewijzigd door Vecodo op 04-08-2016 10:59 ]
Omg dude, je kunt ze alle 3 een keer doen ja, dus dat is die 3 keer, daar is totaal geen discussie over. Het gaat erom dat sommigen roepen dat het vaker dan die 3 keer kan en dat is complete onzin.Vecodo schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Ook een collega heeft het 3x gedaan, werkte.
Zelfs ontwikkelaar heeft bevestigd dat het een easter egg is.
Dus ja, ik beweer dat het geen geluk is.
Roepen dat het niet kan is net zo'n grote onzin, we weten het simpelweg niet op dit moment.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:59:
[...]
Het gaat erom dat sommigen roepen dat het vaker dan die 3 keer kan en dat is complete onzin.
Wat de Eevee truuk betreft: 3x succesvol doen *kan* toeval zijn geweest.
[ Voor 15% gewijzigd door ijdod op 04-08-2016 11:03 ]
We kunnen iig wel vaststellen dat het op de 'normale' manier niet mogelijk is om meerdere Jolteon/Flareon/Vaporeon te verkrijgen.spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Roepen dat het niet kan is net zo'n grote onzin, we weten het simpelweg niet op dit moment.
En dat klopt dus niet.spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Roepen dat het niet kan is net zo'n grote onzin, we weten het simpelweg niet op dit moment.
Als 1 iemand een post maakt op Reddit dat het kan, en er zijn 30 replies dat het niet kan, zijn er vervolgens heel veel mensen die buiten Reddit gaan zeggen "Ja hoor, het kan, want ik las 1 post"
Dat heet (goed)gelovig zijn
Dit is ook wel een mooie quote:DigitalError schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:51:
nieuws: Niantic haalt legendarische Pokémon weg bij Pokémon Go-spelers
Dus eerst maximaal cashen en als er nog tijd over is gaan we even de boel fixen. En ondertussen mag niemand een scanner opzetten want o wee als iemand nou eens de bugs via een workaround weet op te lossen...Verder benadrukt Niantic dat het team werkt aan updates en verbeteringen, maar dat de focus op dit moment vooral ligt bij het uitbrengen van de game in meer landen.
Alle theorieen die tot nu toe gefabriceerd zijn zijn debunked, it is safe to assume dat t niet meer kan. Alle logische mogelijkheden (gewoon random doen, zolang je 1 nog niet gehad hebt kunnen die andere 2 nog, als je ze op volgorde doet, etc) hebben we gehad, er zal heus geen elaborate scheme achter zitten van als je daarna je omastar 4 keer upgrade, rode sokken aan doet, een 100% poliwhirl transferred en je telefoon tegen de muur aan gooit kan het opeens wel weer, dus het is vrijwel zeker dat het niet meer kan buiten alle 3 een keertje.spocy schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:01:
[...]
Jij kunt bijvoorbeeld ook niet bewijzen dat er nergens op aarde een pratende hond is die telekinetisch is en kan vliegen, maar ik neem niet aan dat je de hele dag ernaar zit te zoeken, omdat je wel redelijk kunt aannemen dat hij er niet is.
Hoezo? Mensen hebben Pokemons "gevangen" die niet in het spel horen te zitten. Als jij een Zapdos hebt terwijl de ontwikkelaar die niet heeft vrijgegeven, vind ik het niet gek dat ze die bij iedereen verwijderen.DigitalError schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:51:
nieuws: Niantic haalt legendarische Pokémon weg bij Pokémon Go-spelers
Als je vals speelt moet je niet gaan klagen als er consequenties aan vast zitten.
Als die scanners werkten met (voor het overgrote deel) extra accounts. Dat geeft linksom of rechtsom een extra load op de servers. Die cycles willen ze volgens mij gebruiken voor Zuid Amerika...Robkazoe schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:06:
Dus eerst maximaal cashen en als er nog tijd over is gaan we even de boel fixen. En ondertussen mag niemand een scanner opzetten want o wee als iemand nou eens de bugs via een workaround weet op te lossen...
Dat gezegd vraag ik me wel af hoe enthousiast men daar gaat zijn met de huidige editie...
Neeeeeeeee!!!! Niet mijn 100% Poliwhirl! Anything but that!!!mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:07:
[...]
Alle theorieen die tot nu toe gefabriceerd zijn zijn debunked, it is safe to assume dat t niet meer kan. Alle logische mogelijkheden (gewoon random doen, zolang je 1 nog niet gehad hebt kunnen die andere 2 nog, als je ze op volgorde doet, etc) hebben we gehad, er zal heus geen elaborate scheme achter zitten van als je daarna je omastar 4 keer upgrade, rode sokken aan doet, een 100% poliwhirl transferred en je telefoon tegen de muur aan gooit kan het opeens wel weer, dus het is vrijwel zeker dat het niet meer kan buiten alle 3 een keertje.
Jij kunt bijvoorbeeld ook niet bewijzen dat er nergens op aarde een pratende hond is die telekinetisch is en kan vliegen, maar ik neem niet aan dat je de hele dag ernaar zit te zoeken, omdat je wel redelijk kunt aannemen dat hij er niet is.
Wat betreft externe tools... Volgens mij was PokéVision nog de minst zware externe scanner die PoGo-data crawlde. En de hoofdreden waarom de servers nu minder aan hun max zitten nu de externe scanners allemaal offline zijn is volgens mij omdat er daardoor nu minder gespeeld wordt.
Op dit moment niet want de API is veranderd, maar er waren genoeg mensen die dat hadden draaien (waaronder ikzelf gisteren, en nu werkt het dus niet meerpoor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:10:
Is t niet mogelijk om een scanner te maken voor alleen je stad? Dat zou enorm schelen..

Dat is altijd al mogelijk geweest. Je geeft zelf de coordinaten op, of je werkt met een zogenaamde beehive.poor Leno schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:10:
Is t niet mogelijk om een scanner te maken voor alleen je stad? Dat zou enorm schelen..
[ Voor 13% gewijzigd door FREAKJAM op 04-08-2016 11:11 ]
is everything cool?
Dan hadden ze gewoon moet zorgen dat het op de legale methode fatsoenlijk werkt.ijdod schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:08:
Als die scanners werkten met (voor het overgrote deel) extra accounts. Dat geeft linksom of rechtsom een extra load op de servers. Die cycles willen ze volgens mij gebruiken voor Zuid Amerika...
Dat gezegd vraag ik me wel af hoe enthousiast men daar gaat zijn met de huidige editie...
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Nostalgie is een goede manier om mensen te verblinden en acceptatie af te dwingen.
Als de originele Angry Birds of Candy Crush dit soort onzin had uitgevoerd hadden we na 2 weken niks meer van die games vernomen.
Ik vraag mij af hoeveel mensen geld hebben uitgegeven ingame en eigenlijk er wel klaar mee zijn. Bij de eerste 50 Pokemon in de Pokedex ga je nog vol goede moed dingen kopen om meer te vinden, maar daarna slaat de grind toe en kom je er achter dat je geflest bent...
Dat truukje gaan ze volgende week weer uitvoeren in Zuid Amerika, vroeg geld binnen halen en dan...daaaaag users, Afrika is aan de beurt
De tools zijn niet van Niantic, dan kunnen ze niet gaan discrimineren door één tool online te laten.T-homas schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:12:
Waarom alles offline? Kunnen ze niet beter één fatsoenlijke scanner online laten en dit "toestaan" for the time being? Heb je dus een oplossing voor de ontbrekende pokemon TomTom en een minimale extra load door scanners?
In Afrika hebben ze toch helemaal geen telefoonsmercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:12:
Tja, het is gewoon een ordinaire cash-grab, de deugnieten
Nostalgie is een goede manier om mensen te verblinden en acceptatie af te dwingen.
Als de originele Angry Birds of Candy Crush dit soort onzin had uitgevoerd hadden we na 2 weken niks meer van die games vernomen.
Ik vraag mij af hoeveel mensen geld hebben uitgegeven ingame en eigenlijk er wel klaar mee zijn. Bij de eerste 50 Pokemon in de Pokedex ga je nog vol goede moed dingen kopen om meer te vinden, maar daarna slaat de grind toe en kom je er achter dat je geflest bent...
Dat truukje gaan ze volgende week weer uitvoeren in Zuid Amerika, vroeg geld binnen halen en dan...daaaaag users, Afrika is aan de beurt
Juist wel. Afrika heeft gewoon de periode desktops / inbelverbindingen / ADSL / kabel / laptops helemaal overgeslagen en gaat in één keer over van GSM naar smartphones en tablets met 4G. Het is goedkoper en efficiënter om 4G-dekking aan te leggen dan een uitgebreid vast netwerk.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:15:
In Afrika hebben ze toch helemaal geen telefoons

Dit was vroeger toch een droom van ons allemaal? Pokemons vangen in het echt?
Mijn wel in ieder geval.
De uitwerking kan beter inderdaad, maar het is toch gewoon leuk en vermakelijk?
Fixes komen vanzelf echt wel.
Ga lekker pokemons vangen en ga je pokedex compleet ( proberen ) te krijgen, daar gaat het toch om
Daar heb je een punt, zo had ik het nog niet bekekenPathogen schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:15:
[...]
De tools zijn niet van Niantic, dan kunnen ze niet gaan discrimineren door één tool online te laten.
Het kan er bij mij gewoon moeilijk in dat ze alleen maar druk zijn met het spel overal te releasen (om dus blijkbaar zoveel mogelijk te verdienen?) dan dat ze er een fatsoenlijk spel van maken dat luistert naar de community (die voor PoGo groot genoeg).
Mikken.....mikken....goooooi!mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:15:
[...]
In Afrika hebben ze toch helemaal geen telefoons

Boom! A wild Pikagnoe.
Sommige delen van Afrika misschien wel ja, maar ik neem aan dat kamelen geen USB poort hebben om je telefoon aan op te laden bijvoorbeeld. Landen als Zuid-Afrika zal het vast nut hebben, maar genoeg plaatsen daar waar ze nog niet eens drinkwater hebben, dan heb je neem ik aan ook geen telefoons.Mx. Alba schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:17:
[...]
Juist wel. Afrika heeft gewoon de periode desktops / inbelverbindingen / ADSL / kabel / laptops helemaal overgeslagen en gaat in één keer over van GSM naar smartphones en tablets met 4G. Het is goedkoper en efficiënter om 4G-dekking aan te leggen dan een uitgebreid vast netwerk.
Nickchange poorLeno --》 PokeCrackhead
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Precies dit! Ik heb ontzettend veel plezier met het spelletje. Jammer dat de nearby functie niet goed werkt, maar goed genoeg om te weten of je in de buurt bent. Dan maar een extra blokje om om alsnog die rhydon tegen te komen (helaas niet gelukt) maar wel gunstig voor je eitjes.Ask! schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:18:
Waarom zoveel haat allemaal?
Mijn wel in ieder geval.
Ga lekker pokemons vangen en ga je pokedex compleet ( proberen ) te krijgen, daar gaat het toch om
In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube
Dat neem je dan verkeerd aan. Schoon drinkwater is ook een gigantische infrastructuur voor nodig, terwijl een 3G- of 4G-mast in no time is neergezet.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:19:
[...]
Sommige delen van Afrika misschien wel ja, maar ik neem aan dat kamelen geen USB poort hebben om je telefoon aan op te laden bijvoorbeeld. Landen als Zuid-Afrika zal het vast nut hebben, maar genoeg plaatsen daar waar ze nog niet eens drinkwater hebben, dan heb je neem ik aan ook geen telefoons.
Voorbeeld uit een ander derdewereldland (Vietnam)... Mijn schoonvader heeft nooit een computer gehad of zelfs maar een vaste telefoonlijn. Hij heeft nu wel een smartphone en 4G en is druk aan het WhatsAppen en Facebooken.
Anyway... Back on topic?
[ Voor 17% gewijzigd door Mx. Alba op 04-08-2016 11:23 ]
Ik heb het al meerdere keren gedaan
Bijna net zo makkelijk als het weer opnieuw beginnenCappieL schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:21:
Stoppen met Pokemon GO is zo makkelijk...
Ik heb het al meerdere keren gedaan
Maar als je rader kilometers/uren lang alleen maar Pidgey's en Rattata's weergeeft is de lol er snel vanaf zonder enig idee welke kant je op moet lopen om eens wat anders te krijgen.PB-powell schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:20:
Precies dit! Ik heb ontzettend veel plezier met het spelletje. Jammer dat de nearby functie niet goed werkt, maar goed genoeg om te weten of je in de buurt bent. Dan maar een extra blokje om om alsnog die rhydon tegen te komen (helaas niet gelukt) maar wel gunstig voor je eitjes.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ben erg teleurgesteld in de uitvoering, ik weet zeker dat ik met een willekeurige pokemon game op de nintendo handhelds meer plezier heb dan poke go.Ask! schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:18:
Waarom zoveel haat allemaal?![]()
Mijn wel in ieder geval.
Was een paar dagen erg fanatiek, ben er nu eigenlijk alweer klaar mee.
Ik verwacht dat er alleen wat kleine toevoegingen komen maar het gebrek de echte pokemon feeling (vangen, plaatsen onderzoeken, trainen, 'echte' pokemon gevechten) is allemaal niet goed uitgevoerd in de 'alternative reality' wat al een erg duur woord is voor google maps en een poke plaatje op je eigen camera.
Amen! Ik vermaak me er nog steeds wel mee hoorAsk! schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:18:
Waarom zoveel haat allemaal?![]()
Mijn wel in ieder geval.
Nu nog even een leuk punt in de buurt vinden waar ik van het weekend een beetje pokémon kan farmen.
Het liefst a la Kijkduin, maar dan iets minder druk en dichter bij Alkmaar/Schagen. Als iemand in die omgeving nog goede punten weet...
Tsja ik heb dan het voordeel in Utrecht te wonen vlakbij het centrum met veel verschillende pokemon, maar ik heb het ook al met m'n vriendin er over gehad om dit weekend eens ergens anders te gaan jagen. Maar zelfs bij haar in Epe is er genoeg variatie te vindenph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:22:
[...]
Maar als je rader kilometers/uren lang alleen maar Pidgey's en Rattata's weergeeft is de lol er snel vanaf zonder enig idee welke kant je op moet lopen om eens wat anders te krijgen.
Nou op het moment dat PoGO in NL gereleased werd deed het stapjessysteem het niet meer. Imo is dat de core van het spel. Toen het spel nog 'werkte' was het veel leuker. Nu is het: 'alles wat op mijn pad kom vang ik' i.p.v. 'een Pokémon nearby, we gaan zoeken'. Nu hebben we een spel dat kapot is...WahWah schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:19:
Zouden wij allemaal ook zo hard klagen dat men eerst de bugs moeten fixen als het spel hier nog niet uit was? Afgezien van het feit dat de meesten van ons hier op het forum het spel natuurlijk al hadden voor de officiele release...Denk dat ze het daar (waar het nog niet uit is) ook gewoon willen spelen, met of zonder radar. Maarja wat kan het ons nou schelen wat anderen niet hebben toch?

Uhhhh, niet super dichtbij...de Noordpier bij Ijmuiden, of de kust bij Huisduinen naast Den Helder, het fort daar heet toevallig ook KijkduinAzaruc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Amen! Ik vermaak me er nog steeds wel mee hoor
Nu nog even een leuk punt in de buurt vinden waar ik van het weekend een beetje pokémon kan farmen.
Het liefst a la Kijkduin, maar dan iets minder druk en dichter bij Alkmaar/Schagen. Als iemand in die omgeving nog goede punten weet...
De hotspots zijn allemaal aan de kust zo lijkt het.
Dit was toch in de gameboy spellen al niet anders? Je hebt nu eenmaal zeldzame en minder zeldzame pokémon. Die pidgey's en ratata's en weedles werd ik in het spel ook gek van inderdaad. Maar je moest er toch tussendoor om dan in dat veldje de pokémon tegen te komen die je wel echt wilde hebben.ph4ge schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:22:
[...]
Maar als je rader kilometers/uren lang alleen maar Pidgey's en Rattata's weergeeft is de lol er snel vanaf zonder enig idee welke kant je op moet lopen om eens wat anders te krijgen.
Fort Kijkduin is misschien wel een goed optie inderdaadmercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Uhhhh, niet super dichtbij...de Noordpier bij Ijmuiden, of de kust bij Huisduinen naast Den Helder, het fort daar heet toevallig ook Kijkduin
De hotspots zijn allemaal aan de kust zo lijkt het.
[ Voor 29% gewijzigd door Azaruc op 04-08-2016 11:29 ]
Ik mis nu al mijn oude versie.
Pokemon vele malen moeilijker te vangen.
Pokeballen vliegen er doorheen. Animaties zijn trager.
Daarnaast loopt ie bij mij veel vaker vast
Edit: %#%%|>|>|€~€~€
Charmander van 120...... 5 rode balls, 4 berries en 2 great balls ertegenaan. Loopt ie vast.....
En na restart zit ie niet eens in mijn inventory...
[ Voor 30% gewijzigd door Valinor op 04-08-2016 11:33 ]
Speel gewoon het spelletje of ga lekker aftrekken.
Hoeveel rondjes ik door Viridian forest heb gelopen opzoek naar pikachuAzaruc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:28:
[...]
Dit was toch in de gameboy spellen al niet anders? Je hebt nu eenmaal zeldzame en minder zeldzame pokémon. Die pidgey's en ratata's en weedles werd ik in het spel ook gek van inderdaad. Maar je moest er toch tussendoor om dan in dat veldje de pokémon tegen te komen die je wel echt wilde hebben.
Ziet er zo raar uit als ik midden in kantoor ga aftrekken, PoGo is nog te verbergen.Beltoni schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:29:
ben het gezeur ook wle beetje beu. Als je het spel nu niet leuk vind kom dan terug als ze het verbeterd hebben.Beltoni schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:29:
Bizar hoeveel mensen blijven mekkeren over dat stapjes systeem. Dat Pokevision het gat vulde was het spel achterwege liet en dat hun leven tegenwoordig zo leeg voelt.
Kunnen we het hier weer hebben over wat er wel in de game zit.
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>
Ik ga niet eens meer in op dit soort malle uitspraken gekkieBeltoni schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:29:
Bizar hoeveel mensen blijven mekkeren over dat stapjes systeem. Dat Pokevision het gat vulde was het spel achterwege liet en dat hun leven tegenwoordig zo leeg voelt.
Need.. Pokemon...

Ik heb het even voor officiële release gespeeld, toen het stapjessysteem nog werkte en ben toen met vrienden en van één van hun de zoon een Tentacruel opgejaagd. Dat was echt leuk! nu is het maar gokken waar zo'n beest zich bevindKyumia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Nou op het moment dat PoGO in NL gereleased werd deed het stapjessysteem het niet meer. Imo is dat de core van het spel. Toen het spel nog 'werkte' was het veel leuker. Nu is het: 'alles wat op mijn pad kom vang ik' i.p.v. 'een Pokémon nearby, we gaan zoeken'. Nu hebben we een spel dat kapot is...
Speel uiteraard wel gewoon door, need them all!
[ Voor 3% gewijzigd door Krullebol.nl op 04-08-2016 11:32 ]
Dit voorbeeld is totaal irrelevant voor mijn reactie. Ik zeg niet dat het wel kan, ik stel alleen dat ik het nog niet aannemelijk genoeg bewezen acht dat het niet kan. Dat heeft niks met uitgaan van 1 post of van 30 replies op een specifiek voorbeeld te maken.mercapto schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:04:
[...]
En dat klopt dus niet.
Als 1 iemand een post maakt op Reddit dat het kan, en er zijn 30 replies dat het niet kan, zijn er vervolgens heel veel mensen die buiten Reddit gaan zeggen "Ja hoor, het kan, want ik las 1 post"
Dat heet (goed)gelovig zijn
Het gaat hier dus om wanneer je iets "safe to assume" of aannemelijk vindt. Ik persoonlijk vind dat er nog teveel onduidelijkheid omtrent de eeveelutions is om hard het een of het ander te zeggen. Ik heb er ook geen moeite mee de onzekerheid hiervan te accepteren. Voor mij hoeft het niet of wel of niet te zijn, voorlopig nog misschien. Wat het uiteindelijk wordt zie ik ter zijner tijd wel.mark-k schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:07:
[...]
Alle theorieen die tot nu toe gefabriceerd zijn zijn debunked, it is safe to assume dat t niet meer kan. Alle logische mogelijkheden (gewoon random doen, zolang je 1 nog niet gehad hebt kunnen die andere 2 nog, als je ze op volgorde doet, etc) hebben we gehad, er zal heus geen elaborate scheme achter zitten van als je daarna je omastar 4 keer upgrade, rode sokken aan doet, een 100% poliwhirl transferred en je telefoon tegen de muur aan gooit kan het opeens wel weer, dus het is vrijwel zeker dat het niet meer kan buiten alle 3 een keertje.
Om de radar de "core" te noemen van het spel is een beetje ver gezocht. Het kunnen vangen van pokemon zie ik meer als de core (Gotta catch em all). De radar was een tool die het zoeken wat leuker en makkelijker maakte. Ik vang altijd alles wat op me pad komt, want alles geeft exp en dust. Kapot? Nee ik vang nog steeds pokemon, alleen is het altijd een verrassing wat ik tegen kom nu.Kyumia schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:27:
[...]
Nou op het moment dat PoGO in NL gereleased werd deed het stapjessysteem het niet meer. Imo is dat de core van het spel. Toen het spel nog 'werkte' was het veel leuker. Nu is het: 'alles wat op mijn pad kom vang ik' i.p.v. 'een Pokémon nearby, we gaan zoeken'. Nu hebben we een spel dat kapot is...
Als je niet tevreden bent met het spel, kan je gewoon stoppen. Het spel is immers gratis...je hoefde er niks voor te betalen, wellicht dat je er wel voor hebt gekozen om wat te kopen in het spel, maar dat zou dan een slechte keuze geweest zijn om te investeren in een spel waar je niet tevreden over ben.
Westindische kade, om precies te zijn parkje surinamestraat zit een fijne stop-driehoek. Wel zelf even lurenVerwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:04:
Iemand toevallig die in Groningen bekend is, en mij een goed spot kan vertellen met veel pokestops?
GruB God
*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Dan hebben we toch nog een houvast
Ik doe niet andersLaryx schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:35:
mag ik ook en het spel spelen en toch aftrekken?
Als je richting Den Helder gaat, kun je in Huisduinen (bij Fort Kijkduin) een hoop vangen. Ben je het daar zat, kun je nog naar het Marinemuseum. Daar zitten rond de onderzeeboot een 7-tal Pokestops waarvan er ongeveer continu 4 van ge-lure'd zijn hier heb ik gisteravond in een half uur een Bulbasaur en Squirtle gevangen. Rij je vervolgens door naar de Teso, zitten niet veel stops, maar spawnen wel wat leuke pokemon (Rhyhorn, Haunter, Wartortle daar gevangen)Azaruc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:23:
[...]
Amen! Ik vermaak me er nog steeds wel mee hoor
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Ik hoop dan wel dat je het vooral binnen in je eigen huis speelt?
Ik voel een weekendje Den Helder aankomenYpho schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:37:
[...]
Als je richting Den Helder gaat, kun je in Huisduinen (bij Fort Kijkduin) een hoop vangen. Ben je het daar zat, kun je nog naar het Marinemuseum. Daar zitten rond de onderzeeboot een 7-tal Pokestops waarvan er ongeveer continu 4 van ge-lure'd zijn hier heb ik gisteravond in een half uur een Bulbasaur en Squirtle gevangen. Rij je vervolgens door naar de Teso, zitten niet veel stops, maar spawnen wel wat leuke pokemon (Rhyhorn, Haunter, Wartortle daar gevangen)
[ Voor 59% gewijzigd door Azaruc op 04-08-2016 11:39 ]
Ik had gisteren avond idd die geforceerde update op android, en moet zeggen dat ik geen verschil merk, eerder lijkt alsof het makkelijker is geworden om ze te vangen. 50+ pokemon verder en heb nauwelijks een greater of ultra ball hoeven te gebruiken. Gewoon gele & rode circles met een standaard pokeball binnen 3-4 keer gooien. En ik zit nu toch echt al een behoorlijke tijd vast op level 22.D2FValinor schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:29:
Moest verplicht updaten vandaag
Ik mis nu al mijn oude versie.
Pokemon vele malen moeilijker te vangen.
Pokeballen vliegen er doorheen. Animaties zijn trager.
Daarnaast loopt ie bij mij veel vaker vast
Edit: %#%%|>|>|€~€~€![]()
Charmander van 120...... 5 rode balls, 4 berries en 2 great balls ertegenaan. Loopt ie vast.....
En na restart zit ie niet eens in mijn inventory...
Ik zit te eerder te balen dat ik niet eerder overgestapt ben. Ik had bij greater/ultra balls vaak een onbedoelde curve/spin. Nu heb ik hier nauwelijks meer last van. Zal wel komen doordat hij nu iets vloeiender draaid dan voorheen.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator