Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
Dat plaatje doet me anders niet meteen aan de Kennedylaan denken anders, magoed ik kom daar ook amper, andere kant van Eindhoven.

StrijpS was gisteren dan wel weer leuk, lekker rondje om psv en dan terug over StrijpS, alleen op mijn werk nog niet naar buiten geweest, daar wil nog in de buurt wel eens een squirtle spawnen. (Best)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 22:34

FREAKJAM

"MAXIMUM"

NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:12:
[...]

Jup, één flat verder naar het noorden. Oh noes, nou weet je waar ik woon!!!1 Daar gaat m'n anonimiteit. :P
Haha ik zag hem inderdaad, maar was te ver weg voor mij. Ben maar niet bang, ik ga je niet opzoeken :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

Terranova schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:34:
[...]

In Capelle ben ik er een aantal keer een paar tegen gekomen. Alleen of het nou echt een nest is weet ik niet.
Waar in Capelle? Ik werk zelf in capelle dus dan kan ik het in de gaten houden? O-)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • +1 Henk 'm!
matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

Je hoeft ze toch maar even bezet te houden. Meteen cashen en dan na 21 uur weer een paar overnemen en cashen...
Hoop gedoe, dat wel.
Zie mn opmerking boven je :)

En ik ben niet van het Pay 2 Win hoor.. maar wel van de Pay 2 Be Lazy ;)

Payzy! *O*

[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-09 23:48

Pathogen

Shoop Da Whoop

Ach ja, ik ben ook lazy, maar tegelijkertijd ook te lui om mijn portemonnee te trekken. Dan maar wat langzamer levelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
T gaat me niet eens om het levellen.. I wil al die goddamn Pokies!! :D

Mijn autisme ;) kan niet tegen een halfvolle verzameling van iets waar ik aan begonnen ben :X

Enig idee hoe k#t dat was, toen ik vroeger Magic The Gathering speelde? OMG ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 13:49
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:19:

Mijn autisme ;) kan niet tegen een halfvolle verzameling van iets waar ik aan begonnen ben :X

autisme of OCD??

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:35
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:19:

Gelukkig zijn er maar 150 pokémon in plaats van de duizenden verschillende Magic kaarten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 09:42
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:14:
[...]

ja tuurlijk, maar zo'n speler ben ik niet..

Net zoals dat ik liever PV gebruik om rond te crossen ipv doelloos met de (vroegere) 3step, heb ik ook geen zin/tijd om al die gyms maar af te gaan en dan eindelijk een keertje een incubator te kunnen kopen.
Nee dan trek ik gewoon de portomonnee ;w
Tja, vroeger moest je ook vette knaken dokken voor een Pokémon spelletje op de Gameboy. Dat het nu in de basis gratis is (en zelfs niet eens Pay to Win maar, zoals gezegd, Pay to be Lazy, wat mijns inziens de enig juiste methode is) is heel mooi maar ik heb er geen moeite mee om er een paar knaken voor te betalen. Ik heb al flink wat lol aan dit spel beleefd en daar wil ik dan ook graag wat voor betalen hoor.

(Ik heb vooral bag space, incubators en #$)(%$*@_)#$(* pokéballen gekocht tot nu toe...)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 26-09 09:50
ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Gelukkig zijn er maar 150 pokémon in plaats van de duizenden verschillende Magic kaarten. :+
Tot nu toe wel. Als ze alle generaties toevoegen kom je op 721 uit die er nu zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee! Nooit met zoiets gediagnosticeerd, maar ik (en veel mensen/vriendin) vind dat van mezelf vooral _O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Alle Tweakers zijn toch autisten?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Nu online

Nogne

>.<

Pokeballs weiger ik te kopen, Incubators en bagspace heb ik wel gekocht.
Maar zolang Niantic die 3 steps bug niet fix krijgen ze ook geen cent meer van mij.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 26-09 23:44
Ossi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:54:
[...]

Hoe gaat dat in z'n werk? Heb je meer dan 30 accounts aangemaakt om jouw regio te scannen? :o
Ja via een scriptje automatisch met een POST accounts aangemaakt, maar dat werkt dus niet meer }:O

Scannen is vanaf nu 1 account per thread ( waar je pre patch ) nog 4-8 threads kon doen zonder enige vertraging. Voor zolang het duurt is het leuk, kat en muis spelletje en bezig zijn met mijn hobby :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:25:
Ben er nog nooit een (bewust) tegen gekomen. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 26-09 19:35
Kijkduin is een leuke hotspot. Zojuist een Arcanine 1458 met 1 razz en 1 ultraball gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaw
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09 20:24

Kaw

Tot mijn verbazing ben ik niet autistisch. Mijn afwijkingen zijn ongedefinieerd.

Wat me opvalt is dat ik andere pokemons zie wanneer ik opnieuw inlog. Soms lukt het me op mijn werk om zo een nieuwe te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:28:
Kijkduin is een leuke hotspot. Zojuist een Arcanine 1458 met 1 razz en 1 ultraball gevangen.
^#%@%^@&@&@&&@&@ hou op over Kijkduin.. Ik sta echt serieus op t punt in de auto te springen en 2 uur te karren.. Dont.. tempt..me... aargh :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13

Zeror

Ik Henk 'm!

ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:21:
[...]

Wacht maar tot de overige 570 Pokémon er ook bijkomen. Nieuwe Pokémon uit Sun en Moon nog niet meegerekent hiermee. Totaal zijn er nu 720 Pokémon :+

[ Voor 4% gewijzigd door Zeror op 02-08-2016 14:30 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Nogne schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:26:
Pokeballs weiger ik te kopen, Incubators en bagspace heb ik wel gekocht.
Maar zolang Niantic die 3 steps bug niet fix krijgen ze ook geen cent meer van mij.
Ja, pokeballs doe ik ook niet, dan maar gewoon een uurtje grinden ergens waar 2-3 Pokestops staan ofzo. Dingen als mijn Bag en Pokestorage heb ik ook uitgebreid, niet omdat ik pay-to-win wil doen,maar gewoon omdat ik niet constant te tijd/zin heb om te transferren en evolven, dat doe ik af en toe lekker op mijn gemak thuis een uurtje ofzo.

Ik koop zonder blikken en blozen een FPS met een 8 uur campaign voor 50-60 euro op de PS4, dus een game die me al weken dagelijks bezighoudt mag best iets kosten als het daardoor wat minder frustrerend is.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 14:41
Zeror schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:29:
[...]

Wacht maar tot de overige 570 Pokémon er ook bijkomen. Nieuwe Pokémon uit Sun en Moon nog niet meegerekent hiermee. :+
Ik hoop dat ze hiervoor gewoon een nieuwe app uitbrengen, denk aan Pokémon Sun en Moon GO of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:29:
[...]

^#%@%^@&@&@&&@&@ hou op over Kijkduin.. Ik sta echt serieus op t punt in de auto te springen en 2 uur te karren.. Dont.. tempt..me... aargh :'(
Hmm kan het niet beloven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22-09 15:22
Is Kijkduin echt zo geweldig ja? Ik ga dit weekend toevallig naar Scheveningen en zie dat Kijkduin in de buurt is dus...... ghehe :P

Is er nog een bepaalde plek in Kijkduin waar je echt moet zijn voor zeldzame pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Nee hoor, ik ben getest en was niet autistisch. (Wel ADD :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
YinYang schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:31:
Is Kijkduin echt zo geweldig ja? Ik ga dit weekend toevallig naar Scheveningen en zie dat Kijkduin in de buurt is dus...... ghehe :P

Is er nog een bepaalde plek in Kijkduin waar je echt moet zijn voor zeldzame pokemon?
Deltaplein. 4 pokestops met volop lures de hele dag door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:30:
[...]
Ik koop zonder blikken en blozen een FPS met een 8 uur campaign voor 50-60 euro op de PS4, dus een game die me al weken dagelijks bezighoudt mag best iets kosten als het daardoor wat minder frustrerend is.
Dit is ook precies de reden waarom ik al wat heb gekocht, al zou ik nu best wat extra incubators willen kopen. Maar ik weiger nu iets te kopen, want zonder een werkende 3 steps is het nu niet echt leuk om rond te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
YinYang schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:31:

De plek zie je vanzelf, daar waar 4 lures bij elkaar zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Al is het vandaag iets rustiger met de regen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:27:
[...]

Ben er nog nooit een (bewust) tegen gekomen. _/-\o_
Geen Tweakers of geen autisten? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Nogne schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Dit is ook precies de reden waarom ik al wat heb gekocht, al zou ik nu best wat extra incubators willen kopen. Maar ik weiger nu iets te kopen, want zonder een werkende 3 steps is het nu niet echt leuk om rond te lopen.
Vind het wel meevallen, al kan het pure mazzel zijn, gisteren opeens Onix op de nearby, 2 min lopen en ik had hem ook daadwerkelijk.

En rondlopen werkt natuurlijk wel prima, als je maar niet opzoek bent naar 1 specifieke, ik heb gisteren echt lettterlijk 90 Pokemon gevangen in 2 uurtjes rondlopen.

Maar voor het actief jagen om je verzameling compleet te maken moet het wel weer terugkomen binnenkort ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:32:
[...]

Kijkduin zit op dit moment 4 dratinis en een Arcanine : O en een sloot aan Voltorbs etc, misschien binnenkort ook maar eens heen, want zag er gister ook al leuke zitten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-09 19:47
mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:31:
[...]

Nee hoor, ik ben getest en was niet autistisch. (Wel ADD :P )
Ben je ook getest of je wel een tweaker bent?

Sig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

Als autist kom je toch ook liever niet onder de mensen? Dus dan kom je ook niemand tegen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

De hoeveelheid pokemons die ik tegenkom is ook niet verkeerd, maar het opzoeken van onbekende is nu echt niet te doen. Ik wil eens wat anders dan Poliwag's, Drowzee's, Pidgey's en Rattata's.

Gisteren nog een hele lange tijd rond gelopen voor een Kabuto, maar die echt niet op tijd kunnen vinden. Veel nagevraagd en iedereen was op zoek maar niemand kon hem vinden (of Team Valor/Mystic liegt :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:56
Zijn hier iOS-gebruikers die zonder problemen de app opnieuw geïnstalleerd hebben met behoud van accountinhoud? Mijn PoGo-app is nog gekoppeld aan de Amerikaanse App Store waardoor ik geen in-app aankopen kan doen. Dus zou hem graag willen verwijderen en de Nederlandse app installeren, maar ben wat huiverig voor verlies van level/pokemons enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-09 19:53
ZoRr0 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:37:
Zijn hier iOS-gebruikers die zonder problemen de app opnieuw geïnstalleerd hebben met behoud van accountinhoud? Mijn PoGo-app is nog gekoppeld aan de Amerikaanse App Store waardoor ik geen in-app aankopen kan doen. Dus zou hem graag willen verwijderen en de Nederlandse app installeren, maar ben wat huiverig voor verlies van level/pokemons enz.
Alles in de game is aan je PTC of Google account gekoppeld en niet aan de App zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:33:
[...]

Autisten weet ik nog wel een keer te herkennen, maar een Tweaker geen idee? Als ze uberhaupt buitenkomen :') (Zonder dat ze PoGo aan het spelen zijn.)

[ Voor 7% gewijzigd door T-homas op 02-08-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Is geen enkel probleem. App verwijderen, opnieuw installeren vanuit de NL store, app starten en inloggen met je Google / PTC account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

Zolang je met hetzelfde account aanmeld (PTC/Google) verlies je je gegevens niet. Ik had een Australisch AppStore account en heb hem overgeschakeld naar de Nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:38:
[...]

Autisten weet ik nog wel een keer te herkennen, maar een Tweaker geen idee? Als ze uberhaupt buitenkomen :') (Zonder dat ze PoGo aan het spelen zijn.)
Haha, ninja edit! Ik wilde net zeggen "Nu ze PoGo spelen wel!" _o-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Nogne schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:37:
De hoeveelheid pokemons die ik tegenkom is ook niet verkeerd, maar het opzoeken van onbekende is nu echt niet te doen. Ik wil eens wat anders dan Poliwag's, Drowzee's, Pidgey's en Rattata's.

Gisteren nog een hele lange tijd rond gelopen voor een Kabuto, maar die echt niet op tijd kunnen vinden. Veel nagevraagd en iedereen was op zoek maar niemand kon hem vinden (of Team Valor/Mystic liegt :P)
Vanaf mijn werkplek kan ik in principe non stop pidgey's, ratatas en weedles vangen. Al wandelend in de buurt van mijn huis ook elke 50 meter wel een Pokemon. Mijn probleem met het spel is niet de kwantiteit van Pokemon, maar het zou enorm fijn zijn als tenminste op elke 100 Pidgey's er ook een wat zeldzamere Pokemon zat.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Niet geherinstalleerd, maar ik heb het op 3 toestellen staan. Mijn eigen voor het meeste werk, mijn werktoestel, gewoon voor als ik een keer geen accu heb ofzo en een grindbakkie dat thuis aan de lader ligt voor het grinden van ballen op de pokestop naast mijn huis.

Uiteraard niet tegelijkertijd opgestart, maar op alle 3 werkt het gewoon prima qua account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:34:
[...]

Vind het wel meevallen, al kan het pure mazzel zijn, gisteren opeens Onix op de nearby, 2 min lopen en ik had hem ook daadwerkelijk.

En rondlopen werkt natuurlijk wel prima, als je maar niet opzoek bent naar 1 specifieke, ik heb gisteren echt lettterlijk 90 Pokemon gevangen in 2 uurtjes rondlopen.

Maar voor het actief jagen om je verzameling compleet te maken moet het wel weer terugkomen binnenkort ja.
Tenzij het nu verbeterd is. Van het weekend zag mijn zoontje de hele tijd het silhouet van een Ponyta. Dus in de buurt. Uiteindelijk zei ik tegen mijn vrouw, nu ga ik dat k*t paard vangen ook. echt het hele vakantieparkt doorgelopen. maar niet gevonden.

Volgende ochtend wederom dat ding. en ja hoor 100 meter verderop op weg naar de speeltuin stond ie.
Dus gevangen. Maar daar waren de dus al veker gelopen...

Conclusie: Als iets er niet meer is, laat het dan ook niet meer zien in je nearby :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZoRr0
  • Laatst online: 13:56
Bedankt! Ik ben overtuigd :)
HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Niet geherinstalleerd, maar ik heb het op 3 toestellen staan. Mijn eigen voor het meeste werk, mijn werktoestel, gewoon voor als ik een keer geen accu heb ofzo en een grindbakkie dat thuis aan de lader ligt voor het grinden van ballen op de pokestop naast mijn huis.

Uiteraard niet tegelijkertijd opgestart, maar op alle 3 werkt het gewoon prima qua account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Nu online

Nogne

>.<

ph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:39:
[...]

Vanaf mijn werkplek kan ik in principe non stop pidgey's, ratatas en weedles vangen. Al wandelend in de buurt van mijn huis ook elke 50 meter wel een Pokemon. Mijn probleem met het spel is niet de kwantiteit van Pokemon, maar het zou enorm fijn zijn als tenminste op elke 100 Pidgey's er ook een wat zeldzamere Pokemon zat.
Inderdaad, het lopen vind ik juist heerlijk. Maar steeds dezelfde pokemons met een kapotte 3steps maakt het alleen wat demotiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 13:11
furian88 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
[...]

echter is het voor een speler als mij geen zak aan, op mijn werk en thuis spawnen van de 20 pokemon 19x een weedle/pidgey en die ene keer is het een zwakke andere type.

Een pokestop heb ik niet in de buurt zowel werk als thuis niet.

ik ben nu lvl 16 met de sterkste net over de 1000cp, en de gyms hier zitten vol met 1200+ pokemon van gastjes die lvl 20,21,22 zijn..

Ik vind het persoonlijk op deze manier geen zak aan...
Misschien het spel spelen zoals het bedoeld is door lekker uit de deur te gaan en rond te lopen?

Het is voor mij een motivatie om meer rond te lopen en dat ik er nog iets bij kan doen maakt het alleen maar mooi _/-\o_ .

Maarja vanuit een stationaire positie thuis of op het werk kan ik ook niks vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

Tenzij het nu verbeterd is. Van het weekend zag mijn zoontje de hele tijd het silhouet van een Ponyta. Dus in de buurt. Uiteindelijk zei ik tegen mijn vrouw, nu ga ik dat k*t paard vangen ook. echt het hele vakantieparkt doorgelopen. maar niet gevonden.

Volgende ochtend wederom dat ding. en ja hoor 100 meter verderop op weg naar de speeltuin stond ie.

Conclusie: Als iets er niet meer is, laat het dan ook niet meer zien in je nearby :(
Het is ook voornamelijk grindvoer dat je ziet, sommige Pokemon spawnen tijdelijk en zijn na 12(?) min weer weg daar. Zo dus ook met die Onix, 1 keer gevonden, half uurtje later naar dezelfde plek en hem nog een keer kunnen pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-09 16:42
VInd het lopen naar Pokestops wel leuk, vooral als je ziet dat je nogal wat dingetjes zo af en toe mist die best wel eens interessant kunnen zijn. Vooral het nieuwe Strijp-S in Eindhoven had nogal wat dingetjes waar ik het bestaan niet van wist, omdat ik er anders nooit kom :P Heb de Pidgeys/Rattata e.d gewoon genegeerd en me alleen gewaagd aan de niet standaard mons, maakt het voor mij iig een stuk leuker, zelfs al is die tracker niet echt werkende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Welke van de 2 :+ O-)

Eventjes naar de Lidl geweest, onderweg Pokémon Go wat afstandsmetingen laten doen voor de eieren, komen er ineens 4 eieren tegelijk uit :o :D Abra (CP247), Goldeen (CP269), Gastly (CP297) en Growlithe (CP367).

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
CP 194 pidgey hier weer gewoon met een normale pokeball zonder razz in 1 x gevangen hoor. die ging er voor de update toch ook vaak zat uit. Ik merk het verschil echt niet waar anderen zo over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:47:
CP 194 pidgey hier weer gewoon met een normale pokeball zonder razz in 1 x gevangen hoor. die ging er voor de update toch ook vaak zat uit. Ik merk het verschil echt niet waar anderen zo over klagen.
De ene keer pak ik hem in 1 keer, soms met 5 great balls niet. Ultra's bewaar ik echt voor Pokemon die ik nog niet heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lambo LP670 SV
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:47
readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:40:
[...]

Pokemons blijven voor 'eewig' op de radar staan, tenzij je ze vangt of tenzij je de app restart.
Ze zijn dus mogelijks al lang gedespawned, maar dat weet je dus alleen maar als je de app restart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Kijkduin zit op dit moment 4 dratinis en een Arcanine
Aaaaaaaaaaaaaargh :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
Hier op werk is het echt bizar geworden. In plaats van Pidgey's en de standaard rotzooi. Krijgen wij nu ineens shellders, jinx's, horesea. drowzee, krabby, growlithe.... Like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Vecodo schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:51:
Hier op werk is het echt bizar geworden. In plaats van Pidgey's en de standaard rotzooi. Krijgen wij nu ineens shellders, jinx's, horesea. drowzee, krabby, growlithe.... Like that!
Ligt natuurlijk ook aan je eigen level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minhan
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 09:45
HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:52:
[...]

Level maakt toch niet uit of je nu een bepaalde pokemon ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
steffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:36:
[...]

Kijkduin zit op dit moment 4 dratinis en een Arcanine : O en een sloot aan Voltorbs etc, misschien binnenkort ook maar eens heen, want zag er gister ook al leuke zitten!
Hoe zie je dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:17
[...]

Collega's hebben hetzelfde. Laagste zal een level 12 zijn en hoogste een level of 22.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
[...]

Dat lijkt me niet, dan zouden apps als PV volledig zinloos zijn. Voor zover ik begrijp, zijn alle spawns voor iedereen dezelfde beesten. Alleen de stats van die beesten wisselt aan de hand van je level (en dan niet noodzakelijk hoger, een level 20 kan best een Cp500 aantreffen terwijl de level 21 die hetzelfde beest aanklikt een Cp10 vindt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Dus zaterdag maar dagje kijkduin doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

Zit ik idd ook aan te denken :P
Gewoon met een groepje richting Kijkduin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Soundless schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Zit ik idd ook aan te denken :P
Gewoon met een groepje richting Kijkduin
Woon ik toch een beetje aan de verkeerde kant van het land :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
Ik zie de Hitmonchan van zojuist niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Tja je hoeft niet mee natuurlijk als je niet van gezellig veel pokemon vangen houdt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:28:
Kreeg al een Whatsapje van mn vriendin met een screenshot van haar Arcanine :(
Helaas druk aan het werk en niet in de buurt van Kijkduin :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:58:
[...]

Ik woon in West-Brabant, dus ook voor mij is het een eindje rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 26-09 21:04

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Welke maptooldinges is dat?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Welke app is dat dan? Want die heb ik zaterdag ook nodig haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-09 13:01
Als je naar kijkduin gaat... Een aantal tips:
Kom met het ov of
zet je auto wat verder in een wijk.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steffeh
haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Ik zie de Hitmonchan van zojuist niet :P
Oh is een scan van 20 minuten geleden alweer :9
YinYang schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Welke app is dat dan? Want die heb ik zaterdag ook nodig haha :P
Nog voor eigen gebruik, denk dat alles met de Niantic throtteling op zijn muil gaat en heb het nog niet zover dat ik multi-user ondersteun, anders post ik het hier wel ter zijnde tijd. Nu een goede week mee bezig, maar Niantic maakt het niet makkelijk in ieder geval, bekende kat en muis spelletje.

[ Voor 59% gewijzigd door steffeh op 02-08-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:00:
Kom met het ov of
En waar zou je parkeren zo ongeveer adviseren dan? want OV begin ik niet aan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 13:11
Kalimero effect hiero. :'(

Wat een PoGo hemel daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 26-09 23:12
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:01:
[...]

En waar zou je parkeren zo ongeveer adviseren dan? want OV begin ik niet aan haha
Buitenklingen is meestal wel wat plek vrij voor de auto.

[ Voor 32% gewijzigd door Eximius op 02-08-2016 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Favoriete vakantiebestemming van Nederlanders: Kijkduin!

Ik ga morgen maar een dagje de hort op in NL :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Eximius schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:02:
[...]

Buitenklingen is meestal wat plek vrij voor de auto.
Merci! ow en nog een tip, dikke powerbank mee :P maar dat is vanzelfsprekend natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Kom met het ov of
Is daar een bepaalde reden voor? Enne waar raad je dan aan om te parkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Kom met het ov of
Waar kan je het snelste eruit als je met de trein komt? Den Haag HS, Centraal, ander station? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Kijkduin is inderdaad een hotspot:
-Pinsir (1063)
-Arcanine (1228)
-vele Machops en nidorans
-Kadabra (628)
-Cubone (590)
-Ponyta (779)
-Vileplume (1214)
-Rapidash (1225)

En nog vele overige 'standaard' pokemons gevangen zojuist in +/-1.5u tijd

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:56:
[...]

:/

...

:X

...

*O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
shameblaster schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:04:
-Pinsir (1063)
-Arcanine (1228)
-Kadabra (628)
-Cubone (590)
-Ponyta (779)
-Vileplume (1214)
-Rapidash (1225)

Van dat lijstje heb ik alleen een Ponyta uit een 5km ei sinds gisteren. |:( Heb nu toch nog vakantie en gratis reizen in het OV in de daluren. Ik pak morgen de trein naar Kijkduin _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Heb geen scanner, zou wel eens willen weten hoe het is bij het blauwe theehuis dan, nu al de hele dag 4 lures actief....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
shameblaster schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:04:
-Pinsir (1063)
-Arcanine (1228)
-Kadabra (628)
-Cubone (590)
-Ponyta (779)
-Vileplume (1214)
-Rapidash (1225)

Wauw! Allemaal aan het strand?
HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:07:
Heb geen scanner, zou wel eens willen weten hoe het is bij het blauwe theehuis dan, nu al de hele dag 4 lures actief....
Pokemon die afkomen op lures worden nooit getoond op de scanners, is een ander algoritme en zijn pokemon die los spanwen.

[ Voor 30% gewijzigd door steffeh op 02-08-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haborym
BAM!!!

Blastoise gevangen. 858 cp 82 hp.

Zal zo ff proberen een screenshot erop te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hehe ik ga denk ik wel even een middagje op zaterdag of zondag kijken. toch benieuwd naar de gekte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

steffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:07:
[...]

Wauw! Allemaal aan het strand?

[...]

Pokemon die afkomen op lures worden nooit getoond op de scanners, is een ander algoritme en zijn pokemon die los spanwen.
Bij de 4 lures aan het Deltaplein

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:59:
[...]

Tja je hoeft niet mee natuurlijk als je niet van gezellig veel pokemon vangen houdt :+
Het gezellig Pokemon vangen is het probleem niet.
Maar 2,5 uur in de trein en daarna nog vanaf het station naar Kijkduin is niet echt relaxed :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 26-09 13:34
Als iemand nog goede 'hotspots' in omgeving Twente weet hou ik mij aanbevolen! :) Kijkduin is een beetje ver rijden om eventjes wat Pokemons te vangen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat er maar zo'n hotspot meer in t midden van het land :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Het was gister zo druk dat ik keihard riep: A wild parking space appeard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Werd er toen gelachen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Yup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/h14cxqjs1/IMG_0620.png

Dit dus de hele dag, alleen geen idee wat er zit qua Pokemon

[ Voor 195% gewijzigd door HeatWave op 02-08-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaar die massa verplaatsing.. iedereen wilde die parkeerplek :D

Volgende keer niets zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Gyms bij mijn werk zijn ook overgenomen zitten nu 3 lui (of 1 dezelfde gast) met alle 3 WolfNL in hun naam. En een gemiddeld CP van ~2200 en levels 32 33 en 34. Lijkt me erg legit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Laatst online: 29-07-2024
Hmmm.. maar 1 uur en 14 minuten naar Kijkduin met de auto. Tempting... :+

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-09 14:41
HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:13:
[afbeelding]

Dit dus de hele dag, alleen geen idee wat er zit qua Pokemon
Het is wel een combo bos/water, ik denk ideaal ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Had geluk...kon meteen vooraan parkeren. Weet niet of het betaald is maar ik kwam er met 45 minuten staan mee weg.

Mijn vrouw belde nog toen ik onderweg naar mijn werk was.
'ga je weer naar Den Haag vandaag?'
'Nee hoezo?'
'Nou onze zoon zei dat ik je absoluut niet mocht bellen, "want papa gaat vandaag voor mij de hele dag Pokémon vangen op zijn werk bij het strand"'

:+

Gewoon op kantoor, geen lure in de buurt en heb hier op kantoor nog 0 Pokémon gezien. :(
Nou ja maar beter ook anders zitten ook hier een hoop mensen teveel te spelen ipv echt productief te zijn (en niet zeuren over mijn posts hier he...ik moet mijn creatieve brein kunnen ontladen... 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 20:44
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het vangen van Pokemon zo moeilijk is geworden dat het een bug is. 6 Pidgeys/Weedles/Ratatas op rij met een CP van onder de 80 ontsnappen uit meerdere goed geworpen ballen en slaan vervolgens op de vlucht. Zelfs grinden lukt niet meer na de update. "Gelukkig" kom ik nooit een Pokemon tegen die ik echt wil. :p

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:18:

Mijn vrouw belde nog toen ik onderweg naar mijn werk was.
'ga je weer naar Den Haag vandaag?'
'Nee hoezo?'
'Nou onze zoon zei dat ik je absoluut niet mocht bellen, "want papa gaat vandaag voor mij de hele dag Pokémon vangen op zijn werk bij het strand"'
Typisch.. en dan toch bellen he.. }:|

Zul je net zien dat je net op t punt staat in de laatste seconden een Dragonite te pakken oid.. en dan gaat de telefoon..

[ Voor 13% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 15:21 ]

Pagina: 1 ... 66 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator