Als ik die screenshot zie betwijfel ik of je fysiek in Kijkduin benthaborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:22:
De screenshot Blastoise uit Kijkduin
[afbeelding]

Maar ik kan het mis hebben natuurlijk

Jawel hoorsteffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:07:
[...]
Wauw! Allemaal aan het strand?
[...]
Pokemon die afkomen op lures worden nooit getoond op de scanners, is een ander algoritme en zijn pokemon die los spanwen.
Waar haal je dat vandaan? Wat kan je zien aan zijn screenshot? Ik zie geen achtergrond of een herkenningspuntEximius schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Als ik die screenshot zie betwijfel ik of je fysiek in Kijkduin bent![]()
Maar ik kan het mis hebben natuurlijk
bovenkant afgeschermd? en je hapt wel erg..IdieEasy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
Waar haal je dat vandaan? Wat kan je zien aan zijn screenshot? Ik zie geen achtergrond of een herkenningspunt
Via AAAA? Las in de notes dat dat niet zo was, heb pokestop/gyms overigens ook uit staanGroenie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Jawel hoorKan bij mijnes op de pokestop klikken met lure en toont hij bijvoorbeeld "Pidgey", aangezien deze in de ignore lijst staat. Staat hij niet in de ignore lijst verschijnt hij gewoon op de map met resterende tijd
Ik mis de context van AAAA? Maar ik heb "display lured pokestops only" aanstaan.steffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:38:
[...]
Via AAAA? Las in de notes dat dat niet zo was, heb pokestop/gyms overigens ook uit staan
mwaah, ik zie zo vaak mensen hier klagen over gps spoofers en hackers dat ik misschien een beetje geïrriteerd wasvegetto1983 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:35:
[...]
bovenkant afgeschermd? en je hapt wel erg..
Meestal (die level 32-34 geloof ik ook niet zo, maar geef ze maar voordeel van twijfel) is het gewoon verklaarbaar..
Anyways, Carry on
https://docs.google.com/s...3q17VA/edit#gid=572454033T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:17:
Gyms bij mijn werk zijn ook overgenomen zitten nu 3 lui (of 1 dezelfde gast) met alle 3 WolfNL in hun naam. En een gemiddeld CP van ~2200 en levels 32 33 en 34. Lijkt me erg legit!
Level 34.... dan moet je toch wel echt niks te doen hebben met je leven als je niet cheat. Dat is volgens de spreadsheet normaal 2 maanden fulltime werk.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
haha je heb m in ieder gevalIdieEasy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
mwaah, ik zie zo vaak mensen hier klagen over gps spoofers en hackers dat ik misschien een beetje geïrriteerd was
Meestal (die level 32-34 geloof ik ook niet zo, maar geef ze maar voordeel van twijfel) is het gewoon verklaarbaar..
Anyways, Carry on
Maar een max IV van 49%haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:22:
[afbeelding]
toch zou ik m graag willen hebben
[ Voor 8% gewijzigd door CappieL op 02-08-2016 15:42 ]
Jammer van de niet al te hoge IV waarde, desalniettemin heb je een dikke blastoise, gefeliciteerd!haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:22:
[afbeelding]
Pokémon die op lures of incense af komen hebben zo'n roze ding om zich heen. Pokémon met alleen dat witte randje zal je terugzien in de API, pokémon die via lures of incense spawnen alleen als je de API gebruikt met het betreffende account.Groenie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:32:
[...]
Jawel hoorKan bij mijnes op de pokestop klikken met lure en toont hij bijvoorbeeld "Pidgey", aangezien deze in de ignore lijst staat. Staat hij niet in de ignore lijst verschijnt hij gewoon op de map met resterende tijd
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Uuuh, is niet mijn screenshot hoor. Ik ben level 17, en heb nog nooit een wartortle gezien... Laat staan een blastoise xD
Nee, zoveel geluk heb ik hier niet ^_^
Dit dus. Hoop niet dat je je eigen account(s) gebruikt voor de API.NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
Pokémon die op lures of incense af komen hebben zo'n roze ding om zich heen. Pokémon met alleen dat witte randje zal je terugzien in de API, pokémon die via lures of incense spawnen alleen als je de API gebruikt met het betreffende account.
I call Bullshit! Loopt steeds beter met het spel zo te zien, niet alleen hoor je mensen klagen over het spel zelf maar nu beginnen ook de cheaters een last te wordenJeroenneman schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:40:
[...]
https://docs.google.com/s...3q17VA/edit#gid=572454033
Level 34.... dan moet je toch wel echt niks te doen hebben met je leven als je niet cheat. Dat is volgens de spreadsheet normaal 2 maanden fulltime werk.
Deze zou ik persoonlijk evolven. 91% - 100% is nihil.Placid_K schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:33:
Ik heb een oddish met CP 644 en IV 91...evolven of toch wachten op een hogere lvl?

Mochten mensen nog een last minute vakantie zoeken en dit willen combineren met PoGo.
Afgelopen 2 weken in Lanzarote geweest. Daar zitten Kabuto's en Omanyte's als Pidgey's en Ratata's.
Verder veel Geodudes, Doduo's, Diglets, Sandshrews, Growliths, Rhyhorns, Hitmonlees en Hitmonchans. Ben 2 keer een Blastoise misgelopen en aantal keer op Nearby radar Aerodactyl gespot maar niet gevonden. Ben in twee weken tijd van 75 naar 115 gevangen pokemon gegaan.
Gewoon in je oneindige uses unit gooien, gaat snel genoeg. Ik wel net graag 2km eieren, omdat daar bekende starter pokemon in zitten en alle eieren met veel candy komen.
De plekken waar consequent elk half uur een of meerdere van 1 (zeldzamer) type spawned. Dus bijv. een Scyther, Charmander ed.Ossi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Met nests... bedoel je dan een plek waar heel veel Pokemon samen spawnen, dus dat je er 10 tegelijk kan vangen. Of bedoel je dan een plek waar 1 specifieke heel vaak spawned?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:43:
[...]
Pokémon die op lures of incense af komen hebben zo'n roze ding om zich heen. Pokémon met alleen dat witte randje zal je terugzien in de API, pokémon die via lures of incense spawnen alleen als je de API gebruikt met het betreffende account.

PTC account en zit zelf niet echt in kijkduin
[ Voor 12% gewijzigd door Groenie op 02-08-2016 15:58 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Haha nee dat niet, maar 5 badges in dit topic is wel voldoende daarvoor toch?treative schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:36:
[...]
Ben je ook getest of je wel een tweaker bent?
Wel een hele slechte van 400'ish CP
Zit net Argelés-sur-mer even te scannen: Pidgeys, rattata's en... psyducksRobPete89 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:50:
..Mochten mensen nog een last minute vakantie zoeken en dit willen combineren met PoGo.
Afgelopen 2 weken in Lanzarote geweest. ...
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik heb liever die 400-ish CP, dan 400 Magikarp candy verzamelenGoemies schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:03:
Net in Utrecht een Gyarados gezien en gevangen bij de Oude gracht!
Wel een hele slechte van 400'ish CP
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Compass for Pokemon:
Google Play: Compass for Pokemon (Beta)
Je kan alleen inloggen met een Pokémon club account, maar die kan je ook in 5 minuten aanmaken,
[ Voor 11% gewijzigd door DarkElement op 02-08-2016 16:08 ]
"A wild Koffing appeared."

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Mn hoogste is nu 142 (en eentje van 136 met beter IV's)
Welk level ben je? karps ga je bijvoorbeeld rond level 20 echt niet veel hoger vinden dan dat. Daarbij, de echte kosten wat dust betreft zitten in de hogere levels, het verschil op deze lage levels is bijna verwaarloosbaar...Goemies schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:18:
Heb ook al bijna 500 magikarp candy, moet alleen nog een geschikte magikarp vinden.
Mn hoogste is nu 142 (en eentje van 136 met beter IV's)
Gewoon rustig afwachten. Mijn hoogste is 187 (40%), een vriend van mij heeft een 190 (95%) gevangen. Verder heb ik een 164 en 155. De rest was lager en heb ik weg gegooid. lvl 29.anboni schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:26:
[...]
Welk level ben je? karps ga je bijvoorbeeld rond level 20 echt niet veel hoger vinden dan dat. Daarbij, de echte kosten wat dust betreft zitten in de hogere levels, het verschil op deze lage levels is bijna verwaarloosbaar...
Never fall in love with your own design!
Momenteel zoiets:MartijnRGS schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:11:
Ben heel erg benieuwd hoe een stad als Rome er uit ziet met Pokemon Go

De wijzen komen uit het Oosten!
Dit heeft totaal geen zin dus.hood schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:28:
[...]
Gewoon rustig afwachten. Mijn hoogste is 187 (40%), een vriend van mij heeft een 190 (95%) gevangen. Verder heb ik een 164 en 155. De rest was lager en heb ik weg gegooid. lvl 29.
Ik ben 22, heb een magicrap van 147, 95% en ong 600 candy. Ik kan makkelijk nu een Gyros maken. Die zal altijd 95% blijven.
Tegen de tijd dat ik 29 ben, heb ik de Gyros gewoon lekker meegelevelled, aangezien je de candy toch wel blijft binnen krijgen.
Gaan wachten op hogere levels karpers boeit echt niet.
En misschien heb je bij de lagere Magicraps wel een hele hoge IV wegggegooid.. Zonde!
Je hebt meer dan 100 candy over om te kunnen boosten, dus je hoeft echt niet te wachten.Goemies schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:31:
Ben nu level 22, maar heb geduld zat als ik daar een beetje een goede Gyarados uit kan slepen
(mits je een goede hebt gevonden die je wilt evolven)
[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 16:37 ]
1.7.6? Want die werkte na de update bij mij niet meer zoals eerder (gebruik het al vanaf eerste release)
Verwijderd
Werkt hier ook primajapjaan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
1.7.6? Want die werkte na de update bij mij niet meer zoals eerder (gebruik het al vanaf eerste release)
Ik dacht eerst ook dat het wel mee viel, maar erger me nu kapot aan al die spastische kutbeesten. Soms springen ze echt 4x achter elkaar, en heb ook steeds vaker meer dan 5 ballen nodig voor weedle/pidgey onder de 100 cp.ph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:18:
Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het vangen van Pokemon zo moeilijk is geworden dat het een bug is. 6 Pidgeys/Weedles/Ratatas op rij met een CP van onder de 80 ontsnappen uit meerdere goed geworpen ballen en slaan vervolgens op de vlucht. Zelfs grinden lukt niet meer na de update. "Gelukkig" kom ik nooit een Pokemon tegen die ik echt wil.
Toch maar weer proberen dan
Als ik het gebruikelijke lunchrondje zou doen hier kom ik langs 13 stops....
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
hier 2 beiden op 5 min lopenHeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:41:
Pokeballs kopen is alleen nuttig als je niet dichtbij pokestops zit natuurlijk.
Als ik het gebruikelijke lunchrondje zou doen hier kom ik langs 13 stops....
nu maar elke zondag naar mn schoonouders die hebben er 2 in de tuin
Verwijderd
Ja ik vind 1 account prima, het gaat mij er meer om dat ik niet meer blind loop, om nou met 10 account te gaan scannen vind ik wat ook overdreven.japjaan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:38:
[...]
Toch maar weer proberen danZe zijn ook bezig met een versie waarmee je met meerdere accounts tegelijkertijd kan inloggen.. maar die vergeet nu je gegevens nog nadat je de app opnieuw opstart, niet echt handig als je 10 accounts hebt dus
En die heb ik dus nog niet, naar mijn idee. Heb er een van 93% volgens pokeadvisor. Heb nu niet persee een gyarados nodig en ben best bereid om nog even te wachten op hogere IV's. Toch genoeg candypoor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
Je hebt meer dan 100 candy over om te kunnen boosten, dus je hoeft echt niet te wachten.
kan niet inloggen, hebben meer mensen hier last van?DarkElement schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:08:
Deze al voorbij gekomen toevallig? Gebruik hem sinds gisteren en werkt super, op ongeveer een halve kilometer van waar ik hem uiteindelijk vond kwam Haunter in mijn compass, tien minuten lopen en ja hoor, daar zat ieWerkt geweldig!
Compass for Pokemon:
Google Play: Compass for Pokemon (Beta)
Je kan alleen inloggen met een Pokémon club account, maar die kan je ook in 5 minuten aanmaken,
Scheelt ongeveer 550-600 cp. Dat hoef je dan niet aan dust uit te geven. Misschien vang ik nog wel hoger. Naja ieder zijn manier. Maar ik wacht nog even.poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:34:
[...]
Dit heeft totaal geen zin dus.
Ik ben 22, heb een magicrap van 147, 95% en ong 600 candy. Ik kan makkelijk nu een Gyros maken. Die zal altijd 95% blijven.
Tegen de tijd dat ik 29 ben, heb ik de Gyros gewoon lekker meegelevelled, aangezien je de candy toch wel blijft binnen krijgen.
Gaan wachten op hogere levels karpers boeit echt niet.
En misschien heb je bij de lagere Magicraps wel een hele hoge IV wegggegooid.. Zonde!
[...]
Je hebt meer dan 100 candy over om te kunnen boosten, dus je hoeft echt niet te wachten.
Never fall in love with your own design!
Wel net Kabuto gevangen, had ik nog niet
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Magikarp 118 CPZeror schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:04:
Heb een lage CP Magikarp van 87 CP, maar wel met een average perfection van 92%. Die bewaar ik dus eventjes.
Maximum : 89%
Average : 75%
Minimum : 58%
Ik wist niet van IV en bewaarde altijd de hoogste CP pokemon voor een evolutie
Op zich geen slechte vis die ik heb, als ik het goed begrijp?
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Wat voor account gebruik je daarvoor? Ik heb een PTC aangemaakt, en het lukt niet om in de app voorbij het inlogscherm te komenDarkElement schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:35:
Heb de nieuwste versie gepakt ja.
Edit: lama, doet het al
Gister was het pickachudag, vandaag ponyta- en kabutodag
[ Voor 13% gewijzigd door Sjurm op 02-08-2016 17:26 ]
daar is een linkje voor in de beginpostKkerklaan schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:35:
Hi al, heb me onlangs aangemeld voor tweakers, en vroeg me af of ik me gewoon kan aanmelden bij de whatsapp groep?
Ik weet zeker dat ik er twee kocht en toen ik ze ging vullen mer 5 km eieren waren er opeens 3 extra, maar ik heb echt maar 300 (van de 550 gekochte) coins betaald.
Niet onlangs een level up gehad? Je krijgt ze bij bepaalde levels. En vervolgens vergeten?Quincy5 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:43:
Ik heb zojuist een nieuwe glitch ontdekt: 3 incubators voor de prijs van 2.
Ik weet zeker dat ik er twee kocht en toen ik ze ging vullen mer 5 km eieren waren er opeens 3 extra, maar ik heb echt maar 300 (van de 550 gekochte) coins betaald.
Herkenbaar, had ik vanochtend ook. Helaas krijg je je Pokemons dan wel gewoon inclusief damage terug... erg slecht.
Waar zit je?Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:18:
[...]
Wat voor account gebruik je daarvoor? Ik heb een PTC aangemaakt, en het lukt niet om in de app voorbij het inlogscherm te komen
Edit: lama, doet het al
Gister was het pickachudag, vandaag ponyta- en kabutodag
oe das goed om te horen. zelf ook maar eens testen!ro3lie schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:04:
Mn eggs gaan stukken beter sinds de update. Zojuist even met de hond gelopen. 1KM erbij. Voorheen 0.4km of niks.
M'n telefoon kan niet tegen water... Dat ik zelf nat wordt zal mij mn reet roesten.
Yes, je moet in de shop op het schildje klikken.readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:13:
Als je een Poekom in een gym zet, moet je dan zelf nog iets doen om die coins te ontvangen?
Ja, vanmorgen naar level 6 gegaan. En nu ik op de link in de OP kijk zat hij daar inderdaad bijiamzero456 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:48:
[...]
Niet onlangs een level up gehad? Je krijgt ze bij bepaalde levels. En vervolgens vergeten?

Want dat is mijn perfect pokemon die zo hoog is
PSN: McMillan0984
Zoiets?FreqAmsterdam schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:13:
Jongens, belangrijke oproep. Waar koop ik een paraplu.![]()
![]()
M'n telefoon kan niet tegen water... Dat ik zelf nat wordt zal mij mn reet roesten.

Zoals al vaak aangegeven, de IVs veranderen niet, de moves wel. Hierdoor is het over het algemeen beter eerst te evolueren, heeft de uiteindelijke pokemon goede moves, kun je dan power ups erop gooien. Zo niet kun je nog besluiten een andere te gaan evolueren voordat je je dust spendeert.Clavat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:26:
Ik heb een Abra van 98% wat is het beste eerst Abra power upen tot max en dan evolueren of nu al?
Verwijderd
Ik zou 'm eerst helemaal upgraden, dat scheelt zo'n 75% aan dust.Clavat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:26:
Ik heb een Abra van 98% wat is het beste eerst Abra power upen tot max en dan evolueren of nu al?
Waar haal je dat vandaan? de dust kosten blijven hetzelfde voor of na evolutie.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:33:
[...]
Ik zou 'm eerst helemaal upgraden, dat scheelt zo'n 75% aan dust.
Thnxspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:32:
[...]
Zoals al vaak aangegeven, de IVs veranderen niet, de moves wel. Hierdoor is het over het algemeen beter eerst te evolueren, heeft de uiteindelijke pokemon goede moves, kun je dan power ups erop gooien. Zo niet kun je nog besluiten een andere te gaan evolueren voordat je je dust spendeert.
PSN: McMillan0984
Misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met een IV?spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:32:
[...]
Zoals al vaak aangegeven, de IVs veranderen niet, de moves wel. Hierdoor is het over het algemeen beter eerst te evolueren, heeft de uiteindelijke pokemon goede moves, kun je dan power ups erop gooien. Zo niet kun je nog besluiten een andere te gaan evolueren voordat je je dust spendeert.
Verwijderd
Sorry, ik ben slecht in een 100x herhaalde vraag serieus beantwoordenspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:34:
[...]
Waar haal je dat vandaan? de dust kosten blijven hetzelfde voor of na evolutie.

De individuele value van de pokemon, hier is ook de IV calculator voor. Afhankelijk van de IV kan een pokemon tot 20% hogere CP behalen dan een andere van dezelfde soort.DarkElement schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:37:
[...]
Misschien een stomme vraag maar wat bedoel je met een IV?
Bijvoorbeeld weedle met 0% IVs haalt 80 CP maximaal, een weedle met 100%IVs haalt 100CP maximaal.
Ah excuses, ik miste het sarcasme hier. Mijn fout. Ik snap overigens je moeite wel, de zoekfunctie helpt een hoop denk ik best vaak. Maar ach vanavond in een goede bui dus toch maar weer eens de antwoorden getyptVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:39:
[...]
Sorry, ik ben slecht in een 100x herhaalde vraag serieus beantwoorden
Ik heb er genoeg van voorlopig, wat een brak spel.
Heb je al een keer compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, want ik heb nergens problemen mee, en niemand die ik ken heeft de problemen die jij zojuist noemt.Tomski1986 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:41:
Dag 5 op een rij met het niet zien van Pokemon, gyms of stops..
Ik heb er genoeg van voorlopig, wat een brak spel.
Haha geniaal. Wel een klein beetje genant.
Elke inwoner van Ninove (in België) en omliggende steden heeft er last van. Verbinding is goed, meermaals geïnstalleerd etc.. Gebeurt meestal overdag.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:42:
[...]
Heb je al een keer compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, want ik heb nergens problemen mee, en niemand die ik ken heeft de problemen die jij zojuist noemt.
[ Voor 9% gewijzigd door Tomski1986 op 02-08-2016 18:50 ]
Dit misschien iets? Dan heb je ook meteen beide handen vrij om te spelen.FreqAmsterdam schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:43:
[...]
Haha geniaal. Wel een klein beetje genant.

"When you grow up your heart dies"
Als je op de incubator dubbel klikt om het ei erin te plaatsen bij een ei dan komen er ook meerdere te staan, maar deze verdwijnen weer vanzelfQuincy5 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 17:43:
Ik heb zojuist een nieuwe glitch ontdekt: 3 incubators voor de prijs van 2.
Edit: werkt niet bij nieuwe versie
[ Voor 3% gewijzigd door President op 02-08-2016 18:52 ]
90 Greater balls en 90 Raspberry's gedaan en 0!!!!!! pokemon gevangen.
WTF...
En een pikachu en bulbasaur weg
Nu gerestart, kijken of dat helpt

[ Voor 28% gewijzigd door RedHat op 02-08-2016 18:56 ]
wow, dat is wel echt ziek. Ik moet hier ook tientallen ballen gooien, maar vang tenminste ook nog wel eens wat. Wel inderdaad meerdere ultraballs nodig voor pokemon die ik normaal met 1 of 2 greats ving.RedHat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
Pfff leuke update zeg
WTF...
Toevallig niet een softban?
heb nergens last van met mn oude versie
(door trauma's altijd geleerd nooit up te daten als t werkt.. en altijd eerst anderen laten proberen
[ Voor 56% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 18:58 ]
Haha dit kan haast geen toeval zijn.. Softban it is 😁RedHat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
Pfff leuke update zeg
WTF...
Restart hielp wel.Rpower18 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:58:
[...]
Haha dit kan haast geen toeval zijn.. Softban it is 😁
Kan nu weer Pokemon vangen.
Softban zou raar wezen, zou niet weten waarvoor... Ja heb hem wel eens aan in de auto om eggs te hatchen maar daar krijg ik toch geen km's voor ivm snelheid.
Zeg eens eerlijk.. heb je geproberd iets te installeren, spoofen of wat dan ook? Wij judgen niet hoor!RedHat schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:54:
Pfff leuke update zeg
WTF...
Ah het werkt alweer
[ Voor 3% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 19:01 ]
Dan zou hij ook niks uit pokestops moeten krijgen, en zouden de pokemon in 1 keer weg moeten zijn.Rpower18 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 18:58:
[...]
Haha dit kan haast geen toeval zijn.. Softban it is 😁
Ja, inv werd ook niet geupdate want heb al m'n balls en rasps weerpoor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:00:
[...]
Zeg eens eerlijk.. heb je geproberd iets te installeren, spoofen of wat dan ook? Wij judgen niet hoor!
Ah het werkt alweer

Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator