Vind ik juist ook mooi aan dergelijke scanners, op deze manier kom ik ook op andere plekken in de stad waar ik anders nooit zou komenmatthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
OK, maar een Snorlax ga je dan niet vinden bijvoorbeeld?
Of je moet veel mazzel hebben, maar na een dagje Pokevision turen heb ik er 2 gezien en allebei aan de rand van de stad, waar je normaal niet "spontaan" komt
Hoe betrouwbaar is: https://pokefind.co/map.php
Ik zie in Enschede een venesaur, charizard en 3 dragonite's.. haast ongeloofwaardig
Ik zie in Enschede een venesaur, charizard en 3 dragonite's.. haast ongeloofwaardig
Hopelijk komt Niantic snel met een werkende track functie, maar ben bang dat het wel een paar weken gaat duren. Ach, ze zijn er iig mee bezig https://www.facebook.com/PokemonGO/posts/940141879465704
Precies! Hop op de fiets of auto, racen tegen de klok
Midden in de nacht.
Ik ga echt niet voor die 9 rattata's in mn mn nearby in beweging hoor.

Ik ga echt niet voor die 9 rattata's in mn mn nearby in beweging hoor.
Lijkt me sterk in Enschede, beste wat ik ooit op PV heb gezien was een losse snorlax of gyroskebab.Shadow343 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:01:
Snorlax had ik in een 10km ei gelukkigmatthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:59:
[...]
OK, maar een Snorlax ga je dan niet vinden bijvoorbeeld?
Of je moet veel mazzel hebben, maar na een dagje Pokevision turen heb ik er 2 gezien en allebei aan de rand van de stad, waar je normaal niet "spontaan" komt
Ik snap niet waarom die hogere pokemon niet een hogere IV hebben. Zojuist een Vileplume van 1086 met een IV 30 tot 37 %.
Gooi je 5 ultra balls tegen en razz maar kan direct door naar de Prof.
Ja, aan Pokevision ja, maar met de normale 3 stappen-scanner ga je dat nooit doenT-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:01:
[...]
Vind ik juist ook mooi aan dergelijke scanners, op deze manier kom ik ook op andere plekken in de stad waar ik anders nooit zou komen
Haters everywhere but I don’t really care
Niet, Deze werkt op info die mensen zelf kunnen invoeren. Dus een grapjas heeft dat ingevoerd.Shadow343 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:01:
Mocht je een (slecht) werkende scanner willen, PM me maar, post het niet meer hier (geen zin in gedoe met modjes
Huh? Werkt PokeVision bij jou nietdemo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:58:
[...]
Pokevision lijkt al een langere tijd niet te werken. Welke scanner is de beste op dit moment?
Nee klopt, is k#t, lees maar paar posts van mij terugShadow343 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:01:

Nee. Als ik naar pokevision.com ga, krijg ik de melding "Our services are currently unavailable, please visit our Twitter for updates."
Omdat IV niet CP/evolutie gerelateerd zijn. Plus zolang je die vileplume niet wilt gaan volpompen met dust de IV helemaal niks uitmaken.haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:03:
Ik snap niet waarom die hogere pokemon niet een hogere IV hebben. Zojuist een Vileplume van 1086 met een IV 30 tot 37 %.
Beetje laat, maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk...Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 09:57:
[...]
Nou, volgens mij is het onzin. Mijn Chansey is level 20 (CP349, 310HP). Ik heb hem net in een gym gezet en eens getraind met mijn level 20 Flareon (CP1420, 84HP). De Flareon walste er zonder moeite overheen.
Weet je zeker dat ze die lijst niet hebben opgezet met "gelijke CP" ipv "gelijk level"? Ik kan me wel voorstellen dat een Chansey met de zelfde CP als een Snorlax een betere verdediger is. Maar een Chansey met het zelfde level heeft veeeeeeel minder CP...
Ik heb ook zo'n Chansey, uiteraard niet zo sterk als die van jou (iedereen heeft sterkere Pokémon dan ik...).
CP270
HP264
Zen Headbutt 12
Psychic 55
Maken de aanvallen nog wat uit?
Welke aanvallen heeft jou Chansey bijvoorbeeld? Want die heeft een hogere CP&HP maar is dus eigenlijk niet echt nuttig als ik je goed begrijp?
Raar... Hier werkt die als een trein...demo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
Nee. Als ik naar pokevision.com ga, krijg ik de melding "Our services are currently unavailable, please visit our Twitter for updates."
Vergelijking is inderdaad met Pokevision, een correct 3-stappen systeem zou zeker voldoende zijn maar mede door PV vind ik het spel leuker geworden en ben ik het ook meer gaan spelen.matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:04:
[...]
Ja, aan Pokevision ja, maar met de normale 3 stappen-scanner ga je dat nooit doen
Zolang je maar van je gat af komt en er daadwerkelijk op gaat jagen vind ik het mooi
demo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Ik snap niet wat je bedoelt. Kan je het misschien iets meer uitleggen voor me?mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Omdat IV niet CP/evolutie gerelateerd zijn. Plus zolang je die vileplume niet wilt gaan volpompen met dust de IV helemaal niks uitmaken.
Chansey is gewoon een timer pokemon, zoveel HP (wordt als defender nog verdubbeld ook) om die 99 seconden vol te houden zodat de tijd om is voordat hij dood is.readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Beetje laat, maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk...![]()
Ik heb ook zo'n Chansey, uiteraard niet zo sterk als die van jou (iedereen heeft sterkere Pokémon dan ik...).
CP270
HP264
Zen Headbutt 12
Psychic 55
Welke aanvallen heeft jou Chansey bijvoorbeeld? Want die heeft een hogere CP&HP maar is dus eigenlijk niet echt nuttig als ik je goed begrijp?
Oh dat ja. Dat is een bug. Je moet hun dan even via Twitter een berichtje sturen en je creditcard gegevens geven. Dan kom je er weer indemo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
PV ligt er al paar dagen uit. zoek het topic hier maar door
Maar ik begreep van Albantar dat ie zijn Chansey met zijn Vapereon binnen no-time verslagen had. Dan heb ik er dus niet veel aan?
[ Voor 4% gewijzigd door readytoflow op 02-08-2016 13:12 ]
Hahaha........poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:11:
[...]
Oh dat ja. Dat is een bug. Je moet hun dan even via Twitter een berichtje sturen en je creditcard gegevens geven. Dan kom je er weer in
PV ligt er al paar dagen uit. zoek het topic hier maar door
Ik heb dit topic al een week of 2 (door vakantie) niet gevolgd. Daarom vroeg ik om een alternatief.
Pokestumble werkt soort vandemo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Hahaha........![]()
Ik heb dit topic al een week of 2 (door vakantie) niet gevolgd. Daarom vroeg ik om een alternatief.
Je hoeft alleen naar IV te kijken als het een pokémon is waar je stardust in wil stoppen. Want waarom zou je naar IV kijken als je de pokémon die je vangt toch niet verder gaat upgraden?haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:09:
[...]
Ik snap niet wat je bedoelt. Kan je het misschien iets meer uitleggen voor me?
Bijvoorbeeld, pikachu is jou lievelings pokémon, en je wil een zo sterk mogelijke hebben, dan is IV belangrijk aangezien je er stardust in wil stoppen om hem zo hoog mogelijke CP te krijgen.
Omdat een IV rating random gegenereerd wordt voor elke pokemon die je tegen komt. Op hoger level kom je enkel (mogelijk) hogere CP's tegen. Daarnaast is IV ook maar een +-10% van het totaal, ik zou me er niet blind op staren. Hoger is leuk, maar alleen noodzakelijk als je echt serieus wil gaan doen in competities, als die ooit komen. In een gym plaatsen wordt er nog steeds gehakt van een 100% IV gemaakt, misschien dat het een ronde langer duurt...haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:03:
Wel suf dat je in de winkel ook maar alleen normale pokeballs (geen breat/ultra balls) kan kopen, 100pokecoins voor 20 ballen is wel extreem, zeker als een lucky egg 80 kost, en een lure module 100 (en insence 80, lure is veeeeel goedkoper met vrienden).
Ook zoiets, je kan geen eieren weg doen helaas

Ik zit nu met 9 eieren van 5km, die wil ik eigenlijk niet in een incubator doen, alleen 10km eieren...
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Sorriedemo31051987 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Hahaha........![]()
Maar als je die melding krijgt met Twitter, en je had erop geklikt, had je t zelf kunnen lezen

Helaas is er nu nog geen goedwerkende alternatief
Als je niet weet wat ik bedoel snap je ook niet wat de IV inhouden, de IV bepalen alleen maar je max CP als je hem volledig upgrade met dust, niks anders (ja misschien een beetje de max HP).haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:09:
[...]
Ik snap niet wat je bedoelt. Kan je het misschien iets meer uitleggen voor me?
Ik zoek nog steeds een beetje goeie kaart waar nests zijn in Nederland (met name Utrecht
).
Weet iemand zoiets te vinden?
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik snap het wel en zou juist daarom zeggen hoe hoger het IV hoe beter. Mij gaat het niet om dat ik straks alle pokemon kan laten zien.mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:15:
[...]
Als je niet weet wat ik bedoel snap je ook niet wat de IV inhouden, de IV bepalen alleen maar je max CP als je hem volledig upgrade met dust, niks anders (ja misschien een beetje de max HP).
Kan in de pokedex zien dat ik ze allemaal heb gevangen en gezien. Echter omdat het een ruk iv stat had doe ik hem de deur uit.
Dat is mijn redenatie.
Hoe? Ik zit hier met 9 eieren van 2 km.DropjesLover schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Ik zit nu met 9 eieren van 5km, die wil ik eigenlijk niet in een incubator doen, alleen 10km eieren...
Met nests... bedoel je dan een plek waar heel veel Pokemon samen spawnen, dus dat je er 10 tegelijk kan vangen. Of bedoel je dan een plek waar 1 specifieke heel vaak spawned?DropjesLover schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:15:
Ik zoek nog steeds een beetje goeie kaart waar nests zijn in Nederland (met name Utrecht).
Mijn indruk na de update:
- Zonder tools als Pokevision is er niks aan het spel. Ik ben nu bijna level 23 en mijn Pokedex seen staat op 65, iets wat nog veel minder was geweest zonder deze tools. 10km eieren heb ik nog nooit gehad en ik geloof niet dat ik zelf met doelloos wandelen weleens iets zeldzamers ben tegen gekomen dan een Eevee of Staryu (waar ik nog steeds niet genoeg van heb om te evolueren). Het is Pidgey, Rattata, Weedle, af en toe een verdwaalde Vennonat, paras,drowsee of Pidgeotto. De enige bijzondere die ik zonder Pokevision heb gehad was een Marowak uit een ei en een Hitmonchan zomaar in het wild, oja nog een Pikachu op dag 1. Pokevision kan ik niet als cheaten beschouwen omdat het de enige manier is om te ontsnappen aan de eindeloze stroom Pidgeys,Rattatas en Weedles.
- Het vangen van Pokemon is onwijs moeilijk geworden. 10 CP Pidgeys gaan rustig 4 keer uit de bal om vervolgens te vluchten. Het terugkoppen van een bal door een Pokemon werd vroeger alleen ingezet als je de bal nog vast had, nu start die animatie zelfs regelmatig pas nadat de bal ze al geraakt heeft. Stilzitten doen ze nauwelijks, ze staan constant te springen. Vroeger was het nog een troost als je pidgey #512 ving dat het tenminste geen moeite was en je gegarandeerd een beetje XP opleverde, zelfs dat is voorbij.
- De servers zijn een stuk stabieler, heb nog niet gehad dat ik er niet in kon of er uit gegooid werd.
- Pokemon naar de professor sturen gaat een stuk handiger
- Het aantal afgelegde KM's voor je ei komt dichter in de buurt bij wat je werkelijk aflegt, ik schat dat hij nu ruim de helft registreert.
- De lokale gyms zijn inmiddels allemaal bezet door Snorlaxen en Dragonites van rond de 3000 CP, daar maak ik dus met mijn hoogste van net 1000 CP geen schijn van kans
- Pokestops leveren veel minder ballen op.
Ik hou het spel nog vol omdat het zoveel potentie heeft en het mij een excuus geeft om naar buiten te gaan met mijn vrouw, maar inmiddels voelt het meer als werken dan als spelen.
- Zonder tools als Pokevision is er niks aan het spel. Ik ben nu bijna level 23 en mijn Pokedex seen staat op 65, iets wat nog veel minder was geweest zonder deze tools. 10km eieren heb ik nog nooit gehad en ik geloof niet dat ik zelf met doelloos wandelen weleens iets zeldzamers ben tegen gekomen dan een Eevee of Staryu (waar ik nog steeds niet genoeg van heb om te evolueren). Het is Pidgey, Rattata, Weedle, af en toe een verdwaalde Vennonat, paras,drowsee of Pidgeotto. De enige bijzondere die ik zonder Pokevision heb gehad was een Marowak uit een ei en een Hitmonchan zomaar in het wild, oja nog een Pikachu op dag 1. Pokevision kan ik niet als cheaten beschouwen omdat het de enige manier is om te ontsnappen aan de eindeloze stroom Pidgeys,Rattatas en Weedles.
- Het vangen van Pokemon is onwijs moeilijk geworden. 10 CP Pidgeys gaan rustig 4 keer uit de bal om vervolgens te vluchten. Het terugkoppen van een bal door een Pokemon werd vroeger alleen ingezet als je de bal nog vast had, nu start die animatie zelfs regelmatig pas nadat de bal ze al geraakt heeft. Stilzitten doen ze nauwelijks, ze staan constant te springen. Vroeger was het nog een troost als je pidgey #512 ving dat het tenminste geen moeite was en je gegarandeerd een beetje XP opleverde, zelfs dat is voorbij.
- De servers zijn een stuk stabieler, heb nog niet gehad dat ik er niet in kon of er uit gegooid werd.
- Het aantal afgelegde KM's voor je ei komt dichter in de buurt bij wat je werkelijk aflegt, ik schat dat hij nu ruim de helft registreert.
- De lokale gyms zijn inmiddels allemaal bezet door Snorlaxen en Dragonites van rond de 3000 CP, daar maak ik dus met mijn hoogste van net 1000 CP geen schijn van kans
Ik hou het spel nog vol omdat het zoveel potentie heeft en het mij een excuus geeft om naar buiten te gaan met mijn vrouw, maar inmiddels voelt het meer als werken dan als spelen.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Maar een pokemon met dezelfde CP maar betere IV is niks beter (ja misschien 3 HP puntjes), dus als het je gaat om het hebben van die pokemon om mee te battlen ofzo, en je er toch geen dust in duwt maakt de IV geen ene bal uit.haborym schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:17:
[...]
Ik snap het wel en zou juist daarom zeggen hoe hoger het IV hoe beter. Mij gaat het niet om dat ik straks alle pokemon kan laten zien.
Kan in de pokedex zien dat ik ze allemaal heb gevangen en gezien. Echter omdat het een ruk iv stat had doe ik hem de deur uit.
Dat is mijn redenatie.
Nee dat was met z'n 100% poliwhirlreadytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:11:
Maar ik begreep van Albantar dat ie zijn Chansey met zijn Vapereon binnen no-time verslagen had. Dan heb ik er dus niet veel aan?
Dan heb je echt wel veel pech met je locatie. Ik ben net lvl 13 en heb 73 Pokémon gezien (waarvan maar 68 caughtph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
(...)
Een Nest is inderdaad een locatie waar een grote hoeveelheid dezelfde pokemon vast spawnen. Zo is Central Park een Electabuzz nest geworden na de patch (foto's zijn wel te vinden via google). En zelf ben ik bij een dratini nest geweest in London. Er is bijna niet tegen aan te lopen zoveel pokemon dat er spawnen (beetje afhankelijk van de grootte).Ossi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
[...]
Met nests... bedoel je dan een plek waar heel veel Pokemon samen spawnen, dus dat je er 10 tegelijk kan vangen. Of bedoel je dan een plek waar 1 specifieke heel vaak spawned?
Ik zoek nog een dratini nest in NL met de nieuwe update, bij voorkeur omgeving Rdam
Ik ben lvl 18 en heb 52 seen en 50 caught.
Moet erbij zeggen dat ik geen gebruik maak van 3rd party scanners. Ik vang/zie wat ik tegen kom, eventueel gebruik makent van wat er in de app zichtbaar is.
10 km eieren heb ik wel, maar de stop bij mijn huis geeft deze ook met regelmaat uit.
voornamlijk vind ik weedle, pidgey, ratten, caterpie of evolutie.
Dingen als dratini of iets dergelijks heb ik nog nooit gezien. Ben al blij als ik een ghastly op de scanner zie, zelf als ik geen tijd heb om deze te gaan zoeken.
Moet erbij zeggen dat ik geen gebruik maak van 3rd party scanners. Ik vang/zie wat ik tegen kom, eventueel gebruik makent van wat er in de app zichtbaar is.
10 km eieren heb ik wel, maar de stop bij mijn huis geeft deze ook met regelmaat uit.
voornamlijk vind ik weedle, pidgey, ratten, caterpie of evolutie.
Dingen als dratini of iets dergelijks heb ik nog nooit gezien. Ben al blij als ik een ghastly op de scanner zie, zelf als ik geen tijd heb om deze te gaan zoeken.
http://pkmngotrading.com/...to_Find_and_Catch_Dratini zegt helaas:spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:32:
Ik zoek nog een dratini nest in NL met de nieuwe update, bij voorkeur omgeving Rdam
Because of an update on July 29, Dratini Nests were nerfed and all the old Nests became Eevee Nests. Currently there are no real Dratini Nests. Only singles/doubles and rare spawns. If you want to farm Dratini, go to Northeastern San Francisco, Dratini Nest - Pier 39 and Dratini Nest - Pier 15, where there are usually 2 - 4 natural spawns.
Echt een nest nog niet gevonden in Utrecht.
Park Nieuweroord: Hier kun je Magars vangen. Max ooit 2 naast elkaar gezien dus technisch gezien niet een nest.
Sonnenborgh: Rond dit Park zijn vaak Mr Mimes te vinden. Max 1 per keer ofzo dus ook dit is geen nest. Maar wel leuk om je collectie mee aan te vullen.
Weet alleen niet of dit nog heel betrouwbaar is aangezien dit pre update info is.
Park Nieuweroord: Hier kun je Magars vangen. Max ooit 2 naast elkaar gezien dus technisch gezien niet een nest.
Sonnenborgh: Rond dit Park zijn vaak Mr Mimes te vinden. Max 1 per keer ofzo dus ook dit is geen nest. Maar wel leuk om je collectie mee aan te vullen.
Weet alleen niet of dit nog heel betrouwbaar is aangezien dit pre update info is.
In Capelle ben ik er een aantal keer een paar tegen gekomen. Alleen of het nou echt een nest is weet ik niet.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:32:
Ik heb ook nog een vrij laag "seen/caught" niveau hoor, ben lvl 22 maar zit op 71 seen, 68 caught. Komt gewoon omdat ik idd redelijk op dezelfde plekken heb gespeeld, thuis en op werklocatie.Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
Dan heb je echt wel veel pech met je locatie. Ik ben net lvl 13 en heb 73 Pokémon gezien (waarvan maar 68 caught)
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Dit komt redelijk overeen met mijn ervaring. Ik ziet nu op 84 caught 85 seen (Machop rende weg na één berry en great ball) met level 22. Ik hoop dat ik dit weekend op Castlefest nog wat leuks ga vangen maar als het ook daar troep blijft dan houdt het voor mij snel op. Het zeldzaamste wat ik tot nu toe in het wild heb gezien is denk een Cloyster of Hypno ofzo.ph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
En ik was al blij met een plek waar elke morgen een stuk of 8 pokemon spawnen (random van Eevee tot Pidgey), maar er waren/zijn dus daadwerkelijk plekken waar heel veel dezelfde spawnen?T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:30:
[...]
Een Nest is inderdaad een locatie waar een grote hoeveelheid dezelfde pokemon vast spawnen. Zo is Central Park een Electabuzz nest geworden na de patch (foto's zijn wel te vinden via google). En zelf ben ik bij een dratini nest geweest in London. Er is bijna niet tegen aan te lopen zoveel pokemon dat er spawnen (beetje afhankelijk van de grootte).
Hehe vandaar ook de opmerking met nieuwe update. In de oude waren er wel nests, zullen er nu ook vast zijn maar waar. En blijkbaar in mindere getalen helaas. Zal Capelle eens een keer in de gaten gaan houden. Andere suggesties blijven welkom uiteraard.thomasmoors schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
http://pkmngotrading.com/...to_Find_and_Catch_Dratini zegt helaas:
[...]
Ik heb 70 caught 71 seen, met behulp van de AHAAAAAA pokemap. Zonder map was het een groot pidgey festijn en weedle party. Zoals ph4ge ook al opmerkt. Met een soort ingame radar zoals hier vanmorgen is gepost kan ik wel leven. Of een beperkte map met bijv vraagtekens als er een onbekende pokemon zit.ph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
Pokevision kan ik niet als cheaten beschouwen omdat het de enige manier is om te ontsnappen aan de eindeloze stroom Pidgeys,Rattatas en Weedles.
De wijzen komen uit het Oosten!
Ik snap overigens niet dat mensen zo weinig Hypno's en Drowsees hebben. Van mijn Top 12 Pokemon qua CP zijn er 5 Hypno's. Allemaal wel een percentage van rond de 50-70% dus niet goed ofzo maar wel handig voor de gyms als je wat canonvoer nodig hebt.
Wow wtf,ik gooi net een bal op een magnemite, stuitert van zn schroefje af door zn dodge ofzo, stuitert omhoog, valt nog een keer op de magnemite die klaar was met zn dodge, en toen ving hij m
Nooit geweten dat dat kon

Nooit geweten dat dat kon
Dit inderdaad. Alleen heb ik gisteren en vandaag wel redelijk wat pokeballs gekregen bij pokestopsph4ge schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:18:
Het is met de Dratini's wel heel stuk minder geworden idd.thomasmoors schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
[...]
Hier zijn er alleen geen Eevee's voor in de plek gekomen, maar Pidgey's enzo
Ik zit nu ook maar op 1 locatie op vakantie. Maar er is echt verrassend veel variatie hier. Enige nadeel is dat ik niet kan powerlevelen, vandaar dat ik nog maar lvl 13 ben. Magnemite en Voltorb spawnen hier het meest. Daarna Pidgey en wat weedle. Voor de rest spawnen hier regelmatig oddish, geodude, bellsprout, sandshrew, cubone, ponyta, nidoran etctera. Daarvan al paar evolved, dus telt ook mooi op bij de pokedex.HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:35:
[...]
Ik heb ook nog een vrij laag "seen/caught" niveau hoor, ben lvl 22 maar zit op 71 seen, 68 caught. Komt gewoon omdat ik idd redelijk op dezelfde plekken heb gespeeld, thuis en op werklocatie.
Vrees dat als ik straks naar huis ga ik daar enkel de rattata's, caterpies etcetera kan vinden. Dan gaat de lol er wel snel vanaf denk ik.
eens kijken dan of ze daar over een week of 2 zittenthomasmoors schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:34:
[...]
[...]
Iemand deze al gevangen? 

"When you grow up your heart dies"
Wat er spawnt is regioafhankelijk. Ik zie zelden caterpies en heel veel weedles, terwijl ik hier mensen heb zien posten dat het bij hun andersom is. Tot vorige week spawnde er bij mij thuis elk uur wel een tentacool, nu is dat geen tentacool meer maar een abra. Zowel tentacool als abra heb ik behalve op dat spawnpunt nog nooit ergens gezien.Robkazoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:40:
Ik snap overigens niet dat mensen zo weinig Hypno's en Drowsees hebben. Van mijn Top 12 Pokemon qua CP zijn er 5 Hypno's.
Ik had afgelopen weekend trouwens wel een mooie spawn, gewoon bij mij thuis.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Bergse plaat, bergen op zoom heeft ook voltorb en magnemite in plaats van pidgeys en rattatas
Ja ok, die jij noemt heb ik ook allemaal allang, nearby is nu bijv Magnemite, Ponya en wat magikarp.Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:44:
[...]
Ik zit nu ook maar op 1 locatie op vakantie. Maar er is echt verrassend veel variatie hier. Enige nadeel is dat ik niet kan powerlevelen, vandaar dat ik nog maar lvl 13 ben. Magnemite en Voltorb spawnen hier het meest. Daarna Pidgey en wat weedle. Voor de rest spawnen hier regelmatig oddish, geodude, bellsprout, sandshrew, cubone, ponyta, nidoran etctera. Daarvan al paar evolved, dus telt ook mooi op bij de pokedex.
Vrees dat als ik straks naar huis ga ik daar enkel de rattata's, caterpies etcetera kan vinden. Dan gaat de lol er wel snel vanaf denk ik.
Maar ik moet ook nog echt eens een keer een echt rondje vondelpark doen ipv alleen de Pokestop die ik vanaf mijn werkplek kan bereiken. Toen ik voor het eerst zondag een buurtrondje deed kwam ik toch wel weer meer tegen, maar het houdt een keer op.
Of ze moeten weer eens een reset uitvoeren natuurlijk....
Ben vandaag een Parsect cp975 tegen gekomen welke ik nog niet had.
Denk, die is van mij! (ook al heb ik een paras van 503 welke over de 1K kan komen na evolutie)
Maar zoals elke PoGo speler wil je die gewoon in het wild vangen.
Nou ik heb serieus 6 razz berry's gebruikt en 11 ultra ballen!
Waarvan ik er 2x een curve great ball heb gegooid en beide keren poefde die er meteen uit!
Nu heeft deze Parasect nog niet eens zo'n heel hoge cp.
Hoe gaat dat straks met een snorlax van 1500+ die je wilt vangen??
PoGo radar is bij mij gewoon helemaal broken! 5km verder en nog altijd dezelfde pokemons.
Pokemons die spawnen terwijl ze niet eens op de nearby list staan.
Alle PoGO youtubers hoor ik klagen!
Denk, die is van mij! (ook al heb ik een paras van 503 welke over de 1K kan komen na evolutie)
Maar zoals elke PoGo speler wil je die gewoon in het wild vangen.
Nou ik heb serieus 6 razz berry's gebruikt en 11 ultra ballen!
Waarvan ik er 2x een curve great ball heb gegooid en beide keren poefde die er meteen uit!
Nu heeft deze Parasect nog niet eens zo'n heel hoge cp.
Hoe gaat dat straks met een snorlax van 1500+ die je wilt vangen??
PoGo radar is bij mij gewoon helemaal broken! 5km verder en nog altijd dezelfde pokemons.
Pokemons die spawnen terwijl ze niet eens op de nearby list staan.
Alle PoGO youtubers hoor ik klagen!
I bad beat my meat by busting my nuts!
Mag je zelf kiezen.
NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:46:
[...]
[afbeelding]
Jeuj net mn eerste Haunter, CP 871
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 13:49 ]
Ik kan ook geen nests meer vinden, draai een eigen server ( scanner ) met zo'n 30 workers die mijn omgeving constant scannen, volgens de database dump / statistieken zit er weinig bijzonders. Gister een Graveler, maar de tientallen Mr Mime's, vaste spawns van Dratini's, Magmar's etc vind ik niet meer.
Gister nog wel een Raichu gezien, maar ben gewoon aan het werk, dus hoop dat ze later op ongeveer dezelfde coördinaten weer verschijnen. Dat is dus wel een beetje voorbij heb ik het idee.
Enige reden waarom ik het draai is omdat de ingame tracker compleet onbruikbaar is geworden en ik er ook weinig vertrouwen in heb dat het erg snel wordt opgelost. Heb weinig trek om kansloos rond te lopen omdat de tracker toch niks update naarmate je voortbeweegt, maar ondertussen 100 x rattata tegenkomt.
Ben het verder eens met ph4ge.
Gister nog wel een Raichu gezien, maar ben gewoon aan het werk, dus hoop dat ze later op ongeveer dezelfde coördinaten weer verschijnen. Dat is dus wel een beetje voorbij heb ik het idee.
Enige reden waarom ik het draai is omdat de ingame tracker compleet onbruikbaar is geworden en ik er ook weinig vertrouwen in heb dat het erg snel wordt opgelost. Heb weinig trek om kansloos rond te lopen omdat de tracker toch niks update naarmate je voortbeweegt, maar ondertussen 100 x rattata tegenkomt.
[ Voor 22% gewijzigd door steffeh op 02-08-2016 13:51 ]
Mijn Chansey heeft Pound (7 + STAB) en Dazzling Gleam (55). En zit nog steeds gezellig in die gym waar ik hem in heb gezet. Het druilerige weer zorgt er kennelijk voor dat de petjes op scootertjes die die gyms hier steeds overnamen lekker thuis blijven.readytoflow schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:07:
[...]
Beetje laat, maar er moet ook gewerkt worden natuurlijk...![]()
CP270
HP264
Zen Headbutt 12
Psychic 55
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wat dan wel weer balen was, was dat 'ie maar 627 CP had toen ik 'm ving. Daarna even ingelogd op mijn zusje d'r account om hem daar ook te vangen en bij haar was 'ie 750+ CP.
Hoe gaat dat in z'n werk? Heb je meer dan 30 accounts aangemaakt om jouw regio te scannen?steffeh schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:49:
Ik kan ook geen nests meer vinden, draai een eigen server ( scanner ) met zo'n 30 workers die mijn omgeving constant scannen, volgens de database dump / statistieken zit er weinig bijzonders. Gister een Graveler, maar de tientallen Mr Mime's, vaste spawns van Dratini's, Magmar's etc vind ik niet meer.
Ik zou blij zijn met elke LaprasNMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:51:
[...]
Wat dan wel weer balen was, was dat 'ie maar 627 CP had toen ik 'm ving. Daarna even ingelogd op mijn zusje d'r account om hem daar ook te vangen en bij haar was 'ie 750+ CP.
als jij nou een lapras tegen komt en hij is maar cp12 ofzo baal je ook wel hoor
Beetje.. Maar ik wil vooral mn collectie compleet 
De sterkste Pokemon krijgen komt op plek 2.. EN aangezien ik nu over de 200 Dratini candy heb, wil ik wel een sterke perfecte Dargonite ja
De sterkste Pokemon krijgen komt op plek 2.. EN aangezien ik nu over de 200 Dratini candy heb, wil ik wel een sterke perfecte Dargonite ja
[ Voor 58% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 13:59 ]
Eens! beter een lapras dan geen lapras, hoewel sommige hier blijkbaar denken dat ie common is ofzopoor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:58:
Beetje.. Maar ik wil vooral mn collectie compleet
Ja nests blijven er nog steeds alleen zijn dratini nests blijkbaar generfed/weggehaald:Ossi schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:37:
[...]
En ik was al blij met een plek waar elke morgen een stuk of 8 pokemon spawnen (random van Eevee tot Pidgey), maar er waren/zijn dus daadwerkelijk plekken waar heel veel dezelfde spawnen?
Blijkbaar komen ze ook niet heel veel voor, en de echte Tier A pokemon zoals o.a. snorlax, lapras etc zijn sowieso random spawns. Dratini is dan nu ook nagenoeg een random spawn geworden.Because of an update on July 29, Dratini Nests were nerfed and all the old Nests became Eevee Nests. Currently there are no real Dratini Nests. Only singles/doubles and rare spawns. If you want to farm Dratini, go to Northeastern San Francisco, Dratini Nest - Pier 39 and Dratini Nest - Pier 15, where there are usually 2 - 4 natural spawns.
Maar inderdaad Central Park is een Electabuzz nest, London zit zo volgepropt met Drowzee's dat het volgensmij ook wel een nest te noemen is (zat dus ook een dratini nest). En zo heb ik nog wel het nodige langs zien komen op o.a. Reddit.
Nadeel aan nests is wel dat ze altijd en allemaal een lagere IV waarde hadden binnen een bepaald bereik. Zo had het dratini nest waar ik zat altijd een IV waarden ergens tussen de 25-65%.
Maar een nest is dus vooral een ophoping van veel dezelfde pokemon die daar in grotere hoeveelheden spawnen. En Candy farmen gaat dan in een nest dus ook rete snel.
Vanochtend hier in Emmeloord nog een Lapras gezien. Ben ik daar net een seconde of 10 te laat...
Ik ben inmiddels lvl 29 en heb er nog nooit een gezien. En pas 2 x een snorlaxspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:59:
[...]
Eens! beter een lapras dan geen lapras, hoewel sommige hier blijkbaar denken dat ie common is ofzo
Never fall in love with your own design!
Lvl 22 hier maar ook nog nooit gezien. Zou ook niet weten waar te vinden in de buurt van Utrecht.hood schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
[...]
Ik ben inmiddels lvl 29 en heb er nog nooit een gezien. En pas 2 x een snorlax
Level 29 ?hood schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
[...]
Ik ben inmiddels lvl 29 en heb er nog nooit een gezien. En pas 2 x een snorlax
Hoe vol zit je Pokedex dan?
Hier met level 21 nog nooit een snorlax of lapras tegengekomen, ook niet uit een 10km ei. Wel vaak genoeg moeten verslaan in gyms inderdaad.
Yup, same here. Ik zie ze steeds op gyms zitten maar nooit eentje in het wild gezien. Zelfde met Snorlax. En mijn tas zit nu vol met 5km eieren dus daar hoef ik voorlopig ook niets van te verwachten...
[ Voor 20% gewijzigd door Mx. Alba op 02-08-2016 14:04 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ah ok dat is dan redelijk vergelijkbaar toch denk?Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:50:
[...]
Mijn Chansey heeft Pound (7 + STAB) en Dazzling Gleam (55). En zit nog steeds gezellig in die gym waar ik hem in heb gezet. Het druilerige weer zorgt er kennelijk voor dat de petjes op scootertjes die die gyms hier steeds overnamen lekker thuis blijven.
Nog niet je Poliwhirl ingezet? Of wordt die voorlopig als een prinsje behandeld?
Wat kan je eigenlijk verdienen na 24u in een gym? Dan krijg je toch coins?
10 coins per 21 uur.. legt dus ook geen doden aan de zeik
Ik ben 2 Snorlax tegen gekomen eentje van 1800 en één van 2000 op level ~15 ergens ook één uit een ei van cp 1100 (inmiddels in de blender).
Als we kunnen traden verkoop ik er hier wel één.
EDIT: Ben er 3 tegenkomen ook één van CP 800 met behulp van een mede-tweaker uit Enschede
Als we kunnen traden verkoop ik er hier wel één.
EDIT: Ben er 3 tegenkomen ook één van CP 800 met behulp van een mede-tweaker uit Enschede
[ Voor 19% gewijzigd door T-homas op 02-08-2016 14:06 ]
lolpoor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:05:

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
10 coins per gestationeerde pokemon per 21 uur...poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:05:
Dus als je in 5 gyms zit wordt het wel leuk hoor
Ik zit op 112. En gebruik AHAAAAAAA. Voornamelijk alles in Groningen gevonden maar heb ook rond gelopen in Amsterdam, Utrecht en wat dorpen in N-H. Tijdens mijn vakantie in Frankrijk en Zwitserland heb ik ook wel wat gevangen maar die ben ik later in Nederland allemaal nog wel een paar keer tegen gekomen.T-homas schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:02:
[...]
Level 29 ?Netjes!
Hoe vol zit je Pokedex dan?
Never fall in love with your own design!
Ja als... Als mn tante klootjes had wast mn oom geweest.Pathogen schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
10 coins per gestationeerde pokemon per 21 uur...
Nou.. whoopdiedoo.. drie dagen voordat je 1 incubator kan kopen.. poehPathogen schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Nee voor de coins hoef je t niet echt te doen. En wat zijn de odds dat je 5 gyms drie dagen bezet kan houden?
Hoogste dat ik gehaald heb was 6, had helaas na 3 wel al mn muntjes gecashed omdat ik dacht dat ze er toch wel uitgegooid zouden worden.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Ja als... Als mn tante klootjes had wast mn oom geweest.
5x10=50 hele pokecoins, das iets meer dan een half Lucky egg
.
You never know. In 2-3 gyms is niet onmogelijk hier, en het is echt wel een druk playing field rondom Blaak.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Ja als... Als mn tante klootjes had wast mn oom geweest.
Je hoeft m ook niet 3 dagen bezet te houden he?
- drie gyms volproppen
- cashen
- al je pokemon komen weer dood binnen
Dat kan al in een half uurtje
[ Voor 22% gewijzigd door Pathogen op 02-08-2016 14:10 ]
je bedoelt 1/3e incubator, veel nuttiger.HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:09:
5x10=50 hele pokecoins, das iets meer dan een half Lucky egg.
JFK laan in de buurt van de benzinepomp toevallig?NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:46:
[...]
Wat er spawnt is regioafhankelijk. Ik zie zelden caterpies en heel veel weedles, terwijl ik hier mensen heb zien posten dat het bij hun andersom is. Tot vorige week spawnde er bij mij thuis elk uur wel een tentacool, nu is dat geen tentacool meer maar een abra. Zowel tentacool als abra heb ik behalve op dat spawnpunt nog nooit ergens gezien.
[afbeelding]
is everything cool?
Ja op 2-3 cash ik ook meestal, tot nu toe 1 x 4 weten te bemachtigen (uiteraard met 3 al gecashed) en dan heb je ze misshien voor een uur, maar zeker niet de 21 uur om er nog een bonus van te krijgen. Dus 5 gyms die je het klokje rond houdt? erg onwaarschijnlijk.Pathogen schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:09:
[...]
You never know. In 2-3 gyms is niet onmogelijk hier, en het is echt wel een druk playing field rondom Blaak.
Ja ok, ging er even om dat het gewoon niet echt aantikt. Incubators zijn sowieso een nuttige investering als je er dan toch geld in steekt, doe het dan daaraan
echter is het voor een speler als mij geen zak aan, op mijn werk en thuis spawnen van de 20 pokemon 19x een weedle/pidgey en die ene keer is het een zwakke andere type.Pathogen schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:06:
[...]
Een pokestop heb ik niet in de buurt zowel werk als thuis niet.
ik ben nu lvl 16 met de sterkste net over de 1000cp, en de gyms hier zitten vol met 1200+ pokemon van gastjes die lvl 20,21,22 zijn..
Ik vind het persoonlijk op deze manier geen zak aan...
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
Dat hoeft ook niet. Stel dat je een paar gyms hebt waar je wel lang in kan blijven zitten, en een stel gyms in de buurt die je binnen zeg een half uur tijd allemaal kunt overnemen, dan kan je elke dag een rondje gyms doen zodat je er tijdelijk een flinke lading hebt en dan meteen cashen. Goed, dan word je er binnen een paar uur weer uit geschopt maar dat maakt niet uit, de volgende dag pak je ze gewoon weer terug.poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
Nou.. whoopdiedoo.. drie dagen voordat je 1 incubator kan kopen.. poeh
Nee voor de coins hoef je t niet echt te doen. En wat zijn de odds dat je 5 gyms drie dagen bezet kan houden?
Nice! Ik heb ook een flinke zooi incubators moeten kopen om mijn Pokedex wat uit te breiden. Ook heb ik een klein weekje London gehad wat ook wel bizar veel opleverde.hood schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
Ik zit op 112. En gebruik AHAAAAAAA. Voornamelijk alles in Groningen gevonden maar heb ook rond gelopen in Amsterdam, Utrecht en wat dorpen in N-H. Tijdens mijn vakantie in Frankrijk en Zwitserland heb ik ook wel wat gevangen maar die ben ik later in Nederland allemaal nog wel een paar keer tegen gekomen.
Heb er een 10tje aan uitgegeven.. alleen incubators.. en alsnog zijn ze bijna opHeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Ja ok, ging er even om dat het gewoon niet echt aantikt. Incubators zijn sowieso een nuttige investering als je er dan toch geld in steekt, doe het dan daaraan.

Vies smerig goed bedacht om die dingen 3x maar te maken.. dat moet ik ze nageven.
Jup, één flat verder naar het noorden. Oh noes, nou weet je waar ik woon!!!1 Daar gaat m'n anonimiteit.FREAKJAM schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
JFK laan in de buurt van de benzinepomp toevallig?
[ Voor 5% gewijzigd door NMe op 02-08-2016 14:12 ]
Nou weet het hele Internet waar je woont...NMe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:12:
[...]
Jup, één flat verder naar het noorden. Oh noes, nou weet je waar ik woon!!!1 Daar gaat m'n anonimiteit.
ja tuurlijk, maar zo'n speler ben ik niet..Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Dat hoeft ook niet. Stel dat je een paar gyms hebt waar je wel lang in kan blijven zitten, en een stel gyms in de buurt die je binnen zeg een half uur tijd allemaal kunt overnemen, dan kan je elke dag een rondje gyms doen zodat je er tijdelijk een flinke lading hebt en dan meteen cashen. Goed, dan word je er binnen een paar uur weer uit geschopt maar dat maakt niet uit, de volgende dag pak je ze gewoon weer terug.
Net zoals dat ik liever PV gebruik om rond te crossen ipv doelloos met de (vroegere) 3step, heb ik ook geen zin/tijd om al die gyms maar af te gaan en dan eindelijk een keertje een incubator te kunnen kopen.
Nee dan trek ik gewoon de portomonnee

Je hoeft ze toch maar even bezet te houden. Meteen cashen en dan na 21 uur weer een paar overnemen en cashen...poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:08:
En wat zijn de odds dat je 5 gyms drie dagen bezet kan houden?
Hoop gedoe, dat wel.
Haters everywhere but I don’t really care
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator