ik was gewoon op zoek van naar een vervanger voor pv
en vriend zei dat ie werkte haha helaas
Totaal 3miljoen XP dus. Dan moet je wel PoGo weken maken van 80uur gok ik.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:13:
[...]
Zie OP daar staan de xp requirements per level wel in

Bot dus.
Lichaamsbeweging? Tenzij je natuurlijk met de auto door de buurt gaat.poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:18:
Nee maar wat heb je aan een map die misschien weken oud is, of door 'grappige' users als fake input wordt gegeven.
Verder niet heel veel denk ik
Jepp , iedereen..ChriSSjuH schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:18:
ik was gewoon op zoek van naar een vervanger voor pven vriend zei dat ie werkte haha helaas
Wat nog wel redelijk werkt is Geopoke en Pokestumble.. maar ook niet denderend
"This Pokemon is too far away"
Waarom laat je hem dan zien?
.
Waarom laat je hem dan zien?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Zodat je met je luie reet van de bank af komt, erheen loopt, en het beestje vangt!HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:20:
Waarom laat je hem dan zien?.
It likes to torture you. It's like hearing the ice cream truck but not having any money to buy something. It sucks, but only for youHeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:20:
Waarom laat je hem dan zien?.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Hier even wat tips bekijken dan:poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:18:
Nee maar wat heb je aan een map die misschien weken oud is, of door 'grappige' users als fake input wordt gegeven.
https://www.reddit.com/r/...s_map_what_is_your_setup/
Bijna level 27 nu.
Da's nog geen 32 natuurlijk, maar op zich kan het wel.
Als ze bij een pokespot wonen en hele dag beetje farmen
Haters everywhere but I don’t really care
Fair enough, ben alleen aan het werk (ja, echt ook al post ik op t.net)spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:20:
[...]
Zodat je met je luie reet van de bank af komt, erheen loopt, en het beestje vangt!
Gaan de dagen wel merkbaar sneller vanHeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Fair enough, ben alleen aan het werk (ja, echt ook al post ik op t.net).
pokéscanner voor android en pokemonomaps voor thuis op de pc een lopende scan van mijn omgeving...
beiden werken (1 server request per 5 seconden)
beiden werken (1 server request per 5 seconden)
www.weefab.com
Geen tijd voor de welbekende rookpauze / lunchwandeling?HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Fair enough, ben alleen aan het werk (ja, echt ook al post ik op t.net).

Er zit in de Gym bij mij in de buurt ook een Dragonite maar dan van 3200+. Die gozer is level 35.... Hax? Maybe...DutchCrownNL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:09:
Zojuist bij Sloterdijk gespot. Dan moet je wel erg veel hebben gespeeld hoor![]()
[afbeelding]
Ja maar tussen 27 en 32 zit alsnog 1M+ XP, zelfs op plekken als Kijkduin haal je niet zoveel xp.matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:21:
Bijna level 27 nu.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
te veel moeite, gedoe of te moeilijktrix0r schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:21:
[...]
Hier even wat tips bekijken dan:
https://www.reddit.com/r/...s_map_what_is_your_setup/

Ik wil gewoon een website of app met scanner.
Van Pokewhere vannacht!:
No ETA as of yet but I'm really hopeful that we will be able to push the update to App and Play store by end of today. No promises though!
(zijn een beetje Javascript problemen ofzo)
Level 32 is zo'n 3x zoveel XP totaal als level 27, best een 'klein' verschil!matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:21:
Bijna level 27 nu.
Truukje ontdekt waardoor ik eieren hatch terwijl ik slaap: Ik zet als ik binnen ben mijn oude telefoon aan met zwakke gps (Lenovo K3 note) en de eieren hatchen vanzelf doordat de gps constant in beweging is.
Neu, OK, maar hoeft niet per sé een bot zijn, kan ook GPS spoofen en de hele dag bij een 5-pokestop staan ofzoDutchCrownNL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:24:
Ja maar tussen 27 en 32 zit alsnog 1M+ XP, zelfs op plekken als Kijkduin haal je niet zoveel xp.
Ga voor de grap eens hier kijken:
https://pokeadvisor.com/
En dan bovenin op de community tab.
Top 10's.
1- Moste pokestops looted -22.785.
1- Pokemon caught - 15.998
1- Eggs Hatched - 666
Ja daaaaaaaaaag.. natuuuuuuurlijk.. uhuh
Ga zo maar door.. Echt gewoon vieze gore way over the top k#t cheaters
PS Ik zie nu ook als je op de namen gaat kijken, dat ze gewoon als 'detected cheater' te boek staan.
Nice hop Ban daaag.
Top 10's.
1- Eggs Hatched - 666
PS Ik zie nu ook als je op de namen gaat kijken, dat ze gewoon als 'detected cheater' te boek staan.
Nice hop Ban daaag.
[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 02-08-2016 11:32 ]
Kom ik aan: gisteren helemaal trots met m'n 1000e pokestoppoor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:30:
Ga voor de grap eens hier kijken:
Top 10's.
1- Eggs Hatched - 666
Volgens pokeadvisor heb ik een 100% IV Porygon!
Whoohoo, een pokemon die verder niet kan evolueren! Daar heb je nog eens wat aan!
Whoohoo, een pokemon die verder niet kan evolueren! Daar heb je nog eens wat aan!
Lol.. Denk het niet... Een jolteon, vaporeon, blastoise, 3 charmanders, een garydos.. allemaal binnen 500 meter...ChriSSjuH schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:42:
Deze site werkt nog enig sinds!
https://pokefind.co/map.php
Laat me maar niet beginnen over de 1000 meter radius en wat ik daar in kan vinden.
Yup, een 100% Poliwhirl is veel beter!TheFes schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:32:
Volgens pokeadvisor heb ik een 100% IV Porygon!
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik ga echt zo hard lachen als die Poliwrath kut aanvallen krijgt he

Of dat blijkt dat alle IV calcs een fout hebben, waardoor alles wat laag is hoog is en omgekeerd
Heeft iedereen alle goeie weggegooid
Heeft iedereen alle goeie weggegooid

Ik zelf ook! Dat zou zo'n epische anticlimax zijn...spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Naarmate je verder komt realiseer je je dat dust ook niet zo heel belangrijk is. Het duurt steeds langer om een level hoger te komen en je kunt je Pokémon dan steeds maar weer 2x upgraden als je geleveld bent. Dust te over dus om een Pokémon die al aan zijn max zit steeds weer naar zijn max te krijgen als je een leveltje omhoog gaat.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zit nu al boven de 3000 en dat terwijl ik bovenop 3 pokespots zit. Die 22k is dan nogal onrealistisch als je het mij vraagtspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:32:
[...]
Kom ik aan: gisteren helemaal trots met m'n 1000e pokestop
"Congratulations! You earned a medal!"
Blijkbaar heb ik net mijn 500e Pokémon gevangen
Blijkbaar heb ik net mijn 500e Pokémon gevangen
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zou mooi zijn, zeker als mijn 96% Poliwhirl(bijna 100 candiesspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:40:
[...]
Het spelletje is echt minder leuk als je heel veel meer pokeballs nodig hebt om uberhaupt wat te vangen, en velen na 6+ ballen (incl berries en great/ultra balls) wegrennen
Nu lvl 21.3, 58 evoluties klaar staan voor een lucky egg run. Maar dan slechts krapjes 1 level omhoog gaan...
Wel een cp1666 Lapras uit een ei gekregen met 25 candy, 78%IV en Ice Shard (15) + Dragon Pulse (65)
Even gemaxxed naar 1875

Nu lvl 21.3, 58 evoluties klaar staan voor een lucky egg run. Maar dan slechts krapjes 1 level omhoog gaan...
Wel een cp1666 Lapras uit een ei gekregen met 25 candy, 78%IV en Ice Shard (15) + Dragon Pulse (65)

Even gemaxxed naar 1875
[ Voor 8% gewijzigd door DropjesLover op 02-08-2016 11:46 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik zou er bijna al gewoon vanuit gaan dat ie kut aanvallen krijgtMx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:43:
[...]
Ik zelf ook! Dat zou zo'n epische anticlimax zijn...
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Na een paar afleveringen Pokemon te hebben gezien snap ik de laatste patch opeens: ik ben nu net zo'n zaadtrainer geworden als Ash Ketchum
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik heb dat hele powerlevellen bewust niet gedaan omdat ik al had gelezen dat het zo veel lastiger wordt om alles te vangen. Ondanks dat ben ik nu alsnog level 22DropjesLover schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:44:
Het spelletje is echt minder leuk als je heel veel meer pokeballs nodig hebt om uberhaupt wat te vangen, en velen na 6+ ballen (incl berries en great/ultra balls) wegrennen![]()
Wel een cp1666 Lapras uit een ei gekregen met 25 candy, 82%IV
Ik heb ook het idee dat er telkens meer ballen worden weggeslagen door lage CP Pokémon. Komt dit door de update of m'n recente level up?
Recente update imho, ik ben sinds de update van level 20 naar 21 gegaan en er wordt sowieso meer weggetikt en alles.ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Ik heb dat hele powerlevellen bewust niet gedaan omdat ik al had gelezen dat het zo veel lastiger wordt om alles te vangen. Ondanks dat ben ik nu alsnog level 22![]()
Ik heb ook het idee dat er telkens meer ballen worden weggeslagen door lage CP Pokémon. Komt dit door de update of m'n recente level up?
Of het is het pay-model van Niantic, eerst mensen verslaafd maken aan het spelletje en dan de moeilijkheid omhoog gooien zodat je wel pokeballs en lucky-eggs moet kopen om nog iets aan vooruitgang te boeken...
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Dat is gewoon je level. Hoe hoger je bent hoe moeilijker het wordt om Pokémon te vangen. Beetje rare constructie maar zo is het nou eenmaal.ErikT738 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:48:
[...]
Ik heb dat hele powerlevellen bewust niet gedaan omdat ik al had gelezen dat het zo veel lastiger wordt om alles te vangen. Ondanks dat ben ik nu alsnog level 22![]()
Wat ook raar is dat ik vaak hogere pokémon vang als level 18 dan iemand van level 22. Allemaal CP's lager dan 500 maar toch...
Sja, het moet ook een beetje een game blijven, Pokemon vangen. Ze zijn idd voornamelijk meer aan het terugvechten. En het blijft random, soms pak ik een 400+ CP met 1 normale, soms ontsnapt een CP30 Pidgey aan een great ball....Beltoni schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:54:
[...]
Dat is gewoon je level. Hoe hoger je bent hoe moeilijker het wordt om Pokémon te vangen. Beetje rare constructie maar zo is het nou eenmaal.
Wat ook raar is dat ik vaak hogere pokémon vang als level 18 dan iemand van level 22. Allemaal CP's lager dan 500 maar toch...
Hier hetzelfde... Plus ze gebruiken nu vaker een 'dodge move' volgens mij.HeatWave schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:57:
[...]
Sja, het moet ook een beetje een game blijven, Pokemon vangen. Ze zijn idd voornamelijk meer aan het terugvechten. En het blijft random, soms pak ik een 400+ CP met 1 normale, soms ontsnapt een CP30 Pidgey aan een great ball....
Voor mij gevoel is pokemons vangen na de update iets lastiger geworden.
Ik merk hier echt geen verschil in pokemon vangen ten opzichte van voor de update hoor. Hoe hoger je level hoe vaker je hoog CP pokemon tegenkomt, en pokemon met een hoog CP zijn nou eenmaal moeilijker te vangen dan die met een laag CP. Met de randomizer heb je af en toe wel vreemde uitbijters, maar dat hoort er ook gewoon bij.
misschien een domme vraag maar waarom is Kijkduin zo speciaal?DutchCrownNL schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:24:
[...]
Ja maar tussen 27 en 32 zit alsnog 1M+ XP, zelfs op plekken als Kijkduin haal je niet zoveel xp.
Daar spawnen echt ziekelijk veel pokemon, niet normaal.babybel123 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
misschien een domme vraag maar waarom is Kijkduin zo speciaal?
Even google doen op Kijkduin Pokemon... dan snap je het wel als je de filmpjes ervan ziet denk ikbabybel123 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Niet bij te houden, zelfs met 4 pokestops binnen 50 metermark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Daar spawnen echt ziekelijk veel pokemon, niet normaal.
http://www.pokemongofans.nl/pokemon-go-op-kijkduin/babybel123 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Dit ^mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hier ervaar ik dat het veel moeilijker geworden is. Ja, voor de patch werd het lastiger naarmate je hoger kwam, maar zo erg als het nu is was het niet. Toen zat er af en toe een lastige pidgey oid tussen. Nu skip ik ze vaak omdat ik er geen 5+ ballen aan wil besteden (en dan heb ik het over het raken. De hitbox lijkt ook veranderd te zijn)
Voor de update had ik een CP700+ Wartortle gevangen met één bal. Nu heb ik een stuk of 10x Razz + Great Ball nodig gehad om een CP300+ Wartortle te vangen... En vooral Weedles zijn kopkampioenen geworden tegenwoordig. Zo vaak als zo'n worm sinds die update al niet mijn bal teruggekopt heeft, ongelofelijk.
Curveballs moet ik sinds de update m'n scherm uit gooien waar dat voorheen niet zo extreem nodig was. Voorheen was gooien op twee uur prima te doen, nu gaat de curve er steeds net aan voorlangs.
Ik krijg die k*t tentacool maar niet te pakken, net ging er weer eentje vandoor nadat ik wat great balls en razz eraan heb verspild.
Dat effect versterkt zichzelf natuurlijk ook gewoon. Veel mensen (Kijkduin is natuurlijk bij redelijk weer gewoon altijd al hartstikke druk) zorgt voor meer pokemon wat weer meer mensen aantrekt.mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:59:
[...]
De pokemon koppen steeds vaker je bal terug, en daarnaast komen ze er veel vaker uit. Nu al zo vaak gehad dat ik voor een cp70 pokemon gewoon 10 ballen nodig heb, of dat een cp400 nog 5 keer uit een ultraball komt....
Net 70 evoluties gedaan met een egg en ben van halverwege level 19 naar begin level 21 gegaan. Valt me wel iets tegen. Is dit normaal? Of is de experience van evoluties ook generfed met de update.
Dat het lastig is en veel (goeie) ballen kost vind ik allemaal niet zo erg. Maar dat ze na 4 gewone, 3 great of ultras alsnog wegrennen, dat is wel irritant.
Hoort er ook bij natuurlijk, en dan heb ik de mazzel dat ik overal wel Pokestops heb, maar anders wordt het wel erg lastig lijkt me. Of duur............
Hoort er ook bij natuurlijk, en dan heb ik de mazzel dat ik overal wel Pokestops heb, maar anders wordt het wel erg lastig lijkt me. Of duur............
Jullie weten dat je kan zien wanneer dat kreng gaat koppen he, je moet je ballen natuurlijk wel timen, alleen het uitbreken telt wat mij betreft, missen of verkeerd timen zie ik als mijn foutmark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:05:
De pokemon koppen steeds vaker je bal terug, en daarnaast komen ze er veel vaker uit. Nu al zo vaak gehad dat ik voor een cp70 pokemon gewoon 10 ballen nodig heb, of dat een cp400 nog 5 keer uit een ultraball komt....
Fucking 12 great balls met razz op een cp330 vulpix, en toen vluchtte hij.... dit is echt te debiel voor woorden.
Dit is normaal, je verdient 70K exp, en de levels worden nou eenmaal een stuk lastiger vanaf level 20. level 20 naar 21 is alleen al 50K. 21 naar 22 is 75K dat red je dus al niet met die evolve sessie.Ransom_nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:07:
Net 70 evoluties gedaan met een egg en ben van halverwege level 19 naar begin level 21 gegaan. Valt me wel iets tegen. Is dit normaal? Of is de experience van evoluties ook generfed met de update.
Dan had je met die 700 wartortle gewoon geluk, want ik had met elke 2de evolutie heel veel moeite (ook pidgeotto). Daar is met de update niks aan veranderd bij mijMx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:02:
Voor de update had ik een CP700+ Wartortle gevangen met één bal. Nu heb ik een stuk of 10x Razz + Great Ball nodig gehad om een CP300+ Wartortle te vangen... En vooral Weedles zijn kopkampioenen geworden tegenwoordig. Zo vaak als zo'n worm sinds die update al niet mijn bal teruggekopt heeft, ongelofelijk.
Dat is prima. Het kost veel meer XP om van 20 naar 21 te gaan en vanaf dan moet je elk level 25k XP extra halen. Duurt niet lang of je gaat niet eens mee levelen als je 60+ evoluties klaar hebt staan en je een lucky egg gebruikt.Ransom_nl schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:07:
Komt wel heel erg vaak voor dat ze gewoon drie of vier keer achter elkaar ballen wegkoppen, heb nou niet de indruk dat dat voorspelbaar is.spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
Jullie weten dat je kan zien wanneer dat kreng gaat koppen he, je moet je ballen natuurlijk wel timen, alleen het uitbreken telt wat mij betreft, missen of verkeerd timen zie ik als mijn fout
Voor mijn gevoel was vangen met de eerste rake bal pre-patch de norm. Nu is dat een uitzondering, en is raakgooien zelf een stuk lastiger geworden door andere hitboxes en allerlei uitwijkmaneuvres.
Ja, maar hij kan ook nog gaan koppen vlak na je los laat, dat heb ik echt te vaak. Gooi je net een bal, begint hij met zn dodgemove. Denk je, ik gooi vlak voor hij klaar is nog een bal die dan landt als hij net klaar is, doet hij er 2 of 3 achter elkaar....spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:07:
[...]
Jullie weten dat je kan zien wanneer dat kreng gaat koppen he, je moet je ballen natuurlijk wel timen, alleen het uitbreken telt wat mij betreft, missen of verkeerd timen zie ik als mijn fout
En zelfs dan nog. Soms maakt een pidgey, weedle een kopbeweging terwijl ik even daarvoor een pokeball naar zijn kop gooide. Animatie begint dat ie gevangen wordt terwijl je zou verwachten dat de pokeball weggekopt zal worden. Wat ik bij slowpokes nu te vaak tegen kom is dat ie een soort van Matrix-Neo move maakt door naar achteren te hellen zodat de pokeball niet op zijn kop terecht komt maar onder zijn poten doorrolt.anboni schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Komt wel heel erg vaak voor dat ze gewoon drie of vier keer achter elkaar ballen wegkoppen, heb nou niet de indruk dat dat voorspelbaar is.

Inderdaad, bij sommige is het gewoon voorspelbaar dat ze de eerste ball wegkoppen. Had net dat de Tentacool in de wegkopanimatie zat en ik op dat moment wachtte om te gooien. Zodra ik gooi, zie je hem half zijn animatie afkappen en heel vreemd een nieuwe proberen te starten, en ja hoor, weggekopt.anboni schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:10:
[...]
Komt wel heel erg vaak voor dat ze gewoon drie of vier keer achter elkaar ballen wegkoppen, heb nou niet de indruk dat dat voorspelbaar is.
Laat het beestje eerst een keer aanvallen, geef het eventueel van tevoren al een razz, en smijt na de aanval een bal op zn bolle hasses.Sjurm schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:13:
[...]
Inderdaad, bij sommige is het gewoon voorspelbaar dat ze de eerste ball wegkoppen. Had net dat de Tentacool in de wegkopanimatie zat en ik op dat moment wachtte om te gooien. Zodra ik gooi, zie je hem half zijn animatie afkappen en heel vreemd een nieuwe proberen te starten, en ja hoor, weggekopt.
[ Voor 3% gewijzigd door spocy op 02-08-2016 12:15 ]
Dan nog trippen ze m helemaal, het is alsof de pokemon nu ook een busje met 'repel' hebben, alleen blijven de pokemon niet 200 stappen weg maar koppen ze 200 ballen weg...spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:15:
[...]
Laat het beestje eerst een keer aanvallen, geef het eventueel van tevoren al een razz, en smijt na de aanval een bal op zn bolle hasses.
Ik doe mn best, maar het punt is dat Pokémon gewoon glitchen om maar die ball weg te koppenspocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:15:
[...]
Laat het beestje eerst een keer aanvallen, geef het eventueel van tevoren al een razz, en smijt na de aanval een bal op zn bolle hasses.
Hhahaha, pepperspray pokemon om alle aanstormende trainers van zich af te houdenmark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:16:
[...]
Dan nog trippen ze m helemaal, het is alsof de pokemon nu ook een busje met 'repel' hebben, alleen blijven de pokemon niet 200 stappen weg maar koppen ze 200 ballen weg...

Verwijderd
Vanochtend deze in een gym zien steken:
http://pasteboard.co/3KZlKZAhp.png
Level 34... da fuck.
Net ff opgezocht: van 33 naar 34 is 750 000 experience.
Ofwel zijn dit cheaters ofwel studenten die elke dag van 's ochtends tot 's avonds aan 4+ lures liggen.
Level 34... da fuck.
Ofwel zijn dit cheaters ofwel studenten die elke dag van 's ochtends tot 's avonds aan 4+ lures liggen.
Weet iemand een plek waar je (veel) charmanders en growlithe's kan vinden?
Bij mij is het juist volslagen anders. Prepatch had ik veel last van rare curveballs zonder dat ik een curve inzette en sprongen veel troep er alsnog uit. Na de patch gaat het gooien veel makkelijker (imo) en vang ik veel makkelijker.ijdod schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:12:
Voor mijn gevoel was vangen met de eerste rake bal pre-patch de norm. Nu is dat een uitzondering, en is raakgooien zelf een stuk lastiger geworden door andere hitboxes en allerlei uitwijkmaneuvres.
Maar apparently ben ik de enige daarmee
Curve was een bug die je met AR aan en weer uitzetten oploste. Nu heb ik zelfs voor lage CP pokemon een zak vol ballen nodig....Hogader schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:37:
[...]
Bij mij is het juist volslagen anders. Prepatch had ik veel last van rare curveballs zonder dat ik een curve inzette en sprongen veel troep er alsnog uit. Na de patch gaat het gooien veel makkelijker (imo) en vang ik veel makkelijker.
Maar apparently ben ik de enige daarmee
OK, dit is fucked up..
Ik gebruik nu Geopoke tijdelijk.. bij gebrek aan beter.
Over t algemeen laat ie wel wat leuke dingen zien.
MAAR: ik ging net even een Voltorb halen.. blijkt er ook een Dratini te zitten! En vlak daarnaast een Slowbro!
Dus ik wilde even een vermoeden bevestigen, die ik al eerder met Geopoke had.. ik scannen en scannen.. but nope. Dratini en Slowbro NIET op de map.
Maar alle pidgeys, rattata's en andere crap wel gewoon netjes hoor
Maw. ik krijg t gevoel alsof Geopoke alle leuke dingen filtered
MAAR: ik ging net even een Voltorb halen.. blijkt er ook een Dratini te zitten! En vlak daarnaast een Slowbro!
Dus ik wilde even een vermoeden bevestigen, die ik al eerder met Geopoke had.. ik scannen en scannen.. but nope. Dratini en Slowbro NIET op de map.
Ik heb nog steeds altijd maar 2 ballen nodig om Pokemon te vangen
Den Helder038Zwolle schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:36:
Weet iemand een plek waar je (veel) charmanders en growlithe's kan vinden?
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Soort van dit?spocy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:18:
[...]
Hhahaha, pepperspray pokemon om alle aanstormende trainers van zich af te houden
Ik ga later op de dag eens een herinstallatie proberen, want ik kan me amper voorstellen dat dit de bedoeling van Niantic is. Voor redelijk lage CP pidgey en weedle heb ik nu ineens razz berries en great balls nodig en dan ontsnappen ze nog steeds geregeld. Ook wegvluchten lijkt veel meer te gebeuren. Zo raakt de lol er wel gauw af...
Tsja, Pokevision en andere hulpmiddelen ook.Goemies schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 11:30:
Wat ook cheaten is
Dus wat dat betreft is 100% aan het cheaten, maar daar worden smoesjes voor verzonnen (zie de topicwarning, Niantic heeft al actie ondernomen).
Die bug kende ik en had ik vaak last van. Echter kreeg ik ook zeer veel curveballs terwijl ik gewoon recht omhoog swipte. Dit was compleet random.mark-k schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:38:
[...]
Curve was een bug die je met AR aan en weer uitzetten oploste. Nu heb ik zelfs voor lage CP pokemon een zak vol ballen nodig....
Vrees dat een herinstallatie weinig gaat uithalen, is allemaal serverside vermoed ikFreddyFish schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:41:
Ik ga later op de dag eens een herinstallatie proberen, want ik kan me amper voorstellen dat dit de bedoeling van Niantic is. Voor redelijk lage CP pidgey en weedle heb ik nu ineens razz berries en great balls nodig en dan ontsnappen ze nog steeds geregeld. Ook wegvluchten lijkt veel meer te gebeuren. Zo raakt de lol er wel gauw af...
Ook die kon je zo oplossen.Hogader schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:41:
[...]
Die bug kende ik en had ik vaak last van. Echter kreeg ik ook zeer veel curveballs terwijl ik gewoon recht omhoog swipte. Dit was compleet random.
Klopt. Maar om exact te zijn: Fort Kijkduin. Gisteren een stuk of 8 Growlithe gevangen einde middag/begin avond. Charmander komt minder vaak langs (stuk of 3 gezien), maar die wil ook nog wel eens in mijn achtertuin spawnen.
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Geopoke lijkt inderdaad wel te werken alleen voor standaard dingen. Heb het idee dat de meer Rare dingen geen standaard spawn meer hebben, en dus er niet uit gehaald kunnen worden.poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:38:
OK, dit is fucked up..
Zoals ik iedere keer zeg, geopoke is niet handig, maar er is momenteel niets beters
Maar zal vanaf nu geopoke alleen nog via PM sturen, aangezien het volgens de topicwarning niet meer mag
Wanneer is tweakers eigenlijk zo om gegaan van "tweak" naar "official"?
ik erger mij mateloos aan de topic warning betreffende pokevision o.i.d.
Dit is toch juist wat een tweaker doet?
Ik woon vlak boven een gym, dus normaliter is het meestal wel onder mijn controle (ik ben zelf lvl 22), maar sinds een paar dagen zit er van een lvl 32 een dikke Snorlax van bijna 3000CP in, met een team van 6 pokemons met gemiddelde CP van 1200, krijg ik hem niet eens de gym uit… timer is op voordat Snorlax dood is, of ik ben de pijp uit gegaan. Erg irritant… Hyperbeam vaagt zowat complete HP balkjes weg, het dodgen ervan lijkt ook niet echt te lukken.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:34:
Vanochtend deze in een gym zien steken:
Level 34... da fuck.

Ik heb mijn overpowered Vaporeon weer nodig om deze dikzak de gym uit te jagen
[ Voor 4% gewijzigd door Shiro op 02-08-2016 12:47 ]
Juniper RWD
Waarom? Ik vond het belachelijk saai dat ik alles met 1 worp kon vangen. Je moet nu wat meer moeite doen en mooier gooien.FreddyFish schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:41:
- Curveballs and Accurate Throws (Nice, Great, Etc) have been confirmed as helping with the capture chance of a Pokeball throw.
Sig
Pokevision was mini-cheaten. Maar goed, als je dat ook als cheaten wil zien.matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:41:
[...]
Tsja, Pokevision en andere hulpmiddelen ook.
Dus wat dat betreft is 100% aan het cheaten, maar daar worden smoesjes voor verzonnen (zie de topicwarning, Niantic heeft al actie ondernomen).
Anywhoo, zolang Niantic zelf t spel heeft verkloot en zelf niets beters heeft, kunnen wij het hier gewoon over hebben.
Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken. Als ze zelf een oplossing hadden voordat ze de boel gingen platgooien, was t een ander verhaal geweest.
nee maar 5 minuten nadat ze gespawned zijn en 10x scannen, nog steeds nets op de scanner.. Dit riekt nie goeIdieEasy schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:44:
[...]
Geopoke lijkt inderdaad wel te werken alleen voor standaard dingen. Heb het idee dat de meer Rare dingen geen standaard spawn meer hebben, en dus er niet uit gehaald kunnen worden.
Als er nu gewoon in de app zelf een goede mogelijkheid is om Pokemon te zoeken dan was er uberhaupt geen probleem. Ik heb wel eens een Hitmonlee gezien op een kruispunt. ik ben alle vier de kanten op gelopen (links en rechts van de weg), de bijbehorende grasveldjes gekruist en kon hem nog steeds niet vinden. Tja, wat kun je dan nog meer doen? Als er in de app nou een iets nauwkeurigere methode was geweest, had het leven zo veel makkelijker gemaakt en had 99% van alle scanners overbodig gemaakt > minder request naar servers toe > betere uptime van de servers.kleefei schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:45:
Wanneer is tweakers eigenlijk zo om gegaan van "tweak" naar "official"?
Maar nee, ipv bannen ze alle radars en maken ze het zoeken van Pokemon nog lastiger door ook de voetjes niet meer te laten zien omdat ze die bug niet kunnen fixen. Lekker makkelijk...
Dan lag het misschien aan je telefoon, heb nog nooit gehad dat het niet met AR toggle op te lossen was.Hogader schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Oh, lord have I tried. Was voort standaard om bij het zien van een pokemon even de AR te togglen.
Ze bannen de radars niet. Ze hebben enkel de afstand eruit gehaald, waardoor de radars niets meer terug kregen in hun respons. Dat is dus op 2 manieren de serverload omlaag gooien en tot op heden lijkt dat iig gewerkt te hebben als we kijken naar de uptime van de servers.Robkazoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:52:
Maar nee, ipv bannen ze alle radars en maken ze het zoeken van Pokemon nog lastiger door ook de voetjes niet meer te laten zien omdat ze die bug niet kunnen fixen. Lekker makkelijk...
Uhuh, want als straks de 3 stapjes terug zijn gaat iedereen gewoon weer doelloos door de straten zwalken in de hoog met de 3 stappen een missende Pokemon te vindenRobkazoe schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:52:
Als er nu gewoon in de app zelf een goede mogelijkheid is om Pokemon te zoeken dan was er uberhaupt geen probleem.
Nee, er moet gewoon iets beters komen. Iets met richting en ongeveer daar.
Als ze weer terug gaan naar 3step, blijf ik bij een scanner zoals PV
Sinds de 3 stap bug er is vind ik er ook veel minder aan. Waar ik voorheen een pokemon zag die ik nog wilde ging ik opzoek. Nu denk ik, ach, ik vind hem toch niet en pak alleen wat op de route ligt.
Stapjes die minder worden in combinatie met groen knipperen ofzo als je de goede kant op gaat zou prima zijn.poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:57:
Pokevision lijkt al een langere tijd niet te werken. Welke scanner is de beste op dit moment?poor Leno schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:57:
Ik zou het in ieder geval wel meer gebruiken ja. Als ik nu een zeldzame Pokemon zie, dan geef ik de hoop al meteen op want je hebt geen idee of je warm of koud zit.matthijst schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:55:
[...]
Uhuh, want als straks de 3 stapjes terug zijn gaat iedereen gewoon weer doelloos door de straten zwalken in de hoog met de 3 stappen een missende Pokemon te vinden
OK, maar een Snorlax ga je dan niet vinden bijvoorbeeld?038Zwolle schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:57:
Sinds de 3 stap bug er is vind ik er ook veel minder aan. Waar ik voorheen een pokemon zag die ik nog wilde ging ik opzoek. Nu denk ik, ach, ik vind hem toch niet en pak alleen wat op de route ligt.
Of je moet veel mazzel hebben, maar na een dagje Pokevision turen heb ik er 2 gezien en allebei aan de rand van de stad, waar je normaal niet "spontaan" komt
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator