Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 01:08:
[...]

Die Parasect heeft er ook nog eens STAB bij (Vileplume ken ik nog niet - is die ook Grass?) en dat is als ik me niet vergis een 20% bonus. Dus 144 damage nog afgezien van een eventuele "super effective" afhankelijk van de tegenstander... Holy Pokémon, dat is een flinke bak damage.
Is de eindevolutie van oddish, dus ook grass ja. En stab is 25 procent extra, dus kom je op 150. Met super effective wordt het 180!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 08:20

Soul__assasin

de Belbelg

Eximius schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:29:
[...]

Yep, zeker weten!
Gisterenavond een goudmijn aan oa:
-Voltorbs
-Poliwags
-Magnemites
-Klein grut
-Lapras *O*
net idd eens een scan gedaan en echt maf wat daar spawned, en ook genoeg stops in de buurt om ballen te blijven farmen...
de scan leverde het volgende op... manky, grimer, squirtle, sandshrew, meowth, oddish, voltorb, picachu, psyduck, jiglypuff poliwhirl, en enkele normals

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-09 08:20

Soul__assasin

de Belbelg

mark-k schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:37:
[...]

Is de eindevolutie van oddish, dus ook grass ja. En stab is 25 procent extra, dus kom je op 150. Met super effective wordt het 180!
parrasect is toch evo van paras, en niet van oddish

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Soul__assasin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:40:
[...]

Hij heeft het over Vileplume in zijn post. ;)

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
[...]

Correct, Oddish evolueert eerst in Gloom en uiteindelijk in Vileplume.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
[...]

Ik had het over mijn vileplume aangezien Albantar die niet kende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 24-09 09:46

Qu3st

Meer mensen die niet op de IV calculator kunnen die in Topicwarning staat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
readytoflow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:52:
Ah...dan doen we het bijna even 'goed' (lvl20.5 hier).

Heeft hopelijk niks te maken met onze teamkleur?
Wij spelen het spel op Hard Mode O-) Alleen Poor Leno is nog streberiger, die heeft zijn eigen ultra mode uitgevonden :+

Trouwens @Albantar, raad eens wie gisteren een Poliwhirl gevangen heeft 8) welke IV denk je :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Qu3st schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:46:
Hmm ja, kom er nu niet in. Heb 'm een klein half uur geleden nog gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Qu3st schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:46:
Lukt hier gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Overigens op de frontpage inmiddels een artikel over een mogelijke port van Pokemon Go naar Windows 10 mobile. Nog niet volledig maar een begin is gemaakt!

Niet dat dat mijn drang om over te stappen op Android vermindert maar toch ;) Voorlopig echter nog even door met PoGo op de tablet hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:00
Misschien een rare vraag maar sinds de update lijkt het aantal Pokemon wat spant, een stuk lager. Wij hebben in Amersfoort een "Pokemon" brug genaamd 't Sasje. Als je op de brug staat heb je 3 pokestops en als je nog even 10 meter extra loopt heb je er nog 2 extra. Genoeg mensen en daardoor bijna non stop lures. Maar toen ik er gisteren was, ving je wel wat Pokemon, maar niet heel verschrikkelijk veel. Vroeger was je nonstop bezig met vangen, pokestops draaien, vangen enz. Nu zaten er geregeld een paar minuten bij dat er 1 a 3 pokemon spawnden en daarna niets. En ook op de normale routes die ik wel eens fiets, weinig gezien/gevangen.

Merken jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Robkazoe schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:51:
Misschien een rare vraag maar sinds de update lijkt het aantal Pokemon wat spant, een stuk lager. Wij hebben in Amersfoort een "Pokemon" brug genaamd 't Sasje. Als je op de brug staat heb je 3 pokestops en als je nog even 10 meter extra loopt heb je er nog 2 extra. Genoeg mensen en daardoor bijna non stop lures. Maar toen ik er gisteren was, ving je wel wat Pokemon, maar niet heel verschrikkelijk veel. Vroeger was je nonstop bezig met vangen, pokestops draaien, vangen enz. Nu zaten er geregeld een paar minuten bij dat er 1 a 3 pokemon spawnden en daarna niets. En ook op de normale routes die ik wel eens fiets, weinig gezien/gevangen.

Merken jullie dat ook?
Nee sorry, heir heb ik het idee dat er qua kwantiteit zeker zo veel is, en qua variëteit zelfs meer dan eerst.
Maar het lijkt er wel op dat sommige nests inderdaad verandert en wellicht ook verplaatst zijn. Of het was gewoon een slechte avond, kan ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Wat zouden jullie van de volgende Eevee maken, heb nog geen vaporeon, jolteon of flameon en het heeft ook geen haast. Maar CP is wel hoog genoeg, alleen zijn z'n stamina punten erg laag:

Eevee CP574 HP66 Dust2500 L20 Stamina:1.32 Attack:13.95 Defense: 13.95 64.92% IV.

Ik ga er geen dust in pompen en genoeg candy, maar met zo weinig STA twijfel ik toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22-09 14:40
? kan je daarmee, bij mijn locatie laat hij niks zien

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Rylo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:54:
Wat zouden jullie van de volgende Eevee maken, heb nog geen vaporeon, jolteon of flameon en het heeft ook geen haast. Maar CP is wel hoog genoeg, alleen zijn z'n stamina punten erg laag:

Eevee CP574 HP66 Dust2500 L20 Stamina:1.32 Attack:13.95 Defense: 13.95 64.92% IV.

Ik ga er geen dust in pompen en genoeg candy, maar met zo weinig STA twijfel ik toch.
zolang je er geen dust in gaat pompen maakt het niet zo heel veel uit eigenlijk. Als je echter van de name trick gebruik wilt maken moet je wel even nadenken of je dat niet liever bewaard voor een Eevee met betere IVs. Echter zijn de aanvallen uiteindelijk toch random en die maken mijns inziens nog veel meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 23:18
Soul__assasin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:28:
hier mensen die kijkduin al gedaan hebben? is het echt zo goed zoals het beschreven word?
Ik wist niet wat ik zag toen ik hier afgelopen zaterdag kwam. Te bizar voor woorden. Om 1 uur 's nachts liepen er opeens 300 man het strand op. Bleek er een Cloyster te zitten. Ook maar even gevangen, 1002CP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Die map wil bij mij alleen maar in Groningen scannen, mijn eigen locatie zoeken doet ie niet. Zonde, want dit ziet er beter uit dan veel alternatieven voor pv.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
Nephalem schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:03:
[...]

Die map wil bij mij alleen maar in Groningen scannen, mijn eigen locatie zoeken doet ie niet. Zonde, want dit ziet er beter uit dan veel alternatieven voor pv.
Zie het idd. Had het niet door aangezien ik in Groningen zit haha. Zal hopelijk wel gefixed worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-09 16:37
Ik had een link naar een reddit post waarin stond wat de CP moest zijn van elke specifieke pokemon om ervoor te zorgen dat je de maximale CP bij evolutie te halen. Dit was gebaseerd op IV calculator result. Ik vond het een erg handig overzicht om snel te kunnen zien of een pokemon enigsinds in de buurt zat :) Ik kan echter deze post echter nergens meer terug vinden :(.
Weet iemand toevallig waarover ik het heb en heeft de link voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
hjvg schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:14:
sinds de update geeft mij telefoon heeel vaak aan gps signaal lost (android telefoon) is knap irritant als je net pokebal wilt gooien omdat het scherm even vast loopt. heb al meer mensen gehoord over in eens slecht gps signaal lijkt vooral op android telefoons
Ik merk hetzelfde. De melding komt heel even in beeld maar is daarna wel direct weer weg.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
schaapiej schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:05:
[...]

Ik merk hetzelfde. De melding komt heel even in beeld maar is daarna wel direct weer weg.
Hier op de Android tablet geen last van gelukkig. Wellicht is het spel iets kieskeuriger geworden qua nauwkeurigheid? of is de GPS module bij jullie ook aan het oververhitten zoals laatst iemand had in dit topic :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Hier op de Android tablet geen last van gelukkig. Wellicht is het spel iets kieskeuriger geworden qua nauwkeurigheid? of is de GPS module bij jullie ook aan het oververhitten zoals laatst iemand had in dit topic :+
Ik heb het ook, heb een S7 edge dus lijkt me onwaarschijnlijk dat deze hier problemen mee heeft. Wat ik wel gemerkt heb is dat je niet meer kunt spelen met locatie op battery mode in Android. Dan geeft hij nu altijd de melding GPS not found.

Ik gebruikte hiervoor altijd locatie bepaling via 4G en Wifi zodat ik thuis een paar km kon pakken door dat de gps een beetje heen en weer sprong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 16:41
Klopt t trouwens dat bij nearby de voetstapjes helemaal verdwenen zijn?

Ik kan in nearby ook geen pokemons meer aanklikken...

[ Voor 28% gewijzigd door Martin0 op 01-08-2016 10:18 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh whoooops.. In Japan heeft PoGo 1,5 ster _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/cn_tJYRN3S8EiXMD7v1hoKs4qnU2EJX9aEiSdv3rvR4.jpg?w=432&s=8efe2315fb07a310c67318e176c44cd9

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
Martin0 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:18:

....

Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 07:25
Martin0 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:18:

Jup de voetjes hebben ze er even helemaal uit gehaald. Vind het iig beter dan de 3 voetjes laten staan. Ik had daar veel last van pokemon die er al helemaal niet meer waren en het updaten van die lijst ging echt ruk.

Nu zonder voetjes is het een stuk rustiger en wat er in die lijst staat zit ook echt rondom mij heen op niet al te lange afstand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
De jappen zijn not amused, rating is wel terecht vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:20:
De jappen zijn not amused, rating is wel terecht vind ik.
Tja wat mij betreft zijn ze vooral de mist in gegaan met het pretenderen van een release. Had het gewoon als een Alpha of Beta gedaan en er was veel minder gezeik geweest. Maarja communicatie he, daarover is al genoeg geschreven mbt Niantic haha. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

Maarja communicatie he, daarover is al genoeg geschreven mbt Niantic haha. 8)7
Ook niet zo heel gek, aangezien dat nu in 2016 één van de grootste fouten is die je kan maken als game ontwikkelaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
hjvg schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:14:
sinds de update geeft mij telefoon heeel vaak aan gps signaal lost (android telefoon) is knap irritant als je net pokebal wilt gooien omdat het scherm even vast loopt. heb al meer mensen gehoord over in eens slecht gps signaal lijkt vooral op android telefoons
Bij mij duurt het nu ook erg lang voordat de GPS mijn positie heeft bepaald, nog niet gehad dat de locatie opeens niet meer gevonden is echter.

Volgens mij is ballen gooien een stuk makkelijker geworden, geen stomme curveballs meer met greatballs. Man daar heb ik een boel ballen mee verspild zeg :o

Ben er nog niet over uit of Pokemons zich moeilijker of makkelijker laten vangen, soms lijkt het alsof ze er iedere keer weer uit springen en soms blijven ze met 1 bal er in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:50
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:09:
[...]

Zou goed kunnen. Nu ik er over nadenk ik het bij mij apart, ik krijg wat vaker de GPS melding maar mijn locatie is wel preciezer. Vooral vanuit de bus. Daar was ik normaal altijd een paar straten verder! :p

Hehe hij voelt niet warm aan dus hoop dat ie van mij niet wordt gebakken! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Bij mij wel echt, krijg steeds vaker die GPS not found. Terwijl mn gps echt superaccuraat is, serieus tot op de meter nauwkeurig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:41
Zojuist in de iOS Appstore weer een update ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Hanky74 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:39:
Zojuist in de iOS Appstore weer een update ontvangen.
Wat zijn de fixes/wijzigingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Performance improvement in Pokemon detail and list screens

Correct link for app upgrade.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Hoeveel accounts gebruik je? En 1 scan per 5 sec per account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In deze topic is toch echt wel te veel focus op die IVs.
Maakt geen zak uit als je nog maar lvl 20 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temujin
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-09 19:50

Temujin

Zegt ook wel eens iets

trix0r schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:58:
[...]

Hoeveel accounts gebruik je? En 1 scan per 5 sec per account?
Ik tel er 9
Scannen gaat op moment niet zo snel. De servers van niantic werken een beetje tegen bij het scanprocess ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:59:
En dat is ook al meerdere keren aangekaart in, je raadt het niet.... Hetzelfde topic. WOW 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:59:
Luister gappies, ik ben nu eindelijk bijna bij level 20, heb nog maar 200 XP nodig ofzo, maar ehh, nu begint het eigenlijk allemaal pas of niet? Nu pas ga je veel betere pokémons vinden of niet?

8)7 8)7

Ik vind het al erg bikkel om naar level 20 te gaan hoor, zoveel tijd er al in gestopt.. maar jullie zijn natuurlijk allemaal al verder... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 12:00

TRK

Vanochted een Tangela uit een 5KM ei gekregen met een IV van 82% en de aanval solar beam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Nou, echt een verbetering is het niet, betere performance in pokemonlijst, uhuh, je bedoelt dat je nu NIET meer met 2-3 vingers kan scrollen zodat het veel sneller gaat :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Temujin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Ik tel er 9
Scannen gaat op moment niet zo snel. De servers van niantic werken een beetje tegen bij het scanprocess ;)
Doh.. ik zie het ja. De scanrange is ook te hoog van ieder account.. maar goed, het doet iets ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
trix0r schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:05:
[...]

Doh.. ik zie het ja. De scanrange is ook te hoog van ieder account.. maar goed, het doet iets ;).
Heb deze link doorgekregen van collega. Is Groningen exclusief idd, wss iemand die dit privé gebruikte maar nu met vrienden deelt oid en die hebben het linkje wss weer gedeeld op hun beurt. Wel prima want werk in Groningen dus mooi voor in de pauze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pokewhere komt een dezer dagen weer vol online (ook iOS *O*).. hopelijk vandaag!
Vannacht ging t een beetje, met wat stotteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:10:
Pokewhere komt een dezer dagen weer vol online (ook iOS *O*).. hopelijk vandaag!
Kijk die Leno toch, weer helemaal opgebeurd, Go catch em all Tiger :+

edit: totaal niet stiekem snel een spelfoutje eruit gehaald omdat Leno dat aangaf :+

[ Voor 14% gewijzigd door spocy op 01-08-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 21:03
Sinds gisteren level 20, maar wow, ben 7 ultraballen kwijt voor een Weepinbell 890cp met berries... (en 11 extra maar die gooide ik mis/op het moment van een dodge)
Hoop dat niet alles zo moeilijk blijft XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:10:
Ben je nog niet gestopt dan?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Kijk die Leno toch, weer helemaal opgebeurt, Go catch em all Tiger :+
Opgebeurd* >:)

Maar ja idd! Ookal kreeg ik gister weer een Zubat uit mn 5km egg.. T doet me niets! Helemaal niets! hahahahahahahaaaaaa niets! Als ik weer een scanner heb, ben ik blij *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 09:38
Ik heb gisterochtend (voor de installatie van de nieuwe update) mijn Lucky Egg ingezet en ben van level 15 met 13270 XP naar level 19 met 5270 XP gegaan. Als ik het goed berekend heb betekend dat dat ik zo'n 77.000 XP heb verdiend. :)

Vooraf berekend dat ik zo'n 69 evoluties kon doen. Waar die andere 8000 XP vandaan komt weet ik niet. Misschien krijg je XP als je een level omhoog gaat of wellicht was mijn calculatie niet juist.

Wel hoop ik dat ze wat meer zeldzamere Pokémon laten spawnen op meerdere plaatsen. Via Pokévision zag je toch vaak overal dezelfde Pokémon spawnen. Niet dat ik dit site echt gebruikt heb, maar ik was wel benieuwd of er een bepaald algoritme achter zat. Volgens mij worden de Pokémon gewoon random gespawned zonder dat er echt gekeken wordt naar je huidige level, aantal Pokémon etc.

Maak je met insence ook kans op zeldzamere Pokémon? Of trekt deze gewoon meer Pidgey's en Rattata's aan?

Ik zou graag de drie basis Pokémon willen laten evolueren maar geen flauw idee hoe ik dat ga doen. Rond Sloterplas zitten inderdaad veel Bulbasaurs maar die andere twee....

p.s. Die eieren hatchen slaat ook nergens op. Ik loop me het schompes maar krijg telkens Pokémon die ik al heb. Als ze daar nou een beetje zeldzamere Pokémon in stoppen....

[ Voor 7% gewijzigd door DedSec85 op 01-08-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
DedSec85 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:14:
Ik heb gisterochtend (voor de installatie van de nieuwe update) mijn Lucky Egg ingezet en ben van level 15 met 13270 XP naar level 19 met 5270 XP gegaan. Als ik het goed berekend heb betekend dat dat ik zo'n 77.000 XP heb verdiend. :)

Vooraf berekend dat ik zo'n 69 evoluties kon doen. Waar die andere 8000 XP vandaan komt weet ik niet. Misschien krijg je XP als je een level omhoog gaat of wellicht was mijn calculatie niet juist.

Wel hoop ik dat ze wat meer zeldzamere Pokémon laten spawnen op meerdere plaatsen. Via Pokévision zag je toch vaak overal dezelfde Pokémon spawnen. Niet dat ik dit site echt gebruikt heb, maar ik was wel benieuwd of er een bepaald algoritme achter zat. Volgens mij worden de Pokémon gewoon random gespawned zonder dat er echt gekeken wordt naar je huidige level, aantal Pokémon etc.

Maak je met insence ook kans op zeldzamere Pokémon? Of trekt deze gewoon meer Pidgey's en Rattata's aan?

Ik zou graag de drie basis Pokémon willen laten evolueren maar geen flauw idee hoe ik dat ga doen. Rond Sloterplas zitten inderdaad veel Bulbasaurs maar die andere twee....
Weet je een plek in Amsterdam waar je Pikachu's kan vinden? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-09 09:38
WestBoy_B schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Weet je een plek in Amsterdam waar je Pikachu's kan vinden? _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Nee helaas niet. Met mijn PTC account had ik een Pikachu als starter Pokémon (na vier keer weglopen). Maar omdat die servers steeds down waren ben ik overnieuw begonnen met m'n Google account.
Zaterdagmiddag wel een Pikachu in Haarlem gevonden...maar die spawnen volgens mij echt random en is het een kwestie van geluk hebben.

Een vriend kreeg een Pikachu uit een ei.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:13:
[...]

Opgebeurd* >:)

Maar ja idd! Ookal kreeg ik gister weer een Zubat uit mn 5km egg.. T doet me niets! Helemaal niets! hahahahahahahaaaaaa niets! Als ik weer een scanner heb, ben ik blij *O*
Ik weet het, hij werkt niet perfect, maar ik heb er toch alweer 6 pokemon mee gevangen:

https://geopoke.com/

Kennelijk is alleen pokevision getroffen?

Trouwens, op android nog geen update? Ik krijg nog steeds XP voor mijn great throws :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05
DedSec85 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Nee helaas niet. Met mijn PTC account had ik een Pikachu als starter Pokémon (na vier keer weglopen). Maar omdat die servers steeds down waren ben ik overnieuw begonnen met m'n Google account.
Zaterdagmiddag wel een Pikachu in Haarlem gevonden...maar die spawnen volgens mij echt random en is het een kwestie van geluk hebben.

Een vriend kreeg een Pikachu uit een ei.
Ik heb toch 2x op exact de zelfde plek een Pikachu gevonden. Toevallig kwam ik met een tussenperiode van zo'n twee weken twee keer langs de zelfde plek op ongeveer de zelfde tijd van de dag en beide keren zat daar een Pikachu...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Ik weet het, hij werkt niet perfect, maar ik heb er toch alweer 6 pokemon mee gevangen:

Trouwens, op android nog geen update? Ik krijg nog steeds XP voor mijn great throws :D
Ik krijg daar geen scanring meer.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Nice throws leveren bij mij trouwens geen XP meer op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eddie010
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15-09 09:42
Ossi schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:21:
Nice throws leveren bij mij trouwens geen XP meer op
Hebben ze eruit gehaald na de laatste update

"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-09 07:21
[...]

Bij het het Rijksmuseum heb ik er al een paar keer een gezien (met PV toen dat nog werkte).

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Android heeft al wel een update, maar volgens mij wordt die er nog niet uit gepushed. Ik heb destijds zelf in de store gekeken en zag dat er een update was om te updaten. Had nog geen melding erover ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:49:
[...]

Ja refine en find IV zijn verschillende functies. Refine gebruik je om meer detail van de vorige opgezochte pokemon te ontdekken, bijvoorbeeld na een power up. Find IV gebruik je om een nieuwe pokemon op te zoeken (en deze kan ook al een keer een power up gehad hebben bijvoorbeeld)
Dan doe ik het al weken verkeerd haha, is er nog een manier om dat van een al gepowerede Pokémon te weten nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-09 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Ik krijg daar geen scanring meer.. :/
Klopt, maar raar genoeg verschijnen er nog steeds wel pokemon. (inclusief groene "scan in progress")
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Android heeft al wel een update, maar volgens mij wordt die er nog niet uit gepushed. Ik heb destijds zelf in de store gekeken en zag dat er een update was om te updaten. Had nog geen melding erover ontvangen.
Ah, dan zal ik die ff downloaden zodra ik thuis ben. Heb alle updates op handmatig staan aangezien er een hoop apps vinden dat "hun" 30-40 mb best over 4g mag ook al heb ik "wifi only" aanstaan -.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jamesl schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Dan doe ik het al weken verkeerd haha, is er nog een manier om dat van een al gepowerede Pokémon te weten nu?
Ja dat is de Find IV functie, echter weet de calculator nu niet de geschiedenis, dus waarschijnlijk vindt de calculator meer opties dan als je de oudere opties met refine had kunnen verbeteren. Maar het werkt nog steeds uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 16:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

[...]

Heb hier in de westpoort (kopraweg/oceanenweg) vorige week 2x een pickachu kunnen vangen,maar daarna ook niet meer gezien (en de week daarvoor ook niet)

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • +1 Henk 'm!
IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:24:
[...]

Klopt, maar raar genoeg verschijnen er nog steeds wel pokemon. (inclusief groene "scan in progress")

[...]

Ah, dan zal ik die ff downloaden zodra ik thuis ben. Heb alle updates op handmatig staan aangezien er een hoop apps vinden dat "hun" 30-40 mb best over 4g mag ook al heb ik "wifi only" aanstaan -.-
Ja! plots wel :) en de ring ook weer! (echte scan begint 10-30 sec na op de knop drukken, en even in/uitzoom op de map)

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Bij mij gaat het vangen nu allemaal net wat moeizamer :+ Zelfs de pidgeys gaan er vaak de eerste keer uit :+ Wel 4 nieuwe pokemon kunnen evolven(Haunter, Kingsler, Poliwrath, Slowbro) En allemaal rond de 1000. :D Overigens nu mijn eevee collectie compleet. Wacht nu op de nieuwe generatie en spaar de eevee candy's zodat ik meteen kan gaan evolven :+ En de pokeballs hebben een update gekregen? Tenminste zo lijkt het.

[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 01-08-2016 11:33 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 21:28
Soul__assasin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:28:
hier mensen die kijkduin al gedaan hebben? is het echt zo goed zoals het beschreven word?
Ja.

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/v4uhlccad/Screenshot_2016_08_01_11_12_03.png

Edit: Betere kwaliteit Rezize

[ Voor 19% gewijzigd door Generation Kill op 01-08-2016 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik heb hier even een Kalimero-momentje...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
[...]

Buitenveldert, hier ongeveer: https://www.google.nl/maps/@52.3298326,4.861558,18z
Voor de update zat er een Sandshrew nest, dat is nu een Pikachu nest geworden. Ik heb er altijd 2 als ik er langs kom (tot nu toe 7 gevangen).

Maar ook in de rest van het Gijsbrecht van Aemstelpark en soms ook in het Amstelpark zelf kom je ze tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
Ok als ik over twee weken vakantie heb ga ik een hoteelletje in Kijkduin pakken :)

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Laatst online: 14-09 17:57
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

}:|

*pakt strandtas en autosleutels*
Strandtas nergens voor nodig, het is een pleintje voor het strand.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrBlueEyes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

Ooh dan

*Pakt Borat man-kini*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/n4aoaq8zl/IMG_0733.png

Ach, dit heb ik dus 24/7 hier op mijn werk... net niet binnen bereik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Blauwe theehuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:36:
[...]

Ik heb hier even een Kalimero-momentje...
Mja.. Jij hebt een 100% poliwhirl.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laryx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-05 16:26
MrBlueEyes schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:38:
[...]

Heeft het nog een naam of zit voro voro een bepaald gebouw?

*****Laryx runs aroound the room pretending to be a plane.<BR>VROOOM!!!!<BR>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:39:
[...]

Ooh dan

*Pakt Borat man-kini*
Kom je mij ook even ophalen, neem ik mn Powerbank wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Vanaf thuis zou het voor mij 40 minuten zijn (misschien komend weekend maar even doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:35
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:25:
[...]

Ja dat is de Find IV functie, echter weet de calculator nu niet de geschiedenis, dus waarschijnlijk vindt de calculator meer opties dan als je de oudere opties met refine had kunnen verbeteren. Maar het werkt nog steeds uiteraard.
Aha oké maar de juiste IV zit er nog gewoon tussen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jamesl schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:47:
[...]

Aha oké maar de juiste IV zit er nog gewoon tussen dan?
Ja dat wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Is ook 24/7 feest daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
ik wil mijn account resetten of verwijderen en opnieuw beginnen om in een andere team te komen (rode) hoe kan ik dit het best doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Ja, zolang het spel uit is en ik zelf speel (11e) heb ik daar nog nooit gezien dat er niet 3 lures aanwezig waren. Geen idee of het nou puur spelers zijn of dat het theehuis zelf gewoon lures plaatst om mensen te lokken, maar het is idd de hele dag zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
fuqua schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:49:
ik wil mijn account resetten of verwijderen en opnieuw beginnen om in een andere team te komen (rode) hoe kan ik dit het best doen ?
Waarom wil je dat? Team maakt niet heel veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nieuw account maken? Als je PTC gebruikt kan je een nieuw Google account maken of vice versa. En als je nu Google gebruikt en Google wil blijven gebruiken kan je daarvoor eenvoudig een nieuw Google account aanmaken toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 18:26

Roshnak

PSN: Roshgill

Heel blij nu, net mijn Growlith kunnen evolueren naar een Arcanine van 1890 CP :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Nieuw account maken? Als je PTC gebruikt kan je een nieuw Google account maken of vice versa. En als je nu Google gebruikt en Google wil blijven gebruiken kan je daarvoor eenvoudig een nieuw Google account aanmaken toch?
Log gewoon in met een punt in je gmail adres, komt toch in dezelfde mailbox. Als je nu voornaamachternaam@ hebt, nieuwe account bij PoGo aanmaken met voornaam.achternaam@

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Roshnak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:53:
Heel blij nu, net mijn Growlith kunnen evolueren naar een Arcanine van 1890 CP :D
Nice! hoe veel CP had de growlith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Hoe ziet het volgende venster er bij jullie uit?
Volgens mij ben ik een luie :) (40KM) pokemontrainer, die toch al heel wat pokemons gevangen heeft en bij veel pokestops geweest is.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EpvjB41.png

PS bijna LVL20

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
Ask! schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:50:
[...]

Waarom wil je dat? Team maakt niet heel veel uit.
aantal vrienden zitten in een ander team zo kunnen we samen gyms aanvallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Roshnak
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23-09 18:26

Roshnak

PSN: Roshgill

spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:54:
[...]

Nice! hoe veel CP had de growlith?
Hij had een CP van 743

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-09 12:57

sjaool

Every life should have 9 cats

Dien hier een team change request in en wacht af. Je kunt dit net als bij Ingress echter maar één keer doen.

Op deze website staat een complete uitleg.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Het vangen van pokemon is opeens dubbel zo moeilijk geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07:12
Tomski1986 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:06:
Het vangen van pokemon is opeens dubbel zo moeilijk geworden..
Tijd om geld te innen :+
Pagina: 1 ... 57 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator