Klopt helemaal.Gisteren iets van 20 km gewandeld en wel de helft of meer minder gevangen dan normaal en al helemaal geen relatief speciale pokemon. Het lijkt er sterk op dat ze dit aangepast hebben.Tomski1986 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:06:
Het vangen van pokemon is opeens dubbel zo moeilijk geworden..
Net in mijn pauze ook een klein stukje gelopen. Maar meer dan een 6 Ratata's, 5 Pidgey's en 1 hele Drowzee heb ik niet gezien. Bijna een uur gelopen dus dat vind ik best wel schaars.Azerox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:15:
[...]
Klopt helemaal.Gisteren iets van 20 km gewandeld en wel de helft of meer minder gevangen dan normaal en al helemaal geen relatief speciale pokemon. Het lijkt er sterk op dat ze dit aangepast hebben.
En nog steeds last van de melding 'GPS Signal not found'
[ Voor 5% gewijzigd door Qu3st op 01-08-2016 12:19 ]
En dat terwijl ik al zoiets had van: Die 'rares' mogen wel wat vaker voorkomen.Qu3st schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:18:
[...]
Net in mijn pauze ook een klein stukje gelopen. Maar meer dan een 6 Ratata's, 5 Pidgey's en 1 hele Drowzee heb ik niet gezien. Bijna een uur gelopen dus dat vind ik best wel schaars.
Ach het staat ook nog in kinderschoenen. Zal wel weer aangepast worden (hoop ik).
Best wel zuur als het aan je google account gekoppeld zit
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Net voor de deur een starmie gevangen (dus niet een staryu) met een cp van 1188 best leuk dus het kan nog wel maar is naar mijn mening ook lastiger geworden
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ben bijna L23 en heb vanochtend mijn eerste 100% pokémon gevangen, een 150CP Magikarp.
Blijk gisteravond ook een 95% Jigglypuff te hebben gepakt en net in de bouwmarkt een Porygon gevonden!
Moeilijker vangen vind ik dus niet zo'n probleem. Diversiteit aan pokémons hier in Delft is merkbaar toegenomen de afgelopen dagen en (als het geen pidgey ofzo is) maakt de hogere CP door trainer level alle gemiste pokeballs meer dan goed.
Blijk gisteravond ook een 95% Jigglypuff te hebben gepakt en net in de bouwmarkt een Porygon gevonden!
Moeilijker vangen vind ik dus niet zo'n probleem. Diversiteit aan pokémons hier in Delft is merkbaar toegenomen de afgelopen dagen en (als het geen pidgey ofzo is) maakt de hogere CP door trainer level alle gemiste pokeballs meer dan goed.
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Vast kinderziektes, ga vanavond nog een rondje binnenstad Utrecht lopen, kijken of ik daar wat meer diversiteit heb.Azerox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:20:
[...]
En dat terwijl ik al zoiets had van: Die 'rares' mogen wel wat vaker voorkomen.
Ach het staat ook nog in kinderschoenen. Zal wel weer aangepast worden (hoop ik).
Bij mij ging het zojuist juist een stuk makkelijker. Afgelopen weekend dat zelfs pidgeys van cp23 nog eruit springen en nu wist ik alles met 1 worp te vangen. Zelfs de CP1075 Golbat ging er in 1x in (in een reguliere bal zelfs).Tomski1986 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:06:
Het vangen van pokemon is opeens dubbel zo moeilijk geworden..
Wel voor mijn gevoel iets minder pokemon tegen gekomen, maar ik liep ook wel een rondje dat meestal niet veel oplevert.
welke straat is dat etc?Generation Kill schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:35:
[...]
Ja.
[afbeelding]
Edit: Betere kwaliteit Rezize
Tinusvolkel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:54:
Hoe ziet het volgende venster er bij jullie uit?
Volgens mij ben ik een luie(40KM) pokemontrainer, die toch al heel wat pokemons gevangen heeft en bij veel pokestops geweest is.
[afbeelding]
PS bijna LVL20

Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Het noordelijke stukje Amstelpark inderdaad, en rond de Westergasfabriek. Tot de nesten weer rouleren, ben benieuwd of dat op een maandelijkse cyclus zit ofzo.WestBoy_B schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
Weet je een plek in Amsterdam waar je Pikachu's kan vinden?![]()
![]()
Eerste dag na m'n vakantie weer op het werk. Dit is m'n uitzicht vanaf m'n bureau

Blijkbaar meer spelers in het pand, want zaten net op allebei ook lures

Blijkbaar meer spelers in het pand, want zaten net op allebei ook lures

Voor de mensen die kijkduin overwegen, zorg wel dat je genoeg pokeballs meeneemt. Ik zou 100-120 normale, 100-120 greats en 40-45 ultras meenemen als je van plan bent enkele uren te blijven.
Net eens een "kijkje" genomen met een fake account, maar daar is het echt pokeheavenRylo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:41:
Voor de mensen die kijkduin overwegen, zorg wel dat je genoeg pokeballs meeneemt. Ik zou 100-120 normale, 100-120 greats en 40-45 ultras meenemen als je van plan bent enkele uren te blijven.
Constant lures aan, en genoeg pokestops om wat pokeballs te verzamelen.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Tinusvolkel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:54:
Hoe ziet het volgende venster er bij jullie uit?
Volgens mij ben ik een luie(40KM) pokemontrainer, die toch al heel wat pokemons gevangen heeft en bij veel pokestops geweest is.
[afbeelding]
PS bijna LVL20

ik volg dit topic al een tijdje, ik merk echter wel dat je in t noorder gewoon echt pech hebt.. de eerste pokestop is 300meter van me werk en minstens 1.5 km van mijn huis..
https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006
De scan-diameter (dus de circel rondom jou waarin pokemon spawnen) is dan ook van 200 meter verminderd tot 140 meter (radius is van 100m naar 70m verlaagt). Da's even 30 meter voor, achter, links, en rechts van je waarin niets meer spawned op jouw scherm.Hogader schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:31:
[...]
Wel voor mijn gevoel iets minder pokemon tegen gekomen, maar ik liep ook wel een rondje dat meestal niet veel oplevert.
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Ik ga me ook goed voorbereiden op een weekendje Castlefest. Alle revives en potions (misschien alleen hyper potions een paar overlaten) weg donderen en dan flink inslaan voor de rest.Rylo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:41:
In other news: Gisteren mijn eerste gym gepakt! Begint eindelijk mogelijk te worden met 900+ pokemon. Nu nog iets met elektrisch... Al die water pokemon zijn niet handig als je een magmar hebt van 850 xD
Ik ben die "broke free" melding inmiddels heel erg zat, klote update

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Benieuwd wat ik tegen ga komen op CastlefestIdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Ik ga me ook goed voorbereiden op een weekendje Castlefest. Alle revives en potions (misschien alleen hyper potions een paar overlaten) weg donderen en dan flink inslaan voor de rest.
In other news: Gisteren mijn eerste gym gepakt! Begint eindelijk mogelijk te worden met 900+ pokemon. Nu nog iets met elektrisch... Al die water pokemon zijn niet handig als je een magmar hebt van 850 xD
Misschien een tweede powerbank meenemen
Het lijkt inderdaad alsof er meer verschillende Pokemon in de buurt zitten naar die starmie net een cubone en pikachu uit de voortuin gehaald
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik ga iedere avond terug naar huis, dus ik kan mijn powerbank dagelijks opladen.Darkfreak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:47:
[...]
Benieuwd wat ik tegen ga komen op Castlefest.. Ben er van donderdagmiddag tot zondagavond XD ..
Misschien een tweede powerbank meenemen..
Ze zullen wel weer mobiel kluisjes hebben, laad je daar je powerbank in op
Na net een Arcanine te hebben gekregen, heb ik nu net mijn Ponyta kunnen Evolueren naar een Rapidash 
Mijn dag kan niet meer stuk.
Misschien relevante info: Ponyta was 854 en mijn Rapidash is 1267 geworden.
Dat verklaard het idd grotendeels.Darkfreak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
De scan-diameter (dus de circel rondom jou waarin pokemon spawnen) is dan ook van 200 meter verminderd tot 140 meter (radius is van 100m naar 70m verlaagt). Da's even 30 meter voor, achter, links, en rechts van je waarin niets meer spawned op jouw scherm.
Ik merk overigens zojuist dat ik bij een specifieke pokestop continue 2km eggs krijg als ik daar ruimte voor heb. Wordt dus een plek om te vermijden als ik nog ruimte voor eggs heb, want ik krijg enkel bagger uit die 2km dingen. Wel weer bijna een 5km egg die uitkomt.
Scheveningen Pier is ook heel goed te doen qua pokestops en lures.
Je kan ook lekker met dat treintje mee. Gaat langs super veel pokestops ideaal.
Ja even kijken hoe ik dat ga fixen XD.IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:50:
[...]
Ik ga iedere avond terug naar huis, dus ik kan mijn powerbank dagelijks opladen.
Ze zullen wel weer mobiel kluisjes hebben, laad je daar je powerbank in op
Misschien leen ik gewoon de tweede 20k Xiaomi van een kennis die 'm nog niet gebruikt XD.
http://pogotoolkit.com/Roshnak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:50:
Na net een Arcanine te hebben gekregen, heb ik nu net mijn Ponyta kunnen Evolueren naar een Rapidash
Site lijkt er op dit moment even uit te liggen, maar daar vul je in wat de CP van een pokémon is, en hij geeft een redelijk accurate range van de CP die hij kan worden na een evolutie.
Handig als je wilt weten wat je voor potentiële CP powerhouses in huis hebt
En hoe snel gaat dat treintje, anders ideaal voor de eggsfenylalaline schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:54:
Scheveningen Pier is ook heel goed te doen qua pokestops en lures.
Zo krijg je na het rondje wandelen toch zo maar een 1186 electabuzz uit mn 10km ei. Das wel fijn! helaas wel low kick thunderbolt. Had liever als standaard ook een electra aanval gezien de overdaad aan waterpokemon in gyms.
IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:45:
[...]
Ik ga me ook goed voorbereiden op een weekendje Castlefest. Alle revives en potions (misschien alleen hyper potions een paar overlaten) weg donderen en dan flink inslaan voor de rest.
Ik ben al even langs het terrein gefietst en er zijn Pokéstops en gyms genoeg. Komen er nu echte meer bijzondere Pokémon op lures af als er meer mensen bij staan?Darkfreak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:47:
[...]
Benieuwd wat ik tegen ga komen op Castlefest.. Ben er van donderdagmiddag tot zondagavond XD ..
Misschien een tweede powerbank meenemen..
Ik ben overigens al een Team Mystic shirt aan het maken
Niet veel harder dan 8 a 10kmh.DutchCrownNL schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:56:
[...]
En hoe snel gaat dat treintje, anders ideaal voor de eggs
Hahhaa ga je voor Castlefest of voor de Pokemon?Darkfreak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Ja even kijken hoe ik dat ga fixen XD.
Misschien leen ik gewoon de tweede 20k Xiaomi van een kennis die 'm nog niet gebruikt XD.

Deltaplein, Kijkduin, Den Haag.
Edit:
Artikel van AD met een foto enzo:
http://www.ad.nl/dossier-...-van-pokemon-go~ae0010fc/
[ Voor 24% gewijzigd door Generation Kill op 01-08-2016 13:00 ]
Afgelopen zaterdag geweest. Heb in een middag ongeveer 30 voltorbs, 25 magnemites, een 810CP Dragonair en nog veel meer gevangen.
Voor Pokemon Go spelers een walhalla
Cool, ben benieuwd XD.ErikT738 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:56:
Ik ben al even langs het terrein gefietst en er zijn Pokéstops en gyms genoeg. Komen er nu echte meer bijzondere Pokémon op lures af als er meer mensen bij staan?
En ja:
Hoe meer GO spelers bij elkaar in de buurt staan, deste hoger is de algehele spawnrate en ook de spawnrate van zeldzamere pokémon. Zie dat geregeld in het centrum en stadspark waar echt veel mensen zijn tov momenten wanneer diezelfde plekken minder druk zijn.
Wij rennen er waarschijnlijk een dag in Team Rocket Grunt outfits rond XD
Castlefest. Campingkaartje al tijdje op zak, PkmnGO is fijne bijkomstigheid XDpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:57:
Hahhaa ga je voor Castlefest of voor de Pokemon?
Genoeg downtime tijdens castlefest hoor, Ik bedoel als mijn vriendin (weer eens) op de foto wordt gezet, kan ik mooi wat vangenpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:57:
[...]
Hahhaa ga je voor Castlefest of voor de Pokemon?
En ik loop nogal wat af op zo'n dag... Mooi eitjes in mijn zak laten uit komen
Maar tuurlijk ga ik voor castlefest zelf! Gaat weer heerlijk worden

(oh ja, en ik ga gewoon in volledige kilt outfit, dus geen Pokemon dingen voor mij
Oh? Tell us more! Heeft ze iets speciaals aan?IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
Ik bedoel als mijn vriendin (weer eens) op de foto wordt gezet
Pikachu has run away...IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
(oh ja, en ik ga gewoon in volledige kilt outfit, dus geen Pokemon dingen voor mij)
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Zacht genoeg om mee te tellen! Je moet allen wel regelmatig je telefoon op en neer bewegen (voetstappen simuleren) Dan werkt het goed. En natuurlijk geen pokemons vangen etc.DutchCrownNL schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 12:56:
[...]
En hoe snel gaat dat treintje, anders ideaal voor de eggs
hahaha, Helaas, gewoon middeleeuwse jurken. Niet echt spannendpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:04:
[...]
Oh? Tell us more! Heeft ze iets speciaals aan?
Ik moet me trouwens nog aanmelden op die PO GO meeting op CF....
Blog vriendin:
https://www.facebook.com/...5706051/1702583856645528/
Foto van mij:
https://drive.google.com/...OY1gwVkhqZHI4TXVSOEFyVEE4
Noem het maar gewoon, zo vaak zie ik dat soort jurken nou toch ook weer niet hoor. Knap dat ze die zelf maakt!IdieEasy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:16:
[...]
hahaha, Helaas, gewoon middeleeuwse jurken. Niet echt spannend
Ik moet me trouwens nog aanmelden op die PO GO meeting op CF....
Blog vriendin:
https://www.facebook.com/...5706051/1702583856645528/
Foto van mij:
https://drive.google.com/...OY1gwVkhqZHI4TXVSOEFyVEE4
Ja, maar een sexy cosplay had ik ook niet vervelend gevondenspocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Noem het maar gewoon, zo vaak zie ik dat soort jurken nou toch ook weer niet hoor. Knap dat ze die zelf maakt!
Anyways, ik ga wel erg off-topic
Idd! maar misschien had ie liever zoiets gehad, aan de "spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:21:
[...]
Noem het maar gewoon, zo vaak zie ik dat soort jurken nou toch ook weer niet hoor. Knap dat ze die zelf maakt!

Afstand van eieren bugged zo te merken? Net 4km gelopen maar hij telt er niets meer bij op.
Wat een beest... als daar een event voor komt heeft ook iedereen die er niet bij was gewoon een achterstand haha.poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:33:
Oeh! Gehacked, dus onbruikbaar.. maar wel vet(het is wel echt in het spel zo)
[video]
Wat betreft de stappen, die werken gewoon prima hoor, accurater dan voor de update. Weet je zeker dat je wel goed verbonden was en er niet continue geprobeerd werd te synchroniseren met de servers?Pinjataaa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:34:
Afstand van eieren bugged zo te merken? Net 4km gelopen maar hij telt er niets meer bij op.
[ Voor 15% gewijzigd door spocy op 01-08-2016 13:37 ]
De afstandmeting is vanaf het moment dat het spel is uitgebracht bagger, al lijkt het sinds de laatste update juist erger geworden te zijn.Pinjataaa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:34:
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Wow!! Alleen al die aanvallenpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:33:
[video]
Altijd er voor zorgen dat je serverbolletje niet continu draait, maar af en toe verschijnt. Als ie continu in beeld is, geeft ie niets door. (En meestal krijg je die km's niet terugPinjataaa schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:34:
Spel opnieuw opstarten verhelpt dit
Grappig, ik heb juist het idee dat het sinds de laatste update een stuk beter is geworden. Nog niet perfect maar accurater dan eerst bij mij juist.Raven schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:37:
[...]
De afstandmeting is vanaf het moment dat het spel is uitgebracht bagger, al lijkt het sinds de laatste update juist erger geworden te zijn.
Same. Vind het ook beter geworden.. voor m'n gevoel althans.spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Grappig, ik heb juist het idee dat het sinds de laatste update een stuk beter is geworden. Nog niet perfect maar accurater dan eerst bij mij juist.
Same here. Heb wel het gevoel dat het omslagpunt qua snelheid eerder bij 10 dan bij 15 km/u ligt, maar heb daar geen uitgebreide tests op gedaan.spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:39:
Grappig, ik heb juist het idee dat het sinds de laatste update een stuk beter is geworden. Nog niet perfect maar accurater dan eerst bij mij juist.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Net even bij de Westergasfabriek geweest en het park rondom. Daar zaten best wat Pikachu's. Ik zag er continu 2/3 op m'n 'Nearby' kaartje (in hoeverre die werkt) en heb er zelf 2 gevangen.WestBoy_B schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:16:
[...]
Weet je een plek in Amsterdam waar je Pikachu's kan vinden?![]()
![]()
De stappen werkt volgens mij enkel met GPS. 99% sure.... de andere sensoren worden niet gebruikt.fenylalaline schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:14:
[...]
Zacht genoeg om mee te tellen! Je moet allen wel regelmatig je telefoon op en neer bewegen (voetstappen simuleren) Dan werkt het goed. En natuurlijk geen pokemons vangen etc.
Shitpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:39:
[...]
Altijd er voor zorgen dat je serverbolletje niet continu draait, maar af en toe verschijnt. Als ie continu in beeld is, geeft ie niets door. (En meestal krijg je die km's niet terug)
Spel opnieuw opstarten verhelpt dit
Lijkt me ook, ik heb echt vrij veel afstand afgelegd in de tram bijv.Waah schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:41:
[...]
De stappen werkt volgens mij enkel met GPS. 99% sure.... de andere sensoren worden niet gebruikt.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Hier ging ik van +/- de helft van de daadwerkelijk afgelegde afstand naar +/- 1/3espocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:39:
[...]

Maar gelukkig wel weer 2 eieren uitgekomen: 2* Magicarp, CP 95 en 101. Heb nu dus in totaal 10 uitgekomen eieren en 41 verschillende Pokémon.
Oscar Wilde
Ik snap deze niet: wat is er precies gehackt/onbruikbaar? En wat is wel echt zo?poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:33:
[video]
Zoek maar op op youtube, hij heeft een of andere filter gebruikt zodat alle Pokemons een Mewtwo waren.Quincy5 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:45:
[...]
Ik snap deze niet: wat is er precies gehackt/onbruikbaar? En wat is wel echt zo?
I never left the real servers. I ran a sort of filter over the information that comes from the server. It made every wild pokemon a mewtwo. Also had to do some extra technical things but that's the gist of it. Disable the filter and mewtwo becomes a rattata.
[ Voor 30% gewijzigd door Qu3st op 01-08-2016 13:49 ]
Verwijderd
Sinds de update, lijkt de 'gps bug' mij te helpen. Ben al sinds vanochtend op kantoor met 7km op een 10km egg en sta in middels op 9.2 lol..
Mewtwo is (nog) niet te vangenQuincy5 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:45:
[...]
Ik snap deze niet: wat is er precies gehackt/onbruikbaar? En wat is wel echt zo?
Hij heeft t spel gehacked. Op dezelfde manier als dat mensen alle stats en Pokemon data uit t spel hadden gehaald.Quincy5 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:45:
[...]
Daarmee gewoon deze animatie gecreeerd.. Maar in het spel kan ie deze niet gebruiken of op zn echte account zien..
En ik bedoelde met echt, dat het er echt zo uit ziet in het spel.. geen video editing/AfterEffects/Photoshop of wat dat ook
Ik heb inmiddels de omschrijving bij de video gelezen en denk dat ik begrijp wat hij gedaan heeft. Alleen staat bij de embedded video hier in het topic de omschrijving er natuurlijk niet bij, dus denk ik er niet direct aan daarnaar te kijken.
Verder weet ik ook niet precies uit mijn hoofd welke niet te vangen zijn.
Verder weet ik ook niet precies uit mijn hoofd welke niet te vangen zijn.
Gisteren een kabuto gevangen, hoe zeldzaam is die eigenlijk?
Egg hatchen werkt op dit moment voor geen meter. Heb 3 kilometer gelopen, slechts 700 meter geregistreerd. Bolletje draaide niet. Blijft vreemd.
Egg hatchen werkt op dit moment voor geen meter. Heb 3 kilometer gelopen, slechts 700 meter geregistreerd. Bolletje draaide niet. Blijft vreemd.
Andere mogelijke oorzaken:Placid_K schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:54:
Gisteren een kabuto gevangen, hoe zeldzaam is die eigenlijk?![]()
1. Te snel (fiets/auto)
2. Niet in rechte lijn (hij pikt eens in de zoveel tijd je positie op, dus rondjes lopen werkt niet goed voor afstanden maken).
3. De servers zijn nog steeds niet helemaal lekker
Ik ben level 23 en heb er 5 gezien, 4 gevangen. Niet zo heel zeldzaam dus, want ik heb bv nog maar 1 Dratini gezien en gevangen.Placid_K schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:54:
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het is zo verleidelijkpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:58:
Poliwhirl 100% opmerking incoming in 3...2..1...
Oké dit is een mind twister want je maakt zelf een Poliwhirl 100% opmerking en dan ga je aftellen...poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:58:

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ja maar ik heb geen poliwhirl 100%!poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:58:
Oh wacht, ik heb uberhaupt geen poliwhirl
---
Van het weekend even balen: Liep met een groep door kampen (bbq meeting) spawned er een machoke. Cool, heb ik nog niet (zelfs geen machop). Kan iedereen hem vangen... Behalve ik. Blijft enkel een leeg cirkeltje, zelfs na 2x game opnieuw opstarten
Toen mezelf maar getroost met wat spare ribs
Ik moet eerst een Poli*-nest vinden...poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:00:
Is het al een 100% Poliwrath?

Bij mij precies andersom, ik heb 1 kabuto gevangen en gezien en een stuk of 6 dratinis ^^Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Ik ben level 23 en heb er 5 gezien, 4 gevangen. Niet zo heel zeldzaam dus, want ik heb bv nog maar 1 Dratini gezien en gevangen.
Vanochtend hadden we het al even over Kijkduin.
Krijg net deze screenshot door van mijn vriendin die er nu is...

Dus ja, de berichtgevingen over Kijk(Poké)duin lijken te kloppen
Krijg net deze screenshot door van mijn vriendin die er nu is...

Dus ja, de berichtgevingen over Kijk(Poké)duin lijken te kloppen
Dat is bij mij in huis (Psyduck ook).. Zit nu aan 275 Poliwag candies

Moet alleen een hoge Wag vinden.. mn Whirls en Wraths zijn ook niet denderend

[ Voor 35% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 14:05 ]
Ik heb Kabuto nog nooit gezien, één keertje in de nearby lijst zien verschijnen maar kon hem toen nergens vinden (ook niet met PV die toen nog werkte).Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Ik ben level 23 en heb er 5 gezien, 4 gevangen. Niet zo heel zeldzaam dus, want ik heb bv nog maar 1 Dratini gezien en gevangen.
als je toevallig ook nog een pokestop in bereik hebt stel ik een tweakers pokemon bbq voorpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
Ja, hier ook.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:47:
Sinds de update, lijkt de 'gps bug' mij te helpen. Ben al sinds vanochtend op kantoor met 7km op een 10km egg en sta in middels op 9.2 lol..
Stond vanmorgen op 4,7 nu op 6,2
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dan moet ik eens bij jou op de koffie denk ik...poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:03:
[...]
Of anders bij mij, hier in de buurt zit ook een plek waar je regelmatig poliwag, magikarp, staryu etc tegenkomt.Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:08:
[...]
Dan moet ik eens bij jou op de koffie denk ik...
edit: en zoals altijd Kijkduin
[ Voor 10% gewijzigd door spocy op 01-08-2016 14:10 ]
En ik heb er zelfs nog nooit eentje op m'n nearby list gezien (wel een keer een Kabutops op de snelweg maar die kon ik niet gaan halen natuurlijk). Dratini's heb ik er dan wel weer tien van gehad.Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:56:
[...]
Ik zit vlak naast een 4-stop, aan een kadeWognummer schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
als je toevallig ook nog een pokestop in bereik hebt stel ik een tweakers pokemon bbq voor

(maar veel lekkere Pokies, ho maar
Wut about Kijkduin Tweakers Pokemon BBQ MeetupWognummer schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:07:
[...]
als je toevallig ook nog een pokestop in bereik hebt stel ik een tweakers pokemon bbq voor
Net een 2 KM ei uitgekomen.
Je verwacht een Pidgey
Je krijgt een Charmender van 442 CP met 19 candy
Je verwacht een Pidgey
Je krijgt een Charmender van 442 CP met 19 candy
tandjes ik moet 30 min fietsen voor 7 stops en 2 gyms.....poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Ik zit vlak naast een 4-stop, aan een kade.. en ik kan rondjes maken van ongeveer 20 min lopen met 23 stops
(maar veel lekkere Pokies, ho maar)
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Wut about Kijkduin Tweakers Pokemon BBQ Meetup
Zou chill zijnspocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Alleen 2 uur rijden = geen bier
Of een hotel hmmmm
[ Voor 53% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 14:13 ]
4-stop aan een kade.. Nijmegen?poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:10:
[...]
Ik zit vlak naast een 4-stop, aan een kade.. en ik kan rondjes maken van ongeveer 20 min lopen met 23 stops
(maar veel lekkere Pokies, ho maar)
En dan ook nog 100% iv?spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:11:
[...]
Tja hier 40 min rijden, ook geen bier. Dan maar meer BBQ en Pokemonpoor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:12:
[...]
Zou chill zijn
Alleen 2 uur rijden = geen bier
Of een hotel hmmmm
En uiteraard een extra worst/biertje voor de eerste die een 100% IV Pokemon vangt
[ Voor 30% gewijzigd door spocy op 01-08-2016 14:18 ]
Daar heb ik gisteren even bij gestaan... Viel me een beetje tegen eigenlijk wat daar spawnde, ondanks de 4 lures.
Op de Canarische eilanden stikt het van de Kabuto en Omanyte. Het zijn de Pidgeys en Ratata's van NL. Inmiddels al 300+ kabuto candy op zak.Placid_K schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 13:54:
Het enige nadeel is dat je er zoveel meer candies voor nodig hebt om te evolueren.
Maar gelukkig heb je nog een 100% Poliwhirl!Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:17:
[...]
Daar heb ik gisteren even bij gestaan... Viel me een beetje tegen eigenlijk wat daar spawnde, ondanks de 4 lures.
Is het weer zo laat? Ja het is weer zo laat

Hier ook niet super boeiend..Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:17:
[...]

Hoeveel candies heb je nu?
Zubat in a nutshell

[ Voor 24% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 14:23 ]
Is dat zo? Ik heb er echt al veeeel te veel gevangen, lijkt niet eens te vluchten.poor Leno schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 14:19:
[...]
Hier ook niet super boeiend..
Hoeveel candies heb je nu?
Zubat in a nutshell
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator