Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:56:
[...]

Ik had n bellsprout met 97.8% perfectie, wordt mn victreebell het laagste qua CP dat verwacht kon worden, met de slechtste (poison) aanvallen ;(
IV blijft gelijk bij evolutie. Jouw Victreebell heeft dus evengoed 97.8% perfectie.
Aanvallen zijn daarentegen random. In dit geval dus pech dat een "goede" belsprout mindere attacks meekrijgt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Switchie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:58:
[...]

IV blijft gelijk bij evolutie. Jouw Victreebell heeft dus evengoed 97.8% perfectie.
Aanvallen zijn daarentegen random. In dit geval dus pech dat een "goede" belsprout mindere attacks meekrijgt.
Dat weet ik, maar verkregen CP bij evolutie is random, net zoals de attacks. Ik kreeg dus zowel lage CP (dus meer dust nodig voor max), als slechte aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Deze week de Zuid Amerika release, krijgt de game eindelijk Ditto, en lekker rustig op de servers nu :P

Of niet natuurlijk... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:06:
Deze week de Zuid Amerika release, krijgt de game eindelijk Ditto, en lekker rustig op de servers nu :P

Of niet natuurlijk... :+
Ditto wordt ZA exclusief?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Switchie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:13:
[...]

Ditto wordt ZA exclusief?
Denk dat hij gewoon aan het gokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:03:
[...]

Dat weet ik, maar verkregen CP bij evolutie is random, net zoals de attacks. Ik kreeg dus zowel lage CP (dus meer dust nodig voor max), als slechte aanvallen.
Heb je hier een bron voor? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Hm klote. Ik heb al bergen Stardust verspeeld aan Pokémons die blijkbaar een lage IV waarde hadden. Wist ik maar eerder wat IV was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
iamzero456 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:17:
[...]

Heb je hier een bron voor? :P
Niet geheel random natuurlijk, maar er zit een range aan wat de multiplier is. Mijn bellsprout voorbeeldje:

https://pokeassistant.com...=698&search_pokemon_id=69

Laagste verwachte victreebell is 1581, mijn victreebell kreeg 1586, dus is wel redelijk het laagste dat hij had kunnen krijgen helaas. Daarna 2 keer geupgrade en toen dacht ik, kut ff aanvallen checken, en die zijn dus ook ruk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Hey allemaal, kan je niet meer je dubbele Pokémons transferren?😐

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
WestBoy_B schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:21:
Hey allemaal, kan je niet meer je dubbele Pokémons transferren?😐
Zit nu rechtsonder een menu knopje waar je transfer kan kiezen als je de pokemon aangeklikt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eiland
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Niet relevant

[ Voor 113% gewijzigd door Eiland op 31-07-2016 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Langras schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:37:
Is dit al een keer langs geweest

Weg is weg
Wees dan netjes en haal je eigen refferal weg ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Switchie op 31-07-2016 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:11
Langras schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:37:
Is dit al een keer langs geweest

Fake domein
Geen officiële site, I call bullshit.

[ Voor 8% gewijzigd door dutchgio op 31-07-2016 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:53
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Zit nu rechtsonder een menu knopje waar je transfer kan kiezen als je de pokemon aangeklikt hebt.
Of gewoon 0.29.0 weer installeren.

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Inderdaad Fake.

Wel heel mooi de website nagemaakt.

[ Voor 34% gewijzigd door Grotman op 01-08-2016 11:01 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
@langras
Haal het linkje dan maar helemaal weg, voor hetzelfde geldt zit er nog wat malicious op ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
bij switchie zit de link nog in de qoute ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

steppert schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:50:
bij switchie zit de link nog in de qoute ;P
Weg, dank voor de scherpte :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Zijn trouwens wel slechte app-developers daar, als je het zo bekijkt:

3-steps vraagt teveel serverkracht? Zetten we het uit.
Kaart met waar je pokemon gevangen hebt net zo, ook weg.
Wordt misbruik van de spawns gemaakt door map API's? Halen we gewoon het hele 3-stappen systeem weg.
Battery saver werkt niet goed op de iPhone? Verwijderen we die functie gewoon.

"If it ain't working, remove it" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Zo, eindelijk echt een uur gespeeld, lucky egg, license en gaan. Zooitje mensen onderweg tegengekomen, lures gedeeld en best redelijk gegrind. Journal gaat niet zover terug maar minstens 30+ gevangen, 4 eggs gehatched, 2 nieuwe Pokemon erbij, van 8000XP naar bijna 30000 (lvl) 21.

En nog een leuk praatje gemaakt met een meisje dat ik wel vaker dr honden zie uitlaten, maar ja, wat heb je normaal voor reden om dr aan te spreken? :+.

Al met al dus, niet zo mekkeren, het speelt prima weg nu (1 vastloper in dat uur) en qua pokies valt het allemaal wel mee :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 31 juli 2016 @ 21:53:
Zijn trouwens wel slechte app-developers daar, als je het zo bekijkt:

3-steps vraagt teveel serverkracht? Zetten we het uit.
Kaart met waar je pokemon gevangen hebt net zo, ook weg.
Wordt misbruik van de spawns gemaakt door map API's? Halen we gewoon het hele 3-stappen systeem weg.
Battery saver werkt niet goed op de iPhone? Verwijderen we die functie gewoon.

"If it ain't working, remove it" :+
Het is tenminste dan het er gebugd in laten zitten en dat de functies ineens wel weer werken.
Gewoon te vroeg gereleased, dus sommige dingen waren niet af en die hebben ze nu dus weggehaald. Ik hoop wel dat 3-steps weer terugkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
HeatWave schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:00:

En nog een leuk praatje gemaakt met een meisje dat ik wel vaker dr honden zie uitlaten, maar ja, wat heb je normaal voor reden om dr aan te spreken? :+.
Yay, het eerste Pokemon Go huwelijk! *O* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:02:
[...]

Nou, gezien ze "ietsjes" te jong is gok ik van niet :P. Maar het zou me niets verbazen dat er best veel dates uit PoGo voorkomen :). Ook op mijn werk spreek ik opeens met mensen die ik nooit spreek, onderweg spreken mensen elkaar toch opeens aan, dat doe je niet tijdens een potje Candy Crush ;).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HeatWave schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:00:
Zo, eindelijk echt een uur gespeeld, lucky egg, license en gaan. Zooitje mensen onderweg tegengekomen, lures gedeeld en best redelijk gegrind. Journal gaat niet zover terug maar minstens 30+ gevangen, 4 eggs gehatched, 2 nieuwe Pokemon erbij, van 8000XP naar bijna 30000 (lvl) 21.

Al met al dus, niet zo mekkeren, het speelt prima weg nu (1 vastloper in dat uur) en qua pokies valt het allemaal wel mee :).
The young neighbours' dogwalker fantasy! *O*

Lucky lucky lucky bastard :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Fake alert in het park. Iemand riep de naam van een Pokemon en begon te lopen. Funny :)

[YouTube: https://youtu.be/7Ojh2OU7YbM]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin1979
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:27
Niet zo soepel als PV, maar het werkt:
http://www.pkgocatchem.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:15
Die pokefinder app van een paar pagina's terug werkt beter dan Pokevision. Ik had vanmiddag al 2 Pokemon gevangen op aanwijzing van die app terwijl Pokevision al een paar keer op een dwaalspoor had gezet van de week. Zojuist van de bank gesprongen voor een Eevee en een Caterpie verderop in de straat die ik allebei nog niet had en alleen de Eevee gemist omdat die nog een paar minuten had en de app weer eens vastgelopen was. Pas na opnieuw opstarten zag ik de Caterpie ook in Pogo en kon ik die vangen.

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hier rennen ze ook met aardig veel voor een Blastoise. :+

http://www.dumpert.nl/med...ijkduin_om_blastoise.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05
Switchie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:56:
[...]

Zeer klein. Maar denk dat er af en toe wel iets te zwaar getild wordt aan de IV.
Heb meerdere +/- 80% die qua attack dezelfde potentie hebben als een 100%
IV is inderdaad overrated. Maar het is wel belangrijk voor de sterkere Pokémon als ze ook goede aanvallen hebben en je ze tot hun maximum wil oppompen.

De kans op een 100% Pokémon is statistisch gezien 1/15^3 = 0,03%. Maar bijvoorbeeld de kans op een Pokémon van meer dan 90% is al ongeveer 10% als ik me niet vergis. En 90% of 100% maakt niet heel veel uit.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:21
Ik heb voorzichtig het gevoel dat de soort ballen die je gebruikt meer uitmaakt; in de zin dat de vangkans met de betere ballen nu ook daadwerkelijk toegenomen is. (hiervoor mikte ik eigenlijk overal gewoon rood op; onsnappen deden ze zelden, en rood is makkelijk te krijgen. )

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:37:
[...]
En 90% of 100% maakt niet heel veel uit.
...je bedoelt dat je hem per ongeluk getransferred hebt? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik neem terug wat ik vanmiddag gezegd heb over dat pokemon niet makkelijker uit de pokeballs komen. Zojuist een pidgey cp 206 die meerdere malen uit zn ball kwam met berries.
Ik ben als een angsthaas maar weggelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik gebruik betere ballen alleen als het een beestje is dat ik echt graag wil hebben. Voor Pidgeys en andere meuk ga ik die echt niet verspillen... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:41:
[...]

...je bedoelt dat je hem per ongeluk getransferred hebt? :D
Haha nee natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ik had net een 170CP drowzee, sprong 7x uit een Pokeball en daarna ging hij er vandoor. Ik ben lvl23. Dat slaat toch echt nergens op.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:37:
[...]

IV is inderdaad overrated. Maar het is wel belangrijk voor de sterkere Pokémon als ze ook goede aanvallen hebben en je ze tot hun maximum wil oppompen.

De kans op een 100% Pokémon is statistisch gezien 1/15^3 = 0,03%. Maar bijvoorbeeld de kans op een Pokémon van meer dan 90% is al ongeveer 10% als ik me niet vergis. En 90% of 100% maakt niet heel veel uit.
Tenzij t een 100% poliwhirl betreft natuurlijk, dan is elke procent het zeker waard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morvale
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 09:17
Ik heb zojuist m'n vierde Ponyta op rij uit een ei gekregen. Weet niet wat de statistische kans is daarop maar ik kan nu in ieder geval wel een evolutie doen naar Rapidash. Er zijn 2 slechte en 2 waardige kandidaten.. maar welke te kiezen :P

Ik heb eentje van 728CP met:
Maximum : 93.0%
Average : 68.0%
Minimum : 60.0%

En eentje van 336CP met:
Average : 92.0%
Minimum : 91.0%

Klopt het als ik zeg dat ik aan de eerste meer heb op korte termijn en aan de tweede meer op lange termijn? :D

Domoticz @ Rpi3 - Rfxcom - Z-wave - Hue - Harmony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:32:
[...]

Niantic heeft zelf volgens mij nog gezegd dat het weer geen invloed heeft.

Mijn hoogste magikarp is 141 en ben zelf lvl 24. Magikarp kan tot 263 dacht ik, maar dat is wel op lvl 41.5
Op lvl 30 vang je al pokemon met max cp. Eitjes zijn al max op lvl 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:13
Morvale schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:52:
Ik heb zojuist m'n vierde Ponyta op rij uit een ei gekregen. Weet niet wat de statistische kans is daarop maar ik kan nu in ieder geval wel een evolutie doen naar Rapidash. Er zijn 2 slechte en 2 waardige kandidaten.. maar welke te kiezen :P

Ik heb eentje van 728CP met:
Average : 68.0%
Minimum : 60.0%

En eentje van 336CP met:
Average : 92.0%
Minimum : 91.0%

Klopt het als ik zeg dat ik aan de eerste meer heb op korte termijn en aan de tweede meer op lange termijn? :D
Je zou kunnen proberen te refinen door een power up op die eerste. Maar anders ben je met de 2de gegarandeerd van een goede en die 1e is misschien goed, maar wel nuttiger op korte termijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:55:
[...]

Op lvl 30 vang je al pokemon met max cp. Eitjes zijn al max op lvl 20 :)
Nee.... Na lvl 30 worden de wilde pokemon niet sterker, dus op lvl 40 vang je nog steeds maar maximaal pokemon van lvl 30. De max CP moet je dan met dust power ups behalen.

Oh en voor er gezeur komt, lvl 40 is max trainers lvl, pokemon kun je upgraden tot 1.5lvls boven je trainers lvl, dus max lvl van een pokemon is 41.5.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 31-07-2016 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hier nog steeds prima normale catch rates, variatie in de buurt lijkt toegenomen. Zojuist waarempel een squirtle tegengekomen. Nog geen vastlopers gehad. Ik vind de update wel prima eigenlijk, alleen grafisch ga ik er op achteruit. Voor de rest nog niks negatiefs eigenlijk. Nearby list toont geen stapjes, maarja 3 stapjes die niks zeggen of geen stapjes, het principe werkt nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Ik twijfel of ik ga update... die batt. saver vind ik juist super relaxed en ondervind er bijna geen problemen mee...
Daarnaast, heeft iemand kunnen controleren of de app een aanwezig jailbreak (incl. tweak om deze te verbergen) weer ziet? Dat zou me nl. niets verbazen... O-)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Nearby lijst gewoon negeren, daar klopt gewoon geen hol van.
Net uurtje gelopen en heb het idee dat ik minder pokemon tegenkom maar dat er wel soorten tevoorschijn komen die ik hier nog niet eerder gezien heb. Uiteraard rennen vulpix en arcanine weg na 1 bal, maar toch.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wizzu
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 05-12-2022
Nieuwe "Pokevision's" die op het moment zo nu en dan werken:
- PokeStumble.com
- SkipLagged.com/pokemon
- Trackemon.com

Maar nog steeds niet zo goed als pokevision. Nu dit in de omloop is heb ik goede hoop voor Pokevision!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zephyer schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:08:
Ik twijfel of ik ga update... die batt. saver vind ik juist super relaxed en ondervind er bijna geen problemen mee...
Daarnaast, heeft iemand kunnen controleren of de app een aanwezig jailbreak (incl. tweak om deze te verbergen) weer ziet? Dat zou me nl. niets verbazen... O-)
Op Android is de battery saver nog gewoon beschikbaar overigens. Werkt ook prima.
Voor Apple toestellen is het wel weg gehaald omdat het blijkbaar niet functioneerde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morvale
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 27-05 09:17
Je zou kunnen proberen te refinen door een power up op die eerste. Maar anders ben je met de 2de gegarandeerd van een goede en die 1e is misschien goed, maar wel nuttiger op korte termijn inderdaad.
Thanks voor de verduidelijking. Ik heb die eerste van 728 een powerup gegeven, de nieuwe stats ingevuld en "powered" op yes gezet en op refine geklikt. Nu rolt er dit uit:

1 possible IV combinations found with perfection:
Average : 93.0%
Minimum : 93.0%

Als dit klopt, lijkt me dit een prettige meevaller en dit vergemakelijkt de keuze aanzienlijk :D

Domoticz @ Rpi3 - Rfxcom - Z-wave - Hue - Harmony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:10:
[...]

Op Android is de battery saver nog gewoon beschikbaar overigens. Werkt ook prima.
Voor Apple toestellen is het wel weg gehaald omdat het blijkbaar niet functioneerde.
Klopt, op iOS zouden er problemen zijn welke iig ik niet ondervind.
Op z'n kop in m'n broekzak/op bureau werkt vlekkeloos met de vibratie aan zodra er eentje in de buurt zit :P

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:57:
[...]

Nee.... Na lvl 30 worden de wilde pokemon niet sterker, dus op lvl 40 vang je nog steeds maar maximaal pokemon van lvl 30. De max CP moet je dan met dust power ups behalen.

Oh en voor er gezeur komt, lvl 40 is max trainers lvl, pokemon kun je upgraden tot 1.5lvls boven je trainers lvl, dus max lvl van een pokemon is 41.5.
Dat bedoel ik dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Morvale schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:11:
[...]

Thanks voor de verduidelijking. Ik heb die eerste van 728 een powerup gegeven, de nieuwe stats ingevuld en "powered" op yes gezet en op refine geklikt. Nu rolt er dit uit:

1 possible IV combinations found with perfection:
Average : 93.0%
Minimum : 93.0%

Als dit klopt, lijkt me dit een prettige meevaller en dit vergemakelijkt de keuze aanzienlijk :D
Als je alles goed ingevuld hebt denk ik dat dit wel eens kan kloppen. Dat maakt de keuze zeer makkelijk uiteraard. Gefeliciteerd met je beest van een Rapidash! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

japjaan schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:30:
Zo, refund aangevraagd en zijn al veel mensen die hen hebben gekregen op reddit.

"Product cannot be used as advertised due to game functionality problems as of recent update"
Android of iOS? Ik zie in het reddit draadje dat iOS'sers succes hebben maar Android users niet. Android gebruikers worden doorverwezen naar developer, maar het "support" emailadres wordt niet gemonitored, aldus de vele reacties.

En wat gebeurt er eigenlijk na de refund, wordt het aangeschafte dan uit je account gehaald, voor zover dat mogelijk is? :?

[ Voor 12% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 23:31 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:31
Op die IV bereken site, maakt het nog uit als je je Pokémon eerst heb ingevuld, dan Powerupped en dan weer op 'find IV' klikt ipv Refine?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:53
Woot een Arcanine met een cp 2180 en IV van 91%. Ik ben lvl 26. Kan ik nu lekker gaan slapen O-)

[ Voor 21% gewijzigd door hood op 31-07-2016 23:43 ]

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 23:36:
Op die IV bereken site, maakt het nog uit als je je Pokémon eerst heb ingevuld, dan Powerupped en dan weer op 'find IV' klikt ipv Refine?
Ja refine en find IV zijn verschillende functies. Refine gebruik je om meer detail van de vorige opgezochte pokemon te ontdekken, bijvoorbeeld na een power up. Find IV gebruik je om een nieuwe pokemon op te zoeken (en deze kan ook al een keer een power up gehad hebben bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Dat ze die kut nearby lijst er ook maar uitslopen tot alles weer werkt, Arcanine op de lijst, op plek 2, elke kant die ik op loop gaat hij verder naar beneden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Hier net zo, zo'n magneet ding op de radar, en hij is er niet. Net ook een goldeen op plek 2, nergens te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Echt irritant ja, ik zag vorige week een Kadabra en ben echt door alle straten en steegjes binnen een straal van 100m gefietst, nergens te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Nephalem schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:25:
[...]

Alleen eerste keer starten na de patch gehad. Dus zou in jouw geval toch eens alles opnieuw installeren.
Het probleem is dat ik niet alleen ben, heel veel spelers hebben dit hier voor.. En in andere regio's geen probleem.

App herstart, herinstalleerd, verbinding is ok..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:47
Ik heb van deze magickarps 2 stuks.. precies dezelfde stats:

https://pokemon.gameinfo....culator#129,116,28,1900,1

Deze zijn wel goed om te evolven?
Maar ik heb 2 vraagjes:

- moet ik eerst evolven en dan powerup doen? of andersom
- de ene magickarp is wat groter/zwaarder .. is het beter om deze te nemen?

-edit-

zonet ook deze uit een ei gekregen (2km)
https://pokemon.gameinfo....culator#129,133,32,2500,1

dan is de eerste met lagere cp beter toch?

[ Voor 20% gewijzigd door Aggressor op 01-08-2016 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Dat had ik afgelopen half uur met een Rhyhorn. Alle kanten op gefietst maar hij dook van plek 2 naar beneden en weer terug. Uiteindelijk spawnde ie in de buurt en zo als nog gespot en gevangen. Maar je loopt wel in cirkels rond en dan nog komt ie niet op plek 1. Blijkt dat je het beste geduldig kan afwachten tot ie al dan niet spawnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:34
Vind het mikken een stuk lastiger dan voorheen in elk geval... mis veel meer.
Heb niet het idee dat er minder blijft zitten (op Weedle na) wel dat ik meer lastige beesten tegenkom wat mogelijk de oorzaak is dat veel spul sneller uitbreekt. Kan ook komen dat ik inmiddels lvl 25 ben natuurlijk.

En die 10KM eieren bevallen me niet tot nu toe :(
2x Onix
2x Jinx |:(
1x Scyter

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2016 00:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
De 1000+ club bij mij begint al aardig te groeien...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6RLl2wDrvGPCtagYjYQa7Yo4/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rxhYQOkxZtmWUaXuji33U9qu/full.png

Die Parasect is weird... Heeft Fury Cutter (3) en Solar Beam (120)... Die secondary wil ik wel eens een keer gaan uitproberen! :D

Trouwens net gepowerleveld. Ruim meer dan 60 evoluties gedaan en had nog tijd voor een extra als ik doe gehad zou hebben. Dus als je maximaal wil powerlevelen, zorg dan dat je een stuk of 70 evoluties klaar hebt staan! Zet een timer op een half uur zodat je er niet "te veel" doet en wat je over hebt kan je meenemen voor de volgende ronde.

[ Voor 32% gewijzigd door Mx. Alba op 01-08-2016 00:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Aggressor schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:32:
Ik heb van deze magickarps 2 stuks.. precies dezelfde stats:

https://pokemon.gameinfo....culator#129,116,28,1900,1

Deze zijn wel goed om te evolven?
Maar ik heb 2 vraagjes:

- moet ik eerst evolven en dan powerup doen? of andersom
- de ene magickarp is wat groter/zwaarder .. is het beter om deze te nemen?

-edit-

zonet ook deze uit een ei gekregen (2km)
https://pokemon.gameinfo....culator#129,133,32,2500,1

dan is de eerste met lagere cp beter toch?
Die balk boven het topic is de zoekfunctie, gebruik m zou ik zeggen, je gestelde vragen zijn al meer dan 100 keer gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:39:
De 1000+ club bij mij begint al aardig te groeien...

[afbeelding]

[afbeelding]

Die Parasect is weird... Heeft Fury Cutter (3) en Solar Beam (120)... Die secondary wil ik wel eens een keer gaan uitproberen! :D
Solar beam is wel chill ja, vaagt zo hele health balkjes weg. Mijn vileplume heeft die. Ook super effective tegen water dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Na 3 weekjes dit te spelen kan ik wel zeggen dat we al heel veel hebben meegemaakt, vooral domme ervaringen door het afgeleid te zijn.. Vorige week alarm van een winkel laten afgaan omdat er 2 jigglypuffs waren, dan 200m spookgereden en vandaag op de tramsporen 400m gereden.. Jeez lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:45:
[...]

Solar beam is wel chill ja, vaagt zo hele health balkjes weg. Mijn vileplume heeft die. Ook super effective tegen water dacht ik.
Die Parasect heeft er ook nog eens STAB bij (Vileplume ken ik nog niet - is die ook Grass?) en dat is als ik me niet vergis een 20% bonus. Dus 144 damage nog afgezien van een eventuele "super effective" afhankelijk van de tegenstander... Holy Pokémon, dat is een flinke bak damage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 22:02:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://scontent.cdninstagram.com/t51.2885-15/s320x320/e35/11917873_864777160257255_164665266_n.jpg?ig_cache_key=MTA4MTM2NzMzNDY1ODcwMDczNg%3D%3D.2

100% garantie op succes :+

Altijd lekker.. 4x een Ultra Ball misgooien 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2016 01:28 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Thalaron schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 01:26:
[...]

[afbeelding]

100% garantie op succes :+

Altijd lekker.. 4x een Ultra Ball misgooien 8)7
Zei ze ja of nee? :+

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Google ;)

Edit:
Die Max Potions... kunnen die uit Pokestops komen?... Nog geen 1 tegen gekomen :/

[ Voor 22% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2016 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zei ze Google? Of GoonieGooGoo? _O-

(Delirious, een van de beste standupshows ever! Op Netflix! Stukje uit 'drunk cookout')

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6p3QhnRTp1M]

[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 01-08-2016 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Morgen voor werk naar Den Haag, redelijk centrum. Heb daarna nog we uurtje om wat Pokemons te vangen. Waar kan ik dan het beste naar toe gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
readytoflow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 02:09:
Morgen voor werk naar Den Haag, redelijk centrum. Heb daarna nog we uurtje om wat Pokemons te vangen. Waar kan ik dan het beste naar toe gaan?
Ik had een goede vangst in Scheveningen vorige week. Veel stops vlak bij elkaar ook.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
Is er al iets bekend dat er zoiets bestaat als een No egg bug?
Mijn zus is nu een week bezig en heeft al 300 pokestops gehad, maar nog nooit een ei gezien.

Verder zie ik na de update opeens weer het aandeel nintendo zakken.
Blijkbaar omdat mensen in America al hun geld terug vragen, sinds de game daar gereleased is.
Ok je moet niet alles geloven, maar als ik toch lees dan mensen zo rond de $40 tot $100 hebben uitgegeven en allemaal terug krijgen.

https://www.reddit.com/r/...fundpokemon_go_purchases/

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Generation Kill
  • Laatst online: 22-09 21:28
Scheveningen : Ter hoogte van Sea Life zijn 3 stops met Lures acties van vroeg tot laat, alleen kijkduin is beter naar mijn weet.

Positioneer jezelf Bij strandtent Bora Bora en je zit goed voor alle 3 de stops. (binnen 100 meter nog eens 2 mocht je willen lopen)

Tevens is dit tramhalte Scheveningseslag van Tram 1. Tram 9 bij het Circus theater, beide maximaal 5 minuten lopen.

Centrum weet ik niet simpelweg omdat ik daar niet naartoe hoef, beste gok zou denk ik Grote markt zijn.( dicht bij media markt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Lol.... Dan loot je ineens een Tentacruel van cp27 :O
Had er al 1 van cp1320 maar snoepjes zijn altijd welkom 8)

Caterpie en Weedle zijn echt onzinnig lastig om te vangen in verhouding :X

[ Voor 25% gewijzigd door Thalaron op 01-08-2016 02:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Aggressor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:30:
ik heb zonet 2 eevees uit een 10km ei..
zijn deze waard te upgraden?
Geen van beide?

Ik wacht tot dat ik 1 van cp650+ tegen kom voordat ik mijn Eevee ga evolueren.
Heb zo'n 200 candy en nog geen enkele evolved.
Ben nu level 21 dus de max haalbare cp die ik nu heb tegen komen is een 650+ eevee.
Beetje geluk hebben dus.

IV stats zijn overrated zoals enkele al aankaarten. Tenzij je level 30+ bent.
Of je moet al 200k+ dust aan je Vapareon willen uitgeven om hem te maxen!

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Net, na 50 stops ofzo, een MAX potion gevangen! Dus ze zijn gewoon zeldzaam *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Thalaron schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 03:19:
Net, na 50 stops ofzo, een MAX potion gevangen! Dus ze zijn gewoon zeldzaam *O*
Zo :)
Mijn 5e 10KM Ei is dan eindelijk wat zinvols!
Een Lapras van cp1637
Helaas maar 62-76% IV
Ice Shard (15) / Dragon Pulse (65) zijn volgens mij ook al niet al te best kwa aanvallen
Maar goed! Mocht de volgende beter zijn alvast 24/25 snoepjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Thx. Tussen de afspraken door dus richting scheveningen!

Kijken of ik een paar nieuwe en ein-de-lijk eens een 1000+ Pokemon kan vangen.
Kan papa ook eens laten zien dat ie toch echt een stoere baan heeft haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
readytoflow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:36:

Hier gisteren voor het eerst een 1000+ Pokemon uit het wild gevangen, 1113 Starmie 8) (level 21 overigens)
Meteen mijn op 2 na hoogste Pokemon in de lijst haha, nog niet zo veel geluk met m'n eitjes helaas. gisteren 2 x Pidgey uit een 2km ei gehad :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Ah...dan doen we het bijna even 'goed' (lvl20.5 hier).

Heeft hopelijk niks te maken met onze teamkleur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Als ik een cynische developer zou zijn, dan had ik een automatische rollback feature in mijn app gebouwd, zodat je dat soort transacties ongedaan maakt. Inschatting van XP, gevangen pokemon en eggs, en bam, alles pleite. Handmatig gaan ze dat denkelijk niet doen; het levert ze niets op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23-09 14:04
Tomski1986 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 00:55:
Na 3 weekjes dit te spelen kan ik wel zeggen dat we al heel veel hebben meegemaakt, vooral domme ervaringen door het afgeleid te zijn.. Vorige week alarm van een winkel laten afgaan omdat er 2 jigglypuffs waren, dan 200m spookgereden en vandaag op de tramsporen 400m gereden.. Jeez lol
Inderdaad wel iets om trots op te zijn ja..... |:(

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Laatst online: 05-09 07:40
Na de balance change. Welke van de eeveelutions is het sterkst? Nog steeds vaporeon?

En vinden jullie een eevee met een IV van 79 en CP van 350 de moeite waard om te evolven? (net ontsnapte er helaas een eevee met cp van 450+). Ik speel casual, ben nog maar level 14, dus ik heb ook niet al te veel zin om op te sparen voor een 100% eevee ofzo.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 22:16
murphylee schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 03:15:
[...]

Geen van beide?

Ik wacht tot dat ik 1 van cp650+ tegen kom voordat ik mijn Eevee ga evolueren.
Heb zo'n 200 candy en nog geen enkele evolved.
Ben nu level 21 dus de max haalbare cp die ik nu heb tegen komen is een 650+ eevee.
Beetje geluk hebben dus.

IV stats zijn overrated zoals enkele al aankaarten. Tenzij je level 30+ bent.
Of je moet al 200k+ dust aan je Vapareon willen uitgeven om hem te maxen!
Sinds ik level 22 ben valt me op dat ik stuk hogere pokemons vang. Je evee voorbeeld heb er 1 gevangen van 632 en had nog een hogere deze geëvolueerd Vaporeon welke 1600+ was. Ook met een magikarp pas na het behalen van level 22 echt wat hogere gevangen (145) helaas net een 119 geëvolueerd. Al deze pokemons zitte rond de 3000 stardust kosten om te upgraden. Mij hoor je niet klagen, ga een leuk weekje te gemoet met paar interessante evoluties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Laatst online: 22-09 21:28
Dj Neo Ziggy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 02:30:
Verder zie ik na de update opeens weer het aandeel nintendo zakken.
Blijkbaar omdat mensen in America al hun geld terug vragen, sinds de game daar gereleased is.
Ok je moet niet alles geloven, maar als ik toch lees dan mensen zo rond de $40 tot $100 hebben uitgegeven en allemaal terug krijgen.
Ik mag hopen dat die accounts dan ook direct gebanned worden. Prima dat het niet is wat je er van verwacht hebt, maar dan begin je wel weer opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:09
Als Level 20 vang ik inderdaad af en toe ook best leuke 1000+ CP pokemon:
- Magmar CP 1128 (op level 18)
- Pidgeot CP 1000 (op level 19)
- Hypno CP 1155 (op level 20)
- Hypno CP 1122 (op level 19)

En laatst ook nog een Goldbat (CP 858) + Weezing (CP 810).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Geen idee waar t aan lag, deed exact het zelfde.
Helaas kreeg ik na 4 keer te kunnen slingeren al de melding "try again later" en deed het spel niets meer :(
Kan kloppen. De ene keer kan ik ook maar een paar keer. De andere keer 1.5 uur achter elkaar. Kwestie van blijven proberen. En zodra het een keer gelukt is telefoon gewoon stil laten liggen. Verder niks mee doen. Alleen spel open laten staan en spinnen wanneer die blauw is. Mijn geheim is wel 2 minuten extra wachten nadat hij blauw is geworden. Te snel proberen te draaien resulteert vaak ook in vastlopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

aicaramba schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:08:
Na de balance change. Welke van de eeveelutions is het sterkst? Nog steeds vaporeon?

En vinden jullie een eevee met een IV van 79 en CP van 350 de moeite waard om te evolven? (net ontsnapte er helaas een eevee met cp van 450+). Ik speel casual, ben nog maar level 14, dus ik heb ook niet al te veel zin om op te sparen voor een 100% eevee ofzo.
Vaporeon is nog steeds de beste, al doet Flareon meer DPS maar heeft veel minder HP.

Ik evolueert alles boven de 80%. Ik zou nog even wachten tot je een Eevee boven de 450 of 500 hebt.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:01
eborn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:30:
[...]

Ik mag hopen dat die accounts dan ook direct gebanned worden. Prima dat het niet is wat je er van verwacht hebt, maar dan begin je wel weer opnieuw :)
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Waarom zou je iemands progressie afnemen, want hiermee impliceer je dat dit een pay2win game zou zijn. Misschien dat je voor straf 2 of 3 lvl eraf al gelang naar gebruik.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
readytoflow schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 07:36:

Ik zou naar Kijkduin gaan overigens

4 stops binnen 3 meter, benaderbaar via de trappen, op 50m lopen nog 3 stops. Afgelopen zaterdag, venusaur, snorlax en blastoise binnen een tijdspanne van twee uur gespanned. Ook een ivysaur/poliwrath en wat nog meer. Eerder op de dag een Ninetails en afgel. donderdag een Charizard. Verder spawnen er onixen en Growliths.

Lures kennen geen downtime.

Ik was er zelf niet zo lang, alleen blastoise meegemaakt, maar een maat kampeert r praktisch :-) en beetj PV gecheckt toen het nog werkte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 12:10
eborn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:30:
[...]
Ik hoop eigenlijk dat ze de teruggave gewoon weer ongedaan maken zodra de tracking weer werkt (hopelijk binnenkort). Wel een beetje bullshit dat ze met zo'n reden geld terug kunnen vragen... Aan de andere kant gewoon ook Niantic's schuld omdat ze niet aangeven of de aanpassing tijdelijk is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
JustTweak schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:41:
[...]

Kan kloppen. De ene keer kan ik ook maar een paar keer. De andere keer 1.5 uur achter elkaar. Kwestie van blijven proberen. En zodra het een keer gelukt is telefoon gewoon stil laten liggen. Verder niks mee doen. Alleen spel open laten staan en spinnen wanneer die blauw is. Mijn geheim is wel 2 minuten extra wachten nadat hij blauw is geworden. Te snel proberen te draaien resulteert vaak ook in vastlopen.
Grappige is... sinds de update van afgelopen weekend kan ik op mn werkplek zelfs switchen naar GPS en dan staat ie ineens voor de deur :)
Hoef er niet meer uit, werkt nu prima

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
sinds de update geeft mij telefoon heeel vaak aan gps signaal lost (android telefoon) is knap irritant als je net pokebal wilt gooien omdat het scherm even vast loopt. heb al meer mensen gehoord over in eens slecht gps signaal lijkt vooral op android telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:05
Ik heb sinds de update geen problemen met de GPS. Dat had ik ervoor ook niet, maar bij mij is het dus ook niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Rylo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 08:51:
[...]

Ik zou naar Kijkduin gaan overigens

4 stops binnen 3 meter, benaderbaar via de trappen, op 50m lopen nog 3 stops. Afgelopen zaterdag, venusaur, snorlax en blastoise binnen een tijdspanne van twee uur gespanned. Ook een ivysaur/poliwrath en wat nog meer. Eerder op de dag een Ninetails en afgel. donderdag een Charizard. Verder spawnen er onixen en Growliths.

Lures kennen geen downtime.

Ik was er zelf niet zo lang, alleen blastoise meegemaakt, maar een maat kampeert r praktisch :-) en beetj PV gecheckt toen het nog werkte.
Gisterenavond hier een paar uur gezeten.
Echt een gekkenhuis. in omtrek van 100 meter bijna continu lures aan (7 stuks of meer).
Hoogtepuntje van de avond was een mooie Lapras *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Eximius schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:19:
[...]

Gisterenavond hier een paar uur gezeten.
Echt een gekkenhuis. in omtrek van 100 meter bijna continu lures aan (7 stuks of meer).
Hoogtepuntje van de avond was een mooie Lapras *O*
o feli, waar en hoe laat spawnde de lapras ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Kijkduin is de Santa Monica Pier van Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08:20

Soul__assasin

de Belbelg

hier mensen die kijkduin al gedaan hebben? is het echt zo goed zoals het beschreven word?

www.weefab.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eximius
Soul__assasin schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:28:
hier mensen die kijkduin al gedaan hebben? is het echt zo goed zoals het beschreven word?
Yep, zeker weten!
Gisterenavond een goudmijn aan oa:
-Voltorbs
-Poliwags
-Magnemites
-Klein grut
-Lapras *O*

[ Voor 17% gewijzigd door Eximius op 01-08-2016 09:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eximius
Rylo schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:25:
[...]

o feli, waar en hoe laat spawnde de lapras ;)?
Voor Marmaris Restaurant, rond 22.00uur.
Pagina: 1 ... 56 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator