Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

rieshjart schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:39:
[...]

Anders snuit je eerst je neus even voordat je zo'n stille video gaat opnemen, gadverdamme! :+ .

Anywayyy

Nee het gaat bij mij(iphone 5) ook niet super vloeiend maar lang niet zo belabberd zoals jij nu ervaart.
Ja inderdaad sorry daarvoor, moest allemaal even heel snel gebeuren.
Heb even een dom muziekje eronder gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:06
Ik ben blij met de update, op de animaties met het vangen na. Die mogen nog wat vloeiender, maar valt mee te leven.

Zelf vind ik vooral het transferen (wat nu sneller gaat) en de verbeterde gym gevechten een grote plus!.

EDIT:
Met betrekking tot catchrates geen verschil. Het gaat uberhaupt sinds lvl 20 gewoon een stuk lastiger, maar dat is (voor zover ik merk) niet de schuld van de update.

[ Voor 28% gewijzigd door Hogader op 31-07-2016 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-09 20:05
Hee ik heb net iets ontdekt. Ik wilde een Pidgey transferren maar drukte per ongeluk op Favorite. Daarna nog een keer op Transfer en toen zei het spel "You can't transfer a favorite Pokémon". Leuke beveiliging!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:48:
Hee ik heb net iets ontdekt. Ik wilde een Pidgey transferren maar drukte per ongeluk op Favorite. Daarna nog een keer op Transfer en toen zei het spel "You can't transfer a favorite Pokémon". Leuke beveiliging!
Tot je al je troep favorite maakt om Lucky egg evolves te doen, dan moet je daarna weer alles normaal maken voor deze transfer.

Trouwens, de naam en cp van pokemon in de gym is ook wel echt flink slecht, kan de pixels tellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

Ik weet niet of het eerder genoemd is, maar mij viel eergisteren op dat toen het regende ineens alleen maar water Pokemon op een lure af kwamen.
Op die plek staat bijna ieder uur een lure (naast mijn huis) en ik vang er zelden tot nooit water Pokemon. Tijdens de regen kwamen er meerdere o.a. poliwag, psyduck, goldeen, magikarp etc

Is dit een bekend iets of puur toeval?

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:17
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:08:
Een vriend van me zag een speler van lvl 36 die kan tog niks anders gedaan hebben dan serieus valsspelen. 1 valsspeler verpest het dan voor een hoop gewone.
Mja, misschien een automatische Pokemonvangbot. Maar anders moet je nog steeds gewoon zelf grinden om een level omhoog te komen :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Dr. Retro schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:53:
Ik weet niet of het eerder genoemd is, maar mij viel eergisteren op dat toen het regende ineens alleen maar water Pokemon op een lure af kwamen.
Op die plek staat bijna ieder uur een lure (naast mijn huis) en ik vang er zelden tot nooit water Pokemon. Tijdens de regen kwamen er meerdere o.a. poliwag, psyduck, goldeen, magikarp etc

Is dit een bekend iets of puur toeval?
Waarschijnlijk toeval, de spawns zijn wel 2 dagen geleden veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Ik twijfel over het evolven van een Magikarp. Is het beter om er 1 met lage CP en hoge IV's te nemen, of 1 met hogere CP en iets lagere IV's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
rickuss schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:00:
Ik twijfel over het evolven van een Magikarp. Is het beter om er 1 met lage CP en hoge IV's te nemen, of 1 met hogere CP en iets lagere IV's?
Wil je dust in je gyarados duwen of niet? Zo ja, hoge IV. Ik neem aan dat als je 101 magikarp gevangen hebt je wel eentje met fatsoenlijke iv en cp zult hebben, anders nog even doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Retro
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-12-2021

Dr. Retro

Game Collector

mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Waarschijnlijk toeval, de spawns zijn wel 2 dagen geleden veranderd.
heb na die "regen lure" nog een stuk of 10 lures daar gezien, geen enkele water pokemon

http://www.dr-retro.com - http://www.retrogamebeurs.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hangt er helemaal vanaf, ben jij van plan een Gyarados volledig te versterken met power ups? En denk je dat dit je laatste Gyarados gaat worden? Of verwacht je nog wel betere magikarp te vangen en te evolueren en wil je voor nu gewoon de hoogste CP zonder power ups hebben? In dat laatste geval hoge CP belangrijk ongeacht IV. In het eerste geval IV essentieel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Voor de liefhebbers: https://drive.google.com/...fX5ldU3ZtQVVUM0tNOGM/view
Eeen geupdate versie van de pokemon rankings momenteel. TDO geeft aan hoeveel dmg een pokemon kan doen (tegen een gemiddelde tegenstander) voordat hij dood gaat. Daar wil je dus gaan kijken onder het tabje ''results''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:59
Ik heb een beetje geprobeerd sommige Pokemon 'dubbel' te hebben maar die dan allebei een andere aanval hebben.

Nu heb ik bijvoorbeeld twee Psyducks van het zelfde CP, echter de één heeft Zen Headbutt en Aqua Tail als aanval en de ander Water Gun en Psybeam.

Een Dodrio met Feint Attack en Aerial Ace als aanval en een Dodrio met Steel Wing en Air Cutter.

Een Magnemite met Spark en Thunderbolt en een Magnemite met Spark en Magnet Bomb. Maar ook een Magnetron met Spark en Flash Cannon. Als ik 1 van die Magnemites doe evolven, heb ik dan kans op een Magnetron met een andere aanval dan de Magnetron die ik al heb? Is hier een vaste werkwijze voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Laatst online: 20-11-2024
Streskip schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:05:
Ik heb een beetje geprobeerd sommige Pokemon 'dubbel' te hebben maar die dan allebei een andere aanval hebben.

Nu heb ik bijvoorbeeld twee Psyducks van het zelfde CP, echter de één heeft Zen Headbutt en Aqua Tail als aanval en de ander Water Gun en Psybeam.

Een Dodrio met Feint Attack en Aerial Ace als aanval en een Dodrio met Steel Wing en Air Cutter.

Een Magnemite met Spark en Thunderbolt en een Magnemite met Spark en Magnet Bomb. Maar ook een Magnetron met Spark en Flash Cannon. Als ik 1 van die Magnemites doe evolven, heb ik dan kans op een Magnetron met een andere aanval dan de Magnetron die ik al heb? Is hier een vaste werkwijze voor?
Nee als je evolueert zijn de aanvallen weer randomized (helaas).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy

Nope, met evoluties kunnen de aanvallen willekeurig veranderen. Er is dus een kans dat je dezelfde aanvallen als de Magnetron die je al hebt krijgt. Er is ook een kans dat het niet zo is. Heb je helaas geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trestry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-09 19:38

De aanvallen die een geevolueerde pokemon krijgt zijn puur random. Het is dus niet afhankelijk van de aanvallen die je vorige pokemon had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Larkinzzz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Nee als je evolueert zijn de aanvallen weer randomized (helaas).
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Nope, met evoluties kunnen de aanvallen willekeurig veranderen. Er is dus een kans dat je dezelfde aanvallen als de Magnetron die je al hebt krijgt. Er is ook een kans dat het niet zo is. Heb je helaas geen invloed op.
Trestry schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:07:
[...]

De aanvallen die een geevolueerde pokemon krijgt zijn puur random. Het is dus niet afhankelijk van de aanvallen die je vorige pokemon had
Bedankt voor jullie snelle antwoord d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij krijgen Magikarps sowieso nooit een echt hoge CP, ik meen ergens gelezen te hebben dat 200CP het hoogste is (correct me if im wrong) Bij Magikarps is de CP daarom een stuk minder belangrijk

Daarnaast is natuurlijk de vraag of je al jeDust in een Magicarp/Gyarados wil steken of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Dat kon wel eens kloppen ja, ik zit gemiddeld rond de 80-90cp, mijn hoogste magikarp is momenteel 109cp, maar moet nog 300 candy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:21
Paar observaties na een uurtje rondfietsen:
- powersave mode werkt beter dan ik dacht. Slechts af en toe loopt het scherm vast (Samsung S5)
- Gevoelsmatig zijn alle pokemons lastiger te vangen dan voorheen, maar dat valt me het meest op bij de standaard rattatas en pidgeys. Die lijken nu ook een hoger level te hebben.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:21
flippiej schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:48:
[...]

Standaard onderin was het de meest rechter die het dichtstbij is, terwijl in het grote overzicht het linksbovenin was.

Overigens slaat die volgorde volgens mij inmiddels al helemaal nergens meer op en spawnen er opeens pokemon die op een paar meter afstand nog niet eens in de lijst voor kwamen. Oftewel je kan via die radar een aantal pokemon zien die enigszins in de buurt zijn, maar daar is ook wel alles mee gezegd.
Aha onlogische Chinese indeling dus haha
Maar inderdaad er klopt geen snars van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Is het spel nou inmiddels in alle grote landen uitgerold eigenlijk? Want dan hoop ik dat de servers langzaamaan beter worden en de voetstapjes weer terugkomen in de volgende update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
App update is zeker geen vooruitgang, en ik snap niantic eerlijk gezegd ook niet, servercapacteit was het grote probleem, in de eerste week was het een geweldige game op de downtime van de servers na..dan ga je dat toch fixen ipv de game gewoon brak te maken..
Vandaag ook echt weer een hoop gevluchte pokies na 1 ball..en er zitten nu aardig wat mishits in bij het gooien..gooi nu soms door pokies heen..gaat nergens over..enige wat je nu nog kan is doelloos rondlopen voor egghatching of bij een pokelure gaan harken..waarbij ik vandaag ook al groot verschil merkte met spawnradius..echt zo zonde van wat goed begon op serverissues na..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-09 19:53
Heeft iemand ervaring met
deze variant van Pokevision?
Hij geeft locaties aan van pokemon die in de buurt zijn. Ik heb nog niet kunnen testen of het ook echt klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Dr. Retro schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:02:
[...]

heb na die "regen lure" nog een stuk of 10 lures daar gezien, geen enkele water pokemon
Niantic heeft zelf volgens mij nog gezegd dat het weer geen invloed heeft.

Mijn hoogste magikarp is 141 en ben zelf lvl 24. Magikarp kan tot 263 dacht ik, maar dat is wel op lvl 41.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 18-07 16:37
Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:17:
Lekker wakker worden dit, ik ben net als iedereen vet boos.
Ga ook eens uitzoeken of ik mn geld terug kan krijgen, heb nog 20 euro pokecoins.
Maar ze hebben een totaal spel aangeboden een week geleden dan nu.
Als ik had geweten dat ze de stapjes er uit zouden halen had ik er geen euro aan uit gegeven.
Achterlijk management daar zeg.
Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:48:
Ik baal echt dat ik hier geld in heb gestoken, ga denk ik maar een request doen voor een refund.
Is toch een soort van onder valse voorwenselen verkopen als je een feature aan bied die in eens verwijderd is. Het is nu een totaal anders spel; doelloos rondlopen go.
Indien met PayPal betaald kun je succesvol claimen door te wijzen op de downtime v.d. servers en de daardoor niet bruikbare of zelfs compleet verdwijnende items als incense, lucky eggs en lures.

Wel eventjes verwijzen naar de supportpagina van Niantic/Pokemon Go waar zij toegeven serverproblemen te hebben.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Laatst online: 18-07 16:37
DropjesLover schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:17:
• Afstand van eieren wordt beter bijgehouden
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
- Afstandtracking voor eggs werkt wel. Rondje hardlopen werd vrijwel geheel geregistreerd
Hier wordt nu juist nog maar een klein kwart bijgehouden van wat ik daadwerkelijk loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet wel even naar het 'serverbolletje' kijken.. Als die continu draait, geeft ie niets qua km's door en moet je t spel opnieuw opstarten.
(die kms krijg je ook niet altijd met terugwerkende kracht terug)

Als ie af en toe draait, wordt t juist doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:21
Er zijn nu ook meer server issues in het backend. Voorheen hing het spel, restarte je de app en kwam je er niet meer in. Je komt er nu wel in, maar de map is leeg. Even geduld lijkt te oplossing, na enige tijd verschijnt alles weer.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 09:01

Vos

AFCA

Anton.net schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:31:
Heeft iemand ervaring met
deze variant van Pokevision?
Hij geeft locaties aan van pokemon die in de buurt zijn. Ik heb nog niet kunnen testen of het ook echt klopt
Ik zag een Pidgey in Pokémon en in die finder app zag ik hem ook. Maar heb hem nu 1 minuut getest ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
Ik heb nu even gespeeld met de nieuwste update. Naast enkele positieve wijzigingen (menu's zijn vloeiender) vooral nadelen:
- Lastiger pokeballs raak te gooien
- Pokeballs met spin gooien heeft nu een sterkere curve (=wederom lastiger)
- Nadat je raak gegooid hebt blijft de ball even in de lucht hangen, totdat de move die de pokemon net ging doen (bijv klein sprongetje) is afgerond, dan pas gaat ie de bal in
- Veel meer uitbraken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-09 17:27
OMX2000 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:18:
Hier ook. Ik heb 3 keer een Eevee Pyro genoemd en de laatste 2 keer kwam er een Vaporeon uit.... Beetje jammer want t was een Eevee met 95% IV.
Volgens mij wil je juist dat de hoogste IV Eevee's een Vaporeon worden, maar dat kan aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekfct
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-08 18:56
Pepper92 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:54:
Ik heb nu even gespeeld met de nieuwste update. Naast enkele positieve wijzigingen (menu's zijn vloeiender) vooral nadelen:
- Lastiger pokeballs raak te gooien
- Pokeballs met spin gooien heeft nu een sterkere curve (=wederom lastiger)
- Nadat je raak gegooid hebt blijft de ball even in de lucht hangen, totdat de move die de pokemon net ging doen (bijv klein sprongetje) is afgerond, dan pas gaat ie de bal in
- Veel meer uitbraken
Worden uitbraken client-side bepaald dan? Want dan kan het wellicht handig zijn om een oude versie te installeren..

Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Niekfct schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:56:
[...]
Worden uitbraken client-side bepaald dan? Want dan kan het wellicht handig zijn om een oude versie te installeren..
Dat weet ik niet. Het valt me gewoon op, kan ook toeval zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 18:39
Ook maar eens lucky egg gebruikt en nu level 16 (ik speel niet zoveel als sommige hier). Wordt straks nog relevant voor de gym battles zelfs :o

Wat de update betreft, ze hebben veel aan de balancing gedaan wat goed is. Steps weghalen lijkt mij logisch zolang ze het niet fixen en pokevision gebruikte ik al bijna nooit (af en toe als ik wat bijzonders zag). Vandaag tijdens lopen liep ik ineens tegen een bulbasaur en een squirtle aan, dus ik was helemaal blij. Denk dat dat met pokevision toch minder was geweest. Wel hoop ik dat de steps asap word gefixed zodat we proper pokemon kunnen zoeken.

Het vangen leek iets lastiger te gaan, maar denk ook dat het komt omdat ik hogere level pokemon tegen kom. Wat me wel opviel is dat ze wat actiever zijn, waardoor de timing van de gooi wat belangrijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spel blijft hier sinds de update steeds hangen op het waarschuwingsscherm op ongeveer 3/4 van het laadbalkje. De keren dat het wel werkt staat er niets op de map. Op naar de volgende update!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:31
Jezus dit topic begint wel echt een zeik topic te worden, er komt 1 update en ineens is alles slecht en shit.

ik heb me net anders prima vermaakt tussen 3 lures, nog een paar gekke gevangen, het enige nadeel vind ik dat het lijkt alsof pokemon er sneller uitkomen, pidgey van 40cp waar ik 5 ballen voor nodig heb, maar kan miss ook komen omdat ik weer een level omhoog ben gegaan (26)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Fijn dat de battery saver optie op mijn android telefoon nu in ieder geval wel werkt.

Ik las btw ergens dat het CP van een uitgekomen ei nu lager is dan als je een pokemon vangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
4 Level10 gyms werden hier in de wijk binnen 10 minuten overgenomen door 2 personen (met van die logische namen als xkjhgxkh en xkjtispxa) van het andere team, fysiek onmogelijk om in dat kort tijdbestek de gyms te kunnen bezoeken. (zelfs niet gemotoriseerd). Ja, het gevoel van onmacht tegen de farm bot's in Ingress komt weer helemaal terug |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32

racoon

mooowwww

Ik krijg de melding, your Pokemon box is full, kan ik nu niet meer gratis spelen?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ambition88 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:17:
Jezus dit topic begint wel echt een zeik topic te worden, er komt 1 update en ineens is alles slecht en shit.

ik heb me net anders prima vermaakt tussen 3 lures, nog een paar gekke gevangen, het enige nadeel vind ik dat het lijkt alsof pokemon er sneller uitkomen, pidgey van 40cp waar ik 5 ballen voor nodig heb, maar kan miss ook komen omdat ik weer een level omhoog ben gegaan (26)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
racoon schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:20:
Ik krijg de melding, your Pokemon box is full, kan ik nu niet meer gratis spelen?
Pokémons wegdoen, met transfer, of extra storage bijkopen.
Voor items hetzelfde, items weggooien (prullenbakje klikken), of bag upgrade kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:32:
[...]

Niantic heeft zelf volgens mij nog gezegd dat het weer geen invloed heeft.

Mijn hoogste magikarp is 141 en ben zelf lvl 24. Magikarp kan tot 263 dacht ik, maar dat is wel op lvl 41.5
Vergeet niet dat je in het wild geen pokemon van een level hoger dan 30 tegen kan komen. Weet niet wat de max CP op level 30 is voor een Magikarp maar dat zal waarschijnlijk ergens tussen 175-200 ofzo inliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb de indruk dat een aantal veranderingen in de update bedoeld zijn om de stabiliteit te verhogen door achtergrondprocessen meer prioriteit te geven boven de grafische hoogstandjes. Wellicht ook om het stroomverbruik wat te verminderen. Te warme SOCs worden ook onstabiel. Dat zou goed de hikjes in de animaties kunnen verklaren. Het 'hogere camerastandpunt' heeft wel tot gevolg dat delen van de animaties plotseling buiten beeld vallen. Die verhoudingen zijn niet goed aangepast.

De aanpassingen in sterkte van diverse aanvallen waren al server side doorgevoerd en geobserveerd vóór de update maar dat begrijpt de gemiddelde speler niet dus melden ze het maar bij de client update. Moeilijker vangen was al met hoger spelerlevel maar kan ook veranderd zijn maar dat zal het meest waarschijnlijk dan ook server side doorgevoerd zijn lijkt me. Lijkt me sterk dat de client uitmaakt hierin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Pepper92 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Dat weet ik niet. Het valt me gewoon op, kan ook toeval zijn.
Ik had ook dat vermoeden hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:41:
[...]

Vergeet niet dat je in het wild geen pokemon van een level hoger dan 30 tegen kan komen. Weet niet wat de max CP op level 30 is voor een Magikarp maar dat zal waarschijnlijk ergens tussen 175-200 ofzo inliggen.
130-225: http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/129

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ah zat ik er toch wat naast, max 225 dus wat je in het wild kan vangen, en dan moet je zelf al tussen level 30-40 zijn. Maargoed een paar levels meer dusten maakt ook niet uit mocht je de sterkst mogelijke gyarados willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
Madshark schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:18:
4 Level10 gyms werden hier in de wijk binnen 10 minuten overgenomen door 2 personen (met van die logische namen als xkjhgxkh en xkjtispxa) van het andere team, fysiek onmogelijk om in dat kort tijdbestek de gyms te kunnen bezoeken. (zelfs niet gemotoriseerd). Ja, het gevoel van onmacht tegen de farm bot's in Ingress komt weer helemaal terug |:(
Ons groepje net even opgesplitst om twee gyms 'terug' te nemen. Binnen 2 minuten werden ze beiden weer door dezelfde 2 'personen' terug genomen, als je alle verkeersregels negeer, is het minimaal 3 a 4 minuten rijden tussen deze gyms. Uiteraard geen auto/persoon/etc te bekennen rondom de gym waar we nu staan.
Ach, het was gezellig, maar ik ga voorlopig geen gyms meer doen, niets aan op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Net een rondje gedaan op de fiets sinds de update. Ik kom nu pidgey's, Rattata's en Weedles tegen die hoger in cp zijn. En dat terwijl mijn lvl gelijk is gebleven op tien voor de update en erna. Her en der kwam ik nog onbekende tegen op de nearby en zo spawnde er een bij mij op een meter afstand. Dus ik klikken om hem te kunnen vangen. Blijft ie hangen in het opstarten van het beeld waarbij je 1 op 1 tegenover de Pokémon staat. App gesloten en opnieuw opgestart en niet meer tegen gekomen. Verder houdt ie de km voor de eieren half half bij. Ik merk sowieso nu dat ie vaker GPS signaal verliest gezien de melding no GPS found vaker opduikt dan voor de update.

Ik vind het handig dat je nu bij het vangen van een Pokémon en na de animatie je het overzicht te zien krijgt je direct een favoriet kan toevoegen en of hem richting de professor kan sturen. Scheelt toch weer een extra stap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Really Niantic? Really??

Hier ga ik de deur voor uit? Dacht t niet..

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/i59ojd.jpg

}:| }:| }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:58:
Really Niantic? Really??

[afbeelding]

Och Poor Leno, eerder al zo'n pech en nu ook nog het plezier in het spel weg :+
Maar met een deel van je punten ben ik het wel eens hoor, alleen weeg ik er denk ik wat minder zwaar aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
Pokefinder for pokemon go (link naar playstore) lijkt op het eerste gezicht een goed alternatief voor pokevision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:00:
[...]

Och Poor Leno, eerder al zo'n pech en nu ook nog het plezier in het spel weg :+
Maar met een deel van je punten ben ik het wel eens hoor, alleen weeg ik er denk ik wat minder zwaar aan.
:'(

@hierboven
Ik moet iets voor iOS hebben :/

[ Voor 7% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2016 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 18:50:
[...]

Ah zat ik er toch wat naast, max 225 dus wat je in het wild kan vangen, en dan moet je zelf al tussen level 30-40 zijn. Maargoed een paar levels meer dusten maakt ook niet uit mocht je de sterkst mogelijke gyarados willen.
Dat is de max haalbare CP, met perfecte IV's, zul je in het wild dus niet snel vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Really Niantic? Really??

[afbeelding]

Dat is je straf voor het komen pronken met je 36 Dratini :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Really Niantic? Really??

[afbeelding]

Wat zeik je nou, jij hebt iig nog een goldeen ertussen :+

En pokefinder uurtje getest, ding vind alleen die 5 pokemon die je niet wil hebben lijkt het.
Of gewoon vette pech gehad tijdens mijn wandeling.

[ Voor 19% gewijzigd door Nephalem op 31-07-2016 19:13 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-09 10:24
Really Niantic? Really??

[afbeelding]

Dit is voor mij normaal, op de goldeen na

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was niet aan t pronken :'(

Was alleen om aan te tonen hoe OP het was..
En heb ik eens één dagje geluk..

En t kutte is nu, dat ik net bezig was om een leuk legertje op te bouwen en me eens te gaan verdiepen in gyms en moves.. En nu dit!
Er is straks niemand die t nog speelt.. Dus waar heb ik die Dratinis en de rest nog voor.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
YouR schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:13:
[...]

Dit is voor mij normaal, op de goldeen na
Is voor iedereen ongeveer wel normaal, alleen kon je met TSTMNBN (of mogen we nog gewoon PV zeggen? :P) nog eens kijken of er iets nuttigs was (of verder daarvoor, buiten iets zien in je lijst en dan de stapjes volgen maarja dat is nu niet meer mogelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:15:
Ik was niet aan t pronken :'(

Was alleen om aan te tonen hoe OP het was..
En heb ik eens één dagje geluk..

En t kutte is nu, dat ik net bezig was om een leuk legertje op te bouwen en me eens te gaan verdiepen in gyms en moves.. En nu dit!
Er is straks niemand die t nog speelt.. Dus waar heb ik die Dratinis en de rest nog voor.. ;w
Je mag ze altijd met mij traden voor een paar schitterende weedles hoor :+ Krijg je der een kusje bij ook nog O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik stop, mag je m'n account hebben.
Toch speciaal aangemaakt hiervoor, en verder geen persoonlijke gegevens aangehangen zoals tel nrs of alternatieve mailadressen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Niantic fucked up badly, ik hoor hier alleen nog maar mensen die erover denken te stoppen, waaronder ikzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar dit is toch pokemon? Rondlopen in de struiken zonder te weten wat je gaat tegen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:18:
Niantic fucked up badly, ik hoor hier alleen nog maar mensen die erover denken te stoppen, waaronder ikzelf.
Ho Ho, ik ben niet zo negatief hoor. Blijft leuk vermaak tijdens het wandelen en ook nog steeds prima gesprekjes hier op straat :+ Plus ik krijg een extra account als Leno er mee ophoudt, kan ik mooi al die Pokemon naar mij toe traden gheghe 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:19:
Maar dit is toch pokemon? Rondlopen in de struiken zonder te weten wat je gaat tegen komen?
Daar ben ik te oud voor, geen tijd en geen zin om doelloos te gaan zoeken..
Dat is voor mij de sport niet..

Maar! Als ik de app gewoon in de achtergrond kon hebben in m'n zak, en evt een berichtje krijg bij gewilde Pokemon, automatisch pokestop alerte krijg, dan is t een ander verhaal.
Maar je moet er nu actief mee bezig zijn, telefoon in je hand en open.
Nee sorry, daar is de lol nu van af :/

[ Voor 69% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2016 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ten eerste weet je bij pokemon nog wat ongeveer waar komt (waterpokemon bij het water, veel pokemon in high grass, desert pokemon in de sandstorms, etc), kom je veel meer tegen, en vooral, kun je veel meer. Het enige dat je kunt doen om sterker te worden is meer vangen, geen battles, geen trades, geen trainen. De gymbattles zijn een eentonig parkinson spamfest, een lvl 10 gym kun je in je eentje slopen, defense is onmogelijk en het verhogen van prestige duurt ook vrij lang als je alleen bent. Je kunt dit toch absoluut niet vergelijken met de Gameboy spellen, dus ga ook niet roepen dat Pokemon altijd al rondlopen was zonder te weten waar alles zat. Je had bijvoorbeeld nog een verhaallijn/doel, dat is hier echt helemaal ver te zoeken. Bij de release hadden de teambazen niet eens een gezicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M0otje
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 23-09 21:30
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:17:
Als ik stop, mag je m'n account hebben.
Toch speciaal aangemaakt hiervoor, en verder geen persoonlijke gegevens aangehangen zoals tel nrs of alternatieve mailadressen :)
Ik hou me aanbevolen :) !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
Behalve dan dat de traditionele pokemon games duidelijk aangaven wáár je moest zoeken. Als Niantic tegen mij zegt 'squirtles zitten in die wijk' ga ik daar met liefde rondlopen op zoek naar spawns.

Nu mist het spel gewoon de tools om doelgericht te kunnen zoeken. Op goed geluk rondlopen en bidden is gewoon niet leuk (en je speelt toch voor je lol)

[ Voor 16% gewijzigd door Nephalem op 31-07-2016 19:28 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
M0otje schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:24:
[...]

Ik hou me aanbevolen :) !!!
Jammer joh, achterin de rij aansluiten graag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik vind het nu ook allemaal een tikje overtrokken qua reacties hoor.

Ze hebben een paar dingen aangepakt die voor hen prio hadden. Ik denk dat ze best de "radar" willen fixen, maar aangezien die voor problemen zorgde zetten ze die nu ff uit, kan me niet voorstellen dat het niet terug komt eigenlijk.

Als ze nu de servers stabiel hebben gekregen hebben ze van mij de zegen hoor. Dat was het allerergste, gewoon helemaal niet kunnen spelen ipv nu een beetje "gehandicapt"

Ik kan al 2 dagen vrijwel zonder herstart de app gebruiken, dat is een hele verademing ipv net die crash bij je nieuwe Pokemon etc.

Dat gezegd hebbend, er moeten wel snel meer updates komen, zowel in functies als in technische verbeteringen natuurlijk. Maar eerst stabiel, dan pas weer uitbreiden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:23:
[...]

Ten eerste weet je bij pokemon nog wat ongeveer waar komt (waterpokemon bij het water, veel pokemon in high grass, desert pokemon in de sandstorms, etc), kom je veel meer tegen, en vooral, kun je veel meer. Het enige dat je kunt doen om sterker te worden is meer vangen, geen battles, geen trades, geen trainen. De gymbattles zijn een eentonig parkinson spamfest, een lvl 10 gym kun je in je eentje slopen, defense is onmogelijk en het verhogen van prestige duurt ook vrij lang als je alleen bent. Je kunt dit toch absoluut niet vergelijken met de Gameboy spellen, dus ga ook niet roepen dat Pokemon altijd al rondlopen was zonder te weten waar alles zat. Je had bijvoorbeeld nog een verhaallijn/doel, dat is hier echt helemaal ver te zoeken. Bij de release hadden de teambazen niet eens een gezicht!
Nephalem schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:24:
[...]

Behalve dan dat de traditionele pokemon games duidelijk aangaven wáár je moest zoeken. Als Niantic tegen mij zegt 'squirtles zitten in die wijk' ga ik daar met liefde rondlopen op zoek naar spawns.
Als ik het goed begrijp is het meer een probleem omdat er geen andere features zijn? Wat dat betreft ben ik het helemaal met jullie eens. Ik vind persoonlijk alleen niet dat ze je met richting en afstand richting een pokemon moeten sturen. Idd gewoon aangeven waar dat beest zit, dan komt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09:21
ik heb zonet 2 eevees uit een 10km ei..
zijn deze waard te upgraden?

1: https://pokemon.gameinfo....culator#133,536,68,2200,0
2: https://pokemon.gameinfo....culator#133,507,68,2200,0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
iPhone update het spel, nu moet ik opnieuw inloggen (met Google account) alleen als ik mijn email en daarna wachtwoord invoer kom ik weer terug bij het invullen van me email :+

Telefoon ook al opnieuw opgestart enzo maar maakt niets uit. Help :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
Zo, refund aangevraagd en zijn al veel mensen die hen hebben gekregen op reddit.

"Product cannot be used as advertised due to game functionality problems as of recent update"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
HeatWave schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:29:

Ze hebben een paar dingen aangepakt die voor hen prio hadden. Ik denk dat ze best de "radar" willen fixen, maar aangezien die voor problemen zorgde zetten ze die nu ff uit, kan me niet voorstellen dat het niet terug komt eigenlijk.

Als ze nu de servers stabiel hebben gekregen hebben ze van mij de zegen hoor. Dat was het allerergste, gewoon helemaal niet kunnen spelen ipv nu een beetje "gehandicapt"

Ik kan al 2 dagen vrijwel zonder herstart de app gebruiken, dat is een hele verademing ipv net die crash bij je nieuwe Pokemon etc.

Dat gezegd hebbend, er moeten wel snel meer updates komen, zowel in functies als in technische verbeteringen natuurlijk. Maar eerst stabiel, dan pas weer uitbreiden.
Waarschijnlijk is de gedachte eerder, we pesten nu zoveel mogelijk spelers weg zodat we straks alles weer kunnen aanzetten, zonder enige wijziging, want dan hebben onze servers nog maar 10 load aangezien de rest van de spelers is afgehaakt :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nephalem
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:29:
[...]

[...]

Als ik het goed begrijp is het meer een probleem omdat er geen andere features zijn? Wat dat betreft ben ik het helemaal met jullie eens. Ik vind persoonlijk alleen niet dat ze je met richting en afstand richting een pokemon moeten sturen. Idd gewoon aangeven waar dat beest zit, dan komt dat wel goed.
Exact. Zoeken is leuk maar het moet wel enige kans hebben dat ik ook vind wat ik zoek.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die hele update zal me aan m'n achterste roesten op dit moment. Ik baal dat ik nu 'blind' ben :/

@Mark-K
"De gymbattles zijn een eentonig parkinson spamfest"

_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Niet online
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:18:
Jah, het is en blijft een derderangs gamedevelopper. Het is idee is fantastisch (Ingress en Pokémon) maar de uitvoering is gewoon bagger.
Ingress had de fun voor mij al verpest met de bots, cheaters en trollers (fake portals), sinds vandaag eigenlijk ook al deze game (zie paar posts terug).
Met Ingress leek het erop alsof ze er niets tegen deden, behalve dat ik zelf een ban kreeg vanwege gebruik van deze externe GPS ontvanger (warmtewerend glas in de auto, dus bagger GPS van mijn Huawei destijds)
De games zouden echter veel leuker geworden zijn als je de speler posities op je scherm kon zien (beetje MMO aspect). Technisch gezien is dat uiteraard een veel grotere netwerk belasting, en je zult extra servers moeten gebruiken, het maakt de game wel socialer (hey, daar loopt iemand, laten we een groep maken), en makkelijker om de cheaters te herkennen (die je dan kunt rapporteren). Gezien de opbrengsten, lijkt me de kosten niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 21:03

Nou, complete accounts gereset, pokemon weg, coins weg etc is naar mijn idee reden genoeg om te flamen. sommige mensen hebben er al veel geld in gestopt.
Het woordje beta stond niet meer in de omschrijving bij de officiële release in Nederland, dus dan moet je er vanuit kunnen gaan dat iets werkt, server problemen nog daargelaten.

Verder heb ik zelf nog veel plezier aan het verzamelen van de pokemon hoor, ga zo weer het plantsoen in. Enige wat op dit exacte moment irritant is, is een Caterpie die al 3 keer uit de pokeball ontsnapt is XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:29:
[...]

[...]

Als het een kwestie was van 1 keer een pokemon vinden en je kunt hem nog op een andere manier sterker maken, dan was het prima dat je er veel bijna niet ziet of dat je veel zou moeten zoeken. Nu moet je geluk hebben om ergens een keer een machop tegen te komen, die dan bijvoorbeeld nog CP40 heeft ofzo, waardoor je een tweede of derde of vierde moet vinden voor je een beetje fatsoenlijke machop hebt. Ga je dan weer een paar lvls omhoog kun je weer een nieuwe zoeken omdat die oude te laag is (of je moet overal dust tegenaan gooien maar dat is ook geen doen).
Wil je daarna toch een Machamp krijgen omdat een eindevolutie gewoon nuttiger is, moet je 30 machops gaan vangen. Die zijn echt niet bij elkaar te krijgen met maar gewoon rondlopen in de hoop er eentje komt. Ik weet hier in een straal van 10km één plek waar machop een paar keer gespawned is in een week (dankzij PV), dus om nou hele dagen op die plek te zitten in de hoop dat hij daar nog eens spawnt is gekkenwerk. En om het dan nog eens erger te maken zijn de spawns veranderd waardoor je nu dus gewoon compleet voor jan lul daar kan gaan zitten omdat hij er misschien helemaal niet meer spawnt.

Het is nu gewoon een speld in een hooiberg zoeken, waarbij de hooiberg een hele fucking stad groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

:') Heb een "grind" toestel op mijn bank liggen, puur om om de zoveel tijd een draai te geven aan de pokestop, geen zin om mijn eigen toestel te misbruiken. Werkt opzich wel ok, maar damn een 1,6Ghz quad core met 2GB ram en echt niet vooruit te rammen, loopt ook nog wel eens vast ook sinds de update..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revertive
  • Laatst online: 15-01 14:03
HeatWave schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:39:
:') Heb een "grind" toestel op mijn bank liggen, puur om om de zoveel tijd een draai te geven aan de pokestop, geen zin om mijn eigen toestel te misbruiken. Werkt opzich wel ok, maar damn een 1,6Ghz quad core met 2GB ram en echt niet vooruit te rammen, loopt ook nog wel eens vast ook sinds de update..
Mijn Nexus 4 (1,5Ghz 2GB) doet het nog verrassend goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Nou, een Galaxy Note II niet :P. Kaart schokt bij het draaien, animaties haperen etc. Voor het pakken van Pokeballs is het werkbaar, maar ik zou er horendol van worden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23-09 20:30
Moto G met 1gig RAM werkt ook soortvan :p

Ik vermaak me nog wel prima met het spel. Maar ben ook nog maar lvl 12 en de variatie aan Pokémon is hier groot. Net een Bulbasaur gevangen en daarmee mn collectie starterpokemon compleet gemaakt :)

Ook is mijn eerste 10km egg uitgekomen. CP voor algemene begrippen misschien laag (en IV ook niet denderend) , maar voor mij staat hij direct bovenaan in mn lijst :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vvTIJQWWjmlTngHBrNh1P10T/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:53
Raymon1988 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:37:
[...]

Nou, complete accounts gereset, pokemon weg, coins weg etc is naar mijn idee reden genoeg om te flamen. sommige mensen hebben er al veel geld in gestopt.
Het woordje beta stond niet meer in de omschrijving bij de officiële release in Nederland, dus dan moet je er vanuit kunnen gaan dat iets werkt, server problemen nog daargelaten.

Verder heb ik zelf nog veel plezier aan het verzamelen van de pokemon hoor, ga zo weer het plantsoen in. Enige wat op dit exacte moment irritant is, is een Caterpie die al 3 keer uit de pokeball ontsnapt is XD
Accounts gereset? Klinkt als de Google weblogin die op een ander account stond ingesteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 15:22
tellen sommige pokemon dubbel in de pokemon box?
Er staat ik er 80/250 heb maar het zijn er eigenlijk 71 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
summetje schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:52:
tellen sommige pokemon dubbel in de pokemon box?
Er staat ik er 80/250 heb maar het zijn er eigenlijk 71 :/
Eieren tellen ook mee volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 15:22
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:53:
[...]

dat verklaard het, heb idd 9 eieren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Laatst online: 20-11-2024
Kreeg net een 669 CP Porygon uit een ei, volgens https://pokeassistant.com/main/ivcalculator is hij 93% IV. Ben nu level 16 dus 669 cp is helaas aan de lage kant.

Voor mijn gevoel ontsnappen pokémon juist minder snel sinds de update. Het was altijd al zo dat pokémon met een gele of rode rand moeilijker te vangen waren, ik vong net mijn hoogste Ratata tot nu toe met 1 great ball die best wel slecht gegooid was bijvoorbeeld.

[ Voor 45% gewijzigd door Larkinzzz op 31-07-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:41:
[...]

Je kunt er alleen wel een ei op bakken bij mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Snap persoonlijk alle rants niet. Grootste issue afgelopen tijd was de instabiliteit van de game. Imho logisch dat ze hier prioriteit aan hebben gegeven ipv nieuwe features toevoegen. Sites als PV (hoe handig dan ook) hielpen ook niet bepaald in het verlagen van de server-load.
Nu ze dit onder controle hebben, zullen ze zich echt wel focussen op toevoegen van nieuwe elementen.
Op moment is het denk ik even door de zure appel heenbijten. Door zonder enige diepgang, flink te levelen en een deftig team neer te zetten. Zodra de extra features toegevoegd worden, heb je hier alleen maar profijt van.

Edit; kleine nuance; voor de mensen die geld hebben geïnvesteerd, snap ik enigszins de teleurstelling. Doet overigens verder niet af aan het feit dat de features vanzelf komen en je tegen die tijd profijt hebt van de investeringen die je op dit moment doet.

[ Voor 17% gewijzigd door Switchie op 31-07-2016 20:37 ]

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:53:
[...]

Dat zou dan een update geweest moeten zijn, want ik had er een week geleden toch meer bovenin staan dan pokemon en eieren samen.

Eieren erbij zou wel logisch zijn aangezien je anders je ei niet kunt uitbroeden zonder over de limiet te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-09 19:49
Larkinzzz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 19:58:
Kreeg net een 669 CP Porygon uit een ei, volgens https://pokeassistant.com/main/ivcalculator is hij 93% IV. Ben nu level 16 dus 669 cp is helaas aan de lage kant.

Voor mijn gevoel ontsnappen pokémon juist minder snel sinds de update. Het was altijd al zo dat pokémon met een gele of rode rand moeilijker te vangen waren, ik vong net mijn hoogste Ratata tot nu toe met 1 great ball die best wel slecht gegooid was bijvoorbeeld.
Ik heb juist het idee dat ze sneller en vaker ontsnappen. Toen straks nog een Kakuna met CP10 3x uit een bal ontsnapt en de vierde keer maar opgegegeven.

Ben zelf lvl 15 maar voor de update nooit zo veel "problemen" gehad om zulke pokemon te vangen, ze sprongen er soms wel een keer uit maar de volgend gooi was het meestal wel weer goed , maar 3 x uit de bal springen voor een super lage CP 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:20
Je gaat nu inderdaad lekker snel door je ballen heen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Dancis schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:44:
[...]

Ik heb juist het idee dat ze sneller en vaker ontsnappen. Toen straks nog een Kakuna met CP10 3x uit een bal ontsnapt en de vierde keer maar opgegegeven.

Ben zelf lvl 15 maar voor de update nooit zo veel "problemen" gehad om zulke pokemon te vangen, ze sprongen er soms wel een keer uit maar de volgend gooi was het meestal wel weer goed , maar 3 x uit de bal springen voor een super lage CP 8)7
Kakuna's zijn inderdaad verschrikkelijk. Sla ze zelf al over aangezien ze voor levelen al weinig meerwaarde bieden en Beedrill ook niet heel geweldig is. Ben tegenwoordig wel 3 à 4 balls kwijt aan Pidgeys e.d.
Maar ja, die zijn ook een stuk sterker dan pak um beet 20 levels terug.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:18
Hoe groot is de kans dat je een 90%+ tegenkomt? Ik heb er tot nu toe nog maar 1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Dancis schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:44:
[...]

Kakuna is ook gewoon compleet ruk om te vangen, ik probeer het niet eens meer, een keer een weedle evolueren en je hebt m ook, je doet er verder toch niks mee behalve transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:31:
[...]

Je kunt er alleen wel een ei op bakken bij mij.
Het glasplaatje achter op de Nexus 4 heeft wel een dubbele functie als bakplaat ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Kyumia schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:55:
Hoe groot is de kans dat je een 90%+ tegenkomt? Ik heb er tot nu toe nog maar 1 :(
Ik had n bellsprout met 97.8% perfectie, wordt mn victreebell het laagste qua CP dat verwacht kon worden, met de slechtste (poison) aanvallen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Kyumia schreef op zondag 31 juli 2016 @ 20:55:
Zeer klein. Maar denk dat er af en toe wel iets te zwaar getild wordt aan de IV.
Heb meerdere +/- 80% die qua attack dezelfde potentie hebben als een 100%

Pagina: 1 ... 55 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator