Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
Heb eens zitten denken hoe in-game de radar het beste zou kunnen werken, voor een goede mix van zoeken en vinden. Zelf denk ik dat een oplossing als een radarscherm waarbij naar mate de afstand groter word, de onzekerheid over de lokatie cq type dat ook wordt. Dus op afstand misschien alleen kleur (er is iets in deze richting) en naar mate je dichterbij komt steeds nauwkeuriger waar cq wat er zit.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 08:41

OmeJoyo

This is me

DutchCrownNL schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:35:
[...]

Viel mij ook al op, geen extra xp meer voor een 'goede' worp :/
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ElPfaEyiwYHMdLMCtNhVKPd6/medium.png

Had net ook een excellent bal, gewoon extra XP.

[ Voor 3% gewijzigd door OmeJoyo op 31-07-2016 12:50 ]

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja, die snel swipen methode was echt fijn als je echt ff snel nog ff die pokemon wou pakken, al mislukt de eerste worp natuurlijk steeds vaker.

Ik klik de Pokemon dan maar gewoon aan en doe mijn telefoon uit, dan kan je hem meestal later nog proberen te vangen.

Ik ben niet eens zo fanatiek, maar blijf me verbazen over hoe graag ik dan toch ff die Pokemon wil pakken :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Krijg het gevoel dat de Pidgeys and Rattatas die ik nu zie, een stuk sterker zijn dan voorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:53:
Krijg het gevoel dat de Pidgeys and Rattatas die ik nu zie, een stuk sterker zijn dan voorheen
level up gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slm
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-11-2023

slm

3rd party apps gesloopt en nearby functie 'gefixt' door gewoon de stappen maar helemaal te verwijderen. Niet echt de meest geweldige actie. Het zou allemaal niet zoveel uitmaken als de spawns wat normaler verdeeld zijn, maar dat is verre van het geval. Het voordeel dat je hebt in een grote stad is bijzonder groot, te groot. Het ontbreken van pokestops en een grotere diversiteit en ratio aan gespawnde pokemon in dorpen of op het platteland, maakt de gameplay in dergelijke gebieden erg vervelend. Met doelloos rondlopen is op zich niets mis, maar hier in België kan je beter doelloos rondlopen in Antwerpen dan doelloos rondlopen in gehucht X. Nog even afgezien van het verschil tussen Central Park NY en de rest van de wereld. Ik woon gelukkig zelf in een stad(je) en dan valt het nog wel mee,

Daarnaast is het batterijverbruik van de game zo vreselijk groot dat je voor dit doelloos rondlopen na pak hem beet level 18 wel meerdere powerbanks nodig hebt wil je behalve de ratten en de vliegende ratten op een gegeven moment ook nog wat interessants kunnen vinden.

To study and not think is a waste. To think and not study is dangerous.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:31
Tja wat betreft de accuduur dat ligt ook maar net aan je toestel met mijn oude tel was ik na bijna 2.5 uurtjes wel echt leeg en met mn s7, kan ik gerust 5uur+ mee doen, lang zat.

Jammer dat poke vision down is, ik ga vanmiddag gewoon lekker bij 3 lures zitten wie weet vang ik daar nog wat leuks.

[ Voor 27% gewijzigd door Ambition88 op 31-07-2016 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38

TAA

Liever IRC

Wel balen dat de battery saver functie uit de iOS versie is. Niet vanwege het batterij gebruik maar vanwege ongewenste acties als hij in m'n broekzak zit. Net bijna per ongeluk 'automatisch' pokeballs gekocht :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:42:
[...]

Vent, hoe oud ben je? Gedraag je eens even niet zo buthurt/kinderachtig en kijk eens even rationeel naar het geheel. Ik heb het al eerder aangegeven maar blijkbaar snap je het nog niet helemaal. Een van de volgende dingen is aan de hand:

1) Het hele tracking systeem is zo bugged dat het momenteel niet te repareren valt, in dat geval doen ze er goed aan om het kapotte systeem er uit te halen aangezien niemand daar wat aan heeft en het nieuwe spelers alleen maar verward.
2) Ze hebben een hele goede reden om het er uit te slopen. Als dat het geval is zul je snel genoeg horen waarom dit zo is.

Pokemon is altijd al van het principe geweest: Verken de wereld -> Vind Pokémon. Niet andersom. Dat jij nu zo 'pissig' bent omdat ze illegale 3rd party apps down halen die sinds het begin al in strijd waren met hun TOS is helemaal te gek voor woorden..
Man zeik niet, ik heb t niet over dat ze PV hebben geblocked oid.

Gewoon het feit dat ze 0,00 communicatie naar ons hebben, zelf geen fatsoenlijk werkend spel hebben. Nu totaal geen 'radar' of wat dan ook hebben (maar ondertussen de rest wel offline laten halen zodat we nu blind zijn) , damages nerfen zonder ons t te zeggen, nesten spontaan vervangen, en spoofers gewoon lekker hun gang laten gaan.
Afgezien van het feit dat ze weken een brak spel hadden, servers overloaden, en om dat maar op te vangen, het halve spel uitkleden? Die nog maar 10% af is naar eigen zeggen?

Nee sorry, zo ga je niet met je spelers om. Dit is nog erger dan Ubisoft en de Assassin Creed drama's..
Als t elk ander spel was geweest, was dit ook niet aanvaardbaar.. Waarom nu dan wel? |:(

En daarom denk ik niet dat Tweakers zo happig is om dit bedrijf (nu) te verdedigen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Vond dit wel aardig m.b.t. hoe Niantic 'communiceert'.

https://www.reddit.com/r/...powers_have_been_updated/

- These completely unannounced changes are exactly why this community is so important for this game.
Thanks for keeping on top of this.

- yeah.. Ingress players already warned us Niantic would offer zero communication.

- Silent heroes that were unheard by the masses for a long time

"No no, they're with Nintendo now," you said.
"It doesn't matter; it's Niantic," we said.
"There's lots of money on the line now!", you said.
"But so many more people are playing this than ever even heard of Ingress!", you said.
"Surely they won't do this all the time," you say.
We just shake our heads.

:+

Ze zijn helaas niet het enige bedrijf dat niet snapt hoe waardevol en nuttig adequate communicatie met je klanten is in de tegenwoordige tijd waarin er daarvoor juist zulke prachtige en krachtige mogelijkheden zijn... als je weet hoe ze te gebruiken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
Niantic is de EA van de Appstore.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Ik heb het helemaal gehad met EA, maar dit vind ik zelfs te ver gaan, Niantic is echt nog wel een stapje erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Gewoon het feit dat ze 0,00 communicatie naar ons hebben, zelf geen fatsoenlijk werkend spel hebben. Nu totaal geen 'radar' of wat dan ook hebben (maar ondertussen de rest wel offline laten halen zodat we nu blind zijn) , damages nerfen zonder ons t te zeggen, nesten spontaan vervangen, en spoofers gewoon lekker hun gang laten gaan.
Afgezien van het feit dat ze weken een brak spel hadden, servers overloaden, en om dat maar op te vangen, het halve spel uitkleden? Die nog maar 10% af is naar eigen zeggen?

Nee sorry, zo ga je niet met je spelers om. Dit is nog erger dan Ubisoft en de Assassin Creed drama's..
Als t elk ander spel was geweest, was dit ook niet aanvaardbaar.. Waarom nu dan wel? |:(

En daarom denk ik niet dat Tweakers zo happig is om dit bedrijf (nu) te verdedigen.
Misschien moet jij eens verder lezen dan je neus lang is. Bij de release notes van de update staan gewoon alle veranderingen die ze gedaan hebben. Niet gemerkt zeker: he, een update > installeren > ergens anders op het web lezen wat er veranderd is > je gal op het forum spugen.

Het spel is fatsoenlijk te spelen, al tijden (even losstaand van de server issues). Dat het nog niet perfect is ben ik met je eens. Een goede update wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
On the bright side: de servers lijken redelijk borked te zijn op het moment, dus echt uitmaken doet het niet :D

Thought on cheating: in de Pokemon universe is er een team dat zich expliciet bezighoud het cheaten... dus hoe is cheaten niet in lijn met de game? :D

[ Voor 40% gewijzigd door ijdod op 31-07-2016 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik las op www.pokemonfanpage.nl dat ze ook de nearby tracker lichtjes hebben aangepast en nu zou hij alles weergeven wat in een directe straal van +/- 70m is.. Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Tomski1986 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:27:
Ik las op www.pokemonfanpage.nl dat ze ook de nearby tracker lichtjes hebben aangepast en nu zou hij alles weergeven wat in een directe straal van +/- 70m is.. Kan iemand dit bevestigen?
Zag iemand er op Reddit ook al over posten.
Daarbij zie ik regelmatig op Reddit dat Jiggypuff nu erg handig is voor gyms.
Wiggytuff with Pound/Hyper Beam. Top DPS for quick move, top energy gauge fill for quick move, one of the top DPS for charge.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Tomski1986 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:27:
Zou zo maar kunnen, was eerst zo'n 50m zeker ? Wat ik wel heb gemerkt is dat er ook ineens een heel andere Pokémon zo voor je neus kan staan dan de nearby tracker weergaf (als je stil staat zelfs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Was eerst 100 meter.

[ Voor 73% gewijzigd door FREAKJAM op 31-07-2016 13:38 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
ToFast schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Zou zo maar kunnen, was eerst zo'n 50m zeker ? Wat ik wel heb gemerkt is dat er ook ineens een heel andere Pokémon zo voor je neus kan staan dan de nearby tracker weergaf (als je stil staat zelfs).
Dat is al eerder geweten, in de nearby tracker komen alleen maar Pokémon die al een minuut of meer zijn gespawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:10:
[...]

Hoe je er nu ook naar kijkt, het is een goed werkend spel zoals het nu draait. Dat het niet is zoals jij het wil is een ander verhaal. Een radar in dit spel is je reinste onzin en heeft, zoals ik al aangaf, helemaal niets met Pokemon te maken. Damages nerfen hebben ze netjes aangegeven in de Patch Notes. Nests is gewoon een feature waar ze mee kunnen doen wat ze willen. Wees blij dat ze er zijn uberhaupt. Spoofers worden al weken gelogd zoals te lezen is op reddit.com/pokemongodev en het is wachten op de eerste banwave net zoals bij Ingress altijd het geval was. Je blijft klinken als een klein kind dat niet zijn zin krijgt. Ja communicatief valt er veel te verbeteren, maar het spel staat op dit moment simpelweg als een huis.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik bedoel met een radar, de nearby 3step.

Maar goed, als jij vindt dat dit staat als een huis, dan liggen onze eisen kennelijk best ver uit elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Is er nog een alternatief voor pokevision of een andere methode waarmee ik ios gebruiker kan zien wat er een beetje te vinden is in de buurt? Wil wel lures gaan campen maar t gaat zo regenen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:37:
Ik bedoel met een radar, de nearby 3step.

Maar goed, als jij vindt dat dit staat als een huis, dan liggen onze eisen kennelijk best ver uit elkaar.
Ik doelde ook op de stappen functie. Die is je reinste onzin als je kijkt naar het veleden van Pokemon en de hele gedachte er achter. Het gaat ook niet om eisen. Het gaat er om wat er nu staat en hoe datgene werkt. Ik heb de hele week probleemloos kunnen spelen. Heb elke dag tientalen kilometers gefietst in de hoop iets leuks tegen te komen. Dat is hoe Pokemon al werkt sinds 1997.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:41:
[...]

Ik doelde ook op de stappen functie. Die is je reinste onzin als je kijkt naar het veleden van Pokemon en de hele gedachte er achter. Het gaat ook niet om eisen. Het gaat er om wat er nu staat en hoe datgene werkt. Ik heb de hele week probleemloos kunnen spelen. Heb elke dag tientalen kilometers gefietst in de hoop iets leuks tegen te komen. Dat is hoe Pokemon al werkt sinds 1997.
Als we het gaan hebben over "reinste onzin" dan is 80% van Pokemon Go niet trouw aan "de hele gedachte"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Als we het gaan hebben over "reinste onzin" dan is 80% van Pokemon Go niet trouw aan "de hele gedachte"
Rare candy FTW :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Oh fucking hell, je moet nu ook minder ver gooien. Net gewoon 10 ballen over een pidgey heen gegooid, waarom passen ze zoiets aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:46:
Oh fucking hell, je moet nu ook minder ver gooien. Net gewoon 10 ballen over een pidgey heen gegooid, waarom passen ze zoiets aan?
Sorry man maar dat vind ik dan wel weer humor :D
Pokeballs gooien is altijd even wennen, ik heb echt ontzettend veel ballen moeten gooien voor mijn eerste zubat omdat ik telkens te zacht gooide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Maar het mooie is dat je op dit lvl al standaar 10ballen nodig hebt, dus dan is het niet echt handig dat je nu weer een boel mis moet gooien om hem weer te leren raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik merkte dat de vang ervaring anders was met deze nieuwe update.

Ontdekte dit:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZIZM72bfa8S3fWlJqv6ambOg/full.jpg

Heb nog niet gecheckt of ook de Great Balls veranderd zijn. Ultra Balls kan nog niet checken (die heb ik nog niet).

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:46:
Hier gaan ze sinds de update telkens uit de bal, heb o.a. een stuk of 8 ballen (gewoon en great, plus razz berry) naar een parasect en later 2 caterpies zitten gooien voordat ze erin bleven zitten, de 3e verdween uiteindelijk :/

Zo gaan die ballen in zeer rap tempo op :(

Net even op de fiets gezeten.
- afstandsmetingprobleem is niet gefixed, registreerde net maar 1/3e van de werkelijke afstand.
- batterijduur nog net zo kort als voorheen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Hier gaan ze sinds de update telkens uit de bal, heb o.a. een stuk of 8 ballen (gewoon en great, plus razz berry) naar een parasect en later 2 caterpies zitten gooien voordat ze erin bleven zitten, de 3e verdween uiteindelijk :/

- afstandsmetingprobleem is niet gefixed, registreerde net maar 1/3e van de werkelijke afstand.
Louter positief dus :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat PoGo nu lijkt op de normale Pokemon-games is onzin. In de spellen wist je ook wel wat je ongeveer waar en wanneer kon verwachten.

Als ze dat zouden willen dan zou de tijdspanne dat de Pokemon te vangen is een heel stuk verder omhoog moeten. Met de 5 minuten voor de heel erg zeldzame, moet je er ongeveer al bovenop zitten wil je 'm überhaupt op je lijst te zien krijgen. En dan heb je nog geen flauw idee welke kant je op moet en hoeveel tijd je nog hebt. Om te voorkomen dat je dan via-via hoort dat er op de hoek een Snorlax zit, zou je de posities persoonlijk random kunnen laten generen door de app lokaal. Scheelt ook weer een hoop serverload.

Nu is het schatzoeken zonder kaart geworden, waarbij de schat ook nog snel verdwijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Trasos schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:02:
Nu is het schatzoeken zonder kaart geworden, waarbij de schat ook nog snel verdwijnt...
Mooi gesproken!

Even ter verheldering, ik kan helemaal niets van informatie onttrekken uit de volgorde van nearby list toch of is daar wel iets veranderd sinds de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ah ja, de grote ballen schaarste van 2016... :P
Hier in't boeren dorp is één plek met 2 stops naast elkaar (van in totaal 10 stops op 10 minuten fietsen van elkaar...hoewel, technisch gezien staan de meeste stops niet in dit dorp maar het naastgelegen dorp...)
Daar sta je dan met je fiets op een fietspad, naast een rij geparkeerde auto's, langs een drukke weg, met mensen die voor het stoplicht staan en je duf aanstaren...
Vijf minuten wachten, draai, draai...potions en revives, shit....delete....wachten...draai draai....

[ Voor 3% gewijzigd door mercapto op 31-07-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Nearby lijst is voor mijn gevoel nog steeds bullshit, en pokemon die je al gevangen hebt blijven er nog 5km in staan.

Gps fix is nu ook een stuk trager lijkt wel, typ hier een berichtje en daarna 5 minuten nodig voor een fix terwijl ik stil sta.

[ Voor 35% gewijzigd door mark-k op 31-07-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:06:
Nearby lijst is voor mijn gevoel nog steeds bullshit, en pokemon die je al gevangen hebt blijven er nog 5km in staan.
Ze willen die er waarschijnlijk niet uit slopen om de schijn van functionaliteit nog een beetje op te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:07:
[...]

Ze willen die er waarschijnlijk niet uit slopen om de schijn van functionaliteit nog een beetje op te houden.
Nu is t echt niet nuttig, beter halen ze het gewoon weg, heb je tenminste ook geen valse hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 10:00
Kan iemand bevestigen of de Eevee rename truuk wel of niet werkt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wat ik me nu bedenk.. Nu het 100x moeilijker is om 'dikke' Pokies te vangen.. hebben diegenen die ze al hebben, en de gyms hebben volgepropt, natuurlijk een dik voordeel over mensen die nu net 'blind' zijn begonnen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
P-Nut schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:11:
Die werkte 100% bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:12:
Wat ik me nu bedenk.. Nu het 100x moeilijker is om 'dikke' Pokies te vangen.. hebben diegenen die ze al hebben, en de gyms hebben volgepropt, natuurlijk een dik voordeel over mensen die nu net 'blind' zijn begonnen :/
Juist dat is het grootste probleem met de wijzigingen. Gelukkig verwaterd dit met verloop van tijd wel maar toch.

Het zou fijn zijn als Niantic eens een keer het licht ziet en dingen vooraf gaat communiceren in plaats van achteraf alleen wat notes te geven. Praat met je gebruikers over je visie, waar wil je met het spel heen. Welke zaken werk je momenteel aan. Huur hier 1 iemand voor in, en veel meer mensen voelen zich vertrouwd om geld in de app te pompen. Verdient zichzelf makkelijk terug.

Overigens vraag ik me ook af of het 3 step fenomeen en het optreden tegen pokevision etc wellicht iets te maken heeft met de pokemon go plus. Die moet natuurlijk verkopen, en als er teveel alternatieve voorhanden zijn... just thoughts.

[ Voor 12% gewijzigd door spocy op 31-07-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik weet niet wat ik prefereer...
Geen communicatie, of die flapdrol van de SDCC met z'n laconieke, sarcastische opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Bij mij per type nog maar 1 keer.
P-Nut schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:11:

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
is niantic nu zijn eigen glazen aan het ingooien?

ik merk bij mijn eigen pokemongo map dat ik nog maar om de 2 minuten een api call mag maken
dit houd in dan een eigen map hosten niet echt meer interessant is en pokevision houd er ook mee op (vermoed om de zelfde reden) en dan haalt niantic ook nog de voetjes geheel weg (wat erop lijkt alsof ze er nooit zijn geweest)

nou wordt straks wel lekker rustig in de game gezien niemand dit meer leuk vind en inderdaad zoals gezegd dit is gewoon schat zoeken zonder kaart.

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mercapto schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:15:
Ik weet niet wat ik prefereer...
Geen communicatie, of die flapdrol van de SDCC met z'n laconieke, sarcastische opmerkingen.
Uiteraard is de kwaliteit van de communicatie ook belangrijk, en de dingen die je communiceert. Aan nutteloze informatie of louter sarcastische opmerkingen heeft niemand iets natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

OMX2000

By any means necessary...

JamesB009 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:15:
Bij mij per type nog maar 1 keer.

[...]
Hier ook. Ik heb 3 keer een Eevee Pyro genoemd en de laatste 2 keer kwam er een Vaporeon uit.... Beetje jammer want t was een Eevee met 95% IV.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Toen ik de update ontving, en vervolgens zag dat pokevision ook niet meer werkte was ik eigenlijk meteen wel klaar met het spel. Met pokevision vloog ik van hot naar her omdat ik doelgericht ergens heen reed waar een zeldzame pokemon gespawned was.

Ik ga niet als een kip zonder kop rondjes rijden in de hoop dat ik net op de juiste tijd, op de juiste plek ben, om vervolgens een pokemon tegen te komen die zich nóg moeilijker laat vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:25

OMX2000

By any means necessary...

poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:12:
Yep... Dus het wordt afwachten watvoor impopulaire truuk ze nu weer gaan uithalen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-09 15:22
Niantic is opzoek naar een community manager :P
https://www.nianticlabs.com/jobs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
OMX2000 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Hier ook. Ik heb 3 keer een Eevee Pyro genoemd en de laatste 2 keer kwam er een Vaporeon uit.... Beetje jammer want t was een Eevee met 95% IV.
Dan moet je net blij zijn met vaporeon, die is beter dan de andere twee, hoewel het nu iets minder erg is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
Vinden jullie ook niet dat de game gewoon te vroeg is uitgekomen? Ik heb het gevoel dat ze de game maar snel hebben uitgebracht om van de zomerperiode te profiteren. Met de gedachte dat optimilisatie en uitbreidingen later nog wel komen.
Nu zitten ze dus met een enorm populaire app die nooit op punt heeft gestaan. Een kleine tegenslag (verdwijnen van pokevision en stappen) zorgt er nu voor dat men de game al beu is voor hij echt optimaal is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Anton.net schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:27:
Vinden jullie ook niet dat de game gewoon te vroeg is uitgekomen? Ik heb het gevoel dat ze de game maar snel hebben uitgebracht om van de zomerperiode te profiteren. Met de gedachte dat optimilisatie en uitbreidingen later nog wel komen.
Nu zitten ze dus met een enorm populaire app die nooit op punt heeft gestaan. Een kleine tegenslag (verdwijnen van pokevision en stappen) zorgt er nu voor dat men de game al beu is voor hij echt optimaal is...
Het is een (pre) Alpha game, op Steam zou het Early Access zijn waarschijnlijk.
Zal wel een kudde aandeelhouders hebben lopen pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Als ze uberhaupt nu eens zouden zeggen in welke straal we die Pokemons zouden tegenkomen, dan zou het al een stuk leuker zijn. De ene zegt, 300m, de andere 100m, de andere 70m ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ze zeggen zelf dat ze maar 10 procent hebben uitgebracht van wat ze gewild hadden, en daarbij is de helft van de functionaliteit geplaagd door bugs en slechte (lees:geen) communicatie. Ik heb het gevoel dat het inderdaad een vroege dood gaat sterven, ze hadden inderdaad beter kunnen wachten. Het lijkt wel alsof ze alles onderschat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tomski1986 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Als ze uberhaupt nu eens zouden zeggen in welke straal we die Pokemons zouden tegenkomen, dan zou het al een stuk leuker zijn. De ene zegt, 300m, de andere 100m, de andere 70m ..
Ik zeg random afstand die meer dan 5km kan zijn zodra je nearby lijst 9 pokemon bevat, geloof nooit dat dezelfde samenstelling voor een kwartier op de snelweg kan blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glasya
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-08 14:53
Ik denk ook dat ze zichzelf de das om hebben gedaan door een game te lanceren die simpelweg niet klaar was voor publicatie. De hype die ze nu hebben gehad gaan ze nooit weer evenaren, mettertijd zal de game wellicht beter worden, maar tegen die tijd speelt geen hond het meer.

Persoonlijk ben ik ook geen pokemon kenner, ik heb uiteraard wel eens de animatie serie op tv gekeken, maar in tegenstelling tot mijn collega's heb ik geen flauw idee van de evaluaties, en specialiteiten van de pokemon zelf. Dit heeft mede tot gevolg dat voor mij de lol van zo'n spelletje er vrij snel af is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Precies, dit heb ik in mijn review net voor NL release al neergezet. Alles aan dit spel voelt als Alpha/Beta, het is gewoon nog geen compleet spel. Als je dit accepteert kun je een prima vermakelijk spelletje spelen, maar als je echt een spel verwacht dat af is van zichzelf dan kom je bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Ik zeg random afstand die meer dan 5km kan zijn zodra je nearby lijst 9 pokemon bevat, geloof nooit dat dezelfde samenstelling voor een kwartier op de snelweg kan blijven...
Even een quote vanop thesilphroad reddit:
Distance Indicator (Steps) - The 'nearby' pane appears to have removed the 'steps' altogether. The last we've heard about the motivation for this controversial decision is that it was due to safety concerns. While we don't necessarily agree with this decision, we'll have to see how it plays out.
Fortunately, it at least appears that there's a silver lining:
It appears that Pokemon you've spotted on the map now stay on the map for roughly 300m (an increased distance)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:52:
[...]

Kan het zijn dat je op de fiets af en toe boven de vmax komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 20:30
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:43:
[...]

Zeker, je moet nauwelijks harder dan 10km/h gaan is mijn eigen ervaring. Wandelen gaat perfect, maar zelfs hardlopen zorgt al voor een afwijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:13:
[...]
Overigens vraag ik me ook af of het 3 step fenomeen en het optreden tegen pokevision etc wellicht iets te maken heeft met de pokemon go plus. Die moet natuurlijk verkopen, en als er teveel alternatieve voorhanden zijn... just thoughts.
Zou ook gewoon een afweging van serverload kunnen zijn. Naar wat ik begrijp werken dergelijk apps door de server herhaaldelijk uit te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch knap hoe ze eigenhandig wereld's meest insta-populaire-hype game binnen een maand naar de k#t aan het helpen zijn |:(

Als ze dit beter hadden aangepakt, hadden ze misschien langer en meer geld kunnen binnenharken.. Als er niet snel iets vernieuwends en awesome komt zal het niet zo'n lang leventje beschoren zijn op deze manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:43:
[...]

Hangt van de vmax af, heb verschillende waarden voorbij zien komen. Maar als het 10km/h is, dan heb ik er wel even boven gezeten.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 15:23
Net weer een rondje gespeeld na de update, tja de lol is er helaas wel af nu. Doelloos rond rijden was leuk in het begin maar nu wil ik echt andere pokemons vangen want niet te doen is. In de stad ook veel minder spelers te zien.

Had ook meer moeite met vangen, breken vaker uit maar dat kan ook aan mij liggen. Overigens levert alleen een excellent trow nog extra xp op? Nice krijg je niks extra meer voor.

/edit: Voor spelers die nu beginnen heb je ineens een hoop nadelen tegenover degenen die meteen zijn begonnen.

[ Voor 12% gewijzigd door RevQ op 31-07-2016 14:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Knappe update!

1. Lelijke bal animatie + jitter bij vangen
2. Veranderen van sekse reset alle kleuren gear
3. Tracking uit, skillfully done + API kill pokevision/gps
4. Pokemon uit eieren hebben lager CP (niet IV)
5. Geheugen verbruik is op Android 6 niet lager ... mooie release note
6. All bekende bugs (HP sort, audio bug, gym crash (!), item overlay bij vluchtende pokemon) bestaan nog steeds

Het spel is super populair. Maar wat ben je dan een ontwikkelteam+aansturing vol droeftoeters als dit het beste is wat je kan doen in meer dan een week met tonnen/miljoenen per dag. Ai ai ai, schaamteloos.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Hangt van de vmax af, heb verschillende waarden voorbij zien komen. Maar als het 10km/h is, dan heb ik er wel even boven gezeten.
Ik loop hard zo tussen de 10-14 km/u, gemiddeld met stops en af een toe een pokemon komt dat net onder de 10km/u uit. De 5km van vanmorgen staat er op als 4.9. Dat was eerder hooguit 2km.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 13:24
Deze screen vanaf mijn tuin genomen, laat naar mijn mening zien wat er mis is met de ingame 'tracker'

Afbeeldingslocatie: https://s31.postimg.org/ipo1lcmvr/updatepogoradar.jpg

Als je goed kijkt zie je links van de tracker een gespawnde Zubat. Ik zie die toch echt nergens terug in het Nearby scherm. 8)7

Ik zal de scan apps/websites buiten beschouwing laten, maar zoals meerderen al gezegd hebben, als ze niet vlot met een oplossing komen, denk ik dat het helaas snel afgelopen zal zijn met het spel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Niantic verdient het ook wel een beetje ... maar het is gewoon jammer want het kan wel - ten tijde van de APK Mirror versie werkte tracking prima en was by far het leukste aspect van het spel. "Oe ik zie een outline van een Coffing, die heb ik niet, let's go!" ... hele gevoel is weg en vervangen voor doelloos rondlopen/grinden. Hoe kan je dat als management niet zien dat dat nummer 1 feature is i.p.v. dikgedrukte CP getallen?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Sja, het kan 2 kanten op, of ze hebben doelbewust gecashed tijdens de hype en laten het nu afsterven en ze gaan rentenieren. Of ze doen een stap terug nu en komen binnenkort met een echte update.

Ik denk dat ze wel snel met een grote update moeten komen anders haken er idd te snel mensen af. Het is een leuke game, maar zwaar gemankeerd zijn er misschien wel weer leukere dingen om te doen onderweg.

Ik hoop dat ze er nog echt werk van gaan maken iig. Al was het maar om mijn 15 euro niet waardeloos te laten worden nu :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Raek schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:05:
Deze screen vanaf mijn tuin genomen, laat naar mijn mening zien wat er mis is met de ingame 'tracker'

[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je links van de tracker een gespawnde Zubat. Ik zie die toch echt nergens terug in het Nearby scherm. 8)7

Ik zal de scan apps/websites buiten beschouwing laten, maar zoals meerderen al gezegd hebben, als ze niet vlot met een oplossing komen, denk ik dat het helaas snel afgelopen zal zijn met het spel.
Als een Pokemon spawnt verdwijnt ie van je nearby lijst. Je staat er dan bovenop en niet meer dichtbij. Als je hem niet vangt en wegloopt verschijnt ie weer op je nearby lijst ;)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Laatst online: 23-09 13:24
Zeror schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:22:
[...]

Als een Pokemon spawnt verdwijnt ie van je nearby lijst. Je staat er dan bovenop en niet meer dichtbij. Als je hem niet vangt en wegloopt verschijnt ie weer op je nearby lijst ;)
Klopt, althans, zo was het voorheen. De reden dat ik in de tuin zat, was omdat ik een sigaretje aan het roken was (na al dat gezonde geloop, moet dat ergens gecompenseerd worden natuurlijk :+ ) terwijl de nearby radar openstond. Sigaret was bijna op en toen spawnde dus die Zubat, terwijl deze niet op Nearby werd weergegeven toen ik mijn sigaret opstak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror

Zeror

Ik Henk 'm!

Dat was ook zo voorheen. Sommige pokemon zijn blijkbaar hidden ofzo. Geen idee hoe dat zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Als je bovenop de spawn zit en z'n timer begint te lopen dan ga je niks nearby zien lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
The pokemon broke free, ook vrij irritante melding nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 21:51
Is het zeker dat pokemon uit eieren lagere cp hebben? Ik heb namelijk nog niet geupdate en zal t waarschijnlijk ook niet doen totdat t verplicht is ofzo

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10
RevQ schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:32:
The pokemon broke free, ook vrij irritante melding nu.
Inderdaad... echt zo'n "No shit Sherlock" melding :X
Musta schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:36:
Is het zeker dat pokemon uit eieren lagere cp hebben? Ik heb namelijk nog niet geupdate en zal t waarschijnlijk ook niet doen totdat t verplicht is ofzo
Zou het niet zo zijn dat de inhoud van Eggs vast staat bij ontvangst?

[ Voor 43% gewijzigd door Thalaron op 31-07-2016 15:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Laatst online: 23-08 11:26
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:30:
Ze zeggen zelf dat ze maar 10 procent hebben uitgebracht van wat ze gewild hadden, en daarbij is de helft van de functionaliteit geplaagd door bugs en slechte (lees:geen) communicatie. Ik heb het gevoel dat het inderdaad een vroege dood gaat sterven, ze hadden inderdaad beter kunnen wachten. Het lijkt wel alsof ze alles onderschat hebben.
Kan hier maar één oplossing op bedenken. Game offline halen en wanneer de tijd rijp is weer online. Simpel as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22-09 21:03
Hier ook mensen die sinds de laatste update zijn gereset?
Of pokemon kwijt zijn?
Of coins kwijt zijn?

Ikzelf ben al mijn coins kwijt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Raymon1988 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:47:
Hier ook mensen die sinds de laatste update zijn gereset?
Of pokemon kwijt zijn?
Of coins kwijt zijn?

Ikzelf ben al mijn coins kwijt
Ik ben gelukkig niks kwijt, maar ik kan geen pokemons meer transferen! Die knop is gewoon weg gehaald lijkt het. Iemand die dit ook heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-09 19:11
rickuss schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Ik ben gelukkig niks kwijt, maar ik kan geen pokemons meer transferen! Die knop is gewoon weg gehaald lijkt het. Iemand die dit ook heeft?
er zit nu rechts een knopje als je daar op drukt krijg je transfer te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
[...]

is een nieuwe knop voor in de plaats rechtsonder in je beeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
[...]

Die zit in een apart menuutje rechtsonder

Edit: spuit 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik erger me nu wel een beetje aan de animatie's die een stuk slomer en niet meer soepel zijn, tijdens het vangen van pokemon. Ook gaan vrijwel alle pokemon een stuk sneller en vaker uit en pokeball, of je nu een nice of great gooit maakt niet uit. Ze rennen ook veel sneller en vaker weg dan voorheen.

Er zijn op dit moment voor mij al een stuk minder nieuwe pokemon te vinden en te vangen.
Nu vervolgens ook elke Pidgey, Weedle en Rattata continue uit mijn pokeballs gaan en wegrennen wordt het voor mij wel een stukje minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Is het echt waar dat pokémon sneller ontsnappen? Heeft iemand daar bewijs van? Hoor op Reddit ook veel mensen klagen, maar heb nog geen bewijs gezien, en heb zelf nog niet kunnen spelen sinds de nieuwe patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Ik kan mij helemaal niet vinden in de mensen die last hebben dat pokémon snel uit hun pokéballs gaan. Bij mij blijft, net als voorheen, alles na 1-2 ballen wel zitten.
Misschien komt het door het level, ben zelf nog maar level 14, maar ik merk niet dat er iets veranderd zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:10
Haha, wilde net hier komen kijken of er meerdere hier last hebben van het snel ontsnappen, maar blijkbaar wel dus. De pidgeys, ratatas en weedles hebben nu gemiddeld drie ballen nodig om te vangen. Zo ben ik wel snel door m'n voorraad heen (mooie manier om de ballen in de shop te verkopen natuurlijk)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Ja, telefoon wegleggen en iets nuttigs gaan doen, ik ga eens kijken of ik een oude fiets hier kan opknappen. Mijn verhaaltje van net typen heeft wel voor een revelation gezorgd.
In het begin werkte de voetjes perfect maar daardoor konden sites als pokevision dan weer alle zeldzame pokemons vinden. Dus door die reden moest niantic aanpassingen doen en dan pas werkte het niet meer.

Ofdat je nu een brave spoofer bent of niet maakt niet uit het is valsspelen. Je doet het gewoon op een brave manier om niet zo op te vallen.

Als je er geen voordeel uit haalt dan deed je het ook niet he.

Een vriend van me zag een speler van lvl 36 die kan tog niks anders gedaan hebben dan serieus valsspelen. 1 valsspeler verpest het dan voor een hoop gewone.

Als je echt enkel spooft om vanaf thuis te beginnen wandelen tegen normale snelheid kan ik er nog wel begrip voor hebben. Ik had al zelf het idee dat ze ook die manier van pogo spelen moeten toevoegen voor bv mensen met een handicap.

Helemaal doelloos rondlopen vond ik het eigelijk niet als ik 3 voetjes bij een speciale pokemon zag dan ging ik de buurt echt helemaal uitkammen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al een tijd lvl 21 en dit was voor de update echt veel minder erg. Ik begon een uurtje geleden met 106 pokeballs. Heb er nu nog 73 en heb slecht 8 pokemon gevangen. Zijn op een hoge drowzee na die ik in 2x ving allemaal standaard pokemon. Inmiddels geloof ik 5 weggerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Larkinzzz schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:00:
Is het echt waar dat pokémon sneller ontsnappen? Heeft iemand daar bewijs van? Hoor op Reddit ook veel mensen klagen, maar heb nog geen bewijs gezien, en heb zelf nog niet kunnen spelen sinds de nieuwe patch.
Bij mij viel het gisteren dus voor de update enorm op dat ik moeilijker pokemon ving door lvl hoger te gaan. Dat is ook vrij logisch want je komt pokemon van hoger lvls tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:10:
[...]

Bij mij viel het gisteren dus voor de update enorm op dat ik moeilijker pokemon ving door lvl hoger te gaan. Dat is ook vrij logisch want je komt pokemon van hoger lvls tegen
Verklaart niet waarom een weedle van 120 cp nu zo lastig doet en een oranje cirkel heeft ineens.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
Heb inderdaad ook het gevoel dat ze makkelijker ontsnappen. Ben meer tijd kwijt aan vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:08:
[...]

In het begin werkte de voetjes perfect maar daardoor konden sites als pokevision dan weer alle zeldzame pokemons vinden. Dus door die reden moest niantic aanpassingen doen en dan pas werkte het niet meer.

Ofdat je nu een brave spoofer bent of niet maakt niet uit het is valsspelen. Je doet het gewoon op een brave manier om niet zo op te vallen.

Als je er geen voordeel uit haalt dan deed je het ook niet he.

Een vriend van me zag een speler van lvl 36 die kan tog niks anders gedaan hebben dan serieus valsspelen. 1 valsspeler verpest het dan voor een hoop gewone.

Als je echt enkel spooft om vanaf thuis te beginnen wandelen tegen normale snelheid kan ik er nog wel begrip voor hebben. Ik had al zelf het idee dat ze ook die manier van pogo spelen moeten toevoegen voor bv mensen met een handicap.

Helemaal doelloos rondlopen vond ik het eigelijk niet als ik 3 voetjes bij een speciale pokemon zag dan ging ik de buurt echt helemaal uitkammen.
Ik begin inderdaad gewoon vanuit thuis, en kom nauwelijks bogen normale fietssnelheid uit hoor. Ik hoef er ook geen echt voordeel van, maar heb geen zin om de hele tijd doelloos te gaan lopen/fietsen.

De meldingen bij inloggen zijn niet eens echt random trouwens, nu 3 keer opnieuw gestart en 3 keer dezelfde melding. Zelfs dat kunnen ze niet fatsoenlijk doen :p

Edit: de voetjes werkten in het begin inderdaad perfect, toen was het ook nog leuk om te gaan lopen of fietsen, veel kilometers gemaakt toen. Daarna zijn ze uitgezet om deze load op de servers te minderen en toen pas zijn sites als pokevision opgekomen. Dat de voetjes weggehaald waren door pokevision etc is onzin, pokevision is er net omdat de voetjes weg waren.

[ Voor 11% gewijzigd door mark-k op 31-07-2016 16:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even heel snel een filmpje gemaakt bij de eerste pokemon die ik tegen kwam.
Let ook op de slome, niet vloeiende animaties.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qCHnxQHZlTA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Heeft er hier nu echt niemand al 3 dagen dat probleem van het niet tonen van Pokémon, gyms of stops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Tomski1986 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:23:
Heeft er hier nu echt niemand al 3 dagen dat probleem van het niet tonen van Pokémon, gyms of stops?
Alleen eerste keer starten na de patch gehad. Dus zou in jouw geval toch eens alles opnieuw installeren.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:10
Weedle's ontsnappen nu wel echt ziekelijk vaak :/

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:20:
Ik heb even heel snel een filmpje gemaakt bij de eerste pokemon die ik tegen kwam.

[video]
Pff, dat gaat wel heel moeizaam voor zo'n stomme weedle. Ik hoop niet dat het bij mij ook zo gaat, want dan gaat de lol er wel snel vanaf omdat ik altijd weinig pokeballs heb door het tekort een pokestops hier.
Ook irritant dat het lijkt alsof hij mislukt, maar dus wel vangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ze willen terug naar hun rustig, kalm, en stille versie van PoGo, neem ik aan.
Veel mensen waren binnen no-time level 15, vervolgens met de radar sites/apps binnen no-time level 24.
Dat is denk ik nooit de bedoeling geweest, het moest allemaal langzaam gaan zodat ze rustig in December met een grote update konden komen.
Helaas hebben ze het zelf zo verknalt met teveel landen toevoegen waardoor ze hun eigen game mankeerden en van alles uit moesten zetten.
Als dat zo is ben ik benieuwd wanneer ze de Lucky Eggs aanpassen, of de evolve animatie 3x zo lang maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Nou eerste rondje zit erop, prima vangst, leek eerder makkelijker dan moeilijker te gaan, maar wat mij betreft geen verschil in catchrates naar alle waarschijnlijkheid.

Geen enkele crash gehad, het leek er af en toe op maar dat loste het spel zelf op. Wel ziet het er allemaal iets minder gelikt uit dan eerst moet ik zeggen, grafisch een downgrade als het ware.

Nearby list is compleet nutteloos, ik ben naar een paar nests geweest die ik ken, en bij wat lures geweest. Daar nog altijd een mooie vangst weten te realiseren.

En bovenal scheen het zonnetje op mn bol dus heb ik de nodige vitames D ook weer in de pocket :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 16:20:

[video]
Anders snuit je eerst je neus even voordat je zo'n stille video gaat opnemen, gadverdamme! :+ .

Anywayyy

Nee het gaat bij mij(iphone 5) ook niet super vloeiend maar lang niet zo belabberd zoals jij nu ervaart.
Pagina: 1 ... 54 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator