Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister poging gedaan om gym over te nemen, heb de gym 5 keer moeten verslaan omdat iemand telkens gauw zijn pokemon er in smeet als ik bezig was mijnde er in te doen... 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:30:
Van pokevision Twitter nu net:

Hey guys. We wish we had some news for you At this moment, we are respecting Niantic and Nintendo's wishes. Will keep you guys posted

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :'(

GGVDD ^#%#%#&@&@&@ Niantic :(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jDhnTr6.gif

Acties:
  • +2 Henk 'm!
:(

Afbeeldingslocatie: https://66.media.tumblr.com/5939d9807cc5492f58b0cd8bf9d45a28/tumblr_inline_np0tyif3g01rwjrx3_500.gif

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:04
Wat doet iedereen moeilijk over PokeVision?
https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ Werkt nog steeds prima en beter dan PokeVision ooit is geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Groenie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:46:
https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ Werkt nog steeds prima en beter dan PokeVision ooit is geweest :)
Omdat: iPhone

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
Met de nieuwe client lijkt het meteen swipen bij een pokemon ook niet meer goed te werken

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raek
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-09 13:24
Groenie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:46:
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Het werkt beter/fijner dan PokéVision, alleen hebben hun ook last van de acties van Niantic de afgelopen dagen. Er wordt nog gescand, maar veel wordt niet getoond of wordt te laat zichtbaar.

Enfin, ik hoop dat Niantic met een goede oplossing komt voor het vinden van Pokémon. Zolang hun eigen radar niet werkt, gaan mensen toch op andere manieren zoeken. De net beginnende spelers zullen dit natuurlijk minder hebben, maar wanneer je Pokédex op 75+ staat, kun je geen Rattata/Pidgey/Weedle meer zien en ga je toch zoeken naar 'zeldzamere' pokemon.

Het goede nieuws is dat ik besloten heb om m'n Eevee's te evolueren, aangezien ik gisteren welgeteld één Eevee ben tegenkomen en de hoop op een 650+ Eevee opgegeven heb haha! 1534 Vap, 1212 Flareon en 1014 Jolteon, het had slechter gekund. Ik werd gisteren wel getrakteerd op een 1825 Snorlax uit m'n 6e 10km egg, dus al met al was het een goede dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is echt mijn grootste probleem met t spel en Niantic.. heb gewoon spijt dat ik wat coins heb gekocht voor incubators :(

^#^#^%@^&@&**@*@**@*@-spel :(
poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:18:
Hee maar even serieus mensen.. Ookal doet die 3step het.. Je denkt toch niet dat ik hiervoor snachts nog op de fiets spring?
Waar Pokevision dus wel voor zorgt.

Dit is ongeveer 80% van de tijd. Als t allemaal geblocked wordt na t fixen, zal t snel doodbloeden en ik zal wss alleen de app een keer opstarten als ik ergens nieuw ben.
Pogo moet gewoon z'n eigen scanner krijgen :(
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/abtbv5.jpg

Hier ga je vrdmme de deur toch niet mer voor uit??? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

vinom schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:37:
Meh, zonder Pokevision of nearby functie is het spel een stuk minder leuk.
Dit!

Zoals zo veel hier aankaarten werkt de nearby functie totaal niet.
Zoals iedereen weet verdwijnen de spawnes na een paar minuten maar dezelfde Pokémon blijft nog in je lijst staan. Ook al zit je een dorp verder.

Ik vind dit gewoon te triest voor woorden hoe de makers met hun klanten/spelers omgaan!

Alles er uit slopen wat de game juist interessant maakt.
Lures aan zetten bij mij in het dorp trekt ook alleen maar de standaard 3 aan. Met heel vaak nog een verdwaalde drowzee.

Gisteren zag ik mensen rennen (waaronder mijzelf) voor een wilde Slowbro!
Half uur later zie ik ze weer allemaal rennen....

Voor een Bulbasaur!

Dat zegt toch al genoeg :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
murphylee schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Dit!

Zoals zo veel hier aankaarten werkt de nearby functie totaal niet.
Zoals iedereen weet verdwijnen de spawnes na een paar minuten maar dezelfde Pokémon blijft nog in je lijst staan. Ook al zit je een dorp verder.

Ik vind dit gewoon te triest voor woorden hoe de makers met hun klanten/spelers omgaan!

Alles er uit slopen wat de game juist interessant maakt.
Lures aan zetten bij mij in het dorp trekt ook alleen maar de standaard 3 aan. Met heel vaak nog een verdwaalde drowzee.

Gisteren zag ik mensen rennen (waaronder mijzelf) voor een wilde Slowbro!
Half uur later zie ik ze weer allemaal rennen....

Voor een Bulbasaur!

Dat zegt toch al genoeg :(
Je had de massasprint voor Blastoise op Kijkduin moeten zien :D Politieheli kwam ook nog wat beelden schieten :-)

CP 1167 rende helaas weg na 3 greats, iem anders met zelfde level en cp had hem wel met een excellent throw.

[ Voor 5% gewijzigd door Rylo op 31-07-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
moet gewoon de game downgraden.. werkt voor geen meter :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18-09-2020
Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Kleine percentage cheaters? Haha. Sorry maar dat is echt te naïef. Die poll die loopt daar geloof ik ook niks van. Wss is het eerder 60-70 % die gps spooft.

Als ik buiten rondloop om gyms over te nemen. Zie ik nooit mensen bij de gym en toch worden ze meteen binnen een paar minuten weer overgenomen. En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?

Zo... Dat moest er even uit sorry.
Gps spoofen is redelijk ingewikkeld dus eerder minder dan 10 % cheaters. Misschien maar 1% als je het op al die miljoenen gebruikers berekent.
Als je pokevision als cheaten bekijkt dan zijn het er zel een stuk meer.

Soms zie je gewoon niemand bij een gym omdat ze in een auto blijven zitten of misschien kan er wel iemand aan vanaf zijn woning.

Klopt het dat niantic al gezegd hebt dat ze niemand gaan bannen voor het gebruik van sites als pokemaps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Pokevision wordt door veel mensen gebruikt als een indicatie wat ze kunnen verwachten op een bepaalde lokatie. En of het dus de moeite is om er naar toe te reizen.

Kort door de bocht heeft Niantic een enorme kuil voor zichzelf gegraven door het spawnen niet random te maken, maar het te verbinden aan specifieke lokaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:08:
Pokevision wordt door veel mensen gebruikt als een indicatie wat ze kunnen verwachten op een bepaalde lokatie. En of het dus de moeite is om er naar toe te reizen.

Kort door de bocht heeft Niantic een enorme kuil voor zichzelf gegraven door het spawnen niet random te maken, maar het te verbinden aan specifieke lokaties.
Gewoon random is ook niet leuk dan moet je niks verkennen en dat is net de bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:04:
[...]

Gps spoofen is redelijk ingewikkeld dus eerder minder dan 10 % cheaters. Misschien maar 1% als je het op al die miljoenen gebruikers berekent.
Als je pokevision als cheaten bekijkt dan zijn het er zel een stuk meer.

Soms zie je gewoon niemand bij een gym omdat ze in een auto blijven zitten of misschien kan er wel iemand aan vanaf zijn woning.

Klopt het dat niantic al gezegd hebt dat ze niemand gaan bannen voor het gebruik van sites als pokemaps?
GPS spoofen is helemaal niet moeilijk. Er zijn kant en klare oplossingen te vinden op internet die zelfs het kleinste kind kan gebruiken.

Je moet echt wel dicht bij een gym zijn om deze aan te vallen. Dus zie je echt niemand dan is de kans zeer groot dat er iemand aan het spoofen is.

Niantic kan niemand bannen voor het gebruik van een map. Ze kunnen dit helemaal niet traceren. Bans worden alleen uitgedeeld aan mensen die snel switchen van locatie, waarbij afstand en tijd niet overeenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Lekker wakker worden dit, ik ben net als iedereen vet boos.
Ga ook eens uitzoeken of ik mn geld terug kan krijgen, heb nog 20 euro pokecoins.
Maar ze hebben een totaal spel aangeboden een week geleden dan nu.
Als ik had geweten dat ze de stapjes er uit zouden halen had ik er geen euro aan uit gegeven.
Achterlijk management daar zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:10:
[...]

Gewoon random is ook niet leuk dan moet je niks verkennen en dat is net de bedoeling
Tuurlijk wel. Ze verschijnen nog steeds op de radar (dat deze het in-game niet doet, is besides the point). Dat is namelijk precies hoe het game is opgezet (en wat ze nota bene zelf claimen). Een gegeven spawn heeft dan simpelweg een perpaald percentage kans een bepaalde pokemon te zijn. Daar kan je dan nog allerlei buffs en nerfs op los laten op basis van lokatie, lures, aantallen spelers, whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gravediggerxx
Volgens mij kan niantic wel zien welke websites je bezoekt want je hebt nogal wat toestemmingen moeten geven om het spel te kunnen spelen

Meer info van niantic kan denk ik al wel wat frustratie bij sommige weghalen.

[ Voor 22% gewijzigd door Gravediggerxx op 31-07-2016 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja maar ik heb helemaal geen tijd en zin om doelloos " de stad te gaan verkennen ".. Ben geen 12 meer :(

Ik wil gewoon gericht jagen.. Daarvoor kom ik echt nog als een malle in beweging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:19:
Volgens mij kan niantic wel zien welke websites je bezoekt want je hebt nogal wat toestemmingen moeten geven om het spel te kunnen spelen
Zover ik weet vraagt Pokemon Go geen toestemming om je browser geschiedenis te lezen. Dus nee dat weten ze niet.

Btw de gehackte versie vroeg die toestemming wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Heb het gevoel dat de animaties in-game eenvoudiger zijn geworden. Mogelijk een power-saving feature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:11

Neomess

neomess.nl

Zou ook kunnen zijn om het op oude telefoons wat vlotter te laten lopen, mijn telefoon loopt namelijk niet bepaald soepel in gebieden met meerdere gym's op de map
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:22:
Heb het gevoel dat de animaties in-game eenvoudiger zijn geworden. Mogelijk een power-saving feature?

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:30:
Van pokevision Twitter nu net:

Hey guys. We wish we had some news for you At this moment, we are respecting Niantic and Nintendo's wishes. Will keep you guys posted

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :'(

GGVDD ^#%#%#&@&@&@ Niantic :(
:( het leukste element van dit spel was juist als je een hele dikke pokemon in de buurt zag spawnen en er als een gek naartoe ging op je fietsje :( die voorpret alleen al ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Zonder pokevision of nearby list is het snel gedaan met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25: En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?

Zo... Dat moest er even uit sorry.
Het is niet moeilijk om vrienden overal op de wereld te hebben. Vooral tijdens de zomerperiode niet. En een actieve gamer/anime/student heeft genoeg contacten over de wereld. Het is niet alsof je ze toevertrouwt met je pincode. En nee die gaan niet de hele dag voor je de stad doorzoeken. Die gebruiken ook Pokevision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:45
kan iemand een update geven over pokevision en de belangrijke dingen?
topic loopt zo hard... ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pokevision is geblocked :(

Footsteps weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Vraagje... Een pokemon die een gym verdedigd valt elke 1.5s aan, betekend dit dat je voor een defending pokemon beter een langzame aanval kan kiezen die veel dmg doet (ipv dps, wat de norm lijkt te zijn)?

Voorbeeld:
Lapras zijn beste aanval gebaseerd op dps is Frost Breath. Echter heeft ice shard een hogere base damage, maar is langzamer. Omdat ice shard 1.4s duurt, zou deze beter zijn voor een gym verdedigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Pokevision is niet zozeer geblocked, ze (Niantic) hebben het een en ander aangepast op hun servers waardoor Pokevision niet goed meer werkt. Bij veel andere tools/scanners worden nu ook 0 Pokemons zichtbaar bij het scannen van een gebied. Lijkt erop dat ze throttling en dergelijke toepassen.
Seems like a request throttle from the server. Each account can only ask server for data every 5 sec. If it's faster it will return zero pokemons, pokestop and gyms.
get_map_objects_min_refresh_seconds = 5
No Data Being Returned?
Set your scan delay to 5 seconds (-sd 5) otherwise some scans will return 0 pokemon
A PokemonGo-Map user's opinion on the recent update
A post from the creator of PokemonGo-Map.

Ik heb de afgelopen dagen heel veel plezier gehad in het juist niet vangen van Pokémon, maar met het bezig houden van hoe de spawns en dergelijke werken en waar welk beestje nu precies spawned. Met behulp van PokemonGo-Map + MySQL + PostgreSQL + Tableau (data van 28/29 juli) heb ik leuke dingen kunnen maken. Ook dat plezier is nu een beetje weg. Juist het idee dat je een zeldzame Pokémon spot op een map/scanner in de buurt en vervolgens als een malle daarheen moet rennen/fietsen, dat maakte het spel juist zo enorm leuk. Betere formule in ieder geval naar mijn mening ipv hoe het nu waarschijnlijk verder moet: als kip zonder kop rond lopen en maar hopen of je ergens een leuke Pokémon tegen komt.

[ Voor 51% gewijzigd door FREAKJAM op 31-07-2016 12:02 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05
Pokemon Radar voor de Pebble werkt ook niet meer. :/

En in de lijst Pokémon is het naar links en rechts swipen voor volgende / vorige Pokémon ook heel buggy geworden.

Yay, lekker blind rondbanjeren en hopen dat je iets leuks vindt.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
is toch niet eerlijk?
iedereen heeft het al kunnen gebruiken .......
sommige hebben goeie pokemons daardoor

gelukkig heb ik geen geld uitgegeven aan het spel ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Geopoke.com doet helaas ook niks meer. :(

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:32
Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?
Sure, hier heb je m'n google account :D

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Pepper92 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Maar snel van pokemon naar pokemon switchen en specifiek achter zeldzame pokemon aan gaan werkt niet meer. Met GPS spoofing moet je nu ook gewoon rustig 'rondlopen' en zoeken.
Met rondspringen krijg je een softban, dus dat is al niet echt een nuttige manier van spoofen.

Maar nu is het dus helemaal kut. Nearby werkt niet meer, geen pokevision meer, dus moet je doelloos gaan rondlopen. Als je eenmaal al een stel pokemon hebt is dat echt niet leuk meer want je komt niks nuttigs meer tegen.

Ik ben ook gewoon netjes begonnen met rondlopen door de buurt enzo, kwam alleen de common 3 tegen, met soms nog een caterpie of paras. Was prima, laag lvl, beetje verkennen. Op een gegeven moment werd het veel brakker, kwam ik hier in mijn wijk nauwelijks iets tegen, als ik geluk had een rattata en pidgey per half uur. Daarna werd het nog erger, als ik die al tegen kwam dan kon je ze niet eens vangen, spel was instabiel, nearby lijst werkte niet meer. Dan ga je op een dag een keer of 5 je huis uit, doet alles op slot, etc, loopt een stuk, ziet eindelijk een pokemon (niet die ene die je op je lijst aan het zoeken was, want die lijst klopte niet meer), spel crasht, restart, spel crasht weer, restart, kunt niet inloggen, en je kon weer omkeren en naar huis. Na dus een paar uur kwijt te zijn geraakt aan het gepruts zonder ook maar één pokemon te kunnen vangen was ik het zat.

Thuis eens gaan zoeken naar een GPS spoof methode zodat ik naar de plek waar wel eens een pokemon spawnde kon gaan om te zien of het alweer werkte zonder een half uur kwijt te zijn met deuren op slot doen en lopen. Nou duurde het nogal een tijd voordat alles fatsoenlijk werkte, later kwam pokevision. Verspreid over de stad spawnde soms wel eens iets interessants, niet te halen als ik zelf zou gaan. Dus gewoon 'netjes gelopen' met de spoofer. Dan kom je erachter dat het veel makkelijker en relaxter is. Zag ik een keer iets leuks spawnen kon ik hem tenminste halen, en je kon eens wat gebieden verkennen zonder je tijd te verneuken omdat er toch niks spawnt. Als ik zelf naar buiten ga pak ik toch meestal de fiets, omdat ik lopen echt niet relaxed vind (krijg snel last van mijn benen/knieën aangezien mijn voeten niet echt zijn zoals ze horen), maar dat is lastig vangen.

Daarnaast had ik bij de stukken die ik gelopen had het probleem dat ik 5km afgelegd had en nog geen 2km geregistreerd was, terwijl met de gps spoof 5km ook echt bijna 5km registreerd gek genoeg. Alle factoren bij elkaar maken het gewoon een stuk makkelijker. Ik had het eerlijk gezegd ook wel echt gehad om in mijn eentje maar wat doelloos rond te zwerven.

Alles dat ik via de spoof gevangen heb had ik trouwens gewoon zelf kunnen vangen, ik heb altijd over de wegen 'gelopen' en ben alleen hier in de buurt gebleven (dus niet naar NYC ofzo, maar paar km radius om mijn huis). Verder ga ik ook nog vaak gewoon op pad, maar dan met een vriend van me omdat het in je eentje gewoon echt veel te saai is. Inmiddels zijn de spawns hier wel verbeterd, en zou het wel weer redelijk te spelen zijn als de voetstapjes eens terug zouden komen, maar toen ik begon was het hier echt om te janken. Liever doelloos rondlopen door over je schermpje te vegen, aangezien in het begin pokevision er nog niet was. Ik speel het dus wel ook op mn telefoon ipv een emulator op een pc ofzo.

Ik probeer trouwens niks goed te praten, het mag niet en dat weet ik, maar als je in een gebied woont waar niet veel spawnt snap ik best dat je gaat kijken naar een andere manier dan hele dagen voor jan lul rondlopen in de hoop iets anders dan een rattata te zien. Pokevision kan daarbij helpen, maar dat was er in het begin nog niet, en nu dus ook niet meer. Er zijn ook verschillende gradaties in spoofen, blijf je gewoon in je eigen stad, of schiet je heel de wereld over om maar gewoon al die speciale pokemon te vangen.

Het is ook niet dat je als spoofer echt altijd in het voordeel bent. Zie de post van Poor Leno even terug, waar hij 36 Dratini, 27 Eevee, en nog een boel andere shit gevangen had in een parkje ergens in de randstad. Zo'n vangst heb ik met de spoof nog niet in 3 dagen gehaald, met pokevision aan etc. De verdeling is gewoon krom en als je geen goede plekken in de buurt hebt en niet dagenlang wil verprutsen aan niks vinden snap ik best dat er gespooft wordt. En als je een maal ermee begonnen bent is het alleen op pad gaan zonder enige methode om te zien waar ze zouden kunnen zitten echt niet uitnodigend meer. Met vrienden op pad gaan doe ik wel nog gewoon, dan heb je tenminste aanspraak etc.

Edit: Inmiddels merk ik ook wel dat ik het eigenlijk wel gehad heb. Zie een Abra spawnen ergens via geopoke, maar heb niet echt meer de zin om de app op te starten. Niantic naait gewoon iedereen, mijn lol is er inmiddels wel van af, met of zonder spoof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Pokescanner werkt nog maar wel erg traag en veel minder accuraat. Als ze de radar niet fixen ben ik, en vast velen met mij, er snel klaar mee. Was leuk tijdverdrijf de afgelopen weken jongens! Ze verbruiken het spel in een dag, well played Niantic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik mag hopen dat ze niet al te lang wachten met dat nieuwe AR tracking systeem. Moet geen weken duren in ieder geval. Anders zal het spel echt minder gaan worden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Ik baal echt dat ik hier geld in heb gestoken, ga denk ik maar een request doen voor een refund.
Is toch een soort van onder valse voorwenselen verkopen als je een feature aan bied die in eens verwijderd is. Het is nu een totaal anders spel; doelloos rondlopen go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Er is voorlopig geen alternatief, lees mijn post even goed :)
FREAKJAM in "\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2"

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 17:14
Je hele post is het goed praten van spoofen :p

Hoe je het ook wendt of keert, spoofen en in feite zelfs pokevision is geen onderdeel momenteel van het spel. Dat dat in sommige situaties kutter is voor de mensen die buiten af wonen of whatever is natuurlijk geen excuus, het is gewoon op het moment een inherent gebrek aan het spel.

Dat kun je voor jezelf goed praten dat je een nuttige en verbeterende functionaliteit toevoegt aan het spel, maar als Niantic aangeeft dat het cheaten is, is het simpelweg cheaten. Het "braaf" spoofen zoals je het beschrijft is dan ook enkel voor je eigen geweten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ja, telefoon wegleggen en iets nuttigs gaan doen, ik ga eens kijken of ik een oude fiets hier kan opknappen. Mijn verhaaltje van net typen heeft wel voor een revelation gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"unable to connect to server"

Ligt de boel wéér plat?

edit: Na de nodige pogingen ingelogd en wat lees ik in een popupje: "do not play Pokémon Go while driving".
Ik heb niet eens een rijbewijs :P

[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 11:58 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tuttel schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Je hele post is het goed praten van spoofen :p

Hoe je het ook wendt of keert, spoofen en in feite zelfs pokevision is geen onderdeel momenteel van het spel. Dat dat in sommige situaties kutter is voor de mensen die buiten af wonen of whatever is natuurlijk geen excuus, het is gewoon op het moment een inherent gebrek aan het spel.

Dat kun je voor jezelf goed praten dat je een nuttige en verbeterende functionaliteit toevoegt aan het spel, maar als Niantic aangeeft dat het cheaten is, is het simpelweg cheaten. Het "braaf" spoofen zoals je het beschrijft is dan ook enkel voor je eigen geweten ;)
Oh nee hoor, ik weet dat het verkeerd is, ik probeer alleen het waarom uit te leggen. Ik ben begonnen omdat Niantic keihard faalde, en ook al zijn de spawns nu beter, het vinden is slechter geworden dus ik ga niet opeens weer zelf doelloos rondlopen. Het is gewoon cheaten ja, maar had ik de auto gepakt en de hele dag doelloos rondgereden had ik ze ook kunnen halen, ik heb dus geen onmogelijke pokemon gevangen. Echter had ik geen zin om dat te doen, dus dit was een simpelere manier. Had het spel gewoon de hele tijd fatsoenlijk gewerkt was ik er waarschijnlijk niet aan begonnen (best nog moeten klooien om het op mijn telefoon werkend te krijgen), maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het is ook geen excuus ofzo, maar had ik het niet gedaan had ik denk ik het spel alweer gedeinstalleerd. En als je eenmaal begonnen bent is het lastig stoppen aangezien het veel makkelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:56:
"unable to connect to server"

Ligt de boel wéér plat?

edit: Na de nodige pogingen ingelogd en wat lees ik in een popupje: "do not play Pokémon Go while driving".
Ik heb niet eens een rijbewijs :P
Oh, ik kreeg, do not trespass while playing pokemon go :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:17
Ik mocht niet naar gevaarlijke plekken toe. Joepie, randomized welkomstberichtjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

"fixed issues with displaying certain map features"

Net via Play Store bijgewerkt, het maps probleem van ontbrekende (voetganger)weggetjes is er nog steeds :/
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:54:
Grmbl geen battery saver meer dus op hooop van zegen je telefoon op de kop in je zak doen met een actief scherm. Lekker handig.
iOS? In Android nog steeds aanwezig. Niet dat het uitmaakt qua verbruik...

[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
mat.hi.as schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:59:
Ik mocht niet naar gevaarlijke plekken toe. Joepie, randomized welkomstberichtjes!
Gotta catch 'm all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23-09 08:36

Qu3st

Net een stukje gelopen van en naar de Appie. Alleen een Ratacite tegen gekomen, verder niks! En er lijkt ook een issue met GPS te zijn, om de 40-50 secondes komt de melding 'GPS signal not found'. Meer mensen hier last van?
Helaas is deze update echt dramatisch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
als je bv pidgetto evouleert.. hoeveel exp krijg je dan?
altijd 500?

omdat deze 50 candys nodig heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben zoo f#cking pissed he :(

We gaan zo even naar een populaire 4-stop plek in de stad.. hopelijk vinden we daar meer verwarde lotgenoten.. Dat iedereen daar samenkomt om eens lekker te gaan bitchen :(

Eigenlijk moeten we met zn allen gewoon het spel niet meer opstarten de komende dagen/weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-06 12:43
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
Ben zoo f#cking pissed he :(

We gaan zo even naar een populaire 4-stop plek in de stad.. hopelijk vinden we daar meer verwarde lotgenoten.. Dat iedereen daar samenkomt om eens lekker te gaan bitchen :(

Eigenlijk moeten we met zn allen gewoon het spel niet meer opstarten de komende dagen/weken :(
Welke stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Qu3st schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
Net een stukje gelopen van en naar de Appie. Alleen een Ratacite tegen gekomen, verder niks! En er lijkt ook een issue met GPS te zijn, om de 40-50 secondes komt de melding 'GPS signal not found'. Meer mensen hier last van?
Helaas is deze update echt dramatisch!
Heb je wel de app geïnstalleerd die de ontvanger continu actief houdt?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eticx
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-11-2018
Aggressor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
als je bv pidgetto evouleert.. hoeveel exp krijg je dan?
altijd 500?

omdat deze 50 candys nodig heeft
Yup, evolutie geeft altijd 500xp ongeacht hoeveel candy die nodig heeft ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Ik heb heel kinderachtig een 1 ster review schreven in de app store, weet verder ook niet hoe ik niantic duidelijk kan maken dat ze klootzakken zijn. #nianticfail
Niet meer zo gefrustreerd geweest over een game zijn mijn jeugdige wow en runescape tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Heb je wel de app geïnstalleerd die de ontvanger continu actief houdt?
Nee, ik heb locatie op Grote Nauwkeurigheid staan. Pokemon Go draait de hele tijd, voor de update die melding niet gehad (alleen als ik even switchte van App)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:06:
Ik heb heel kinderachtig een 1 ster review schreven in de app store, weet verder ook niet hoe ik niantic duidelijk kan maken dat ze klootzakken zijn.
Niet meer zo gefrustreerd geweest over een game zijn mijn jeugdige wow en runescape tijd :P
Dit heb ik ook gedaan!

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Lol wat een updates allemaal, pokevision uit de lucht, iedereen mad. Ben benieuwd, ik ga zo maar weer een rondje lopen. Kijken of ik dat magikarp nest weer kan vinden. En wellicht kom ik ooit mijn eerste dratini ook nog eens ergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:38

TAA

Liever IRC

Was te verwachten dat de 3rd party radar apps niet heel lang in de lucht zouden blijven. Had echter niet verwacht dat ze voor een echte fix van de in-game directional tool offline gehaald zouden worden. Benieuwd hoe de app - en playerbase - zich de komende weken gaan ontwikkelen...

En ja, damage is done... as usual met mmo games die net uitkomen of een grote update met flawes gehad hebben..

[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 31-07-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 00:08
Zelfs bij het vangen is de Pokeball lelijker geworden? Vinden jullie dat ook?

[ Voor 3% gewijzigd door Kev7381 op 31-07-2016 12:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 21-09 12:20
Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:48:
Het is nu een totaal anders spel; doelloos rondlopen go.
Dat is precies wat Pokemon altijd is geweest. Zowel in de anime als in de games. De wereld verkennen in de hoop Pokemon tegen te komen. Is dat niet wat je leuk vind. Dan is Pokemon niets voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draai nog versie 0.29.. nergens last van. Echt niet dat ik ga updaten :(

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 08:41

OmeJoyo

This is me

Willen alle huilies trouwens hun team erbij vermelden, dan weet ik of ik ze ga missen als ze weggaan. App doet het hier sinds de update beter dan voorheen en wanneer ze een betere oplossing hebben, komt de radar zeker terug. Dit topic wordt langzamerhand net een discussie over een prijsfout. Iedereen wist dat het eigenlijk niet kon, maar vervolgens wel de betreffende partij afbranden omdat ze hun eigen voorwaarden naleven. Super kinderachtig, had van tweakers meer verwacht.

Dus... Kan de klaagbede over pokevision.com stoppen? Dan kunnen we door over dit nog steeds erg leuke spel praten :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
TAA schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:13:
Was te verwachten dat de 3rd party radar apps niet heel lang in de lucht zouden blijven. Had echter niet verwacht dat ze voor een echte fix van de in-game directional tool offline gehaald zouden worden. Benieuwd hoe de app - en playerbase - zich de komende weken gaan ontwikkelen...
Ik ook, had ook een veel redelijkere aanpak verwacht. Als in three stap bug fixen en dan gelijk een cease and desist naar al die mapping websites. Maar ik had beter kunnen weten, Niantic heeft de afgelopen weken al laten zien dat ze incapabel zijn. Servers waren overbelast, zieke hype ok maar dan gewoon landen blijven toevoegen ipv je servers fixen. Zijn de servers eindelijk gefixt beginnen ze uitgebreid over hun playerbase te schijten, wat een top developer 8)7
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:15:
[...]

Dat is precies wat Pokemon altijd is geweest. Zowel in de anime als in de games. De wereld verkennen in de hoop Pokemon tegen te komen. Is dat niet wat je leuk vind. Dan is Pokemon niets voor jou.
Ben ik het echt totaal niet mee eens, bij pokemon zijn er ook bepaalde pokemon per regio en ga je dus opzoek naar ene bepaalde pokemon (of in ieder geval ik). Daarnaast komt je in de "nintendo games' ook super snel pokemon tegen en bij pokemon go een stuk minder snel.

[ Voor 25% gewijzigd door Zspirit op 31-07-2016 12:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cwookie
OmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:
Willen alle huilies trouwens hun team erbij vermelden, dan weet ik of ik ze ga missen als ze weggaan. App doet het hier sinds de update beter dan voorheen en wanneer ze een betere oplossing hebben, komt de radar zeker terug. Dit topic wordt langzamerhand net een discussie over een prijsfout. Iedereen wist dat het eigenlijk niet kon, maar vervolgens wel de betreffende partij afbranden omdat ze hun eigen voorwaarden naleven. Super kinderachtig, had van tweakers meer verwacht.

Dus... Kan de klaagbede over pokevision.com stoppen? Dan kunnen we door over dit nog steeds erg leuke spel praten :)
Ik begin dit topic ook aardig zat te worden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
OmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:

Fight me 1v1 in pokemon go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st

Qu3st

Gezien de bug in de werking van 'nearby-Pokémon' en omdat het lijkt dat pokevision op dit moment gedoogd lijkt door Niantic is discussie over pokevision toegestaan grijs gebied.
Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe.
Mogen we nog wel over PokeVision discussiëren? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Nerot1x schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Fight me 1v1 in pokemon go!
Als dat ooit komt, hebben we een date :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:16:
Ik draai nog versie 0.29.. nergens last van. Echt niet dat ik ga updaten :(
Waarom niet? De map doet het weer en wat andere kleine fixes. Ze hebben alleen die 3 voetjes weggehaald die toch al niks zeiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Waarom niet, de map doet het weer en wat andere kleine fixes. Ze hebben alleen die 3 voetjes weggehaald die toch al niks zeiden.
Euh, nee? De map mist nog steeds de details die laatst zijn verdwenen.... :/
Qu3st schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Nee, ik heb locatie op Grote Nauwkeurigheid staan. Pokemon Go draait de hele tijd, voor de update die melding niet gehad (alleen als ik even switchte van App)
Hmm, hier nu ook GPS-issues. Regelmatig GPS signal not found in Pokémon Go en Android geeft nu continu "zoeken met GPS" aan :S * Raven begint al spijt te krijgen van de update.

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Ik heb weer alles wat voor deze update ineens miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.

[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 31-07-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:21:
Ik heb weer alles wat hiervoor miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.
Ik heb ook alles weer zoals voorheen, ik zit op android. Helaas kan ik alleen mijn huis niet verlaten aangezien mijn gps over 4g stuk is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Ach ups and downs ik kijk het wel aan, het zonnetje schijnt de lucht is grijs, ik ga maar eens opzoek naar die gele muis! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik heb weer alles wat voor deze update ineens miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.
Cambrium91 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Ik heb ook alles weer zoals voorheen, ik zit op android. Helaas kan ik alleen mijn huis niet verlaten aangezien mijn gps over 4g stuk is |:(
Android Lollipop hier, maar ik zie ze nog steeds niet :S

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qu3st schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:18:
[...]

Mogen we nog wel over PokeVision discussiëren? :+
Ik neem aan dat Tweakers geen bedrijf gaat verdedigen die zo k#t omgaat met de spelers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor het eerst dat ik nu naast de gebruikelijke Rattata's, Pidgey's en Weedles gewoon een Eevee vanuit mijn kamer zie in de nearby lijst. Nadeel is wel dat je nu geen flauw idee hebt waar je nu naar toe moet lopen om hem te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik kijk het ook allemaal nog wel even aan, ik ben er hier thuis ook niet echt op vooruit gegaan. Voorheen kon ik redelijk grinden vanaf de bank, Lure op de stop en er kwam iig wat voorbij. Maar gisteren en vandaag is het echt bijna 100% ratatta, als er al wat komt.

Maar goed, daar is het spel natuurlijk ook niet voor gemaakt, je hoort rond te lopen. Van de week 1 buurtrondje gedaan, incense aan en de 15 stops af, dat was best lucratief. Ik doe vandaag dezelfde ronde nog een keer, dan eens kijken of het echt zoveel minder is geworden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Na het installeren van de update lijkt ik ook nog eens mijn savegame kwijt te zijn 8)7
Niantic wat ben je toch lekker bezig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 00:21
Vind het persoonlijk niet erg dat Pokévision eruit ligt maar dan had ik wel verwacht dat het 3 voetstappen systeem weer zou werken zoals voorheen... Want nu moet je echt doelloos rondlopen en heb je geen enkel idee of je 100, 200, 5 of 1000 meter ervan af zit..

Waarom zouden ze het hebben weggehaald? Het werkte in het begin prima en ik dacht dat ze het eruit hadden gehaald omdat het teveel van de server vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
had net een 'excellent' worp op een drowzee.... geen extra xp 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:15:
[...]

In de anime en de games was er wel iets meer dan alleen doelloos rondlopen, namelijk battles, trades, pokemon die beter werden door gevechten ipv dat je er nog 100 moet vangen om een evolutie te doen, waarna je na 5 levels weer hetzelfde moet doen omdat die ene pokemon veel te zwak is, etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
DigitalError schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:31:
had net een 'excellent' worp op een drowzee.... geen extra xp 8)7 |:(
Viel mij ook al op, geen extra xp meer voor een 'goede' worp :/

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ro3lie
  • Laatst online: 22-09 19:53
Zo. Wat een bende omdat de third party hacks niet werken :+

Game werkt hier soepeler en sneller. Looppaden zijn ook weer terug.
Benieuwd hoe de rest gaat.

Snap niet dat iedereen zo afhankelijk is van een PokeVision oid. Is de game ook niet voor gemaakt. Dat de nearby functie niet goed werkt is jammer, gevolg van te zware serverload. Ze doen iig nu hun best. Servers liggen er een stuk minder uit als 2 weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo

OmeJoyo

This is me

Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Euh, nee? De map mist nog steeds de details die laatst zijn verdwenen.... :/
Hier doet de map ook alles weer, ook de glitches zijn weg. Wellicht even de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cambrium91 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:23:
[...]

Pokémon Go geherinstalleerd, maps probleem opgelost :)
OmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Hier doet de map ook alles weer, ook de glitches zijn weg. Wellicht even de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren?
Net gedaan, zie hierboven :P

[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:38 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
ro3lie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:35:
Zo. Wat een bende omdat de third party hacks niet werken :+

Game werkt hier soepeler en sneller. Looppaden zijn ook weer terug.
Benieuwd hoe de rest gaat.

Snap niet dat iedereen zo afhankelijk is van een PokeVision oid. Is de game ook niet voor gemaakt. Dat de nearby functie niet goed werkt is jammer, gevolg van te zware serverload. Ze doen iig nu hun best. Servers liggen er een stuk minder uit als 2 weken geleden.
Buiten dat PV niet werkt is nu de hele 3 step weg.
Daarbij vraag ik me af waarom de Batterysave functie is weggehaald (hier op een iPhone).

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Eerste indrukken:
- Powersave werkt op mijn S5 nog steeds niet; touchscreen is unresponsive bij terugkomst
- Afstandtracking voor eggs werkt wel. Rondje hardlopen werd vrijwel geheel geregistreerd
- Stroomverbruik lijkt iets afgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
Eerste indrukken:

- Afstandtracking voor eggs werkt wel. Rondje hardlopen werd vrijwel geheel geregistreerd
Zou mooi zijn als dit nu wel werkt ja!
Zal het morgen ook eens uittesten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:31:
Na het installeren van de update lijkt ik ook nog eens mijn savegame kwijt te zijn 8)7
Niantic wat ben je toch lekker bezig :X
Mochten meer mensen dit hebben:
Ik ben een sukkel die slecht leest.
Sinds de update opent het google login scherm in je safari waardoor die bij mij automatisch mijn werk google account pakt ipv mijn google account. Check dus even goed je google account voor je inlogt in safari.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Cwookie
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:29:
[...]

Ik neem aan dat Tweakers geen bedrijf gaat verdedigen die zo k#t omgaat met de spelers :(
Vent, hoe oud ben je? Gedraag je eens even niet zo buthurt/kinderachtig en kijk eens even rationeel naar het geheel. Ik heb het al eerder aangegeven maar blijkbaar snap je het nog niet helemaal. Een van de volgende dingen is aan de hand:

1) Het hele tracking systeem is zo bugged dat het momenteel niet te repareren valt, in dat geval doen ze er goed aan om het kapotte systeem er uit te halen aangezien niemand daar wat aan heeft en het nieuwe spelers alleen maar verward.
2) Ze hebben een hele goede reden om het er uit te slopen. Als dat het geval is zul je snel genoeg horen waarom dit zo is.

Pokemon is altijd al van het principe geweest: Verken de wereld -> Vind Pokémon. Niet andersom. Dat jij nu zo 'pissig' bent omdat ze illegale 3rd party apps down halen die sinds het begin al in strijd waren met hun TOS is helemaal te gek voor woorden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Eerste indrukken:
- Powersave werkt op mijn S5 nog steeds niet; touchscreen is unresponsive bij terugkomst
En wat als je eerst een paar seconden wacht met tappen op het scherm? Daar heb ik overigens van de week een bugreport over ingediend. Mijn S4 heeft dat ook namelijk.
Zal bij de eerstvolgende trip de trackerapp die ik heb er maar eens weer bij aanzetten, hopelijk is het inderdaad gefixed.
- Stroomverbruik lijkt iets afgenomen
Als dat zou kunnen, hier gaat het echt hard met de accu :/

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Zo, nu stoppen er genoeg mensen zodat ze de Zuid Amerika (Rio) launch kunnen beginnen, heeft die grote zak Braziliaanse Reaals toch geholpen. :P

Onvrede en het internet, jullie weten dat een hashtag beter werkt dan onzichtbaar klagen op een Nederlands tech forum heh? #nianticfail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Wel een ander vraagke trouwens, welke Pokémon is nou dichterbij? Als je de 3 Pokémon rechtsonderin ziet dan de meest linker of als je daarop klikt en er dus 9 ziet en dan degene linksboven?

Die volgorde verschilt namelijk bij mij, je zou zeggen dat die eerste 3 hetzelfde zouden moeten zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:42:
[...]

Vent, hoe oud ben je? Gedraag je eens even niet zo buthurt/kinderachtig en kijk eens even rationeel naar het geheel. Ik heb het al eerder aangegeven maar blijkbaar snap je het nog niet helemaal. Een van de volgende dingen is aan de hand:

1) Het hele tracking systeem is zo bugged dat het momenteel niet te repareren valt, in dat geval doen ze er goed aan om het kapotte systeem er uit te halen aangezien niemand daar wat aan heeft en het nieuwe spelers alleen maar verward.
2) Ze hebben een hele goede reden om het er uit te slopen. Als dat het geval is zul je snel genoeg horen waarom dit zo is.

Pokemon is altijd al van het principe geweest: Verken de wereld -> Vind Pokémon. Niet andersom. Dat jij nu zo 'pissig' bent omdat ze illegale 3rd party apps down halen die sinds het begin al in strijd waren met hun TOS is helemaal te gek voor woorden..
Er was toch een moment dat die 3 voetstappen wel perfect werkte (vóór de NL release), of was ik gewoon Lucky?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neomess
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 10:11

Neomess

neomess.nl

Werkte wel, maar vroeg waarschijnlijk te veel van de server, nadat andere landen er bij kwamen is dit uit gezet
Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:46:
[...]

Er was toch een moment dat die 3 voetstappen wel perfect werkte (vóór de NL release), of was ik gewoon Lucky?

Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-09 15:23
[...]

Jup, 2 dagen kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

[...]

Toen waren er nog veel minder gebruikers van het spel. Minder users = less overhead = "goed" werkend systeem (dus ook 3 voetstapjes).

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-09 10:21
Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:44:
Wel een ander vraagke trouwens, welke Pokémon is nou dichterbij? Als je de 3 Pokémon rechtsonderin ziet dan de meest linker of als je daarop klikt en er dus 9 ziet en dan degene linksboven?

Die volgorde verschilt namelijk bij mij, je zou zeggen dat die eerste 3 hetzelfde zouden moeten zijn....
Standaard onderin was het de meest rechter die het dichtstbij is, terwijl in het grote overzicht het linksbovenin was.

Overigens slaat die volgorde volgens mij inmiddels al helemaal nergens meer op en spawnen er opeens pokemon die op een paar meter afstand nog niet eens in de lijst voor kwamen. Oftewel je kan via die radar een aantal pokemon zien die enigszins in de buurt zijn, maar daar is ook wel alles mee gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Laatst online: 02-03 18:11
Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]

[...]
Pokémon Go geherinstalleerd, maps probleem opgelost :)
Goed om te lezen, wilde net reageren dat hier ook android Lollipop draait. Fresh install is dus de trick, goed omte weten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ro3lie
  • Laatst online: 22-09 19:53
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3POypeU2tWck3uDVJBU58lIl/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Het enige wat ik jammer vind is dat je niet meer direct kunt swipen bij een encounter ;(. Was dus wel relaxed tijdens het lopen en op de fiets
Pagina: 1 ... 53 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator