Gister poging gedaan om gym over te nemen, heb de gym 5 keer moeten verslaan omdat iemand telkens gauw zijn pokemon er in smeet als ik bezig was mijnde er in te doen...

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:30:
Van pokevision Twitter nu net:
Hey guys. We wish we had some news for you At this moment, we are respecting Niantic and Nintendo's wishes. Will keep you guys posted
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
GGVDD ^#%#%#&@&@&@ Niantic
Omdat: iPhoneGroenie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:46:
Wat doet iedereen moeilijk over PokeVision?
https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ Werkt nog steeds prima en beter dan PokeVision ooit is geweest
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Tot op zekere hoogte heb je gelijk. Het werkt beter/fijner dan PokéVision, alleen hebben hun ook last van de acties van Niantic de afgelopen dagen. Er wordt nog gescand, maar veel wordt niet getoond of wordt te laat zichtbaar.Groenie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:46:
Wat doet iedereen moeilijk over PokeVision?
https://www.reddit.com/r/PokeScanner/ Werkt nog steeds prima en beter dan PokeVision ooit is geweest
poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 19:18:
Hee maar even serieus mensen.. Ookal doet die 3step het.. Je denkt toch niet dat ik hiervoor snachts nog op de fiets spring?
Waar Pokevision dus wel voor zorgt.
Dit is ongeveer 80% van de tijd. Als t allemaal geblocked wordt na t fixen, zal t snel doodbloeden en ik zal wss alleen de app een keer opstarten als ik ergens nieuw ben.
Pogo moet gewoon z'n eigen scanner krijgen
Dit!vinom schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:37:
Meh, zonder Pokevision of nearby functie is het spel een stuk minder leuk.
I bad beat my meat by busting my nuts!
Je had de massasprint voor Blastoise op Kijkduin moeten zienmurphylee schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:57:
[...]
Dit!
Zoals zo veel hier aankaarten werkt de nearby functie totaal niet.
Zoals iedereen weet verdwijnen de spawnes na een paar minuten maar dezelfde Pokémon blijft nog in je lijst staan. Ook al zit je een dorp verder.
Ik vind dit gewoon te triest voor woorden hoe de makers met hun klanten/spelers omgaan!
Alles er uit slopen wat de game juist interessant maakt.
Lures aan zetten bij mij in het dorp trekt ook alleen maar de standaard 3 aan. Met heel vaak nog een verdwaalde drowzee.
Gisteren zag ik mensen rennen (waaronder mijzelf) voor een wilde Slowbro!
Half uur later zie ik ze weer allemaal rennen....
Voor een Bulbasaur!
Dat zegt toch al genoeg
[ Voor 5% gewijzigd door Rylo op 31-07-2016 11:04 ]
Gps spoofen is redelijk ingewikkeld dus eerder minder dan 10 % cheaters. Misschien maar 1% als je het op al die miljoenen gebruikers berekent.Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Kleine percentage cheaters? Haha. Sorry maar dat is echt te naïef. Die poll die loopt daar geloof ik ook niks van. Wss is het eerder 60-70 % die gps spooft.
Als ik buiten rondloop om gyms over te nemen. Zie ik nooit mensen bij de gym en toch worden ze meteen binnen een paar minuten weer overgenomen. En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?
Zo... Dat moest er even uit sorry.
Gewoon random is ook niet leuk dan moet je niks verkennen en dat is net de bedoelingijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:08:
Pokevision wordt door veel mensen gebruikt als een indicatie wat ze kunnen verwachten op een bepaalde lokatie. En of het dus de moeite is om er naar toe te reizen.
Kort door de bocht heeft Niantic een enorme kuil voor zichzelf gegraven door het spawnen niet random te maken, maar het te verbinden aan specifieke lokaties.
GPS spoofen is helemaal niet moeilijk. Er zijn kant en klare oplossingen te vinden op internet die zelfs het kleinste kind kan gebruiken.Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:04:
[...]
Gps spoofen is redelijk ingewikkeld dus eerder minder dan 10 % cheaters. Misschien maar 1% als je het op al die miljoenen gebruikers berekent.
Als je pokevision als cheaten bekijkt dan zijn het er zel een stuk meer.
Soms zie je gewoon niemand bij een gym omdat ze in een auto blijven zitten of misschien kan er wel iemand aan vanaf zijn woning.
Klopt het dat niantic al gezegd hebt dat ze niemand gaan bannen voor het gebruik van sites als pokemaps?
Tuurlijk wel. Ze verschijnen nog steeds op de radar (dat deze het in-game niet doet, is besides the point). Dat is namelijk precies hoe het game is opgezet (en wat ze nota bene zelf claimen). Een gegeven spawn heeft dan simpelweg een perpaald percentage kans een bepaalde pokemon te zijn. Daar kan je dan nog allerlei buffs en nerfs op los laten op basis van lokatie, lures, aantallen spelers, whatever.Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:10:
[...]
Gewoon random is ook niet leuk dan moet je niks verkennen en dat is net de bedoeling
[ Voor 22% gewijzigd door Gravediggerxx op 31-07-2016 11:23 ]
Zover ik weet vraagt Pokemon Go geen toestemming om je browser geschiedenis te lezen. Dus nee dat weten ze niet.Gravediggerxx schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:19:
Volgens mij kan niantic wel zien welke websites je bezoekt want je hebt nogal wat toestemmingen moeten geven om het spel te kunnen spelen
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:22:
Heb het gevoel dat de animaties in-game eenvoudiger zijn geworden. Mogelijk een power-saving feature?
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:30:
Van pokevision Twitter nu net:
Hey guys. We wish we had some news for you At this moment, we are respecting Niantic and Nintendo's wishes. Will keep you guys posted
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!
GGVDD ^#%#%#&@&@&@ Niantic
Het is niet moeilijk om vrienden overal op de wereld te hebben. Vooral tijdens de zomerperiode niet. En een actieve gamer/anime/student heeft genoeg contacten over de wereld. Het is niet alsof je ze toevertrouwt met je pincode. En nee die gaan niet de hele dag voor je de stad doorzoeken. Die gebruiken ook Pokevision.Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25: En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?
Zo... Dat moest er even uit sorry.
get_map_objects_min_refresh_seconds = 5Seems like a request throttle from the server. Each account can only ask server for data every 5 sec. If it's faster it will return zero pokemons, pokestop and gyms.
[ Voor 51% gewijzigd door FREAKJAM op 31-07-2016 12:02 ]
is everything cool?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Sure, hier heb je m'n google accountRpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?
Haters everywhere but I don’t really care
Met rondspringen krijg je een softban, dus dat is al niet echt een nuttige manier van spoofen.Pepper92 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:39:
[...]
Maar snel van pokemon naar pokemon switchen en specifiek achter zeldzame pokemon aan gaan werkt niet meer. Met GPS spoofing moet je nu ook gewoon rustig 'rondlopen' en zoeken.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Er is voorlopig geen alternatief, lees mijn post even goedpoor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:51:
Iemand al een alternatief?
is everything cool?
Je hele post is het goed praten van spoofen
Ja, telefoon wegleggen en iets nuttigs gaan doen, ik ga eens kijken of ik een oude fiets hier kan opknappen. Mijn verhaaltje van net typen heeft wel voor een revelation gezorgd.poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:51:
Iemand al een alternatief?
[ Voor 56% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 11:58 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oh nee hoor, ik weet dat het verkeerd is, ik probeer alleen het waarom uit te leggen. Ik ben begonnen omdat Niantic keihard faalde, en ook al zijn de spawns nu beter, het vinden is slechter geworden dus ik ga niet opeens weer zelf doelloos rondlopen. Het is gewoon cheaten ja, maar had ik de auto gepakt en de hele dag doelloos rondgereden had ik ze ook kunnen halen, ik heb dus geen onmogelijke pokemon gevangen. Echter had ik geen zin om dat te doen, dus dit was een simpelere manier. Had het spel gewoon de hele tijd fatsoenlijk gewerkt was ik er waarschijnlijk niet aan begonnen (best nog moeten klooien om het op mijn telefoon werkend te krijgen), maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Het is ook geen excuus ofzo, maar had ik het niet gedaan had ik denk ik het spel alweer gedeinstalleerd. En als je eenmaal begonnen bent is het lastig stoppen aangezien het veel makkelijker is.Tuttel schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:53:
[...]
Je hele post is het goed praten van spoofen
Hoe je het ook wendt of keert, spoofen en in feite zelfs pokevision is geen onderdeel momenteel van het spel. Dat dat in sommige situaties kutter is voor de mensen die buiten af wonen of whatever is natuurlijk geen excuus, het is gewoon op het moment een inherent gebrek aan het spel.
Dat kun je voor jezelf goed praten dat je een nuttige en verbeterende functionaliteit toevoegt aan het spel, maar als Niantic aangeeft dat het cheaten is, is het simpelweg cheaten. Het "braaf" spoofen zoals je het beschrijft is dan ook enkel voor je eigen geweten
Oh, ik kreeg, do not trespass while playing pokemon goRaven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:56:
"unable to connect to server"
Ligt de boel wéér plat?
edit: Na de nodige pogingen ingelogd en wat lees ik in een popupje: "do not play Pokémon Go while driving".
Ik heb niet eens een rijbewijs
"fixed issues with displaying certain map features"
iOS? In Android nog steeds aanwezig. Niet dat het uitmaakt qua verbruik...Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:54:
Grmbl geen battery saver meer dus op hooop van zegen je telefoon op de kop in je zak doen met een actief scherm. Lekker handig.
[ Voor 31% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:03 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Gotta catch 'm allmat.hi.as schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:59:
Ik mocht niet naar gevaarlijke plekken toe. Joepie, randomized welkomstberichtjes!
Welke stad?poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
Ben zoo f#cking pissed he
We gaan zo even naar een populaire 4-stop plek in de stad.. hopelijk vinden we daar meer verwarde lotgenoten.. Dat iedereen daar samenkomt om eens lekker te gaan bitchen
Eigenlijk moeten we met zn allen gewoon het spel niet meer opstarten de komende dagen/weken
Heb je wel de app geïnstalleerd die de ontvanger continu actief houdt?Qu3st schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
Net een stukje gelopen van en naar de Appie. Alleen een Ratacite tegen gekomen, verder niks! En er lijkt ook een issue met GPS te zijn, om de 40-50 secondes komt de melding 'GPS signal not found'. Meer mensen hier last van?
Helaas is deze update echt dramatisch!
Oscar Wilde
Yup, evolutie geeft altijd 500xp ongeacht hoeveel candy die nodig heeftAggressor schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:03:
als je bv pidgetto evouleert.. hoeveel exp krijg je dan?
altijd 500?
omdat deze 50 candys nodig heeft
Nee, ik heb locatie op Grote Nauwkeurigheid staan. Pokemon Go draait de hele tijd, voor de update die melding niet gehad (alleen als ik even switchte van App)Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:05:
[...]
Heb je wel de app geïnstalleerd die de ontvanger continu actief houdt?
Dit heb ik ook gedaan!Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:06:
Ik heb heel kinderachtig een 1 ster review schreven in de app store, weet verder ook niet hoe ik niantic duidelijk kan maken dat ze klootzakken zijn.
Niet meer zo gefrustreerd geweest over een game zijn mijn jeugdige wow en runescape tijd
Xbox: Gulpener88
[ Voor 16% gewijzigd door TAA op 31-07-2016 12:14 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Kev7381 op 31-07-2016 12:15 ]
Dat is precies wat Pokemon altijd is geweest. Zowel in de anime als in de games. De wereld verkennen in de hoop Pokemon tegen te komen. Is dat niet wat je leuk vind. Dan is Pokemon niets voor jou.Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 11:48:
Het is nu een totaal anders spel; doelloos rondlopen go.
Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity
Ik ook, had ook een veel redelijkere aanpak verwacht. Als in three stap bug fixen en dan gelijk een cease and desist naar al die mapping websites. Maar ik had beter kunnen weten, Niantic heeft de afgelopen weken al laten zien dat ze incapabel zijn. Servers waren overbelast, zieke hype ok maar dan gewoon landen blijven toevoegen ipv je servers fixen. Zijn de servers eindelijk gefixt beginnen ze uitgebreid over hun playerbase te schijten, wat een top developerTAA schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:13:
Was te verwachten dat de 3rd party radar apps niet heel lang in de lucht zouden blijven. Had echter niet verwacht dat ze voor een echte fix van de in-game directional tool offline gehaald zouden worden. Benieuwd hoe de app - en playerbase - zich de komende weken gaan ontwikkelen...
Ben ik het echt totaal niet mee eens, bij pokemon zijn er ook bepaalde pokemon per regio en ga je dus opzoek naar ene bepaalde pokemon (of in ieder geval ik). Daarnaast komt je in de "nintendo games' ook super snel pokemon tegen en bij pokemon go een stuk minder snel.Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:15:
[...]
Dat is precies wat Pokemon altijd is geweest. Zowel in de anime als in de games. De wereld verkennen in de hoop Pokemon tegen te komen. Is dat niet wat je leuk vind. Dan is Pokemon niets voor jou.
[ Voor 25% gewijzigd door Zspirit op 31-07-2016 12:20 ]
Ik begin dit topic ook aardig zat te worden..OmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:
Willen alle huilies trouwens hun team erbij vermelden, dan weet ik of ik ze ga missen als ze weggaan. App doet het hier sinds de update beter dan voorheen en wanneer ze een betere oplossing hebben, komt de radar zeker terug. Dit topic wordt langzamerhand net een discussie over een prijsfout. Iedereen wist dat het eigenlijk niet kon, maar vervolgens wel de betreffende partij afbranden omdat ze hun eigen voorwaarden naleven. Super kinderachtig, had van tweakers meer verwacht.
Dus... Kan de klaagbede over pokevision.com stoppen? Dan kunnen we door over dit nog steeds erg leuke spel praten
Fight me 1v1 in pokemon go!OmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:17:
Willen alle huilies trouwens hun team erbij vermelden, dan weet ik of ik ze ga missen als ze weggaan. App doet het hier sinds de update beter dan voorheen en wanneer ze een betere oplossing hebben, komt de radar zeker terug. Dit topic wordt langzamerhand net een discussie over een prijsfout. Iedereen wist dat het eigenlijk niet kon, maar vervolgens wel de betreffende partij afbranden omdat ze hun eigen voorwaarden naleven. Super kinderachtig, had van tweakers meer verwacht.
Dus... Kan de klaagbede over pokevision.com stoppen? Dan kunnen we door over dit nog steeds erg leuke spel praten
Mogen we nog wel over PokeVision discussiëren?Gezien de bug in de werking van 'nearby-Pokémon' en omdat het lijkt dat pokevision op dit moment gedoogd lijkt door Niantic is discussie over pokevision toegestaan grijs gebied.
Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe.
Als dat ooit komt, hebben we een date
Waarom niet? De map doet het weer en wat andere kleine fixes. Ze hebben alleen die 3 voetjes weggehaald die toch al niks zeiden.poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:16:
Ik draai nog versie 0.29.. nergens last van. Echt niet dat ik ga updaten
Euh, nee? De map mist nog steeds de details die laatst zijn verdwenen....Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Waarom niet, de map doet het weer en wat andere kleine fixes. Ze hebben alleen die 3 voetjes weggehaald die toch al niks zeiden.
Hmm, hier nu ook GPS-issues. Regelmatig GPS signal not found in Pokémon Go en Android geeft nu continu "zoeken met GPS" aanQu3st schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:07:
[...]
Nee, ik heb locatie op Grote Nauwkeurigheid staan. Pokemon Go draait de hele tijd, voor de update die melding niet gehad (alleen als ik even switchte van App)
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:20 ]
Oscar Wilde
[ Voor 9% gewijzigd door Grotman op 31-07-2016 12:22 ]
Ik heb ook alles weer zoals voorheen, ik zit op android. Helaas kan ik alleen mijn huis niet verlaten aangezien mijn gps over 4g stuk isGrotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:21:
Ik heb weer alles wat hiervoor miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.
Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:21:
Ik heb weer alles wat voor deze update ineens miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.
Android Lollipop hier, maar ik zie ze nog steeds nietCambrium91 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Ik heb ook alles weer zoals voorheen, ik zit op android. Helaas kan ik alleen mijn huis niet verlaten aangezien mijn gps over 4g stuk is
Oscar Wilde
Ik neem aan dat Tweakers geen bedrijf gaat verdedigen die zo k#t omgaat met de spelers
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
In de anime en de games was er wel iets meer dan alleen doelloos rondlopen, namelijk battles, trades, pokemon die beter werden door gevechten ipv dat je er nog 100 moet vangen om een evolutie te doen, waarna je na 5 levels weer hetzelfde moet doen omdat die ene pokemon veel te zwak is, etc etc.Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:15:
[...]
Dat is precies wat Pokemon altijd is geweest. Zowel in de anime als in de games. De wereld verkennen in de hoop Pokemon tegen te komen. Is dat niet wat je leuk vind. Dan is Pokemon niets voor jou.
Viel mij ook al op, geen extra xp meer voor een 'goede' worpDigitalError schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:31:
had net een 'excellent' worp op een drowzee.... geen extra xp![]()
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Hier doet de map ook alles weer, ook de glitches zijn weg. Wellicht even de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren?Raven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:20:
[...]
Euh, nee? De map mist nog steeds de details die laatst zijn verdwenen....
Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:21:
Ik heb weer alles wat voor deze update ineens miste op de map, fietspaden en voetpaden in parken en zo. Ik speel op iPhone.
Pokémon Go geherinstalleerd, maps probleem opgelostCambrium91 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:23:
[...]
Ik heb ook alles weer zoals voorheen, ik zit op android. Helaas kan ik alleen mijn huis niet verlaten aangezien mijn gps over 4g stuk is
Net gedaan, zie hierbovenOmeJoyo schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]
Hier doet de map ook alles weer, ook de glitches zijn weg. Wellicht even de app helemaal verwijderen en opnieuw installeren?
[ Voor 20% gewijzigd door Raven op 31-07-2016 12:38 ]
Oscar Wilde
Buiten dat PV niet werkt is nu de hele 3 step weg.ro3lie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:35:
Zo. Wat een bende omdat de third party hacks niet werken
Game werkt hier soepeler en sneller. Looppaden zijn ook weer terug.
Benieuwd hoe de rest gaat.
Snap niet dat iedereen zo afhankelijk is van een PokeVision oid. Is de game ook niet voor gemaakt. Dat de nearby functie niet goed werkt is jammer, gevolg van te zware serverload. Ze doen iig nu hun best. Servers liggen er een stuk minder uit als 2 weken geleden.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Zou mooi zijn als dit nu wel werkt ja!ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
Eerste indrukken:
- Afstandtracking voor eggs werkt wel. Rondje hardlopen werd vrijwel geheel geregistreerd
Mochten meer mensen dit hebben:Zspirit schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:31:
Na het installeren van de update lijkt ik ook nog eens mijn savegame kwijt te zijn![]()
Niantic wat ben je toch lekker bezig
Vent, hoe oud ben je? Gedraag je eens even niet zo buthurt/kinderachtig en kijk eens even rationeel naar het geheel. Ik heb het al eerder aangegeven maar blijkbaar snap je het nog niet helemaal. Een van de volgende dingen is aan de hand:poor Leno schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:29:
[...]
Ik neem aan dat Tweakers geen bedrijf gaat verdedigen die zo k#t omgaat met de spelers
En wat als je eerst een paar seconden wacht met tappen op het scherm? Daar heb ik overigens van de week een bugreport over ingediend. Mijn S4 heeft dat ook namelijk.ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
Eerste indrukken:
- Powersave werkt op mijn S5 nog steeds niet; touchscreen is unresponsive bij terugkomst
Zal bij de eerstvolgende trip de trackerapp die ik heb er maar eens weer bij aanzetten, hopelijk is het inderdaad gefixed.ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
- Afstandtracking voor eggs werkt wel. Rondje hardlopen werd vrijwel geheel geregistreerd
Als dat zou kunnen, hier gaat het echt hard met de accuijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:40:
- Stroomverbruik lijkt iets afgenomen
Oscar Wilde
Er was toch een moment dat die 3 voetstappen wel perfect werkte (vóór de NL release), of was ik gewoon Lucky?Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:42:
[...]
Vent, hoe oud ben je? Gedraag je eens even niet zo buthurt/kinderachtig en kijk eens even rationeel naar het geheel. Ik heb het al eerder aangegeven maar blijkbaar snap je het nog niet helemaal. Een van de volgende dingen is aan de hand:
1) Het hele tracking systeem is zo bugged dat het momenteel niet te repareren valt, in dat geval doen ze er goed aan om het kapotte systeem er uit te halen aangezien niemand daar wat aan heeft en het nieuwe spelers alleen maar verward.
2) Ze hebben een hele goede reden om het er uit te slopen. Als dat het geval is zul je snel genoeg horen waarom dit zo is.
Pokemon is altijd al van het principe geweest: Verken de wereld -> Vind Pokémon. Niet andersom. Dat jij nu zo 'pissig' bent omdat ze illegale 3rd party apps down halen die sinds het begin al in strijd waren met hun TOS is helemaal te gek voor woorden..
Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:46:
[...]
Er was toch een moment dat die 3 voetstappen wel perfect werkte (vóór de NL release), of was ik gewoon Lucky?
Intel Core i5-6400 | Gigabyte GA-B150M-D3H | Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD | Codegen 4U-500 | Scythe Mugen 2 Rev. B | Crucial Ballistix Sport BLS2C4G4D240FSA | Cooler Master GM G550M | Crucial M500 2,5" 240GB
Jup, 2 dagen kunnen gebruiken.Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:46:
[...]
Er was toch een moment dat die 3 voetstappen wel perfect werkte (vóór de NL release), of was ik gewoon Lucky?
Toen waren er nog veel minder gebruikers van het spel. Minder users = less overhead = "goed" werkend systeem (dus ook 3 voetstapjes).Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:46:
[...]
is everything cool?
Standaard onderin was het de meest rechter die het dichtstbij is, terwijl in het grote overzicht het linksbovenin was.Jamesl schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:44:
Wel een ander vraagke trouwens, welke Pokémon is nou dichterbij? Als je de 3 Pokémon rechtsonderin ziet dan de meest linker of als je daarop klikt en er dus 9 ziet en dan degene linksboven?
Die volgorde verschilt namelijk bij mij, je zou zeggen dat die eerste 3 hetzelfde zouden moeten zijn....
Goed om te lezen, wilde net reageren dat hier ook android Lollipop draait. Fresh install is dus de trick, goed omte wetenRaven schreef op zondag 31 juli 2016 @ 12:37:
[...]
[...]
Pokémon Go geherinstalleerd, maps probleem opgelost
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq