Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:12

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mark-k schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Dan woon je denk ik vrij afgelegen, een vriend van me woont in een dorp verderop en daar spawnt ook niet veel fatsoenlijks. Hier gelukkig inmiddels wel, waaronder dus redelijk wat eevee's (niet zo sick als wat poor leno postte met zn dratini en eevee's enzo, maar gewoon een aantal per dag).
Och, Apeldoorn is de 11e plaats (gemeente) van NL qua inwoneraantal, en het stikt hier wel van de stops. Ik ben een paar keer het centrum doorgewandeld waarbij ik 80% aan pidgey's en rattata's oppik. Ik doe dit niet bepaald dagelijks dus het kan daar aan liggen, maar ik had wat meer variatie gehoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
gwystyl schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:42:
[...]

Och, Apeldoorn is de 11e plaats (gemeente) van NL qua inwoneraantal, en het stikt hier wel van de stops. Ik ben een paar keer het centrum doorgewandeld waarbij ik 80% aan pidgey's en rattata's oppik. Ik doe dit niet bepaald dagelijks dus het kan daar aan liggen, maar ik had wat meer variatie gehoopt.
Je bent de enige niet hoor. Hier in Maastricht ook doorgaans weinig variatie. Stadspark zit vol stops maar ook daar met lures vooral dezelfde 15 ofzo pokemon. En bij mijn weten geen nest locaties in de hele stad.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
HeatWave schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:06:
[...]

Ja, dat kan idd niet met een iPhone :').

App verbruikt geen moer, speel al sinds dag 1, 196MB aan data.
Kan ook met een iPhone hoor.
Instellingen => Mobiel netwerk.
Zie je per app wat deze heeft gebruikt sinds start van periode.
Bij mij staat de teller van pogo (en gebruikte hem voor de NL release) pas op 207MB.

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Nephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Je bent de enige niet hoor. Hier in Maastricht ook doorgaans weinig variatie. Stadspark zit vol stops maar ook daar met lures vooral dezelfde 15 ofzo pokemon. En bij mijn weten geen nest locaties in de hele stad.
Nou als ik met PV in Maastricht kijk zie ik toch meer dan genoeg variatie. Niet in een bereik van 2 straten nee, maar hier moet ik ook de hele stad door voor de verschillende pokemon (actually, stad plus 2 aanliggende dorpen). Gewoon eens iets verder gaan dan je eigen wijk scheelt al een hoop.

En natuurlijk kom je veel crap tegen, dat komt iedereen, maar als je maar gewoon rond dezelfde plek blijft dan blijf je inderdaad ook alleen zooi vinden. Kijk gewoon eens een tijdje op PV, dan vind je vanzelf wel wat interessante plekken in de buurt.

[ Voor 16% gewijzigd door mark-k op 30-07-2016 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
[...]

Op mijn werk zijn er vier plaatsen waar constant gespawned wordt. Uiteraard enkel inde pauzes wordt er gekeken :)

btw, je sig: er staat verbuik van je auto ;)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:16
[...]

Mis er nog 1, in Apeldoorn :)
Op zich is alles er wel te vinden, maar je moet dus ongenadig veel mazzel hebben, als je geen Pokevision oid gebruikt. Da's wel een nadeel van Pokemon Go.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

mark-k schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:56:
[...]

Nou als ik met PV in Maastricht kijk zie ik toch meer dan genoeg variatie. Niet in een bereik van 2 straten nee, maar hier moet ik ook de hele stad door voor de verschillende pokemon (actually, stad plus 2 aanliggende dorpen). Gewoon eens iets verder gaan dan je eigen wijk scheelt al een hoop.

En natuurlijk kom je veel crap tegen, dat komt iedereen, maar als je maar gewoon rond dezelfde plek blijft dan blijf je inderdaad ook alleen zooi vinden. Kijk gewoon eens een tijdje op PV, dan vind je vanzelf wel wat interessante plekken in de buurt.
matthijst schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:05:
[...]

Mis er nog 1, in Apeldoorn :)
Op zich is alles er wel te vinden, maar je moet dus ongenadig veel mazzel hebben, als je geen Pokevision oid gebruikt. Da's wel een nadeel van Pokemon Go.
Misschien ben ik gewoon niet fanatiek genoeg, ik ga er niet elke avond op uit om van alles te vangen. Als ik toevallig naar de winkel moet of om een andere reden naar buiten moet pak ik nu vaak de fiets en fiets langzaam met een omweggetje om wat stops mee te pakken en mijn eieren uit te laten komen. Ik heb onderweg alleen niet de hele tijd PV aan staan en spring ook niet op van de bank als er 1500m verderop een Eevee spawnt.
Als ik in andere plaatsen ben heb ik PoGo vaak ook wel even aan staan maar ik probeer af en toe ook sociaal te doen en niet de hele tijd als een zombie naar mijn telefoon te staren.
Jump schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:59:
[...]

Op mijn werk zijn er vier plaatsen waar constant gespawned wordt. Uiteraard enkel inde pauzes wordt er gekeken :)

btw, je sig: er staat verbuik van je auto ;)
In de auto heb ik PoGo af en toe aan staan om wat hatch-meters te sprokkelen in de bebouwde kom, maar ik pak dan geen stops en al helemaal geen overstekende Pokémons

[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 30-07-2016 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
gwystyl schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:12:
af en toe aan staan om wat hatch-meters te sprokkelen in de bebouwde kom, maar ik pak dan geen stops en al helemaal geen overstekende Pokémons
Hij doelt op de typo: verbuik ipv verbruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:28
Ik ben eigenlijk wel benieuwd na hoeveel mensen er cheaten. Vandaar een anonieme poll zodat mensen gewoon eerlijk kunnen zijn zonder dat mensen een antwoord aan een user kunnen linken

Poll: Cheat jij in Pokemon Go? (Anonieme poll)
Nee!
Ja (GPS Spoof)
Ja (Complete hack)
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397384&layout=1&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Laatst online: 27-07 00:10
Valt Pokevision en cosoorten ook onder cheaten? :P

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Jump schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:23:
Valt Pokevision en cosoorten ook onder cheaten? :P
Nee GPS Spoof of Complete hack app

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:05
RedHat schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:20:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd na hoeveel mensen er cheaten. Vandaar een anonieme poll zodat mensen gewoon eerlijk kunnen zijn zonder dat mensen een antwoord aan een user kunnen linken

Nee!
Ja (GPS Spoof)
Ja (Complete hack)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik mis: een beetje, PokéVision

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

matthijst schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Hij doelt op de typo: verbuik ipv verbruik :)
Oh verrek. Dat staat er serieus al een jaar of wat denk ik. Misschien met veranderen van auto ook een typo meeveranderd O-)
Ik dacht dat het een hint was om wat spawnplekken met PV in de aanslag af te gaan.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
RedHat schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:24:
[...]

Nee GPS Spoof of Complete hack app
Aha, dus al die Pokevisionspelers stoppen met het gebruik zodra de drie-stapjes bug opgelost is?
:D

En dan weer lekker doelloos door de stad kruisen?
Lijkt me idd dat er een derde optie nodig is in de poll...

[ Voor 18% gewijzigd door matthijst op 30-07-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
matthijst schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:30:
[...]

Aha, dus al die Pokevisionspelers stoppen met het gebruik zodra de drie-stapjes bug opgelost is?
:D
Is voor de Poll nu nog niet van toepassing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen idee of dit al gepost is maar blijkbaar zijn met de nieuwe update diverse pokemon wat zwakker of sterker gemaakt.

Het gaat dan om de strenght van de base en special moves.

https://m.reddit.com/r/Th...web_redirect&compact=true

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:33:
Geen idee of dit al gepost is maar blijkbaar zijn met de nieuwe update diverse pokemon wat zwakker of sterker gemaakt.

Het gaat dan om de strenght van de base en special moves.

https://m.reddit.com/r/Th...web_redirect&compact=true
Alle aanvallen zijn veranderd, is al besproken ja. Maar het is dus niet alleen Vaporeon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Mission Accomplished :)
En lol is er gelijk vanaf.
Alhoewel ik denk ik de reddit jacht op ditto ga joinen.

Om gelijk wat vragen te beantwoorden:
- Nee geen location spoof ofzo, heb ook geen jailbreak
- Ja, wel Pokevision gebruikt na de 120 Pokemon omdat ik gericht wilde vangen en de lol ervan was met alle pidgeys en rattatas
En had geen zin om 10 rondjes te lopen omdat stappenradar niet werkt.
- Location only pokemon gevangen met behulp van real life en internet vrienden door mijn account te geven.
Resultaat:
Done

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 30-07-2016 23:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Deze post is echt een aanrader over de nieuwe attacks:

https://m.reddit.com/r/Th...go_full_moveset_rankings/

Blijkt dat Pokémon als Charizard en Venusaur nog beter zijn dan gedacht. Hun hoge attack waardes x Charge Moves zijn daardoor sterker dan Vaporeon en Snorlax.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D2FValinor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:51:

Om gelijk wat vragen te beantwoorden:
- Nee geen location spoof ofzo, heb ook geen jailbreak
- Ja, wel Pokevision gebruikt na de 120 Pokemon omdat ik gericht wilde vangen en de lol ervan was met alle pidgeys en rattatas
En had geen zin om 10 rondjes te lopen omdat stappenradar niet werkt.
- Location only pokemon gevangen met behulp van real life en internet vrienden door mijn account te geven.
Resultaat:
[afbeelding]
Heel nice!

Mag ik vragen hoe je dit zo snel voor elkaar heb gekregen? Wat voor locaties ben je bijvoorbeeld geweest.
Ik kom zoveel Pokemon nooit tegen, en van een heel aantal heb ik er slechts pas één gezien en gevangen.
Met PokeVision schiet ik ook helemaal niets op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
D2FValinor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:51:
Netjes! Verwacht het na 145 ook niet veel meer te spelen, maar heb dan toch 3 weken bijna nonstop lol gehad aan het spel :D
Nu wachten op december, dan komen er een lading nieuwe dacht ik.

Hoe zonder GPS spoof (daar heb je overigens geen jailbreak voor nodig)?
Met de auto als een gek de stad door gecrosst als er op PV een spawn te zien was?

[ Voor 15% gewijzigd door matthijst op 31-07-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Verwijderd schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:02:
[...]

Heel nice!

Mag ik vragen hoe je dit zo snel voor elkaar heb gekregen? Wat voor locaties ben je bijvoorbeeld geweest.

Ik kom zoveel Pokemon nooit tegen, en van een heel aantal heb ik er slechts pas één gezien en gevangen.

Met PokeVision schiet ik ook helemaal niets op.
Was natuurlijk vanaf het begin al aan het spelen.
Voornamelijk in Den Haag gevangen. Tot de 100 pokemon is daar best goed te doen.
Scheveningen en Kijkduin mooie plekken tijdens lure parties en in de avond. Amsterdam en Rotterdam kom ik vaak.
Daarnaast nog dag/dagjes in Brusssel, Parijs en London geweest. Had wel geluk dat de game-release in deze periode was.
Ik schrijf nog wel een wat uitgebreider stukje met waar ik wat ben tegengekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Vandaag in het Warande park in Brussel geweest.

https://imgur.com/gallery/XtWjP

Daar zat dus geen enkele toerist bij. Mijn doel was een powerbank te gaan halen in de Media Markt, maar deze mensen hadden die allemaal opgekocht.

Daar stonden dus 3 pokéstops naast elkaar en er hingen lures aan. In dat park mijn eerste 7 eevee's gevangen net eentje te weinig om te evolven, maar ben dan nog maar level 16. Van level 12 naar 16 gegaan vandaag met zo een 100 pokemons uit de buurt van het park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16:20
Eventjes een dagje Efteling.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CooZwcGW8AAV5GJ.jpg:large

Pokestops, Pokestops everywhere.
Ook tijdens het wachten best wat leuk spul weten te bemachtigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baba420
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06:25
Sinds er jailbreak is en ik op de hoogte ben van bepaalde poké tweaks is de lol er snel van af :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
baba420 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:27:
Sinds er jailbreak is en ik op de hoogte ben van bepaalde poké tweaks is de lol er snel van af :(
Dat lijkt mij ook inderdaad. Pokémon Go Radar (Pebble versie van PokéVision) is wel een heel nuttige toevoeging trouwens. Leuker dan PokéVision eigenlijk omdat je niet exact ziet waar een Pokémon zit maar alleen de afstand en ongeveer de richting. Zo voelt het weer als Pokémon jagen, niet Pokémon ophalen. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Nephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Er spawnen dagelijks meerdere Magmars op/rondom de golfbaan op de Dousberg, er spawnen veel Machops en Geodudes rondom de Geusselt, Hitmonchan/Lickitung (en meer vrij unieke pokemon hier) spawnen op de St Pietersberg (op de hoogte van het restaurant), Diglett vind ik altijd op het stuk park naast plein 92, Rhyhorn spawnt vaak iets links van het ziekenhuis en sinds de map update spawnen er hier in het centrum rond de Jeker opvallend veel Squirtles :D

Vond zelf ook dat er heel weinig variatie is hier, maar na enkele dagen pokevision.com spammen heb ik veel interessants gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:35:
[...]

Dat lijkt mij ook inderdaad. Pokémon Go Radar (Pebble versie van PokéVision) is wel een heel nuttige toevoeging trouwens. Leuker dan PokéVision eigenlijk omdat je niet exact ziet waar een Pokémon zit maar alleen de afstand en ongeveer de richting. Zo voelt het weer als Pokémon jagen, niet Pokémon ophalen. :D
Enige nadeel is dat je er een pebble watch voor nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
spocy schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:53:
[...]

Enige nadeel is dat je er een pebble watch voor nodig hebt :+
Nee dat is een voordeel. De Pebble is natuurlijk de Tweakers' Smart Watch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Moest net wel even lachen i.p.v. te zorgen dat er een fix komt voor de 3 step bug halen ze het er maar helemaal uit :s Geen voetstapjes meer en je kan ook geen pokemon meer selecteren uit de nearby list.

Edit: 0.31 update

[ Voor 4% gewijzigd door revertive op 31-07-2016 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:00:
Moest net wel even lachen i.p.v. te zorgen dat er een fix komt voor de 3 step bug halen ze het er maar helemaal uit :s Geen voetstapjes meer en je kan ook geen pokemon meer selecteren uit de nearby list.
ja dat verhaal begint wel een beetje kansloos te worden inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:00:

Edit: 0.31 update
Ik snap niet wat mensen hier niet aan snappen.. Het is of:
1) De tracker is zo bugged dat het op dit moment niet te repareren valt. in dat geval doen ze er goed aan om de huidige kapotte tracker er uit te halen aangezien niemand er wat aan heeft dat die er op dit moment in zit. Als dit het geval is zal hij zsm terug komen zodra ze het gefixt hebben. (Ook al kan dit meer dan een maand duren)
2) Ze een hele goede reden hebben om deze er volledig uit te gooien.

Er zitten daar zo veel grote namen die zo veel ervaring hebben in dit soort games. Iedereen zit ze online maar een beetje af te branden alsof het idioten zijn die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Het enige wat Niantic in mijn ogen verkeerd doet is niet communiceren. Als ik kijk naar de developers van Rocket League die bijvoorbeeld op Reddit erg actief zijn. Zij gooiden laatst een topic online waarin ze meerdere suggesties van features die iedereen zag zitten de grond inboorden en uitlegden waarom dat niet ging werken. Iedereen snapt dan waarom het niet kan en heeft er vervolgens vrede mee. Als Niantic dit nou ook eens zou doen dan zouden er een stuk minder boze spelers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:59:
[...]

Nee dat is een voordeel. De Pebble is natuurlijk de Tweakers' Smart Watch...
Tja maar ik heb der geen, en wil ook pokemon vangen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 13:18
Cwookie schreef op zondag 31 juli 2016 @ 01:13:
[...]
Het enige wat Niantic in mijn ogen verkeerd doet is niet communiceren. Als ik kijk naar de developers van Rocket League die bijvoorbeeld op Reddit erg actief zijn. Zij gooiden laatst een topic online waarin ze meerdere suggesties van features die iedereen zag zitten de grond inboorden en uitlegden waarom dat niet ging werken. Iedereen snapt dan waarom het niet kan en heeft er vervolgens vrede mee. Als Niantic dit nou ook eens zou doen dan zouden er een stuk minder boze spelers zijn.
Ze hebben dan ook een vacature voor een Global Community Manager, Pokémon GO
https://www.nianticlabs.com/jobs/ :+

Vanuit Ingress is al bekend dat communicatie naar de gebruikers / communities een punt is dat flink verbeterd zou moeten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 00:35:
[...]

Mjah. Ik heb een dubbel gevoel na vandaag in het park met die 3 pokestops die elkaar zo goed als overlappen. Al die mensen op die foto in de vorige post waren dus pokemons aan het farmen. Je hebt daar ook niet veel aan een tracker, maar met zo een battery pack en een aantal uren farmen kan je dus aardig wat levellen.

Na het farmen zou je kunnen gaan zoeken, maar door de lures kan er ook al eens wat aardigs in de buurt voorbij komen. Die trackers met die stapjes zou al bijzonder correct moeten zijn en zeer snel reageren anders kan je nooit een zeldzame pokemon ophalen op een beperkte timer of je moet geluk hebben en gezien de zware pokemons die in die gyms zitten kan je geluk wel uitsluiten.

Positief voor mij, 30km gestapt en 10km gefietst op een week tijd. Ik moest dringend wat meer bewegen en in die zin ben ik blij met het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
[...]

Ik snap niet wat mensen hier niet aan snappen.. Het is of:
1) De tracker is zo bugged dat het op dit moment niet te repareren valt. in dat geval doen ze er goed aan om de huidige kapotte tracker er uit te halen aangezien niemand er wat aan heeft dat die er op dit moment in zit. Als dit het geval is zal hij zsm terug komen zodra ze het gefixt hebben. (Ook al kan dit meer dan een maand duren)
2) Ze een hele goede reden hebben om deze er volledig uit te gooien.

Er zitten daar zo veel grote namen die zo veel ervaring hebben in dit soort games. Iedereen zit ze online maar een beetje af te branden alsof het idioten zijn die geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

De tracker werkte gewoon toen het spel nog niet in zoveel landen vrijgegeven was dus iets zegt me dat het uitgezet is om served load te verminderen zoals al heel wat mensen hier op tweakers hebben gezegd. En wat deden ze bij Niantic toen er server problemen begonnen op te treden, de tracker uitschakelen (en nou zelfs uit de game verwijderen) en het spel in nog meer landen uitgeven zodat de servers nog meer spelers moest verwerken. Dus als ze zoveel ervaring hadden dan zouden ze wel verstandig genoeg zijn om de uitrol in nieuwe landen te vertragen zodat ze tijd hebben om hun infrastructuur te verbeteren i.p.v. features uit te schakelen. Ik snap dat het een bedrijf is en dat ze geld willen verdienen maar het had ook anders gekund.

En over de communicatie daar valt zeker veel te verbeteren want nou bestaat die eigenlijk niet, en juist daarom is het ook niet zo moeilijk om te verklaren waarom mensen het niet snappen aangezien het bedrijf het zo geheim houd waarom die tracker uit staat.

Begrijp me niet verkeerd het spel is leuk en verslavend maar het bedrijf erachter maakt er een spelletje van om problemen onder de tafel te willen schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 02:41:
[...]

De tracker werkte gewoon toen het spel nog niet in zoveel landen vrijgegeven was dus iets zegt me dat het uitgezet is om served load te verminderen zoals al heel wat mensen hier op tweakers hebben gezegd. En wat deden ze bij Niantic toen er server problemen begonnen op te treden, de tracker uitschakelen (en nou zelfs uit de game verwijderen) en het spel in nog meer landen uitgeven zodat de servers nog meer spelers moest verwerken. Dus als ze zoveel ervaring hadden dan zouden ze wel verstandig genoeg zijn om de uitrol in nieuwe landen te vertragen zodat ze tijd hebben om hun infrastructuur te verbeteren i.p.v. features uit te schakelen. Ik snap dat het een bedrijf is en dat ze geld willen verdienen maar het had ook anders gekund.

En over de communicatie daar valt zeker veel te verbeteren want nou bestaat die eigenlijk niet, en juist daarom is het ook niet zo moeilijk om te verklaren waarom mensen het niet snappen aangezien het bedrijf het zo geheim houd waarom die tracker uit staat.

Begrijp me niet verkeerd het spel is leuk en verslavend maar het bedrijf erachter maakt er een spelletje van om problemen onder de tafel te willen schuiven.
Ze staan onder druk ...
http://time.com/4405292/rio-mayor-pokemon-go-olympics/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
[...]

Ik snap niet wat mensen hier niet aan snappen..
Funtionaliteit verwijderen omschrijf je niet als fix. That's all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Darkangle schreef op zondag 31 juli 2016 @ 03:31:
[...]

Funtionaliteit verwijderen omschrijf je niet als fix. That's all.
Het zijn ook release notes en dat zijn niet alleen fixes maar ook gewijzigde functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Laatst online: 22-09-2023
Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 03:33:
[...]

Het zijn ook release notes en dat zijn niet alleen fixes maar ook gewijzigde functionaliteit.
Ik snap dit prima als dev van een heel bekend product ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09 20:19
Hmmm blijkbaar is er iets van een glitch, ben mijn 100% lapras kwijt en ook een hoge snorlax. Ik had ze renamed, wou ze poweruppen. Boem gone, nergens meer terug te vinden. Like dafuq?

Schijnbaar gebeurt dit bij meer mensen :
''You prabably did this when the servers were crashing so it didnt register the new pokemon(evolved pokemon0 just registered the removal of the base pokemon.''

gg servers, thanks once again :?

[ Voor 39% gewijzigd door rolandos582 op 31-07-2016 05:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
ParaNoiMia schreef op zondag 31 juli 2016 @ 02:10:
[...]

Ze hebben dan ook een vacature voor een Global Community Manager, Pokémon GO
https://www.nianticlabs.com/jobs/ :+

Vanuit Ingress is al bekend dat communicatie naar de gebruikers / communities een punt is dat flink verbeterd zou moeten worden
Het probleem is dat Pokémon GO gewoon ingress met een sausje is. En ingress was
'broken" door alle cheaters en Pokémon GO idem.

Ze hadden Pokémon GO als een MM AR RPG moeten behandelen. Dus dat je gepaalde pokemon's gekoppeld aan je level zou moeten zien. Misschien zelfs beginnens gebieden en vervolg gebieden. En als je toch bezig bent kan je zelfs quests toevoegen zoals de Missions.

Het grootste probleem is dat programmeurs niet de mogelijkheden van AR zien en weten toe te passen. Het is toch al een beetje het tijdperk van gebrek aan fantasie met alle sequels en copy-cats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Alweer een week niet meer aangeraakt dit spel, ik ga mijn gameboy wel weer afstoffen want voor mij is de hype voorbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:04
DutchCrownNL schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 18:10:
Dat gezegd hebbende, mijn Dragonite staat nu al langer dan 24 uur in een gym oOo
Ik verbaas mij nog steeds over 1 van mijn gyms; een +- CP900 Golbat die ergens al meer dan een week zit! :p is niet echt moeilijk te verslaan en zit ook niet op een onbereikbare plek ofzo..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

schaapiej schreef op zondag 31 juli 2016 @ 08:12:
[...]

Ik verbaas mij nog steeds over 1 van mijn gyms; een +- CP900 Golbat die ergens al meer dan een week zit! :p is niet echt moeilijk te verslaan en zit ook niet op een onbereikbare plek ofzo..
Ik merk hier ook dat de gym activiteit minder is in de buurt. Zit al 5 a 6 dagen in 2 gyms, die normaal wel vaker van kleur veranderde.

Gisteren trouwens in Sonsbeekpark in Arnhem gezet, 3 stops naast elkaar met continu Lures er op, gaat erg hard daar dan. Zelfs nog een Onix en een Lickytung gevonden. :) (Daar verandert de gym wel elke 5 minuten van kleur.)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-09 20:24
Wel fijn dat je na de update niet meer per ongeluk op transfer kunt drukken.
En eindelijk kun je je char. Aanpassen

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

FitzChevalric. schreef op zondag 31 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Het grootste probleem is dat programmeurs niet de mogelijkheden van AR zien en weten toe te passen. Het is toch al een beetje het tijdperk van gebrek aan fantasie met alle sequels en copy-cats.
AR, dat is toch het eerste dat je uit zet in Pokemon Go? 8)7

Maar ik denk niet dat de game het tot kerst volhoudt zonder forse updates. Maar ik ga zo nog wel even een rondje wandelen, omdat het nog best leuk is. Denk dat gebruikers van o.a. Pokevision iets eerder klaar ermee zijn, omdat je dan al weet of het zinloos is om erop uit te gaan. De Nearby functie had al weer moeten werken voor de replayability.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

FitzChevalric. schreef op zondag 31 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Het probleem is dat Pokémon GO gewoon ingress met een sausje is. En ingress was
'broken" door alle cheaters en Pokémon GO idem.

Ze hadden Pokémon GO als een MM AR RPG moeten behandelen. Dus dat je gepaalde pokemon's gekoppeld aan je level zou moeten zien. Misschien zelfs beginnens gebieden en vervolg gebieden. En als je toch bezig bent kan je zelfs quests toevoegen zoals de Missions.

Ze zullen zeker wat in gaan bouwen tegen cheaters. Maar het doordat iedereen een pokemon ergens ziet krijg is juist die hele flashmob achtige hype ontstaan. Dus ik denk dat ze het kleine percentage cheaters nu voor lief nemen, en ze zich focussen op meer content en het spel aantrekkelijker maken voor sponsors.

Maar dat nearby fiasco is ook een bak crap. Iemand had er hier over dat er grote namen aan de software werken... Da's leuk maar als je het spel eerlijk speelt, dus zonder bijv pokevision is het gewoon een dom pokemon grindspel. Dat gaat na een lvl of 15 wel hard vervelen.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
revertive schreef op zondag 31 juli 2016 @ 02:41:
[...]
Als je dat oprecht denk dan snap je er helemaal niets van en behoor je precies tot de groep waar ik het in m'n eerste bericht over had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:54

DropjesLover

Dit dus ->

Hmmm Pokevision is down :/

Weet iemand nests in Utrecht?
Ik weet alleen dat er geregeld een Scyther spawned (spawnede) bij de Tuindorpkerk.

Met 0.31.0 zijn wel wat dingen doorgevoerd zeg, waaronder:
  • Aanpassen aanvalskracht / dps ratings
  • een hoop dingen hebben een extra sub-menu gekregen. Alleen waarom dat transfer en favorite nu bij elkaar zit snap ik niet.
  • Het kaartje (dat disabled was) onder elke pokemon hebben ze geheel uitgehaald.
  • Animaties lijken soepeler te lopen, renderen ietsje anders lijkt het
  • Afstand van eieren wordt beter bijgehouden ( *O* aan GPS wander vanuit mn huiskamer in 1 avond 1,5km halen *O* )
Alleen waarom mijn cp1172 (90%) Jolteon nog bijna dood getrapt wordt door een cp851 Goldduck snap ik niet :/

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Nu online
Ik heb laatst een Grimer gevangen. Elke keer als ik die nu probeer te openen (om te transferen) loopt de app vast :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 20:30
DropjesLover schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:17:
Hmmm Pokevision is down :/

Weet iemand nests in Utrecht?
Ik weet alleen dat er geregeld een Scyther spawned (spawnede) bij de Tuindorpkerk.

Met 0.31.0 zijn wel wat dingen doorgevoerd zeg, waaronder:
  • Aanpassen aanvalskracht / dps ratings
  • een hoop dingen hebben een extra sub-menu gekregen. Alleen waarom dat transfer en favorite nu bij elkaar zit snap ik niet.
  • Het kaartje (dat disabled was) onder elke pokemon hebben ze geheel uitgehaald.
  • Animaties lijken soepeler te lopen, renderen ietsje anders lijkt het
  • Afstand van eieren wordt beter bijgehouden ( *O* aan GPS wander vanuit mn huiskamer in 1 avond 1,5km halen *O* )
Alleen waarom mijn cp1172 (90%) Jolteon nog bijna dood getrapt wordt door een cp851 Goldduck snap ik niet :/
Is de update al officieel uit of heb je hem als apk binnengehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Sjurm schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:22:
[...]

Al in de store gekeken? (Had je vraag snel kunnen beantwoorden.)

Maar hij is officieel uit.

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
[...]

Ik zag net in de Android Store dat er een update was (gisteren nog niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Las zojuist op twitter dat de servers van PV zijn geblokkeerd van PoGo.
Hopelijk een fake bericht:)

Cons:::BB4E

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rpower18
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

Kleine percentage cheaters? Haha. Sorry maar dat is echt te naïef. Die poll die loopt daar geloof ik ook niks van. Wss is het eerder 60-70 % die gps spooft.

Als ik buiten rondloop om gyms over te nemen. Zie ik nooit mensen bij de gym en toch worden ze meteen binnen een paar minuten weer overgenomen. En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?

Zo... Dat moest er even uit sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Dan was mijn constatering van tenminste 20% te weinig tracking op eieren dus niet een incident, aangezien dat nu gefixt moet zijn. Wel een nadeel, nu voel ik de drang om zo weer met 3 devices op pad te gaan om te testen ;)

Jammer dat Nearby in deze update niet opgelost is, dat is echt noodzakelijk om de game op zichzelf te doen staan. Maar dat zullen ze zelf ook weten, dus waarschijnlijk is het lastig om dit te fixen zonder teveel server load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?
Account sharing zal ook wel tegen de regels zijn.

Wat ik wel las was wel interessant; als je genoeg egg broed machines koopt dan kun je flink wat eieren uit lopen per dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

Battery saver ook weg? Kan het in de iOS versie niet meer terugvinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
JamesB009 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:23:
[...]

Al in de store gekeken? (Had je vraag snel kunnen beantwoorden.)

Maar hij is officieel uit.
Letterlijk tussen mijn vorige bericht en nu is hij voor mij ook beschikbaar inderdaad. Net stond enkel nog die 'minor text fixes' als update beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Sjurm schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:28:
[...]

Letterlijk tussen mijn vorige bericht en nu is hij voor mij ook beschikbaar inderdaad. Net stond enkel nog die 'minor text fixes' als update beschikbaar
Ah, oke :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

[...]

Auto update vanuit de store gekregen ja.

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:53
PBP schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:28:
Battery saver ook weg? Kan het in de iOS versie niet meer terugvinden
Bij Android is hij er nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Prettig die update! Alles werkt een stuk vloeiender en mijn Pokedex werkt eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:58

PBP

Anton.net schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:36:
[...]

Bij Android is hij er nog steeds
Er was wel een bug bij de batterysaver. Soms reageerde het scherm niet meer nadat je scherm weer aansprong. Ipv het te fixen verwijderen ze allemaal functies blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Nu online
Sjurm schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:37:
Prettig die update! Alles werkt een stuk vloeiender en mijn Pokedex werkt eindelijk.
Dat laatste viel mij ook net op, lang leve android!

Drowzee en Grimer lieten de game steeds vast lopen. Heb ze aangeklikt en toen snel getransfered via het menu in de nieuwe versie, dus nu ben ik ze kwijt. Lag volgens mij aan de achtergrond (psychic) waarop de app bij mij vast liep :( Motorola met 2GB RAM

In de weken hiervoor nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
tweakerdennis schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:39:
[...]

Dat laatste viel mij ook net op, lang leve android!

Drowzee en Grimer lieten de game steeds vast lopen. Heb ze aangeklikt en toen snel getransfered via het menu in de nieuwe versie, dus nu ben ik ze kwijt. Lag volgens mij aan de achtergrond (psychic) waarop de app bij mij vast liep :( Motorola met 2GB RAM

In de weken hiervoor nooit gebeurd
Hier Moto G met 1GB RAM 8)7 . Animaties heeft mn telefoon weinig zin in, maar dat werkt nu beter. Bij lvl 5 maar direct even een battle getest in een gym of het wat dat betreft waard bleef om de game te spelen en dat liep tot mijn verrassing perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Naar mijn idee staat de camera voor de pokemon nu iets meer vanaf boven. Eerst stond je er recht voor. Ik hoef ook minder hard/ver te gooien voordat ik de pokemon raak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

vinom schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:46:
Naar mijn idee staat de camera voor de pokemon nu iets meer vanaf boven. Eerst stond je er recht voor. Ik hoef ook minder hard/ver te gooien voordat ik de pokemon raak.
Ik gooi er consequent er overheen :')

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
RedHat schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:20:

Nee!
Ja (GPS Spoof)
Ja (Complete hack)
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik heb een account waarbij op zo rond levl 18 met een GPS-hack ben gaan kijken in de betere plekken op de wereld :P. En een recentere lvl13 die puur natuur is.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Grmbl geen battery saver meer dus op hooop van zegen je telefoon op de kop in je zak doen met een actief scherm. Lekker handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mx. Alba schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:54:
Grmbl geen battery saver meer dus op hooop van zegen je telefoon op de kop in je zak doen met een actief scherm. Lekker handig.
Nouja, bij mij kaaide ie m vast elke keer na het uit battery saver mode komen :/

Hm wat is er met Pokevision? Ik kan geen nieuws erover vinden? (Dat t geblokkeerd zou zijn?)

En ik zie voor t eerst een Diglet in de nearby :'(

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 31-07-2016 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Battery saver zette effectief toch alleen het scherm op donker, maar deed bij mij weinig voor de touch features

Niantic heeft best de nodige opties om cheats op te sporen. Beetje datamining en je kan denkelijk de patronen zo terugvinden. Het hoeft niet live, dat kan ook achteraf.

Zo maar wat ideeen die me te binnen schieten

- Users die alleen rond een actieve rare pokemon opduiken en weer verdwijnen
- Te snel reizen (die lat ligt erg hoog nu)
- Als de location API dat laat zien: mismatch tussen de lokatie van WiFi/GSM en GPS, evt in combo met het verplichten van bepaalde settings
- Afwijken van de norm.

Hang daar een punten systeem aan, en je vist de grootste overtreders er zo uit. Ik heb niet de illusie dat je het 100% kan tegenhouden, maar net als met hacken hou je wel de scriptkiddies buiten de deur.

[ Voor 91% gewijzigd door ijdod op 31-07-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
ijdod schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:59:
Battery saver zette effectief toch alleen het scherm op donker, maar deed bij mij weinig voor de touch features
De in-game touch functies waren wel uitgeschakeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 23:51:
Deze post is echt een aanrader over de nieuwe attacks:

https://m.reddit.com/r/Th...go_full_moveset_rankings/

Blijkt dat Pokémon als Charizard en Venusaur nog beter zijn dan gedacht. Hun hoge attack waardes x Charge Moves zijn daardoor sterker dan Vaporeon en Snorlax.
Ok, van die spreadsheet snap ik dus geen ene kloot hoe ik dat moet lezen.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Hmm net de autoupdate gehad en lijkt inderdaad wat soepeler te werken. Jammer dat pokevision down is, en je niet meer een pokemon kan selecteren uit de nearby-list.. Heb namelijk -ergens- een Primeape zitten |:(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Rpower18 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 09:25:
Kleine percentage cheaters? Haha. Sorry maar dat is echt te naïef. Die poll die loopt daar geloof ik ook niks van. Wss is het eerder 60-70 % die gps spooft.

Als ik buiten rondloop om gyms over te nemen. Zie ik nooit mensen bij de gym en toch worden ze meteen binnen een paar minuten weer overgenomen. En dan de mensen die beweren alle Pokemons gevangen te hebben... Zogenaamd overal op de wereld vrienden hebben die op je account inloggen en de hele stad gaan doorzoeken voor een tauros zeker? Geloof je het zelf?

Zo... Dat moest er even uit sorry.
Wat?
Volgens mij ken jij de doelgroep niet echt achter deze game. Alsof GPS-spoofen zo makkelijk is en dat iedereen uberhaupt begrijpt wat GPS-spoofen is. 60 tot 70% is echt enorm overdreven. Denk veel minder dan 10% die zich met dat soort dingen bezighoudt. Misschien zelfs maar 1 procent of nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-09 11:14

Techrvw

https://techrvw.com/ | TikTok

Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:11:
[...]

Wat?
Volgens mij ken jij de doelgroep niet echt achter deze game. Alsof GPS-spoofen zo makkelijk is en dat iedereen uberhaupt begrijpt wat GPS-spoofen is. 60 tot 70% is echt enorm overdreven. Denk veel minder dan 10% die zich met dat soort dingen bezighoudt. Misschien zelfs maar 1 procent of nog minder.
Minder dan 1% is ook een beetje weinig. Het wordt veel gedaan, want het kan (denk ik) makkelijker op Android, maar het is ook zeker mogelijk op Apple. Waarom je het zou doen, geen idee, maar het wordt veel gedaan.

https://techrvw.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
Roboafca schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Minder dan 1% is ook een beetje weinig. Het wordt veel gedaan, want het kan (denk ik) makkelijker op Android, maar het is ook zeker mogelijk op Apple. Waarom je het zou doen, geen idee, maar het wordt veel gedaan.
Ja maar wat is veel? Er zijn weet ik hoeveel honderden miljoenen die dit spelen, veelal ook pubers en ouders met hun kinderen. Ook veel vrouwen die normaal niet dit soort games spelen en Pokemon uberhaupt nooit gekeken hebben, net als de nieuwe 'oudere jongeren' boven de 30. Niet iedereen is een tweaker die elke dag dit forum leest en zich met dat soort dingen bezighoudt. Het aantal cheaters e.d. wordt altijd overdreven op fora omdat daar een bepaald type speler rondhangt die er veel vanaf weten en misschien wel iemand kent die ook cheat (en dus zal iedereen het wel doen).
Ik geloof weinig van die aantallen en 60-70% is echt totaal onrealistisch.

[ Voor 7% gewijzigd door Grotman op 31-07-2016 10:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
Het is niet moeilijk, maar de meest voor de hand liggende oplossing op Android wordt door de PoGo app gedetecteerd. Je moet dus bewust op zoek gaan naar opties op dat te omzeilen; dat is niet langer triviaal. Dat maakt het teveel werk voor het merendeel van de spelers, mijns inziens. Dan is ook nog het punt dat niet iedereen die het een keer gedaan heeft, het structureel doet. In mijn vriendenkring zijn de meesten technisch er toe in staat, hebben we (volgens eigen zeggen) maar een paar het uberhaupt geprobeerd, en niet een gebruikt het structureel.

[ Voor 36% gewijzigd door ijdod op 31-07-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Leuk, nadat ik de update had geïnstalleerd moest ik ineens opnieuw inloggen en toen kon ik weer overnieuw beginnen... Zie nu weer de drie eerste Pokemon staan om te vangen ;w

Iemand een idee? App al opnieuw geïnstalleerd maar blijf op hetzelfde punt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw

Techrvw

Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Ja maar wat is veel? Er zijn weet ik hoeveel honderden miljoenen die dit spelen, veelal ook pubers en ouders met hun kinderen. Ook veel vrouwen die normaal niet dit soort games spelen of pokemon uberhaupt gekeken hebben net als oudere jongeren boven de 30 die dit ineens spelen. Niet iedereen is een tweaker die elke dag dit forum leest en zich met dat soort dingen bezighouden. Het aantal cheaters e.d. wordt altijd overdreven op fora omdat daar een bepaald type speler rondhangt die er veel vanaf weten en misschien wel iemand kent die ook cheat (en dus zal iedereen het wel doen).
Dat is ook zeker te veel, maar 1% is ook aan de lage kant hoor. Zodra je als 30 jarige vrouw of man zijnde hoort dat het mogelijk is van het vriendje van je kind, kunnen die het zo gemakkelijk installeren voor je dat je het daarna zelf ook doet. Je hebt zelf dus niet de kennis nodig om te Tweaken om het te gebruiken. Het percentage zal inderdaad lager liggen dan die 60-70%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

leonvw schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:19:
Leuk, nadat ik de update had geïnstalleerd moest ik ineens opnieuw inloggen en toen kon ik weer overnieuw beginnen... Zie nu weer de drie eerste Pokemon staan om te vangen ;w

Niet verder gaan! En de helpdesk contacten. Gelezen op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techrvw

Techrvw

Log je in met hetzelfde account? Je gmail of PGC? Anders inderdaad even de helpdesk contacteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18

Rpower18

Grotman schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Ja maar wat is veel? Er zijn weet ik hoeveel honderden miljoenen die dit spelen, veelal ook pubers en ouders met hun kinderen. Ook veel vrouwen die normaal niet dit soort games spelen en Pokemon uberhaupt nooit gekeken hebben, net als de nieuwe 'oudere jongeren' boven de 30. Niet iedereen is een tweaker die elke dag dit forum leest en zich met dat soort dingen bezighoudt. Het aantal cheaters e.d. wordt altijd overdreven op fora omdat daar een bepaald type speler rondhangt die er veel vanaf weten en misschien wel iemand kent die ook cheat (en dus zal iedereen het wel doen).
Dit is echt veel te naïef... Minder dan 10% is mij toch een beetje ongeloofwaardig. Zoals ik al zei ga eens op pad om alleen gyms over te nemen. Binnen een paar minuten ben je alles kwijt en dan staat er helemaal niemand te spelen. Ik heb tot nu toe maar een paar keer meegemaakt dat er daadwerkelijk mensen stonden te spelen bij de gyms zelf (Leeuwarden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Jezus die nieuwe update echt slecht. Transfer zit nu achter nog een menuutje.

Ipv dat ze slim zijn en pokemon kunnen locken. En meerdere pokemon tegelijk kan selecteren om in 1 keer te transferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Pokevision is offline gehaald door de makers, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van pokevision Twitter nu net:

Hey guys. We wish we had some news for you At this moment, we are respecting Niantic and Nintendo's wishes. Will keep you guys posted

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! :'(

GGVDD ^#%#%#&@&@&@ Niantic :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 15:25

Ze hebben de Google login veranderd van app login naar web login. Ik gok dat je een ander Google adres actief had met een cookie. Even doorgaan met dit account tot je kan uitloggen. Daarna opnieuw inloggen met het juiste Google account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
DeeSung schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:29:

Ipv dat ze slim zijn en pokemon kunnen locken. En meerdere pokemon tegelijk kan selecteren om in 1 keer te transferen.
Beetje naïef van je dat je een verbetering verwacht van Niantic... Na deze maand had je wel kunnen weten dat die er alleen voor snel geld zitten en niet om een goed spel af te leveren. Het verwijderen van de voetstapjes is ook weer zo simpel ergens van af maken. 'Oh het werkt niet? Dan halen we toch de hele functie weg'. Ik geloof er geen reet meer van dat ze pas 10% van het spel hebben en de rest nog komt als ze nu al shit eruit gaan slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:29:
Pokevision is offline gehaald door de makers, jammer.
Als Niantic nou even had gewacht met Pokevision te vragen offline te gaan totdat ze de radar hadden gefixt.
Aan de andere kant, Pokevision werkte gps spoofing natuurlijk wel in de hand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TroX schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:31:
[...]

Ze hebben de Google login veranderd van app login naar web login. Ik gok dat je een ander Google adres actief had met een cookie. Even doorgaan met dit account tot je kan uitloggen. Daarna opnieuw inloggen met het juiste Google account.
Dan kun je beter ff de app resetten, in plaats van mogelijk al je progress overschrijven door een aanname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
DeeSung schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:29:

Het is beter dan het was. Ik gok dat ze ergere problemen hadden dan een mass transfer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Dan kun je beter ff de app resetten, in plaats van mogelijk al je progress overschrijven door een aanname.
Ik had namelijk hetzelfde :-). Je moet een starter kiezen. Anders heb je namelijk geen menu opties om uit te loggen en app restarten helpt ook niet...

[ Voor 19% gewijzigd door TroX op 31-07-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:31:
[...]

Beetje naïef van je dat je een verbetering verwacht van Niantic... Na deze maand had je wel kunnen weten dat die er alleen voor snel geld zitten en niet om een goed spel af te leveren. Het verwijderen van de voetstapjes is ook weer zo simpel ergens van af maken. 'Oh het werkt niet? Dan halen we toch de hele functie weg'. Ik geloof er geen reet meer van dat ze pas 10% van het spel hebben en de rest nog komt als ze nu al shit eruit gaan slopen.
Hmm weetniet of ze wel een paar miljoen boze pokemon go spelers acher hun aanwillen :P. Die hun snel uitgegeven geld snel terug willen.

Mochten ze zo dom met het geld omgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Pepper92 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:32:
[...]

Als Niantic nou even had gewacht met Pokevision te vragen offline te gaan totdat ze de radar hadden gefixt.
Aan de andere kant, Pokevision werkte gps spoofing natuurlijk wel in de hand...
Denk dat er nu nog meer GPS spoofing komt, juist dat brakke gedoe van Niantic werkt het in de hand. Rond de release werkte het hele spel nauwelijks, kon je elke keer thuis alles op slot doen, een stuk gaan lopen, om vervolgens weer om te kunnen draaien omdat het vangen en de radar niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:50
Meh, zonder Pokevision of nearby functie is het spel een stuk minder leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:26
Lekker dan nu Pokevision down is EN de ingame radar niet werkt. Dus enkel en alleen nog random spul kunnen vinden :(

Fix dan die radar lekker... Zo kan ik hier alleen Pidgeys en Rattata's vinden :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik focus me nu alleen nog op de eieren. En als ik onderweg wat tegenkom dan is dat mooi meegenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-09 20:09
mark-k schreef op zondag 31 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Denk dat er nu nog meer GPS spoofing komt, juist dat brakke gedoe van Niantic werkt het in de hand. Rond de release werkte het hele spel nauwelijks, kon je elke keer thuis alles op slot doen, een stuk gaan lopen, om vervolgens weer om te kunnen draaien omdat het vangen en de radar niet werkt.
Maar snel van pokemon naar pokemon switchen en specifiek achter zeldzame pokemon aan gaan werkt niet meer. Met GPS spoofing moet je nu ook gewoon rustig 'rondlopen' en zoeken.
Pagina: 1 ... 52 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator