Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Hmm, ik zit hier met een Magikarp met een IV waarde van tussen de 93 en 96%
Is het wijsheid om verder te zoeken of gewoon gelijk evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Eximius schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:43:
Hmm, ik zit hier met een Magikarp met een IV waarde van tussen de 93 en 96%
Is het wijsheid om verder te zoeken of gewoon gelijk evolueren?
CP ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
Van de Karp? 133

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Klinkt niet verkeerd. Kost nog wel de nodige power ups. Maar dan heb je wel een mooie gyarados nu al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeer de IV calculator van de topic warning, maar krijg bij alles wat ik doe
No combinations found for those entries.

Ik heb net een cp 312 Seal gevangen, 60HP, 1000 Dust
ben wel benieuwd.

Sowiso wil ik wel eens kijken wat ik heb gevangen :)

En wat laat Pokevision nou precies zien ? die laat niet alle pokemons zien toch ? ik heb in een straal van 200 meter van mn huis ofzo geen pokemon en zie er af en toe enkele.
Ik kom ze inderdaad ook niet in overvloed tegen als ik hier rond loop :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Dit is zo'n moment waarop ik in de auto zou springen als ik n'et iets fanatieker zou zijn...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SsUcApG.png

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:29:
Ik probeer de IV calculator van de topic warning, maar krijg bij alles wat ik doe
No combinations found for those entries.

Ik heb net een cp 312 Seal gevangen, 60HP, 1000 Dust
ben wel benieuwd.

Sowiso wil ik wel eens kijken wat ik heb gevangen :)

En wat laat Pokevision nou precies zien ? die laat niet alle pokemons zien toch ? ik heb in een straal van 200 meter van mn huis ofzo geen pokemon en zie er af en toe enkele.
Ik kom ze inderdaad ook niet in overvloed tegen als ik hier rond loop :(
Voer je seal in of seel? :P

3 possible IV combinations found. Average perfection: 93.0%, Minimum perfection: 91.1%, Maximum perfection: 95.6%.The maximum level observed was 10. This Pokemon will require at least 61 powerups to reach level 40.5. This would cost 279000 Dust and 315 Candy.

Level Attack Defence Stamina Perfection
10 15 13 13 91%
10 14 15 14 96%
10 15 12 14 91%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha Seel uiteraard, maar welke pokemon ik ook probeer, krijg altijd die zin te zien.
heb 2 browsers geprobeerd.

Ah 3e browser werkt wel... IE, wie had dat gedacht..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:40:
haha Seel uiteraard, maar welke pokemon ik ook probeer, krijg altijd die zin te zien.
heb 2 browsers geprobeerd.

Ah 3e browser werkt wel... IE, wie had dat gedacht..
Krijg je wel dat dropdown-menuutje waar je de Pokémon kan kiezen?

Edit: Ah top, succes :P

[ Voor 3% gewijzigd door Arazogia op 29-07-2016 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:27:
[...]

Je hoeft het niet te spelen natuurlijk he, genoeg andere games om je mee te vermaken :>
Ik verwacht van zo'n release toch dat het na twee weken toch wat speelbaar zou moeten zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
Whoo! een 1651 Snorlax uit een 10km ei *O*
(IV 79%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Vandaag een berichtje van een vriend van me, alle gyms zijn hier veel te hoog, kom je helpen ze te crashen. Dus ik naar hem gereden, eerste gym in de buurt van rood gesloopt (bij hem is echt alles rood, niet normaal), op naar de volgende. Komen daar aan, staat daar al een meisje de gym aan te vallen. Mooie was dat zij ook blauw was, dus konden zo onze pokemon erbij duwen (ze had net een lapras uit dr ei gehad met 1700cp, waarom heb ik dat geluk nou nooit). Daarna met haar nog 2 andere gyms gesloopt en toen maar gecasht. Was ook maar goed ook, want toen we richting huis gingen werd de eerste alweer onderuit gehaald. Weer even daar naartoe, hadden andere van blauw m weer over genomen. Hadden niet zo'n geweldige pokemon, dus ze waren helemaal onder de indruk toen ik met mijn 1700CP vaporeon aan kwam zetten :P.

Ik heb wel het idee dat ik een Flareon magneet in mn telefoon heb ofzo, dacht evolueer nog ff n Eevee in de hoop nog een Vaporeon te krijgen, krijg ik verdomme mn 6e Flareon (als iemand straks wil ruilen als het erin komt, stuur maar een berichtje :P). Daarna angstig nog eens geprobeerd en gelukkig wel een Vaporeon gehad. Durf nu al geen nieuwe Eevee meer te zoeken omdat het toch wel weer een Flareon zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:39
Die Pebble "PokéView" werkt echt goed. Ik woon zowat op een paar spawns dus nu kan ik gewoon af en toe op mijn pols kijken of er iets interessants gespawned is en niet de hele tijd de app open houden. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:14:
Die Pebble "PokéView" werkt echt goed. Ik woon zowat op een paar spawns dus nu kan ik gewoon af en toe op mijn pols kijken of er iets interessants gespawned is en niet de hele tijd de app open houden. :D
Linkje?

[Signature]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Pokémon Go Radar (BETA).

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Pokémon Go Radar (BETA).
Hmm, ziet er op mijn steel niet heel erg goed uit, maar lijkt wel goed te werken. Ga er eens mee testen, thnx :)

[Signature]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

Zo, na een hele tijd sparen even een Lucky Egg gebruikt voor een evolve-sessie. 61 evolves, van level 13 naar level 17. Leuke sprong, nu sparen voor de volgende 60 evolves.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:50:
[...]

Ik verwacht van zo'n release toch dat het na twee weken toch wat speelbaar zou moeten zijn..
Tja voor de meeste van ons is het ook best aardig speelbaar, tuurlijk het is niet perfect. Maar velen hier vermaken zich er prima mee ondanks de issues. Als je er echt de balen in hebt zou ik er gewoon mee stoppen. Over een paar maandjes als het nieuwe eraf is allicht een keer terug komen voor poging twee.

Just like any other game really.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
woest85 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Hmm, ziet er op mijn steel niet heel erg goed uit, maar lijkt wel goed te werken. Ga er eens mee testen, thnx :)
Tja het is nog bèta hè, en in kleur dus op mijn Time Steel ziet het er vast beter uit dan op jouw Steel. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-03 18:11
Verdorie ik heb sinds gister een probleem met mijn telefoon/app. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet niet meer wat het is:

Als ik buiten met het spel bezig ben is er niets aan de hand, totdat ik ongeveer 2 uur bezig ben. Op dat moment lijkt mijn GPS ermee op te houden. Het beeld wil dan ook nog wel eens stil gaan staan en daarbij beweegt mijn mannetje niet meer.
Als ik de app opnieuw opstart krijg ik constant het bericht: no GPS signal found. En als ik mijn telefoon herstart blijft mijn GPS aanstaan en dan doet hij eigenlijk 'niets'. Open ik vervolgens de app dan sta ik in de zee en krijg ik weer de 'no GPS signal found'.
De app herinstalleren heeft geen zin gehad, force quit heeft geen zin gehad en afwachten heeft ook geen zin gehad (een uur niets gedaan met de telefoon en alsnog de problemen toen ik de app opstartte).

Nu ben ik thuis, zit ik op WiFi en hoppa, niets meer aan de hand. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Ik zit op een HTC one M7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Misschien je GPS chip die door het harde werken oververhit raakt en dus ter zelfbescherming uitgeschakeld wordt?

GPS, 4G produceert ook relatief veel warmte, zonnetje erbij... Thuis ben je die zon kwijt en kan je telefoon ook adhv wifi signalen aan plaatsbepaling doen. Denk ik. Zou kunnen. Anders zou ik het niet weten.

[ Voor 48% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2016 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:13
Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:43:
Verdorie ik heb sinds gister een probleem met mijn telefoon/app. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet niet meer wat het is:

Als ik buiten met het spel bezig ben is er niets aan de hand, totdat ik ongeveer 2 uur bezig ben. Op dat moment lijkt mijn GPS ermee op te houden. Het beeld wil dan ook nog wel eens stil gaan staan en daarbij beweegt mijn mannetje niet meer.
Als ik de app opnieuw opstart krijg ik constant het bericht: no GPS signal found. En als ik mijn telefoon herstart blijft mijn GPS aanstaan en dan doet hij eigenlijk 'niets'. Open ik vervolgens de app dan sta ik in de zee en krijg ik weer de 'no GPS signal found'.
De app herinstalleren heeft geen zin gehad, force quit heeft geen zin gehad en afwachten heeft ook geen zin gehad (een uur niets gedaan met de telefoon en alsnog de problemen toen ik de app opstartte).

Nu ben ik thuis, zit ik op WiFi en hoppa, niets meer aan de hand. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Ik zit op een HTC one M7.
Klinkt alsof er een chip oververhit raakt. En dat hij op je eigen wifi die antenne kan gebruiken om de plaats te bepalen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Telefoon wordt wel goed warm na een uurtje. Maar nog geen GPS failure gehad. Het enige wat mij ergert, is dat die veel data verbruikt :/

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:49:
[...]
Klinkt alsof er een chip oververhit raakt. En dat hij op je eigen wifi die antenne kan gebruiken om de plaats te bepalen.
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:48:
Misschien je GPS chip die door het harde werken oververhit raakt en dus ter zelfbescherming uitgeschakeld wordt?
Thanks voor de snelle reacties! Ik kan bevestigen dat de telefoon loeiheet wordt. Ik zou ook niet weten hoe ik hem moet laten afkoelen. Structureel pauzes nemen lijkt mij dan de enige optie. Iemand nog suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
[...]

[...]

Thanks voor de snelle reacties! Ik kan bevestigen dat de telefoon loeiheet wordt. Ik zou ook niet weten hoe ik hem moet laten afkoelen. Structureel pauzes nemen lijkt mij dan de enige optie. Iemand nog suggesties?
Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, en wellicht dat daardoor de wifi antenne iets minder hard hoeft te werken. Als echter je gps toch al oververhit ook als die een paar uur voor een andere app gebruikt wordt, dan denk ik dat alleen regelmatige pauzes helpen. Of wachten tot de winter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xeoMe
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-09 10:44
Veranderen de attacks van een slowpoke bij een evolve naar een Slowbro?

Heb een hoge CP maar helaas met de attack "Confusion" als base attack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cambrium91
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:56:
[...]

Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, en wellicht dat daardoor de wifi antenne iets minder hard hoeft te werken. Als echter je gps toch al oververhit ook als die een paar uur voor een andere app gebruikt wordt, dan denk ik dat alleen regelmatige pauzes helpen. Of wachten tot de winter :+
Dat heb ik inderdaad gedaan, geen idee of het helpt. De winter daarentegen mag zo snel mogelijk komen >:) (winter mens hier).

Dat mijn GPS gebruikt wordt bij andere apps heb ik eigenlijk zoveel mogelijk uitstaan, niet iedereen hoeft te weten waar ik ben. Ik zal deze opties nog eens doorneuzen, wie weet heb ik wat apps over het hoofd gezien.

Dank voor jullie hulp _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
xeoMe schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:59:
Veranderen de attacks van een slowpoke bij een evolve naar een Slowbro?

Heb een hoge CP maar helaas met de attack "Confusion" als base attack.
Ja die veranderen. zie topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 15:38
Betekent een XL of XS Pokemon nog iets? Of is dat meer een soort achievement iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nostordici schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:07:
Betekent een XL of XS Pokemon nog iets? Of is dat meer een soort achievement iets?
Op dit moment berekent het nog niets maar dat zou in de toekomst kunnen veranderen. Maar dan mogen ze eerst wel de bugs eruit slopen want sommige waardes die je krijgt zijn echt te belachelijk voor woorden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:00:
[...]

Dat heb ik inderdaad gedaan, geen idee of het helpt. De winter daarentegen mag zo snel mogelijk komen >:) (winter mens hier).

Dat mijn GPS gebruikt wordt bij andere apps heb ik eigenlijk zoveel mogelijk uitstaan, niet iedereen hoeft te weten waar ik ben. Ik zal deze opties nog eens doorneuzen, wie weet heb ik wat apps over het hoofd gezien.

Dank voor jullie hulp _/-\o_
Heb je ook last van die oververhitting als je bijvoorbeeld je telefoon voor navigatie gebruikt enkele uren? dan is het helemaal duidelijk zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:10:
Ik heb sinds vandaag dat probleem: connecten lukt goed, map laad, maar is leeg. Geen gyms/stops.Wordt meestal voorafgegaan door een een periode van 'spinning ball', maar na een herstart van de app is dat weg (maar de content dus ook :P). Serverstatus is groen.

Meestal komt eea na verloop van tijd terug. Voelt een beetje aan alsof er een half-dode server in de loadbalancing pool zit, waar je naar toe persist.
Toevoegingen:
- Lijkt zich toe te spitsen op mobiel gebruik. Aan de wifi verschijnen de zaken 'op den duur' weer (als ik maar naar huis ga...)
- GPS werkt wel degelijk. Eieren komen uit. (Yay! Een pidgey)
- Telefoon wordt niet overdreven warm; daarbij is het buiten nu niet overdreven warm.
- Clear data en herinstallatie helpt niet.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Nostordici schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:07:
Het lijkt wellicht gebruikt te worden bij een achievement voor magikarps, maar dat is het enige waarvan ik een vermoeden heb dat het gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:10:
[...]

Het lijkt wellicht gebruikt te worden bij een achievement voor magikarps, maar dat is het enige waarvan ik een vermoeden heb dat het gebruikt wordt.
Ook bij rattata achievement.

Iemand anders ook problemen met inloggen? zie een golduck en een bellsprout staan op PV, maar kom t spel niet in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Yup, ziet ernaar uit dat het spel down is momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:14:
Denk dat ze de Poliwhirl nerf-patch uitrollen :D

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-09 12:13
Hier doet hij het gewoon

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nee ze installeren een poliwag nest in mijn woonkamer zodat ik eindelijk een 100% Poliwrath met crappy aanvallen kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Godver, moet nog maar een paar bellsprout voor een dikke Victreebell, en een extra golduck was ook nooit weg geweest.

Al valt dat alles natuurlijk in het niet tegen een Poliwhirl :+

Het meisje dat ik bij de gym tegen kwam zei toen we t over goede defenders hadden dat ze t tegen een poliwrath ook wel moeilijk had meestal, meteen maar even over je 100% poliwhirl verteld en haar de IV's uitgelegd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:17:
Nee ze installeren een poliwag nest in mijn woonkamer zodat ik eindelijk een 100% Poliwrath met crappy aanvallen kan maken.
En dan in plaats van evolve per ongeluk de transfer doen terwijl je een lucky egg aan hebt... of was dat iemand anders :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Beltoni schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:17:
[...]

Hier doet hij het gewoon
Nu wel weer ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Beltoni schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:17:
[...]

Hier doet hij het gewoon
Hier deed hij het ook prima, tot ik maar niet verder kwam bij het aantikken van de bellsprout. Dacht doe ff restart, maar dat was dus nogal een stomme zet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Godver, moet nog maar een paar bellsprout voor een dikke Victreebell, en een extra golduck was ook nooit weg geweest.

Het meisje dat ik bij de gym tegen kwam zei toen we t over goede defenders hadden dat ze t tegen een poliwrath ook wel moeilijk had meestal, meteen maar even over je 100% poliwhirl verteld en haar de IV's uitgelegd :P
Dat wingman! Albantar wordt nog eens berucht in Pokemon Go land. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Al een trouwdatum vastgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambrium91
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:09:
[...]

Heb je ook last van die oververhitting als je bijvoorbeeld je telefoon voor navigatie gebruikt enkele uren? dan is het helemaal duidelijk zeg maar.
Mijn telefoon wordt warm bij de kleinste dingen. Als ik een uurtje of 2 muziek luister kan ik er ook een eitje op bakken. Dus ik neem aan dat het met navigatie niet anders zal zijn.
Tijd om coolpacks mee te nemen de volgende keer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:19:
[...]

Al een trouwdatum vastgelegd?
Hahaha, even later vertelde ze dat dr vriend ook al zoveel zooi uit zn eieren kreeg, maar zij dus wel een lapras enzo had gehad, dus dat gaat m niet worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:20:
[...]

Mijn telefoon wordt warm bij de kleinste dingen. Als ik een uurtje of 2 muziek luister kan ik er ook een eitje op bakken. Dus ik neem aan dat het met navigatie niet anders zal zijn.
Tijd om coolpacks mee te nemen de volgende keer haha
Letterlijk wel al gedaan, coolpack onder mn telefoon gelegd. Heb ook vaker de aluminium powerbank eronder, werkt ook wel (behalve dat dat je signaal soms stoort....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Net twee gyms overgenomen en gelijk level 3 gemaakt met een vriend :'). Vanuit de auto :').
/sneulifemaarwelpokemonmaster

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Same old same old...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GJaGAtNNi1xP37paBMyaZMlW/full.jpg

:/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Met zo'n schermpje krijg je wel weer die ouderwetse pokemon belevenis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Dan mag je sowieso niet klagen, hier level 21 en heb alleen nog maar 2 squirtles en een charmeleon, geen charmanders, bulbasaurs, pickachus of whatever :-( ;w
Pikachu komt hier af en toe gezellig langs. Op het balkon of op de barkruk.

Pikabalkon

Pikabar

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:21:
[...]

Hahaha, even later vertelde ze dat dr vriend ook al zoveel zooi uit zn eieren kreeg, maar zij dus wel een lapras enzo had gehad, dus dat gaat m niet worden :P
Ah joh nie zo snel opgeven, alles kan kapot })
Marselaar schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:28:
[...]

Pikachu komt hier af en toe gezellig langs. Op het balkon of op de barkruk.

[afbeelding]

[afbeelding]
Nice barkruk, en ik negeer die pikachu's anders wordt ik te jaloers :+

[ Voor 40% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 23:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Alle nests zijn veranderd. Stom want ik wad machops aan het farmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:26:
[...]

Klinkt niet verkeerd. Kost nog wel de nodige power ups. Maar dan heb je wel een mooie gyarados nu al.
mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Eximius schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:50:
Whoo! een 1651 Snorlax uit een 10km ei *O*
(IV 79%)
Wat is de level van de snorlax ?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:09

d0s

sssst

Net een 1080CP Slowbro gevangen :D zo hoog heb ik ze nog nooit gehad in het wild...

had er wel heel wat berry's en curved great balls voor nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51
d0s schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:44:
Net een 1080CP Slowbro gevangen :D zo hoog heb ik ze nog nooit gehad in het wild...

had er wel heel wat berry's en curved great balls voor nodig...
en welk level ben jij dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Rylo schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:38:
[...]

Wat is de level van de snorlax ?:)
Minimaal 19 volgens deze lijst onderaan: http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/143

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:09

d0s

sssst

Aggressor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:44:
[...]

en welk level ben jij dan?
15 op moment van vangen, nu 16 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Niet online
Goemies schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:30:
Alle nests zijn veranderd. Stom want ik wad machops aan het farmen
merkte het ook al. Opeens een scyther op nearby enzv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Laatst online: 16-08 10:10
Sloterplas heeft geen Dratinis meer maar Eevees?
Hmm, daar gaat m'n uitje voor morgen, de Growliths zijn ook al verdwenen uit de Haarlemmermeer, en overal zijn Magnetites en Voltorbs ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zijn inderdaad wat andere spawns opeens, als je nu op pokevision op Santa Monica Pier kijkt is het echt nog veel zieker dan eerst. Een dag daar naartoe gaan en je hebt je pokedex ongeveer compleet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Ik zie in ieder geval al veel meer squirtles op de map, apart om te zien hoe het veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het lijkt erop dat ze de nests een beetje rouleren. Het park hier in Eindhoven waar ik morgen een magmar wilde vangen spawnt nu ineens elektabuzz..

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x3rius
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 11:25
Dit pareltje vanavond mogen ophalen :D

Dragonair Attack Defence Stamina CP HP
Worst Possible 170 152 122 1456 96
Your Worst 185 167 137 1760 108
Your Best 185 167 137 1760 108
Best Possible 185 167 137 1760 108

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 17:03
ik heb het "probleem "dat de AR functie niet werkt bij mij, krijg steeds de melding dat er een probleem is met de camera ( huawei p8 lite ).

ik twijfel echter nog of ik eigenlijk wel een oplossing wil. heb gemerkt dat zonder AR de pokemon netjes op de zelfde plaats blijven zitten wat het vangen een stuk gemakkelijker maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Het enige waar AR nuttig voor is is het oplossen van de forced curveball bug, door het ff aan en weer uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Echt...

Hele vakantiepark doorgelopen op zoek naar (volgens mij) een Ponyta.
Staan er 2 in nearby. Niet één gevonden???

Wel een Weepinbell van maar liefst 21CP.
en uit de 5km eieren een Chansey van 235 en Geodude van 369.
En nog steeds steeds geen 1000+ Pokemon gezien in het wild.

Nu level 20, maar hebben die servers sinds level 9 niet meer mijn levels verwerkt of zo...?

En fix die voetstapjes asap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:51
readytoflow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:54:
Echt...

Nu level 20, maar hebben die servers sinds level 9 niet meer mijn levels verwerkt of zo...?

Waarom die voetstapjes fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-09 17:50

FREAKJAM

"MAXIMUM"

NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:39:
Het lijkt erop dat ze de nests een beetje rouleren. Het park hier in Eindhoven waar ik morgen een magmar wilde vangen spawnt nu ineens elektabuzz..
Ik zag het ook in Henri Dunant. (Je bedoelt de spot in de hoek aan de weg van de tempellaan toch?) Bij een ander park waar al dagen lang een Horsea spawned, spawned sinds vandaag een Rhyhorn op exact dezelfde plek, dus deze lijst lijkt wel te kloppen. Op de Echternachlaan, net naast het Henri Dunantpark zaten altijd vrijwel twee doduo's naast elkaar, toen ik daar vanmiddag fietste had ineens twee ponyta's te pakken :)
trix0r schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:29:
Weet er iemand nog een slowpoke broedplaatsje rondom Eindhoven? Ik baal nog steeds dat ik 50 candy heb weggegooid door de verkeerde slowpoke te evolven ;(
Karpendonk aan het water aan de kant van de Insulindelaan zitten ze, maar er vanuit gaande dat de nests zijn gewijzigd moet je nu dus gaan zoeken op locaties waar voorheen Seels zaten.

[ Voor 53% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 01:20 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Duh...zodat je weet of je de goede kant oploopt natuurlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Even in een uitgaansbuurt gestaan naast 2 pokestops die constant een lure krijgen. Dat is wel lekker. Ook wat magikapjes verzameld langs het water. Was een leuke avond. Maandag is er een eventje op die plek. Denk dat ik nog wat pokemons ga vangen dan.

Aangezien ik nog geen powerbank heb twijfel ik om met de tablet te gaan zodat de smartphone minder batterij verbruikt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Growlithe heeft denk ik hier geswitched met Machop...
Niet erg want ik had inmiddels alweer een Machamp met 60 snoepjes ofzo haha

3e die ik kreeg voorgeschoteld was een cp771 :)

Charmander staat gelukkig nog fijn op zijn hoekje hier :D

[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 30-07-2016 01:25 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Thalaron schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:22:
Growlithe heeft denk ik hier geswitched met Machop...
Niet erg want ik had inmiddels alweer een Machamp met 60 snoepjes ofzo haha

3e die ik kreeg voorgeschoteld was een cp771 :)
#66 Machop --> #58 Growlithe :+

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:05:
[...]

Ik zag het ook in Henri Dunant. (Je bedoelt de spot in de hoek aan de weg van de tempellaan toch?)
Nee, magmar spawnde zowel in het zuiden als in het noorden van het park, soms twee tegelijk. Nu is dat elektabuzz. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Bulbasaur van cp605 93-96% uit een ei :)
Jammer dat ik totaal nog maar 18 snoepjes heb :(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:45:
[...]

Nee, magmar spawnde zowel in het zuiden als in het noorden van het park, soms twee tegelijk. Nu is dat elektabuzz. :P
Magmar spawnde daar sowieso als een malle, ook bij de Grote Beek.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:52:
[...]

Magmar spawnde daar sowieso als een malle, ook bij de Grote Beek.
Ja, en nu dus niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ja, nu dus waar Pinsir spawnde eerst, bij de Limburglaan, achter de appie XL. Daar zat in ieder geval een groot Pinsir nest.

[ Voor 90% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 01:56 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:54:
Ja, nu dus waar Pinsir spawnde eerst, bij de Limburglaan, achter de appie XL. Daar zat in ieder geval een groot Pinsir nest.
Nah, er lijkt iets van een roulatie in te zitten. Dratini -> Eevee, Magmar -> Elektabuzz, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:59:
[...]

Nah, er lijkt iets van een roulatie in te zitten. Dratini -> Eevee, Magmar -> Elektabuzz, etc.
Zou van mij sowiezo meer variatie in mogen... elk half uur een Machop in de woonkamer was ook een beetje saai..

Net een Growlith en eerder een Dratini wat hoe dan ook leuker is dan Machop 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 30-07-2016 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:59:
[...]

Je begrijpt me verkeerd. Magmar zat voornamelijk bij Henri Dunant op steeds dezelfde plek met ook een terugkerend patroon qua spawntijden. Bij AH XL zit al twee dagen een groot Pinsir nest. Aangezien Pinsir nu is geswapped met Magmar, bedoel ik te zeggen dat de Magmar nu voornamelijk achter de AH XL zal spawnen.

Edit:
Magmar inmiddels 13x gespawned, waar eerst de Pinsir spawnde daar (bij de Limburglaan), dus mijn theorie lijkt te kloppen.

[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 09:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
bbc schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:08:
Even in een uitgaansbuurt gestaan naast 2 pokestops die constant een lure krijgen. Dat is wel lekker. Ook wat magikapjes verzameld langs het water. Was een leuke avond. Maandag is er een eventje op die plek. Denk dat ik nog wat pokemons ga vangen dan.

Aangezien ik nog geen powerbank heb twijfel ik om met de tablet te gaan zodat de smartphone minder batterij verbruikt :)
En hoe ga je die tablet van internet voorzien?
Hotspot vreet meestal net zo accu als wanneer je gewoon pogo draait op je telefoon.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Nephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 02:20:
[...]

En hoe ga je die tablet van internet voorzien?
Hotspot vreet meestal net zo accu als wanneer je gewoon pogo draait op je telefoon.
Mijn iPad's hebben gewoon een simkaart :). Ik neem aan die van hem ook? Of misschien openbare wifi in de stad? Zie je ook steeds vaker.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Dat kan inderdaad, niet aan gedacht.
En publieke WiFi langs hele route die stabiel genoeg is voor dit spel is iig in Maastricht waar ik woon wishful thinking.

[ Voor 126% gewijzigd door Nephalem op 30-07-2016 02:27 ]

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:56:
[...]
Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, .....
Is inmiddels ontkracht door een engineer van Google. Zie 3e edit van de Reddit gebruiker op deze link:

https://m.reddit.com/r/po...web_redirect&compact=true

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Deze video vond ik erg vermakelijk!

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Bij mij lijkt er qua spawns niet zo veel te zijn veranderd. Nog steeds naast de usual crap op gezette tijden een Eevee en af en toe een Seel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12:53
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:22:
Bij mij lijkt er qua spawns niet zo veel te zijn veranderd. Nog steeds naast de usual crap op gezette tijden een Eevee en af en toe een Seel.
Idd. De magicarp spawnplek naast m'n huis spawnt nog steeds magicarp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Zeg maar dag tegen je vaporeons. Meeste moves zijn gepatched:

https://m.reddit.com/r/Th...powers_have_been_updated/

Flinke balance change

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:49

Rannasha

Does not compute.

GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:44:
Zeg maar dag tegen je vaporeons. Meeste moves zijn gepatched:

https://m.reddit.com/r/Th...powers_have_been_updated/

Flinke balance change
Vaporeon heeft nog steeds een van de sterkste basisaanvallen. Maar wel een flinke nerf.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Apart dat ze dit ineens doen. Ben benieuwd hoe de DPS is veranderd. Zag inderdaad dat mud shot van 12 naar 6 is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:26:
Apart dat ze dit ineens doen. Ben benieuwd hoe de DPS is veranderd. Zag inderdaad dat mud shot van 12 naar 6 is gegaan.
volgens mij is de DPS dus ook gewoon gehalveerd, en 40% minder voor Vaporeon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 21-09 23:53
Pff jammer zeg, vaporeon was best aardig :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:26:
[...]

volgens mij is de DPS dus ook gewoon gehalveerd, en 40% minder voor Vaporeon
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/NDBwVTC.jpg

Edit: het is allemaal beter gebalanceerd, the quick moves liggen qua DPS veel minder uit elkaar en de charge tellen nu relatief zwaarder mee. Opzich een goede zaak

[ Voor 26% gewijzigd door Sjurm op 30-07-2016 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
readytoflow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:54:
Echt...

Niet klagen als je een chansey uit een 5km ei hebt gekregen, want die hoort alleen uit 10km te komen.

Trouwens, niet alleen de voetstappen kloppen niet, de hele nearby lijst is onzin. Daar komen ook pokemon op die al despawned zijn bijvoorbeeld, dus gewoon niet naar kijken.

[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 30-07-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Damn, is mijn Vaporeon dus van 10/50 naar 6/45 gegaan. :/

En mijn Dewgong is van 12/60 naar 9/100 gegaan en Jolteon van 5/65 naar 5/100. Toch wel vreemd dat ze zoiets on the fly doen zonder notificatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
rieshjart schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 06:35:
[...]

Is inmiddels ontkracht door een engineer van Google. Zie 3e edit van de Reddit gebruiker op deze link:

https://m.reddit.com/r/po...web_redirect&compact=true
Ow wauw, dat verbaast mij wel eigenlijk. Ik had echt het idee dat het hielp voor zowel m´n data als m´n batterij. Wishful thinking blijkbaar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:44:
Damn, is mijn Vaporeon dus van 10/50 naar 6/45 gegaan. :/

En mijn Dewgong is van 12/60 naar 9/100 gegaan en Jolteon van 5/65 naar 5/100. Toch wel vreemd dat ze zoiets on the fly doen zonder notificatie...
De DPS is ook veranderd geloof ik. Hier kun je per move zien wat de DPS is:
https://thesilphroad.com/research
Pagina: 1 ... 49 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator