Hmm, ik zit hier met een Magikarp met een IV waarde van tussen de 93 en 96%
Is het wijsheid om verder te zoeken of gewoon gelijk evolueren?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
CP ?Eximius schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:43:
Hmm, ik zit hier met een Magikarp met een IV waarde van tussen de 93 en 96%
Klinkt niet verkeerd. Kost nog wel de nodige power ups. Maar dan heb je wel een mooie gyarados nu al.
Verwijderd
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Voer je seal in of seel?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:29:
Ik probeer de IV calculator van de topic warning, maar krijg bij alles wat ik doe
No combinations found for those entries.
Ik heb net een cp 312 Seal gevangen, 60HP, 1000 Dust
ben wel benieuwd.
Sowiso wil ik wel eens kijken wat ik heb gevangen
En wat laat Pokevision nou precies zien ? die laat niet alle pokemons zien toch ? ik heb in een straal van 200 meter van mn huis ofzo geen pokemon en zie er af en toe enkele.
Ik kom ze inderdaad ook niet in overvloed tegen als ik hier rond loop
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2016 21:41 ]
Krijg je wel dat dropdown-menuutje waar je de Pokémon kan kiezen?Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:40:
haha Seel uiteraard, maar welke pokemon ik ook probeer, krijg altijd die zin te zien.
heb 2 browsers geprobeerd.
Ah 3e browser werkt wel... IE, wie had dat gedacht..
[ Voor 3% gewijzigd door Arazogia op 29-07-2016 21:44 ]
Ik verwacht van zo'n release toch dat het na twee weken toch wat speelbaar zou moeten zijn..spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:27:
[...]
Je hoeft het niet te spelen natuurlijk he, genoeg andere games om je mee te vermaken
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Linkje?Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:14:
Die Pebble "PokéView" werkt echt goed. Ik woon zowat op een paar spawns dus nu kan ik gewoon af en toe op mijn pols kijken of er iets interessants gespawned is en niet de hele tijd de app open houden.
[Signature]
Pokémon Go Radar (BETA).
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Hmm, ziet er op mijn steel niet heel erg goed uit, maar lijkt wel goed te werken. Ga er eens mee testen, thnx
[Signature]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Tja voor de meeste van ons is het ook best aardig speelbaar, tuurlijk het is niet perfect. Maar velen hier vermaken zich er prima mee ondanks de issues. Als je er echt de balen in hebt zou ik er gewoon mee stoppen. Over een paar maandjes als het nieuwe eraf is allicht een keer terug komen voor poging twee.Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:50:
[...]
Ik verwacht van zo'n release toch dat het na twee weken toch wat speelbaar zou moeten zijn..
Tja het is nog bèta hè, en in kleur dus op mijn Time Steel ziet het er vast beter uit dan op jouw Steel.woest85 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:34:
[...]
Hmm, ziet er op mijn steel niet heel erg goed uit, maar lijkt wel goed te werken. Ga er eens mee testen, thnx
[ Voor 48% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2016 22:51 ]
Klinkt alsof er een chip oververhit raakt. En dat hij op je eigen wifi die antenne kan gebruiken om de plaats te bepalen.Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:43:
Verdorie ik heb sinds gister een probleem met mijn telefoon/app. Ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik weet niet meer wat het is:
Als ik buiten met het spel bezig ben is er niets aan de hand, totdat ik ongeveer 2 uur bezig ben. Op dat moment lijkt mijn GPS ermee op te houden. Het beeld wil dan ook nog wel eens stil gaan staan en daarbij beweegt mijn mannetje niet meer.
Als ik de app opnieuw opstart krijg ik constant het bericht: no GPS signal found. En als ik mijn telefoon herstart blijft mijn GPS aanstaan en dan doet hij eigenlijk 'niets'. Open ik vervolgens de app dan sta ik in de zee en krijg ik weer de 'no GPS signal found'.
De app herinstalleren heeft geen zin gehad, force quit heeft geen zin gehad en afwachten heeft ook geen zin gehad (een uur niets gedaan met de telefoon en alsnog de problemen toen ik de app opstartte).
Nu ben ik thuis, zit ik op WiFi en hoppa, niets meer aan de hand. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Ik zit op een HTC one M7.
RocketKoen schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:49:
[...]
Klinkt alsof er een chip oververhit raakt. En dat hij op je eigen wifi die antenne kan gebruiken om de plaats te bepalen.
Thanks voor de snelle reacties! Ik kan bevestigen dat de telefoon loeiheet wordt. Ik zou ook niet weten hoe ik hem moet laten afkoelen. Structureel pauzes nemen lijkt mij dan de enige optie. Iemand nog suggesties?Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:48:
Misschien je GPS chip die door het harde werken oververhit raakt en dus ter zelfbescherming uitgeschakeld wordt?
Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, en wellicht dat daardoor de wifi antenne iets minder hard hoeft te werken. Als echter je gps toch al oververhit ook als die een paar uur voor een andere app gebruikt wordt, dan denk ik dat alleen regelmatige pauzes helpen. Of wachten tot de winterCambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
[...]
[...]
Thanks voor de snelle reacties! Ik kan bevestigen dat de telefoon loeiheet wordt. Ik zou ook niet weten hoe ik hem moet laten afkoelen. Structureel pauzes nemen lijkt mij dan de enige optie. Iemand nog suggesties?
Dat heb ik inderdaad gedaan, geen idee of het helpt. De winter daarentegen mag zo snel mogelijk komenspocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:56:
[...]
Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, en wellicht dat daardoor de wifi antenne iets minder hard hoeft te werken. Als echter je gps toch al oververhit ook als die een paar uur voor een andere app gebruikt wordt, dan denk ik dat alleen regelmatige pauzes helpen. Of wachten tot de winter
Ja die veranderen. zie topic.xeoMe schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:59:
Veranderen de attacks van een slowpoke bij een evolve naar een Slowbro?
Heb een hoge CP maar helaas met de attack "Confusion" als base attack.
Op dit moment berekent het nog niets maar dat zou in de toekomst kunnen veranderen. Maar dan mogen ze eerst wel de bugs eruit slopen want sommige waardes die je krijgt zijn echt te belachelijk voor woorden.Nostordici schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:07:
Betekent een XL of XS Pokemon nog iets? Of is dat meer een soort achievement iets?
Heb je ook last van die oververhitting als je bijvoorbeeld je telefoon voor navigatie gebruikt enkele uren? dan is het helemaal duidelijk zeg maar.Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:00:
[...]
Dat heb ik inderdaad gedaan, geen idee of het helpt. De winter daarentegen mag zo snel mogelijk komen(winter mens hier).
Dat mijn GPS gebruikt wordt bij andere apps heb ik eigenlijk zoveel mogelijk uitstaan, niet iedereen hoeft te weten waar ik ben. Ik zal deze opties nog eens doorneuzen, wie weet heb ik wat apps over het hoofd gezien.
Dank voor jullie hulp
Toevoegingen:ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:10:
Ik heb sinds vandaag dat probleem: connecten lukt goed, map laad, maar is leeg. Geen gyms/stops.Wordt meestal voorafgegaan door een een periode van 'spinning ball', maar na een herstart van de app is dat weg (maar de content dus ook). Serverstatus is groen.
Meestal komt eea na verloop van tijd terug. Voelt een beetje aan alsof er een half-dode server in de loadbalancing pool zit, waar je naar toe persist.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Het lijkt wellicht gebruikt te worden bij een achievement voor magikarps, maar dat is het enige waarvan ik een vermoeden heb dat het gebruikt wordt.Nostordici schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:07:
Betekent een XL of XS Pokemon nog iets? Of is dat meer een soort achievement iets?
Ook bij rattata achievement.spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:10:
[...]
Het lijkt wellicht gebruikt te worden bij een achievement voor magikarps, maar dat is het enige waarvan ik een vermoeden heb dat het gebruikt wordt.
Denk dat ze de Poliwhirl nerf-patch uitrollenMx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:14:
Yup, ziet ernaar uit dat het spel down is momenteel.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Hier doet hij het gewoonMx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:14:
Godver, moet nog maar een paar bellsprout voor een dikke Victreebell, en een extra golduck was ook nooit weg geweest.Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:14:
En dan in plaats van evolve per ongeluk de transfer doen terwijl je een lucky egg aan hebt... of was dat iemand andersMx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:17:
Nee ze installeren een poliwag nest in mijn woonkamer zodat ik eindelijk een 100% Poliwrath met crappy aanvallen kan maken.
Nu wel weer ja.
Hier deed hij het ook prima, tot ik maar niet verder kwam bij het aantikken van de bellsprout. Dacht doe ff restart, maar dat was dus nogal een stomme zet...
Dat wingman! Albantar wordt nog eens berucht in Pokemon Go land.mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Godver, moet nog maar een paar bellsprout voor een dikke Victreebell, en een extra golduck was ook nooit weg geweest.
Al valt dat alles natuurlijk in het niet tegen een Poliwhirl
Het meisje dat ik bij de gym tegen kwam zei toen we t over goede defenders hadden dat ze t tegen een poliwrath ook wel moeilijk had meestal, meteen maar even over je 100% poliwhirl verteld en haar de IV's uitgelegd
Al een trouwdatum vastgelegd?mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:18:
[...]
Godver, moet nog maar een paar bellsprout voor een dikke Victreebell, en een extra golduck was ook nooit weg geweest.
Al valt dat alles natuurlijk in het niet tegen een Poliwhirl
Het meisje dat ik bij de gym tegen kwam zei toen we t over goede defenders hadden dat ze t tegen een poliwrath ook wel moeilijk had meestal, meteen maar even over je 100% poliwhirl verteld en haar de IV's uitgelegd
Mijn telefoon wordt warm bij de kleinste dingen. Als ik een uurtje of 2 muziek luister kan ik er ook een eitje op bakken. Dus ik neem aan dat het met navigatie niet anders zal zijn.spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:09:
[...]
Heb je ook last van die oververhitting als je bijvoorbeeld je telefoon voor navigatie gebruikt enkele uren? dan is het helemaal duidelijk zeg maar.
Hahaha, even later vertelde ze dat dr vriend ook al zoveel zooi uit zn eieren kreeg, maar zij dus wel een lapras enzo had gehad, dus dat gaat m niet worden
Letterlijk wel al gedaan, coolpack onder mn telefoon gelegd. Heb ook vaker de aluminium powerbank eronder, werkt ook wel (behalve dat dat je signaal soms stoort....Cambrium91 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:20:
[...]
Mijn telefoon wordt warm bij de kleinste dingen. Als ik een uurtje of 2 muziek luister kan ik er ook een eitje op bakken. Dus ik neem aan dat het met navigatie niet anders zal zijn.
Tijd om coolpacks mee te nemen de volgende keer haha
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Met zo'n schermpje krijg je wel weer die ouderwetse pokemon belevenis.
Pikachu komt hier af en toe gezellig langs. Op het balkon of op de barkruk.spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:09:
[...]
Dan mag je sowieso niet klagen, hier level 21 en heb alleen nog maar 2 squirtles en een charmeleon, geen charmanders, bulbasaurs, pickachus of whatever![]()
PSN: Marselaar
Ah joh nie zo snel opgeven, alles kan kapotmark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:21:
[...]
Hahaha, even later vertelde ze dat dr vriend ook al zoveel zooi uit zn eieren kreeg, maar zij dus wel een lapras enzo had gehad, dus dat gaat m niet worden
Nice barkruk, en ik negeer die pikachu's anders wordt ik te jaloersMarselaar schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:28:
[...]
Pikachu komt hier af en toe gezellig langs. Op het balkon of op de barkruk.
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 40% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 23:29 ]
mee eens!spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:26:
[...]
Klinkt niet verkeerd. Kost nog wel de nodige power ups. Maar dan heb je wel een mooie gyarados nu al.
en welk level ben jij dan?d0s schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:44:
Net een 1080CP Slowbro gevangenzo hoog heb ik ze nog nooit gehad in het wild...
had er wel heel wat berry's en curved great balls voor nodig...
Minimaal 19 volgens deze lijst onderaan: http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon/143
merkte het ook al. Opeens een scyther op nearby enzv.Goemies schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:30:
Alle nests zijn veranderd. Stom want ik wad machops aan het farmen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Waarom die voetstapjes fixen?readytoflow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:54:
Echt...
Hele vakantiepark doorgelopen op zoek naar (volgens mij) een Ponyta.
Staan er 2 in nearby. Niet één gevonden???
Wel een Weepinbell van maar liefst 21CP.
en uit de 5km eieren een Chansey van 235 en Geodude van 369.
En nog steeds steeds geen 1000+ Pokemon gezien in het wild.
Nu level 20, maar hebben die servers sinds level 9 niet meer mijn levels verwerkt of zo...?
En fix die voetstapjes asap!
Ik zag het ook in Henri Dunant. (Je bedoelt de spot in de hoek aan de weg van de tempellaan toch?) Bij een ander park waar al dagen lang een Horsea spawned, spawned sinds vandaag een Rhyhorn op exact dezelfde plek, dus deze lijst lijkt wel te kloppen. Op de Echternachlaan, net naast het Henri Dunantpark zaten altijd vrijwel twee doduo's naast elkaar, toen ik daar vanmiddag fietste had ineens twee ponyta's te pakkenNMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:39:
Het lijkt erop dat ze de nests een beetje rouleren. Het park hier in Eindhoven waar ik morgen een magmar wilde vangen spawnt nu ineens elektabuzz..
Karpendonk aan het water aan de kant van de Insulindelaan zitten ze, maar er vanuit gaande dat de nests zijn gewijzigd moet je nu dus gaan zoeken op locaties waar voorheen Seels zaten.trix0r schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:29:
Weet er iemand nog een slowpoke broedplaatsje rondom Eindhoven? Ik baal nog steeds dat ik 50 candy heb weggegooid door de verkeerde slowpoke te evolven
[ Voor 53% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 01:20 ]
is everything cool?
[ Voor 14% gewijzigd door Thalaron op 30-07-2016 01:25 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
#66 Machop --> #58 GrowlitheThalaron schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:22:
Growlithe heeft denk ik hier geswitched met Machop...
Niet erg want ik had inmiddels alweer een Machamp met 60 snoepjes ofzo haha
3e die ik kreeg voorgeschoteld was een cp771
is everything cool?
Nee, magmar spawnde zowel in het zuiden als in het noorden van het park, soms twee tegelijk. Nu is dat elektabuzz.FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:05:
[...]
Ik zag het ook in Henri Dunant. (Je bedoelt de spot in de hoek aan de weg van de tempellaan toch?)
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Magmar spawnde daar sowieso als een malle, ook bij de Grote Beek.NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:45:
[...]
Nee, magmar spawnde zowel in het zuiden als in het noorden van het park, soms twee tegelijk. Nu is dat elektabuzz.
is everything cool?
Ja, en nu dus niet meer.FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:52:
[...]
Magmar spawnde daar sowieso als een malle, ook bij de Grote Beek.
[ Voor 90% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 01:56 ]
is everything cool?
Nah, er lijkt iets van een roulatie in te zitten. Dratini -> Eevee, Magmar -> Elektabuzz, etc.FREAKJAM schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:54:
Ja, nu dus waar Pinsir spawnde eerst, bij de Limburglaan, achter de appie XL. Daar zat in ieder geval een groot Pinsir nest.
Zou van mij sowiezo meer variatie in mogen... elk half uur een Machop in de woonkamer was ook een beetje saai..NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:59:
[...]
Nah, er lijkt iets van een roulatie in te zitten. Dratini -> Eevee, Magmar -> Elektabuzz, etc.
[ Voor 11% gewijzigd door Thalaron op 30-07-2016 02:00 ]
Je begrijpt me verkeerd. Magmar zat voornamelijk bij Henri Dunant op steeds dezelfde plek met ook een terugkerend patroon qua spawntijden. Bij AH XL zit al twee dagen een groot Pinsir nest. Aangezien Pinsir nu is geswapped met Magmar, bedoel ik te zeggen dat de Magmar nu voornamelijk achter de AH XL zal spawnen.NMe schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:59:
[...]
Nah, er lijkt iets van een roulatie in te zitten. Dratini -> Eevee, Magmar -> Elektabuzz, etc.
[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 30-07-2016 09:40 ]
is everything cool?
En hoe ga je die tablet van internet voorzien?bbc schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 01:08:
Even in een uitgaansbuurt gestaan naast 2 pokestops die constant een lure krijgen. Dat is wel lekker. Ook wat magikapjes verzameld langs het water. Was een leuke avond. Maandag is er een eventje op die plek. Denk dat ik nog wat pokemons ga vangen dan.
Aangezien ik nog geen powerbank heb twijfel ik om met de tablet te gaan zodat de smartphone minder batterij verbruikt
Mijn iPad's hebben gewoon een simkaartNephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 02:20:
[...]
En hoe ga je die tablet van internet voorzien?
Hotspot vreet meestal net zo accu als wanneer je gewoon pogo draait op je telefoon.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
[ Voor 126% gewijzigd door Nephalem op 30-07-2016 02:27 ]
Is inmiddels ontkracht door een engineer van Google. Zie 3e edit van de Reddit gebruiker op deze link:spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:56:
[...]
Wellicht dat het nog iets helpt om de kaarten alvast offline te downloaden, scheelt in ieder geval in de data kosten, .....
Xbox: Gulpener88
Idd. De magicarp spawnplek naast m'n huis spawnt nog steeds magicarp.Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:22:
Bij mij lijkt er qua spawns niet zo veel te zijn veranderd. Nog steeds naast de usual crap op gezette tijden een Eevee en af en toe een Seel.
Vaporeon heeft nog steeds een van de sterkste basisaanvallen. Maar wel een flinke nerf.GandalfTheGrey schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:44:
Zeg maar dag tegen je vaporeons. Meeste moves zijn gepatched:
https://m.reddit.com/r/Th...powers_have_been_updated/
Flinke balance change
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Verwijderd
volgens mij is de DPS dus ook gewoon gehalveerd, en 40% minder voor VaporeonSjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:26:
Apart dat ze dit ineens doen. Ben benieuwd hoe de DPS is veranderd. Zag inderdaad dat mud shot van 12 naar 6 is gegaan.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:26:
[...]
volgens mij is de DPS dus ook gewoon gehalveerd, en 40% minder voor Vaporeon
[ Voor 26% gewijzigd door Sjurm op 30-07-2016 09:32 ]
Niet klagen als je een chansey uit een 5km ei hebt gekregen, want die hoort alleen uit 10km te komen.readytoflow schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 00:54:
Echt...
Hele vakantiepark doorgelopen op zoek naar (volgens mij) een Ponyta.
Staan er 2 in nearby. Niet één gevonden???
Wel een Weepinbell van maar liefst 21CP.
en uit de 5km eieren een Chansey van 235 en Geodude van 369.
En nog steeds steeds geen 1000+ Pokemon gezien in het wild.
Nu level 20, maar hebben die servers sinds level 9 niet meer mijn levels verwerkt of zo...?
En fix die voetstapjes asap!
[ Voor 12% gewijzigd door mark-k op 30-07-2016 09:41 ]
Ow wauw, dat verbaast mij wel eigenlijk. Ik had echt het idee dat het hielp voor zowel m´n data als m´n batterij. Wishful thinking blijkbaarrieshjart schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 06:35:
[...]
Is inmiddels ontkracht door een engineer van Google. Zie 3e edit van de Reddit gebruiker op deze link:
https://m.reddit.com/r/po...web_redirect&compact=true
De DPS is ook veranderd geloof ik. Hier kun je per move zien wat de DPS is:Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:44:
Damn, is mijn Vaporeon dus van 10/50 naar 6/45 gegaan.
En mijn Dewgong is van 12/60 naar 9/100 gegaan en Jolteon van 5/65 naar 5/100. Toch wel vreemd dat ze zoiets on the fly doen zonder notificatie...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq