Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorki
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 12:55

Sorki

world wide wubbish

Heb je toevallig ook de attacker tiers? ^^

Sorki#2242

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Sorki schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Wel de beste attackers per type: http://pokemongo.gamepress.gg/highest-pokemon-dps-per-type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:01:
Aangezien PokéView gedoogd wordt, post ik deze hier ook maar eens, voor de PokéHunters die toevallig een Pebble Time hebben:

https://apps.getpebble.co...pokemon&section=watchapps

Pokémon Go Radar (BETA). Zo te zien laat hij de zelfde gegevens zien als PokéView dus vandaar dat ik aanneem dat deze ook onder het kopje "voorlopig gedoogd" valt. Het laat een lijst van de dichtstbijzijnde Pokémon zien inclusief hun despawn tijd, afstand en de richting.

Helaas (nog) geen mogelijkheid om de Pokémon te filteren, dus je moet door een flinke lijst crap scrollen om de gems te vinden, maar het is nog maar een beta hè. :) In ieder geval een stuk beter dan de niet-functionerende "nearby" functie in PoGo zelf...
Iemand heeft mijn idee van pushbullet toevoegen op GitHub geplaatst:
https://github.com/shadowsyllvet/PGO-mapscan-opt

Krijg je een push notificatie op je telefoon van de pokemon die je wil. Moet je wel zelf het python script ergens draaien (kan Windows, OSX en Linux zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door Montaner op 29-07-2016 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:56
Sorki schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:13:
Afbeeldingslocatie: https://boost-rankedboost.netdna-ssl.com/wp-content//uploads/2016/07/Pokemon-Go-Gym-Attack-Tier-List.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Jamesl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:08:
Hoe hard mag je nou gaan voor die etjes? Ik heb net 6 km gerend en er is maar 3 km bijgekomen.. (ik ren gewoon constante snelheid :/ )
Er is om de zoveel tijd een poll met je lokatie en het verschil wordt opgeteld bij je eieren. Dus het werkt het beste in een rechte lijn lopen en niet te snel :P.
Edit: Oh ja en je scherm moet aan blijven en het spel actief.

[ Voor 7% gewijzigd door MeltedForest op 29-07-2016 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Ik ben benieuwd hoeveel mensen na hun vakantie (en PoGo) een leuk souvenir van hun TelCo krijgen in de vorm van een dataroam rekeing :D

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
trix0r schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:15:
[...]

Iemand heeft mijn idee van pushbullet toevoegen op GitHub geplaatst:
https://github.com/shadowsyllvet/PGO-mapscan-opt

Krijg je een push notificatie op je telefoon van de pokemon die je wil. Moet je wel zelf het python script ergens draaien (kan Windows, OSX en Linux zijn)
heb hier een scanner gelinkt met twitter, geeft ook notificaties en kunnen er anderen ook van meeprofiteren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
dengregg schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:28:
[...]

heb hier een scanner gelinkt met twitter, geeft ook notificaties en kunnen er anderen ook van meeprofiteren
Wat is je twitter handle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
maak gewoon gebruik van https://www.reddit.com/r/pokewatch/

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:27:
Ik ben benieuwd hoeveel mensen na hun vakantie (en PoGo) een leuk souvenir van hun TelCo krijgen in de vorm van een dataroam rekeing :D
Ik denk gigantisch veel... :o
Blij dat ik mijn vakantie al heb gehad voor de Pokemon hype :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
Goemies schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:29:
[...]

Wat is je twitter handle?
@pokemonmechelen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:41
trix0r schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:29:
Weet er iemand nog een slowpoke broedplaatsje rondom Eindhoven? Ik baal nog steeds dat ik 50 candy heb weggegooid door de verkeerde slowpoke te evolven ;(
Ik heb er gister in een half uur tijd 2 gevangen bij het Kasteel in Helmond, maar zie ze geregeld rondom rivieren en water in het algemeen, dus ook bij de dommel ofzo in Eindhoven moeten ze te vinden zijn.

EDIT:
Overigens dank aan de persoon die de Vulpix in Eindhoven heeft gespot. Ik heb hem nu 2 dagen achter elkaar kunnen spotten om dezelfde tijd op dezelfde plek. Nu nog een moment zien te vinden om hem daadwerkelijk op te halen. :'(

[ Voor 20% gewijzigd door Hogader op 29-07-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

YouR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:10:
[...]

Aah okey, bij diekman heb ik laatst met een kameraad nog wat lures gebruikt, kwamen direct een stuk of 15-20 man op af.
Bij alle 3 de stops? Dat zal wel het nodige hebben opgeleverd :P Helaas zijn die stops niet dichtbij genoeg dat ik in Pokémon Go kan zien of er lures actief zijn. Het Wooldrikspark kan ik daarentegen wel zien, daar gebeurt het nog wel eens dat álle stops daar van lures voorzien zijn :o
Jamesl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:08:
Hoe hard mag je nou gaan voor die etjes? Ik heb net 6 km gerend en er is maar 3 km bijgekomen.. (ik ren gewoon constante snelheid :/ )
Goeie vraag, ik heb gister deels op de fiets gezeten (waarbij ik langzamer fietste dan gebruikelijk ivm de korte afstanden tussen stops) en deels te voet. Hierbij werd ook maar ongeveer de helft vastgelegd i.v.t. wat Google Play: Geo Tracker - GPS tracker heeft bijgehouden. Er ligt inmiddels een bug-report bij de makers met de trackerdata erbij in de hoop dat ze daaraan kunnen zien waarom maar de helft is vastgelegd.
MeltedForest schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Er is om de zoveel tijd een poll met je lokatie en het verschil wordt opgeteld bij je eieren. Dus het werkt het beste in een rechte lijn lopen en niet te snel :P.
Scherm en GPS actief houden helpt niet :/ Wel voor de tracker app, niet voor Pokémon Go.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:20:
[...]
Die discussie heb ik hier met beveiliging al gehad (groot ziekenhuis). Bezoekskamers zijn in basis openbaar (dwz toegankelijk, je kan zo doorlopen), en pokemorons die daar niets te zoeken hebben mogen er wat mij betreft direct uitgeknuppeld worden... maar als ze terechtkomen in ruimten waar een restrictief toegangsbeleid voor geldt, duidt dat op een ander probleem.
Wat ik hier aan nooit snap is waarom er in een gebouw gezocht wordt? Het is niet dat gps nou echt goed werkt binnen stenen muren.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Marselaar schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Wat ik hier aan nooit snap is waarom er in een gebouw gezocht wordt? Het is niet dat gps nou echt goed werkt binnen stenen muren.
Wij hebben veel glazen daken. Assisted GPS komt daar een heel eind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
Marselaar schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:48:
[...]

Sssstt niet doorvertellen...stel je voor dat men gaat twijfelen aan het nieuws dat ze lezen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
WahWah schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:52:
[...]

Sssstt niet doorvertellen...stel je voor dat men gaat twijfelen aan het nieuws dat ze lezen....
Paranoid much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Not sure if troll or....

anyway....

Denk dat je bij Niantic aan kunt geven waar je een pokestop niet meer wilt hebben en ze die vervolgens weg halen. En overigens ook gebieden waar geen pokemons spawnen. Vervolgens geef jij gewoon de coördinaten door.

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
weszz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:58:
[...]

Not sure if troll or....
Nee hoor. 'The news is fake' is een paranoide instelling. Kritisch zijn is prima, maar kom op...
Denk dat je bij Niantic aan kunt geven waar je een pokestop niet meer wilt hebben en ze die vervolgens weg halen. En overigens ook gebieden waar geen pokemons spawnen. Vervolgens geef jij gewoon de coördinaten door.
Klopt. Geen idee hoe snel ze verder reageren.

Er zijn zat mensen die geen notie hebben hoe GPS werkt, en hoe dat een spel als PoGo raakt, en dus rustig meerdere verdiepingen af gaan zoeken omdat er iets te vinden zou moeten zijn. Het is in de praktijk vrij moeilijk de mensheid te onderschatten :D.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:03:
[...]

Nee hoor. 'The news is fake' is een paranoide instelling. Kritisch zijn is prima, maar kom op...

[...]
Deels, maar als jij als ervaren PoGo speler gewoon weet dat je vrijwel nooit in een gebouw hoeft te komen omdat je zo'n 100 meter speling heb met pokemon, dan ga je toch denken of er niet even aangehaakt wordt op de hype qua berichtgeving, beetje aandikken is echt geen enkele hoernalist vies van hoor :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
HeatWave schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:05:
[...]

Deels, maar als jij als ervaren PoGo speler gewoon weet dat je vrijwel nooit in een gebouw hoeft te komen omdat je zo'n 100 meter speling heb met pokemon, dan ga je toch denken of er niet even aangehaakt wordt op de hype qua berichtgeving, beetje aandikken is echt geen enkele hoernalist vies van hoor :').
Oh uiteraard. Maar ik ondersteun de dames en heren van de beveiliging hier voor een deel van hun communucatietechniek, en de pokemon incidenten hier zijn echt. Ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat de niet al te veel van de pot gerukte meldingen opgeblazen zijn. Op het spoor/snelweg, in grote gebouwen• ? Geloof ik direct. Midden in een kerncentrale? Not so much; of beter: dan hebben ze security issues.

• Bij ons red je het niet met die 100m

[ Voor 2% gewijzigd door ijdod op 29-07-2016 15:12 . Reden: Domme typos ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

ijdod schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:09:
[...]

Oh uiteraard. Maar ik ondersteun de dames en heren van de beveiliging hier voor een deel van hun communucatietechniek, en de pokemon incidenten hier zijn echt. Ik heb dus geen enkele reden om aan te nemen dat de niet al te veel van de pot gerukte meldingen opgeblazen zijn. Op het spoor/snelweg, in grote gebouwen? Geloof ik direct. Midden in een kerncentrale? Not so much; of beter: dat hebben een security issues.
Tuurlijk zullen er echt wel een paar rare situaties zijn ontstaan. Maar ik heb toch echt het idee dat al die redacties iets hadden van "we moeten IETS over PoGo schrijven anders horen we er niet bij"

En idd, als jij opeens zomaar ergens een kerncentrale binnen zou kunnen lopen dan was de wereld allang vergaan, PoGo of niet :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

I denk dat momenteel "the most evil prank" gewoon iemand zijn onbewaakte gsm nemen en al zijn zeldzame en sterke pokemons transferen is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:07
Haha net hebben ze 5 pogingen nodig gehad om mijn gym over te nemen. elke keer als ze mij verslagen hadden dan was ik weer net eerder om er een pokemon in te gooien.

En hun maar zoeken waar ik stond, maar zit lekker op kantoor :9

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ijdod
Dakoina schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:16:
I denk dat momenteel "the most evil prank" gewoon iemand zijn onbewaakte gsm nemen en al zijn zeldzame en sterke pokemons transferen is :p
Neuh, alleen zijn 100% Poliwhirl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Dakoina schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:16:
})

En nog even alle dust in een pidgey pompen, en alle items deleten :+
Nee.. Dat gaat echt te ver haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Tinusvolkel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:18:
Haha net hebben ze 5 pogingen nodig gehad om mijn gym over te nemen. elke keer als ze mij verslagen hadden dan was ik weer net eerder om er een pokemon in te gooien.

En hun maar zoeken waar ik stond, maar zit lekker op kantoor :9
OMG DE GPS SPOOFERS ;)

Mensen onderschatten hoe fanatiek andere mensen kunnen zijn :P

Was er niet ook iemand hier die al level 32 was? xD
Laidback Luc schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:19:
[...]

})

En nog even alle dust in een pidgey pompen, en alle items deleten :+
Nee.. Dat gaat echt te ver haha.
Afbeeldingslocatie: http://cdnph.upi.com/sv/b/i/UPI-4711469638524/2016/1/14696386699177/Texas-teacher-threatens-Pokemon-Go-players-with-in-game-consequences.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door IdieEasy op 29-07-2016 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinusvolkel
IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:19:
[...]

OMG DE GPS SPOOFERS ;)

Mensen onderschatten hoe fanatiek andere mensen kunnen zijn :P

Was er niet ook iemand hier die al level 32 was? xD
GPS SPOOFERS???

Heb gewoon een gym en pokestop binnen bereik van mijn werkplek >:)
Dus onbeperkt pokebals en regelmatig de gym pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10:06

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Tinusvolkel schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:21:
[...]

GPS SPOOFERS???

Heb gewoon een gym en pokestop binnen bereik van mijn werkplek >:)
Dus onbeperkt pokebals en regelmatig de gym pakken.
Daarom, maar of zij dat zullen beseffen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:22:
[...]

Daarom, maar of zij dat zullen beseffen :P
oja idd :) nu snap ik hem

ps: >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Mijn voorbeeld is kapoet

Dit is mijn dichtstbijzijnde.. misschien maar beter voor de productiviteit.

[ Voor 13% gewijzigd door Thirdheart op 29-07-2016 15:38 . Reden: Gyazo ist kaput ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-08 12:52
Ik heb vandaag de hele dag al dat er superveel Pokemon wegrennen. en voorheen was dit zelden het geval.
Hebben jullie hier ook ervaring mee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Joshua... schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:41:
Ik heb vandaag de hele dag al dat er superveel Pokemon wegrennen. en voorheen was dit zelden het geval.
Hebben jullie hier ook ervaring mee?
Vrijdagmiddag pokemon, willen ook naar huis 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Groenie op 29-07-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Pff nou hier is het ook geen feest vandaag.
Trouwens spelen er hier mensen op de galaxy s7 toevallig? zit te denken om te switchen naar deze telefoon en dan moet dit spelletje natuurlijk wel goed blijven werken hehe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:45:
Trouwens spelen er hier mensen op de galaxy s7 toevallig?
S7 edge hier

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
En geen ongebruikelijke problemen neem ik aan? Heb destijds wel wat gehoord over issues met de intel processors, maar neem aan dat de exynos wel gewoon werkt? (gezien het gebrek aan berichten erover en het toch vrij populair zijn van de telefoons haha)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:45:
Trouwens spelen er hier mensen op de galaxy s7 toevallig? zit te denken om te switchen naar deze telefoon en dan moet dit spelletje natuurlijk wel goed blijven werken hehe :)
Heb zelf de S7 en idd buiten de gewone problemen geen 'extra' problemen :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
:+

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/jDQKk-Utt1j1dNkYfJqY5qbhwQtG6ZnyjuLdX5iNJOg.jpg?w=478&s=b9dc592edc83aa0127be9225fe0f83b7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Nou dat beest kan het wel gebruiken, teveel voer en te weinig beweging als ik zo z'n bouw bekijk haha :+
Trouwens als je hem geel verft en een staart toevoegt... :9~

[ Voor 7% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
zo, wilde eevee toch een 88-91% exemplaar dus die bewaren we voor een vaporeon ofzo. Wel nog veel eevee vinden want dit was pas mijn 2de.
Wel een Wigglytuff ook nog zojuist gevangen maar die is maar meh, maar leuk voor de heb voor zover :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Whoop, komt zojuist van de GPS jitter m'n 5km ei uit, een Lickytung! die kan aan de collectie toegevoegd worden want die had ik nog niet :*)

Ook nog 899 CP op dat ding haha :+

[ Voor 12% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 16:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 06:24
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:01:
Whoop, komt zojuist van de GPS jitter m'n 5km ei uit, een Lickytung! die kan aan de collectie toegevoegd worden want die had ik nog niet :*)

Ik heb zelf voor de grap ook eens m'n telefoon de halve dag aan laten staan op werk. Ik krijg meer kilometers met zitten achter m'n bureau dan met de 8 kilometer die ik naar m'n werk fiets... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 11:29
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:01:

Nice, 30 min geleden ook Lickitung uit een 5 km ei gekregen. CP 892.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
ErikT738 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:03:
[...]

Ik heb zelf voor de grap ook eens m'n telefoon de halve dag aan laten staan op werk. Ik krijg meer kilometers met zitten achter m'n bureau dan met de 8 kilometer die ik naar m'n werk fiets... :+
Ik had dat in Mexico veel meer, hier in huis valt het wel mee, moest nog maar 200 meter ofzo dus dat heeft ie blijkbaar toch voor elkaar gekregen haha. In mexico liep ik al slapend kilometers, nou zou het kunnen zijn dat ik aan het slaapwandelen was, ving ook allerlei pokemons ondertussen blijkbaar :+ misschien is dat laatste niet echt helemaal waar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:05:
[...]

Ik had dat in Mexico veel meer, hier in huis valt het wel mee, moest nog maar 200 meter ofzo dus dat heeft ie blijkbaar toch voor elkaar gekregen haha. In mexico liep ik al slapend kilometers, nou zou het kunnen zijn dat ik aan het slaapwandelen was, ving ook allerlei pokemons ondertussen blijkbaar :+ misschien is dat laatste niet echt helemaal waar :X
Meteen alle gyms in de buurt overgenomen in je slaap?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Thirdheart schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:06:
[...]

Meteen alle gyms in de buurt overgenomen in je slaap?
Nee alleen de eerste 10, daarna gecashed. Ben ook in mijn slaap nog wel een beetje lui natuurlijk
(en bovenal een echte dromer :+ )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 00:43
WTF 5 eieren komen uit

- Lickitung - 749CP max 71% :(
- Growlithe - 616CP 78-80%
- Exeggcute - 425CP 80-84%
- Ponyta - 708CP 78-82%
- Poliwag - 360CP 96%(helaas geen 100% maar die zijn toch nog niet gespot)

Lekkah, de exeggcute had ik helaas al, maar toch leuk voor de candy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Boeit dat IV% echt zo erg? Als t maar hoge CP is toch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Goemies schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:25:
In het begin wel, later wordt IV belangrijk om de hoogste CP te behalen. Dit is eigenlijk alleen maar belangrijk bij de wat zeldzamere pokemon omdat het dan nog niet zo eenvoudig is om een betere simpelweg te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
Als je hem compleet wil maxen en er 300K in wilt steken aan dust, dan is CP wel handig (om er dus ook echt de max uit te krijgen ipv 10% (gemiddeld genomen) onder de max CP)

In alle andere gevallen maakt het geen kloot uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Als je niet van plan bent om een Pokemon te levelen dmv power ups (en evolves), dan maakt IV niets uit en is een hoge CP belangrijk.

Maar als je wel van plan bent om veel stardust en candy te investeren, dan wil je het liefst een beestje met een zo groot mogelijk potentieel. Op dat moment is het wel belangrijk wat de IV zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Hogader schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:27:
[...]

Als je hem compleet wil maxen en er 300K in wilt steken aan dust, dan is CP wel handig (om er dus ook echt de max uit te krijgen ipv 10% (gemiddeld genomen) onder de max CP)

In alle andere gevallen maakt het geen kloot uit!
Het kan wel degelijk uitmaken in aanval en verdedigingstats. Als jij een goede defense pokemon hebt, maar je IV net zo uitpakt dat hij lage defense stats krijgt, is dat toch wel jammer. Voor de CP aantallen maakt het inderdaad vrij weinig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hogader
trix0r schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:29:
[...]

Het kan wel degelijk uitmaken in aanval en verdedigingstats. Als jij een goede defense pokemon hebt, maar je IV net zo uitpakt dat hij lage defense stats krijgt, is dat toch wel jammer. Voor de CP aantallen maakt het inderdaad vrij weinig uit.
Jup daarmee kan je hem evt controleren, maar dan zegt het percentage er niet veel over.

Stel je wilt niet investeren en hem als defense gebruiken, dan is het mogelijk dat een 20% IV beter is dan een 60% IV, als die 20% als stats 2-14-2 ofzo heeft en die van 60% juist 13-4-10. (att-def-spe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Heuyyy m'n powerbank is binnen! eens kijken of t een echte is hehe :P

Jippy genuine Xiaomi Powahhh 8), en dan ook nog een of ander hilarisch USB ventilatortje erbij 8)7

[ Voor 44% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 16:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Ik wou een lure module testen, maar dat lukte niet zo aardig. Ik wist niet dat je op het balkje in de pokestop moest klikken :)

Vraagje, ik zou een eevee collectie willen beginnen, maar heb er hier geen in de buurt. Als ik in de buurt van een eevee spawn point zo een lure module zet, heb ik dan meer kans op eevee's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Geen significante permissies dus kan nooit kwaad en lijkt best handig.

Google Play: IV calculator for Pokemon Go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
bbc schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:36:
Ik wou een lure module testen, maar dat lukte niet zo aardig. Ik wist niet dat je op het balkje in de pokestop moest klikken :)

Vraagje, ik zou een eevee collectie willen beginnen, maar heb er hier geen in de buurt. Als ik in de buurt van een eevee spawn point zo een lure module zet, heb ik dan meer kans op eevee's?
Nee, Lure en insence spawnen gewoon random pokemon elke zoveel minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:39
Denniz0229 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:51:
[...]

Nee, Lure en insence spawnen gewoon random pokemon elke zoveel minuten.
Zo random zijn ze toch niet...

Toen ik laatst een lure aan had, spawnden er als ik het me goed herinner 4 Magikarps, 3 Staryus, 3 Horseas en een Dratini.

Maar ja, dat houdt dus in dat je dan niet opeens een hele sloot Eevees gaat vangen, maar wellicht wel een stuk of 3 à 4 als je een lure plaatst in de juiste PokéStop.

Maar volgens mij komt er ook wel geluk bij te pas want vandaag heb ik een stukje van een lure op die zelfde plek meegepakt en toen kwamen er meerdere Psyducks en Slowbros langs, en een Magikarp...

[ Voor 18% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2016 16:56 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Kring je een 945 cp elektabuzz uit een 10k ei. Met 84-86%
Heeft die low kick als fast attack :|

@ raven: stond je tijdens je wandeling stil bij de stops en tijdens vangen? Anders worden de meters die je maakt terwijl je zoiets doet niet mee genomen. Bij mij klopt het meestal redelijk met de gemaakte afstand als ik niks doe. Vang ik of doe ik stops terwijl ik blijf lopen dan klopt de afstand die niet meer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
Mx. Alba schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:55:
[...]

Zo random zijn ze toch niet...

Toen ik laatst een lure aan had, spawnden er als ik het me goed herinner 4 Magikarps, 3 Staryus, 3 Horseas en een Dratini.

Maar ja, dat houdt dus in dat je dan niet opeens een hele sloot Eevees gaat vangen, maar wellicht wel een stuk of 3 à 4 als je een lure plaatst in de juiste PokéStop.
dat ik jouw nog moet uitleggen hoe zoiets werkt :+
kans op weedle 99.9%
kans op pidgey 99.9%
kans op draitini 80%
kans op evee 80%
kans op lapras 0.00001%

de meest voorkomende spawnen ook het meeste en de rare pokemon spawnen bijna nooit.
voor zover nu bekend kan wel alles spawnen uit een lure (geen mew(to) en goeie vogels), maar heb al 1x een snorlax gehad bij een lure.

edit: nummers zijn uit de lucht gegrepen, maar is om aan te geven dat hoe meer rare een pokemon is hoe minder vaak deze spawnt :9
edit2: je omgeving beïnvloed wel enigszins de % in welke mate ze voorkomen bij de lure.

[ Voor 11% gewijzigd door Denniz0229 op 29-07-2016 17:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

God... Lucky egg aan en gewoon 6x transfer doen in plaats van evolve.
Had al niet max aan Evolves maar wilde level 19 halen, nu kom ik 2,5k tekort :/

Edit; ving net trouwens wel een Charmander.. gek genoeg boven een plas water :+

[ Voor 22% gewijzigd door Famous op 29-07-2016 17:03 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Wie kan mij verklaren waarom mijn 575 jolteon een 645 pidgeot niet kan verslaan. Heb de hele tijd super effectieve, maar kom er niet doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Famous schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:01:
God... Lucky egg aan en gewoon 6x transfer doen in plaats van evolve.
Had al niet max aan Evolves maar wilde level 19 halen, nu kom ik 2,5k tekort :/

Edit; ving net trouwens wel een Charmander.. gek genoeg boven een plas water :+
Ach die charmander maakt het dan allemaal weer goed, 2.5 K is niet zo veel dus dat heb je zo joh. En voortaan gewoon evolve klikken dat werkt beter tijdens een lucky egg evolve sessie :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

freggell schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:05:
Wie kan mij verklaren waarom mijn 575 jolteon een 645 pidgeot niet kan verslaan. Heb de hele tijd super effectieve, maar kom er niet doorheen
Noooob!

Doe je ook dodge? Ik doe altijd met een continu tappen voor attack en met mijn duim steeds naar links swipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
freggell schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:05:
Hangt van meer af dan alleen CP natuurlijk, welke aanvallen, met welke DPS? wat is de defence en stamina van beide pokemon? Kun je een beetje fatsoenlijk dodgen of ving je head first een hurricane op... etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Ach die charmander maakt het dan allemaal weer goed, 2.5 K is niet zo veel dus dat heb je zo joh. En voortaan gewoon evolve klikken dat werkt beter tijdens een lucky egg evolve sessie :+
Veel is het niet inderdaad, wel jammer omdat ik juist een Lucky egg inzette om 19 te worden :F O+
Moet alleen die Pikachu nog en dan heb ik ze alle vier. Bij vrienden is het echter andersom, die moeten nog alleen Charmander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Famous schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:07:
[...]

Veel is het niet inderdaad, wel jammer omdat ik juist een Lucky egg inzette om 19 te worden :F O+
Moet alleen die Pikachu nog en dan heb ik ze alle vier. Bij vrienden is het echter andersom, die moeten nog alleen Charmander..
Dan mag je sowieso niet klagen, hier level 21 en heb alleen nog maar 2 squirtles en een charmeleon, geen charmanders, bulbasaurs, pickachus of whatever :-( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Dan mag je sowieso niet klagen, hier level 21 en heb alleen nog maar 2 squirtles en een charmeleon, geen charmanders, bulbasaurs, pickachus of whatever :-( ;w
Jij hebt de evolve al zelfs :P

Maar Bulbasaur was per ongeluk mijn starters Pokemon.. Klikte te snel door :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Ik keek net even via pokévision of er nog iets leuks in Veenendaal bij mij in de buurt was. 3x Growlithe!!
Balen dat ik nog in Amersfoort aan het werk ben. Er zit normaal nooit iets bij mij in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Ik had ook beter bulbasaur als starter kunnen kiezen, die nog niet tegengekomen. Van de andere starters heb ik er al meerdere gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Famous schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:13:
[...]

Jij hebt de evolve al zelfs :P

Maar Bulbasaur was per ongeluk mijn starters Pokemon.. Klikte te snel door :D
Das niet zo erg, bulba lijkt zeldzamer te zijn juist.
Ja die evolve was in het wild gevangen :P die kwam ik dan weer wel ineens ergens tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Laatst online: 00:43
freggell schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 16:57:
Kring je een 945 cp elektabuzz uit een 10k ei. Met 84-86%
Heeft die low kick als fast attack :|

@ raven: stond je tijdens je wandeling stil bij de stops en tijdens vangen? Anders worden de meters die je maakt terwijl je zoiets doet niet mee genomen. Bij mij klopt het meestal redelijk met de gemaakte afstand als ik niks doe. Vang ik of doe ik stops terwijl ik blijf lopen dan klopt de afstand die niet meer
Het is volgens mij om de 5 minuten of om de 500 meter een spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
Terranova schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:21:
[...]

Het is volgens mij om de 5 minuten of om de 500 meter een spawn.
Om de 5 als je stil staat, of elke minuut mits je 200 meter hebt afgelegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Diglett uit een 5km ei. Die had ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:07:
[...]

Hangt van meer af dan alleen CP natuurlijk, welke aanvallen, met welke DPS? wat is de defence en stamina van beide pokemon? Kun je een beetje fatsoenlijk dodgen of ving je head first een hurricane op... etc etc.
Ik thundershock. Pidgeot had wing attack en air cutter.
De air cutter dodge ik, de normale niet altijd.
De andere stats weet ik niet. Nog steeds zou elektra erg effectief moeten zijn, lijkt er alleen op dat het niet altijd zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Mn Elektrode heeft een tackle (normal type) attack als standaard attack. Lekker dan. Evolve ging wel meer om de xp, jammer dat er 50 candy voor nodig zijn. Anders kon ik Voltorbs voor powerevolven gaan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Laatst online: 23-08 11:26
Goemies schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:15:
Ik keek net even via pokévision of er nog iets leuks in Veenendaal bij mij in de buurt was. 3x Growlithe!!
Balen dat ik nog in Amersfoort aan het werk ben. Er zit normaal nooit iets bij mij in de buurt.
Heh, vet! Hoe accuraat is dit?

Edit: De tijd die aftelt, is dat ook hetgeen wat zorgt dat een pokemon weggaat tijdens het vangen? Of is dat omdat je gewoon te vaak hem niet kan vangen?

[ Voor 18% gewijzigd door Basxt op 29-07-2016 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Basxt schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:54:
[...]

Heh, vet! Hoe accuraat is dit?

Edit: De tijd die aftelt, is dat ook hetgeen wat zorgt dat een pokemon weggaat tijdens het vangen? Of is dat omdat je gewoon te vaak hem niet kan vangen?
Hij kan wel verdwijnen als de timer nog loopt.
Of hij ook sowieso weg gaat als hij afloopt zou je je zelf gewoon kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nephalem
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-12-2024
Ik heb sowieso het idee dat er langzaam meer variatie komt in de pokemon in de buurt. Normaal is het hier pidgeyville maar net achter elkaar aan een abra, squirtle, pikachu en scyther opgepikt. Machoke kwam nog tevoorschijn op mn nearby list maar die heb ik niet gevonden.

<GoT>Nephalem#1159 PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Niet online
Net een kerel tegengekomen die ook in team Goud zit. Hij kwam helemaal uit Tilburg om team goud ook in Etten-Leur op te krikken. Toevallig ben ik ook in Etten-Leur en dacht ik ga bij een gym vechten. Ik heb een cp 10 Weedle achtergelaten haha _O- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:08

TAA

Liever IRC

We hebben hier anders wel een mooie Onix spawn... helaas net iets te ver van mijn huis en 2x op minder dan een minuut gemist :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09:57

d0s

sssst

Net een Vaporeon hier in de buurt volgens Pokeradar.. alleen was binnen 4 minuten weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
d0s schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 18:43:
Net een Vaporeon hier in de buurt volgens Pokeradar.. alleen was binnen 4 minuten weg :(
Ow das wel balen, benieuwd hoe hoog die in het wild rondbanjeren. Ik wil nog steeds een keer een snorlax of lapras bemachtigen, danwel via ei danwel in t wild. En dratini´s natuurlijk ook nog nooit tegengekomen... en 2 growlithes zodat ik een arcanine kan evolven (mits er een goede tussen zit want arcanine wil ik eventueel wel dusten)

[ Voor 20% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Net vlak achter elkaar zonder naar buiten te gaan 2 pokémon gevangen die ik nog niet had :o :)

Koffing (CP82) en Nidorina (CP329).

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 12:54
MeltedForest schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Aaaah dus als je een rondje loopt zoals met een rondje hardlopen dan heb je er niks aan ?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
De wet van Murphy is toch iets te vaak aanwezig. Binnen over WiFi geen probleem, je ziet wat leuks, loopt er naar toe... en zodra je switcht naar mobiel krijg je het pokeball zandlopertje en is er niet meer te connecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

_O-

Uurtje bij Kijkduin gelopen, echt ziek!
4 pokestops binnen 50 meter, allemaal lures, ruim 100 mensen op de trap zitten om te vangen :D Paar keer tussen alle pokestops (zitten er een stuk of 9 binnen 200 meter) en op een gegeven moment maar gestopt met Magnemites en Voltorbs te vangen omdat m'n Pokeballs op waren xD

"Paar" pokemon erbij, inclusief veel nieuwe voor mij :D
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/126969321669787648/208629837055655937/IMG_7729.PNG
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/126969321669787648/208629845712830464/IMG_7730.PNG
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/126969321669787648/208629853224697856/IMG_7731.PNG
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/126969321669787648/208629860224991232/IMG_7732.PNG

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Werkt het inloggen wel ligt het backend er kennelijk uit. Krijg niets op de kaart te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Angeloonie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:06:
_O-

4 pokestops binnen 50 meter, allemaal lures, ruim 100 mensen op de trap zitten om te vangen :D Paar keer tussen alle pokestops (zitten er een stuk of 9 binnen 200 meter) en op een gegeven moment maar gestopt met Magnemites en Voltorbs te vangen omdat m'n Pokeballs op waren xD

Kijkduin huh... eens kijken waar dat ligt en hoe ver dat is, misschien van het weekend maar even langs als ik dat zo zie :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Zijn er mensen die de laatste 2 dagen niets te zien krijgen van Pokémons, gyms of stops?
Ik ondervindt er wel veel problemen mee, zeker vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:14:
Zijn er mensen die de laatste 2 dagen niets te zien krijgen van Pokémons, gyms of stops?
Hier totaal geen last van, zie alle stops en gyms gewoon. Pokemon nog altijd even bagger als altijd :+

Zie dat Kijkduin helemaal niet zo ver is, net onder Scheveningen. Dat is best een optie om eens te gaan kijken haha :P Tweakers aan het strand meet-up, niet voor het strand maar voor de pokemon haha :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:14:
Dan is je verbinding met de server onderbroken of hangt de app ondanks dat de gps werkt. Ik check altijd even of ik in de shop items zie. Als die shop pagina blanco is start ik de app weer op. Meestal is dat ook niet zo evident en dus een server probleem. Ik heb de indruk dat proberen inloggen met een normale account het weer in orde maakt voor mijn google account, maar dat kan een indruk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
spocy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:17:
[...]

Zie dat Kijkduin helemaal niet zo ver is, net onder Scheveningen. Dat is best een optie om eens te gaan kijken haha :P Tweakers aan het strand meet-up, niet voor het strand maar voor de pokemon haha :+
Of hij bedoeld Kijkduin in Den Helder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
WishmasterNL schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:19:
[...]

Of hij bedoeld Kijkduin in Den Helder :9
Dat mag ik toch hopen van niet, wie gaat er nou naar zo'n uithoek 8)7
of maak ik nu heel veel mensen boos hier :X

[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 29-07-2016 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Angeloonie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:06:
_O-

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe kunnen je pokéballs op zijn als je 4 pokéstops in de buurt had? :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:36

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:21:
[...]

Hoe kunnen je pokéballs op zijn als je 4 pokéstops in de buurt had? :P
Pech hebben dat je er gemiddeld 5 per pokemon nodig hebt en telkens heals krijgen van pokestops. -O-

Net even de zooi door de IV calculator gehaald en een stuk of 8 van de pokemon zitten boven de 80%, de helft daarvan boven de 90% :D

[ Voor 18% gewijzigd door Angeloonie op 29-07-2016 19:23 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Angeloonie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Pech hebben dat je er gemiddeld 5 per pokemon nodig hebt en telkens heals krijgen van pokestops. -O-
:/

[ Voor 22% gewijzigd door Raven op 29-07-2016 19:24 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
bbc schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:18:
[...]

Dan is je verbinding met de server onderbroken of hangt de app ondanks dat de gps werkt. Ik check altijd even of ik in de shop items zie. Als die shop pagina blanco is start ik de app weer op. Meestal is dat ook niet zo evident en dus een server probleem. Ik heb de indruk dat proberen inloggen met een normale account het weer in orde maakt voor mijn google account, maar dat kan een indruk zijn :)
Shop pagina is goed te zien. Wat een debiel kluchtspel is dit toch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Ik heb sinds vandaag dat probleem: connecten lukt goed, map laad, maar is leeg. Geen gyms/stops.Wordt meestal voorafgegaan door een een periode van 'spinning ball', maar na een herstart van de app is dat weg (maar de content dus ook :P). Serverstatus is groen.

Meestal komt eea na verloop van tijd terug. Voelt een beetje aan alsof er een half-dode server in de loadbalancing pool zit, waar je naar toe persist.

[ Voor 69% gewijzigd door ijdod op 29-07-2016 20:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Tomski1986 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:09:
[...]

Shop pagina is goed te zien. Wat een debiel kluchtspel is dit toch..
Je hoeft het niet te spelen natuurlijk he, genoeg andere games om je mee te vermaken :>
Pagina: 1 ... 48 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator