Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-09 20:23
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:50:
Er zitten wel enkele veiligheids haken en ogen aan dat Pokevision vs. Nearby Panel. Nu stappen mensen op hun fiets en rijden naar een locatie waarvan ze weten waar ze moeten zijn en kunnen ze dus fatsoenlijk op het andere verkeer letten. Zij het dat men wel evt. kan gaan racen omdat men weet wanneer het beest despawnt en men denkt het nog net te kunnen halen.

Met een nearby panel in zijn huidige vorm gaan mensen met hun ogen op hun foon gefocust rondrijden wat de veiligheid niet ten goede zal komen. Bij een zeldzame waarvan je de despawn tijd niet weet zal men ook geneigd zijn harder te gaan fietsen.

Uit oogpunt van veiligheid zou een bekende despawn tijd zinvol kunnen zijn. Als een Pokemon op het nearby panel zichtbaar wordt zou die voor die individuele speler dus liefst altijd minstens bijv. 10 min beschikbaar moeten blijven maar dat vereist dan een andere manier van spawnen/despawnen dan nu. Ook zouden audiosignalen behulpzaam kunnen zijn om de ogen minder op het scherm te hoeven hebben. Een gesproken afstandmelding bijv. die bij elke scanupdate de afstand tot een geselecteerde Pokemon van het nearby panel geeft zou erg helpen om het spel veiliger te houden.

Ik vraag me af of dit soort overwegingen de terugkeer van het nearby panel zouden kunnen beïnvloeden, en zelfs misschien van invloed zouden kunnen zijn geweest bij het verdwijnen van het nearby panel en dat het niet (alleen) serverload is geweest.
Uit oogpunt voor veiligheid zouden dit soort games nooit gemaakt mogen worden. Je bent als speler te veel gefocused op je scherm. Dan zou je een spraak functie moeten toevoegen zodat je "navigeert" naar de pokemon. Bij het volgende kruispunt links af en u bent bij uw 100% Poliwhirl 8)7

In hoeverre wil je de makers van een spel verantwoordelijk houden voor de acties van de gebruikers...Ik wordt gewoon hopeloos van al die berichten over hoe dom men is en dat Nintendo/Niantec dit allemaal moet gaan oplossen.

Gisteren weer zo'n leuk artikel: http://asia.nikkei.com/Ja...racter-from-nuclear-plant
Nou als een random dude een nuclear plant binnen kan komen om een pokemon te vangen, dan wil ik niet weten hoe makkelijk het is voor iemand die naar binnen wil komen voor "andere dingen" |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
AFCAjax schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Ik zou dat eerlijk gezegd ook alleen met de 'specialere' doen. Ik ga geen Weedle/Pidgey etc. checken.
]Ik doe het alleen voor hogere en pokemon die ik ook echt zou willen poweren, een Eevee is hier nu echt nog zonde van je stardust bijvoorbeeld, aangezien die hier meer spawnen dan rattata lijkt het wel.

Als je echt dust over hebt kun je het doen voor pokemon die je zelf speciaal vindt, voor de tyop max CP pokemon, of voor deze lijst: http://pokemongo.gamepress.gg/highest-pokemon-dps-per-type

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

HeatWave schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:02:
1263 Slowbro, new pokemon iig *O*.
Haha netjes! Ik kreeg hem net ook uit de lure, helaas maar CP553 :(

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
vhal schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:02:
Moet je nou echt serieus voor elke gevangen pokemon de stats handmatig invoeren in die IV calc om te kijken of het toevallig wel/geen 100% is?

Dat doe je toch ook niet voor je lol met een volle inventory aan pokemons :| :/
Heb net toevallig al mijn Magikarps er doorheen gehaald. Had al een 88% apart staan en 40 extra die getransferred moesten worden voor de candy, blijkt er een 97,8% tussen te zitten _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 21:09

Boost9898

Software developer

Is er ook een prijs voor de slechtste Pokémon? :D
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/da84b49b5642d74be1ca7e4d56b44d2b.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 10:24
Boost9898 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:14:
[afbeelding]
Heb zojuist een 2% Zubat getransferred :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-09 14:56
Boost9898 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:14:
[afbeelding]
Daarmee win je hem alvast niet, dat zeg ik je :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

AFCAjax schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Heb zojuist een 2% Zubat getransferred :9~
Wow het kan dus nog erger. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Zo was ik blij dat ik een Blastoise heb gevangen, is die ook maar 9-11%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
WahWah schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:08:
Nou als een random dude een nuclear plant binnen kan komen om een pokemon te vangen, dan wil ik niet weten hoe makkelijk het is voor iemand die naar binnen wil komen voor "andere dingen" |:(
Die discussie heb ik hier met beveiliging al gehad (groot ziekenhuis). Bezoekskamers zijn in basis openbaar (dwz toegankelijk, je kan zo doorlopen), en pokemorons die daar niets te zoeken hebben mogen er wat mij betreft direct uitgeknuppeld worden... maar als ze terechtkomen in ruimten waar een restrictief toegangsbeleid voor geldt, duidt dat op een ander probleem.

(Los van het feit dat alle pokestops/pokemons hier toegankelijk zijn van de normale min-of-meer openbare gangen op de begane grond, wat ze op andere verdiepingen zoeken is mij een raadsel).

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:13
Audiowaste schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:18:
Zo was ik blij dat ik een Blastoise heb gevangen, is die ook maar 9-11%
Herkenbaar. En dan ook nog eens level 300 ofzo :'(

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Nat-Water schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Herkenbaar. En dan ook nog eens level 300 ofzo :'(
In mijn geval 1447, dat scheelt dan wel weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Nu online

Ypho

Allround Nerd

Ik heb gisteren uit een ei een Magmar gekregen, deze is 71%, maar de CP bar is wel bijna helemaal vol. Vinden jullie het de moeite deze te max-CP-en mijn komende levels, of gewoon niet doen?

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Laatst online: 18-09 10:24
Ypho schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:23:
Ik heb gisteren uit een ei een Magmar gekregen, deze is 71%, maar de CP bar is wel bijna helemaal vol. Vinden jullie het de moeite deze te max-CP-en mijn komende levels, of gewoon niet doen?
Ik zou hem bewaren zonder dust te besteden aan hem, en af en toe in een gym gebruiken. Verder gewoon wachten op een betere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt eraan hoe hoog die is, ga je hem gebruiken voor gyms dan ja! anders houd je hem gewoon voor de spaarwaarde in je collectie. Magmar is vrij zeldzaam dus hele kleine kans dat je ineens een 90% magmar vind morgen, ik zou er gewoon lekker van genieten als die een beetje hoog is en dus wel een paar keer boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Nee, 71% is best laag. Zelf doe ik alleen 85%+ upgrades. Daarnaast is Magmar nou ook niet zo'n geweldige Pokémon om mee te vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Kyumia schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:26:
[...]

Nee, 71% is best laag. Zelf doe ik alleen 85%+ upgrades. Daarnaast is Magmar nou ook niet zo'n geweldige Pokémon om mee te vechten.
Verschil tussen 71 en 85 is vrij weinig, scheelt je in totaal 3% CP. Ben het wel met je eens dat een magmar het niet echt waard is, maar dat is een 100% magmar zelfs niet.

[ Voor 4% gewijzigd door mark-k op 29-07-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 09:02
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:25:
[...]

ligt eraan hoe hoog die is, ga je hem gebruiken voor gyms dan ja! anders houd je hem gewoon voor de spaarwaarde in je collectie. Magmar is vrij zeldzaam dus hele kleine kans dat je ineens een 90% magmar vind morgen, ik zou er gewoon lekker van genieten als die een beetje hoog is en dus wel een paar keer boosten
Sarphatipark in amsterdam stikt het er van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je zien hoeveel % een pokemon is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:30:
Waar kan je zien hoeveel % een pokemon is?
IV calculator in het rode vak dat je ziet voor je iets post...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:51
En toen stond er ineens een Lapras voor m'n snufferd, terwijl ik gewoon thuis zit. Nou, bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Zojuist level 25 geworden, blij dat ik nu wel 1 hele extra incubator heb tot aan level 30 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-09 08:37
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:31:
[...]

IV calculator in het rode vak dat je ziet voor je iets post...
Beetje jammer dat die geïrriteerd ogende puntjes erachter moeten ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
YouR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:33:
[...]

Beetje jammer dat die geïrriteerd ogende puntjes erachter moeten ;)
Deze vraag is inmiddels al zo vaak gesteld dat ik me serieus afvraag of we wel meer pagina's gehad hebben dan posts met deze vraag. Een zoekfunctie gebruiken zit er tegenwoordig niet meer in lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net mn eerste en enige 10km ei uitgebroed, een Mr. Mime van 606 :D

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Ik weet niet of er hier mensen zijn, maar ik hou een tabel bij met Pokémon die een redelijke perfection hebben. Deze kan ik dan straks met een luckey egg in een keer evolven. Dan heb je veel XP, en een bunch nieuwe Pokémon welke nog sterk zijn/worden ook.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/eaf32304b1fb3e705613e9d4043e89a8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
NeHoX schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Wat is de reden dat je zo graag een lapras wilt?
Omdat het einde voor mij in zicht is. Moet nog maar een paar pokemon en dan ben ik klaar :9
De rest is een kwestie van nog een paar vangen en dan een evolve. Lapras is de enige rare pokemon die ik moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Boost9898 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:38:
Ik weet niet of er hier mensen zijn, maar ik hou een tabel bij met Pokémon die een redelijke perfection hebben. Deze kan ik dan straks met een luckey egg in een keer evolven. Dan heb je veel XP, en een bunch nieuwe Pokémon welke nog sterk zijn/worden ook.

[afbeelding]
Ik favorite ze meestal, maar zo is het natuurlijk wel overzichtelijker!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:35:
[...]

Deze vraag is inmiddels al zo vaak gesteld dat ik me serieus afvraag of we wel meer pagina's gehad hebben dan posts met deze vraag. Een zoekfunctie gebruiken zit er tegenwoordig niet meer in lijkt het wel.
Al is de topic warning wel erg marginaal met toelichting. Ik begrijp best dat je het percentae van een Pokémon niet direct linkt aan de online IV calculator. Zoekfunctie mag inderdaad wel wat vaker worden gebruikt.
Ik denk dat een combinatie van Eevee evoluties en IV? gerelateerde posts het aantal pagina's wel overschrijdt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02

[afbeelding]
Ik geef ze gewoon ingame een sterretje en rename naar Dragonair87 bijvoorveeld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
D2FValinor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:41:
[...]

Omdat het einde voor mij in zicht is.
Dan zou ik toch wat anders gaan doen dan de hele dag achter een Lapras (of welke Pokémon dan ook) aanjagen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:13

[afbeelding]
Ik geef ze gewoon het percentage achter de naam.
Enigste waar ik Excel voor gebruik is om bij te houden hoeveel evoluties ik heb opgespaard voor de volgende lucky egg.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Laatst online: 09:06

Thompson

Beeromaniac

Gister mijn 2e snorlax uit een ei gekregen :D

Heb nu dus een 1389 70%IV snorlax die nog veel hoger kan (maar geen candy meer), deze heb ik op lvl 10 ongeveer gekregen en gelijk alle candy besteed, had ik achteraf gezien beter niet kunnen doen... Maarja dat is achteraf.

En een 2100 snorlax 84%IV die ook nog wat hoger kan.

Daarnast gisteren een vaporeon gevangen in het wild, 1430CP maar helaas maar 43%IV. Maar toch leuk om in gyms te zetten. Heb nu in totaal 3 vaporeons, ook nog een 1920CP (max, 75%IV) en een 1850 CP (bijna max, 73% IV). Helaas werden mijn 93% IV en 100%IV eevee's beide een Jolteon :(

Level 23 (morgen 24 worden door evoluties), team Valor, Rijen Noord-Brabant. Mochten er mensen een keer samen op pad willen let me know! (Bij voorkeur team Valor, maar andere teams ook welkom puur voor pokemon hunten)

/edit; Ik zet ook een getal achter de naam voor het IV%. Scheelt me een boel onthouden en dubbel uitrekenen.

[ Voor 6% gewijzigd door Thompson op 29-07-2016 12:49 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

100km gelopen badge. Schiet aardig op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:28

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Pokénotify geeft een alert zodra een Pokémon die je aangegeven hebt in de buurt zit

Directe link naar de APK

Zojuist eens geïnstalleerd en wat Pokémons in het filter gegooid. Eens zien wat de app doet.

[ Voor 27% gewijzigd door WishmasterNL op 29-07-2016 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
WishmasterNL schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:54:
Pokénotify laat je legaal vals spelen in Pokémon GO

Zojuist eens geïnstalleerd en wat Pokémons in het filter gegooid. Eens zien wat de app doet.
Legaal vals spelen ja? ben benieuwd hoe niantic hier over denkt.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
hexta schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:55:
[...]

Legaal vals spelen ja? ben benieuwd hoe niantic hier over denkt.
Is de titel van het onderwerp op de site. Heb ik direct gekopieerd. Dus vandaar.

Maar ben het met je opmerking eens.

Heb hem tevens aangepast ;)

[ Voor 5% gewijzigd door WishmasterNL op 29-07-2016 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Enige waar ik nog niet achter ben is de verhouding tussen CP en Attacks.
Leuk dat je misschien een 100% IV Pokémon ergens van hebt, maar wat als zijn attacks matig zijn?
Is het niet beter om een iets lagere CP te hebben maar dan wel met de beste attacks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-09 23:35
Al signs van permabans? Ik wordt gek van die cheaters (GPS spoofers) in mijn dorp. Zo is er geen klap aan voor de mensen die wel normaal willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Kyumia schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:57:
Al signs van permabans? Ik wordt gek van die cheaters (GPS spoofers) in mijn dorp. Zo is er geen klap aan voor de mensen die wel normaal willen spelen.
Ik zie het nu ook steeds vaker. Groot plein, gym in het midden, niemand in bereik, maar hij wordt wel constant aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Audiowaste schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:56:
Enige waar ik nog niet achter ben is de verhouding tussen CP en Attacks.
Leuk dat je misschien een 100% IV Pokémon ergens van hebt, maar wat als zijn attacks matig zijn?
Is het niet beter om een iets lagere CP te hebben maar dan wel met de beste attacks?
Dat is mijn mening wel, gewoon hopen op 80%+, evolven en aanvallen checken.

Een golduck met watergun valt veel sneller aan dan een golduck met psyhic. Daarom gaat de langzame altijd de gym in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
Audiowaste schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:56:
Dan heb je een perfect IV pokemon met matige attacks
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steineken
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 19:32
De Rikster schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:59:
[...]

Dan heb je een perfect IV pokemon met matige attacks

[...]

Ja
Ik heb een 100% Vaporeon met een '30' attack :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 10:21
Ik heb blijkbaar een 91 -93% oddish uit een ei gekregen.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
steineken schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:03:
[...]

Ik heb een 100% Vaporeon met een '30' attack :F
Care, je moet naar de DPS kijken, en dan voornamelijk de basis aanval. Als je Vaporeon als basis Water Gun heeft is hij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
mark-k schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Care, je moet naar de DPS kijken, en dan voornamelijk de basis aanval. Als je Vaporeon als basis Water Gun heeft is hij prima.
Hoe zie je de DPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

murphsy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:51:
100km gelopen badge. Schiet aardig op!
Het gaat nog sneller als de afstandsmeting daadwerkelijk klopt 8)7
En dan een recentere variant: YouTube: Pokémon Dubstep Remix - Lindsey Stirling & Kurt Hugo Schneider (... Lindsey O+ als Misty :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Handiger vind ik de quick moves, aangezien je die het meeste gebruikt: http://pokemongo.gamepress.gg/quick-moves

Vergeet ook niet de STAB mee te nemen (same type attack bonus).

[ Voor 9% gewijzigd door mark-k op 29-07-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21-09 12:20
Had vanochtend tijdens het vangen ineens geen internet meer. Bleek ik dik 25km te hebben gefiets en in Duitsland terecht te zijn gekomen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YouR

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiowaste
Cwookie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:10:
Had vanochtend tijdens het vangen ineens geen internet meer. Bleek ik dik 25km te hebben gefiets en in Duitsland terecht te zijn gekomen 8)7
Maar je fiets heb je nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08:50

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Actually, we do :D

Ik heb zelf nog niet eens iets uitgerekend, maar ik vindt het verdomde leuk om erover te lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Actually, we do :D

Ik heb zelf nog niet eens iets uitgerekend, maar ik vindt het verdomde leuk om erover te lezen ;)
Haha ik ook hoor, maar iets leuks wat ik op reddit tegenkwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 09:39
Nat-Water schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:52:
Ik heb van alle Pokemon die ik nu heb (ik heb ze allemaal nagerekend) maar 1 100%, en dat is een..

[afbeelding]

8)
High-five!

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
naja eerste 10k ei had een 80-88% Pinsir, had die sowieso nog niet dus ik hou em nog wel even :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Exeggutor ff opgehaald, aan de rand van het dorp ;). Dat Pokémon is nog goed voor je zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• clockw1ze
  • Laatst online: 09:07
Waar in Amsterdam zijn de Snorlaxjes te vinden? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cwookie schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:10:
_O-

Bij het rondfietsen langs Pokéstops kwam ik hier straten tegen waar ik nog nooit was geweest, maar de grens ben ik niet tegengekomen, oostelijker dan het Wooldrikspark ben ik niet geweest :P

Maar stapte je telefoon niet over op een Duits gsm-netwerk?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
De Rikster schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:45:
[...]

Dan zou ik toch wat anders gaan doen dan de hele dag achter een Lapras (of welke Pokémon dan ook) aanjagen :/
Haha, nee de rest boeit me eerlijk gezegd niet meer. Levellen met pidgeys totaal geen zin meer in.
Of bedoelde je met mijn leven :P Ja, ik zoek ook niet echt meer, meer onderweg naar plekken waar ik moet zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Valinor op 29-07-2016 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hee dat is grappig, ik heb een Pebble Time app gevonden die redelijk accuraat lijkt in het aangeven welke Pokémon dichtbij zijn. Helaas (nog) geen manier om een selectie te maken en je ziet de meest dichtbijzijnde eerst dus je moet altijd door een batterij Pidgeys, Weedles en Rattata's waden om te zien of er ook nog iets interessants bij zit... Aan de hand van een vergelijking met PokéView lijkt hij redelijk accurate aanwijzingen te geven. PokéView op mijn pols dus! _o_

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Laatst online: 19-09 18:16
Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:24:
[...]

_O-

Bij het rondfietsen langs Pokéstops kwam ik hier straten tegen waar ik nog nooit was geweest, maar de grens ben ik niet tegengekomen, oostelijker dan het Wooldrikspark ben ik niet geweest :P

Voor bereikbaarheid (bellen/sms) waarschijnlijk wel maar niet zijn data :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

D2FValinor schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:25:
[...]

Haha, nee de rest boeit me eerlijk gezegd niet meer. Levellen met pidgeys totaal geen zin meer in.
Dit ga ik ook enkel doen om level 20-25 te worden. Daarna nog een beetje spelen voor de lol, maar een stuk minder actief. De hype komt wel weer als gen2 uitkomt :P

In de tussentijd kan ik weer gaan Geocachen... Dat staat een beetje op een laag pitje momenteel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:24:
[...]

_O-

Ook uit Enschede gok ik dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Weet er iemand nog een slowpoke broedplaatsje rondom Eindhoven? Ik baal nog steeds dat ik 50 candy heb weggegooid door de verkeerde slowpoke te evolven ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

YouR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Ook uit Enschede gok ik dan?
:Y , Hogeland. In een gebied met veel pokéstops in de buurt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Moet je de UT ook een keer proberen al 2x een garydos gevangen (met dank aan pokevision) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Ik zie steeds mooie dingen spawnen onderin glanerbrug en op de UT, ben benieuwd.
Rond het centrum ook genoeg stops :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
T-homas schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:30:
[...]

Moet je de UT ook een keer proberen al 2x een garydos gevangen (met dank aan pokevision) _/-\o_
Dit dus haha, gewoon op de campus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Hebben mensen hier dat Pokenotify al geprobeerd?

Beetje gedoe om die link te krijgen. Wil ie eerst een mailadres. Neem aan dat deze blijft werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
YouR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Dit dus haha, gewoon op de campus?
Jup, beide wel gezien op de westelijke helft van campus mocht je iets specifieker willen zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:33:

Beetje gedoe om die link te krijgen. Wil ie eerst een mailadres. Neem aan dat deze blijft werken.
Heb hem momenteel draaien. Maar nog geen melding gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Zijn mensen die het al geprobeerd hebben:
En die jij post klinkt mij een beetje funky in de oren JackSparrow.... Pas je wel op met wat je installeert? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:35:
[...]

En die jij post klinkt mij een beetje funky in de oren JackSparrow.... Pas je wel op met wat je installeert? :p
Zelfde link. Alleen zonder de bit.ly obfuscation. Ik zie liever waar zo'n link heen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

CaptJackSparrow schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Zelfde link. Alleen zonder de bit.ly obfuscation. Ik zie liever waar zo'n link heen gaat.
Okie. Zoals ik zei, ik heb het zelf niet geprobeerd. En eerst een e-mail opgeven vindt ik al raar klinken... Ben ik direct bang dat er mee gerommeld is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:39:
[...]

Okie. Zoals ik zei, ik heb het zelf niet geprobeerd. En eerst een e-mail opgeven vindt ik al raar klinken... Ben ik direct bang dat er mee gerommeld is.
Tsja... de site beweert dattie de maker is. Is de link van Android World.

http://uservoice.us10.lis...edeaf5efaab&id=6c8ae757d7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter

Heb hem nu al even draaien en kan wel tot een conclusie komen.

Op Pokévision zie ik een Eevee dichtbij staan.
Deze ook opgegeven in Pokenotify, maar krijg na 5 minuten nog steeds geen melding.
Ik haal hem van mn toestel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sRiWMLa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Nogne schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:12:
[...]

Iets als Pokevision is het resultaat van de 3 staps bug, ik snap wel dat mensen pokevision gebruiken. En snap totaal niet waarom Niantic niet eerst de game fixt voordat ze gaan optreden.
Het is geen bug, maar bewust uit gezet om de servers te ontlasten. Net als het kaartje met de vanglocatie.

Er zijn weinig services die een dermate grote actieve userbase hebben icm redelijk zware requests. Een bedrijf als Google is langzamerhand naar de dergelijke schaal toegegaan, over een periode van jaren, met serverparken over de hele wereld. Niantic moet dit nu in een periode van weken fixen terwijl ze waarschijnlijk een factor 10 tot 100 minder hadden verwacht.
We hebben het over 20 miljoen actieve users op een piekmoment tegelijkertijd in de VS alleen... Daar kan een Battlefield of GTA alleen van dromen.

Pokevision was er net zo goed geweest als de voetstappen wel werkten, natuurlijk. Talloze redenen waarom men dit wil. Desalniettemin haalt het wel een beetje het originele concept onderuit, maar ik zie het niet als cheaten.

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

T-homas schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:30:
[...]

YouR schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:31:
[...]

Ik zie steeds mooie dingen spawnen onderin glanerbrug en op de UT, ben benieuwd.
Rond het centrum ook genoeg stops :)
Bij de UT kom ik nooit in de buurt (plus ik denk niet dat de accu het zo lang vol houd :+ ) , maar zal 't onthouden :)

Heb het tot nu toe hier in de buurt gehouden en heb inmiddels een route uitgestippeld voor de stops: In/rond het Wooldrikspark met fiets via ingang Gronausestraat, daarna onderweg naar Tegelerweg een stukje te voet het park in bij ingang Rechterlaan i.v.m. fietshek, Tegelerweg, klein stukje Heutinkstraat, Daalweg, Hogelandstraat, Pastoor Geertmansstraat, Padangstraat, tijdelijk de Padangstraat af naar Makassarstraat (pokéstop op het plein daar), terug naar de Padangstraat, J.P. Coenstraat, Brinkstraat, Johan van Hoornstraat, Madioenstraat, Malangstraat, Halmaherastraat, Hendrik Smeltweg, klimcentrum diekman (3 pokéstops bij elkaar :o ) en dan dezelfde route weer terug en nog een rondje om/door het Wooldrikspark.
Onderweg naar huis nog bij de kerk tegenover de ijssalon aan de singel geweest voor een Pokéstop en het parkje daar schuin tegenover zit er ook een. Aan de andere kant van de boulevard zit ook nog het nodige, wat ik met bijna lege accu even moest overslaan.

Maar zo ging het gisteravond en toen kwam het 1e battery low alarm (100% -> 15% gedurende die route), de route is opgenomen door Google Play: Geo Tracker - GPS tracker waarna ik met de gpx/kml/kmz (weet niet meer welke van de 3) op google.com/maps een kaart heb aangemaakt met die route-data erop om na te kijken waar ik ook alweer langs ben geweest en om afstand te vergelijken met dat wat Pokémon Go registreert.

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 29-07-2016 13:53 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Laatst online: 15-09 10:31
Nice!
Wat jammer dat vette pokemon als alakazam, hitmonchan/lee, gengar magmar etc allemaal zo slecht zijn ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Zspirit schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Nice!
Wat jammer dat vette pokemon als alakazam, hitmonchan/lee, gengar magmar etc allemaal zo slecht zijn ;(
Voor defence wel, offence is weer een heel ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArgantosNL
  • Laatst online: 11-09 16:54
volgens deze lijst heb ik
1 S rank
0 A rank
0 B rank
7 C rank
4 F rank

en ik heb 56 verschillende. dat is dus 44 trash pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Richh schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:45:
[...]

Niantic moet dit nu in een periode van weken fixen terwijl ze waarschijnlijk een factor 10 tot 100 minder hadden verwacht.
Ik betwijfel dat ze überhaupt wat fixen aan die servercapaciteit. Het draait nu op zich wel (alleen de PTC-login is een ramp). Ze zullen nu eerst gaan afwachten wat er gebeurt met de gebruikersaantallen als de hype wat afneemt. Ik vermoed dat zij ook wel zullen begrijpen dat heel veel spelers ermee stoppen zodra de nieuwigheid eraf is, en dan willen ze niet met stapels boventallige servers opgezadeld zitten.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
Dat is alleen voor defence. Dus pokemon die je in een Gym achter laat.
Combinatie van hoge defensive stats en hp denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Wat PokeNotify betreft: ik lees op Reddit diverse reacties waaruit zou blijken dat de systeemtaal van je telefoon op Engels moet staan om de app te laten werken.

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Ram0n schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:53:
Wat PokeNotify betreft: ik lees op Reddit diverse reacties waaruit zou blijken dat de systeemtaal van je telefoon op Engels moet staan om de app te laten werken.
Werkt wel als een trein (zolang PTC login werkt dan) 8)
En voelt minder aan als cheaten dan PokeVision, aangezien je alleen een melding krijgt indien binnen een straal van 1000m (is mijn ervaring)

[ Voor 17% gewijzigd door Eximius op 29-07-2016 13:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

IdieEasy schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:28:
[...]

"wilde hypno"

Net voor het eerst een "Wilde Hypno gezien"
Enfin, natuurlijk ???? bij de CP dus ik reken me al rijk, dat moet toch minimaal wel 600-800 worden!
*gevangen*
152? |:( |:( |:( |:( |:(

Why you troll me like this! -O-
Zelfde hier, electabuzz..... 23cp :(

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Laatst online: 15-09 10:31
LyP0 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Zelfde hier, electabuzz..... 23cp :(
Het kan altijd erger
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jnw37YD.png1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Aangezien PokéView gedoogd wordt, post ik deze hier ook maar eens, voor de PokéHunters die toevallig een Pebble Time hebben:

https://apps.getpebble.co...pokemon&section=watchapps

Pokémon Go Radar (BETA). Zo te zien laat hij de zelfde gegevens zien als PokéView dus vandaar dat ik aanneem dat deze ook onder het kopje "voorlopig gedoogd" valt. Het laat een lijst van de dichtstbijzijnde Pokémon zien inclusief hun despawn tijd, afstand en de richting.

Helaas (nog) geen mogelijkheid om de Pokémon te filteren, dus je moet door een flinke lijst crap scrollen om de gems te vinden, maar het is nog maar een beta hè. :) In ieder geval een stuk beter dan de niet-functionerende "nearby" functie in PoGo zelf...

[ Voor 6% gewijzigd door Mx. Alba op 29-07-2016 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Achja je hebt wel een mooie pidgey gevangen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-09 12:54
Hoe hard mag je nou gaan voor die etjes? Ik heb net 6 km gerend en er is maar 3 km bijgekomen.. (ik ren gewoon constante snelheid :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Nu online
Jamesl schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:08:
Hoe hard mag je nou gaan voor die etjes? Ik heb net 6 km gerend en er is maar 3 km bijgekomen.. (ik ren gewoon constante snelheid :/ )
max 15 km/u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tot de 10 houdt hij het bij mij wel redelijk bij, daarboven wordt het al wat minder nauwkeurig (soms nauwelijks iets, soms n beetje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ook echt zelf getest? Want ik had na een rondje van 5km aan gemiddeld 13km/u maar 400 meter erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
Vergeet ook niet om in een rechte lijn te rennen. Met rondjes of zigzaggen verlies je ook een hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Raven schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:46:
[...]

[...]

Bij de UT kom ik nooit in de buurt (plus ik denk niet dat de accu het zo lang vol houd :+ ) , maar zal 't onthouden :)

Heb het tot nu toe hier in de buurt gehouden en heb inmiddels een route uitgestippeld voor de stops: In/rond het Wooldrikspark met fiets via ingang Gronausestraat, daarna onderweg naar Tegelerweg een stukje te voet het park in bij ingang Rechterlaan i.v.m. fietshek, Tegelerweg, klein stukje Heutinkstraat, Daalweg, Hogelandstraat, Pastoor Geertmansstraat, Padangstraat, tijdelijk de Padangstraat af naar Makassarstraat (pokéstop op het plein daar), terug naar de Padangstraat, J.P. Coenstraat, Brinkstraat, Johan van Hoornstraat, Madioenstraat, Malangstraat, Halmaherastraat, Hendrik Smeltweg, klimcentrum diekman (3 pokéstops bij elkaar :o ) en dan dezelfde route weer terug en nog een rondje om/door het Wooldrikspark.
Onderweg naar huis nog bij de kerk tegenover de ijssalon aan de singel geweest voor een Pokéstop en het parkje daar schuin tegenover zit er ook een. Aan de andere kant van de boulevard zit ook nog het nodige, wat ik met bijna lege accu even moest overslaan.
Aah okey, bij diekman heb ik laatst met een kameraad nog wat lures gebruikt, kwamen direct een stuk of 15-20 man op af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ennnn caterpie van 227 uit mn ei :')

Pagina: 1 ... 47 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator