welke van de 3 geevouleerde evees is het nu het beste?
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 30-07-2016 09:53 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 30-07-2016 09:53 ]
Wel vreemd ja, maar aan de positieve kant, charge moves en type advantage hebben betekenis gekregen. Battle krijgt iets meer diepgang. En je 100% poliwhirl kan nog altijd goede moves krijgen bij evolutieMx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:44:
Damn, is mijn Vaporeon dus van 10/50 naar 6/45 gegaan.
En mijn Dewgong is van 12/60 naar 9/100 gegaan en Jolteon van 5/65 naar 5/100. Toch wel vreemd dat ze zoiets on the fly doen zonder notificatie...
Dat hangt er nu dus maar net vanaf tegen welk type pokemon je vecht. Ze hebben alle drie wel aardige aanvallen om in te zetten. Vaporeons water gun is nog steeds de sterkste standaard atk qua kale dps voor de eeveelutions. Flareon heeft de sterkste charge atk op het moment.Aggressor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:53:
[ Voor 41% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 10:02 ]
Please be flareon, please be flareon, Dan heb ik er tenminste nog voordeel aan dat ik er 6 heb.Aggressor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:53:
Vaporeon nog steeds als je alle stats meeneemt. Voor attack kun je beter Flareon gebruiken geloof ikAggressor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:53:
Verwijderd
Ember doet nu 9.52 DPS en watergun nog steeds 12 DPS.Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:59:
[...]
Vaporeon nog steeds als je alle stats meeneemt. Voor attack kun je beter Flareon gebruiken geloof ik
Ligt eraan waar je tegen vecht natuurlijk. Zo heb ik met relatief zwakke Jolteons een gym vol aquabeesten compleet vernield maar als je toevallig een gym tegenkomt met een Flareon erin dan wil je die natuurlijk blussen met je Vaporeon.Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:59:
[...]
Vaporeon nog steeds als je alle stats meeneemt. Voor attack kun je beter Flareon gebruiken geloof ik
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
STAB = Same Type Attack Bonus. Dus als je een water pokemon bent, dan krijgen water aanvallen een boost.Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:11:
Wat is stab nou eigenlijk? Een snelle aanval neem ik aan? Kan je dat op de een of andere manier triggeren of is dat inherent aan het type aanval?
Exact, was het net ook aan het typen haha, bonus is 1.25 in PoGo als ik mij niet vergis.chengbondkwok schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:11:
[...]
STAB = Same Type Attack Bonus. Dus als je een water pokemon bent, dan krijgen water aanvallen een boost.
Als hij een aanval van zijn eigen type gebruikt wel ja.Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:13:
Aha maar je tegenstander heeft dan toch ook dat zelfde voordeel?
[ Voor 7% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 10:15 ]
Tenzij hij aanvallen heeft die niet van zijn eigen type zijn natuurlijk.Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:13:
Aha maar je tegenstander heeft dan toch ook dat zelfde voordeel?
[ Voor 23% gewijzigd door mark-k op 30-07-2016 10:17 ]
Beeromaniac
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wat versta jij onder veel?Jump schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
Telefoon wordt wel goed warm na een uurtje. Maar nog geen GPS failure gehad. Het enige wat mij ergert, is dat die veel data verbruikt
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
In Google Maps offline gebieden gebruiken scheelt best wel in data gebruik. (Zeker als je je woon-/werkplaats download)Raven schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:29:
[...]
Wat versta jij onder veel?
Vanaf het moment dat ik Pokémon Go ben gaan spelen (de dag dat ie officieel in NL uit kwam) heeft ie bijna 54MB aan dataverkeer gegenereerd via 3G, via wifi (waar ie meestal verbinding mee maakt) 260MB.
Maar net stond in dit topic dat een Google-mdw had getweet dat dat helemaal niet werkt omdat twee apps geen data onderling kunnen delen. Of is dat alleen iOS?P.K. schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:32:
[...]
In Google Maps offline gebieden gebruiken scheelt best wel in data gebruik. (Zeker als je je woon-/werkplaats download)
En een beetje batterij 😜
[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 30-07-2016 10:34 ]
Dat is alleen iOS, hoewel het nog niet helemaal duidelijk hoe dat zit. Ik heb zelf iOS en mijn woonplaats lijkt sneller te laden dan plaatsen waar ik de kaart niet heb gedownload.Grotman schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:34:
[...]
Maar net stond in dit topic dat dat helemaal niet werkt omdat twee apps geen data onderling kunnen delen. Of is dat alleen iOS?
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Weet je dat zeker? dit werd mij uit de berichtgeving niet direct duidelijk hoor.Nat-Water schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:35:
[...]
Dat is alleen iOS, hoewel het nog niet helemaal duidelijk hoe dat zit. Ik heb zelf iOS en mijn woonplaats lijkt sneller te laden dan plaatsen waar ik de kaart niet heb gedownload.
Van Android moet ik het ook uit berichtgeving doen. En wordt redelijk duidelijk gesteld dat het batterij scheelt door verschillende sites, hoewel het ook zou kunnen dat ze elkaar napraten.spocy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:36:
[...]
Weet je dat zeker? dit werd mij uit de berichtgeving niet direct duidelijk hoor.
De kaart is wel hetzelfde alleen die is opgebouwd uit meerdere lagen. Pokemon go lijkt niet alle kaartlagen te gebruiken.Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:52:
Geloof er niks van dat Google Maps offline downloaden helpt, aangezien de map in PoGo er vaak heel anders uitziet dan de Google Maps. Straatjes die wel of niet getoond worden etc.
"When you grow up your heart dies"
Hier zat een Onix redelijk dichtbij, maar ja ik lag nog in bed dus dat werd hem niet.Janusi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:59:
Vanochtend na het ontbijt keek ik toevallig wat voor Pokemons er in mijn buurt zaten, en wat zag ik? Een Dratini nog geen 100 meter van mijn huis.
Ik heb een beetje gerend, maar nu heb ik mijn eerste Dratini. Ja, de game heeft me in zijn greep.
"When you grow up your heart dies"
Dat er straatjes ontbreken is sinds kort, ik hoop dat er wel wat aan gedaan gaat worden...Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:52:
Geloof er niks van dat Google Maps offline downloaden helpt, aangezien de map in PoGo er vaak heel anders uitziet dan de Google Maps. Straatjes die wel of niet getoond worden etc.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Ik denk dat het bewust is gedaan om de servers te ontlasten. Gewoon minder detailsRaven schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:11:
[...]
Dat er straatjes ontbreken is sinds kort, ik hoop dat er wel wat aan gedaan gaat worden...
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Gisteren in het van heekpark gevangenYouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:36:
Eerste snorlax gespot op pokevision in Enschede, iets te ver weg helaas
[ Voor 26% gewijzigd door Gummiebeer op 30-07-2016 11:41 ]
Dan zou ik daar toch weer even heen gaan want er spawned wel meer leuk spul daarYouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:40:
[...]
Serieus? Daar was ik gisteravond nog even aan het ronddwalen
Zodra ik het las meteen opgezocht en naar toe gefietst, blijkbaar nog geen 2min fietsen hier vandaanYouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:36:
Eerste snorlax gespot op pokevision in Enschede, iets te ver weg helaas
Kwam er vooral veel water-pokemon tegen, maar helaas zijn al men kameraden op vakantie en alleen ga ik een stuk minder vaak.Gummiebeer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:42:
[...]
Dan zou ik daar toch weer even heen gaan want er spawned wel meer leuk spul daar
Haha graag gedaanT-homas schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:44:
[...]
Zodra ik het las meteen opgezocht en naar toe gefietst, blijkbaar nog geen 2min fietsen hier vandaan![]()
Helaas wel maar 840CP
Haha op Texel in de Koog is een Magneton net zo zeldzaam als een Pidgeotto hierGummiebeer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:39:
[...]
Gisteren in het van heekpark gevangen
En opeens was er drukte voor mijn huis, auto's parkeren en iedereen met mobiel bezig. Dus ook even gekeken en ja hoor, een Magneton met cp 759 gevangen
Vooral dat laatste ja. De attacks zijn veranderd, waardoor de quick attacks niet meer zo ver uit elkaar liggen tussen Pokemon en de charge attacks belangrijker zijn geworden.poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:
Môgge..
Tsjonge.. Ben er even een dagje niet.. 745743368 gemiste berichten![]()
Heb ik iets belangrijks gemist? Las iets over nesten gerouleerd en damage nerf
Ik zou je aanraden even the silphroad na te kijken, die hebben het mooi op een rijtje staan wat er veranderd is.poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:
Môgge..
Tsjonge.. Ben er even een dagje niet.. 745743368 gemiste berichten![]()
Heb ik iets belangrijks gemist? Las iets over nesten gerouleerd en damage nerf
Ik wist er 2, maar of die nog bestaan na het rouleren...Raymon1988 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:51:
Zijn er ook mensen die in Groningen leuke (zeldzamere) pokemon spawnplekken kennen?
Ik ben al 3 dagen geen nieuwe meer tegen gekomen, op een diglett na die ergens had moeten zijn, maar de radar is stuk. En pokevision werkt sporadisch (gebruik het liever ook niet, ga liever op jacht)
Heb nu 59 pokemon in de pokedex. Zou door evolven natuurlijk nog een paar extra hebben
De singels hebben vaak leuke Pokemon, net als Noorderplantsoen.Raymon1988 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:51:
Zijn er ook mensen die in Groningen leuke (zeldzamere) pokemon spawnplekken kennen?
Ik ben al 3 dagen geen nieuwe meer tegen gekomen, op een diglett na die ergens had moeten zijn, maar de radar is stuk. En pokevision werkt sporadisch (gebruik het liever ook niet, ga liever op jacht)
Heb nu 59 pokemon in de pokedex. Zou door evolven natuurlijk nog een paar extra hebben
bedankt, was al een paar keer naar de A-kerk geweest, de martinikerk helemaal overgeslagenmercapto schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:05:
[...]
Ik wist er 2, maar of die nog bestaan na het rouleren...
De Martinikerk had Mr Mime, en het Noorderplantsoen bij de Grote Leliestraat had Rhyhorn.
Onder voorbehoud dus.
Albantar's 100% Poliwhirl?
Ja, sporadisch sinds gisteren. Begint meestal met stops die moeilijk doen; na een reload van de game krijg ik dat. Gaat na verloop van tijd (denk 15 min of zo) weer weg.linovb schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:10:
Momenteel laat Pokemon Go bij mij geen enkele Pokestop zien, ook geen enkele Pokemon nearby. Meer mensen met dit probleem?
Dat is wel jammer, vooral omdat ik het chargen persoonlijk wat onhandig vind omdat die magnetic connector rap loslaat.Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:37:
Haha die pokemon radar pebble app is net zo'n battery hog als Pokémon Go op de telefoon... Battery life van de Pebble in één klap van de normale 5 dagen naar één dag teruggebracht.
Dat betwijfel ik toch. Je scherm is toch wel een grote gebruiker en eigenlijk moet het voor deze game altijd aanstaan, tenzij je enkel kijkt wat je op de scanners ziet.Nephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 02:20:
[...]
En hoe ga je die tablet van internet voorzien?
Hotspot vreet meestal net zo accu als wanneer je gewoon pogo draait op je telefoon.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Haters everywhere but I don’t really care
Nee, maar de kans dat je hem wild tegenkomt is heel klein.matthijst schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:21:
Aerodactyl alleen maar uit een ei te krijgen?
Verwijderd
wat soms wil helpen is bij HP er 1 bij of af te doen, komt door afrondingsverschillenaicaramba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:32:
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat de IV calculator in de topic warning zegt dat er geen combinaties mogelijk zijn. Hebben anderen dit ook?
[ Voor 6% gewijzigd door justmike op 30-07-2016 13:40 ]
Nou, zo te lezen gaat t over een Tweak van de Api, waardoor er door bots Pokies ook gezocht en gevangen kunnen worden.. En deze biedt die persoon tegen verkoop aan..Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:26:
Pokémon heeft een C&D gestuurd naar de onofficiële API die gebruikt wordt door heel veel andere websites (pokevision ook?).
https://www.reddit.com/r/...international_inc_moving/
(zie de screenshots).
Verwijderd
Heb je mis.poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:37:
[...]
Nou, zo te lezen gaat t over een Tweak van de Api, waardoor er door bots Pokies ook gezocht en gevangen kunnen worden.. En deze biedt die persoon tegen verkoop aan..
Dit is niet iets tegen Pokevision.
(Kan t mis hebben)
Ja dat weet ik, maar deze persoon heeft diezelfde API dermate gehacked (en verkoopt m), dat bots voor je zoeken en farmen.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Heb je mis.
van pokevision:
What is Pokevision?
"Pokevision is a Pokemon tracker/locator for the mobile game Pokemon Go. It uses the Niantic API to grab the location of all Pokemon near your (or your selected location) and display them on the map in real-time; this means if it is displayed on the map, you can go out and catch them! Note: Rarer pokemons have a shorter appearance time so they might despawn; make sure to be quick and keep an eye on their timers!"
Er is geen vrij te gebruiken officiele Niantic API dus dat zal dezelfde zijn (of anders een andere die ze dan natuurlijk ook niet goed vinden).
Verwijderd
Hij heeft de API niet gehackt, hij heeft de API gemaakt. Bots maken er gebruik van om te botten en Pokevision maakt er gebruik van om op de map te scannen. Verschillende gebruik, dezelfde API.poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:46:
[...]
Ja dat weet ik, maar deze persoon heeft diezelfde API dermate gehacked (en verkoopt m), dat bots voor je zoeken en farmen.
Dat is nog wel even iets anders
En als dit nu ook zo tegen PV gebruikt wordt, dan kunnen ze van mij echt een dikke krijgen zolang er niets aan 3step en spoofers gedaan wordt
Verwijderd
Ja dat zou best kunnen. Ik vond het ook vreemd van het niet vanuit Niantic kwam.Wachten op confirmation van een van de partijen.ijdod schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:51:
Ik vermoed dat die C&D fake is. IANAL, uiteraard, maar ik zou een C&D van Niantic verwachten. Van de eigenaar van de Pokemon franchise een aanklacht wegens onrechtmatig gebruik van de naam... maar geen C&D over de PoGo ToS.
denk dat dat vooral van de nauwkeurigheid van de sensoren en gps in je smartphone afhangt .Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
Ben ik enige waarbij het hatchen van een ei ontzettend onnauwkeurig is? Ik lees bij anderen dat eieren uitkomen tijdens het fietsen terwijl bij mij het zelfs met echt wandelen niet opschiet. Gisteren 400m gewandeld als test en er kwam 10m bij qua registratie. Vanochtend 10km hardgelopen en in totaal nog geen 3km geregistreerd in de app. Had zelfs bewust mijn scherm op continu aan staan zodat het daar niet aan kan liggen.
Het ligt overigens echt aan de app want Strava en andere gps tools registreren feilloos mijn sporten.
Ik had begrepen dat hij een andere versie van de Api had gemaakt.. En dat t niet die was die PV gebruikt.. Maar goed we zullen zienVerwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Hij heeft de API niet gehackt, hij heeft de API gemaakt. Bots maken er gebruik van om te botten en Pokevision maakt er gebruik van om op de map te scannen. Verschillende gebruik, dezelfde API.
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit bij mijn Galaxy S6 niet nauwkeurig zou zijn. Ik log ook zonder problemen mountainbike ritten in dichte bossen zonder problemen.justmike schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:54:
[...]
denk dat dat vooral van de nauwkeurigheid van de sensoren en gps in je smartphone afhangt .
ik merk zelf ook grote verschillen in bv. mijn telefoon en die van m'n broer ( huawei p8 lite - samsung galaxy a5 )
Ja, dat heb ik ook..Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
Ben ik enige waarbij het hatchen van een ei ontzettend onnauwkeurig is? Ik lees bij anderen dat eieren uitkomen tijdens het fietsen terwijl bij mij het zelfs met echt wandelen niet opschiet. Gisteren 400m gewandeld als test en er kwam 10m bij qua registratie. Vanochtend 10km hardgelopen en in totaal nog geen 3km geregistreerd in de app. Had zelfs bewust mijn scherm op continu aan staan zodat het daar niet aan kan liggen.
Het ligt overigens echt aan de app want Strava en andere gps tools registreren feilloos mijn sporten.
Zou raar zijn aangezien andere apps wel goed registreren!justmike schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:54:
[...]
denk dat dat vooral van de nauwkeurigheid van de sensoren en gps in je smartphone afhangt .
ik merk zelf ook grote verschillen in bv. mijn telefoon en die van m'n broer ( huawei p8 lite - samsung galaxy a5 )
Nee gooi maar in de shredder.....iamzero456 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:10:
Zojuist een 98% perfect CP 613 Eevee, 15/14/15. Na de nerfs van Vaporeon, heeft het nog zin om deze te evolven?
Evengoed ging ik evolvenmark-k schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:11:
[...]
Nee gooi maar in de shredder.....![]()
Natuurlijk heeft het zin om die te evolven, komt een 1600CP vaporeon of 1500CP flareon of 1100CP jolteon uit, is niet alsof die nu opeens niks meer waard zijn he.
Verwijderd
Gewoon thuis omdat je toch 30min alleen aan het evolven bent. Als je tussendoor pokemon gaat vangen is het zonde van de XP.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:35:
Vraagje tussendoor, als jullie gaan evolven met een lucky egg, doen jullie dit thuis of bij een pokéstop? Of ben je zoveel tijd bezig met evolven dat je toch niks kan vangen etc?
[ Voor 4% gewijzigd door revertive op 30-07-2016 14:38 ]
Verwijderd
Ik zou nu ong 20min bezig zijn met evolven, denk dat ik nog een dagje wacht.revertive schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:37:
[...]
Gewoon thuis omdat je toch 30min alleen aan het evolven bent. Als je tussendoor pokemon gaat vangen is het zonde van de XP.
Edit: plus WiFi is lekker stabiel
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 14:47 ]
Ja vandaag ook, maar er lijkt verder niks mis te zijn. Pokestops en pokemons werken gewoonOssi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:48:
Sinds gisteren heb ik al de hele dag een wit draaiend bolletje in mijn app. In het begin was dat een slechte connectie en kon je in feite niets doen, maar nu werkt alles gewoon. Amper tot geen lag. Zijn er meerdere die dat hebben? Android met Google login.
Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
aicaramba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Ja, dat heb ik ook..
Gisteren moest ik voor 30m zeker 300m wandelen. En als ik dan de app aan zet met een stukje auto rijden dat ik zelden zachter dan 15km/u ga doet ie er wel weer een paar 100m bij.
Misschien helpt het als er meer mensen een bugreport insturenschaapiej schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:10:
[...]
Zou raar zijn aangezien andere apps wel goed registreren!![]()
Ligt gewoon aan de game, ik merk hier ook grote verschillen in wat je loopt/fietst t.o.v. wat PoGo registreert.
Rustig wachten op een fix denk ik...
Oscar Wilde
Ja vandaag ook en inderdaad, alles werkt gewoon. Beetje verwarrend dit.Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Ja vandaag ook, maar er lijkt verder niks mis te zijn. Pokestops en pokemons werken gewoon
[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 15:22 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq