Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:53
welke van de 3 geevouleerde evees is het nu het beste?

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 30-07-2016 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:44:
Damn, is mijn Vaporeon dus van 10/50 naar 6/45 gegaan. :/

En mijn Dewgong is van 12/60 naar 9/100 gegaan en Jolteon van 5/65 naar 5/100. Toch wel vreemd dat ze zoiets on the fly doen zonder notificatie...
Wel vreemd ja, maar aan de positieve kant, charge moves en type advantage hebben betekenis gekregen. Battle krijgt iets meer diepgang. En je 100% poliwhirl kan nog altijd goede moves krijgen bij evolutie _/-\o_ :+
Aggressor schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:53:
Dat hangt er nu dus maar net vanaf tegen welk type pokemon je vecht. Ze hebben alle drie wel aardige aanvallen om in te zetten. Vaporeons water gun is nog steeds de sterkste standaard atk qua kale dps voor de eeveelutions. Flareon heeft de sterkste charge atk op het moment.

Kort gezegd, van gelijke CP verwacht ik dat flareon ondanks geen type advantage jolteon wel zal verslaan, jolteon verslaat door type advantage vaporeon wel, ondanks z´n zwakkere aanvallen, en Vaporeon wrecked met type advantage flareon toch echt wel hard.

[ Voor 41% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Please be flareon, please be flareon, Dan heb ik er tenminste nog voordeel aan dat ik er 6 heb.

Grote vraag is natuurlijk, wat heeft deze update voor invloed op een 100% poliwhirl :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 20:58
Vaporeon nog steeds als je alle stats meeneemt. Voor attack kun je beter Flareon gebruiken geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:59:
[...]

Vaporeon nog steeds als je alle stats meeneemt. Voor attack kun je beter Flareon gebruiken geloof ik
Ember doet nu 9.52 DPS en watergun nog steeds 12 DPS.
Fireblast is nu wel beter als Hydropump.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:44
Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 09:59:
[...]

Ligt eraan waar je tegen vecht natuurlijk. Zo heb ik met relatief zwakke Jolteons een gym vol aquabeesten compleet vernield maar als je toevallig een gym tegenkomt met een Flareon erin dan wil je die natuurlijk blussen met je Vaporeon. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik denk dat we wel blij mogen zijn met deze patch, op het eerste oog wordt het een stuk gebalanceerder. En gaan de types en STAB meer uitmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Wat is stab nou eigenlijk? Een snelle aanval neem ik aan? Kan je dat op de een of andere manier triggeren of is dat inherent aan het type aanval?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:00
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:11:
Wat is stab nou eigenlijk? Een snelle aanval neem ik aan? Kan je dat op de een of andere manier triggeren of is dat inherent aan het type aanval?
STAB = Same Type Attack Bonus. Dus als je een water pokemon bent, dan krijgen water aanvallen een boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
chengbondkwok schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:11:
[...]

STAB = Same Type Attack Bonus. Dus als je een water pokemon bent, dan krijgen water aanvallen een boost.
Exact, was het net ook aan het typen haha, bonus is 1.25 in PoGo als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Aha maar je tegenstander heeft dan toch ook dat zelfde voordeel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:13:
Als hij een aanval van zijn eigen type gebruikt wel ja.
Maar als jij met vaporeon aanvalt tegen een flareon en je gebruikt water gun, dan heb jij 1.5 x je atk dmg. )1 +0,25 STAB + 0,25 super effective)
De flareon, ook met stab in zn ember is not very effective, en heft elkaar op tot 1 x atk dmg. (1 + 0.25 STAB - 0.25 not very effective)

Best een verschil dus.

[ Voor 7% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:13:
Tenzij hij aanvallen heeft die niet van zijn eigen type zijn natuurlijk.

Maar goed dat je je poliwhirl nog niet geëvolueerd hebt trouwens, was je anders toen heel blij geweest met mud shot terwijl je nu bubble moet hebben :p

[ Voor 23% gewijzigd door mark-k op 30-07-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:59

Thompson

Beeromaniac

Nou ik hoef me dus ook niet meer keihard te gaan focussen op vaporeons. Opzich wel blij met de verandering, het was behoorlijk unbalanced. Wel erg benieuwd naar wat nu het "ideale" team is.

Ik blijf blij met mijn 2x 1900CP vaporeon en 2100CP snorlax hoor :)

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13:52
Ah, mooi dat er een patch is geweest. Brengt iets meer tactiek in het spel. Ik vond dat Typing al te weinig uitmaakte bij Gym battles.

Ik heb vanochtend om 8 uur even de Gym bij mij in de straat leeggehaald en deze erin gezet:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RgoCq1v.png

Hij staat er nog steeds in >:)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jump schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:53:
Telefoon wordt wel goed warm na een uurtje. Maar nog geen GPS failure gehad. Het enige wat mij ergert, is dat die veel data verbruikt :/
Wat versta jij onder veel?

Vanaf het moment dat ik Pokémon Go ben gaan spelen (de dag dat ie officieel in NL uit kwam) heeft ie bijna 54MB aan dataverkeer gegenereerd via 3G, via wifi (waar ie meestal verbinding mee maakt) 260MB.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
Raven schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:29:
[...]

Wat versta jij onder veel?

Vanaf het moment dat ik Pokémon Go ben gaan spelen (de dag dat ie officieel in NL uit kwam) heeft ie bijna 54MB aan dataverkeer gegenereerd via 3G, via wifi (waar ie meestal verbinding mee maakt) 260MB.
In Google Maps offline gebieden gebruiken scheelt best wel in data gebruik. (Zeker als je je woon-/werkplaats download)
En een beetje batterij 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Niet online
P.K. schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:32:
[...]

In Google Maps offline gebieden gebruiken scheelt best wel in data gebruik. (Zeker als je je woon-/werkplaats download)
En een beetje batterij 😜
Maar net stond in dit topic dat een Google-mdw had getweet dat dat helemaal niet werkt omdat twee apps geen data onderling kunnen delen. Of is dat alleen iOS?

[ Voor 3% gewijzigd door Grotman op 30-07-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
Grotman schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:34:
[...]

Maar net stond in dit topic dat dat helemaal niet werkt omdat twee apps geen data onderling kunnen delen. Of is dat alleen iOS?
Dat is alleen iOS, hoewel het nog niet helemaal duidelijk hoe dat zit. Ik heb zelf iOS en mijn woonplaats lijkt sneller te laden dan plaatsen waar ik de kaart niet heb gedownload.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Nat-Water schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:35:
[...]

Dat is alleen iOS, hoewel het nog niet helemaal duidelijk hoe dat zit. Ik heb zelf iOS en mijn woonplaats lijkt sneller te laden dan plaatsen waar ik de kaart niet heb gedownload.
Weet je dat zeker? dit werd mij uit de berichtgeving niet direct duidelijk hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Pokemon go heeft bij mij 399 mb verbruikt in ongeveer drie weken intensief spelen (level 23)
Vind ik zelf enorm mee vallen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Haha die pokemon radar pebble app is net zo'n battery hog als Pokémon Go op de telefoon... Battery life van de Pebble in één klap van de normale 5 dagen naar één dag teruggebracht. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
spocy schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:36:
[...]

Weet je dat zeker? dit werd mij uit de berichtgeving niet direct duidelijk hoor.
Van Android moet ik het ook uit berichtgeving doen. En wordt redelijk duidelijk gesteld dat het batterij scheelt door verschillende sites, hoewel het ook zou kunnen dat ze elkaar napraten.
Ik moet het bij iOS uit mijn eigen ervaring doen. En uit mijn ervaring lijkt offline maps te helpen - de kaart wordt sneller weergeven dan in niet offline gebieden. Sneller weergeven duidt op of sneller internet, of dat de kaart niet gedownload hoeft te worden.

Ik heb trouwens sinds ik begonnen ben met Pokemon Go (en dat is een weekje voordat het in NL uitkwam) 189 MB verstookt (en dat is inclusief Wifi). Valt naar mijn inzien nog best mee..

Ik kan wel eventjes een testje runnen en kijken hoeveel data ik in een uur oid verbruik in een offline gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
  • Laatst online: 20-09 09:02
We kunnen wel weer op zoek naar nieuwe spawnplekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Bij mij zit het totale mobiele dataverbruik nu op 254MB en ik speel al een week of drie. In een maand zal het dus niet meer dan 400MB zijn.

En niet alle spawn points zijn veranderd hoor. Net weer de Eevee in mijn woonkamer gepakt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Geloof er niks van dat Google Maps offline downloaden helpt, aangezien de map in PoGo er vaak heel anders uitziet dan de Google Maps. Straatjes die wel of niet getoond worden etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:52:
Geloof er niks van dat Google Maps offline downloaden helpt, aangezien de map in PoGo er vaak heel anders uitziet dan de Google Maps. Straatjes die wel of niet getoond worden etc.
De kaart is wel hetzelfde alleen die is opgebouwd uit meerdere lagen. Pokemon go lijkt niet alle kaartlagen te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Dat is een automatische overlay, Ingress maakt van dezelfde methode gebruik.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Janusi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-08 16:35
Vanochtend na het ontbijt keek ik toevallig wat voor Pokemons er in mijn buurt zaten, en wat zag ik? Een Dratini nog geen 100 meter van mijn huis.

Ik heb een beetje gerend, maar nu heb ik mijn eerste Dratini. Ja, de game heeft me in zijn greep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik ga zo maar eens wat rondbanjeren. Benieuwd wat ik tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Nu online

Qu3st

Van 16 juli tot nu heb ik 223 MB verbruikt, valt reuze mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:46

sjaool

Every life should have 9 cats

Janusi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:59:
Vanochtend na het ontbijt keek ik toevallig wat voor Pokemons er in mijn buurt zaten, en wat zag ik? Een Dratini nog geen 100 meter van mijn huis.

Ik heb een beetje gerend, maar nu heb ik mijn eerste Dratini. Ja, de game heeft me in zijn greep.
Hier zat een Onix redelijk dichtbij, maar ja ik lag nog in bed dus dat werd hem niet. :P

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22
Vorige week in het zuiden van het land 3 Mr Mime's gevangen!
Was een erg afgelegen gebied, maar er kwamen best mooie pokemons langs:
Bulbasaur
Mr Mine
Jigglypuff
Pikachu
Kadabra
Magneetje (naam kwijt, die solo)

De laatste 2 helaas niet gevangen.

natuurlijk ook de gebruikelijke pidgeys and ratata's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:52:
Dat er straatjes ontbreken is sinds kort, ik hoop dat er wel wat aan gedaan gaat worden...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TroX
Raven schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:11:
[...]

Dat er straatjes ontbreken is sinds kort, ik hoop dat er wel wat aan gedaan gaat worden...
Ik denk dat het bewust is gedaan om de servers te ontlasten. Gewoon minder details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:38
Schijnt een aanpassing in Google maps te zijn geweest wat ik van internet af haalde hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Het was weer leuk... zolang het duurde. Bags gevuld met balls, daarna begonnen de stops weer met de 'try again later' en na het resetten van de app was de kaart weer leeg :(

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:24
Eerste snorlax gespot op pokevision in Enschede, iets te ver weg helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:58
YouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:36:
Gisteren in het van heekpark gevangen :9

En opeens was er drukte voor mijn huis, auto's parkeren en iedereen met mobiel bezig. Dus ook even gekeken en ja hoor, een Magneton met cp 759 gevangen 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Gummiebeer op 30-07-2016 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Gummiebeer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Serieus? Daar was ik gisteravond nog even aan het ronddwalen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:56
Zie net een vaporeon in een park in Dordrecht, wist niet dat het kon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummiebeer
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12:58
YouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Serieus? Daar was ik gisteravond nog even aan het ronddwalen :/
Dan zou ik daar toch weer even heen gaan want er spawned wel meer leuk spul daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
YouR schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:36:
Zodra ik het las meteen opgezocht en naar toe gefietst, blijkbaar nog geen 2min fietsen hier vandaan _/-\o_
Helaas wel maar 840CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
Gummiebeer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Dan zou ik daar toch weer even heen gaan want er spawned wel meer leuk spul daar :)
Kwam er vooral veel water-pokemon tegen, maar helaas zijn al men kameraden op vakantie en alleen ga ik een stuk minder vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
T-homas schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:44:
[...]

Zodra ik het las meteen opgezocht en naar toe gefietst, blijkbaar nog geen 2min fietsen hier vandaan _/-\o_
Helaas wel maar 840CP
Haha graag gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalloewase
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:00
Gummiebeer schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:39:
[...]

En opeens was er drukte voor mijn huis, auto's parkeren en iedereen met mobiel bezig. Dus ook even gekeken en ja hoor, een Magneton met cp 759 gevangen 8)
Haha op Texel in de Koog is een Magneton net zo zeldzaam als een Pidgeotto hier :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07-09 21:03
Zijn er ook mensen die in Groningen leuke (zeldzamere) pokemon spawnplekken kennen?
Ik ben al 3 dagen geen nieuwe meer tegen gekomen, op een diglett na die ergens had moeten zijn, maar de radar is stuk. En pokevision werkt sporadisch (gebruik het liever ook niet, ga liever op jacht)
Heb nu 59 pokemon in de pokedex. Zou door evolven natuurlijk nog een paar extra hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:09

d0s

sssst

Ik snap het niet, de game en pokevision werken nu toch al een paar dagen prima? Of ben ik gewoon 'gelukkig'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Gister deed PV het...6 uur(?) lang niet overdag/'s avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Môgge..

Tsjonge.. Ben er even een dagje niet.. 745743368 gemiste berichten }:|

Heb ik iets belangrijks gemist? Las iets over nesten gerouleerd en damage nerf :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:
Môgge..

Heb ik iets belangrijks gemist? Las iets over nesten gerouleerd en damage nerf :?
Vooral dat laatste ja. De attacks zijn veranderd, waardoor de quick attacks niet meer zo ver uit elkaar liggen tussen Pokemon en de charge attacks belangrijker zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:00:
Môgge..

Ik zou je aanraden even the silphroad na te kijken, die hebben het mooi op een rijtje staan wat er veranderd is.
Ik ben er wel blij mee, meer balans in de gevechten, types en STAB belangrijker, en charge aanvallen hebben nut. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Raymon1988 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:51:
Zijn er ook mensen die in Groningen leuke (zeldzamere) pokemon spawnplekken kennen?
Ik ben al 3 dagen geen nieuwe meer tegen gekomen, op een diglett na die ergens had moeten zijn, maar de radar is stuk. En pokevision werkt sporadisch (gebruik het liever ook niet, ga liever op jacht)
Heb nu 59 pokemon in de pokedex. Zou door evolven natuurlijk nog een paar extra hebben
Ik wist er 2, maar of die nog bestaan na het rouleren...
De Martinikerk had Mr Mime, en het Noorderplantsoen bij de Grote Leliestraat had Rhyhorn.
Onder voorbehoud dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• linovb
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 31-07 14:56
Momenteel laat Pokemon Go bij mij geen enkele Pokestop zien, ook geen enkele Pokemon nearby. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Raymon1988 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 11:51:
De singels hebben vaak leuke Pokemon, net als Noorderplantsoen.
Stadspark heeft wel eens Psyducks, maar om eerlijk te zijn let ik niet echt op spawnpoints.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
mercapto schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Ik wist er 2, maar of die nog bestaan na het rouleren...
De Martinikerk had Mr Mime, en het Noorderplantsoen bij de Grote Leliestraat had Rhyhorn.
Onder voorbehoud dus.
bedankt, was al een paar keer naar de A-kerk geweest, de martinikerk helemaal overgeslagen |:(
Ben benieuwd of het nog zo is ivm roulaties

Wat betreft PV: ik heb altijd het gevoel dat ie maar 30% van de daadwerkelijke spawns laat zien. Een pidgey naast mij verschijnt er bijvoorbeeld niet op

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Zonet mijn eerste Raichu gevangen :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/skGo9gl.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Tof, zag er gister ook eentje...ergens...rot radar :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
Albantar's 100% Poliwhirl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
linovb schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:10:
Momenteel laat Pokemon Go bij mij geen enkele Pokestop zien, ook geen enkele Pokemon nearby. Meer mensen met dit probleem?
Ja, sporadisch sinds gisteren. Begint meestal met stops die moeilijk doen; na een reload van de game krijg ik dat. Gaat na verloop van tijd (denk 15 min of zo) weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Mx. Alba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:37:
Haha die pokemon radar pebble app is net zo'n battery hog als Pokémon Go op de telefoon... Battery life van de Pebble in één klap van de normale 5 dagen naar één dag teruggebracht. :D
Dat is wel jammer, vooral omdat ik het chargen persoonlijk wat onhandig vind omdat die magnetic connector rap loslaat.
Als je met Qi Wireless Charging wilt werken, kan je hiernaar kijken btw: https://www.kickstarter.c...pebble-timetm/description

De hoofdfunctie van dit gadget is de heart rate monitor, maar Qi wordt dan ook mogelijk!
(Let wel, een wireless charging pad is niet bij default included.)

(Het product zou in september toekomen (ben een backer) dus kan nog niets zeggen over goed/slecht weliswaar...)

Afbeeldingslocatie: https://ksr-ugc.imgix.net/assets/005/232/375/a54aecddc01eea24087ca7946f26bed7_original.jpg?w=680&fit=max&v=1453485145&auto=format&q=92&s=6eab9b59ac78a28a4d42ced3d98a22f9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

Nephalem schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 02:20:
[...]

En hoe ga je die tablet van internet voorzien?
Hotspot vreet meestal net zo accu als wanneer je gewoon pogo draait op je telefoon.
Dat betwijfel ik toch. Je scherm is toch wel een grote gebruiker en eigenlijk moet het voor deze game altijd aanstaan, tenzij je enkel kijkt wat je op de scanners ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Ik heb sinds gisteren pokewatch draaien met een google account en het valt me enorm op hoeveel pokemon er gevonden worden die niet op de kaart van pokevision verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Net een Kabuto gehad uit een 10K egg.
79 - 82% IV :)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:00
Aerodactyl alleen maar uit een ei te krijgen?

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
matthijst schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:21:
Aerodactyl alleen maar uit een ei te krijgen?
Nee, maar de kans dat je hem wild tegenkomt is heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pokémon heeft een C&D gestuurd naar de onofficiële API die gebruikt wordt door heel veel andere websites (pokevision ook?).

https://www.reddit.com/r/...international_inc_moving/

(zie de screenshots).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat de IV calculator in de topic warning zegt dat er geen combinaties mogelijk zijn. Hebben anderen dit ook?

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
aicaramba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:32:
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat de IV calculator in de topic warning zegt dat er geen combinaties mogelijk zijn. Hebben anderen dit ook?
wat soms wil helpen is bij HP er 1 bij of af te doen, komt door afrondingsverschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 17:03
is er eigenlijk al een app of map die acuraat alle pokestops weergeeft ?

de link hier onderaan de pagina naar de googlemap is verre van volledig ( voor mijn regio )

[ Voor 6% gewijzigd door justmike op 30-07-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:26:
Pokémon heeft een C&D gestuurd naar de onofficiële API die gebruikt wordt door heel veel andere websites (pokevision ook?).

https://www.reddit.com/r/...international_inc_moving/

(zie de screenshots).
Nou, zo te lezen gaat t over een Tweak van de Api, waardoor er door bots Pokies ook gezocht en gevangen kunnen worden.. En deze biedt die persoon tegen verkoop aan.. :/

Dit is niet iets tegen Pokevision.

(Kan t mis hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:37:
[...]

Nou, zo te lezen gaat t over een Tweak van de Api, waardoor er door bots Pokies ook gezocht en gevangen kunnen worden.. En deze biedt die persoon tegen verkoop aan.. :/

Dit is niet iets tegen Pokevision.

(Kan t mis hebben)
Heb je mis.

van pokevision:

What is Pokevision?

"Pokevision is a Pokemon tracker/locator for the mobile game Pokemon Go. It uses the Niantic API to grab the location of all Pokemon near your (or your selected location) and display them on the map in real-time; this means if it is displayed on the map, you can go out and catch them! Note: Rarer pokemons have a shorter appearance time so they might despawn; make sure to be quick and keep an eye on their timers!"

Er is geen vrij te gebruiken officiele Niantic API dus dat zal dezelfde zijn (of anders een andere die ze dan natuurlijk ook niet goed vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Heb je mis.

van pokevision:

What is Pokevision?

"Pokevision is a Pokemon tracker/locator for the mobile game Pokemon Go. It uses the Niantic API to grab the location of all Pokemon near your (or your selected location) and display them on the map in real-time; this means if it is displayed on the map, you can go out and catch them! Note: Rarer pokemons have a shorter appearance time so they might despawn; make sure to be quick and keep an eye on their timers!"

Er is geen vrij te gebruiken officiele Niantic API dus dat zal dezelfde zijn (of anders een andere die ze dan natuurlijk ook niet goed vinden).
Ja dat weet ik, maar deze persoon heeft diezelfde API dermate gehacked (en verkoopt m), dat bots voor je zoeken en farmen.
Dat is nog wel even iets anders :/

En als dit nu ook zo tegen PV gebruikt wordt, dan kunnen ze van mij echt een dikke krijgen zolang er niets aan 3step en spoofers gedaan wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 11:29
Net even paar gyms overgenomen, de aanpassingen hebben battles wel wat leuker gemaakt. De special attacks zijn naar mijn idee nu belangrijker en er is beter evenwicht nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ben ik enige waarbij het hatchen van een ei ontzettend onnauwkeurig is? Ik lees bij anderen dat eieren uitkomen tijdens het fietsen terwijl bij mij het zelfs met echt wandelen niet opschiet. Gisteren 400m gewandeld als test en er kwam 10m bij qua registratie. Vanochtend 10km hardgelopen en in totaal nog geen 3km geregistreerd in de app. Had zelfs bewust mijn scherm op continu aan staan zodat het daar niet aan kan liggen.

Het ligt overigens echt aan de app want Strava en andere gps tools registreren feilloos mijn sporten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:46:
[...]

Ja dat weet ik, maar deze persoon heeft diezelfde API dermate gehacked (en verkoopt m), dat bots voor je zoeken en farmen.
Dat is nog wel even iets anders :/

En als dit nu ook zo tegen PV gebruikt wordt, dan kunnen ze van mij echt een dikke krijgen zolang er niets aan 3step en spoofers gedaan wordt :X
Hij heeft de API niet gehackt, hij heeft de API gemaakt. Bots maken er gebruik van om te botten en Pokevision maakt er gebruik van om op de map te scannen. Verschillende gebruik, dezelfde API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Ik vermoed dat die C&D fake is. IANAL, uiteraard, maar ik zou een C&D van Niantic verwachten. Van de eigenaar van de Pokemon franchise een aanklacht wegens onrechtmatig gebruik van de naam... maar geen C&D over de PoGo ToS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijdod schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:51:
Ik vermoed dat die C&D fake is. IANAL, uiteraard, maar ik zou een C&D van Niantic verwachten. Van de eigenaar van de Pokemon franchise een aanklacht wegens onrechtmatig gebruik van de naam... maar geen C&D over de PoGo ToS.
Ja dat zou best kunnen. Ik vond het ook vreemd van het niet vanuit Niantic kwam.Wachten op confirmation van een van de partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik denk dat half België regelmatig geen Pokemons, gyms of stops te zien krijgt. Duurt zo'n halfuurtje en dan werkt het weer.. Zo meerdere malen per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 17:03
Aghanim schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:49:
Ben ik enige waarbij het hatchen van een ei ontzettend onnauwkeurig is? Ik lees bij anderen dat eieren uitkomen tijdens het fietsen terwijl bij mij het zelfs met echt wandelen niet opschiet. Gisteren 400m gewandeld als test en er kwam 10m bij qua registratie. Vanochtend 10km hardgelopen en in totaal nog geen 3km geregistreerd in de app. Had zelfs bewust mijn scherm op continu aan staan zodat het daar niet aan kan liggen.

Het ligt overigens echt aan de app want Strava en andere gps tools registreren feilloos mijn sporten.
denk dat dat vooral van de nauwkeurigheid van de sensoren en gps in je smartphone afhangt .
ik merk zelf ook grote verschillen in bv. mijn telefoon en die van m'n broer ( huawei p8 lite - samsung galaxy a5 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:50:
[...]

Hij heeft de API niet gehackt, hij heeft de API gemaakt. Bots maken er gebruik van om te botten en Pokevision maakt er gebruik van om op de map te scannen. Verschillende gebruik, dezelfde API.
Ik had begrepen dat hij een andere versie van de Api had gemaakt.. En dat t niet die was die PV gebruikt.. Maar goed we zullen zien :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
justmike schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:54:
[...]

denk dat dat vooral van de nauwkeurigheid van de sensoren en gps in je smartphone afhangt .
ik merk zelf ook grote verschillen in bv. mijn telefoon en die van m'n broer ( huawei p8 lite - samsung galaxy a5 )
Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat dit bij mijn Galaxy S6 niet nauwkeurig zou zijn. Ik log ook zonder problemen mountainbike ritten in dichte bossen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40

Ja, dat heb ik ook..

Gisteren moest ik voor 30m zeker 300m wandelen. En als ik dan de app aan zet met een stukje auto rijden dat ik zelden zachter dan 15km/u ga doet ie er wel weer een paar 100m bij.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morex
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16-09 14:25
Hoe bepaal je nu welke pokemon het sterkste is per type?
Op de site van https://thesilphroad.com/research kun je per pokemon zien welke de beste attack stat heeft.
Je kunt ook zien welke attacks de beste dps hebben. Waar moet ik nu op letten?

Hij zegt bijv dat moltres en flareon de beste attack stats hebben. Echter, bij moves zie ik dat fire fang de beste quickmove is. Deze heeft alleen Arcanine.

Waar moeten we op letten per type. Als de één een hogere attack stat heeft, maar ze doen beide de zelfde attack met een vaste dps, wat doet die attack waarde er dan toe? Kan iemand de samenhang van dit alles uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:20
justmike schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:54:
[...]

Zou raar zijn aangezien andere apps wel goed registreren! ;)
Ligt gewoon aan de game, ik merk hier ook grote verschillen in wat je loopt/fietst t.o.v. wat PoGo registreert.
Rustig wachten op een fix denk ik...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
Zojuist een 98% perfect CP 613 Eevee, 15/14/15. Na de nerfs van Vaporeon, heeft het nog zin om deze te evolven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Er zit ook vertraging in het registreren he, dus als je maar 400m gaat lopen vind ik het net gek dat je dan niks ziet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
iamzero456 schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:10:
Zojuist een 98% perfect CP 613 Eevee, 15/14/15. Na de nerfs van Vaporeon, heeft het nog zin om deze te evolven?
Nee gooi maar in de shredder..... :F

Natuurlijk heeft het zin om die te evolven, komt een 1600CP vaporeon of 1500CP flareon of 1100CP jolteon uit, is niet alsof die nu opeens niks meer waard zijn he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zo, even twee uur door Nijmegen gelopen. Vooral langs de Waal zit veel leuk spul. Scyther, Jynx, Nidoran M en Machop aan mijn Pokédex kunnen toevoegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 19-09 18:59
mark-k schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:11:
[...]

Nee gooi maar in de shredder..... :F

Natuurlijk heeft het zin om die te evolven, komt een 1600CP vaporeon of 1500CP flareon of 1100CP jolteon uit, is niet alsof die nu opeens niks meer waard zijn he.
Evengoed ging ik evolven ;)
Ik bedoelde meer van: specifiek evolven naar Vaporeon (Rainer) ipv naar bijvoorbeeld de snelle Jolteon. Vaporeon is zo te horen 40% minder effectief geworden in de aanval... vandaar mijn vraag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tuttel
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online
100% Porygon! :D

CP 23! D:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje tussendoor, als jullie gaan evolven met een lucky egg, doen jullie dit thuis of bij een pokéstop? Of ben je zoveel tijd bezig met evolven dat je toch niks kan vangen etc?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:35:
Vraagje tussendoor, als jullie gaan evolven met een lucky egg, doen jullie dit thuis of bij een pokéstop? Of ben je zoveel tijd bezig met evolven dat je toch niks kan vangen etc?
Gewoon thuis omdat je toch 30min alleen aan het evolven bent. Als je tussendoor pokemon gaat vangen is het zonde van de XP.

Edit: plus WiFi is lekker stabiel :p

[ Voor 4% gewijzigd door revertive op 30-07-2016 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

revertive schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Gewoon thuis omdat je toch 30min alleen aan het evolven bent. Als je tussendoor pokemon gaat vangen is het zonde van de XP.

Edit: plus WiFi is lekker stabiel :p
Ik zou nu ong 20min bezig zijn met evolven, denk dat ik nog een dagje wacht. :*)

Zit ook al op de 38.000 exp. Ben nu level 17, 12.590/20.000 exp. Gaan we gewoon op naar de 20 :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Voor het eerst Jynx gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Sinds gisteren heb ik al de hele dag een wit draaiend bolletje in mijn app. In het begin was dat een slechte connectie en kon je in feite niets doen, maar nu werkt alles gewoon. Amper tot geen lag. Zijn er meerdere die dat hebben? Android met Google login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ossi schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:48:
Sinds gisteren heb ik al de hele dag een wit draaiend bolletje in mijn app. In het begin was dat een slechte connectie en kon je in feite niets doen, maar nu werkt alles gewoon. Amper tot geen lag. Zijn er meerdere die dat hebben? Android met Google login.
Ja vandaag ook, maar er lijkt verder niks mis te zijn. Pokestops en pokemons werken gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

aicaramba schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:56:
[...]

Ja, dat heb ik ook..

Gisteren moest ik voor 30m zeker 300m wandelen. En als ik dan de app aan zet met een stukje auto rijden dat ik zelden zachter dan 15km/u ga doet ie er wel weer een paar 100m bij.
schaapiej schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:10:
[...]

Zou raar zijn aangezien andere apps wel goed registreren! ;)
Ligt gewoon aan de game, ik merk hier ook grote verschillen in wat je loopt/fietst t.o.v. wat PoGo registreert.
Rustig wachten op een fix denk ik...
Misschien helpt het als er meer mensen een bugreport insturen O-)

* Raven heeft dat afgelopen week gedaan met GPS tracker data erbij en wat de Pokémon Go app gedurende die rit heeft geregistreerd.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Sjurm schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:50:
[...]

Ja vandaag ook, maar er lijkt verder niks mis te zijn. Pokestops en pokemons werken gewoon
Ja vandaag ook en inderdaad, alles werkt gewoon. Beetje verwarrend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zo geen verkeerd rondje dit keer, 7 magikarps erbij, en een charmander uit een ei :*) Eens zien of er een nuttige IV tussen zit.
Meteen maar even wat gedaan aan al die Valor gyms hier, een level 6 en een level 4 gym eigenhandig overgenomen. Stelletje pronkers met hun snorlaxxen, venusaurs, dragonites, slowbro´s etc. Afmaken die hap.

Heb ik meteen weer wat ruimte voor nieuwe items hehe

edit: Helaas geen 100% tussen mn gevangen poliwags (of welke andere gevangen pokemon dan ook |:( )

[ Voor 11% gewijzigd door spocy op 30-07-2016 15:22 ]

Pagina: 1 ... 50 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator