Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 06-08-2024
Ik heb al wel pokemon zien verschijnen als bijrijder terwijl er harder dan 50 km/h werd gereden. ook wel gezien met 120 km/h alleen zijn ze dan niet te vangen. Het is moeilijk om zo snel te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ik zie inmiddels alle kaarten weer bij gevangen pokemons. Blij mee! Blijkbaar faseren ze weer functionaliteit terug in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thirdheart
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02-2022
Even quick tussen alles door.

Kan iemand voor mij kijken of, zodra je een pokeball hebt geraakt, hij sneller vangt?
Viel mij zomaar op dat het sneller leek te gaan dan voorheen.

Normaal liep die bal zeker 5 seconden te draaien, voor mijn gevoel was dit vandaag veel sneller. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:27
Thysiej schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:12:
Ik kijk ondertussen stiekem uit naar een update van t spel, ben level 21 (bijna 22) maar begin het al saai te vinden nu; pidgeys, rattata's en weedles komen mijn oren uit en gym battles win ik redelijk makkelijk met een vaporeon van ~1500cp (die overigens over een jolteon heen loopt in een gevecht).

Het zou leuk zijn als ze battles gaan maken zoals ze in eerste instantie ook echt waren, of dat je in ieder geval ook tegen elkaar kunt battlen (voor dust/candy bijvoorbeeld). Verder vind ik de verdeling van pokemon ongemakkelijk en een tikkie oneerlijk verdeeld. In dichtbevolkte gebieden stikt het van stops, gyms en pokemon terwijl je in dunbevolkte gebieden amper aan pokeballs kan komen... Daar hadden ze beter over na mogen denken imho
eens ik woon in een dorp met 3 stops 0 gyms

dorp verder wat de helft zo groot is als ons 9 stops en 2 gyms erg frustrerend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

offtopic:
Wat is dat toch met die niet werkende smileys/emoji's/wathetookis. Kom ze steeds vaker tegen 8)7
ijdod schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:18:
[...]

En best scherp.

Ash is te laat bij Professor Oak...
"Bulbasaur, I choose you!"
"Sorry Ash, a kid *who was on time* already chose that one"
"Oh.. well, Charmander, I choose you!"
"Another kid *who was also on time* picked that one"

:P
Ik ken die teksten alleen in het Nederlands, toen waren ze al aan het rotzooien met de stemmen :X
Roflzor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:56:
[...]

Heb je dit problem nog steeds na het opnieuw openen van de app? Soms dan bugged de app en kun je niks meer aanklikken, althans bij mij is dit het geval.
Dat heb ik ook een paar keer gehad, komt volgens mij door het te snel op het scherm tappen nadat het scherm aanspringt als je de telefoon weer normaal houdt. (Met de battery saver functie dus.)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Wognummer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:46:
[...]

"Kunst" in de openbare ruimte heeft dus toch een functie ;)

Hoorn zitten er zat btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

Raven schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Dat zijn een boel incubators, allemaal in game aangeschaft? Of kun je die dingen tegenwoordig ook bij Pokéstops vinden :S
Nope, nergens te vinden meen ik.

Ik heb €10,- uit gegeven enkel en alleen aan incubators. En dat pas vanaf level 15+.

1200 munten. Incubator 150 munten voor 3.

Heb alles opgespaard aan evolves +2 lucky egg en gaan met die banaan!
Binnen een dag van 16 naar bijna 20 op 1000xp na.

Nu volledig gaan profiteren van de incubators. :)

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimz93
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-09 12:35
iemand die de moeite wil doen mij uit te leggen hoe die IV calc werkt?
Ik heb de data van mijn wartotle ingevuld maar krijg als resultaat een weinig zeggende "13 to 95%" :S

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
jimz93 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:54:
Ik heb de data van mijn wartotle ingevuld maar krijg als resultaat een weinig zeggende "13 to 95%" :S
Daarna level je hem een keertje, en voer je z'n nieuwe stats in. Dan druk op je op refine. Dan wordt het al nauwkeuriger :). Vergeet niet powered dan op 'Yes' te zetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 28-07-2016 15:55 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jimz93 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:54:
IV's Explained

Each type of Pokemon has a base set of attributes for Stamina, Attack and Defence. Each specific Pokemon is "born" with it's own IV (individual values), that further increase these stats by 0-15 extra points. You can not change the IV's, not all Pokemon are born equal.

These IV's make small differences in the final power of a Pokemon. For example, the base attributes of a Charizard are 212, 182, 156. This would be the "worst" charizard available where all IV's are zero. With max IV's, a Charizard would have 227, 197, 171. Each of these Atk, Def and Stam values for Charizard are only 7-10% better.

Nonetheless, if having the absolute best Pokemon is critical to you, this tool wll help you find the hidden IV values that your Pokemon has so you can decide to keep it or try for something better.

This tool uses the two following formulas and the inputs you provide about your Pokemon to attempt to identify its IVs:

HP = (Base Stam + Stam IV) * Lvl(CPScalar)

CP = (Base Atk + Atk IV) * (Base Def + Def IV)^0.5 * (Base Stam + Stam IV)^0.5 * Lvl(CPScalar)^2 / 10

Note that Pokemon have hidden levels and each level requires two "Power-Ups", this tool will display Level 4.5 if your Pokemon has had one Power-Up after level 4.

Major credit to u/__isitin__ for digging up the data.

Refining Results

There can be many possible IV's that would produce the Pokemon you have. You are able to narrow down the Pokemon by leveling it up OR evolving it, and submitting the new details to this tool

After your first search, a new "Refine" button will appear. Power-up the Pokemon once OR evolve it, observe its new CP HP and Dust Prices, enter the new details, then click "Refine".

The "Refine" process will automatically identify if you evolved the mon (species changed) or if you powered it up. But only one at a time. Don't attempt to evolve and powerup between submissions, or powerup multiple times between submissions. The tool assumes you're taking it one step at a time.

Some Pokemon can have their IV's identified immediately, other will require up to 5 Power-Ups to know exactly which IV set it has. Regardless, you should know within 0-1 powerups if it's "close to perfect".

Pokemon with 10CP or 10HP

So these are a bit fo a pain. Niantic rounds up those formulas above to 10 if they ever score below. So if you put in a Rattata you just caught, with 10CP and 10HP, you'll find that it can have 4096 possible IV combinations and be anywhere from 0-93% perfect.

Unfortunately, for some Pokemon, that's just the way it is, you can not know if it's good a good set of IV's or a poor set until you Power it up a couple times.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ypho
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:02

Ypho

Allround Nerd

Dakoina schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:33:
Ik droom zelfs al van pokestops... 8)7 whyyyyy.
Ik ben laatst aan de medicijnen geweest, ik heb anderhalve dag over niets anders lopen ijlen dan de 3-step bug en hoe ik 3-step naar 2-step kon veranderen door mijn ene voet voor de andere te zetten. :D

🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-09 18:04
Pokémon Go is alweer in het nieuws.

"Eerder maakte het Amerikaanse Holocaust Museum in de Amerikaanse hoofdstad Washington al succesvol bezwaar bij ontwikkelaar Niantic. Er waren onder meer foto's opgedoken van een Pokémon die een dodelijk gas uitstoot in het gebouw."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
niet op de man aub

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 28-07-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-09 12:02
Ypho schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:57:
[...]

Ik ben laatst aan de medicijnen geweest, ik heb anderhalve dag over niets anders lopen ijlen dan de 3-step bug en hoe ik 3-step naar 2-step kon veranderen door mijn ene voet voor de andere te zetten. :D
Jaja... "Medicijnen"... ;)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-09 12:55
ErikT738 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:59:

"Eerder maakte het Amerikaanse Holocaust Museum in de Amerikaanse hoofdstad Washington al succesvol bezwaar bij ontwikkelaar Niantic. Er waren onder meer foto's opgedoken van een Pokémon die een dodelijk gas uitstoot in het gebouw."
Een Koffing in een holocaust museum is inderdaad wel wat ongemakkelijk.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

Dus er wordt zoveel gedaan om niet te vergeten wat er is gebeurd enzo dat er een heel museum is om je te vertellen hoe de joden etc vermoord zijn in WO2, maar een pokemon die je eraan doet denken is dan opeens respectloos, ik snap het niet meer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor diegene die t leuk vinden, hier staan 9 Photoshop contests tussen, vol met Pokemon, zitten echt hele mooie bij :D
(ook veel crap ;) )

http://www.designcrowd.com/community/?search=pokemon

Zoals deze:

Afbeeldingslocatie: https://storage.designcrowd.com/w1k/submissions/14424500/14424995_53fc.jpg

Afbeeldingslocatie: https://storage.designcrowd.com/w1k/submissions/635442730517342300/635442730517342335_414a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Wognummer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:46:
[...]

Ach ik woon in Boekelo (vlak bij Enschede) en kan vanuit huis bij een pokestop (Kerk).
verder zijn er in/bij mijn dorp 3 gyms en ~13 stops. Eigenlijk best veel voor een klein dorp.
Ik vind alleen geen interessante pokemon. voornamelijk weedle, pidgey en ratata, soms een caterpie. De evoluties wil ook nog wel .
Af en toe bij de gym in het midden van het dorp (is ook een stop in range) wil het wel eens andere pokemon geven. Maar Eevee is erg zeldzaam. Dratini en dat soort spul gewoon nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Centurion schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:01:
[...]

Een Koffing in een holocaust museum is inderdaad wel wat ongemakkelijk.
Ja als deze daar standaard spawned is het wel gek.. maar het blijft een spelletje met een gigantisch algoritme waar niantic niet zoveel aan kan doen natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 10:43
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:02:
[...]

Dus er wordt zoveel gedaan om niet te vergeten wat er is gebeurd enzo dat er een heel museum is om je te vertellen hoe de joden etc vermoord zijn in WO2, maar een pokemon die je eraan doet denken is dan opeens respectloos, ik snap het niet meer...
Ik vind het treuriger dat mensen die in het Holocaustmuseum zijn Pokemon spelen interresanter vinden dan de omgeving.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

"Het zijn plaatsen van herdenking, geen speelterreinen..."

Enerzijds mee eens. Anderzijds - wat is er zo fout aan dat er nu nieuw publiek naar zo'n locatie wordt getrokken? Men gaat erheen voor de PokéStop, de Gym of voor die ene Pokémon die daar vaak spawnt en die ze nog nodig hebben, en dan zien ze ook dat monument en kunnen ze nadenken over waar dat monument voor staat.

Ik heb in ieder geval al publieke kunstwerken en monumenten ontdekt waarvan ik niet eens wist dat ze er waren...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Laatst online: 05-06 19:49
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:04:
[...]

"Het zijn plaatsen van herdenking, geen speelterreinen..."

Enerzijds mee eens. Anderzijds - wat is er zo fout aan dat er nu nieuw publiek naar zo'n locatie wordt getrokken? Men gaat erheen voor de PokéStop, de Gym of voor die ene Pokémon die daar vaak spawnt en die ze nog nodig hebben, en dan zien ze ook dat monument en kunnen ze nadenken over waar dat monument voor staat.

Ik heb in ieder geval al publieke kunstwerken en monumenten ontdekt waarvan ik niet eens wist dat ze er waren...
Dat is waar, maar zeker voor begraafplaatsen kan ik mij wel bedenken dat mensen niet blij zijn als daar een groepje kinderen/volwassenen vrolijk joelend pokemon staat te vangen. Gebruik je verstand en dan is er ook geen overlast denk ik zo maar.

Overigens over koffing gesproken, als trots lid van team tweakers rockets heb ik uiteraard een koffing, ekans, arbok en meowth paraat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:17
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:07:
[...]

Dat is waar, maar zeker voor begraafplaatsen kan ik mij wel bedenken dat mensen niet blij zijn als daar een groepje kinderen/volwassenen vrolijk joelend pokemon staat te vangen. Gebruik je verstand en dan is er ook geen overlast denk ik zo maar.
Precies dat, en dat ontbreekt bij veel jeugd in de opvoeding. Prima dat je de hele dag overal en nergens Pokémons aan het vangen bent maar respecteer dat er ook plaatsen zijn waar je het niet kunt maken Pokémons te gaan vangen etc.

AdGuard Home

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hee pssst Albantar :>

Afbeeldingslocatie: https://mir-s3-cdn-cf.behance.net/projects/202/21946093.54875913ee43c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Zo ziet een 100% er wel uit ja

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-09 08:53
O ik dacht dat dat de andere kant op draaide bij een 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-09 23:00
Hmm, dichtsbijzijnde gym is 5 min wandelen van thuis, enige nadeel, midden van bos zonder gsm signaal.
Enige tweaker-oplossingen hiervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01
Elagorn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:13:
Hmm, dichtsbijzijnde gym is 5 min wandelen van thuis, enige nadeel, midden van bos zonder gsm signaal.
Andere provider nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crypt0rr
1. Andere provider
2. Telefoon lenen van iemand met een andere provider
3. Straalverbinding vanaf je huis opzetten d:)b

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:17:
[...]

1. Andere provider
Net ff opgezocht, andere providers hebben nog slechtere dekking in dat bos.
Zullen voor straalverbinding gaan. Of telefoon héél hoog in de lucht steken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Elagorn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Go go gadget arm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

5 min lopen, denk niet dat je met een GSM-extender heel ver komt :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-09 13:54
Is de gym uberhaubt door iemand overgenomen dan? :+

MW | BF1 Stats

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:17:
[...]

1. Andere provider
Je vergeet er een. :P

4. Satelliettelefoon met hotspotfunctie. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Net een Gengar gemist :'(

Ik zag hem wel op mijn radar maar kon hem daarmee uiteraard niet tracken. Om een of andere reden zag pokevision hem ook niet. Na een herstart van Pokémon Go stond de Gengar nog steeds in de lijst dus hij was nog niet gedespawned.

5 minuten later krijg ik via whatsapp te horen dat ie pak em beet 50m zat van waar ik stond... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
Zephyer schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:21:
[...]

Is de gym uberhaubt door iemand overgenomen dan? :+
Begin van de week was die nog leeg. Wordt uitdaging om die te veroveren 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Zorg dan wel voor een wachtwoord op de hotspot, anders is het rond jou ook een hotspot vanwege alle Pokemon catchers die je wifi willen 'lenen'..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
Blijkbaar kan het wel, anders was het in Ingress ook geen Portal geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
CaptJackSparrow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Inderdaad |:(

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Goemies schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:24:
Blijkbaar kan het wel, anders was het in Ingress ook geen Portal geworden.
Kan natuurlijk ook dat een andere provider daar wel bereik heeft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik heb vandaag 10km gelopen om mijn ei te broeden. Moet een lapras vinden/krijgen.
Komt er een onix uit van 467CP. (Ik ben lvl 24).... :'( :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Valinor op 28-07-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Ik denk dat je er vanaf een bepaalde plek bij zal kunnen.
Of misschien even controleren of het ook een ingress portal is.

edit: Je hoeft tenslotte alleen in range te zijn. je hoeft er niet in/onder te staan

[ Voor 26% gewijzigd door freggell op 28-07-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crypt0rr
D2FValinor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:26:
Ik heb vandaag 10km gelopen om mijn ei te broeden. Moet een lapras vinden/krijgen.
Komt er een onix uit van 467CP. (Ik ben lvl 24).... :'( :'(
Das best genaaid..

AdGuard Home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-09 11:03

De NOS wordt ook wakker haha :p
Volgens mij twee weken geleden ergens voorbij zien komen.

Als t een random spawn is... Tsja.
Wellicht had er een uitzondering voor die locatie gemaakt kunnen worden. Maar dan kan je dat voor heel veel dingen gaan doen!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
Zou de Iridium Go! specifiek voor Pokémon Go gemaakt zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha "my girlfriend" _O-

Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/JoLZMM7jJGxpUWkG9uw4saZe_NRtrfmyc9LD6RfLpeY.png?w=432&s=3b631294841c40ae6ab85a82f76ac777

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
RocketKoen schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:26:
[...]

Kan natuurlijk ook dat een andere provider daar wel bereik heeft.
Heeft ie al opgezocht volgens mij
Elagorn schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:19:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Damn you, autocorrect. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-09 18:53
durotan schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:02:
Zo net een dragonair gevangen van 724 cp
Blijkt die 100% te zijn. 😀😀😀
Ik ga op zoek naar dratini nesten.
Nice!

Had een paar dagen geleden een Dragonair (94%) geevolueert in een Dragonite, vang ik net een Dratini van 100%.

Not sure what to do now. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:41:
[...]

Nice!

Had een paar dagen geleden een Dragonair (94%) geevolueert in een Dragonite, vang ik net een Dratini van 100%.

Not sure what to do now. :P
Ook evolueren natuurlijk, 2 belachelijk sterke pokemon, wie wil dat nou niet :*)

Overigens, ik zat al te hopen dat er zo'n zware dikke pokemon uit mn 10km ei zou komen.
Nou dat is gelukt, maar niet die ik bedoelde, het bleek een chansey te zijn :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Pidgey's Revenge! >:)

So... you're throwing balls at me, ey?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6pWKtBj.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-07 14:19
Ik heb al 76 eieren gehatched en heb er nog 9. Maar 1 van de totaal 85 eieren was een 10km ei.

Really Niantic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
Effectiever dan "ran away"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:05
Soundless schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:46:
Ik heb al 76 eieren gehatched en heb er nog 9. Maar 1 van de totaal 85 eieren was een 10km ei.

Really Niantic?
Damn dat zijn er veel :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Ja ik heb ook al 2639 pokestops 'bezocht'. 3 stops @ werkplek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Wow, ik vond 1027 al veel eigenlijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik pas 33 eggs en 1048 Stops :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Soundless schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:48:
[...]

Ja ik heb ook al 2639 pokestops 'bezocht'. 3 stops @ werkplek :P
Damn, dat is 132k exp :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh wow ik krijg nog steeds likes voor het Tweaker Rocket gedichtje!

Mensen zijn dus kennelijk alle gemiste berichten aan t lezen nog! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Bijna een heel level :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
Volgens mij mist iedereen het punt.

Ik heb maar 1 10km ei gehad. En dat was na 2000+ stops

Ik ben level 24 trouwens.

Ik ken mensen van < level 10 die meer 10km eieren hebben gehad >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggell
Soundless schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:53:

Mijn vrouw (lvl 5) heeft er volgens mij 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundless
freggell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:54:
[...]

Mijn vrouw (lvl 5) heeft er volgens mij 2 :+
That's my point :'(

Is er een manier om alleen nog 10km eieren te krijgen ? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• freggell
Soundless schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:55:
[...]

That's my point :'(

Is er een manier om alleen nog 10km eieren te krijgen ? :P
Enige dat ik weet is dat de stop bij min huis al meerdere heeft los gelaten. Maar ik denk dat het gewoon random is.

Of misschien moet je het proberen bij stops die niet zo vaak bezocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14:14
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:53:

Mensen zijn dus kennelijk alle gemiste berichten aan t lezen nog! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Inlijsten dat ding :P

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het topic niet meer goed gevolgd, maar volgens mij is de Eevee easter egg (Rainer, Pyro en Sparky) gepatcht? Probeerde het net met Rainer en kreeg Flareon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• T-homas
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:53:

Likes? Dit is toch geen Facebook? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:03:
Ik heb het topic niet meer goed gevolgd, maar volgens mij is de Eevee easter egg (Rainer, Pyro en Sparky) gepatcht? Probeerde het net met Rainer en kreeg Flareon.
Had je het al een keer gedaan? En dan alleen voor Rainer, of ook de rest? Het werkt niet meer onbeperkt nee, maar de beperkingen zijn we nog aan het uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Had je het al een keer gedaan? En dan alleen voor Rainer, of ook de rest? Het werkt niet meer onbeperkt nee, maar de beperkingen zijn we nog aan het uitzoeken.
Heb ze alle 3 al eenmaal gedaan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:03:
Kak. Moet nog een flareon en dan heb ik een set :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:03:
[...]

Likes? Dit is toch geen Facebook? :9
Oh sorry, een thumbs up d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Voor zover bekend werkt het 1x voor elk van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Dan werkt het inderdaad niet meer, ik had hetzelfde. Dan moeten we nu alleen nog weten of je ze allemaal maar 1 keer kan doen, of dat je er bijvoorbeeld 2 oneindig kunt doen zolang je de 3e nog niet gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:06:
[...]

Dan werkt het inderdaad niet meer, ik had hetzelfde. Dan moeten we nu alleen nog weten of je ze allemaal maar 1 keer kan doen, of dat je er bijvoorbeeld 2 oneindig kunt doen zolang je de 3e nog niet gedaan hebt.
Ik dacht dat dit het geval was inderdaad, helaas heb ik ze alle drie 1 x gedaan dus zal het bij mij inmiddels wel broken zijn. Iemand die er pas 2 vd 3 gedaan heeft en dit uit wil testen aub? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:08:
[...]

Ik dacht dat dit het geval was inderdaad, helaas heb ik ze alle drie 1 x gedaan dus zal het bij mij inmiddels wel broken zijn. Iemand die er pas 2 vd 3 gedaan heeft en dit uit wil testen aub? :+
Als ik nog Eevee's tegenkom kan ik het wel doen, m'n eerste Eevee was een Flareon, maar die had ik blind gedaan. Gisteren wel een Rainer en Sparky gedaan, dus ik zit op de 2 vd 3. Zegt natuurlijk niks als het nogmaals lukt, want het blijft een 33% kans dan :P

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
[...]

Ik heb er pas 1 vd 3 heb alleen niet heel veel eevee candy meer over zo uit mijn hoofd. Dus als ik wat meer candy heb zal ik het proberen mocht niemand anders het tegen die tijd gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Grumpmeister schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:11:
[...]

Als ik nog Eevee's tegenkom kan ik het wel doen, m'n eerste Eevee was een Flareon, maar die had ik blind gedaan. Gisteren wel een Rainer en Sparky gedaan, dus ik zit op de 2 vd 3. Zegt natuurlijk niks als het nogmaals lukt, want het blijft een 33% kans dan :P
Uiteraard blijf je met die kans zitten, bijkomend dingetje is dat jij al wel alle 3 de evoluties hebt, ook al heb je ze niet alle 3 met de name-trick gedaan. Dat zou ook nog uit kunnen maken uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik vind hier inmiddels meer Eevees dan rattata, dus had t graag zelf getest, maar heb ze al alledrie gedaan en daarvan weten we in elk geval van dat het daarna niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

George Takei is nu Live op FB aan het PoGo spelen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Soundless schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:53:

Als het een troost is: ik ben level 19 en heb nog nooit een 10km ei gekregen...

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Only
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
adamvansanten schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:30:
[...]

Mijne was 299... Nog steeds niet hoger dan mijn ei Ponyta van 376. Blijft allemaal rommel eigenlijk...
Ik krijg hier alleen maar hoge ponys, eerste was meteen 600..heb al van in de 700 gehad..en de hoogste die ik heb gehad en heb bewaard is 820..was rond level 20 ofzo..

Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Weet iemand wat van Abra's af? Ik vind ze al een tijdje alleen maar rond de 250, geen idee of die geen variatie horen te hebben ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:37:
Weet iemand wat van Abra's af? Ik vind ze al een tijdje alleen maar rond de 250, geen idee of die geen variatie horen te hebben ofzo?
Mijn Abra is 322. En ik heb een 114 Kadabra :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RevQ
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 11:29
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:38:
[...]

Mijne maarliefst een CP van....23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:16
hexta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:11:
[...]

ruilen? lures en incense werken niet bij mij.
had ik ook mijn telefoon was te slecht, kon gelukkig mijn abbo verlengen nu met een s7 zie ik echt bijna elke pokemon :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:38:
[...]

Achja je hebt tenminste een 100% poliwhirl.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-09 11:36
[...]

geloof dat ik dit voor de 6e keer post nu :9
Evee evolutie met naam werken maar 1x per type en daarna niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
RocketKoen schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:59:
[...]

Dat doet die app hier elke 10 minuten lijkt wel...
Dan loop je al een tijdje zonder pokemon tegen te zijn gekomen. En dan wil je eventjes op de map rondkijken of je iets gemist hebt en dan reageert de map niet.
Of je komt bij een pokestop aan maar je kan hem niet selecteren.
Of je start de app en er zijn ineens 0 pokestops op de kaart.
Is dat niet gewoon de battery save functie met bug?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Gvd, ik ben die link kwijt waar je je pokemon kon invullen en ze de range van je evolutie berekenden qua CP, iemand die m nog n keertje kan posten (ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar weet niet meer hoe die heette).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Wow. M'n 5 minuten mazzel van deze week ook weer gehad. Eerst een 606 Eevee van 91-93%, even later een 611 Eevee, 95.6%... :D

[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 28-07-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:20
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:52:
Gvd, ik ben die link kwijt waar je je pokemon kon invullen en ze de range van je evolutie berekenden qua CP, iemand die m nog n keertje kan posten (ja ik heb de zoekfunctie gebruikt maar weet niet meer hoe die heette).
Drop down menu op de site van IV in warning, daar staat er ook een

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
murphsy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:45:
Ik zie inmiddels alle kaarten weer bij gevangen pokemons. Blij mee! Blijkbaar faseren ze weer functionaliteit terug in.
Weird, ik had het vanmiddag bij eentje. Bij diezelfde is het nu weer een wit vlak, net zoals bij de rest. Zou mooi zijn als dat weer terug komt. En de 3 voetjes natuurlijk.

PSN: Marselaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-09 18:07

Zeror

Ik Henk 'm!

Nee, joh. De 'Ik Henk 'm'-knop 8)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Sjurm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:53:
[...]

Drop down menu op de site van IV in warning, daar staat er ook een
Die doet het bij mij alleen voor pidgey, kan namen invullen wat ik wil, gebeurt niks...

Edit: krijg dan een 'no such pokemon' melding linksbovenin..... Klik nog wel netjes de voorgestelde pokemon aan.

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 28-07-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:55:
[...]

Die doet het bij mij alleen voor pidgey, kan namen invullen wat ik wil, gebeurt niks...
Vreemd, bij mij komt er gewoon drop down zodra ik begin te typen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Sjurm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Vreemd, bij mij komt er gewoon drop down zodra ik begin te typen
Die krijg ik ook, dan klik ik op eentje, en toch werkt het niet, zegt no such pokemon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Die krijg ik ook, dan klik ik op eentje, en toch werkt het niet, zegt no such pokemon...
Hier doet ie t gewoon hoor, wat wil je weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Bij mij werkt ie prima.

Deze kun je ook proberen:
http://pogotoolkit.com/
Pagina: 1 ... 43 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator