hexta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Slowpoke klinkt wel als een normale joodse naam toch.

[ Voor 18% gewijzigd door Smeldor op 28-07-2016 14:45 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
hexta schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Slowpoke klinkt wel als een normale joodse naam toch.
[ Voor 18% gewijzigd door Smeldor op 28-07-2016 14:45 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Thirdheart op 28-07-2016 14:46 ]
Of "Squirt" want dat is gewoon vernoemd naar Squirtle.Thirdheart schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:45:
Ik noem mijn zoontje wel gewoon "Pik" want tja hij is gewoon vernoemd naar Pikachu.
Moet je wel hopen dat hij veel gaat niezenThirdheart schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:45:
Ik noem mijn zoontje "Pik" want tja hij is gewoon vernoemd naar Pikachu.
"When you grow up your heart dies"
Geen idee waar t aan lag, deed exact het zelfde.JustTweak schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:31:
[...]
Haha nice!![]()
Weet je waardoor het nu gelukt is? Ik moet wel zeggen dat het bij mij wel veel verschilt. Soms houdt ie het 1.5 uur vol en kan ik zo blijven slingeren. Soms kapt ie al na 10 minuten en mot ik weer ff naar buiten![]()
Maar zit inmiddels op bijna 250 ballen voorraad, plus de 100 ballen die ik heb gebruikt om pokémon te vangen de afgelopen dagen. Das toch zo'n 350 ballen vanaf mn werkplek zonder kweenie hoeveel stops langs te moeten
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Die try again later zie ik vaak als hij al blauw is maar nog niet beschikbaar is (5 minuten nog niet om zeg maar). Vaak kan ik een minuutje later weer gewoon draaien op zo'n moment. Echter gebruik ik niet de locatie truc die jullie toepassen dus weet niet of dat hier ook van toepassing is.cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:50:
[...]
Geen idee waar t aan lag, deed exact het zelfde.
Helaas kreeg ik na 4 keer te kunnen slingeren al de melding "try again later" en deed het spel niets meer
Ik kon niks meer, ook geen gym openen die in de buurt zat om te kijken welke pokemon erin zatenspocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:51:
[...]
Die try again later zie ik vaak als hij al blauw is maar nog niet beschikbaar is (5 minuten nog niet om zeg maar). Vaak kan ik een minuutje later weer gewoon draaien op zo'n moment. Echter gebruik ik niet de locatie truc die jullie toepassen dus weet niet of dat hier ook van toepassing is.
Dan heb je wellicht een softban te pakken. Die mythische Albantar met z'n Ban Hammer, zeker!cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Ik kon niks meer, ook geen gym openen die in de buurt zat om te kijken welke pokemon erin zaten
[ Voor 9% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2016 14:53 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Heb je dit problem nog steeds na het opnieuw openen van de app? Soms dan bugged de app en kun je niks meer aanklikken, althans bij mij is dit het geval.cypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:52:
[...]
Ik kon niks meer, ook geen gym openen die in de buurt zat om te kijken welke pokemon erin zaten
na force close en opnieuw starten werkt alles weer, alleen sta ik nu niet meer bij die pokestop natuurlijkRoflzor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:56:
[...]
Heb je dit problem nog steeds na het opnieuw openen van de app? Soms dan bugged de app en kun je niks meer aanklikken, althans bij mij is dit het geval.
Tja probeer dan nog maar eens een curveball te gooiengeekeep schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:
[afbeelding]
Op Marktplaats zijn al speciale 3D-geprinte Pokemon 'richters' te vinden zodat je altijd juist swiped
Ach maar dan heb je iig geen softban te pakkencypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:
[...]
na force close en opnieuw starten werkt alles weer, alleen sta ik nu niet meer bij die pokestop natuurlijk
[ Voor 30% gewijzigd door spocy op 28-07-2016 14:58 ]
Moet je ook niet vergeten je gespoofte GPS positie te resettencypher21 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:
[...]
na force close en opnieuw starten werkt alles weer, alleen sta ik nu niet meer bij die pokestop natuurlijk
Dat doet die app hier elke 10 minuten lijkt wel...Roflzor schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:56:
[...]
Heb je dit problem nog steeds na het opnieuw openen van de app? Soms dan bugged de app en kun je niks meer aanklikken, althans bij mij is dit het geval.
Had niet gespoofdTroX schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:58:
[...]
Moet je ook niet vergeten je gespoofte GPS positie te resetten
Het is dan ook een beetje een tricky app die heel erg veel "eisen" heeft, je moet GPS hebben, de servers moeten het doen op dat moment etc. En als hij een van die verbindingen kwijt raakt slaat het vaak vast.RocketKoen schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:59:
[...]
Dat doet die app hier elke 10 minuten lijkt wel...
Dan loop je al een tijdje zonder pokemon tegen te zijn gekomen. En dan wil je eventjes op de map rondkijken of je iets gemist hebt en dan reageert de map niet.
Of je komt bij een pokestop aan maar je kan hem niet selecteren.
Of je start de app en er zijn ineens 0 pokestops op de kaart.
Voor dit spel had ik misschien 5x per jaar een gecrashte app moeten force-closen.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Haha, ik heb het soms ook, meestal als hij schakelt tussen wifi en 4G. App afsluiten en opnieuw opstarten
You lucky B**** !durotan schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:02:
Zo net een dragonair gevangen van 724 cp
Blijkt die 100% te zijn. 😀😀😀
Ik ga op zoek naar dratini nesten.
Verwijderd
Kan een Modje deze persoon verwijderen, wegens ongewenste en kwetsende uitlatingen?durotan schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:02:
Zo net een dragonair gevangen van 724 cp
Blijkt die 100% te zijn. 😀😀😀
Ik ga op zoek naar dratini nesten.
Pfffff, hij met zijn 100% Dragonair... Ik heb een 100% Poliwhirl!poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Kan een Modje deze persoon verwijderen, wegens ongewenste en kwetsende uitlatingen?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Deze zag ik inderdaad al voorbij komen, had geen idee wat je ermee zou moeten.geekeep schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:57:
[afbeelding]
Op Marktplaats zijn al speciale 3D-geprinte Pokemon 'richters' te vinden zodat je altijd juist swiped
Jaaaa daar issie weer !Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Pfffff, hij met zijn 100% Dragonair... Ik heb een 100% Poliwhirl!
Ach hou op, ik heb een 100% PoliwrathMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Pfff. Ik heb een 100% PinsirMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Nooo, really? Please tell me moreMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
en ik een 100% MagikarpMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Verwijderd
spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:09:
Pff ik heb een 100% faalrate op het vinden van Dratini's !
Ik heb een 0% rate op het vinden van Dratini'sspocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:09:
als je binnen 9min op de Meent kan zijn, daar zit er nu 1spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:09:
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 15:12 ]
Ik kijk hier dagelijks naar een squirtle spwn plek aan de andere kant van de straat....soms spawnen er 2 tegelijkVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:04:
Oke, serieus. Pokevison is echt niet goed voor je hart. Een dragonair in de buurt (net te ver van het werk natuurlijk) en een Porygon richting de weg naar het station. Natuurlijk te ver om even van het werk te gaan. Maar zoooo dichtbij.
Collega en ik worden helemaal gek zo......
Tegen die tijd is het spel vast dood en is de Hype weg.poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:11:
Wachten jullie maar!! *zwaait met gebalde vuist*
Er komt een dag! Ooit! dat ik ook iets leuks heb!! Ik heb t spel bijna door! En dan en dan en dan wacht maar!!!
[afbeelding]
*laughing maniacally*
Wow das wel een heel verschil danT-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Ik heb een 0% rate op het vinden van Dratini's
Close but no sigarWahWah schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:10:
[...]
als je binnen 9min op de Meent kan zijn, daar zit er nu 1
Ik voel me een beetje als Team RocketLanithro schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Tegen die tijd is het spel vast dood en is de Hype weg.
Wat dacht je ervan om samen gave gadgets te fixen en andere trainers lastig te gaan vallen met hippe rijmpjes? Toevallig tijd dit weekend?
Ik ook!Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Sloterplas in amsterdam stikt het er vanT-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:10:
[...]
Ik heb een 0% rate op het vinden van Dratini's
jaaaaaaa muuwhahahahahahahahahhaaaspocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:14:
[...]
Wat dacht je ervan om samen gave gadgets te fixen en andere trainers lastig te gaan vallen met hippe rijmpjes? Toevallig tijd dit weekend?
[ Voor 28% gewijzigd door poor Leno op 28-07-2016 15:17 ]
Sinds ik een Wartortle net buiten m'n werk heb gezien durf ik niet meer op Pokevision te kijken als ik er niet ook daadwerkelijk achter aan kan gaan.WahWah schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Ik kijk hier dagelijks naar een squirtle spwn plek aan de andere kant van de straat....soms spawnen er 2 tegelijk
Beetje jammer dat dat de andere kan van nederland is
Je moet er iets voor over hebbenT-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:19:
[...]
En in Amsterdam niet te vergetenT-homas schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:19:
[...]
Vanochtend op een haar na een Arcanine gemist, zie nu al een Weepinbell spawnen... Je kan het inderdaad beter niet bekijkenHeatWave schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:19:
Ik kijk ook maar niet op pokevision hier aan het vondelpark, kans dat het echt stikt van de leuke pokies is te groot.
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
als je pokevision opstart zie je california daar zit ook een hoop leuks, net 3 electabuzzen naast elkaar...HeatWave schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:19:
Ik kijk ook maar niet op pokevision hier aan het vondelpark, kans dat het echt stikt van de leuke pokies is te groot.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Via pokevision of geopoke oid.bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:23:
Hoe checken jullie die locaties etc?
[ Voor 45% gewijzigd door freggell op 28-07-2016 15:24 ]
Nee, ik moet ook nog gewoon genoeg doen hier. Alleen in rookpauzes check ik even wat, en lees hier wat meeadamvansanten schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:21:
[...]
Vanochtend op een haar na een Arcanine gemist, zie nu al een Weepinbell spawnen... Je kan het inderdaad beter niet bekijken
Vondelpark valt tegen hoor, tenzij je een Drowzee of Hypno fan bentMartin0 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:21:
[...]
als je pokevision opstart zie je california daar zit ook een hoop leuks, net 3 electabuzzen naast elkaar...
Ik had ook een 91% Gastly van CP519, inmiddels een 1500 gengarDutchCrownNL schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:22:
En anders vang je een Gastly van CP469 - 91% op het werk, altijd leuk
Vele cheaters? Waar merk je dat aan dan? Gyms ?Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:24:
Ik hoop dat ze eens wat werk gaan maken van de veeeeeeeeele cheaters die dit spel heeft. En niet zo softbannen maar hardban van de eerste keer.
Helaas hier bij de buren hetzelfde...HeatWave schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:23:
[...]
Nee, ik moet ook nog gewoon genoeg doen hier. Alleen in rookpauzes check ik even wat, en lees hier wat mee.
Vakantieperiode, maar rustig is anders.
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:25:
Bereid je maar voor,
Want hier zijn we weer hoor!
Om de wereld van Tweakers te behoeden.
Om de nerds van ons volk te kunnen beïnvloeden.
Om de kwaadaardigheid van Niantic aan te tonen.
Om dichter bij de Rattata's te kunnen komen!
Leno!
En Spocy!
Team Tweaker Rocket is echt geen gezicht!
Dus vecht als een no-lifer of geef je over als een nicht!
(Albantar) Whirl! 100%!
poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:25:
Team Tweaker Rocket is echt geen gezicht!
Dus vecht als een no-lifer of geef je over als een nicht!
GPS Spoofers ondermeer..DutchCrownNL schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:25:
[...]
Vele cheaters? Waar merk je dat aan dan? Gyms ?
Is er een goede app voor iOS hiervoor? Dat jij, of iemand anders weet?freggell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:23:
Tja ik heb nog nooit een dratini in de buurt gezien. Was al blij met een poliwhirl
gelukkig heb ik wel een 100% beedrill
[...]
Via pokevision of geopoke oid.
Of via de pokescanner app
En hoe herken jij die in de game precies?
Alleen als je je spoof weer hide, lijkt het erop dat je ermee weg komt
[ Voor 20% gewijzigd door CappieL op 28-07-2016 15:28 ]
Poke Scanner app? What i missed?
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Hier Pokémon Yellow en Silver.spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:17:
[...]
Hier nooit naar de serie gekeken, wel Pokemon Blauw helemaal kapot gespeeld op de originele grote grijze gameboy destijdsgood times
Ja, werkt hier ook niet.niek87 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:28:
meer mensen issues met inloggen? google account?
Enige dat ik kan bedenken voor IOS is safari of een andere browser.bardi-1 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:27:
[...]
Is er een goede app voor iOS hiervoor? Dat jij, of iemand anders weet?
Ergens in dit topic wel aangehaald. Staat op reddit en is ook te downloaden van een github.
[ Voor 30% gewijzigd door freggell op 28-07-2016 15:30 ]
Ik zie een Tentacruel, Squitle en Weepingbell al mogelijke leuke pokémonHeatWave schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:19:
Niets, maar de vele opschepberichtjes op enkele Facebook-groepen vallen me wel op. Alsook enkele die komen pochen met hun Dragonite die ge geëvolueerd hebben. Yeah right, ik speel het al 2,5 weken en ik heb 1 dratini gevangen en 1 dragonair gezien.. Onmogelijk dat je die kan hebben als evolutie.
Thanks!freggell schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:29:
[...]
Enige dat ik kan bedenken voor IOS is safari of een andere browser.
Ik gebruik android
geopoke en pokevision zijn websites
So be it, ik ben hier om te werken tenslotteadamvansanten schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:25:
[...]
Helaas hier bij de buren hetzelfde...
Mijne was 299... Nog steeds niet hoger dan mijn ei Ponyta van 376. Blijft allemaal rommel eigenlijk...
ja, tis niets, maar wel weer een unieke erbij iig.adamvansanten schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Mijne was 299... Nog steeds niet hoger dan mijn ei Ponyta van 376. Blijft allemaal rommel eigenlijk...
Verwijderd
Dat ligt denk ik meer aan jou. Spawnen bij mijn huis genoeg dratini's, en een dragonair heb ik gewoon in het wild gevangen. Dan heb je zo een dragonite als je er wat tijd in stopt. Vergeet niet dat er zomervakantie is he, kinderen kunnen de hele dag spelen.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:29:
[...]
Niets, maar de vele opschepberichtjes op enkele Facebook-groepen vallen me wel op. Alsook enkele die komen pochen met hun Dragonite die ge geëvolueerd hebben. Yeah right, ik speel het al 2,5 weken en ik heb 1 dratini gevangen en 1 dragonair gezien.. Onmogelijk dat je die kan hebben als evolutie.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Oeioei, iemand is jaloers zo te horen.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:29:
[...]
Haha dat is inderdaad wel balen, maar je vriend zal zijn dragonair vast waarderenVerwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:30:
Oke... dikke karma hier. NOG een dragonair. Collega en ik konde het niet laten en zijn er 'stiekem' tussenuit gegaan (2 minuten lopen, dus gegaan onder mom van rookpauze). Wij naar die plek toe en ja hoor. Daar zat hij. Ik kon hem in een keer vangen (72 cp).
MAAARRRR ik was vandaag ingelogd onder het account van mijn vriend omdat hij pokebals te kort kwam en ik hier 2 pokestops heb vanaf m'n bureau. Dus ik meteen uitgelogd en inloggen op mijn account kom ik er toch niet in. 3 keer de melding dat de servers overbelast zijn.. blablabla. Na 3 keer kon ik echt niet langer blijven dus loop weer terug naar het werk. Log ik weer in onder het account van mijn vriend kom ik er in 1 keer in.![]()
![]()
Moraal van het verhaal: Ga aan het werk!
Level 23 hier en ik speel wel heel vaak en ga ook wel overal een beetje spelen, maar het lijkt me echt wel onmogelijk, hier langs mijn kanten (België) vindt je ze weinig. - En die personen die ze hebben wonen ook niet zo ver vandaan)Nat-Water schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:31:
[...]
Dat ligt denk ik meer aan jou. Spawnen bij mijn huis genoeg dratini's, en een dragonair heb ik gewoon in het wild gevangen. Dan heb je zo een dragonite als je er wat tijd in stopt. Vergeet niet dat er zomervakantie is he, kinderen kunnen de hele dag spelen.
Nou dat valt ook wel mee, er zijn gewoon plekken waar ze vast spawnen. Dan kan je om het uur bijvoorbeeld 3 vangen. Dan heb je binnen een paar dagen genoeg om te evolueren.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Verre van jaloers maar het is gewoon jammer dat er zoveel mensen cheaten in dit spel.
PSN/XBL: DarkTaufu
Op de snelweg spawnen ze ook niet (bijna) niet had ik ergens gelezen.aicaramba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:36:
Klopt het dat er bij een bepaalde snelheid geen pokemon meer spawnen op de kaart? Ik zit nu in de auto en zie steeds pokemon dichtbij en het lijstje verandert ook, maar er verschijnt er geen een om te kunnen vangen.
Maybe, maar als er hier een Dratini spawn zou zijn in België dan zou ik dat vast en zeker wel al gelezen en gehoord hebben ^^Tjiwa schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Nou dat valt ook wel mee, er zijn gewoon plekken waar ze vast spawnen. Dan kan je om het uur bijvoorbeeld 3 vangen. Dan heb je binnen een paar dagen genoeg om te evolueren.
Ah. Zou opzich wel goed zijn, natuurlijk. Maar ook 80 wegen weinig, volgens mij.Groenie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Op de snelweg spawnen ze ook niet (bijna) niet had ik ergens gelezen.
Redelijk correct, gezien de app iets in moet laden om het te laten zien.aicaramba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:36:
Klopt het dat er bij een bepaalde snelheid geen pokemon meer spawnen op de kaart? Ik zit nu in de auto en zie steeds pokemon dichtbij en het lijstje verandert ook, maar er verschijnt er geen een om te kunnen vangen.
Ik heb hem zelf geevolueerd. Je had een spawn punt in de buurt waar je standaard 5 dratinis tegenkwam. Helaas verdween dat punt na 2 weken, maar ik had ondertussen wel 2/3 van de benodigde dratinis binnen.Tomski1986 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:29:
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Valinor op 28-07-2016 15:49 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq