Pokemon go weer kapot? Kom er niet in
Ik kom er ook niet in inderdaadThirdheart schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:02:
Pokemon go weer kapot? Kom er niet in
Die doet nog minder als ik iets invul en op evolve duw... Had die al via google gevonden maar toen die niks deed maar hier gevraagd.Sjurm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:00:
[...]
Bij mij werkt ie prima.
Deze kun je ook proberen:
http://pogotoolkit.com/

Ik wil er best een aantal checken, dus lijkt me niet handig om dat via via te doen, maar bedankt voor het aanbod.
Nou en? Ik heb er een van 320 uit een ei gekregen. Zit toch op iets van 90% van de CP boog. HP37 (en 2500/2). Schijnt redelijk goede IV te zijn. Ik had er al eentje gevangen van 42 en heb nu 28 candy. Als ik evolueer heb ik er nog 3 over. Vier als ik die overgebleven door de molen haal. Kan ik net 1 of 2 power-ups doenMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:38:
[...]
Mijn Abra is 322. En ik heb een 114 Kadabra
"Your Abra will evolve into a Kadabra with 435-624 Combat Power (CP). (1.36-1.95)"
Zijn ook geen gigantische CP waarden. Heb ik daar überhaupt wat aan of is het meer leuk voor de verzameling?
Of kan ik beter wachten tot ik een Kadabra heb? Dan kan ik de candy gebruiken voor de evolutie daarvan als het een redelijke is.
"Your Kadabra can then be evolved into Alakazam with 609-1029 Combat Power (CP). (1.4-1.65)"
Ook nog geen hoge CP maar het beestje is gewoon niet zo'n sterke neem ik aan.
Kost een evolutie naar Alakazam van een Kadabra eigenlijk?
Weet ik maar in Hoorn kom ik helaas niet zoveel 😝 Maar meer om het verschil te laten zienDe Rikster schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 15:48:
[...]
"Kunst" in de openbare ruimte heeft dus toch een functie
Hoorn zitten er zat btw
Deze moet het wel doen, al moet je zelf wat gaan rekenen:mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:06:
[...]
Die doet nog minder als ik iets invul en op evolve duw... Had die al via google gevonden maar toen die niks deed maar hier gevraagd.![]()
Ik wil er best een aantal checken, dus lijkt me niet handig om dat via via te doen, maar bedankt voor het aanbod.
https://docs.google.com/s...ew?sle=true#gid=134545558
ik heb nu op aanraden van iemand hier (bedankt nog) de tijd aangepast naar automatisch (scheelt zo'n 40 seconden) maar wie weet werkt hetAmbition88 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:39:
[...]
had ik ook mijn telefoon was te slecht, kon gelukkig mijn abbo verlengen nu met een s7 zie ik echt bijna elke pokemon
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Halen jullie elke Pokemon er door heen ofzo?
Het kan mij echt aan mijn reet roesten hoeveel % dat die is
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dat kan best een stevige slowbro worden dan, had ie van zichzelf al een beetje nette CP?
Nee ik haal alleen die pokemon erdoorheen waarvan ik mogelijk van plan ben om er dust in te gooien om hem/haar te maxen.Famous schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:33:
Halen jullie elke Pokemon er door heen ofzo?
[ Voor 42% gewijzigd door spocy op 28-07-2016 18:34 ]
Hij had 694 en werd 1480 cp en is nu 1665spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:33:
[...]
Dat kan best een stevige slowbro worden dan, had ie van zichzelf al een beetje nette CP?
[...]
Nee ik haal alleen die pokemon erdoorheen waarvan ik mogelijk van plan ben om er dust in te gooien om hem/haar te maxen.
Ja n google documentje kan ik wel openen, mr dan moet ik inderdaad zelf gaan rekenen en daar ben ik te lui voorSjurm schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:10:
[...]
Deze moet het wel doen, al moet je zelf wat gaan rekenen:
https://docs.google.com/s...ew?sle=true#gid=134545558
Er is hier een linkej geweest die prima werkte, zag er een beetje uit als die pokemon toolkit link, maar net wat anders.
Haha dat ziet er inderdaad wel wat freaky uit, "Psst kid, you wanna buy some drugs?"Terranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:36:
[afbeelding]
Helaas waren het er dit keer maar 4
https://pokemon.gameinfo.io/tools/evolution
Maar ik vertrouw die niet helemaal.. althans de IV calc niet,..
Is niet dezelfde, maar die werkt tenminste wel, thankspoor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:38:
https://pokemon.gameinfo.io/tools/evolution
Helaas? doe mij die 4 dan maar, das meer dan ik hier in een week vindTerranova schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:36:
[afbeelding]
Helaas waren het er dit keer maar 4

Ik heb een 98% Shellder met 568 CP is dat bijzonder?
bijzonder ja, over het nut ervan kun je twijfelen. Wil jij een cloyster max-en?Kalloewase schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:56:
IV zijn alleen belangrijk als je er al je sterrenstof in wil duwen om hem zo hoog mogelijk CP te krijgen, het heeft geen invloed op de CP bij evolutie ofzo.Kalloewase schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 18:56:
Of natuurlijk als je zoals Albantar elke 5 minuten wilt opscheppen dat je een 100% poliwhirl hebt ofzo
je kan zeggen wat je wilt maar ben al 300 poli candys rijker en nog geen poli**** boven de 80% gevonden ~_~mark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:02:
[...]
IV zijn alleen belangrijk als je er al je sterrenstof in wil duwen om hem zo hoog mogelijk CP te krijgen, het heeft geen invloed op de CP bij evolutie ofzo.
Of natuurlijk als je zoals Albantar elke 5 minuten wilt opscheppen dat je een 100% poliwhirl hebt ofzo
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Poliwrath is een prima bruikbare pokemon. Staat nog boven de Exeggutor volgens deze lijst: https://docs.google.com/s...view?usp=sharing&sle=truemark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:02:
[...]
IV zijn alleen belangrijk als je er al je sterrenstof in wil duwen om hem zo hoog mogelijk CP te krijgen, het heeft geen invloed op de CP bij evolutie ofzo.
-
Jij hebt duidelijk dit topic niet helemaal gelezenCenturion schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:04:
[...]
Poliwrath is een prima bruikbare pokemon. Staat nog boven de Exeggutor volgens deze lijst: https://docs.google.com/s...view?usp=sharing&sle=true
Neenee geen opscheppen.. meer gewoon enthousiasmemark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:02:
[...]

(zoals een ouder blij is met een kind, ook 'lelijke'
Hahaha ik zie m al aankomen, "ja hij mag dan wel lelijk zijn, maar hij is wel 100% hoor, echt waar"poor Leno schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:06:
[...]
Neenee geen opscheppen.. meer gewoon enthousiasme
(zoals een ouder blij is met een kind, ook 'lelijke')

Nou dat laatste vraag je je anders bij genoeg kinderen ook af hoor, lelijk of nietmark-k schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:08:
[...]
Hahaha ik zie m al aankomen, "ja hij mag dan wel lelijk zijn, maar hij is wel 100% hoor, echt waar"
Jaaaaaaaaaaaaaa. Snorlax in de buurt!! ... 200cp
. En de volgende kerel...: 1400cp Snorlax gevangen!.. damn
trix0r schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:31:
En de volgende kerel...: 1400cp Snorlax gevangen!.. damn

Kan je in PokéVision je filter ook opslaan? Ik moet continu als ik die site bezoek dezelfde crap (weelde/pidgeys/rattata's) uitvinken, best vervelend
Filter?? Er zit bij mijn woning amper wat in de buurt...Arazogia schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:36:
Kan je in PokéVision je filter ook opslaan? Ik moet continu als ik die site bezoek dezelfde crap (weelde/pidgeys/rattata's) uitvinken, best vervelend

Kan niet meer inloggen met Google en ptc..meer mensen last van? Wat is die site waar je per regio de status kan zien?
http://ispokemongodownornot.com/ deze?trix0r schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:42:
Kan niet meer inloggen met Google en ptc..meer mensen last van? Wat is die site waar je per regio de status kan zien?
Edit: De servers lijken vandaag weer veel problemen te hebben

[ Voor 11% gewijzigd door revertive op 28-07-2016 19:44 ]
Op iPhone lukt t met niet om op te slaan, op firefox doet t uit zichzelf, ook na refreshen..
Btw
399 Magikarp candy
Btw
399 Magikarp candy
mensen, wat gebeurd er met je pokemon als die in een gym verliest?
Krijg je hem met 1 hp terug, dus potions erop gooien en klaar.mfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:45:
mensen, wat gebeurd er met je pokemon als die in een gym verliest?
Overigens hier ook met geen mogelijkheid het spel in te komen helaas.
Dan verlies je die.. Ik zou een niet al te sterke erin doen.. 
(welke gym gaat t over?
)

(welke gym gaat t over?
Ik heb 3 Vaporeons / 1 Jolteon / 1 Flareon..spocy schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 17:08:
[...]
Ik dacht dat dit het geval was inderdaad, helaas heb ik ze alle drie 1 x gedaan dus zal het bij mij inmiddels wel broken zijn. Iemand die er pas 2 vd 3 gedaan heeft en dit uit wil testen aub?
Die 3e Vaporeon had "Pyro" als naam.
Uiteraard geen amdere beesten met namen en opnieuw opgestart. Dus denk dat het werkt zolang je er nog geen van hebt.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik heb tot nu toe alleen maar evoluties gekregen die ik had gewenst. Ik begon met Rainer --> Vaporeon en daarna heb ik deze weer zijn normale naam gegeven. Ik heb toen Sparky --> Jolteon gedaan en kreeg deze ook. Ook toen weer de originele naam gedaan en nu weer een Rainer --> Vaporeon gedaan. Ook deze naam is weer terug naar origineel. Heb tot nu toe 100% slaging.Thalaron schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:48:
[...]
Ik heb 3 Vaporeons / 1 Jolteon / 1 Flareon..
Die 3e Vaporeon had "Pyro" als naam.
Uiteraard geen amdere beesten met namen en opnieuw opgestart. Dus denk dat het werkt zolang je er nog geen van hebt.
Belangrijk punt om mee te nemen is om even je telefoon nog te herstarten voordat je start met de evolutie. Zo kan je zien of de server de naamswissel heeft gepakt.
Je snapt dat die ene keer dat het goed is gegaan (de verwachte keren niet meegeteld aangezien je m toen nog niet had) niet echt een maatstaf is he, met een 1/3e kans dat het random al goed gaat.-WarAx- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:53:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen maar evoluties gekregen die ik had gewenst. Ik begon met Rainer --> Vaporeon en daarna heb ik deze weer zijn normale naam gegeven. Ik heb toen Sparky --> Jolteon gedaan en kreeg deze ook. Ook toen weer de originele naam gedaan en nu weer een Rainer --> Vaporeon gedaan. Ook deze naam is weer terug naar origineel. Heb tot nu toe 100% slaging.
Belangrijk punt om mee te nemen is om even je telefoon nog te herstarten voordat je start met de evolutie. Zo kan je zien of de server de naamswissel heeft gepakt.
Gewoon geluk denk ik. Mijn 2e Rainer was ook "gelukt"-WarAx- schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:53:
[...]
Ik heb tot nu toe alleen maar evoluties gekregen die ik had gewenst. Ik begon met Rainer --> Vaporeon en daarna heb ik deze weer zijn normale naam gegeven. Ik heb toen Sparky --> Jolteon gedaan en kreeg deze ook. Ook toen weer de originele naam gedaan en nu weer een Rainer --> Vaporeon gedaan. Ook deze naam is weer terug naar origineel. Heb tot nu toe 100% slaging.
Mijn 2e Pyro dus niet
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Dacht speel op safe doe er een pigeot van 700 in... wilde deze inwisselen voor een 1200 flareon kan je dus niet wisselen?

Was ook redelijk uit de melding die je krijgt als je eentje erin duwt te halen he, aangezien je m pas terug krijgt als de gym ver genoeg verslagen is.mfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:57:
Dacht speel op safe doe er een pigeot van 700 in... wilde deze inwisselen voor een 1200 flareon kan je dus niet wisselen?
Ach ja, wees blij dat je een Pokémon in de gym hebt zittenmfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:57:
Toen ik mijn eerste gym had verslagen, dacht ik alle tijd te kunnen nemen om mijn sterkste Pokémon, waarmee ik aan had gevallen, te healen. Helaas had iemand van het andere team er toen al een Pokémon in geplaatst...
Ik kom er ook niet meer in met mijn Google account. Ik krijg weer de servers are humbled melding.trix0r schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 19:42:
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 28-07-2016 20:06 ]
"When you grow up your heart dies"
Net geen problemen, opeens eruit..sjaool schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:05:
[...]
Ik kom er ook niet meer in met mijn Google account.
nog 1 vraag...
is het beter om voor de evolutie je pokemon op max te hebben of?
Nee. Lees maar terug waarom niet.mfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:06:
nog 1 vraag...is het beter om voor de evolutie je pokemon op max te hebben of?
Mijn eerste 10 km ei gekregen (lvl 11)
Benieuwd of het wat leuks oplevert. Eentje die ik nog niet heb zou fijn zijn, maar Eevee met heel wat Candy zou ook niet verkeerd zijn.
Nu weer genoeg Magnemite voor weer een Magne(t)ron en Voltorb voor een Electrode

Nu weer genoeg Magnemite voor weer een Magne(t)ron en Voltorb voor een Electrode
We wachten alvast met smart op al je iV vragenmfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:06:
nog 1 vraag...is het beter om voor de evolutie je pokemon op max te hebben of?
Dat had ik dus vandaag maar dan met een stel koters van het zelfde team. Ik een gym trainen om hem een Level hoger te krijgen - is hij zover, zit er al een andere Pokémon bij in. Grmbl.Pazzie schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:04:
[...]
Ach ja, wees blij dat je een Pokémon in de gym hebt zitten.
Toen ik mijn eerste gym had verslagen, dacht ik alle tijd te kunnen nemen om mijn sterkste Pokémon, waarmee ik aan had gevallen, te healen. Helaas had iemand van het andere team er toen al een Pokémon in geplaatst...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Ik zie dat het standaard Drowzee plekje in Alphen weer goed gevuld is vanavond
Moet er toch nog maar eens een rondje maken, gegarandeerd een stuk of 10 drowzee's per keer.

Super irritant. Ben heel benieuwd wanneer er eindelijk eens een update komt. Vooral die kleine bugs kunnen nooit moeilijk zijn om te fixen. Ik ben bang dat er straks meteen een mega-update komt die direct weer 20 nieuwe bugs introduceert...Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:22:
[...]
Dat had ik dus vandaag maar dan met een stel koters van het zelfde team. Ik een gym trainen om hem een Level hoger te krijgen - is hij zover, zit er al een andere Pokémon bij in. Grmbl.
[ Voor 44% gewijzigd door eborn op 28-07-2016 20:36 ]
Nu ook een leuke bug ontdekt. Er zat een Abra precies op de voet van een gym. Onmogelijk om hem aan te tikken want hij opende steeds die gym...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Dat had ik vanmiddag met een Weedle. Die heb ik dus lekker later zittenMx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:46:
Nu ook een leuke bug ontdekt. Er zat een Abra precies op de voet van een gym. Onmogelijk om hem aan te tikken want hij opende steeds die gym...
Abra is vrij groot toch (nog nooit gezien in het wild)? Je zou zeggen dat je hem wel zou kunnen pakken als je helemaal inzoomed.
Verwijderd
Ik heb ook een bug ontdekt, ik ben nogal ongeduldig dus als ik die Pokébal zie gooi ik hem meteen naar de Pokémon toe. Meestal heb je dan een Great/Nice ball dus dat is wel mooi meegenomen. Dit doe ik enkel bij Pidgey's en die lage Pokémons.
Alleen als je te snel gooit verdwijnt de Pokébal in de grond onder de Pokémon en krijg je een langszaam vullend zwart gat als beeld, alleen zo'n 5% van boven blijft nog de normale achtergrond en je ziet de Pokémon die je probeert te vangen, rest is zwart.
Kan je weer mooi je applicatie opnieuw opstarten.
Alleen als je te snel gooit verdwijnt de Pokébal in de grond onder de Pokémon en krijg je een langszaam vullend zwart gat als beeld, alleen zo'n 5% van boven blijft nog de normale achtergrond en je ziet de Pokémon die je probeert te vangen, rest is zwart.
Toch wel leuk, onderweg van werk naar huis een Starmie van 1200+ gevangen
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Kijkende naar je naam was een Mr. Mime beter geweest..psychoclown schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:54:
Toch wel leuk, onderweg van werk naar huis een Starmie van 1200+ gevangen
Divide by zero? Black hole?Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:51:
Ik heb ook een bug ontdekt, ik ben nogal ongeduldig dus als ik die Pokébal zie gooi ik hem meteen naar de Pokémon toe. Meestal heb je dan een Great/Nice ball dus dat is wel mooi meegenomen. Dit doe ik enkel bij Pidgey's en die lage Pokémons.
Hoe is het met uw 100%'er?
Haha ja, die hoop ik nog een keer tegen te komen maar nog niet gezienFamous schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:04:
[...]
Kijkende naar je naam was een Mr. Mime beter geweest..
Verwijderd
Ik zou het niet weten, probeer het zelf maar een keer..
Als je hem gewoon ziet die Pokébal en gelijk gooien zonder dat de animatie is afgelopen (helemaal naar achteren uitgezoomd is) dan heb je kans om het zelf eens te zien.
komt ook zonder snel gooien wel eens voor, hier ook meerdere keren gehad. Best vreemd, lijkt alsof je gewoon uit het spel geknikkerd wordt op een of andere manier. Inderdaad helpt alleen afsluiten en opnieuw starten van de app.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:11:
[...]
Ik zou het niet weten, probeer het zelf maar een keer..
Als je hem gewoon ziet die Pokébal en gelijk gooien zonder dat de animatie is afgelopen (helemaal naar achteren uitgezoomd is) dan heb je kans om het zelf eens te zien.
Bijna lvl20 en ik heb nog nooit een wilde Pokemon van 1000+ gezien. Is dat normaal?
ja hoor, 1k + in het wild zie ik nog steeds niet, en ik ben inmiddels 21readytoflow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:26:
Bijna lvl20 en ik heb nog nooit een wilde Pokemon van 1000+ gezien. Is dat normaal?
Verwijderd
Ik ben lvl 20 en ik heb ook nog nooit een 1000+ gezien, maar ik heb er al wel van 850 gezien, so close.readytoflow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:26:
Heb nu een stuk of 4 1000+ door evolven.
Ik ben net level 18 en heb een hypno van 1088 gevangen.. Dan heb ik geluk gehad
ik ben level 17, en heb 1 pokemon van 1005CP gevangen. Maar dat was het dan ook wel...
zo, eerste lucky egg gebruikt, van 9 naar 13, dus ik kan er weer even tegenaan, hopen dat ik sterker spul vind, mijn beste is op dit moment een 3xx Fearow ofzo (wel 90% perfect dus ik hou em wel eventjes, gewoon omdat het kan)
Net een Caterpie van CP 101, ontsnapt direct uit de bal en vlucht..
Soms word ik zo naar van dit k.t spel
Soms word ik zo naar van dit k.t spel
Heb vandaag op level 15 een Lapras met een cp van 1116 gevangen. Mijn eerste boven de 1k.
Kom je thuis van de bedrijfs borrel ligt meneer voor de deur te slapen

Fake!Gaitos schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:40:
Kom je thuis van de bedrijfs borrel ligt meneer voor de deur te slapen
[afbeelding]
![]()
Vanavond weer een rondje Pokéstops gedaan, op de fiets en deels te voet omdat je in het wooldrikspark niet overal met een fiets kan komen, niet zonder omwegen dan. Pokémon Go beweerd dat ik 5,32km heb afgelegd, maar bij eerdere Pokéstop-rondes had ik al het idee dat er van die meting niet veel klopte, dus vandaag Google Play: Geo Tracker - GPS tracker mee laten draaien. Die kwam op 10,51km uit, in een tijdsperiode van 1u49m.
Dat sluit een eventuele mijl/km verwarring van de developers i.i.g. uit
Onderweg zijn eieren 6,7 en 8 uitgekomen: Poliwag (CP219), Meowth (CP266) en Sandshrew (CP217). Heb gelijk even wat extra incubators aangeschaft, vandaag namelijk weer de nodige eieren gekregen, heb ook een bag-upgrade gedaan omdat er nogal veel stuff beschikbaar was bij de stops, voorlopig hoef ik er even niet meer langs
Al hangt dat er wel vanaf hoeveel ballen er nodig zijn bij het vangen, onderweg kwam ik wat probleemgevallen tegen...
Toen straks maar eens bugreports 2, 3 en 4 ingediend. Gister dat maps-probleem gemeld, vandaag de wegvallende audio in de game zodra Android tijdens het spelen geluid maakt (heb ik regelmatig last van, vereist herstart game), de behoorlijk afwijkende afstand (data van tracker app erbij gedaan) en het niet oppikken van touch input als je meteen begint met tappen nadat het scherm weer aangaat met de battery saver functie (vereist herstart om te fixen).
En heb onderweg maar liefst één Pokémon gevangen die ik nog niet had: Oddish.
Onderweg zijn eieren 6,7 en 8 uitgekomen: Poliwag (CP219), Meowth (CP266) en Sandshrew (CP217). Heb gelijk even wat extra incubators aangeschaft, vandaag namelijk weer de nodige eieren gekregen, heb ook een bag-upgrade gedaan omdat er nogal veel stuff beschikbaar was bij de stops, voorlopig hoef ik er even niet meer langs
Toen straks maar eens bugreports 2, 3 en 4 ingediend. Gister dat maps-probleem gemeld, vandaag de wegvallende audio in de game zodra Android tijdens het spelen geluid maakt (heb ik regelmatig last van, vereist herstart game), de behoorlijk afwijkende afstand (data van tracker app erbij gedaan) en het niet oppikken van touch input als je meteen begint met tappen nadat het scherm weer aangaat met de battery saver functie (vereist herstart om te fixen).
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Eieren zijn ook niet heel zeldzaam toch? Heb eigenlijk standaard 9/9 of 8/9 ook als ik 3 incubators heb, krijg je ze echt niet op.Raven schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:43:
Vanavond weer een rondje Pokéstops gedaan, op de fiets en deels te voet omdat je in het wooldrikspark niet overal met een fiets kan komen, niet zonder omwegen dan. Pokémon Go beweerd dat ik 5,32km heb afgelegd, maar bij eerdere Pokéstop-rondes had ik al het idee dat er van die meting niet veel klopte, dus vandaag Google Play: Geo Tracker - GPS tracker mee laten draaien. Die kwam op 10,51km uit, in een tijdsperiode van 1u49m.
Onderweg zijn eieren 6,7 en 8 uitgekomen: Poliwag (CP219), Meowth (CP266) en Sandshrew (CP217). Heb gelijk even wat extra incubators aangeschaft, vandaag namelijk weer de nodige eieren gekregen, heb ook een bag-upgrade gedaan omdat er nogal veel stuff beschikbaar was bij de stops, voorlopig hoef ik er even niet meer langsAl hangt dat er wel vanaf hoeveel ballen er nodig zijn bij het vangen, onderweg kwam ik wat probleemgevallen tegen...
http://www.ad.nl/digitaal...lle-145-pokemon~acd2794f/
Zou dit een geval GPS spoofen zijn, of is het een bevestiging dat de regio exclusieve ook in een ei kunnen zitten...?
Zijn er hier al mensen die een Farfetch'd, Taurus of Kangaskhan uit een ei hebben?
Zou dit een geval GPS spoofen zijn, of is het een bevestiging dat de regio exclusieve ook in een ei kunnen zitten...?
Zijn er hier al mensen die een Farfetch'd, Taurus of Kangaskhan uit een ei hebben?
Same Same, eieren krijg ik binnen 3-4 stops van het uitbroeden wel weer een nieuwe, gaat echt als een malle. Maar er komen wel leuke Pokemon uit over het algemeenRevQ schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:45:
[...]
Eieren zijn ook niet heel zeldzaam toch? Heb eigenlijk standaard 9/9 of 8/9 ook als ik 3 incubators heb, krijg je ze echt niet op.
Lijkt mij sterk dat dit echt is, maargoed, het kan een no-life zijn allicht...P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:53:
Is nep, sommige zijn hier gewoon niet te krijgen.P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:53:
22.7 hier en ik heb er toevallig vandaag mijn derde boven de 1000+ gevonden.readytoflow schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:26:
Volgens het filmpje heeft hij 180 kilometer gelopen, dan kan hij maximaal 162 eieren van 10 kilometer uitgebroed hebben. En de kans op een 10 kilometer is gok ik 10%, dus dat is wel erg veel geluk...
Zegt niet zoveel.. Ik heb 33km gelopen en ben bijna 18 maar heb nog lucky eggs en genoeg evolves open staan.. Mijn Pokedex is echter 56/56Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:02:
Ik heb anders 76km gelopen en ben level 20..

Verwijderd
Kans op een 10k is volgens mij veel kleiner ik heb 110 eieren uit laten komen daar zaten 3x een 10k bij. Denk dat je wel veel geluk moet hebben voor 10% of ik heb gewoon heel veel pech.rnark schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:01:
Volgens het filmpje heeft hij 180 kilometer gelopen, dan kan hij maximaal 162 eieren van 10 kilometer uitgebroed hebben. En de kans op een 10 kilometer is gok ik 10%, dus dat is wel erg veel geluk...
230km gelopen, lv 25 en "maar" 91 pokemon gezien. zou op 100 komen als ik wat pokemon zou door evolueren. vind wel dat hij met weinig lopen en weinig eieren z'n collectie compleet heeft
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2016 22:07 ]
Hij geeft aan veel zeldzame uit eieren te hebben gekregen. Ik wilde aangeven dat je dan wel erg veel geluk moet hebben gehad met 180 kilometer.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:02:
Ik heb anders 76km gelopen en ben level 20..
jawel hier een taurus uit een ei... niet met een al te beste cp.. daarintegen ben ik nooit een snorlax of lapras tegengekomen terwijl de gyms er hier vol mee zitten,...P.K. schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:53:
Maar stel... De laatste evolutie krijgt straks Bubble ipv Mud Shot, dan mogen wij hier wel een beetje lachen toch?Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:04:
Die is nu 900...

Ik wel een Lapras, maar die kwam op een lure af. Snorlax heb ik ook nog niet in het wild gezien.Dope3112 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:06:
daarintegen ben ik nooit een snorlax of lapras tegengekomen terwijl de gyms er hier vol mee zitten,...
[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 28-07-2016 22:08 ]
Ja hoor natuurlijk mag dat.TheBrut3 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:07:
[...]
Maar stel... De laatste evolutie krijgt straks Bubble ipv Mud Shot, dan mogen wij hier wel een beetje lachen toch?Iets met leedvermaak en een waardeloze 100% Pokémon.
Heh, zag net een Gym met 2 Pokemon erin, van 1 persoon met twee accounts, voor en achternaam verwisseld bij 2e account.
---------------------------------
Je kan natuurlijk op vakantie zijn in Australië en vorige week met een stop-over via een land in Azië hierheen zijn gekomen met twee region-locked Pokemon...
---------------------------------
Je kan natuurlijk op vakantie zijn in Australië en vorige week met een stop-over via een land in Azië hierheen zijn gekomen met twee region-locked Pokemon...
[ Voor 6% gewijzigd door mercapto op 28-07-2016 22:08 ]
Ik lach alvast.. die komt sowieso klote uitTheBrut3 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:07:
[...]
Maar stel... De laatste evolutie krijgt straks Bubble ipv Mud Shot, dan mogen wij hier wel een beetje lachen toch?Iets met leedvermaak en een waardeloze 100% Pokémon.
[...]
Ik wel een Lapras, maar die kwam op een lure af. Snorlax heb ik ook nog niet in het wild gezien.
Is ook puur een gevoel, misschien omdat die eieren langer duren dat ik ook denk dat ik die in verhouding nog redelijk vaak zie.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:04:
[...]
Kans op een 10k is volgens mij veel kleiner ik heb 110 eieren uit laten komen daar zaten 3x een 10k bij. Denk dat je wel veel geluk moet hebben voor 10% of ik heb gewoon heel veel pech.
Ik zit nu zelf op 41 uitgebroede eieren, totaal 94 kilometer afgelegd. Ik gok ongeveer 5 of 6 10k eieren.
Vanavond zelf nog twee leuke Pokémon gevangen:

En dan nog deze en een Pikachu uit eieren. Twee minuten eerder was ik heel blij met een CP43 Pikachu (m'n eerste):

[ Voor 23% gewijzigd door rnark op 28-07-2016 22:20 ]
Volgens mij hebben ze laatst de droprate aangepast en krijg je hierdoor vrij weinig 10 km eieren. Toen het spel hier nog niet in de store stond, kreeg je er best wel wat.
Lolz. Eevee in de woonkamer. Bij mij is hij 73 - bij mijn schoonzusje 480.
FML
Toen heb ik haar de eeveelution trick geleerd en ze heeft er een 1280 Vaporeon van gemaakt.

Toen heb ik haar de eeveelution trick geleerd en ze heeft er een 1280 Vaporeon van gemaakt.
[ Voor 37% gewijzigd door Mx. Alba op 28-07-2016 22:28 ]
Heb eindelijk mn eerste topper binnen die en goede IV heeft en goede attack.
Eevee evolved naar Vaporeon met Water Gun en Aqua Tail.
Vraag me alleen af, welke IV sheet/calculator is de waarheid?
In de sheet heb ik staan:
Rainer Eevee 303 52 1000 5 combinations 91% to 95%
Rainer Vaporeon 796 115 1000 TRUE 9 combinations 46% to 91%
Rainer Vaporeon 836 118 1000 TRUE 10.5 15 11 14 88.9%
Rainer Vaporeon 876 121 1300 TRUE 21 combinations 24% to 95%
Rainer Vaporeon 916 124 1300 TRUE 22 combinations 28% to 95%
Rainer Vaporeon 956 126 1300 TRUE 8 combinations 55% to 93%
Rainer Vaporeon 995 129 1300 TRUE 3 combinations 91% to 95%
Rainer Vaporeon 1035 131 1600 TRUE 15 combinations 33% to 91%
Op een gegeven moment was het dus zeker dat het 88,9% was, maar dat klopt niet met 2x 91%-95%.
En via https://thesilphroad.com/research bijvoorbeeld krijg ik per ingevulde waardes per level ook andere uitkomsten.
Wat is nu de meest accurate IV-berekening?
Eevee evolved naar Vaporeon met Water Gun en Aqua Tail.
Vraag me alleen af, welke IV sheet/calculator is de waarheid?
In de sheet heb ik staan:
Rainer Eevee 303 52 1000 5 combinations 91% to 95%
Rainer Vaporeon 796 115 1000 TRUE 9 combinations 46% to 91%
Rainer Vaporeon 836 118 1000 TRUE 10.5 15 11 14 88.9%
Rainer Vaporeon 876 121 1300 TRUE 21 combinations 24% to 95%
Rainer Vaporeon 916 124 1300 TRUE 22 combinations 28% to 95%
Rainer Vaporeon 956 126 1300 TRUE 8 combinations 55% to 93%
Rainer Vaporeon 995 129 1300 TRUE 3 combinations 91% to 95%
Rainer Vaporeon 1035 131 1600 TRUE 15 combinations 33% to 91%
Op een gegeven moment was het dus zeker dat het 88,9% was, maar dat klopt niet met 2x 91%-95%.
En via https://thesilphroad.com/research bijvoorbeeld krijg ik per ingevulde waardes per level ook andere uitkomsten.
Wat is nu de meest accurate IV-berekening?
Jahoor.. ik doe een lucky egg, eerste evolve en app hangt en kan niet meer inloggen. Kut spel
Je moet ook die uit de topic warning gebruiken, die is veel beter in het verbeteren van de waardes naarmate je evolueert / powert.
Ik vermoed dat je op 91% uit zal komen want dat is volgens mij de enige common denominator.
Ik vermoed dat je op 91% uit zal komen want dat is volgens mij de enige common denominator.
De unlucky rng gaat door...641 wild eevee..dat zou een 1700 vaporeon geweest zijn zonder te power uppen
1 razz en 1 ultra ball en poef...
[ Voor 13% gewijzigd door Montaner op 28-07-2016 22:33 ]
Wanneer er 's nachts plots een pokémon opduikt en je naakt door je straat loopt...
just pokémon go things...
just pokémon go things...

Die uit de topic warning geeft dezelfde ranges als de sheet die ik gebruik, dus die klopt ook niet...
Mx. Alba schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:31:
Je moet ook die uit de topic warning gebruiken, die is veel beter in het verbeteren van de waardes naarmate je evolueert / powert.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator