Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:20:
De verhouding zal hetzelfde blijven ;)
Ja, maar een max rond dat lvl zou het meer in perspectief brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:10:
Zijn er eigenlijk nog mensen met Android die iets van een stay alive app gebruiken? Of misschien een setting om te voorkomen dat je telefoon stopt wanneer het scherm uit is.

Vind het nog wat irritant dat ik standaard mijn flipcover (OP3) open moet houden om de game aan te houden :P
Yep, StayAlive (maar die doet het soms niet als PoGo door melding naar achtergrond is en anders Keep Screen Alive On

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:49

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik ben nu lvl 17, maar heb nog niet echt mega goede pokempons, nu een pigeot van 750 ofzo.. en andere van 600.. maar sommige zie ik echt al over de 1k cp gaan... waarom heb ik dat niet:(..

en ik heb af en toe is een x stardust gebruikt.. maar ik lees overal dat het beter is om te wachten omdat je snel zelf hoge cp pokemon vangt..

net met een lucky egg lvl 17 geworden, vanaf 14,5 lvl.. niet verkeerd denk ik zo:)

zal morgen is op pad gaan en kijken of ik nu met mijn lvl 17 betere/hogere pokemon vang..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

Die hoge IV, stel dat ik een bellsprout heb waar ik tevreden over ben (is ook zo, 93,3% perfect). Is het dan ook zo dat als ik daar een weepinbell van maak dat die ook die perfectie zal benaderen of zitten daar weer allerlei random factoren aan vast?

Ik kan hem namelijk al evolven maar heb dat nog niet gedaan omdat ik niet ook gelijk door kan evolven naar victreebel en het idee had dat ik misschien nog wel een betere bellsprout of weepinbell vind voor die tijd, maar nu weet ik dat die kans wel klein is. Maar als die weepinbell dan ook 93,3% wordt is het prima om dat alvast te doen en dan maak ik er wel een victreebell van wanneer ik genoeg candy's heb.

Beeromaniac

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ok, wtf serieus.. ik ben gewoon net in de auto gesprongen om aan de andere kant van de stad een Eevee te gaan halen }:| -O- :$ |:( :F 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Ik denk al die mensen met leipe 10km ei pokemon die je in de gym ziet, die je zelf na 20 lvls nog nergens bent tegen gekomen. Zelf nog nooit een jynx, snorlax, magmar, etc. gezien maar toch zitten de gyms er hier vol mee.
Die komen niet alleen uit eieren. Bij mij is het een plaag >:) . Ik heb nu 26 Jynx en 115 Jynx candy. Allemaal gevangen (ik heb nog geen 10k ei gehad). Verder duikt hier soms ook een Scythe op en zit er een Magmar spawn punt in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Thompson schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:34:
Die hoge IV, stel dat ik een bellsprout heb waar ik tevreden over ben (is ook zo, 93,3% perfect). Is het dan ook zo dat als ik daar een weepinbell van maak dat die ook die perfectie zal benaderen of zitten daar weer allerlei random factoren aan vast?

Ik kan hem namelijk al evolven maar heb dat nog niet gedaan omdat ik niet ook gelijk door kan evolven naar victreebel en het idee had dat ik misschien nog wel een betere bellsprout of weepinbell vind voor die tijd, maar nu weet ik dat die kans wel klein is. Maar als die weepinbell dan ook 93,3% wordt is het prima om dat alvast te doen en dan maak ik er wel een victreebell van wanneer ik genoeg candy's heb.
Als het goed is blijven de IV gelijk van het begin tot het einde. Kan soms in de calculator wel opeens veranderen, maar zodra je hem volledig geupgrade hebt moet hij ook geevolueerd weer hetzelfde hebben. (zelf niet gecheckt, wel zo gehoord).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Pazzie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:36:
[...]

Die komen niet alleen uit eieren. Bij mij is het een plaag >:) . Ik heb nu 26 Jynx en 115 Jynx candy. Allemaal gevangen (ik heb nog geen 10k ei gehad). Verder duikt hier soms ook een Scythe op en zit er een Magmar spawn punt in de buurt.
welke stad of dorp woon je? moet ik daar ook eens heen gaan xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffenator
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07:42
poor Leno schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:35:
Ok, wtf serieus.. ik ben gewoon net in de auto gesprongen om aan de andere kant van de stad een Eevee te gaan halen }:| -O- :$ |:( :F 7(8)7
Hahaha! Ik ken het probleem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens weet niet of deze link al gepost is http://ispokemongodownornot.com/ meer info over of Go nou up is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Mijn vriendin heeft net lucky egg evolves gedaan, van level 11 naar 15, dus ze is erg blij. Vooral omdat haar bag nu beetje vol zit. 496/350 items :D

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Laatst online: 05-06 19:49
Bekend probleem, ik ben gisteravond met een lucky egg van 18 naar 20 gegaan. ook meteen bag vol. Maar nu wel een 1200+CP vaporeon. Het lijkt dat de naam geven aan Eevee's werkt, zowel een vaporeon als een jolteon naar verwachting ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:07
Net het hele centrum van Groningen door gefietst maar heb wel een hele boel nieuwe pokemon

Porygon
Jynx
Butterfree
Golduck
Slowbro
Vulpix
Mr. Mime
Lickitung
Hitmonlee

Best goede score zo na het eten. Alleen de Slowbro was boven de 1k (1244) (lvl 18)

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Mijn 571 Eevee in een Vaporeon geëvolueerd (tussen de 91 en 93% volgens de IV stats). Het bleek een 1505 Vaporeon te worden _/-\o_

Net alleen met Vaporeon 2 gyms van 6 en 7 pokemons uitgeroeid >:) . Wat is dat beest toch sterk echt een -zieke- DPS (Damage per second) :9

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
hood schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:43:
Net het hele centrum van Groningen door gefietst maar heb wel een hele boel nieuwe pokemon

Porygon
Jynx
Butterfree
Golduck
Slowbro
Vulpix
Mr. Mime
Lickitung
Hitmonlee

Best goede score zo na het eten. Alleen de Slowbro was boven de 1k (1244) (lvl 18)
Zeker lekker! Hier zit dat spul niet, hooguit een goldduck.. Groningen voor mij iets te ver fietsen helaas O-)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Pazzie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:36:
[...]

Echt? Waar is dat? Hier alleen maar rattatas en wormpjes.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Thompson

Beeromaniac

GandalfTheGrey schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:46:
Mijn 571 Eevee in een Vaporeon geëvolueerd (tussen de 91 en 93% volgens de IV stats). Het bleek een 1505 Vaporeon te worden _/-\o_

Net alleen met Vaporeon 2 gyms van 6 en 7 pokemons uitgeroeid >:) . Wat is dat beest toch sterk echt een -zieke- DPS (Damage per second) :9
Ik heb een eevee van 677, 99,3% perfect :D nu sparen om daar mijn 2e vaporeon van te maken.

En ben er achter gekomen dat ik nog meer pokemons heb die op 90%+ zitten en ik nog moet evolven dus dat beloofd nog mooie dingen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Thompson op 21-07-2016 22:52 ]

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Thompson schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:51:
[...]

Ik heb een eevee van 677, 99,3% perfect :D nu sparen om daar mijn 2e vaporeon van te maken.
Als traden beschikbaar komt mag ik die wel van je toch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Yup had net iets soort gelijks.

Was net aan het hardlopen crap een squirtle in de buurrt, pogomap open ah daar zit je maar even een sprintje trekken :D nog 2 minuten tot despawn.

Yes gevonden, click loading .....despwaned.... lach crap dan....well played Squirtle

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
Zo weer een dag flink pokemon gevangen, eindelijk een picachu gevangen.
Sprak wat andere trainers en die zeiden dat je met curvebals makkelijker pokemon vangt.
Kan iemand dit bevestingen? Zelf dacht ik namelijk dat je enkel meer XP krijgt voor een curveball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 13:48
Thompson schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:51:
[...]

Wow ik was al blij met m'n 350/55 eeve :p even geduld nog zo te zien :D

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:51
spocy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:52:
[...]

Als traden beschikbaar komt mag ik die wel van je toch :+
Ik hoorde gisteren van iemand dat bij traden de Pokemon dan terug gaat naar een CP 1(0). Maar goed, je hoort zoveel natuurlijk nowadays :P
Ergens lijkt het me wel logisch though, zou niet leuk zijn als iedereen ineens hoge Pokemons kan traden en dan gaat er natuurlijk echt veel geld in om straks, ook niet helemaal de bedoeling wellicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 17:23

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Zspirit schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:53:
Sprak wat andere trainers en die zeiden dat je met curvebals makkelijker pokemon vangt.
Kan iemand dit bevestingen? Zelf dacht ik namelijk dat je enkel meer XP krijgt voor een curveball.
Het probleem van curveballs is dat ze niet stacken met nice / great & excellent throws waardoor de 10xp voor een curvebal verwaarloosbaar is

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:07
Zspirit schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:53:
De kans gaat er zeker van omhoog. Ook een great of excellent worp is goed voor de vang kans.

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:06
En als de Pokémon net een relax gesture doet (zoals een Pidgey die zijn veren gladstijkt) is de vangkans ook veel hoger.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:31
ShadowBumble schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:54:
[...]

Het probleem van curveballs is dat ze niet stacken met nice / great & excellent throws waardoor de 10xp voor een curvebal verwaarloosbaar is
Oke maar de vangkans dus wel?
Mx. Alba schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:57:
En als de Pokémon net een relax gesture doet (zoals een Pidgey die zijn veren gladstijkt) is de vangkans ook veel hoger.
Oh interessant, moet dat dan precies tijdens zon gesture?

[ Voor 34% gewijzigd door Zspirit op 21-07-2016 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Laatst online: 10-09 19:28
bokeoke12 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:15:
[...]

Ga naar het parkje voor de Jumbo in de Herenhof ;) Daar zit een Drowzee spawn.
Hoppa, dat gaan we dan maar eens doen :)

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:39:
[...]

Vanavond een tweetal gevonden in Utrecht (Julianapark) :)

Begin van de avond een lucky egg ingezet en van eind level 18 naar halverwege 20 gegaan. Daarna even in 4 andere gyms gesprongen en gecashed. Inmiddels een paar k verwijdert van 21 en alweer goed op weg naar een volgende evolve sessie!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
Nog geen antwoord op gekregen zo te zien, dus nog een keertje proberen.
Een Eevee van me in de calc gezet, krijg deze stats;
Eevee 112 31 400 3 combinations 97% to 100%
Houdt dit in dat deze kleine jongen errrrrg goed is als ik hem kan evolven? .. :7

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:00:
[...]

Vanavond een tweetal gevonden in Utrecht (Julianapark) :)

Begin van de avond een lucky egg ingezet en van eind level 18 naar halverwege 20 gegaan. Daarna even in 4 andere gyms gesprongen en gecashed. Inmiddels een paar k verwijdert van 21 en alweer goed op weg naar een volgende evolve sessie!
Zijn niet zo bijzonder toch? Had er net een uit een 5 km ei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodropje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 15:02
Weet iemand of die geforceerde eevee inmiddels "opgelost" is? Zojuist 1 gevangen en gerenamed maar niks geen evolve :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
remzor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:54:
[...]

Ik hoorde gisteren van iemand dat bij traden de Pokemon dan terug gaat naar een CP 1(0). Maar goed, je hoort zoveel natuurlijk nowadays :P
Ergens lijkt het me wel logisch though, zou niet leuk zijn als iedereen ineens hoge Pokemons kan traden en dan gaat er natuurlijk echt veel geld in om straks, ook niet helemaal de bedoeling wellicht.
Zou kunnen, maar het gaat voornamelijk om de IV's niet de CP. Enige verschil is dan dat het wat meer stardust kost. Benieuwd hoe ze traden uiteindelijk gaan implementeren, de problemen met geld en sterke pokemon hou je toch wel denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
autodropje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:12:
Weet iemand of die geforceerde eevee inmiddels "opgelost" is? Zojuist 1 gevangen en gerenamed maar niks geen evolve :s
Renamen, spel uit en aan ... dan doet 'ie het toch?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:05:
Nog geen antwoord op gekregen zo te zien, dus nog een keertje proberen.
Een Eevee van me in de calc gezet, krijg deze stats;

[...]

Houdt dit in dat deze kleine jongen errrrrg goed is als ik hem kan evolven? .. :7
Jazeker, hier in ieder geval jaloers erop :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodropje
Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:13:
[...]

Nope... heb nu dus een eevee die Rainer heet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08:18
Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:13:
Voor zover ik heb begrepen werkt het na de update van gisteren alleen nog maar bij de eerste Eevee na de update.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
autodropje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:17:
[...]

Dude, wel op de evolve knop drukken }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 12-09 17:54
autodropje schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:17:
[...]

Het hernoemen bepaalt alleen in welke van de 3 hij evolueert. Je moet hem nog steeds zelf evolueren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodropje
poor Leno schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:19:
[...]

Dude, wel op de evolve knop drukken }:|
ruk... 8)7 8)7 |:( |:( 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Whahaha, sorry deze vind ik toch wel erg vermakelijk _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ze die Eevee evolutie hebben aangepast in de patch, overal zag je alleen nog Vaporeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zag net een Exeggcute.. maar ik vertik t om nog eens in de auto te springen.. ;w
(heb er geen, en aan een heb je niets.. wat kost dat evolven?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:23:
Ik vind het eigenlijk wel terecht dat ze die Eevee evolutie hebben aangepast in de patch, overal zag je alleen nog Vaporeon.
Is het aangepast dan? volgens mij zijn ze nog steeds best wel sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Mike-n88 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:25:
Is het aangepast dan? volgens mij zijn ze nog steeds best wel sterk
Ze zijn nog sterk, maar je kan niet meer Vaporeon blijven spammen. Dus nu komen er ook weer wat meer Flareon en Jolteon, wat wel leuk is voor de afwisseling.

Edit: Het is afgelopen voor vandaag, de servers beginnen er uit te klappen.

[ Voor 25% gewijzigd door TheBrut3 op 21-07-2016 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Donstil schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:06:
[...]

Zijn niet zo bijzonder toch? Had er net een uit een 5 km ei.
Ik was ze voorheen nog niet tegengekomen en ik heb er toch een goed aantal op mijn lijstje staan :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Hoe revive ik een Pokémon eigenlijk? Heb een vriendschappelijk gevecht verloren en mijn "sterkste" staat nu helemaal onderaan met een lege Health bar.

Ik heb 85x Revive maar lijk er niets mee te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Donstil schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:32:
Hoe revive ik een Pokémon eigenlijk? Heb een vriendschappelijk gevecht verloren en mijn "sterkste" staat nu helemaal onderaan met een lege Health bar.

Wss heeft hij 1 HP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Dan moet je een potion gebruiken.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Donstil schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:32:

Als je de revive aanklikt en de lijst is leeg dan heb je geen fainted Pokemon.
Probeer eens een Potion aan te klikken en kijk of hij daar bij staat, als Pokemon verdedigend verslagen worden krijg je ze terug met 1 hp in plaats van fainted.

edit: Zoals de vriendelijke mensen hierboven ook zojuist aangegeven hebben ;)

[ Voor 6% gewijzigd door spocy op 21-07-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik vind die spawn nog steeds maar raar, kom hier in kleine woonwijken in Heerenveen veel vaker pokémon tegen dan in grotere straten in Groningen. Verder wel continu dezelfde pokémon, kom echt heel weinig nieuwe pokémon tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Larkinzzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:35:
Ik vind die spawn nog steeds maar raar, kom hier in kleine woonwijken in Heerenveen veel vaker pokémon tegen dan in grotere straten in Groningen. Verder wel continu dezelfde pokémon, kom echt heel weinig nieuwe pokémon tegen.
Ja dit klinkt wel herkenbaar, in dezelfde gebieden kom je eigenlijk altijd dezelfde Pokemon tegen. Ik merk wel verschil nu ik op reis ben, in dit gebied kom ik totaal andere Pokemon tegen dan thuis, echter ook hier veelal dezelfde Pokemon elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Thnx! Gelukt idd, hij doet weer mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Mijn Vaporeon is uit de Gym geschopt!
Naar nieuwe waardes met 2 upgrades i.v.m. LVL 20 -> 21
Indien de waardes kloppen voor geevolueerde Pokemon zit ik wel goed? *O* Of niet? -O-

Trainer LVL20 Maxed
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/29xf7dt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/107v1x1.jpg

Trainer LVL21 Maxed
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/2605u7s.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/111pa43.png

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Heb je een dwerg Vaporeon?

Edit:
Hoogte 1.0 m
Gewicht 29.0 kg
http://www.pokemon.com/nl/pokedex/vaporeon

[ Voor 61% gewijzigd door TheBrut3 op 21-07-2016 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
:o Hij zal moeilijk te raken zijn inderdaad met zo'n formaat :+

[ Voor 19% gewijzigd door Thalaron op 21-07-2016 23:42 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mark-k
TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:41:
Heb je een dwerg Vaporeon?

Edit:
Hoogte 1.0 m
Gewicht 29.0 kg
http://www.pokemon.com/nl/pokedex/vaporeon
Hij is gewoon verdampt, vandaar Vaporeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:03

Arjan A

Cenosillicafoob

TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:18:
[...]

Voor zover ik heb begrepen werkt het na de update van gisteren alleen nog maar bij de eerste Eevee na de update.
Dus met mijn originele apk van apkmirror zou het nog moeten lukken?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Zag net een gym met een laag level pokemon erin hier aan het einde van onze straat. Voordat ik de deur uit liep was die ineens mijn kleur met 3 pokemon erin. De hoogste was een golduck met 40cp minder dan mijn Snorlax. Dus, een aantal keer gevochten en prestige omhoog gegooid. Needless to say, Mijn snorlax zit erin en ik ben nu gymleader. Ben benieuwd hoelang die van mijn kleur blijft en ik eindelijk muntjes krijg.
Arjan A schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:56:
[...]

Volgens mij werkt die truukje gewoon nog steeds, alleen hernoemen, volledig uit de app, er weer in, evolueren, uit de app, weer er in hernoemen naar de nieuwe, uitloggen, rinse and repeat. Staat ergens op de eerste pagina's van dit topic.

[ Voor 34% gewijzigd door Arunia op 21-07-2016 23:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik ben aardig kapot. En heb het gehad met alle pidgeys en rattatas. Hopelijk komt er een update met meer diepgang, want levellen met pidgeys komt mijn keel uit.
Lvl 23 nu met 101 verschillende Pokemon. Denk dat het vanaf nu wel mega traag zal gaan. Heb ook weinig zin meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Valinor op 21-07-2016 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffenator
  • Laatst online: 07:42
Toch een redelijk vruchtbare dag.. bijna 2 lvls erbij en nu op 85 gevangen! Pff.. wat een grind naar de 150 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pazzie
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-09 12:28
mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:39:
[...]

Donstil schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Echt? Waar is dat? Hier alleen maar rattatas en wormpjes.
Ja, ik ben momenteel Pidgey's aan het sparen, om te evolureren i.c.m. een lucky egg. Ik zou willen dat ik er daar wat meer van kreeg :P .

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Ik ben nu lvl 15 en nog 0 evoluties gedaan. Heb er nu 76 opgespaard (eigenlijk 78, maar 2 zijn speciaal), nog 24 te gaan en dan eindelijk lucky eggs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik las online dat ik niet de enige ben... Was aan gebrek aan geschikte Eevee's mijn Jolteon aan het upgraden... Vaporeon heeft doodleuk 80HP meer ofzo?!

[ Voor 3% gewijzigd door Thalaron op 22-07-2016 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 13-09 19:32
Larkinzzz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:01:
Ik ben nu lvl 15 en nog 0 evoluties gedaan. Heb er nu 76 opgespaard (eigenlijk 78, maar 2 zijn speciaal), nog 24 te gaan en dan eindelijk lucky eggs.
Je kan er toch alvast 1 gebruiken? Je kunt er toch hooguit 60 evolueren in minuut?

Maar goed, dat is hier te berekenen: http://www.pidgeycalc.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Die oproep voor de films vanavond heeft wel geholpen trouwens, vanavond werkte het op een enkele vastloper na prima. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Sheva schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:09:
[...]

Je kan er toch alvast 1 gebruiken? Je kunt er toch hooguit 60 evolueren in minuut?

Maar goed, dat is hier te berekenen: http://www.pidgeycalc.com/
Ja kan wel maar dan zijn pokémon nog moeilijker te vangen voor die 2e egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Thalaron schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:07:
Ik las online dat ik niet de enige ben... Was aan gebrek aan geschikte Eevee's mijn Jolteon aan het upgraden... Vaporeon heeft doodleuk 80HP meer ofzo?!
Vaporeon is dan ook een beefy water type, en Jolteon een speedy Electric.
Ook in de gameboy games heeft Vaporeon veel meer HP, echter op andere stats is Jolteon superieur (bijv speed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17:13
Maar toch is het leuk om te zien dat je opeens 3 levels groeit. Vang je betere pokemons etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Arunia schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:56:
Zag net een gym met een laag level pokemon erin hier aan het einde van onze straat. Voordat ik de deur uit liep was die ineens mijn kleur met 3 pokemon erin. De hoogste was een golduck met 40cp minder dan mijn Snorlax. Dus, een aantal keer gevochten en prestige omhoog gegooid. Needless to say, Mijn snorlax zit erin en ik ben nu gymleader. Ben benieuwd hoelang die van mijn kleur blijft en ik eindelijk muntjes krijg.
Je kan meteen claimen hè? En na 21 uur kan je een volgende keer claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Kwam er net ook achter dat een pokémon die weg rent soms bugged is. Had een slowpoke van cp 316 en die rende weg (wolkje animatie) en toen keek ik even later in mijn journal en blijkbaar had ik hem gewoon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:32
Mx. Alba schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:18:
[...]

Je kan meteen claimen hè? En na 21 uur kan je een volgende keer claimen.
Seriously?! Fuuuu! Kan ik er weer uit.
Had ik een paar dagen geleden dus ook al kunnen claimen op die andere. Goed om te weten! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Larkinzzz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:24:
Kwam er net ook achter dat een pokémon die weg rent soms bugged is. Had een slowpoke van cp 316 en die rende weg (wolkje animatie) en toen keek ik even later in mijn journal en blijkbaar had ik hem gewoon.
Ooh is die wolk animatie niet alleen voor als je een (tijdelijke) ban hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aaah vandaar dat ik geen updates meer zag, er is een nieuw topic :)

Jammer dat ik dat Eevee verhaal nu pas lees. Heb echt net twee uurtjes geleden de app geupdate -O-

Morgen ochtend me Lucky Egg inzetten, heb nu 47 pokemon klaarstaan! :*)

Oh nog wat anders, als je in de trein of auto zit en een pokemon probeert te vangen terwijl je gewoon door blijft rijden, vlucht de pokemon altijd direct na de eerste pokebal. Dit omdat je inmiddels te ver van de spawnplek bent.

Dit is me nu zowel in de auto als trein elke keer overkomen. Dus tenzij je de kans hebt om (veilig) te stoppen, hoef je geen moeite te doen.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
D2FValinor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:58:
Ik ben aardig kapot. En heb het gehad met alle pidgeys en rattatas. Hopelijk komt er een update met meer diepgang, want levellen met pidgeys komt mijn keel uit.
Lvl 23 nu met 101 verschillende Pokemon. Denk dat het vanaf nu wel mega traag zal gaan. Heb ook weinig zin meer.
So true, ik snap niet dat ze het wat aantrekkelijker hebben geprobeerd te maken.. Die grind voelt zo eindeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
Donstil schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:28:
[...]

Ooh is die wolk animatie niet alleen voor als je een (tijdelijke) ban hebt?
Zover ik weet niet, dan vlucht de pokemon.
Met een ban zie je de pokemon al niet/kun je niet eens inloggen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Bij een soft ban vlucht elke pokemon meteen na je eerste worp, en je kan niks met gyms en krijgt niks uit pokestops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:34:
[...]

Zover ik weet niet, dan vlucht de pokemon.
Met een ban zie je de pokemon al niet/kun je niet eens inloggen dacht ik.
Ja je kn met een ban wel inloggen en ziet ook Pokemons. Vangen (en deelnemen aan gevechten) kan echter niet je krijg dan standaard een weg rennende Pokémon.

Het uitbroeden van eieren gaat wel gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheva
  • Laatst online: 13-09 19:32
Larkinzzz schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:10:
[...]

Ja kan wel maar dan zijn pokémon nog moeilijker te vangen voor die 2e egg.
Maar ze hebben wel een hogere CP..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ik sprong net op de fiets om een Scyther te pakken die ongeveer 5 min hiervandaan zat. Ter plekke rondfietsen en hem maar niet zien.... Pikkedonker dat dus ik was het al gauw beu...
Thuisgekomen (zonder dus die k.Pokemon) kon ik aan de vrouw uitleggen dat ik achter een Pokemon aanzat want die dacht gelijk hele andere dingen :/ :-( ..

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik kan zweren dat ik een hitmonchan had gevangen. Verdwenen zowel uit mijn pokedex als uit mijn pokemon lijst.
Ik weet nog dat ik het raar vond dat hitmonlee niet naar een hitmonchan evolueert en vervolgens ving ik een hitmonchan..... Wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

En weer het huis uitgesneakt (dit keer gelukt) ...

2 straten verderop deze jongen gevangen:

Electabuzz

:*) Of hadden jullie hem allang zeker ;)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Uit m'n eerste 10km ei (en dat op lvl 20) een eevee gekregen met genoeg candy om te evolueren. Moest alleen nog Flareon, nu een 1327 Flareon erbij. +- 83% perfect, nog niks bijzonders maar leuk om nu alle eeveeluties te hebben. Vanaf nu maar eens gaan kijken naar de echt hoge mogelijkheden.

[ Voor 5% gewijzigd door spocy op 22-07-2016 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
CT schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:55:
Is er ergens een mooie lijst met welke pokemon in wat evolueert en in welk stadium sommige zitten?
Ik ben zelf denk te oud om al die pokemons (ken alleen pikachu) te kennen uit mijn hoofd (wat me verbaast bij veel van die youtube filmpjes dat iedereen al kan raden in welke 'naam' zoiets kan veranderen maar ok..)

Zelf heb ik bijv. veel Magikarp (40 ofzo) maar die kosten 400 om te evolueren.. terwijl ze naar mijn mening meer common zijn dan die rattata's en die zijn maar 15 ... dus ik vermoed dat magikarps al ergens van geevolueerd zijn?
Troost je, ik moet ook alles opzoeken of aan de jeugd vragen 😄
Vanavond de magikarp evolved...

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/2iqdqf.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
SuidAkrA schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 02:12:
[...]

Troost je, ik moet ook alles opzoeken of aan de jeugd vragen 😄
Vanavond de magikarp evolved...

[afbeelding]
Ben lvl 21 en heb 38 magicarp snoepjes -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Frostbite schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 01:12:
En weer het huis uitgesneakt (dit keer gelukt) ...

2 straten verderop deze jongen gevangen:

[afbeelding]

:*) Of hadden jullie hem allang zeker ;)
Vind hem echt zo gaaf! 😀
Ik had hem gisteren, cp 569 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Niet online
Thalaron schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 02:14:
[...]

Hier zitten er veel aan het water, elke dag even langs gegaan, dan gaat het best hard ;) (lvl 22)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninasky11
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-07 14:35
Mede trainers ik heb een vraagje : welke Pokemon kan ik beste evolueren, diegene die hogere attacks heeft of diegene die hogere CP heeft?
Ik snap die berekening niet echt, had een Eevee van 190CP en genoeg candies, heb deze toen geëvolueerd ( zonder dat ik die name-trick kende) naar Jolteon van 390CP. Vandaag had ik weer een Eevee van 379CP geëvolueerd ( met name-trick) naar Vaporeon van 1089CP.
Hoe kan deze dan opeens zo veel sterker worden? Waar moet ik precies mee rekening houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
ninasky11 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 03:17:
Mede trainers ik heb een vraagje : welke Pokemon kan ik beste evolueren, diegene die hogere attacks heeft of diegene die hogere CP heeft?
Ik snap die berekening niet echt, had een Eevee van 190CP en genoeg candies, heb deze toen geëvolueerd ( zonder dat ik die name-trick kende) naar Jolteon van 390CP. Vandaag had ik weer een Eevee van 379CP geëvolueerd ( met name-trick) naar Vaporeon van 1089CP.
Hoe kan deze dan opeens zo veel sterker worden? Waar moet ik precies mee rekening houden?
In de OP is een site te vinden waar je IV waardes kan berekenen, hiermee kun je kijken hoe dicht jou pokemon richting het ideaal komt. Naast CP zijn ook HP en de dust kosten voor de upgrade belangrijk. sowieso heeft Vaporeon een hogere max CP dan Jolteon, daarnaast was de eevee zelf al bijna 2 x zo hoog in CP, dit schaalt op met de evolutie.

Om een idee te krijgen hoeveel potentieel een pokemon heeft is het handig de IV tool te gebruiken. Vergeet echter niet dat dit potentieel zeker niet direct beschikbaar is. Naarmate je een hoger level wordt verhoogt ook de max CP die je pokemon kunnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13:50
Ik open Pokevision en zie het volgende.. wtf :/
En hier zit ik dan met mijn leger van Rattatas, Pidgeys en andere troep!

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/34njr4x.jpg

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:17
Thalaron schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 02:14:
[...]

ben lvl 14 en heb 168 snoepjes :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
schaapiej schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 06:18:

[afbeelding]
Echt bizar wat daar zit. Dat is gewoon PokGo heaven :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 18:53

[afbeelding]
Wat een onzin... Alle pokemons waar ik over droom op een mapje....
Ben heel utrecht aan het door cruisen, en dan kom ik echt geen rhydons/hitmonlee's tegen hoor.
Gister wel een Cloyster >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

[afbeelding]
En hun openen een map van ons en zien allemaal Weedle's, Pidgey's en Rattata's en denken pff had ik die maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36

[afbeelding]
Hoe werkt dat pokevision? Zijn dat echt alle pokemon die op dit moment gespawned zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevintjeh
Pepper92 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Hoe werkt dat pokevision? Zijn dat echt alle pokemon die op dit moment gespawned zijn?
Ik zie op pokevision vaak minder dan op mn telefoon radar..
Maar heb met pokevision toch een keer een golbat/cloyster te pakken gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sugarlevi01
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Kevintjeh schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 06:52:
[...]

Wat een onzin... Alle pokemons waar ik over droom op een mapje....
Ben heel utrecht aan het door cruisen, en dan kom ik echt geen rhydons/hitmonlee's tegen hoor.
Gister wel een Cloyster >:)
Okay, geen rhydon, maar rhyhorn heb ik een paar keer gevangen bij de studentenflats in Tuindorp. En machop en hitmonchan bij de Rode brug.

En Sandshrews in het Griftpark.
En Charmanders in Ruigenhoek?! Een hele hoop, ik heb er twee gevangen afgelopen woensdag, jammer van de drie voetjes bug.

Je moet wel net op de juiste plek op de juiste tijd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
sugarlevi01 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 07:50:
[...]

Okay, geen rhydon, maar rhyhorn heb ik een paar keer gevangen bij de studentenflats in Tuindorp. En machop en hitmonchan bij de Rode brug.

En Sandshrews in het Griftpark.
En Charmanders in Ruigenhoek?! Een hele hoop, ik heb er twee gevangen afgelopen woensdag, jammer van de drie voetjes bug.

Je moet wel net op de juiste plek op de juiste tijd zijn.
Rode brug is om de hoek voor mij.. Ik zal me in die hoek wat meer begeven,
heb omgeving zandpad wel een clefary gespot al, helaas niet kunnen vinden (3voetjes)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Arjan A schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:56:
Waarschijnlijk, kan zijn dat die ook update.
Arunia schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 23:56:
Volgens mij werkt die truukje gewoon nog steeds, alleen hernoemen, volledig uit de app, er weer in, evolueren, uit de app, weer er in hernoemen naar de nieuwe, uitloggen, rinse and repeat. Staat ergens op de eerste pagina's van dit topic.
Op Reddit lees ik vooral dat het enkel bij de 1e nog werkt.
https://www.reddit.com/r/...volve_into_your/?sort=new

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Eergisteren een exeggcute gevangen :D Mr. Mime heb ik ook al te pakken.
Gisteren in Haarlem een shitload aan waterpokemon te pakken. Het was echt ontzettend druk met pokemonspelers daar. Je zag de gym midden in de stad elke 5 minuten van kleur wisselen :P

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:52:
[...]

Vandaag al 2 Magmar en 2 Jinx gezien hoor. Snorlax heb ik in het wild nog niet gezien.

[...]

Dat noem ik dus niet echt 10km waardig, je Eevee evoluties zijn sterker op dat level en uniek vind ik ze ook niet.
Dan moet je wel voldoende Eevees tegenkomen om ze te kunnen evolueren. Lvl 14 en nog uberhaupt nooit een Eevee gezien.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Pagina: 1 ... 5 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator