toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja en ja.readytoflow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:41:
Sparen jullie echt al je evoluties op? Of de wat minder voorkomende Pokemons evolven wanneer dat kan om zodoende je Pokedex aan te vullen?
Eén evolutie maakt niet zoveel verschil als je er 40 tegelijk gaat doen dus die paar speciale hou ik niet achter tenzij ik van plan ben om binnenkort te gaan powerlevelen.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 18:05 ]
133cp= 20 possible IV combinations found with an average perfection of 55.8%.
130cp= 5 possible IV combinations found with an average perfection of 89.3%.
Slimmer om die van 130cp te houden dan? Ben lvl 22 en moet nog wel 140 candies
NS FC: SW 2742 0448 8213
Nog even een vraag betreffende dit concept.Mx. Alba schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:43:
[...]
Uitrekenen hoeveel van elke Pokémon je kunt evolueren en het overschot naar de professor sturen voor extra Candy. Hou er rekening mee dat je bij elke evolutie één Candy terugkrijgt. Dus voor het evolueren van 10 Pidgeys heb je geen 120 Candy nodig, maar 111.
Ik kan nu 13 pokemon ofzo evolueren. Met een Lucky Egg zou dit mij direct naar level 12 brengen, waardoor ik Great Balls kan gaan verzamelen via PokeStops?
Het alternatief is de evoluties zonder Lucky Egg doen, dan krijg ik 6500 XP en ben ik wel sneller level 12. Ik bewaar mijn Lucky Egg dan
De derde optie is gewoon de evoluties bewaren. Dan zal het een aantal dagen duren eer ik level 12 ben en mis ik deze dagen dus Great Balls bij PokeStops
Al met al vind ik het toch wel een lastige keuze waar ik het beste aan doe!
zou wachten tot je een stuk of 40 kan evolueren? Dan kan je in 1x 2/3 lvls omhoogtweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:52:
[...]
Nog even een vraag betreffende dit concept.
Ik kan nu 13 pokemon ofzo evolueren. Met een Lucky Egg zou dit mij direct naar level 12 brengen, waardoor ik Great Balls kan gaan verzamelen via PokeStops?
Het alternatief is de evoluties zonder Lucky Egg doen, dan krijg ik 6500 XP en ben ik wel sneller level 12. Ik bewaar mijn Lucky Egg dan
De derde optie is gewoon de evoluties bewaren. Dan zal het een aantal dagen duren eer ik level 12 ben en mis ik deze dagen dus Great Balls bij PokeStops
http://pidgeycalc.com Best site evah!tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:52:
[...]
Nog even een vraag betreffende dit concept.
Momenteel dus van level 11 (2665 XP) zou ik naar level 13 gaan met 3665 XPEvolve:
4 Pidgeys, 3 Caterpies, 4 Weedles, 1 Zubats, 1 Spearows, 1 Poliwags, 2 Rattatas, 1 Staryus, gaining 17000 XP + 4000XP door nieuwe Pokemon in mijn Pokedex = 21000
On average, it will take about 8.5 minutes to evolve all your Pokémon
Recommendation:
Don't use any Lucky Eggs until you've found more Pokémon!
Dat wordt dus nog even doorsparen voor een positief advies.
Waar ik wel benieuwd naar ben: als je al een Egg Incubator heb met x3 en dan bij level 15 weer een Egg Incubator krijgt. Heb je dan gewoon x6 of heb je dan twee keer x3?

16km gelopen geloof ik niet meer richting de 7km doelbewust. 64 pokemons en 95% vanuit huis.
Verwijderd
Ik heb nu 56.5km gelopen en ook 64 pokemon registered in pokedex
Ligging heb ik geluk mee, heb in de weide omgeving verder geen pokestop (min 10min lopen naar de volgende stop) daarnaast ben ik op nogal vreemde tijdstippen wakker wegens een kleine van 2 maand. Soms dan zie ik hier zo 4 pokemons zitten om 03.00.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:46:
Komt vanzelf, sommige mensen hebben meer geluk dan anderen qua ligging
Ik heb nu 56.5km gelopen en ook 64 pokemon registered in pokedexBen er best tevreden mee!

Valt mee toch voor een level 19.
Verwijderd
Inderdaad, soms midden in de nacht zit er een Squirtle bij mijn huis, overdag nog nooit gezien...
Dat is netjes ja.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:46:
Komt vanzelf, sommige mensen hebben meer geluk dan anderen qua ligging
Ik heb nu 56.5km gelopen en ook 64 pokemon registered in pokedexBen er best tevreden mee!
Ik loop vaak hetzelfde rondje en heb met 65km gelopen nu een 45 pokemon registered. Bijna een 5-tal erbij door evoluties van wat minder vaak geziene pokemon.
Aangezien je op je google account of iOS account de data opsla.
Is er een manier om terug te zien hoe en wat qua gegevens een soort terminal voor je inventarisatie enz??
Edit - het lijkt ook al overbelast te zijn.
[ Voor 25% gewijzigd door ErikT738 op 21-07-2016 19:23 ]
Haters everywhere but I don’t really care
Geef het nog 1 uur.matthijst schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:24:
Wow, 19:00 en servers in de lucht?
Probeer het met google chrome, ik had het probleem dat de dorp down niet werkte in firefoxErikT738 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:17:
Ben ik nou gek of werkt die IV calculator in de OP alleen met Eevee...
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Je moet ook wel bovenin links even een andere pokemon naam intikken he...ErikT738 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:17:
Ben ik nou gek of werkt die IV calculator in de OP alleen met Eevee...
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ja dat moet wel, ik kan al de hele middag prima spelen.DutchCrownNL schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:45:
[...]
Serverlijst lijkt wederom groter te worden..![]()
http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Als het in juni uit was gekomen wilde iedereen dat het niet in de natste maand ooit uit was gekomen.TgR_KILLER schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:55:
Ik wou dat dit spel uit was gekomen in een wat koeler tijdperk
[ Voor 96% gewijzigd door DutchCrownNL op 21-07-2016 20:05 ]
Whoops je hebt gelijk... niets gezegdZsub schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:03:
[...]
Da's overigens _niet_ het officiële Niantic/Pokemon Go account.

Caught 54, seen 56.
33,7km
En dan staat er opeens een Growlithe in mijn hotelkamer. Caught 55, seen 57.

[ Voor 27% gewijzigd door Mx. Alba op 21-07-2016 20:12 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
had hem zaterdag toevallig, wat een gruwelNyokki schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:10:
Net een Mr Mime gevangen! Kwam hem toevallig tegen op de map!
Even met de auto naar een PokéstopTgR_KILLER schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 19:55:
Ik wou dat dit spel uit was gekomen in een wat koeler tijdperkPokeballs zijn op en het is al te warm om in huis wat te doen laat staan in de volle zon te lopen xD
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ga naar het parkje voor de Jumbo in de Herenhofeborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:28:
[...]
Jammer joh, ik was net van plan om vanavond een Hypno te scorenGrote probleem: die krengen zijn in Alphen a/d Rijn niet echt makkelijk te vinden. Helemaal zonder de stapjes indicator.
Idd en dat spawnt dan op een kinderspeelplaatsje naast de schommels!DigitalError schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:12:
[...]
had hem zaterdag toevallig, wat een gruwel
Voor zover ik weet heb je dan 2x 3x ipv 1x 6x!tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 18:21:
[...]
Momenteel dus van level 11 (2665 XP) zou ik naar level 13 gaan met 3665 XP
Dat wordt dus nog even doorsparen voor een positief advies.
Waar ik wel benieuwd naar ben: als je al een Egg Incubator heb met x3 en dan bij level 15 weer een Egg Incubator krijgt. Heb je dan gewoon x6 of heb je dan twee keer x3?
Klopt. Om er maximaal gebruik van te maken stop je je langste eieren (10km of als je die niet hebt 5km) in zo'n wegwerpding en je kortste eieren (2km of als je die niet hebt 5km) in de oneindig bruikbare incubator.schaapiej schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Voor zover ik weet heb je dan 2x 3x ipv 1x 6x!
Ben level 18,5 en heb nog geen 10km ei gekregen helaas..
[ Voor 8% gewijzigd door CT op 21-07-2016 20:31 ]
Ik vind die 2km eieren wel goed eigenlijk, kan je die starters evolueren na een tijdje (hoop jeCT schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:38:
wat ik alleen stom vind is dat je eieren blijkbaar niet kan weggooien.. ik wil van al mijn 2 en 5km af zodat ik kans maak om weer 10km te krijgen via de pokestops...
Ik wil juist van mijn 5 en 10km eieren af haha. 2km eieren zijn beter om sneller evolutions te krijgen. Zit nu op een stuk of 65 en ik wil er 100 klaar hebben staan voor 2 lucky eggs. Van mij mogen ze die functie er wel bij doen, eieren weggooien.CT schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:38:
wat ik alleen stom vind is dat je eieren blijkbaar niet kan weggooien.. ik wil van al mijn 2 en 5km af zodat ik kans maak om weer 10km te krijgen via de pokestops...
[ Voor 6% gewijzigd door Larkinzzz op 21-07-2016 20:40 ]
Ik denk al die mensen met leipe 10km ei pokemon die je in de gym ziet, die je zelf na 20 lvls nog nergens bent tegen gekomen. Zelf nog nooit een jynx, snorlax, magmar, etc. gezien maar toch zitten de gyms er hier vol mee.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:48:
Ik ben ook wel benieuwd wie er al echt wat goeds uit een 10km ei heeft, ik nog niets. 2km was voor mij beter.
Een Scyther van ~820 CP en een Electabuzz van ~850 CP. Level 16.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:48:
Ik ben ook wel benieuwd wie er al echt wat goeds uit een 10km ei heeft, ik nog niets. 2km was voor mij beter.
Vandaag al 2 Magmar en 2 Jinx gezien hoor. Snorlax heb ik in het wild nog niet gezien.mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:50:
Ik denk al die mensen met leipe 10km ei pokemon die je in de gym ziet, die je zelf na 20 lvls nog nergens bent tegen gekomen. Zelf nog nooit een jynx, snorlax, magmar, etc. gezien maar toch zitten de gyms er hier vol mee.
Dat noem ik dus niet echt 10km waardig, je Eevee evoluties zijn sterker op dat level en uniek vind ik ze ook niet.Zsub schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:50:
Een Scyther van ~820 CP en een Electabuzz van ~850 CP. Level 16.
Ik heb ze nog niet in het wild langs zien komen, dus daar best prima happy mee.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:52:
[...]
Vandaag al 2 Magmar en 2 Jinx gezien hoor. Snorlax heb ik in het wild nog niet gezien.
[...]
Dat noem ik dus niet echt 10km waardig, je Eevee evoluties zijn sterker op dat level en uniek vind ik ze ook niet.
Jij misschien wel ja, maar ik gok dat jij ergens anders woont dan ik. Ik hoor hier soms ook mensen die vertellen dat ze naast een jynx/onyx/scyther spawn wonen, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:52:
[...]
Vandaag al 2 Magmar en 2 Jinx gezien hoor. Snorlax heb ik in het wild nog niet gezien.
Hier in het dorp hebben wij ook 2 Onyx spawns (bij het water, best raar) en 1 Scyther spawn waar ik van af weet. Jinx kom ik in de stad tegen.mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:55:
Jij misschien wel ja, maar ik gok dat jij ergens anders woont dan ik. Ik hoor hier soms ook mensen die vertellen dat ze naast een jynx/onyx/scyther spawn wonen, maar ik ben ze nog niet tegen gekomen.
Hier ook. Maar het is erg locatie gebonden. Woon je in een plaats waar ze amper zitten heb je pech ;-)DigitalError schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:57:
Ik zie iedereen in de rondte lopen met Jolteons, Vaporeons, en Flareons. ik heb echt met veel moeite net 2 eevee's gevangen in een week
ja maar zie in de Gym's in de buurt allemaal van die dingentweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:58:
[...]
Hier ook. Maar het is erg locatie gebonden. Woon je in een plaats waar ze amper zitten heb je pech ;-)

Hier Eevees en waterpokemon genoeg. Vuur, ground en rock zijn dan weer nergens te vinden.DigitalError schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:57:
Ik zie iedereen in de rondte lopen met Jolteons, Vaporeons, en Flareons. ik heb echt met veel moeite net 2 eevee's gevangen in een week
Laatste was een aerodactyl van 1058 dacht ik, iig 1000 +TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:48:
En wat kom jij niet zo vaak tegen? Heb hier wel veel psyduck, staryu, cubone bijvoorbeeld.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 20:56:
[...]
Hier in het dorp hebben wij ook 2 Onyx spawns (bij het water, best raar) en 1 Scyther spawn waar ik van af weet. Jinx kom ik in de stad tegen.
Nouja ik heb pas 79 Pokémon seen, dus de rest kom ik niet echt tegenmark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:04:
En wat kom jij niet zo vaak tegen? Heb hier wel veel psyduck, staryu, cubone bijvoorbeeld.
Snorlax en Lapras het grootste gemis, maar die zie ik hier best wel wat op gyms dus ik heb het vermoeden dat ergens wel een spawn moet zijn.
Edit: En Charmander kom ik nooit tegen, Bulba te weinig.
[ Voor 6% gewijzigd door TheBrut3 op 21-07-2016 21:08 ]
Vind het nog wat irritant dat ik standaard mijn flipcover (OP3) open moet houden om de game aan te houden
Ik pas 37 Pokémon gezien met 33km op de teller en level 11 ;-)TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:07:
[...]
Nouja ik heb pas 79 Pokémon seen, dus de rest kom ik niet echt tegen![]()
Snorlax en Lapras het grootste gemis, maar die zie ik hier best wel wat op gyms dus ik heb het vermoeden dat ergens wel een spawn moet zijn.
En sommige mensen gebruiken fake gps om dergelijke Pokémon op diverse locaties tee wereld te gebruiken. Dus ik zou mij niet op dergelijke mensen gaan richten
Level 8 nu
Wanneer ik switch naar een ander/nieuw google account op mijn Android telefoon(Nexus 5X) kan ik dan inloggen met mijn "oude account" (terwijl ik op mijn telefoon ben ingelogd met mijn "nieuwe account").
Zo ja, hoe?
Thanks.
Charmander heb ik hier wel al een aantal keer gezien, bulbasaur vandaag voor het eerst.TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:07:
[...]
Nouja ik heb pas 79 Pokémon seen, dus de rest kom ik niet echt tegen![]()
Ik denk dat de meeste van die Snorlax en Lapras uit een ei zijn gekomen hoor, er zijn best veel mensen die het spelen en zodra je daar een goede van hebt heb je ook zo een gym in handen.
Edit: whahaha de religekkies zijn ook alweer mooi bezig: http://www.cnet.com/news/...-fatwa-against-franchise/
De moslims vinden dat pokemon go verboden moet worden omdat pokemon evolueren en dat gaat in tegen hun geloof omdat evolutie onzin is volgens die malloten

[ Voor 23% gewijzigd door mark-k op 21-07-2016 21:21 ]
nothing stops this train
Het brengt mensen naar buiten, bij elkaar, leuk toch?
Al heel wat gesprekken gevoerd met volwassenen maar ook met kids, blijft geinig wat een game kan doen.
Zal straks mijn lijstje even uploaden.
Verwijderd
Wat ik me afvraag maar niet kan checken, zou de starterpokemon nou 100% IV hebben?
Nope, heeft hij niet. (of ja kan natuurlijk wel, maar kans is klein)Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:26:
Allemaal zo eigenwijs geweest om voor 1x niet Charmander te kiezen als starterIk pakte een keer Squirtle, maar daar heb ik er nu al 5 ofzo van gevonden...
Wat ik me afvraag maar niet kan checken, zou de starterpokemon nou 100% IV hebben?
Ik. De app "stay alive!"Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:10:
Zijn er eigenlijk nog mensen met Android die iets van een stay alive app gebruiken? Of misschien een setting om te voorkomen dat je telefoon stopt wanneer het scherm uit is.
Vind het nog wat irritant dat ik standaard mijn flipcover (OP3) open moet houden om de game aan te houden
Werkt goed. Even aangeven dat pokemon go actief moet blijven.
maakt niet uit wat je pakt als starter, ik bedoel wat moet je in godsnaam met een cp13 pokemono?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:26:
Allemaal zo eigenwijs geweest om voor 1x niet Charmander te kiezen als starterIk pakte een keer Squirtle, maar daar heb ik er nu al 5 ofzo van gevonden...
nothing stops this train
cp13? Mijn charmander startpokemon was cp12, ik voel me genaaidKol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:27:
[...]
maakt niet uit wat je pakt als starter, ik bedoel wat moet je in godsnaam met een cp13 pokemono?
Verwijderd
Pokedex compleet hebbenKol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:27:
[...]
maakt niet uit wat je pakt als starter, ik bedoel wat moet je in godsnaam met een cp13 pokemono?
Oke hahamark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:27:
[...]
Nope, heeft hij niet. (of ja kan natuurlijk wel, maar kans is klein)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 21:29 ]
Dan zul je er alsnog meerdere moeten hebben voor evo-Candies
'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren
Thanks, ga ik eens proberen, kijken of ik wat kilometers mee kan sneaken terwijl ik niet echt bezig benArunia schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:27:
[...]
Ik. De app "stay alive!"
Werkt goed. Even aangeven dat pokemon go actief moet blijven.
https://pokevision.com/#/...6614028,5.903434753417969Mike-n88 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:31:
Shiiit vaporeon in arnhem presikhaaf maar ik kan hem niet vinden
Ohh dat is te ver weg hij is ook alweer van mijn kaart verdwenen.
Dit was mijn kans
dat maakt niet uit.Jeffenator schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:43:
Even voor de zekerheid.. ik heb een 93% Magnemite. Het is dus verstandiger om het eerst te power-uppen voordat ik hem ga evolven?
ben je wel al lvl 20+?
nothing stops this train
Ja ben nu lvl 22 ^^Kol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:44:
[...]
dat maakt niet uit.
ben je wel al lvl 20+?
Ik had puur alleen ff arnhem opgezocht he, ik woon daar 200km van af dus geen idee welke wijk jij suggereerde, dat had je zelf nog ff op moeten zoeken.Mike-n88 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Ohh dat is te ver weg hij is ook alweer van mijn kaart verdwenen.
Dit was mijn kans
apollo13
Ohh, ja ik had hem al proberen te vinden via die site maar dat werkte niet helaas.mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:51:
[...]
Ik had puur alleen ff arnhem opgezocht he, ik woon daar 200km van af dus geen idee welke wijk jij suggereerde, dat had je zelf nog ff op moeten zoeken.
Dan doe je toch echt iets mis. juiste pokemon gekozen en je eigen lvl goed ingevuld?TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:50:
Volgens mij werkt dat IV ding bij mij voor geen meter, ik krijg steeds dat er geen mogelijkheden zijn.
Misschien een domme vraag, maar waarom is het relevant dat hij lv20 is?Kol Nedra schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:44:
[...]
dat maakt niet uit.
ben je wel al lvl 20+?
Omdat het onder level 20 geen nut heeft om stardust te verspillen.firlian schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:53:
Misschien een domme vraag, maar waarom is het relevant dat hij lv20 is?
Anders vind je snel een betere en kost het je heel veel stof om hem fatsoenlijk te maken.firlian schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Misschien een domme vraag, maar waarom is het relevant dat hij lv20 is?
Net een CP577 Eevee die meteen vluchtte
Wat een rotklus.. al die pokemons in die tabel douwen om een goede te vinden hahaTheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Omdat het onder level 20 geen nut heeft om stardust te verspillen.
Volgens mij gebruik jij dan een andere, ik zit op die uit de startpost van het topic: https://pokeassistant.com/main/ivcalculatorJeffenator schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:54:
Wat een rotklus.. al die pokemons in die tabel douwen om een goede te vinden haha
Maar het maakt dus niet uit of ik een Magnatron van 700cp met 92% lvl of een magnemite van 92 eerst lvl en dan evolve?TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:56:
[...]
Volgens mij gebruik jij dan een andere, ik zit op die uit de startpost van het topic: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator
Als je hem eerst laat evolueren weet je welke skills hij krijgt, dat is het enige verschil.Jeffenator schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:58:
Maar het maakt dus niet uit of ik een Magnatron van 700cp met 92% lvl of een magnemite van 92 eerst lvl en dan evolve?
Puur omdat de pokemon dan nog te weinig CP heeft? Vanaf hoeveel CP zou je stardust voeren? Ik heb bijv op lv8 een cp465 hypno en een cp455 poliwrath gevangen. Is dat nog steeds veel te laag ook wanneer ze goede IV hebben?TheBrut3 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 21:54:
[...]
Omdat het onder level 20 geen nut heeft om stardust te verspillen.
Er zit een gym bij mij in de buurt met cp4xx pokemon, ik wil niet tot lv20 wachten voor ik die ga aanvallen
[ Voor 12% gewijzigd door firlian op 21-07-2016 22:02 ]
Vanaf lvl 20 krijg je geen hogere cps meer in het wild. Dat zit je op de max en vangt iedereen hetzelfde.firlian schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:01:
[...]
Puur omdat de pokemon dan nog te weinig CP heeft? Vanaf hoeveel CP zou je stardust voeren?
Never mind
[ Voor 20% gewijzigd door eborn op 21-07-2016 22:03 ]
uh nee, dat is uit een Ei, de CP van wilde pokémon kunnen oplopen tot level 30.eborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:02:
[...]
Vanaf lvl 20 krijg je geen hogere cps meer in het wild. Dat zit je op de max en vangt iedereen hetzelfde.
[ Voor 3% gewijzigd door mauro101 op 21-07-2016 22:03 ]
A level 79 Snorlax with (100%) IVs 15-15-15 should have an expected CP of 3112.
A level 79 Snorlax with (50%) IVs 7-7-7 should have an expected CP of 2888.
A level 79 Snorlax with (0%) IVs 0-0-0 should have an expected CP of 2698.
[ Voor 3% gewijzigd door Cwookie op 21-07-2016 22:11 ]
lvl 79 gaat m echt niet worden, had dit liever gewoon met lvl 30 gezien ofzo.Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 22:04:
Nog even een leuk overzichtje over hoeveel de IV's nou eigenlijk uitmaken
A level 79 Snorlax with (100%) IVs 15-15-15 should have an expected CP of 3112.
A level 79 Snorlax with (50%) IVs 7-7-7 should have an expected CP of 2888.
A level 79 Snorlax with (0%) IVs 0-0-0 should have an expected CP of 2698.
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator