Als je wil gaan gymmen dan zou ik vaporeon nemen, die schijnt statwise gewoon het sterkste van de 3 te zijn.dutchgio schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Ik heb er ook zo eentje, maar moet alleen nog even kijken of ik z'n evolve nog ga beïnvloeden qua naam, of dat ik het gewoon random hou. Kan niet echt kiezen.
Heb je die Vapereon gevangen of zelf evolved? Zo ja, hoeveel CPs had je Eevee toen? Heb nu een 600 Eevee die ik kan evolven (zelf lvl 20), twijfel of ik nog moet wachten op een met hogere CPs.Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Gok dat hij ergens rond de 1950 uit gaat komen. Wordt dus wel m'n sterkste!
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Beltoni op 21-07-2016 15:34 ]
Bijzonder dat je Flareon Rainer heet.. Truukje met renamen niet gelukt?Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Gok dat hij ergens rond de 1950 uit gaat komen. Wordt dus wel m'n sterkste!
[afbeelding]
Op Vaporeon en m'n Magicarp na nog niets gepowerupt tot de max van deze. In de eerste 15 levels veel stardust gebruikt toen ik nog niet wist dat je beter kon sparen. Ben er een beetje doorheen.WestBoy_B schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Heb je magmar hiervan en alle andere pokémons die niet meer kunnen evolueren al ge-powered - up tot max?
Hahaha, klopt! Eerste keer werkte het wel, tweede keer nietTheFes schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Bijzonder dat je Flareon Rainer heet.. Truukje met renamen niet gelukt?
Had je de eerste nog niet gerenamed?Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Hahaha, klopt! Eerste keer werkte het wel, tweede keer niet
App opnieuw gestart na het renamen?Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:34:
[...]
Hahaha, klopt! Eerste keer werkte het wel, tweede keer niet
Terug gerenamed naar de orginele naam bedoel je? Nee dat niet.
Worden er nog voor deze game uitbreidingen verwacht? Zoals op straat tegen andere spelers battlen, pokemons met elkaar ruilen, etc? Of blijft het zoals het nu is en is de lol er over een paar weken weer af?
De enige reden dat ik speel is dat ik straks over 4 weken als ik weer voor de klas sta (groep 7) ik sterkere pokemons heb dan mijn leerlingen
De enige reden dat ik speel is dat ik straks over 4 weken als ik weer voor de klas sta (groep 7) ik sterkere pokemons heb dan mijn leerlingen
Klopt ja, qua potentieel komt die tot het hoogste CP. Als eerste is het dan sowieso wel handig om die te hebben, neig dus ook daar naartoe.IdieEasy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Als je wil gaan gymmen dan zou ik vaporeon nemen, die schijnt statwise gewoon het sterkste van de 3 te zijn.
Er komen uitbreidingen, alleen ik kan met enige zekerheid zeggen dat dit niet binnen 4 weken gaat zijntweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:36:
Worden er nog voor deze game uitbreidingen verwacht? Zoals op straat tegen andere spelers battlen, pokemons met elkaar ruilen, etc? Of blijft het zoals het nu is en is de lol er over een paar weken weer af?
Meer in het algemeen dat ik hoop dat de servers het blijven doen. Het is tussen 20:00 en 22:00, precies de tijd die sowieso al klote is qua verbinding de afgelopen weken...HeatWave schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Voor de servers zal het niet zoveel uitmaken waar de spelers zich bevinden denk ik, maar de lokale GSM-mast kan het misschien wat zwaar krijgen, maar 600 is nou ook weer niet extreem denk ik.
Centrum. Moet je opgeven via een link in een facebook-event. Maar ik dacht dat er wel een limiet aan het aantal deelnemers was.GandalfTheGrey schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:18:
[...]
Top, woon ook in Utrecht. Waar is het?
Ik zou Jolteon doen, puur omdat er voornamelijk flying en water pokemon in gyms zitten.IdieEasy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Als je wil gaan gymmen dan zou ik vaporeon nemen, die schijnt statwise gewoon het sterkste van de 3 te zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door DropjesLover op 21-07-2016 15:39 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Iets te maken wellicht met het wakker worden van een ander continent?DropjesLover schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Meer in het algemeen dat ik hoop dat de servers het blijven doen. Het is tussen 20:00 en 22:00, precies de tijd die sowieso al klote is qua verbinding de afgelopen weken...
[...]
Centrum. Moet je opgeven via een link in een facebook-event. Maar ik dacht dat er wel een limiet aan het aantal deelnemers was.

Een Magikarp bij me heeft nog 8 combinaties maar wel 91% to 97% score.
De rest dus inleveren bij de trainer om candy te gaan farmen?
[ Voor 66% gewijzigd door Zephyer op 21-07-2016 15:39 ]
Als je wilt gymmen moet je juist Jolteon nemen. Versla je alle Pidgeot's en water pokemon zo mee.IdieEasy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:32:
[...]
Je kan maar 1 keer het truckje gebruiken en als je die dan met die naam laat werkt hij de 2e keer niet. rename je de 1e dan zal de 2e wel werken.Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:35:
[...]
Terug gerenamed naar de orginele naam bedoel je? Nee dat niet.
91 tot 97% score?! Wat mis ik hier?Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:
Een Magikarp bij me heeft nog 8 combinaties maar wel 91% to 97% score.
De rest dus inleveren bij de trainer om candy te gaan farmen?
Ruilen komt er zeggen ze onder andere via NFC, en in december komen de Johto pokémon zeggen ze.tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:36:
even in het topic zoeken op IV score
tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Zie de link in de topicwaarschuwing.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ah, goed om te weten! Eens proberen wanneer ik weer een fatsoenlijke Eevee krijg.Martin0 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:38:
[...]
Je kan maar 1 keer het truckje gebruiken en als je die dan met die naam laat werkt hij de 2e keer niet. rename je de 1e dan zal de 2e wel werken.
DivineNL schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Er komen uitbreidingen, alleen ik kan met enige zekerheid zeggen dat dit niet binnen 4 weken gaat zijn
Hmm, dan gok ik het er toch nog maar even op en ga ik wel wat tijd hier in investerenLarkinzzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:39:
[...]
Ruilen komt er zeggen ze onder andere via NFC, en in december komen de Johto pokémon zeggen ze.
Je moet doelen stellen als leerkracht
[ Voor 4% gewijzigd door President op 21-07-2016 15:43 ]
Hoeveel items krijgen jullie gemiddeld per draaibeurt uit een pokestop. Blijf vaak hangen op 3 stuks. Heb het gevoel dat mensen om mij heen er gemiddeld toch 4/5 dingen uithalen. Is dit tebeïnvloeden?
Als ik een bijv. 3 logo's krijg met ballen, dan hangen er 2 a 3 ballen per icoon achter.. of bedoel je dan niet?Practics schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:44:
Hoeveel items krijgen jullie gemiddeld per draaibeurt uit een pokestop. Blijf vaak hangen op 3 stuks. Heb het gevoel dat mensen om mij heen er gemiddeld toch 4/5 dingen uithalen. Is dit tebeïnvloeden?
Hmm ik heb een 79 cp Bulbasaur die volgens IV calculator: "7 possible IV combinations found with an average perfection of 97.1%" heeft. Die moet ik dus bewaren? Of kan ik beter wachten op een 400 cp+ Bulbasaur met dezelfde IV?
De online IV Calculator in de topic warning werkt niet goed bij mij. Ik kan intoetsen wat ik wil maar hij geeft geen resultaten.
En de Eevee blijft erin staan..
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Nee doelde gewoon op het totaal aantal items. Is het tebeïnvloeden door hard of zacht of links of rechts te draaien?Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Als ik een bijv. 3 logo's krijg met ballen, dan hangen er 2 a 3 ballen per icoon achter.. of bedoel je dan niet?
beide, maybe vind je wel een 400CP 97%!Larkinzzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:46:
Hmm ik heb een 79 cp Bulbasaur die volgens IV calculator: "7 possible IV combinations found with an average perfection of 97.1%" heeft. Die moet ik dus bewaren? Of kan ik beter wachten op een 400 cp+ Bulbasaur met dezelfde IV?
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Dat neem je dus niet mee bij die calculator, hoe groot is de kans dat je later een 'betere' IV vangt met meer CP? Want dat scheelt je dan nogal qua upgraden en is de IV status niet meer relevant.Larkinzzz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:46:
Verschil in pidgeys en Bulbasour bijvoorbeeld.
Waar evee staat begin je met typen voor de pokemon die je zoekt, dan verschijnt die (dropdown) en kan je hem aanklikken.Fordox schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:46:
De online IV Calculator in de topic warning werkt niet goed bij mij. Ik kan intoetsen wat ik wil maar hij geeft geen resultaten.
eerste vakje = CP, tweede vakje = HP
Compleet willekeurig. Ik heb ook vaak genoeg enkel 3 items gekregen. Heb dan dringen Pokeballs nodig, krijg ik 2x revive en een potionPractics schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:47:
[...]
Nee doelde gewoon op het totaal aantal items. Is het tebeïnvloeden door hard of zacht of links of rechts te draaien?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Mijn ei Snorlax met CP508, HP 107 heeft een gemiddelde IV van 93,3%. Denk dat dat best netjes is en een reden om die te poweren?
jij moet ermee tevreden zijn en niet wij xD maar imo is 90%+ altijd waardArunia schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:02:
Mijn ei Snorlax met CP508, HP 107 heeft een gemiddelde IV van 93,3%. Denk dat dat best netjes is en een reden om die te poweren?
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Je moet voor alles boven de 90% gaan?

Deze moet ik dus laten liggen?

Mag je zelf bepalen.Beltoni schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:04:
[afbeelding]
Ieder zijn mening, ik vind alles boven de 80 acceptabel.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Het ging mij er iig om dat mijn eerste Snorlax uit een ei al best een goed gemiddelde heeft.
Nu heeft hij alleen Lick 10 en Body Slam 50. Geen idee wat ik daar mee moet.
Nu heeft hij alleen Lick 10 en Body Slam 50. Geen idee wat ik daar mee moet.
[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 21-07-2016 16:10 ]
Ik heb daarom vandaag mn 600+ eevee geevod in een 1300+ jolteon,maar vind zn aanvallen best zwak met tundershock 5 en thunderbolt 50 dacht ik.DropjesLover schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:37:
[...]
Meer in het algemeen dat ik hoop dat de servers het blijven doen. Het is tussen 20:00 en 22:00, precies de tijd die sowieso al klote is qua verbinding de afgelopen weken...
[...]
Centrum. Moet je opgeven via een link in een facebook-event. Maar ik dacht dat er wel een limiet aan het aantal deelnemers was.
[...]
Ik zou Jolteon doen, puur omdat er voornamelijk flying en water pokemon in gyms zitten.
NS FC: SW 2742 0448 8213
Als die pokemon goede aanval stats heeft dan is dat er zeker eentje om te bewaren. Als verdedigende pokemon op een gym is ie dus een stuk zwakker.Beltoni schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:04:
[afbeelding]
Om te kijken welke de beste attack stats hebben: https://thesilphroad.com/research Wel even sorteren op attack
De dropdown bij mij komt er bijna nooitIdieEasy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Waar evee staat begin je met typen voor de pokemon die je zoekt, dan verschijnt die (dropdown) en kan je hem aanklikken.
eerste vakje = CP, tweede vakje = HP

Had ik net ook even, opnieuw geopend en hij doet het weer prima.
Sorry, kan je niet echt verder helpen
Ik zit naar de pokestop.nl te kijken en wil er wel een paar gaan bezoeken.
Alleen hoe accuraat is dit. Want je hebt ook bijvoorbeeld pokemappie.nl en die is in mijn ogen precies het zelfde alleen de lay-out is anders. Daar is het ook ''door de pokemon meesters'' toegevoegd. Maar heb er een aantal gedaan en totaal geen succes namelijk.
Alleen hoe accuraat is dit. Want je hebt ook bijvoorbeeld pokemappie.nl en die is in mijn ogen precies het zelfde alleen de lay-out is anders. Daar is het ook ''door de pokemon meesters'' toegevoegd. Maar heb er een aantal gedaan en totaal geen succes namelijk.
Het is een Eevee die ik wil evolueren... Dan gaan de aanvallen nog veranderen dus daar kan ik niets over zeggen.Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Als die pokemon goede aanval stats heeft dan is dat er zeker eentje om te bewaren. Als verdedigende pokemon op een gym is ie dus een stuk zwakker.
Om te kijken welke de beste attack stats hebben: https://thesilphroad.com/research Wel even sorteren op attack
Ik ben nog steeds in dubio vanaf welk percentage IV je Pokemon's goed genoeg zijn om te evalueren. Ik heb een Machop van 93,3% en een Charmander van 80-86%.. die te doen zijn, de rest is allemaal onder de 80%. Zit qua dat betreft niet echt mee.
Hier ook vanochtendZephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:14:
Pokeballen op, komen er nu zomaar, ineens, uit het niets Pokemons die ik niet heb...
Talk about wanting to trigger you to buy ingame ...
[...]
Heb meerdere bekeken en echt betrouwbaar is het niet er mist links of rechts nog wel een stop. Heb er 1 recht voor de voordeur zitten en die vind ik nergens terug. (gelukkig)theduke1989 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:13:
Ik zit naar de pokestop.nl te kijken en wil er wel een paar gaan bezoeken.
zijn vrij standaard aanvallen voor een jolteon.Musta schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:07:
[...]
Ik heb daarom vandaag mn 600+ eevee geevod in een 1300+ jolteon,maar vind zn aanvallen best zwak met tundershock 5 en thunderbolt 50 dacht ik.
Yes, i know. Maar dacht dat al die water en flying gyms er makkelijker mee zouden gaan, helaas nietMartin0 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:20:
[...]
zijn vrij standaard aanvallen voor een jolteon.
Heb ik met vrienden samen een gym van 35k punten naar 4k gehaald loopt de game vast en blijft die telkens hangen bij het begein van een gevecht waar er GO staat
NS FC: SW 2742 0448 8213
Vanavond een paar goede films op tv ! http://www.nu.nl/tvgids/films.
(en nu maar hopen dat er genoeg tweakers thuisblijven, zodat ik geen last heb van de dagelijkse half-negen-crash
)
(en nu maar hopen dat er genoeg tweakers thuisblijven, zodat ik geen last heb van de dagelijkse half-negen-crash
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Jammer joh, ik was net van plan om vanavond een Hypno te scorenOekiejoekie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:26:
Vanavond een paar goede films op tv ! http://www.nu.nl/tvgids/films.
(en nu maar hopen dat er genoeg tweakers thuisblijven, zodat ik geen last heb van de dagelijkse half-negen-crash)
weet iemand wanneer ''nearby'' in de app weer gaat werken? Het is echt vervelend!
Perfection waardes lopen van 0% tot 100%, met een dalende waarschijnlijkheid naarmate je verder van de 50% af gaat zitten. 71.3% is duidelijk bovengemiddeld, maar niet uitzonderlijk.Bargemanos schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:23:
Deze Snorlax net uit een lvl 10 ei gehaald, de meeste CP boven de 500 die ik tot nu toe heb op lvl 14.
Hoe interpreteer je dit nou? 71.3 is niet heel hoog als ik het topic zo doorlees.
[afbeelding]
[afbeelding]
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Zodra de servers weer stabiel zijn vermoed ik. En dat gaat pas gebeuren als 'de hele wereld' tegelijk gebruik kan maken van de app. Oftewel: ik denk dat dit nog even gaat duren. Of ze moeten magisch de bestaande problemen oplossen door een hele slimme 'hack'.WestBoy_B schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:29:
weet iemand wanneer ''nearby'' in de app weer gaat werken? Het is echt vervelend!
Bij restaurant Alfreds vind je veel Drowzee's in Alphen aan den Rijn.eborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:28:
[...]
Jammer joh, ik was net van plan om vanavond een Hypno te scorenGrote probleem: die krengen zijn in Alphen a/d Rijn niet echt makkelijk te vinden. Helemaal zonder de stapjes indicator.
Kan het weten want ik vang er elke dag een stuk of 3-4
Ik zit in dezelfde regio en ik heb er al een. Vond hem hier in de plaatselijke Gall&Galleborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:28:
[...]
Jammer joh, ik was net van plan om vanavond een Hypno te scorenGrote probleem: die krengen zijn in Alphen a/d Rijn niet echt makkelijk te vinden. Helemaal zonder de stapjes indicator.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Klopt, probeerde daar vanmiddag tijdens de lunch in de gym te komen, maar was net te laatFixio schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:33:
[...]
Bij restaurant Alfreds vind je veel Drowzee's in Alphen aan den Rijn.
Kan het weten want ik vang er elke dag een stuk of 3-4
Volgens mij zitten er verhoudingsgewijs veel Hypno's bij de Van Nesstraat. Krijg regelmatig een 'nearby' melding als ik bij de Baronie ben of juist over de Prins Bernardlaan rijdt. Maar goed, daar kun je verder zo weinig mee
Op de Van Nesstraat dus? Dan zou mijn vermoeden kloppen namelijk.Oekiejoekie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Ik zit in dezelfde regio en ik heb er al een. Vond hem hier in de plaatselijke Gall&Gall
[ Voor 20% gewijzigd door eborn op 21-07-2016 16:37 ]
Hier ook Alphen en zie vaak een Hypno in de Warande of de naast gelegen Piet Heijnstraat. Anders iig veel drowzee's daarzoeborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:36:
[...]
Klopt, probeerde daar vanmiddag tijdens de lunch in de gym te komen, maar was net te laat![]()
Volgens mij zitten er verhoudingsgewijs veel Hypno's bij de Van Nesstraat. Krijg regelmatig een 'nearby' melding als ik bij de Baronie ben of juist over de Prins Bernardlaan rijdt. Maar goed, daar kun je verder zo weinig mee
[...]
Op de Van Nesstraat dus? Dan zou mijn vermoeden kloppen namelijk.
Ik zag vandaag 3 eevees op de radar... helaad kon ik niet opzoek gaan... maar toch op 2 andere plaatsen eondelijk weer eens 2 gevangen
Blijkbaar doet ie het beter op Google Chrome dan in Firefox.IdieEasy schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Had ik net ook even, opnieuw geopend en hij doet het weer prima.
Sorry, kan je niet echt verder helpen
BTW, gezien de stappen indicator het niet meer doet, is pokevision zeer handig om pokemon te zoeken in je buurt.
Geen idee of het een 'hack' is, maar het werkt wel prima.
[ Voor 23% gewijzigd door Fordox op 21-07-2016 16:48 ]
Mijn snorlax is van 93,3% naar 54,7 gegaan tijdens het poweruppen.
Snap niet echt wat ik er van moet maken. Maakt trainer level ook nog uit? Ofwel, had ik nog langer moeten wachten. Ben nu trainer level 11 oid.
Snap niet echt wat ik er van moet maken. Maakt trainer level ook nog uit? Ofwel, had ik nog langer moeten wachten. Ben nu trainer level 11 oid.
Verwijderd
Erg frustrerend als je op je werk zit en op pokevision zie je een paar honderd meter van je vandaan een Dragonair, Poliwrath, Porygon en Eevee's, een Vulpix.... Gah,,,
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2016 16:51 ]
Ja zie ook vanalles op de pokevision op werk, maar zie en vang ook zaken die daar niet op staan.
Ergste is dat we gefrustreerd raken van Pokemon en niet van de (te) korte rokjes in de omgeving van die PokemonVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:51:
Erg frustrerend als je op je werk zit en op pokevision zie je een paar honderd meter van je vandaan een Dragonair, Poliwrath, Porygon en Eevee's, een Vulpix.... Gah,,,
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
eevee 88.4% IV 6 possible matches
ik wil graag een jolteon moet ik hier echt goed op letten. of is dit een goed genoeg percentage
ik wil graag een jolteon moet ik hier echt goed op letten. of is dit een goed genoeg percentage
Dat klopt, de meeste common pokemon lijkt hij eruit te filteren. Pokemon van Lure modules en incense laat ie ook niet zien.Amafi schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:53:
Ja zie ook vanalles op de pokevision op werk, maar zie en vang ook zaken die daar niet op staan.
Verwijderd
Hernoem je Eevee als: Sparky, en je krijgt een Jolteon.egbert-jan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:54:
eevee 88.4% IV 6 possible matches
Wat zijn die percentages waar iedereen het opeens over heeft?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Over die percentage vragen, dit is echt een persoonlijke keuze. Sommige vinden 80%+ goed genoeg en anderen vinden alleen 99-100% goed genoeg...
Percentages zijn tov maximale mogelijke CP, dit groeit namelijk mee als je zelf als trainer levelt.
Percentages zijn tov maximale mogelijke CP, dit groeit namelijk mee als je zelf als trainer levelt.
[ Voor 26% gewijzigd door Yip op 21-07-2016 16:59 ]
IV Percentage, hoe hoger het percentage hoe hoger de max CP van een Pokemon is. In de topic start staat er een linkje naartoe.Mx. Alba schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:58:
Wat zijn die percentages waar iedereen het opeens over heeft?
al dat IV gepraat en percentages, ik wil gewoon alle 150 pokemon heb er pas 63 en me benen kunnen niet meer
Dit dus hahaHADES2001 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:59:
al dat IV gepraat en percentages, ik wil gewoon alle 150 pokemon heb er pas 63 en me benen kunnen niet meer
Heeft iemand ervaring met deze site? https://pokevision.com/
Marker aanbrengen op jouw locatie en hij geeft weer welke er in de buurt zitten + despawn tijd.
Marker aanbrengen op jouw locatie en hij geeft weer welke er in de buurt zitten + despawn tijd.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ik zou al blij zijn als ik dingen tegen zou komen op de 20 min wandeling van mijn huis naar de bushalte. Ondanks dat ik langs appartementengebouwen en een middelbare school kom, verschijnen er pas bij de halte dingen op de "nearby" sensor.HADES2001 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:59:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
ja dat had ik al door ik heb alleen 3 opties voorVerwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:55:
[...]
Hernoem je Eevee als: Sparky, en je krijgt een Jolteon.
eevee CP 494 13 possible IV combinations found with an average perfection of 68.0%.
eevee CP 361 5 possible IV combinations found with an average perfection of 88.4%.
eevee CP 316 17 possible IV combinations found with an average perfection of 51.8%.
welke is het beste ik ben level 18
O, gewoon het percentage van de Max cp?
Ik heb momenteel twee Pokémon die bijna op de maximum zitten en telkens wanneer ik Level dan upgrade ik ze weer. Alle andere neem ik zoals ik ze krijg. Mijn tweede beste is momenteel een 880 Golbat maar die upgrade ik niet omdat hij te ver van zijn Max zit. Het is dan beter om te wachten tot ik een Zubat die dichter bij de Max zit kan evolven.
Ik heb momenteel twee Pokémon die bijna op de maximum zitten en telkens wanneer ik Level dan upgrade ik ze weer. Alle andere neem ik zoals ik ze krijg. Mijn tweede beste is momenteel een 880 Golbat maar die upgrade ik niet omdat hij te ver van zijn Max zit. Het is dan beter om te wachten tot ik een Zubat die dichter bij de Max zit kan evolven.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Werkt niet meer.Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 16:55:
[...]
Hernoem je Eevee als: Sparky, en je krijgt een Jolteon.
Zowel ik als vrienden hebben dit gedaan en het is eruit gehaald.
Het heeft wel gewerkt.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Net eens getest omdat er toevallig een Kingler in m'n straat zat. Klopt 100%. Was het wel niet waard, een Kingler met CP 24 terwijl ik wel een Krabby had van 161.DropjesLover schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:01:
Heeft iemand ervaring met deze site? https://pokevision.com/
Wat is de max candy die ik kan krijgen bij een Pokémon die uit een ei komt?
bij mij wel ik heb een jolteonFamous schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:07:
[...]
Werkt niet meer.
Het heeft wel gewerkt.
Hoe ik het begreep is het bijvoorbeeld zo:Mx. Alba schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:03:
O, gewoon het percentage van de Max cp?
Max CP van bijvoorbeeld een Gyarados is 2500. Je IV percentage van je Magicarp is 90%. Dan kan die Magicarp, wanneer hij geevolueerd + maximaal CP geupgradet is 2250 CP worden. Dat is echter hoe ik denk dat het werkt, iemand die het kan confirmen?
Net een Voltorb uit een 5KM egg met 17 candies.Tomski1986 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:07:
Wat is de max candy die ik kan krijgen bij een Pokémon die uit een ei komt?
Meestal zijn het er rond 9.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dus een 0% magicarp heeft 0 hp?Batiatus schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:09:
[...]
Hoe ik het begreep is het bijvoorbeeld zo:
Max CP van bijvoorbeeld een Gyarados is 2500. Je IV percentage van je Magicarp is 90%. Dan kan die Magicarp, wanneer hij geevolueerd + maximaal CP geupgradet is 2250 CP worden. Dat is echter hoe ik denk dat het werkt, iemand die het kan confirmen?
Bij 0% IV heeft hij 80% van de hp. De rest mag jezelf uitrekenen
Overigens als je via die Pokevision op de startlocatie Santa Monica uitkomt dan sta je echt te kwijlen.. Terwijl wij het moeten doen met hopen Pidgeys & Rattatas spawnen er daar Hitmonchans, Kabutos, Charmanders, Wartortles, Golducks, Gravelers..
ZUCHT!
EDIT: Of mss is hun reactie daar "OMG A WEEDLE, OMG OMG OMG!!"
ZUCHT!
[ Voor 11% gewijzigd door Tomski1986 op 21-07-2016 17:13 ]
Zij zullen wel zeuren dat ze geen bakken Pidgeys hebben voor een evolve-spreeTomski1986 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:12:
Overigens als je via die Pokevision op de startlocatie Santa Monica uitkomt dan sta je echt te kwijlen.. Terwijl wij het moeten doen met hopen Pidgeys & Rattatas spawnen er daar Hitmonchans, Kabutos, Charmanders, Wartortles, Golducks, Gravelers..
ZUCHT!
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Anders loop je langs een lure en kom je een 902 Venomoth tegen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Je moet wel zorgen dat die naam ook daadwerkelijk toegepast is, dus renamen > app afsluiten en weer opstarten en dan pas evolven las ik.Famous schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:07:
[...]
Werkt niet meer.
Het heeft wel gewerkt.
Ik heb mijne voor de zekerheid nu al hernoemd, evolven houd ik nog even af.
Andersom lees ik mensen die nooit een Magicarp tegenkomen. Terwijl ze hier in Alphen dagelijks in veelvoud spawnen. Tijdens een goede sessie op het centrale plein pak je er wel 5-10 op een avond...Tomski1986 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:12:
ZUCHT!
Ben nu level 21, als ik ze in dezelfde rate doorvang als ik nu doe heb ik nog 5-6 weken nodig voor een evolveeborn schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:21:
[...]
Andersom lees ik mensen die nooit een Magicarp tegenkomen. Terwijl ze hier in Alphen dagelijks in veelvoud spawnen. Tijdens een goede sessie op het centrale plein pak je er wel 5-10 op een avond...
Niet zo heel erg toch, ben je level 30 als je je magikarp kan evolven. Zal je er vast wel een hebben van 250cp om vervolgens een gyarados van 3k te krijgen ofzoT-homas schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:26:
[...]
Ben nu level 21, als ik ze in dezelfde rate doorvang als ik nu doe heb ik nog 5-6 weken nodig voor een evolve
ik heb net een pikachu uit een 2km ei ..
cp 200
kan ik deze wel powerup doen? of wachten?
ben nu lvl 9
cp 200
kan ik deze wel powerup doen? of wachten?
ben nu lvl 9
oke.. maar wat kan ik nu het beste doen?Verwijderd schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:38:
Ik zou lekker wachten! Je gaat nog wel hogere Pikachu's vangen
heb iets van 200 pokemons...
ik ben lvl 9
verder heb ik nog niks gedaan
alles vangen en opsparen en eieren laten uitkomen
Sparen jullie echt al je evoluties op? Of de wat minder voorkomende Pokemons evolven wanneer dat kan om zodoende je Pokedex aan te vullen?
Ga mijn dochtertje van het kdv ophalen. Helemaal niks interessants onderweg. Op de terugweg telefoon aan in mijn broekzak. Kom ik thuis staat er een porigon als dichtstbijzijnde op de lijst. Herstarten. Niks meer. Dus ergens onderweg spawnde een porigon.
Valt me toch al op dat er steeds interessantere dingen in de buurt spawnen.
Valt me toch al op dat er steeds interessantere dingen in de buurt spawnen.
Verwijderd
Ik neem aan dat je heel veel pidgey's, weedles en rattata's hebt, hiervan kun je sowieso een groot deel naar prof. Willow transferren, dit levert per ingeleverde pokemon een extra candy op. Vooral nu veel candy sparen, en als je daar veel van hebt kun je een 'evolve sessie' doen, dit houdt in dat je een lucky egg activeert en zo veel mogelijk evolves doet. Dit levert heel veel experience op dan waardoor je een aantal levels gaat stijgen
Uitrekenen hoeveel van elke Pokémon je kunt evolueren en het overschot naar de professor sturen voor extra Candy. Hou er rekening mee dat je bij elke evolutie één Candy terugkrijgt. Dus voor het evolueren van 10 Pidgeys heb je geen 120 Candy nodig, maar 111.Aggressor schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 17:39:
[...]
oke.. maar wat kan ik nu het beste doen?
heb iets van 200 pokemons...
ik ben lvl 9
verder heb ik nog niks gedaan
alles vangen en opsparen en eieren laten uitkomen
Net een Pidgeotto gevangen, die had ik nog niet
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator