Maar is het normaal dat we op level 12 deze vrij zwakke Pokemons in ons bezit hebben?Anoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Klopt, zelfs met 900CP Pokémon win ik het hier niet haha.
Of doen we iets verkeerd?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Maar is het normaal dat we op level 12 deze vrij zwakke Pokemons in ons bezit hebben?Anoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Klopt, zelfs met 900CP Pokémon win ik het hier niet haha.
Maar voor het evolven van een Pidgey krijg je 500 xp. 1000 als je lucky egg aan hebt staan. Spaar 40+ evolves en je gaat binnen een half uur minstens 2-3 levels omhoog (op level 11 althans). Op level 20 moet je blij zijn met een enkel level per half uur. Kost natuurlijk wel wat langer om genoeg pokémon en candy te verzamelen.tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:56:
[...]
Hmm ok, dan moet ik dus echt 1 level per dag omhoog proberen te gaan.. Al valt dat niet mee aangezien een pokemon maar 100xp geeft en ik daar dus op level 11 al 100 pokemons voor moet vangen![]()
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Als het bolletje kleiner is volgens mij. Geen idee wat die bonus is, heb m ook al eens gehad maar geen idee waarom.readytoflow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:03:
Weet niet? Wanneer heb je een Excellent throw eigenlijk? als je ze in de lucht vangt of zoiets?
Klopt, ik ga dan ook maar eens sparen. Dat kost alleen weer een paar dagen! Aangezien ik maar iets van 2 uur wandel met mijn vrouw... Of laten jullie hem ook gewoon in de huiskamer aan staan? Dan verschijnen er hier echter geen PokémonsBeltoni schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Maar voor het evolven van een Pidgey krijg je 500 xp. 1000 als je lucky egg aan hebt staan. Spaar 40+ evolves en je gaat binnen een half uur minstens 2-3 levels omhoog (op level 11 althans). Op level 20 moet je blij zijn met een enkel level per half uur. Kost natuurlijk wel wat langer om genoeg pokémon en candy te verzamelen.
Anoniem: 683289
Nee het is gewoon willekeurig welke Pokémon's je tegenkomt.readytoflow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Maar is het normaal dat we op level 12 deze vrij zwakke Pokemons in ons bezit hebben?
Op het werk werkt de GPS niet helemaal lekker. Wat wel positief is... zo loopt hij af en toe tussen 2 stops, en telt het lopen voor de eggs. Daarbij verschijnt er zo af en toe wel een Pidgey of iets dergelijks ;-).tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Klopt, ik ga dan ook maar eens sparen. Dat kost alleen weer een paar dagen! Aangezien ik maar iets van 2 uur wandel met mijn vrouw... Of laten jullie hem ook gewoon in de huiskamer aan staan? Dan verschijnen er hier echter geen Pokémons
daarnaast dacht ik te hebben gelezen dat de poster van dat bericht ergens op de kanariesche wijlanden is op dit momenttweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:51:
[...]
Is het nou zo dat ik een te laag level heb dat ik deze beesten niet tegen kom, of heeft het echt te maken met het feit dat ik geografisch gezien dan echt kilometers moet gaan reizen om deze tegen te komen?
AMD Ryzen 5800X3D, MSI MPG X570 Gaming Plus, MSI RTX3070, 32GB Corsair DDR4
Bonus - 100 XPBennnie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
Iemand die weet wat deze "bonus" inhoudt? Het was geen excellent throw. [afbeelding]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Level 11 hier... Had net een ??? Pokemon, dat was een Raticate van 308CP. Dat was meteen ook de sterkste Pokemon die ik had gevonden, kostte wel iets van 10 Pokeballs dus dat was 1x en nooit meer een ??? Pokemon met gewone PokeBallsAnoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:06:
[...]
Nee het is gewoon willekeurig welke Pokémon's je tegenkomt.
Als je op lvl 12 nog geen 600CP+ Pokémon's heb dan heb je het geluk niet mee.
Volgens mij maakt het level niet uit. Aangezien met een minder legale manier pokemon opgezocht kunnen worden, en dit is (in mijn geval) een lvl 1 trainer. Deze trainer kan wel Alakazham en Poliwrath vinden.Mx. Alba schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:53:
[...]
Level en locatie. Als je een hoger Level hebt, heb je een hogere kans om geëvolueerde Pokémon tegen te komen, zoals een Arbok ipv een Ekans. En locatie. Ik zit nu aan het strand en daar vind je dus veel waterpokémon.
ow wow k#t zeg.. ik ben 15,5 en t hoogste wat ik heb gevangen is een 430 oidAnoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:06:
[...]
Eerst een Razz Berry gebruiken doet wonderentweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:10:
[...]
Level 11 hier... Had net een ??? Pokemon, dat was een Raticate van 308CP. Dat was meteen ook de sterkste Pokemon die ik had gevonden, kostte wel iets van 10 Pokeballs dus dat was 1x en nooit meer een ??? Pokemon met gewone PokeBallsHeb waarschijnlijk dan Great Ball nodig, maar die is pas vanaf level 12
Heb ik hier op kantoor ook. Hij denkt dat ik bij/in het water zit en soms loop ik tot 500 meter per half uur vanaf mijn stoel...trix0r schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:07:
[...]
Op het werk werkt de GPS niet helemaal lekker. Wat wel positief is... zo loopt hij af en toe tussen 2 stops, en telt het lopen voor de eggs. Daarbij verschijnt er zo af en toe wel een Pidgey of iets dergelijks ;-).
Op werk lijken we wel op een spawnplek te zitten, van alles komt hier langs.tweakerdennis schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:04:
[...]
Klopt, ik ga dan ook maar eens sparen. Dat kost alleen weer een paar dagen! Aangezien ik maar iets van 2 uur wandel met mijn vrouw... Of laten jullie hem ook gewoon in de huiskamer aan staan? Dan verschijnen er hier echter geen Pokémons
Ik bedoel dan 600CP in je Pokédex of folder of hoe het ook heet. Gevangen in het wild is volgens mij een 574 Fearow mijn hoogste en mijn hoogste is een 962 Vaporeon. Ben zelf level 15.poor Leno schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:11:
[...]
ow wow k#t zeg.. ik ben 15,5 en t hoogste wat ik heb gevangen is een 430 oid
(nu ben ik niet echt superactief aan t rondlopen, en vermaak me vaak op een terrasje met 4 stops om me heen.. maar dikke Pokies komen nog niet..
Haha ja de mijne kun je meestal ook een ei op bakken. Straks krijgen we nog PokemonGo telefoonkoelers, loopt iedereen met een waterblok op zn telefoon en een radiator op de rug.Aapenootjes schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:13:
Ik heb mijn telefoon even voor een paar minuten in de koelkast gelegd, ding werd loeiheet en traag door pokémon go
mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:15:
[...]
Haha ja de mijne kun je meestal ook een ei op bakken. Straks krijgen we nog PokemonGo telefoonkoelers, loopt iedereen met een waterblok op zn telefoon en een radiator op de rug.
Lijkt op een gps probleem in je telefoon. Doen andere locatie-afhankelijke apps het wel?DutchCrownNL schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
Hmm kom net van Sloterdijk af, alleen update hij mijn gps locatie niet meer. Ook na het afsluiten van de app blijft hij Sloterdijk aangeven.. Meer mensen een soortgelijk probleem?
PSN: Marselaar
Pff, ik ben level 18 en mijn hoogste is een Flareon van 651 en dat is tevens mn enige boven de 600.Anoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:06:
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik heb het zelfde probleem. splik splinter nieuwe OP3. Hoopte al dat ik niet de enige wasMarselaar schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Lijkt op een gps probleem in je telefoon. Doen andere locatie-afhankelijke apps het wel?
Je hebt 400 candies nodig wil je hem evolueren...Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:20:
Het sterft van de Magikarps bij mij, lijkt wel alsof het eb geworden is en deze zijn blijven liggen
Allemaal lage CP, heb je er nog wat aan voor de rest dan?
Opsparen en dan allemaal transferren voor CANDY.. zodat je GYRADOS kan krijgen... duhhZephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:20:
Het sterft van de Magikarps bij mij, lijkt wel alsof het eb geworden is en deze zijn blijven liggen
Magikarps gaan maar tot 260CP, zelfs als je level 30 bent. Gaat dan ook vooral om het sparen van de candy. Gyrados krijgt een gigantische CP boost.Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:20:
Als je ziet dat je zoveel candy nodig hebt voor een evolve, kan je er wel van uit gaan dat het wat waard isZephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:23:
![]()
Voor iemand als ik die T-O-T-A-A-L niet bekend is met alle namen (basic, levelled en nogmaals levelled) wist ik dit niet ...
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
ik ben lvl 14 bijna 15 en mijn hoogste is een pidgeot van cp 760.readytoflow schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Maar is het normaal dat we op level 12 deze vrij zwakke Pokemons in ons bezit hebben?
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Alleen in de app dus?Dannyo90 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:21:
[...]
Ik heb het zelfde probleem. splik splinter nieuwe OP3. Hoopte al dat ik niet de enige was
11 zonder te kopen op lvl 16? hoe dan?HeatWave schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:31:
Nee hoor, ik ben lvl 16, kom niet hoger dan een Golduck van 904. Heb dan ook nog niets met evolven gedaan. Spaar me eerst een ongeluk. Heb wel een zooi lucky eggs (11 heb ze niet gekocht).
Ga dus binnenkort wel even een flinke inhaalslag maken, maar dan moet ik er echt even voor gaan zitten.
Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science
Ik heb echt geen idee, ik heb alleen een bagupgrade gekocht. Misschien ergens een glitch geweest ofzo.
Heb er ook last van op m'n budget android phone. Heb het wel weten op te lossen. GPS Test (app) dowloaden vanuit de playstore. Vervolgens in de app rechts boven in het menu (3 puntjes) eerst op clear a-gps drukken, en vervolgens in datzelfde menu op update a-gps drukken. Dan maakt ie opnieuw verbinding en heb je binnen enkele seconden weer een correcte GPS locatieDutchCrownNL schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:02:
Hmm kom net van Sloterdijk af, alleen update hij mijn gps locatie niet meer. Ook na het afsluiten van de app blijft hij Sloterdijk aangeven.. Meer mensen een soortgelijk probleem?
Correct, google maps heeft wel mijn juiste GPS locatie.
Mag ik vragen wat voor percentage jij hier bedoeld?mark-k schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:33:
Yay, even mn Hypno gecheckt, 95.6% Perfect. Denk niet dat ik nog veel beter ga vinden/krijgen.
Ja, zien wel maar niet tegen gekomen. Daarentegen heb ik er ook niet naar gezochtJohn Rambo schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Kun je in het UMC ook de magnemites zien? Hier iets verderop wel, maar ik heb ze nog niet kunnen vinden. Ik probeer er achter te komen waar ze zitten.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Klik maar even op de link in de topic warning (en dan dus niet die over de gyms en stops)Kadketz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Mag ik vragen wat voor percentage jij hier bedoeld?
De IV van de Pokemon. Kan je checken op: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator. Hoe hoger het % hoe hoger de CP uiteindelijk kan worden.Kadketz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Daar waar we het al zo'n 50 pagina's over gehad hebben in de vorige thread, en waar de link in het rode vlak hieronder naar verwijst, hoe dicht je bij een perfecte IV van 15/15/15 zit. Mijn Hypno heeft 15/15/13 blijkbaar.Kadketz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:42:
[...]
Yep, zodra ik Kaarten open op mijn iPhone heeft hij direct de juiste locatie. Zo nu en dan pakt PokGo hem wel op vreemd genoeg.Marselaar schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Lijkt op een gps probleem in je telefoon. Doen andere locatie-afhankelijke apps het wel?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Dat moet je in de oorspronkelijke spellen ook.Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:53:
Wat ik wel jammer vind is dat pokemon niet langzaam healen als je ze niet gebruikt (althans niet dat ik gezien heb), maar dat je ze echt die heals moet voeren.
Geen idee, dit is de 1e die ik voor de ongein een keer geïnstalleerd hebArunia schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:55:
[...]
Dat moet je in de oorspronkelijke spellen ook.
Sja, ik mieter die dingen steeds weg, anders zit mijn bag steeds vol.Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:53:
Wat ik wel jammer vind is dat pokemon niet langzaam healen als je ze niet gebruikt (althans niet dat ik gezien heb), maar dat je ze echt die heals moet voeren.
Echt!Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:56:
[...]
Geen idee, dit is de 1e die ik voor de ongein een keer geïnstalleerd heb
Hoezo voel je je dan oud?
Iedereen van mijn leeftijd toen (basisschool) wist zulke dingen, dat was normaal haha.
Hmm... ik meer omdat ik het installeerde, heb de tekenfilms keer voorbij zien vliegen maar nooit echt gekeken. Was een beetje na mijn tijd (op NL TV) O-)\
[ Voor 8% gewijzigd door Suicyder op 21-07-2016 15:03 ]
Haha, maar dat betekent niet dat die mensen per definitie jonger zijn, he! Ik kijk even naar mijzelfAsk! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Iedereen van mijn leeftijd toen (basisschool) wist zulke dingen, dat was normaal haha.
Als mensen dat nu niet weten, herinner ik me dat er nu mensen zijn die het niet meteen weten.
Dat heb ik dus ook.. als ik dan 'de jeugd' zie spelen, die nooit de originele Pokémon hebben gekend. En met je 28 jaar ken je alleen de originele, en daarna geen enkele meerAsk! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Als mensen dat nu niet weten, herinner ik me dat er nu mensen zijn die het niet meteen weten.
Wat pas erg is, is dat ik slecht ben in namen onthouden... Maar ik ken al die pokemon nog gewoon bij naamAsk! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Als ik na werk door de wijk loop, dan zijn er altijd wel paar kinderen die roepen "Meneer, meneer speelt u pokemon?"Ask! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:58:
[...]
Echt!
In veel YouTube filmpjes van mensen die Pokemon Go spelen, hoor je gewoon dat ze nooit Pokemon uberhaupt gespeeld hebben.
"De evolutie van Staryu, hoe heet die ook alweer?""Starmie? Nee.. Wacht, wel?"
Op zo'n moment voel ik me oud..
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Ik kan mij nog wel herinneren dat het op de buis was, volgens mij was het toen zelfs een van de eerste series voor kids die NL-gesproken werd uitgezondenSuicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:02:
[...]
Hmm... ik meer omdat ik het installeerde, heb de tekenfilms keer voorbij zien vliegen maar nooit echt gekeken. Was een beetje na mijn tijd (op NL TV) O-)\
* wijst naar een of andere datum in zijn profiel.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Vanaf gen 4 heb ik echt geen flauw idee, gen 3 zit er middelmatig in. Gen 2 no problemotrix0r schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:03:
[...]
Dat heb ik dus ook.. als ik dan 'de jeugd' zie spelen, die nooit de originele Pokémon hebben gekend. En met je 28 jaar ken je alleen de originele, en daarna geen enkele meer
[ Voor 7% gewijzigd door Ask! op 21-07-2016 15:06 ]
Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.
Ik snap vakje DUST alleen niet, Wat moet je daar selecteren?Royy90 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:44:
[...]
De IV van de Pokemon. Kan je checken op: https://pokeassistant.com/main/ivcalculator. Hoe hoger het % hoe hoger de CP uiteindelijk kan worden.
Hoeveel dust een Power Up kostxamirz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Ik snap vakje DUST alleen niet, Wat moet je daar selecteren?
Anoniem: 396639
Hoeveel stardust een update kost.xamirz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:07:
[...]
De stardust om hem te power uppen.xamirz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:07:
[...]
Het aantal dust wat op dat moment nodig is om em te power uppenxamirz schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:07:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Ask! op 21-07-2016 15:09 ]
Kan dit wel kloppen, zo ontzettend laag of doe ik iets fout? CP 818, HP 77, dust 1600japjaan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:03:
Vang ik een Blastoise, is de IV 11.1%.... hoe dan?
Ik heb er ook zo eentje, maar moet alleen nog even kijken of ik z'n evolve nog ga beïnvloeden qua naam, of dat ik het gewoon random hou. Kan niet echt kiezen.Anoniem: 683289 schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:51:
Eevee van 82.2% tot 89% hier. Best een mooie Eevee dan.
Ik denk dat hij gewoon slecht is, helaas..japjaan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Kan dit wel kloppen, zo ontzettend laag of doe ik iets fout? CP 818, HP 77, dust 1600
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Voor de servers zal het niet zoveel uitmaken waar de spelers zich bevinden denk ik, maar de lokale GSM-mast kan het misschien wat zwaar krijgen, maar 600 is nou ook weer niet extreem denk ik.DropjesLover schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:12:
Vanavond pokemon catch event in Utrecht. Ik zag iets voorbij komen dat er al 600 man zich ingeschreven hadden. Nu hopen dat het 4g netwerk en de servers het aankunnen
Ik heb zelf die blauwe en rode al, nu alleen de gele nog en heb ik ze compleet.dutchgio schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:12:
[...]
Ik heb er ook zo eentje, maar moet alleen nog even kijken of ik z'n evolve nog ga beïnvloeden qua naam, of dat ik het gewoon random hou. Kan niet echt kiezen.
Oh god, er zijn meerdere generaties...Ask! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Vanaf gen 4 heb ik echt geen flauw idee, gen 3 zit er middelmatig in. Gen 2 no problemo
Ik denk ook niet dat de jeugd tegenwoordig Missingno kent
Het zit altijd tussen de 0 en 100% in.japjaan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:09:
[...]
Kan dit wel kloppen, zo ontzettend laag of doe ik iets fout? CP 818, HP 77, dust 1600
Dit meen je serieus?Zephyer schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Oh god, er zijn meerdere generaties...![]()
* Zephyer mompelt iets van generatie kloof...
Bij mij was het ook klaar na gen 1 hoor. En ik ben pas 28. Gen 1 was cool, daarna echt geen idee.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Thanks duidelijke uitleg! Het verschil tussen 50% en 100% is dus 100 CP of is dat ook niet per se het geval? Want dan is het verschil nog te overzien..TheFes schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:13:
[...]
Het zit altijd tussen de 0 en 100% in.
Stel, een pokemon met IV 50% kan max 1000cp en 100 hitpoints hebben
Als zo'n zelfde pokemon dan IV 0% heeft, kan hij max 900cp en 90 hitpoints hebben, terwijl eenzelfde pokemon met 100% IV 1100 cp en 110 hitpoints kan hebben.
Dus hoe groot of sterk of geëvolueerd de pokemon is maakt niet uit, ook die kunnen een heel lage IV hebben.
Je kunt ook een weedle treffen met 100% IV
Mijn zoontje kijkt de tekenfilm.. aangezien ik van gamen hou, werd ik getriggerd op de naam van deze
Same here... daarna heb ik alles niet meer gevolgd.. dus opzich vind ik deze app well spannend, want na gen 1, komen er allemaal nieuwe pokemons die ik niet ken! wat ook wel vernieuwen is!Mojo schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Bij mij was het ook klaar na gen 1 hoor. En ik ben pas 28. Gen 1 was cool, daarna echt geen idee.
Eerder de verhouding, tussen 0 en 100% kan de max cp 20% afwijken.japjaan schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:16:
[...]
Thanks duidelijke uitleg! Het verschil tussen 50% en 100% is dus 100 CP of is dat ook niet per se het geval? Want dan is het verschil nog te overzien..
Top, woon ook in Utrecht. Waar is het?DropjesLover schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:12:
Vanavond pokemon catch event in Utrecht. Ik zag iets voorbij komen dat er al 600 man zich ingeschreven hadden. Nu hopen dat het 4g netwerk en de servers het aankunnen
Gen 1 t/m 3 ken ik wel, maar op Piplup en Tortwig na ken ik ook niks van gen 4, sowieso zijn alle generations na gen 3 echt super lelijk en raar. Zoals deze haha http://www.serebii.net/pokedex-bw/569.shtmlAsk! schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Vanaf gen 4 heb ik echt geen flauw idee, gen 3 zit er middelmatig in. Gen 2 no problemo
Ik denk ook niet dat de jeugd tegenwoordig Missingno kent
Ik wel, wat ik zei, een paar losse flarden van een 1e seizoen gezien, maar wist niet dat er meerdere gens waren...
http://www.nu.nl/utrecht/...donderdagavond-neude.htmlGandalfTheGrey schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:18:
[...]
Top, woon ook in Utrecht. Waar is het?
Enerzijds wel, andere kant niet.Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:20:
[...]
Ik wel, wat ik zei, een paar losse flarden van een 1e seizoen gezien, maar wist niet dat er meerdere gens waren...
Weet ook niet hoe lang ik het volhoudt, want vind het wat vervelend dat ik als late starter nergens iets kan met Gyms. Al die dingen zitten gevuld met hoge CP's.
Wel even screenshotje sturen als je hem hebtCwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:26:
Nog 14 magicarps voor ik m'n 100% IV magicarp van 176 kan evolueren
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
[ Voor 40% gewijzigd door Musta op 21-07-2016 15:29 ]
NS FC: SW 2742 0448 8213
Late starter ben ik ook inderdaad. Toch begonnen op dag 1 van de NL release. Ik vind dit ook wel een nadeel maar ja, er komt een dag.Suicyder schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:20:
[...]
Weet ook niet hoe lang ik het volhoudt, want vind het wat vervelend dat ik als late starter nergens iets kan met Gyms. Al die dingen zitten gevuld met hoge CP's.
Gok dat hij ergens rond de 1950 uit gaat komen. Wordt dus wel m'n sterkste!T-homas schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:28:
[...]
Wel even screenshotje sturen als je hem hebt![]()
Gaat vast een dikke toevoeging worden aan je huidige setje pokemons?
Heb je magmar hiervan en alle andere pokémons die niet meer kunnen evolueren al ge-powered - up tot max?Cwookie schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:30:
[...]
Gok dat hij ergens rond de 1950 uit gaat komen. Wordt dus wel m'n sterkste!
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq