Iemand enig idee of er in Arnhem nog iets te vangen valt? Toevallig a.s. zaterdag i.v.m. de Foxsports cup er naartoe, gratis kaartjes gekregen
. In het specifiek Batavierenweg?
Bij het Gelredome (batavierenweg) zit een gym en een paar pokestops dacht ik. Qua pokemon weet ik niet.Batiatus schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 08:47:
Iemand enig idee of er in Arnhem nog iets te vangen valt? Toevallig a.s. zaterdag i.v.m. de Foxsports cup er naartoe, gratis kaartjes gekregen. In het specifiek Batavierenweg?
In het centrum van Arnhem (30-40 min lopen vanaf daar) zijn genoeg stops en pokemon te vangen.
1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8
Ik begin het spelletje eindelijk echt wat te snappen nu
Gisteravond bij een hotspot gezeten (3 Pokéstops op een kluitje met 3 lure modules) en daar een Lucky Egg aan gezet. Vervolgens een half uur lang Weedles, Pidgey enz. ge-evolved en ondertussen ook nog van alles gevangen. Daardoor van begin level 10 naar eind level 14 gegaan
Toch nog even jullie lastig vallen met die IV calculator....
In mijn geval heb ik 2x een Jynx gevangen gisteren. Één daarvan is 95,6% volgens de tool. Bij level staat 4.0. Maar betekent dat de Jynx die ik heb gevangen al 4.0 is? Of beginnen ze bij 1 en moet ik haar upgraden?
Zie https://pokeassistant.com...+15+14+14&commit=Find+IVs
In mijn geval heb ik 2x een Jynx gevangen gisteren. Één daarvan is 95,6% volgens de tool. Bij level staat 4.0. Maar betekent dat de Jynx die ik heb gevangen al 4.0 is? Of beginnen ze bij 1 en moet ik haar upgraden?
Zie https://pokeassistant.com...+15+14+14&commit=Find+IVs
Net eerste lucky egg gebruikt. Laatste evolve (van de 58 opgespaarde) precies buiten de tijd omdat ik nog even wat wou vangen en een pokestop moest klikken
Van L~16.5 naar iets boven L19, niet verkeerd dus, ondanks de minder dan 100% efficiëntie.
Evolve cost lijkt niet te kloppen trouwens, zowel pidgeys als rattatas kosten volgens mij 1 candy minder dan weergegeven? Dat is dus zonder transferren van de ge-evolvde pokemons!
Daarnaast ook maar een pokescanner op m'n telefoon gezet, ben de niet werkend tracker goed zat, en thuis scannen heeft geen zin met de snelle despawns.

Evolve cost lijkt niet te kloppen trouwens, zowel pidgeys als rattatas kosten volgens mij 1 candy minder dan weergegeven? Dat is dus zonder transferren van de ge-evolvde pokemons!
Daarnaast ook maar een pokescanner op m'n telefoon gezet, ben de niet werkend tracker goed zat, en thuis scannen heeft geen zin met de snelle despawns.
Niet belangrijk om zelf rekening mee te houden voor zover ik begrijp, onderliggend nummertje om values te berekenen, meer niet.MeltedForest schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:07:
Bij level staat 4.0. Maar betekent dat de Jynx die ik heb gevangen al 4.0 is? Of beginnen ze bij 1 en moet ik haar upgraden?
[ Voor 24% gewijzigd door Cio op 22-07-2016 09:14 ]
Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!
Voor de mensen in de omgeving van Almelo, Hengelo, Enschede die op zoek zijn naar de region specific Mr. Mime; hier in Almelo zit werkelijk een nest met iedere dag soms wel 5 tegelijk:
https://goo.gl/maps/UJjgFHr22tq

Ik vind 't maar enge dingen tbh

Je krijgt een candy voor het evolueren.Cio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:11:
Gisteravond een Exeggutor met 808cp gevangen.
11 possible IV combinations found with an average perfection of 70.7%.
Verder is het dorp hier in Italie nog steeds vergeven van de doduos, in dezelfde mate als podgeys en rattatats in NL
Ook nog wat krabbys, horseas en staryus, maar ik word gek van de doduos.
En de IV waardes zijn om te janken
11 possible IV combinations found with an average perfection of 70.7%.
Verder is het dorp hier in Italie nog steeds vergeven van de doduos, in dezelfde mate als podgeys en rattatats in NL
Ook nog wat krabbys, horseas en staryus, maar ik word gek van de doduos.
En de IV waardes zijn om te janken

Dat verklaart dat, bedankt. Ging er vanuit dat die candy 'retour' bij caluclators het gevolg was van transfreren van de geëvolueerde pokemon, maar niet dus.
Nice, dat coördinaat sla ik ff op voor wanneer ik es in Almelo benstimmits schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:12:
Voor de mensen in de omgeving van Almelo, Hengelo, Enschede die op zoek zijn naar de region specific Mr. Mime; hier in Almelo zit werkelijk een nest met iedere dag soms wel 5 tegelijk:
[afbeelding]
Haha iemand verslaat onze rode gym voor mijn kantoor, maar voordat hij erin kan zit ik er alweer in, dus de gym is weer rood 
Edit: ben er al weer uitgegooid, maar de coins waren alweer geïnt dus prima
Edit: ben er al weer uitgegooid, maar de coins waren alweer geïnt dus prima
[ Voor 24% gewijzigd door Tinusvolkel op 22-07-2016 09:32 ]
Pfff, heb het eigenlijk telkens vanuit huis (2 pokestops naast de deur) en zaak gespeeld, maar merk nu toch wel dat ik een rondje moet gaan maken
Ballen raken op, weinig variatie in pokemons (en vanochtend een nieuwe, had ik dus geen ballen meer), en het uitbroeden gaat natuurlijk ook niet snel, want ik fiets of rij in de auto 
Ach, ben ook niet zo game-verslaving gevoelig, dus kan best dat ik er over een week wel weer klaar mee ben. Maar het is wel grappig om er met collega's over te babbelen.
Ach, ben ook niet zo game-verslaving gevoelig, dus kan best dat ik er over een week wel weer klaar mee ben. Maar het is wel grappig om er met collega's over te babbelen.
[ Voor 6% gewijzigd door _ferry_ op 22-07-2016 09:32 ]
Had ik in tilburg laatst ook, iemand verslaat de gym, ik kom aanlopen, pleur er een poke van mij in claim me muntjes en loop weg, mocht tie m gelijk weer opnieuw verslaan XDSTinusvolkel schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:31:
Haha iemand verslaat onze rode gym voor mijn kantoor, maar voordat hij erin kan zit ik er alweer in, dus de gym is weer rood
Bijft idd leukMartin0 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:32:
[...]
Had ik in tilburg laatst ook, iemand verslaat de gym, ik kom aanlopen, pleur er een poke van mij in claim me muntjes en loop weg, mocht tie m gelijk weer opnieuw verslaan XDS
PS me @work:

Vandaag al 3 Hotmonchans van >600 cp gevangen. Volgens mij zit er nu een spawnpunt van deze pokemon naast mijn werk
1 x claimen in 21 uur. Dus als je meerdere gyms gaat "bezetten" dan pas claimen nadat je je rondje gedaan hebt. Hoorde ik gisteren van trainer die mij na 1 minuut alweer uit de gym hadArunia schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 00:27:
[...]
Seriously?! Fuuuu! Kan ik er weer uit.
Had ik een paar dagen geleden dus ook al kunnen claimen op die andere. Goed om te weten! Thanks!
PSN: Marselaar
damn die pokevision.com werkt echt top het voelt nu meer als pokemon ophalen ipv zoeken en zit wel een beetje tegen op het randje van cheaten aan maar vind het gerechtvaardigd totdat de voetjes weer terug komen 
wijziging vanwege spellings politie!
wijziging vanwege spellings politie!
[ Voor 15% gewijzigd door copywizard op 22-07-2016 10:11 ]
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
ik al mijn candies opsparen voor een leuke XP boost icm mijn luckt egg, Komt mijn oudste zoon van net 6 om de hoek kijken en gaat een hele bunch pokemon evolven
tegen het randje ja?copywizard schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:44:
damn die pokevision.com werkt echt top het voelt nu meer als pokemon ophalen ipv zoeken en zit wel een beetje tegen het randje van cheaten aan maar vind het gerechtvaardigd totdat de voetjes weer terug komen

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ach, het is niet alsof je niet meer je best hoeft te doen. Ik moest gister nog flink doorfietsen om op tijd bij een Squirtle te zijn.
dat is wel héél kut, het blijft wel een spel natuurlijkLanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:45:
ik al mijn candies opsparen voor een leuke XP boost icm mijn luckt egg, Komt mijn oudste zoon van net 6 om de hoek kijken en gaat een hele bunch pokemon evolven
En wat zeg je dan als liefste papa of mama... goed zo zoon, de volgende keer ff eerst vragenLanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:45:
Als je wil cheaten moet je dat gewoon doen, maar al die simpele excuusjes om het recht te lullen gaan natuurlijk nergens over.ErikT738 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:47:
Ach, het is niet alsof je niet meer je best hoeft te doen. Ik moest gister nog flink doorfietsen om op tijd bij een Squirtle te zijn.
Die Pokévision is niet heel erg contant als ik eerlijk ben. Gebruik een eigen map die ik op mijn laptop heb draaien. Meestal kan ik er toch niets mee doen, want bij mij in de omgeving spawnt helemaal niets leuks.
Zag verderop een lure aangezet worden, dus ik denk.. laten we eens Pokévision erop los laten... ziet/hoort/ruikt nietsLanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:51:
Die Pokévision is niet heel erg contant als ik eerlijk ben. Gebruik een eigen map die ik op mijn laptop heb draaien. Meestal kan ik er toch niets mee doen, want bij mij in de omgeving spawnt helemaal niets leuks.

Tsja was wel een beetje boos, maar kan hem niets kwalijk nemen. Het is natuulijk erg spectaculair om zo'n pokémon te laten evolven.Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:49:
[...]
En wat zeg je dan als liefste papa of mama... goed zo zoon, de volgende keer ff eerst vragen
Ik baal trouwens wel dat ik nog steeds geen electro pokémon tegenkom.
Nee hij ziet geen Lure spawns, maar normale spawns.Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Zag verderop een lure aangezet worden, dus ik denk.. laten we eens Pokévision erop los laten... ziet/hoort/ruikt niets![]()
Staat ook in de beschrijving aan de rechterkant op Pokevision.Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Zag verderop een lure aangezet worden, dus ik denk.. laten we eens Pokévision erop los laten... ziet/hoort/ruikt niets![]()
How come I see some Pokemon in game but not on your map?
Pokemon that spawn due to lure/incense are not visible on our map since those pokemon are visible to only you.
you lucky basterd....me@work

pokevision geeft hier ook niets weer. Gelukkig spawned er af en toe wel wat aan mijn bureau.
...de fout zit sowieso bij degene die zijn telefoon kennelijk niet vergendeldLanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:53:
[...]
Tsja was wel een beetje boos, maar kan hem niets kwalijk nemen. Het is natuulijk erg spectaculair om zo'n pokémon te laten evolven.
Ik baal trouwens wel dat ik nog steeds geen electro pokémon tegenkom.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik had hem gegeven om nog even zo'n k*tduif te vangen terwijl ik mij ging aankleden.ijdod schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:56:
[...]
...de fout zit sowieso bij degene die zijn telefoon kennelijk niet vergendeld
Je moet voor de gein die pokevision in Central Park neerzetten. Rechtsondering central part zitten stuk of 7 pokestops met bijn 24/7 een lure.
[ Voor 20% gewijzigd door Lanithro op 22-07-2016 10:00 ]
Der spawnde er net 1 aan de voorkant van ons kantoor. Even een paar passen en Gotcha!ErikT738 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:47:
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Lanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:58:
[...]
Ik had hem gegeven om nog even zo'n k*tduif te vangen terwijl ik mij ging aankleden.

Sorry
Ow... pff... niet gezien, thanks!schaapiej schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:54:
[...]
Staat ook in de beschrijving aan de rechterkant op Pokevision.
[...]
Over die IV calculator, allemaal best.. maar even voor mijn gemoedstrust en dat ik dus niet m'n Eevee vern$%k die nu op 97-100% perfection staat;
Moet ik nu dat beest eerst power uppen en dan evolven of... gewoon evolven?
[ Voor 54% gewijzigd door Zephyer op 22-07-2016 10:03 ]
Gewoon evolven. Daarna pas uppen. Heb gisteren een 95% snorlax gevonden, dus dat is ook wel niceZephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Ow... pff... niet gezien, thanks!
Over die IV calculator, allemaal best.. maar even voor mijn gemoedstrust en dat ik dus niet m'n Eevee vern$%k die nu op 97-100% perfection staat;
[ Voor 7% gewijzigd door Dazzler2120 op 22-07-2016 10:03 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Maakt geen fuck uit.. Met poweruppen zou je nog een keer de calculator er op los kunnen laten, en weet je of het meer richting de 97 of 100% gaat, maar beide is natuurlijk al super.Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:01:
[...]
Ow... pff... niet gezien, thanks!
Waar kan ik ik fucksnaam een Electro pokemon vinden? Ik probeer al bijna twee weken zo'n ding te vangen, maar dat lukt me maar niet.
Verwijderd
Het is wel belangrijk want je wil eerst weten wat z'n aanval wordt, voor Vaporeon wil je natuurlijk wel Water Gun hebben.TheFes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:03:
[...]
Maakt geen fuck uit.. Met poweruppen zou je nog een keer de calculator er op los kunnen laten, en weet je of het meer richting de 97 of 100% gaat, maar beide is natuurlijk al super.
edit: Voor de calculatie maakt het natuurlijk niets uit, 97 of 100% is beide helemaal top!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2016 10:09 ]
In Den HelderLanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:08:
Waar kan ik ik fucksnaam een Electro pokemon vinden? Ik probeer al bijna twee weken zo'n ding te vangen, maar dat lukt me maar niet.
Alleen maar Magnemite en Voltorb te vinden.
Mijn excuses voor mijn spelling Mr van de spellings politie.
Ik heb het gewijzigd krijg ik nu alleen een waarschuwing?
Ik zit met een probleempje, van mijn scherm heeft de rechter boven hoek een barst waardoor dit deel niet bruikbaar is. Ik wil wel graag in de instellingen komen, of eigenlijk specifiek de AR uit zetten, weet iemand een truck hoe ik dit kan doen zonder de rechterbovenhoek te gebruiken?

2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Ja ik ga niet helemaal naar het buitenland om een paar pokémons te vangen.The_Ghost16 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:10:
[...]
In Den Helder
Die pokevision is trouwens verschrikkelijk als je het mij vraagt.
Hebben jullie ook problemen met de Pokedex? Hij opent wel gewoon maar als ik een Pokemon aanklik om er meer over te weten, dan begint het scherm te scrollen en staat hij weer bij Charmander (start pokemon). Gisteren na reboot telefoon verdwenen maar inmiddels alweer hetzelfde. Op de s7 edge.
Hij bedoeld meer dat hij het gewoon cheaten vindt. Prima, ieder zo zijn ding. Ik gebruik het hier op mijn werk om te kijken wanneer ik mijn telefoon moet openen om iets te vangen xDcopywizard schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:12:
[...]
Als ik aan het hunten ben (lees, pokeballs verzamelen xD) en ik kom een wifi spot van ziggo tegen, dan kijk ik even snel of er iets speciaals in de buurt zit. Als de radar weer normaal werkt dan zou dat een stuk minder nodig hoeven zijn

Is blijkbaar een Samsung probleem.Marselaar schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:14:
Hebben jullie ook problemen met de Pokedex? Hij opent wel gewoon maar als ik een Pokemon aanklik om er meer over te weten, dan begint het scherm te scrollen en staat hij weer bij Charmander (start pokemon). Gisteren na reboot telefoon verdwenen maar inmiddels alweer hetzelfde. Op de s7 edge.
Ik heb op de standaard S7 ook zoiets. Tekst staat ook compleet verticaal met 1 letter per regel.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Vind dat stayalive nog niet helemaal fijn werken. Zijn er nog andere apps die wel een app actief kunnen houden met het scherm uit?
Ja, dat laatste ook. App afsluiten en weer openen helpt niet dus ik denk ook dat het een probleem van de telefoon is. Gelukkig niet het belangrijkste, de pokedex.MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Is blijkbaar een Samsung probleem.
Ik heb op de standaard S7 ook zoiets. Tekst staat ook compleet verticaal met 1 letter per regel.
In de buurt van universiteiten heb ik begrepen (de 3 mogelijke spawns die ik ken zijn op grote parkeerplaatsen/vlak beton/asfalt bij een campus). Maar dus blijkbaar ook bij een marinebasis. Wellicht omdat daar een groot opleidingsinstituut zit?Lanithro schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:08:
Ik weet niet of die instellingen account- of telefoongebonden zijn, maar misschien ff op iemand anders' telefoon inloggen en die instelling uitzetten?crepsly schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:13:
Ik zit met een probleempje, van mijn scherm heeft de rechter boven hoek een barst waardoor dit deel niet bruikbaar is. Ik wil wel graag in de instellingen komen, of eigenlijk specifiek de AR uit zetten, weet iemand een truck hoe ik dit kan doen zonder de rechterbovenhoek te gebruiken?
Keep screen On. Dit is niet per app, maar volledig zelf de controle. Er zijn er wel meer als je zoekt in de store.Practics schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:18:
Vind dat stayalive nog niet helemaal fijn werken. Zijn er nog andere apps die wel een app actief kunnen houden met het scherm uit?
Spelling? Er is mij geen fout opgevallen.copywizard schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:12:
[...]
ooo dacht vanwege OP of TEGEN mijn excuses maar ja ieder zijn eigen idee ik blijf het af en toe gebruiken als ik in de buurt een zeldzame pokemon zie dan kan ik kijken waar hij zit waar ik normaal de voetjes zou hebben gebruikthexta schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:21:
[...]
Spelling? Er is mij geen fout opgevallen.het ging meer over dat een site met realtime locaties echt flink over de rand en dus gewoon echt cheaten is.
Telefoon. Cache legen wist alle instellingen in de app, ook na inloggen blijft dat zo. Wellicht dus een simpel tekstbestandje ergens wat je kan bewerken?Arazogia schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:19:
[...]
Ik weet niet of die instellingen account- of telefoongebonden zijn, maar misschien ff op iemand anders' telefoon inloggen en die instelling uitzetten?
meerdere mensen problemen met inloggen?
servers zijn online, maar hij blijft hangen bij mij
Hij klappert wat inderdaad... maar zit er nu weer in.manii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:
Ja, hier ookmanii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:
Ja hetzelfde, zit ik net in mijn evolueer sessie met nog een kwartier lucky egg te gaan. Hebben we dit weer.manii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:
Yeps, pokemonopslag vol, shop down, gelukkig is het een Drowzee die ik niet kan vangen nu
.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Hier ook problemen.manii schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:30:
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Hier hetzelfde probleem op een LG!MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:16:
[...]
Is blijkbaar een Samsung probleem.
Problemen komen vast door die Japanners die nu kunnen spelen.
Is deze hier al voorbij gekomen:
http://uk.businessinsider...-pokedex-2016-7?r=US&IR=T
Die gast heeft alle Pokemons gevangen die in de VS te vinden zijn.
Die pokevision doet echt geen hol bij mij.. Zet marker in rotterdam, klik scan en niks.. nada..
Blijkbaar geen mr.mime daar en die mist hij dus ook, heb ik welThe_Ghost16 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:33:
Kan makkelijk he, aangezien er nu problemen zijn ingame en ze met die site via een API inprikken.CrawlFish schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:35:
Die pokevision doet echt geen hol bij mij.. Zet marker in rotterdam, klik scan en niks.. nada..
Momenteel ligt de server van PoGo er half uit, en dan kan pokevision (of geopoke) niet zo veel doen.CrawlFish schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:35:
Helaas, weer even wachten tot de servers opknappen
Was dat geen pokemon die enkel in europa gevangen kon worden? De rest moest hem uit ei krijgen volgens mij.MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:38:
[...]
Blijkbaar geen mr.mime daar en die mist hij dus ook, heb ik wel
[ Voor 29% gewijzigd door IdieEasy op 22-07-2016 10:39 ]
Zephyer schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:38:
[...]
Kan makkelijk he, aangezien er nu problemen zijn ingame en ze met die site via een API inprikken.
Ook de afgelopen dagen vond de scanner mij niet aardigIdieEasy schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:39:
[...]
Momenteel ligt de server van PoGo er half uit, en dan kan pokevision (of geopoke) niet zo veel doen.
Helaas, weer even wachten tot de servers opknappen
[...]
Was dat geen pokemon die enkel in europa gevangen kon worden? De rest moest hem uit ei krijgen volgens mij.
Het staat er volgens mij bij dat de capaciteit met 50 verhoogd wordtJS- schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:42:
Iemand enig idee als je uitbreiding zal kopen van je 'bag' hoe groot je 'bag' dan zal worden?
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Met 8 miles per day gemiddeld, kan ik wel concluderen dat er daar in New York veel verschillende pokemon op een paar vierkante kilometer zitten. Gaat mij hier in het zuiden van NL niet lukken.The_Ghost16 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:33:
Jep klopt, staat er ook gewoon als je op het item in de shop klikt.eddie010 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:42:
[...]
Het staat er volgens mij bij dat de capaciteit met 50 verhoogd wordt
Ik kom er hier niet in, met een PTC account. mmoserverstatus.com geeft echter geen melding?
Die zit ook alleen in Europa toch?MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:38:
[...]
En ik was zo dom om net een van mijn weinige incense aan te zetten. Spel bevroor bij het vangen en nu kan ik er niet meer in.
Is het niet gewoon mogelijk om die region only pokemons te krijgen via een ei?MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:38:
[...]
Hier doet hij ook moeilijk sinds ong. 10 uur.
Net een 20 min. geleden nog een Charmander kunnen vangen maar toen liep die vast..
Net een 20 min. geleden nog een Charmander kunnen vangen maar toen liep die vast..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik word er nu wel een beetje schijtziek van. Tweede keer dat ik een Lucky Egg gebruik om te gaan evolven en alle twee de keren zijn de servers aan het kloten
Mag blij zijn als ik er in totaal 10 minuten gebruik van heb kunnen maken.
Klopt. Dat zei ik ook. Maar gewoon grappig. Wel irritant als ze daar mee doorgaan. Zijn er ook Pokémon alleen in de VS en niet in Europa?
Het meeste storende vind ik dan nog wel dat er 0 communicatie en informatie vanuit Niantic wordt gegeven.Lunaticc schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:50:
Ik word er nu wel een beetje schijtziek van. Tweede keer dat ik een Lucky Egg gebruik om te gaan evolven en alle twee de keren zijn de servers aan het klotenMag blij zijn als ik er in totaal 10 minuten gebruik van heb kunnen maken.
Ik kom er al de hele ochtend niet meer in. Als ik de app start krijg ik eerste het witte NIANTIC logo te zien en vervolgens reboot me telefoon. Heel soms kom ik iets verder dan dat maar vaak eindigt het bij een reboot. Hoe gaat dat bij jullie?
Never fall in love with your own design!
Dit. Ze mogen wel wat duidelijker zijn met updates en storingen etc. Zou erg fijn zijn en een stukje vertrouwen scheppen.T-homas schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Het meeste storende vind ik dan nog wel dat er 0 communicatie en informatie vanuit Niantic wordt gegeven.
Naar het schijnt zijn de volgende pokemons alleen te verkrijgen andere wereld delen. Far'Fetched Asia, Khangashkan Australia, Tauros NA en MR Mime Europe. Of dit ook zo werkt via hatchen weet ik niet.MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Klopt. Dat zei ik ook. Maar gewoon grappig. Wel irritant als ze daar mee doorgaan. Zijn er ook Pokémon alleen in de VS en niet in Europa?
Tauros (Amerika, weet niet of het enkel US is, of Zuid+Noord Amerika)MrBlueEyes schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Kangaskhan (New-Zealand + Australia)
Farfetch'd (Asia)
De tijden dat de servers het onbetrouwbaarst zijn kan ik nu niet echt een raadsel noemen. Het is lullig, zeker, maar als je 30 minuten goed wil spelen is het een kwestie van laat opblijven of vroeg beginnen.Lunaticc schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:50:
Ik word er nu wel een beetje schijtziek van. Tweede keer dat ik een Lucky Egg gebruik om te gaan evolven en alle twee de keren zijn de servers aan het klotenMag blij zijn als ik er in totaal 10 minuten gebruik van heb kunnen maken.
Die naam alleen al... it's a bit farfetched to think you can get Farfetch'd only in Asia

Hier op Ameland in de dorpjes stikt het van die dingen itt tot pidgeys en rattata's.The_Ghost16 schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:10:
[...]
In Den Helder
De rest van het eiland wel aardig wat variatie met fire en water Pokémon
en natuurlijk net een lure en incense aangezet
Gaat waarschijnlijk nog wel even duren aangezien nu de launch in Japan is (zij konden geen gebruik maken van de APK).Cio schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:55:
[...]
De tijden dat de servers het onbetrouwbaarst zijn kan ik nu niet echt een raadsel noemen. Het is lullig, zeker, maar als je 30 minuten goed wil spelen is het een kwestie van laat opblijven of vroeg beginnen.
Het ziet er idd niet goed uit http://ispokemongodownornot.com/
Hier ook down, gelukkig net nadat mijn lure was afgelopen.
Wel jammer dat er totaal geen communicatie is vanuit Ninantic.
Gister was pokevision down en die lui gaven zowat om het half uur een update, kan Ninantic een voorbeeld aan nemen
Wel jammer dat er totaal geen communicatie is vanuit Ninantic.
Gister was pokevision down en die lui gaven zowat om het half uur een update, kan Ninantic een voorbeeld aan nemen

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Pokémon GO @PokemonGoApp 7 uur geleden
"Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!"
Ik voorspel een dag(weekend) waarin weinig pokemon gevangen zullen worden
"Trainers in Japan, thank you for being patient. Pokémon GO is now available to download in Japan!"
Ik voorspel een dag(weekend) waarin weinig pokemon gevangen zullen worden
Die Pikachu in beeld rent anders nog behoorlijk hard.SSnEAkyy schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:57:
Het ziet er idd niet goed uit http://ispokemongodownornot.com/
Laatst weer het e.e.a gespeeld, vanaf level 5 diverse eieren erbij.
Als ik deze echter in de incubator stop en de app laat draaien als ik buiten ben, registreert ie amper 1/4 van de gelopen afstanden.. Zeker de brakke gps van mn Galaxy s6?
Ik ga echt niet de hele dag met mn gsm in mn hand rondlopen.
Als ik deze echter in de incubator stop en de app laat draaien als ik buiten ben, registreert ie amper 1/4 van de gelopen afstanden.. Zeker de brakke gps van mn Galaxy s6?
Zelfde hier met iphone 6, je moet de te lopen afstand zo ongeveer verdubbelen. 2km = 4km 5 = 10 etc.._Anvil_ schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:59:
Volgens mij moet app op de voorgrond en screen unlocked. Dus koop zo'n hoesje die hardlopers ook gebruiken en installeer Keep Screen On en dan hoef je hem niet meer in je hand te houden_Anvil_ schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:59:
Het is nu ff drama idd.
Gisteren onderweg naar huis voor de lol eens een Lucky egg aangezet, stikte werkelijk waar van de Pokemon overal opeens, incense erbij en eenvoudig van 16 naar 17 gegaan.
Vandaag bedacht ik me maar eens met de fiets te gaan, dus geen Pokemon vangen, betrapte me er halverwege op dat ik daar van baalde
.
Misschien toch iets minder fanatiek worden
.
Gisteren onderweg naar huis voor de lol eens een Lucky egg aangezet, stikte werkelijk waar van de Pokemon overal opeens, incense erbij en eenvoudig van 16 naar 17 gegaan.
Vandaag bedacht ik me maar eens met de fiets te gaan, dus geen Pokemon vangen, betrapte me er halverwege op dat ik daar van baalde

Misschien toch iets minder fanatiek worden
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Staat los van je GPS kwaliteit, soms registreert hij het naadloos en soms krijg ik er ook helemaal niks bij. Misschien dat het ook wel te maken heeft met de kwaliteit van de servers op een gegeven moment. Waardoor die mogelijk rond de drukke uren slechter registreert._Anvil_ schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:59:
Maarja ook hier weer 0 communicatie van Nianctic dus wat het precies is weet volgens mij niemand.
Ik heb ook een iPhone 6 maar heb hier echt geen last van. Zelfs niet als ik de telefoon in mijn broekzak stop. Weet je zeker dat je een goede verbinding hebt met de server? Want als hij je nieuwe positie niet kan sturen dan update hij ook de status van je ei niet.FreestyleFrl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:00:
[...]
Zelfde hier met iphone 6, je moet de te lopen afstand zo ongeveer verdubbelen. 2km = 4km 5 = 10 etc..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator