EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Alle region-specifics kunnen uit 5km eieren kopen. 5km eieren zijn absoluut niet rare en incubators kan je gewoon kopen.
Ik weet niet hoeveel incubators je tegelijk kan hebben, maar ik kan me gerust voorstellen dat er mensen één keer een €10 er in gooien --> incubators kopen --> 6, 7, 8 of misschien wel 10 eieren tegelijk aan zetten en 1 rondje lopen van 5km. Ja, je zal nog steeds wat luck nodig hebben maar ik acht het niet onmogelijk.
Maximaal 9 tegelijk. En dan moet je nadat je er 9 hebt uitgebroed weer 9 vinden uit Pokéstops. Als de kans om een bepaalde pokémon te krijgen is echt egaal random is, dan is je kans dus 36/57 om een Kangaskhan
of een Tauros te krijgen in één zo'n sessie, maar dan moet je dus wel 9 5km-eieren hebben en 9 incubators. Gemiddeld heb je dus 2 sessies nodig om één van beide te pakken te krijgen en dan nog 3 à 4 sessies voor de tweede,
mits de kans dat je zo'n Pokémon uit je ei krijgt even hoog is als de kans op bijvoorbeeld een Ponyta die ik ondertussen al 2x gehatcht heb. Goed, die incubators kan je kopen, de eieren niet. Gemiddeld zal je op 9 eieren toch wel een stuk of drie 2km-eieren hebben dus dan wordt de kans al een stuk lager om één van die twee te pakken te krijgen. Anyway, Occam's Razor toepassen en de conclusie is dat hij waarschijnlijk gewoon een cheater is.
[
Voor 13% gewijzigd door
Mx. Alba op 25-07-2016 11:12
]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.