Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:58:
Hier bij mijn werk in de buurt zit er nu een gast die een Tauros en een Kangaskhan heeft. Tenzij hij de afgelopen paar weken zowel in Australië als in Amerika is geweest (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) is dat dus ook overduidelijk een cheater.
Kunnen ook uit een ei komen. Kangaskhan zelfs uit een 5km ei.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.gamer-network.net/2016/usgamer/Pokemon-Go-Egg-Hatch-Chart-jpg.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door EricNL op 25-07-2016 11:00 ]

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere easter eggs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Heel youtube staat vol over hoe je moet cheaten. Dus dat gaat alleen maar erger worden.

Vet mooi onder het mom van disabled people enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Possible.

Was dit een fake? https://www.reddit.com/r/...get_you_banned_if_you_do/

Overigens wel erachter dat de beste IV / CP Pokémon uit eieren komen, zelfs de 2km varianten, incubators ftw. Potverdomme heb al 70km+ gelopen en gefietst haha :D . En bij dat fietsen krijg ik maar 1/5e van de gereden kilometers omdat 15km/h eeeecht te zacht is.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:22
Occam's Razor. Hoe groot is de kans dat je op een normale manier eieren uitbroedt en dat je daaruit zowel een Tauros als een Kangaskhan krijgt? Dan lijkt het me enkele ordes van grootte waarschijnlijker dat het een cheater betreft.

Hij is nog "maar" level 18, wat dat nog onwaarschijnlijker maakt. Mijn eerste 10km-ei kreeg ik pas toen ik level 20 was.

[ Voor 14% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2016 11:03 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Er zijn een paar hotspots waar je makkelijk kan farmen zonder te spoofen. Bij de Sloterplas bijvoorbeeld spawnen bovengemiddels veel Dratinis en Bulbasaurs. Ook is er een plek waar je soms 20 Growliths per uur kan halen als je stevig doorfietst en je eigen lunch meeneemt :)
Dus niet iedereen met meer dikke Pokemons dan jij is meteen een cheater...

Ondertussen is Nintendo 6 miljard kwijt door de pre-alpha release van Niantic, nou maar hopen voor ze dat het Niantic team een betere instelling heeft dan die kwibus van gisteravond, wat een zak hooi was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Occam's Razor. Hoe groot is de kans dat je op een normale manier eieren uitbroedt en dat je daaruit zowel een Tauros als een Kangaskhan krijgt? Dan lijkt het me enkele ordes van grootte waarschijnlijker dat het een cheater betreft.
Alle region-specifics kunnen uit 5km eieren kopen. 5km eieren zijn absoluut niet rare en incubators kan je gewoon kopen.

Ik weet niet hoeveel incubators je tegelijk kan hebben, maar ik kan me gerust voorstellen dat er mensen één keer een €10 er in gooien --> incubators kopen --> 6, 7, 8 of misschien wel 10 eieren tegelijk aan zetten en 1 rondje lopen van 5km. Ja, je zal nog steeds wat luck nodig hebben maar ik acht het niet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Ja maar alle gele gyms zijn dus cheat gyms
Dus als ik als geel een gym overneem van blauw, zonder te cheaten. En deze wordt vervolgens versterkt door een cheater, is het maar een cheat gym? Ik vind het niet bepaald logisch om het cheaten aan een gym toe te wijzen eigenlijk. Als 1 speler cheat, is hij een cheater, de rest van de spelers, of de gym wat dat betreft hebben daar niet echt mee te maken. Daarnaast is een gym met maar 1 cheater nog altijd makkelijk over te nemen, een 2k arcanine pak je makkelijk met een 1k+ vapo/golduck/seaking/starmie team.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Alle region-specifics kunnen uit 5km eieren kopen. 5km eieren zijn absoluut niet rare en incubators kan je gewoon kopen.

Ik weet niet hoeveel incubators je tegelijk kan hebben, maar ik kan me gerust voorstellen dat er mensen één keer een €10 er in gooien --> incubators kopen --> 6, 7, 8 of misschien wel 10 eieren tegelijk aan zetten en 1 rondje lopen van 5km. Ja, je zal nog steeds wat luck nodig hebben maar ik acht het niet onmogelijk.
9 eieren max at the same time ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Dus als ik als geel een gym overneem van blauw, zonder te cheaten. En deze wordt vervolgens versterkt door een cheater, is het maar een cheat gym? Ik vind het niet bepaald logisch om het cheaten aan een gym toe te wijzen eigenlijk. Als 1 speler cheat, is hij een cheater, de rest van de spelers, of de gym wat dat betreft hebben daar niet echt mee te maken. Daarnaast is een gym met maar 1 cheater nog altijd makkelijk over te nemen, een 2k arcanine pak je makkelijk met een 1k+ vapo/golduck/seaking/starmie team.
Kunnen jullie mss niets aan doen. Maar het is wel een cheat gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
Volgensmij is het geshopt. Bij Ingress bannen ze toch ook altijd grote groepen tegelijk? Terwijl dit de enigste is die ik heb zien langskomen. En volgens mij wordt je nu alleen nog maar vol gesmeten met softbans dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Maximaal 9 tegelijk. En dan moet je nadat je er 9 hebt uitgebroed weer 9 vinden uit Pokéstops. Als de kans om een bepaalde pokémon te krijgen is echt egaal random is, dan is je kans dus 36/57 om een Kangaskhan of een Tauros te krijgen in één zo'n sessie, maar dan moet je dus wel 9 5km-eieren hebben en 9 incubators. Gemiddeld heb je dus 2 sessies nodig om één van beide te pakken te krijgen en dan nog 3 à 4 sessies voor de tweede, mits de kans dat je zo'n Pokémon uit je ei krijgt even hoog is als de kans op bijvoorbeeld een Ponyta die ik ondertussen al 2x gehatcht heb. Goed, die incubators kan je kopen, de eieren niet. Gemiddeld zal je op 9 eieren toch wel een stuk of drie 2km-eieren hebben dus dan wordt de kans al een stuk lager om één van die twee te pakken te krijgen. Anyway, Occam's Razor toepassen en de conclusie is dat hij waarschijnlijk gewoon een cheater is.

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2016 11:12 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 13:36
mercapto schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
Ook is er een plek waar je soms 20 Growliths per uur kan halen als je stevig doorfietst en je eigen lunch meeneemt :)
Zat ik maar in de buurt van een plek waar uberhaupt ooit een growlithe spawned. Nog geen enkele gezien, maar wil graag een arcanine in mijn team. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:35
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:03:
[...]
Ik kan me wel voorstellen dat een gym een stuk lastiger in te nemen wordt met dit soort praktijken. Het is ongeveer net zo'n geval als in Hillegom (waar elke gym rood is en waar overal een 2000 CP Dragonite in zit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Kunnen jullie mss niets aan doen. Maar het is wel een cheat gym.
En deze conclusie kan ik dus totaal niet volgen. Een gym cheat niet, dat doet een speler. En als er ergens 1 cheater in een gym zit is dat naar mijn mening geen cheat gym. Zeker niet als deze speler niet ergens permanent vanaf afstand voorkomt dat de gyms overgenomen worden.
ErikT738 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:10:
[...]

Ik kan me wel voorstellen dat een gym een stuk lastiger in te nemen wordt met dit soort praktijken. Het is ongeveer net zo'n geval als in Hillegom (waar elke gym rood is en waar overal een 2000 CP Dragonite in zit).
Dat kan ik me ook wel voorstellen, maar om dan de hele gym/de andere spelers over 1 kam te scheren vind ik te ver gaan.

Die 2k dragonite is wellicht lastiger, maar als dat de enige is die er nog zit zijn die ook wel aan te pakken. En helaas horen bij elke game ook cheaters, helemaal voorkomen doe je dat niet.

[ Voor 41% gewijzigd door spocy op 25-07-2016 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:08:
[...]

Maximaal 9 tegelijk. En dan moet je nadat je er 9 hebt uitgebroed weer 9 vinden uit Pokéstops. Als de kans om een bepaalde pokémon te krijgen is echt egaal random is, dan is je kans dus 36/57 om een Kangaskhan of een Tauros te krijgen in één zo'n sessie, maar dan moet je dus wel 9 5km-eieren hebben en 9 incubators. Gemiddeld heb je dus 2 sessies nodig om één van beide te pakken te krijgen en dan nog 3 à 4 sessies voor de tweede. Goed, die incubators kan je kopen, de eieren niet. Gemiddeld zal je op 9 eieren toch wel een stuk of drie 2km-eieren hebben dus dan wordt de kans al een stuk lager om één van die twee te pakken te krijgen. Anyway, Occam's Razor toepassen en de conclusie is dat hij waarschijnlijk gewoon een cheater is.
Maar je kan net zo goed 2 eieren uitbroeden en ze allebei al hebben. Beetje voorbarig allemaal.
Daarnaast zijn er ook mensen die niet werken of gewoon veel tijd over hebben. Beetje rondbanjeren in de binnenstad en binnen een uur heb ik zo weer 9 eieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Radiant schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:12:
[...]

Maar je kan net zo goed 2 eieren uitbroeden en ze allebei al hebben. Beetje voorbarig allemaal.
Daarnaast zijn er ook mensen die niet werken of gewoon veel tijd over hebben. Beetje rondbanjeren in de binnenstad en binnen een uur heb ik zo weer 9 eieren.
De kans daarop is 1/57 * 1/57 = 0,03% mits de kans op zo'n Pokémon even groot is als op elke andere die uit een 5km-ei kan komen en ik vermoed dat de kans kleiner is... Nogmaals, Occam's Razor. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2016 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Woop een Vulpix <3 !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:12
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:14:
[...]

De kans daarop is 1/57 * 1/57 = 0,03%... Nogmaals, Occam's Razor. ;)
Met 0,03% kans Jackpot sta ik anders vooraan in de rij om staatsloten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Het lukt mij 99% van de tijd niet om (met Google account) in te loggen op Pokemon Go via het T-mobile 3G netwerk. Niet rechtstreeks vanaf mijn eigen telefoon, maar ook niet vanaf andermans hotspot.

Spelen kan, mits ik eerst inlog via een andere verbinding. Iedere andere verbinding werkt ook gewoon goed, alleen 4G kan ik niet testen. Iemand anders soortgelijke problemen?

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

[...]

De kans daarop is 1/57 * 1/57 = 0,03% mits de kans op zo'n Pokémon even groot is als op elke andere die uit een 5km-ei kan komen en ik vermoed dat de kans kleiner is... Nogmaals, Occam's Razor. ;)
Hij had ook 2 andere Pokemon kunnen krijgen uit die eieren die je hier niet vindt en dan had jij 'm ook een cheater gevonden, dus de kans ligt wel wat hoger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zsub schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Met 0,03% kans Jackpot sta ik anders vooraan in de rij om staatsloten te kopen.
Statistisch gezien zijn er in Nederland 360 spelers die dat geluk hebben gehad. Het aantal cheaters is volgens mij een stuk hoger. De kans is dus nog steeds overweldigend in de meerderheid dat het een cheater betreft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Radiant heeft wel gelijk Albantar - al ben ik het nog steeds eens met Occam in deze ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

[...]

Maar op 500.000 spelers in NL (gokje) is dat best een redelijke kans.
En de meeste hebben al wel meer dan 2 eggs uitgebroed. Maar goed:
500.000 * 0,03 = 150 mensen die het bij de "eerste" poging al zou lukken :p

Pas op met mensen zo snel als een cheater bestempelen. Kan erg vervelend zijn als je gewoon geluk hebt en iedereen je ineens een cheater gaat noemen.

[ Voor 0% gewijzigd door IdieEasy op 25-07-2016 11:18 . Reden: rekenfoutje -.- ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ook heb ik bijvoorbeeld zicht op drie gyms, waarvan twee rood - en in beide zit die gast dus, in de een met zijn Tauros en in de ander met zijn Kangaskhan. De kans is groot dat dat niet de enige gyms zijn waar hij in zit en daar zal hij vast ook zeldzame Pokémon in hebben zitten. Goed, hard bewijs dat hij een cheater is, is het niet, maar ik acht realistisch gezien de kans veel groter dat hij dat wel is dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
IdieEasy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Maar op 500.000 spelers in NL (gokje) is dat best een redelijke kans.
En de meeste hebben al wel meer dan 2 eggs uitgebroed. Maar goed:
500.000 * 0,03 = 150 mensen die het bij de "eerste" poging al zou lukken :p

Pas op met mensen zo snel als een cheater bestempelen. Kan erg vervelend zijn als je gewoon geluk hebt en iedereen je ineens een cheater gaat noemen.
Klopt dat is ook vervelend, maar mensen, ik vraag me toch echt af hoe mensen soms zo ver al zijn ... 8)7 en zoveel pokemons al hebben..? 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reteip
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Hij is nog "maar" level 18, wat dat nog onwaarschijnlijker maakt. Mijn eerste 10km-ei kreeg ik pas toen ik level 20 was.
Echt? Ik en inmiddels level 11 en heb een 6 tal 10km eggs in mijn inventory. En al een paar daarvan heb ik zeker al sinds level 6.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:17:
[...]

Statistisch gezien zijn er in Nederland 360 spelers die dat geluk hebben gehad. Het aantal cheaters is volgens mij een stuk hoger. De kans is dus nog steeds overweldigend in de meerderheid dat het een cheater betreft. ;)
Het verschil zit hem tussen de kans dat het een cheater is en het statement of het een cheater is ja of nee.
Nee we kunnen niet met zekerheid zeggen dat het een cheater is (daar dient ook het scheermes niet voor :+ )
Ja er is wel een redelijke grond op basis waarvan die speler verdacht kan worden, hier zijn echter geen conclusies aan te verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Reteip schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:20:
[...]

Echt? Ik en inmiddels level 11 en heb een 6 tal 10km eggs in mijn inventory. En al een paar daarvan heb ik zeker al sinds level 6.
Ben bijna level 25 en ben nu pas met mijn 5e 10km ei bezig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ik ben level 21 en ik heb nog precies geen één 10-km ei gehad.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 14-09 21:12

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

WestBoy_B schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:19:
[...]

Klopt dat is ook vervelend, maar mensen, ik vraag me toch echt af hoe mensen soms zo ver al zijn ... 8)7 en zoveel pokemons al hebben..? 8)7 8)7
Gozer in amerika heeft al alle pokemon die hij kan vangen... En die werkte gewoon nog.
Alles is mogelijk als mensen maar die-hard genoeg zijn.

Vriend van me is vorige week begonnen, en vond het zo leuk dat hij inmiddels 200 km heeft gelopen. Ja, die heeft wat betere pokemon dan ik. Als mensen vanaf eerste moment geside-load hebben en binnen week level 20 waren, dan hebben ze nu inmiddels wel 2000+ pokemon. Onderschat fanatisme niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Hier ook een laat broeder, pas vanaf level 18 of 20 mn eerste 10km eieren, in totaal nog maar 4 gehad. Voornamelijk 5km eieren die ik mag weglopen tot op heden. Dit terwijl ik toch echt liever 2 en 10 km eieren heb. Overigens ondanks al mijn 5km eieren nog geen tauros of kenga gehad helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Hier ook nog geen 10km eieren (lvl 16)
Nu we het toch over eieren hebben, kan je eieren verwijderen? Heb een beetje veel 2km eieren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Eximius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:23:
Nu we het toch over eieren hebben, kan je eieren verwijderen? Heb een beetje veel 2km eieren :(
Alleen als je heel veel loopt _/-\o_
Verder is er geen optie om ze handmatig te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Ja die kan je verwijderen, stop ze in een incubator en loop 2km :+

Ik had op lvl 3 mijn eerste 10km egg en daar kwam natuurlijk een Dratini uit met een CP van 13 :9~

[ Voor 14% gewijzigd door De Rikster op 25-07-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Staatsloterij.. over cheaten gesproken.. Ik kan er met de pet niet bij hoe de zogenoemde jackpot of hoofdprijs niet valt keer op keer, en dan plotseling adverteren met 'nu gegarandeerd dat ie valt'... uhuh tuurlijk..

Voor hun is dat dus kennelijk gewoon een knopje met aan/uit of t random moet zijn of binnen de verkochte nummers moet komen te vallen.

Maw zij kunnen dus gewoon bepalen of ze de hoofdprijs gaan betalen of niet. laat staan dat ze er nog een berekening over kunnen gooien dat de random nooit op een verkocht nummer zal vallen..

}:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
De Rikster schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:24:
[...]

In dit geval is dat nou niet echt de term "verwijderen" waard, vind je ook niet :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Lopen zul je! Of ... langzaam fietsen zul je!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:22:
[...]

Hier ook een laat broeder, pas vanaf level 18 of 20 mn eerste 10km eieren, in totaal nog maar 4 gehad. Voornamelijk 5km eieren die ik mag weglopen tot op heden. Dit terwijl ik toch echt liever 2 en 10 km eieren heb. Overigens ondanks al mijn 5km eieren nog geen tauros of kenga gehad helaas :X
Ik kreeg ergens rond lvl 3 al een 10km ei (wat een Kabuto werd) en nu als lvl 19 heb ik er 2 uitgebroed en 2 klaar staan voor de nieuwe incubators.

Ik prefereer verder 5km eieren. Uit de 2km heb ik nog maar 1x iets fatsoenlijks gehad (charmander), terwijl de overige 6/7 een weedle, pidgey of rattata opleverde. Uit de 5km eieren krijg ik tenminste wat leuke semi-rare pokemon met wat candy om voor de evolve te sparen.

(Plus met 10km eieren ben ik toch altijd een beetje teleurgesteld. Flink gewandeld en dan heb je toch wat wensen die niet worden ingeleverd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:25:
Of kruipen, steppen, skeeleren, rolschaatsen, duinrollen, hinkelen, hinkstapsprongen, etc. etc. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:25:
[...]

In dit geval is dat nou niet echt de term "verwijderen" waard, vind je ook niet :P ?
Wat er uit je ei komt zal je waarschijnlijk toch transsferen dus 50-50

Natuurlijk alleen maar om er voor te zorgen dat je niet Pokestops kan farmen om alleen 10km eggs te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fontainemelon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:32

Fontainemelon

Zuiderbuur

De enige manier om eieren kwijt te raken, is wandelen. 2km is nog best snel afgelegd, zeker als je bij het levelen hier en daar een extra incubator krijgt toegeworpen. :)

Ik ben ondertussen Level 15, en heb vier 10km eieren gekregen totnogtoe. Twee daarvan zijn uitgekomen (Dratini 299CP en gisteren nog een Lapras van 1100), twee worden op dit moment uitgebroed. Er zit dus redelijk wat verschil op wie wanneer een 10km ei krijgt. M'n zus heeft op dit moment niets dan 2km eieren in haar inventory, en ook zij is level 15. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:25:
Als je gewoon in Amsterdam in tramlijn 1,2,5 gaat zitten en de hele tijd tussen CS/leidseplein pendelt kan je lekker bijgrinden, hele route zit vol pokestops en omdat je "loopt" kan je met een lure ook een zooi vangen tussendoor :P.

jammer dat ik ben gaan fietsen sinds vorige week :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
De Rikster schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:24:
[...]

Ik had op lvl 3 mijn eerste 10km egg en daar kwam natuurlijk een Dratini uit met een CP van 13 :9~
Gelukkig loopt ie ca 10km in 8uur vanaf mijn werkplek :+
Vind het zonde van de incubators, en met enkel de unlimited use incubator komen ze er sneller weer bij dan dat ze uitkomen (pokéstop voor de deur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Fontainemelon schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:27:
De enige manier om eieren kwijt te raken, is wandelen. 2km is nog best snel afgelegd, zeker als je bij het levelen hier en daar een extra incubator krijgt toegeworpen. :)
Maar 2km-eieren in een wegwerpincubator stoppen is eeuwig zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:28:
[...]

Redelijk.. maar als je erg veel pokestops tegen komt dan is het rendabel om zo snel mogelijk van die 2km eieren af te komen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:28:
[...]

soms heb je geen andere keuze :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Eximius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Gelukkig loopt ie ca 10km in 8uur vanaf mijn werkplek :+
Vind het zonde van de incubators, en met enkel de unlimited use incubator komen ze er sneller weer bij dan dat ze uitkomen (pokéstop voor de deur)
Heb jij zo'n brakke GPS ontvangst op je werk dan? Bij mij verspringt hij wel eens een paar meter maar ik mag blij zijn als hij stilliggend 0,1 km haalt in een dag.
Ik ben inmiddels level 14 3/4. Ik heb ongeveer 20 ratata's, pidgeys en ander klein grut klaar staan om een rondje evolve met een lucky egg aan te gaan doen. Bij level 15 krijg je toch een nieuw lucky egg dus veel langer rondlopen om meer evolves te sparen heeft imho niet veel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Rule schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Redelijk.. maar als je erg veel pokestops tegen komt dan is het rendabel om zo snel mogelijk van die 2km eieren af te komen toch?
Niet echt helaas, het probleem is dat de 3 uses incubators niet zo heel veel gratis te krijgen zijn. Hier wil je dus optimaal gebruik van maken door zoveel mogelijk kilometers met een extra incubator rond te lopen. Uiteraard zijn 10k eieren hier het meest geschikt voor. In die tijd stop je die 5 twee kilometer eieren wel in je infinite incubator.
manii schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Paar kilometer wachten? doe ik nu ook.

[ Voor 14% gewijzigd door spocy op 25-07-2016 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Laatst online: 17:12
manii schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Als je alleen 2km eieren hebt is het dan ook niet zonde, maar zodra je meer dan 1 incubator en een ander dan 2km ei hebt is het wel enigszins zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 22:53
gwystyl schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Heb jij zo'n brakke GPS ontvangst op je werk dan? Bij mij verspringt hij wel eens een paar meter maar ik mag blij zijn als hij stilliggend 0,1 km haalt in een dag.
Ik ben inmiddels level 14 3/4. Ik heb ongeveer 20 ratata's, pidgeys en ander klein grut klaar staan om een rondje evolve met een lucky egg aan te gaan doen. Bij level 15 krijg je toch een nieuw lucky egg dus veel langer rondlopen om meer evolves te sparen heeft imho niet veel zin.
Ik heb gister ook in een uurtje tijd 1km gepakt door stil te zitten, het is gewoon goed te doen zo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Facenoise
  • Laatst online: 22-08 16:43
Heb een growlithe parkje ontdekt! en na 2x lekker daar rond gelopen te hebben, ben ik nu in het bezit van een dikke CP1530 Arcanine!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hoe het zit met de volgorde van eieren? Komen de nieuwste bovenaan of beneden aan te staan, als laatste.. ik kan er geen patroon in ontdekken..

Ik wil natuurlijk het liefst altijd de nieuwste hatchen, omdat die t sterkst zijn.. (sterkte van het beestje wordt bepaald op je level op t moment van krijgen, niet van het hatchen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Facenoise schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:36:
Heb een growlithe parkje ontdekt! en na 2x lekker daar rond gelopen te hebben, ben ik nu in het bezit van een dikke CP1530 Arcanine!!
Sharing is caring ;) in de buurt van Rotterdam toevallig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Facenoise schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:36:
nice!!

heb een wilde arcanine gevangen van 1048... :D

heb een eigen geevolureerde van 1784 :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

Apeldoorn is gisteren een Tauros gespawned in de wijk kasteel, hij was bij mensen op de radar te zien en ze hebben hem gevangen.

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
koelebobes schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:38:
Apeldoorn is gisteren een Tauros gespawned in de wijk kasteel, hij was bij mensen op de radar te zien en ze hebben hem gevangen.
tauros is toch alleen in amerika ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Facenoise
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:37:
[...]

Sharing is caring ;) in de buurt van Rotterdam toevallig O-)
Toevallig wel, namelijk barendrecht.

Hier de locatie voor je:

https://www.google.nl/map...!3d51.8515088!4d4.5485809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
koelebobes schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:38:
Weet je dit zeker, of is het een gerucht wat je gehoord hebt? Tauros hoort volgens mij alleen in Noord Amerika te spawnen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

[...]
Uhm wat wil je ermee doen? Bewaren tot je leven 20+ bent?

Dat gaat helaas niet werken. Zo dacht ik er ook over. Totdat een maat van mij zei dat zodra je een ei krijgt uit de stop dit aan je leven verbonden is. Uiteraard heeft dit dus ook effect op de cp van je Pokémon.

Dus zo snel mogelijk alle 10km eieren uitbroeden en proberen zo veel mogelijk eieren te collecten. :)

Ik heb zelf €10 uit gegeven aan het spel.
Dat alleen aan incubators.
Waarom?

Omdat ik alleen maar de standaard 3 tegen kom + af en toe een random one. Veel Drowsees dat dan weer wel. (Zuid-Limburg)
Zelfs in Maastricht kom je vrij weinig variatie tegen. :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Facenoise schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Toevallig wel, namelijk barendrecht.

Hier de locatie voor je:

https://www.google.nl/map...!3d51.8515088!4d4.5485809
Da ge bedankt zijt da witte! Ik weet waar ik vanavond eens langs ga 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Gisteren eindelijk weer wat goede stappen gezet met sterke Pokémon in mijn bezit.
Een Vaporeon van 1595 cp en een drietal andere Pokémon boven de 1000 cp. Daarnaast vanochtend nog een Eevee van >600 cp tegen gekomen en genoeg candy om te evolven :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

Sowieso is dat de tip van die gast die alle Pokemon heeft, als je geld uitgeeft, koop incubators.

Vraag me wel af hoe het zit met de ruiloptie waar men het over heeft, of je dan gewoon willekeurig Pokemon kan uitwisselen of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:29
HeatWave schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:40:
Sowieso is dat de tip van die gast die alle Pokemon heeft
Dat is uhmmm... Knap vooral.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:40:
[...]

Da ge bedankt zijt da witte! Ik weet waar ik vanavond eens langs ga 8)
No problem, ze zitten meestal in de uithoeken van het parkje. heb er 2 van Cp600+ gevangen, de beste moveset was CP623 die geevolved naar arcanine, CP1400+ toen nog wat gepowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17-09 22:56
Zag op Pokevision een Pinsir die over 10 minuten zou verdwijnen, op de fiets gestapt, zag hem bij nearby maar had niet goed gekeken dus zat aan verkeerde kant van het parkje, toen ik daarachter kwam en omdraaide verdween hij net. Op de terugweg een Vulpix in nearby, even op Pokevision gekeken, en die zat op dezelfde plek. Dus nu gelukkig wel m'n tweede Vulpix :D

En m'n zus wees er toen ze hier kwam op dat er op de parkeerplaats een Hypno zat met in mijn geval CP915. Got em :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Ja, maar het is toch zo :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:42:
[...]

Hij heeft ze ook niet allemaal. Enkel de gene die hij kon vangen (dus geen region exclusives van andere continenten en geen legendary's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wat ik nu 4 keer heb meegemaakt, ik kom een spawn tegen van 3 pokemon bij elkaar, vaak weedles maar soms ook pidgeys / ratata's. Ik vang er 2 ... en altijd als ik uit het tweede vangstscherm kom is de derde weg - alle vier de keren. Puur kans van despawn of bug?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

koelebobes

Wen BTC €100K

spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Weet je dit zeker, of is het een gerucht wat je gehoord hebt? Tauros hoort volgens mij alleen in Noord Amerika te spawnen namelijk.
Jongens dat is precies wat ik ook zei maar ik heb het zelf gezien. Ik heb 10x gevraagd Tauros , dat is die stier , die spawned alleen in Amerika. Maar hij had hem. Ik dacht dat ie gespoofed had maar savonds kwam ik nog iemand tegen die hem ook had die vertelde hetzelfde verhaal

Ik snap dat ik nu klink als de 12 jarige die zegt .. Een vriend van mij heeft Articuno CP9999 maar het is serieus waar

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:12
OMG, zit ik met bijna lvl 21 zonder nog maar 1 10km ei. Volgens PoGo zo'n 100 km gelopen (zal snel 2-3 keer zoveel zijn in werkelijkheid). Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik niet bepaald geluk heb.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Facenoise
manii schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:38:
[...]

nice!!

heb een wilde arcanine gevangen van 1048... :D

heb een eigen geevolureerde van 1784 :D
Oeh! dat is ook wel nice ja! Ik kan de mijne nog beetje poweren maar geen candy's meer helaas... binnenkort weer ff het parkje in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:44:
Wat ik nu 4 keer heb meegemaakt, ik kom een spawn tegen van 3 pokemon bij elkaar, vaak weedles maar soms ook pidgeys / ratata's. Ik vang er 2 ... en altijd als ik uit het tweede vangstscherm kom is de derde weg - alle vier de keren. Puur kans van despawn of bug?
Pokemon blijven een x tijd zitten, meestal als ze wild voorkomen is dit vrij lang maar bij bijvoorbeeld een lure module kan dit een heel stuk korter zijn.

Ik denk dat het puur kans van despawn is. Ik heb nooit het gevoel gehad dat dit gebugged is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
gwystyl schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:31:
[...]

Ik loop een paar km per dag op basis van GPS drift. Komt voornamelijk door assisted GPS, het GPS signaal zelf is hier erg brak (kelder groot gebouw), dus gaat 'ie ook met GSM aan de slag. Daar zit variatie in. Hij komt wel op een aantal 'vaste' plekken uit (waaronder een pokestop), maar dat heen en weer springen daartussen wordt (soms) gewoon geteld.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

koelebobes schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:45:
[...]

Jongens dat is precies wat ik ook zei maar ik heb het zelf gezien. Ik heb 10x gevraagd Tauros , dat is die stier , die spawned alleen in Amerika. Maar hij had hem. Ik dacht dat ie gespoofed had maar savonds kwam ik nog iemand tegen die hem ook had die vertelde hetzelfde verhaal

Ik snap dat ik nu klink als de 12 jarige die zegt .. Een vriend van mij heeft Articuno CP9999 maar het is serieus waar
Sja, kan natuurlijk gewoon een lucky bug zijn geweest, ik sluit niets uit op dit moment in beta versie 0.00045 :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

ijdod schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:47:
[...]

Ik loop een paar km per dag op basis van GPS drift. Komt voornamelijk door assisted GPS, het GPS signaal zelf is hier erg brak (kelder groot gebouw), dus gaat 'ie ook met GSM aan de slag. Daar zit variatie in. Hij komt wel op een aantal 'vaste' plekken uit (waaronder een pokestop), maar dat heen en weer springen daartussen wordt (soms) gewoon geteld.
Het werkt wel, maar schiet bij mij niet echt op, hooguit een paar honderd meter :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zo, evolutiesessie met Lucky Egg achter de rug. Strategie om geen geëvolueerde Pokémon te vangen heeft gewerkt. Verschillende mensen vonden het maar vreemd van me, maar mijn Pokédex staat nu gelijk op 118 (seen 120, verdoeme!) en ik heb er echt véél XP door gehaald omdat er een stuk of 25 evoluties 2k XP waard waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WestBoy_B
  • Laatst online: 01-09-2022
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:49:
Zo, evolutiesessie met Lucky Egg achter de rug. Strategie om geen geëvolueerde Pokémon te vangen heeft gewerkt. Verschillende mensen vonden het maar vreemd van me, maar mijn Pokédex staat nu gelijk op 118 (seen 120, verdoeme!) en ik heb er echt véél XP door gehaald omdat er een stuk of 25 evoluties 2k XP waard waren.
Welk level ben jij dan ? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 17-09 20:04
DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:27:
Alle gyms in hoorn zijn van team geel. Zoiezo allemaal cheaters.
Daar woon ik ook, zag gisteren iemand van level 29 haha :P
Ik zit ook in team geel, maar pas level 21.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
HeatWave schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:49:
[...]

Het werkt wel, maar schiet bij mij niet echt op, hooguit een paar honderd meter :P.
Het kan "helpen" te switchen tussen 2G en 3G (en/of WiFi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
24 geworden nu, vanwaar de vraag? Vriendin van me is level 21 of 22 en heeft ook rond de 110 caught nu.
Paar keer Lucky Egg alleen gedaan met Pidgey en Rattata. Maar nu vond ik het wel tijd om de evoluties erbij te pakken, sommige zijn echt rete zwak maar dat maakt nog even niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Spawnt er opeens een Wartortle tegenover het kantoorgebouw... Even koffiepauze jongens!

CP779 Wartortle, helaas niet erg perfect maar kan een CP2300 Blastoise worden uiteindelijk. Zonder upgraden helaas maar een CP1300 Blastoise denk ik... Oh well. Wel weer eentje erbij in mijn Pokédex.

En een Clefairy uit een 2km-ei gekropen. Nog eentje erbij die ik nog niet had. CP653, 70-80% perfect IV. Kan potentieel een CP2333 Clefable worden - zonder upgraden een CP1323 Clefable...

Geen potentiële killerbeesten dus helaas maar wel leuke toevoegingen aan mijn verzameling. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hmm, zijn er mensen die de battery saver functie van Pokémon Go gebruiken die geen verschil merken m.b.t. accuduur? Gaat met zwart scherm zo te zien net zo hard naar beneden.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

ijdod schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:54:
[...]

Het kan "helpen" te switchen tussen 2G en 3G (en/of WiFi).
Ja ok, wifi uit/aan etc, dat werkt een beetje, maar een stukje lopen gaat toch stukken sneller ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:54:
Spawnt er opeens een Wartortle tegenover het kantoorgebouw... Even koffiepauze jongens!

CP779 Wartortle, helaas niet erg perfect maar kan een CP2300 Blastoise worden uiteindelijk. Zonder upgraden helaas maar een CP1300 Blastoise denk ik... Oh well. Wel weer eentje erbij in mijn Pokédex.

En een Clefairy uit een 2km-ei gekropen. Nog eentje erbij die ik nog niet had. CP653, 70-80% perfect IV. Kan potentieel een CP2333 Clefable worden - zonder upgraden een CP1323 Clefable...

Geen potentiële killerbeesten dus helaas maar wel leuke toevoegingen aan mijn verzameling. :D
Ach prima toch, verreweg de meeste van mijn pokemon zijn alleen maar voor de verzameling. Begin nu net een beetje te werken richting een select groepje waar ik goede IVs voor zoek en die ik echt sterk wil maken. De rest is voor de leuk en de verzameling, als het met een evolutie boven de 1k komt is het al de moeite waard voor nu. Zal er in ieder geval geen dust in stoppen tenzij het bij het selecte groepje hoort ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
HeatWave schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:56:

Ja ok, wifi uit/aan etc, dat werkt een beetje, maar een stukje lopen gaat toch stukken sneller ;).
Bij mij niet; maar dat is meer omdat 'ie met een 5 km echt lopen maar 2 km klokt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Raven schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:56:
Hmm, zijn er mensen die de battery saver functie van Pokémon Go gebruiken die geen verschil merken m.b.t. accuduur? Gaat met zwart scherm zo te zien net zo hard naar beneden.
Schijnt echt alleen nuttig te zijn met OLED schermen.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRecklezz
  • Laatst online: 01-03-2022
ijdod schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Bij mij niet; maar dat is meer omdat 'ie met een 5 km echt lopen maar 2 km klokt. :P
Ja inderdaad dit heb ik ook, lang niet alle kilometers worden correct meegenomen voor de eitjes. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

ijdod schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Ja, merk ik ook soms, maar soms lijkt hij op te sparen, dan krijg je er eerst niets bij en dan opeens is het zo 3KM verder :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HeatWave schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:40:
Sowieso is dat de tip van die gast die alle Pokemon heeft, als je geld uitgeeft, koop incubators.

Vraag me wel af hoe het zit met de ruiloptie waar men het over heeft, of je dan gewoon willekeurig Pokemon kan uitwisselen of niet...
Geen idee.. maar ik weet wel dat zodra traden mogelijk wordt, er enorme zwarte handel gaat ontstaan.. Ik zie de Marktplaats advertenties nu al voor me ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:58:
[...]

Schijnt echt alleen nuttig te zijn met OLED schermen.
Hmm, mijn S4 schijnt een super amoled te hebben.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:00:
[...]

Geen idee.. maar ik weet wel dat zodra traden mogelijk wordt, er enorme zwarte handel gaat ontstaan.. Ik zie de Marktplaats advertenties nu al voor me ;(
Ik verkoop Magmars voor €5 oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave

HeatWave

[...]

Die kans is er ja, maar goed, dat hou je dan toch niet tegen, pay-to-win mensen zijn er altijd ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Lekker toch? Beetje bijverdienen met een spelletje. Ik weet nog wel dat ik froegah (8 jaar geleden?) mijn Runescape account verkocht voor €250 :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
2500 Slowbro voor €100 anyone? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:05:
2500 Slowbro voor €100 anyone? :D
Ik doe het voor de helft >:)

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Eeveelutions, you name it, I'll gain it!
Jolteon, Flareon, Vaporeon, €100 each, only €275 for the entire set.

Pre-orders available now!

CP may vary, all the goods stuff is for me, you get the crap and better be happy about it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan gaan de spoofers nog meer geluk hebben :(

Eerst dat maar eens aanpakken en dan eens naar het traden kijken.

Misschien dat je alleen beestjes van hetzelfde level/range kunt ruilen tegen elkaar, dat zou wel helpen. En alleen als je bij elkaar bent. Dus niet op afstand een username intypen, en daar dus mee over de halve wereld heen kunt ruilen.

Ik ruil mijn lvl 10 Magikarp tegen jouw 3000 Vaporeon en schrijf 100,- bij op je rekening -O-
Dat mag dus niet zo gaan werken (imo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Tsja. En dan krijgen we ook Chinese Pokemon Farmers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05-2021

JS-

Werkt de evaluatie truc nog voor Eevee? Jolteon en Flareon al present. Nu dus alleen nog vaporeon nodig.
Pagina: 1 ... 19 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator