Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:54:
[...]

Zaterdag vond ik in Waddinxveen een Wartortle, en gisteren een Porygon, dat zijn wel mijn top wild-finds. En m'n Magneton was ik ook altijd wel trots op :)
Nice! Wartortle heb ik zelf nog niet. Porygon ben ik van de week ook tegen gekomen. Magnetons zijn volgens mij niet heel rare. Ik heb vlakbij mij in de buurt een wijk zitten die helemaal vol zit met Magnemites en Voltorbs, en regelmatig zit er in die buurt ook een Magneton.

Magmar spawnt hier in de buurt ook met grote regelmaat.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08:51
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Waarschijnlijk is deze persoon aan zijn dragonite's gekomen door GPS spoofing. Dat is dus cheaten. De kans dat hij echt meerdere gyms met 2k CP dragonites heeft door normaal te spelen is toch wel vrij klein lijkt mij.
Spoofen met een wereldwijde Pokéscanner om alle Dratini's te vangen of iets dergelijks? Of zijn er inmiddels zelfs al bots die dit doen?

Dit soort cheaten is wel triest ja. Die Pokéscanner op zich vind ik prima door de beugel kunnen zolang ingame radar niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
[...]

Exact. Ik heb zelfs nog nooit één Dratini gezien, laat staan dat ik drie 2k+ Dragonites zou kunnen hebben... :o
Mwa, ze hebben gewoon hun vaste spawnplekken. Als je die kent kan je toch redelijk snel Dragonites maken. Als die persoon al een hoog level is zal hij vast ook hoge Dratini's vangen.

Wereldwijd even alle Dratini's vangen kan niet, dan heb je vrij snel een (soft)ban te pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hood
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-09 15:51
Blastoise en Wartortle heb ik gister een paar keer zien spawnen in ijburg waar ik op visite was. In Groningen heb ik 1x een wartorle gezien maar was te laat. Dratini heb ik nu zelf 5 keer gevangen maar zie ze vaak genoeg. Ik ben opzoek naar Bulbasaur die kan ik maar niet vinden. Weet er iemand een spot in Groningen waar Bulbasaur wel eens spawnt?

Never fall in love with your own design!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
ErikT738 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:56:
[...]

Spoofen met een wereldwijde Pokéscanner om alle Dratini's te vangen of iets dergelijks? Of zijn er inmiddels zelfs al bots die dit doen?

Dit soort cheaten is wel triest ja. Die Pokéscanner op zich vind ik prima door de beugel kunnen zolang ingame radar niet werkt.
Pokescanner vind ik ook niet cheaten wat mij betreft, zolang je er maar zelf heenloopt om hem te vangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
Zijn er al mensen echt rare Pokemons tegen gekomen en deze ook hebben gevangen? Dan bedoel ik niet zo zeer een Scyther of iets, maar meer Blastoise/Charizard/Venusaur o.i.d.?
Zat gisteren een blastoise in Maastricht.

Wat betreft cubone, er zit hier in het bos een spawn, maar is niet echt een arid region aangezien hij spawnt tussen de magikarps en staryu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
ik had gister een gym overgenomen, waarvan je kan zien of er nog iemand zit of niet, dus geen bossen of gebouwen gewoon helemaal open terrein, ik rijd weg 3 min later overgenomen dus ik ga terug neem hem weer over en gelijk erna weer, kan niet anders dan een gps hack, echt triest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
mark-k schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:02:
[...]

Zat gisteren een blastoise in Maastricht.

Wat betreft cubone, er zit hier in het bos een spawn, maar is niet echt een arid region aangezien hij spawnt tussen de magikarps en staryu.
Ja de spawns van het type Pokemon blijft ook een beetje apart. Zo zag ik laatst namelijk een Omanyte in m'n nearby lijst tussen alle magnemites en voltorbs. Uiteraard heb ik hem niet kunnen vinden (PokeVision etc bestond toen nog niet :( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
vegetto1983 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:03:
ik had gister een gym overgenomen, waarvan je kan zien of er nog iemand zit of niet, dus geen bossen of gebouwen gewoon helemaal open terrein, ik rijd weg 3 min later overgenomen dus ik ga terug neem hem weer over en gelijk erna weer, kan niet anders dan een gps hack, echt triest..
Dus net zoals jij die er naar toe rijdt om hem over te nemen kan niemand anders hetzelfde doen? Ik weet dat er GPS spoofings tools etc aanwezig zijn, maar lijkt me niet geheel onmogelijk.

Ik zie filmpjes (zowel Nederland als internationaal) waar er 100'en mensen wachten/rennen om 1 Pokemon te vangen. Ik acht niets meer onmogelijk met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:05:
[...]

Dus net zoals jij die er naar toe rijdt om hem over te nemen kan niemand anders hetzelfde doen? Ik weet dat er GPS spoofings tools etc aanwezig zijn, maar lijkt me niet geheel onmogelijk.

Ik zie filmpjes (zowel Nederland als internationaal) waar er 100'en mensen wachten/rennen om 1 Pokemon te vangen. Ik acht niets meer onmogelijk met dit spel.
ik stond er de 2e keer bij en hij werd overgenomen en zag helemaal niemand...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
vegetto1983 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:06:
[...]

ik stond er de 2e keer bij en hij werd overgenomen en zag helemaal niemand...?
Dan is de kans vrij groot ja dat het een GPS-spoofer was :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Naam van die gast even door Google gooien.. Misschien heeft ie Gyms over heel t land..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Hilarisch hier met de hypocriete cheaters. "Mijn cheats zijn wel goed (pokevision), maar die andere cheats zijn niet goed (gps spoof)". Zijn beiden gewoon tegen de TOS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:09:
Hilarisch hier met de hypocriete cheaters. "Mijn cheats zijn wel goed (pokevision), maar die andere cheats zijn niet goed (gps spoof)". Zijn beiden gewoon tegen de TOS..
En jij bent vast het heilige boontje wat PokeVision (of een ander alternatief) nog nooit heeft geopend/gebruikt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door EricNL op 25-07-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

In feite kan Niantic een soort Pokevision inbouwen en er geld voor vragen. Een soort geupgrade "Nearby-scanner". Zou me niet verwonderen dat het direct kassa kassa is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:52
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:09:
Je moet wel toegeven dat er een flink verschil zit tussen PokeVision gebruiken en dan fysiek een Pokémon "ophalen" (wat een in-game functionaliteit die al een hele tijd niet meer werkt vervangt, namelijk de nearby list) en GPS spoofen... Wat jij zegt is alsof iemand die rechts inhaalt niet mag klagen over een verkrachter of een moordenaar...

(Iedereen doet wel eens iets wat niet mag...)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Pokevision was niet zo populair als de 3paw bug tijdig was aangepakt. Plus moet je nog gewoon de ballen uit je broek lopen / fietsen om spullen te halen.

GPS spoofing is een compleet andere tak van (niet) sport en dat weet iedereen die het gebruikt. Vadso's die niet willen lopen zijn het >:) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:11:
[...]

En jij bent vast het heilige boontje wat PokeVision (of een ander alternatief) nog nooit heeft geopend/gebruikt _/-\o_
Ah yes, persoonlijk aanvallen i.p.v. argumenten.

Maar nee, ik ben niet hypocriet qua cheats in pogo. Wat wil je daarmee inhoudelijk bijdragen aan de discussie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie Pokevision echt niet als cheat.. Je moet er wel zelf echt op uit en in de gaten houden.. Genoeg pokies die je misloopt.. En t spel werkt niet.. anders is het echt niet te doen..

GPS spoof is gewoon een dikke cheat.. vanaf je luie reet met toestsenbord overal naartoe en hop, klaar. Slaat nergens op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:13:
Ik zie Pokevision echt niet als cheat.. Je moet er wel zelf echt op uit en in de gaten houden.. Genoeg pokies die je misloopt.. En t spel werkt niet.. anders is het echt niet te doen..

GPS spoof is gewoon een dikke cheat.. vanaf je luie reet met toestsenbord overal naartoe en hop, klaar. Slaat nergens op.
Jij bepaalt niet wat een cheat is, dat bepaalt de TOS waarmee je akkoord bent gegaan.
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Je moet wel toegeven dat er een flink verschil zit tussen PokeVision gebruiken en dan fysiek een Pokémon "ophalen" (wat een in-game functionaliteit die al een hele tijd niet meer werkt vervangt, namelijk de nearby list) en GPS spoofen... Wat jij zegt is alsof iemand die rechts inhaalt niet mag klagen over een verkrachter of een moordenaar...

Uiteraard. Maar het is net zo goed een cheat. Beetje hypocrieten mensen die andere lopen te beschuldige n van cheaten terwijl ze zelf 3 post erboven hebben toegegeven dat ze het zelf ook doen (wel in mindere maten dan).

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2016 10:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:14:
[...]

Jij bepaalt niet wat een cheat is, dat bepaalt de TOS waarmee je akkoord bent gegaan.
Pokevision wordt zelf door Niantec gesupported op het ogenblik, duss...

[ Voor 59% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Ah yes, persoonlijk aanvallen i.p.v. argumenten.

Maar nee, ik ben niet hypocriet qua cheats in pogo. Wat wil je daarmee inhoudelijk bijdragen aan de discussie?
Grappig dat je nu hetzelfde doet maar wel op je ePeen getrapt bent als je er zelf van wordt beschuldigd? Als je je een beetje in zou lezen zul je zien dat ik hier toch echt wel e.e.a. heb bijgedragen (zij het aan PoGo, zij het aan randzaken).

Vergeet niet dat jij de gene bent die hier even binnen komt om te ranten over zogenoemde "cheats". Wat al een paar keer is gezegd: deze zogenoemde "cheat" is eigenlijk de "vervanger" van een feature die in het spel zit, kapot is, en gewoon maar niet gefixed wordt. Ja, dan gaan mensen vanzelf creatief worden.

Discussie is prima, maar kom dan zelf ook met (goede) argumenten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
[...]
Het is net zo veel een cheat als een gozer die roept "Aan het eind van deze straat zit een Squirtle!"

En wie leest in hemelsnaam de TOS :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Grappig dat je nu hetzelfde doet maar wel op je ePeen getrapt bent als je er zelf van wordt beschuldigd? Als je je een beetje in zou lezen zul je zien dat ik hier toch echt wel e.e.a. heb bijgedragen (zij het aan PoGo, zij het aan randzaken).

Vergeet niet dat jij de gene bent die hier even binnen komt om te ranten over zogenoemde "cheats". Wat al een paar keer is gezegd: deze zogenoemde "cheat" is eigenlijk de "vervanger" van een feature die in het spel zit, kapot is, en gewoon maar niet gefixed wordt. Ja, dan gaan mensen vanzelf creatief worden.

Discussie is prima, maar kom dan zelf ook met (goede) argumenten
Ik rant nergens over cheats, ik rant over mensen die de ene cheat géén cheat vinden en de andere wel.

Ik heb al argumenten gegeven, namelijk dat beide tegen de TOS zijn en dus cheats zijn.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2016 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 17-09 22:43

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik heb paar dagen terug een blastoise gevangen, helaas wel een erg zwakke van cp 137.. Met 1 normale pokeball gevangen.

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

De bedoeling is (deels) op pad gaan en Pokemon vangen, daar heb je normaal de "radar" voor in de vorm van de stapjes. De servers trekken het niet, dus de radar is uitgezet, dan vind ik een workaround niet echt cheaten, het echte spel is nl deels niet functioneel.

GPS spoofing is gewoon valsspelen, je neemt het grootste deel van het spel "rondlopend pokemon vangen" weg van het origineel.

Dus ik vind er wel verschil inzitten, zeker op dit moment.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Ach het is een 'game' die plaatsgebonden is. Als jij in een gat woont heb je geen stops, woon je in amsterdam heb je alleen maar stops.

Dan gaan mensen alternatieven bedenken / zoeken, en als die er blijkt te zijn (GPS Spoof bijvoorbeeld) dan gaan mensen dat gebruiken.

Of het eerlijk is, daar ben ik niet over uit. Ik vind dat eigenlijk allemaal wel een beetje meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
[...]

[...]

Uiteraard. Maar het is net zo goed een cheat. Beetje hypocrieten mensen die andere lopen te beschuldige n van cheaten terwijl ze zelf 3 post erboven hebben toegegeven dat ze het zelf ook doen (wel in mindere maten dan).
Wat ik bedoel is, iemand die regelmatig rechts inhaalt is toch ook geen hypocriet als hij klaagt over inbraken en overvallen in zijn buurt? Dan zeg je toch ook niet "joh, niet zo hypocriet doen, want je haalt zelf continu rechts in!"

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:19:
[...]

Wat ik bedoel is, iemand die regelmatig rechts inhaalt is toch ook geen hypocriet als hij klaagt over inbraken en overvallen in zijn buurt? Dan zeg je toch ook niet "joh, niet zo hypocriet doen, want je haalt zelf continu rechts in!"
Tja, vergelijkingen. Ik kan er ook nog wel een maken. Klagen over de buurman die een auto gestolen heeft terwijl je zelf gister een fiets gestolen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
ErikT738 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:17:
[...]

Het is net zo veel een cheat als een gozer die roept "Aan het eind van deze straat zit een Squirtle!"

En wie leest in hemelsnaam de TOS :+
Niet te vergeten dat een behoorlijk groot deel van de pokemons die daadwerkelijk op plek te vinden zijn niet eens weergeven wordt. De "cheat" helpt je gewoon wat makkelijkere de bijzondere pokemon te vinden (alles behalve ratata pidgey spearow etc.). Zolang je je daadwerkelijk naar de locaties moet verplaatsen blijft het idee van het spel hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:16:
[...]

Pokevision wordt zelf door Niantec gesupported op het ogenblik, duss...
Waar haal je dat vandaan?

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:18:
[...]

Ik rant nergens over cheats, ik rant over mensen die de ene cheat géén cheat vinden en de andere wel.
Ik snap best dat sommige het als oneerlijk kunnen ervaren. Het doel van het spel is juist om je er op uit te laten gaan. Bewegen, samenwerken, mensen in contact brengen. Met PokeVision wordt dat selectief. Je zal niet meer zo snel je deur uit gaan als je weet dat je alleen maar Rattata's en Pidgeys tegen komt.

Ieder natuurlijk z'n mening, maar ik sluit me aan bij het grootste gedeelte:
- PokeVision vind ik geen "cheat". Misschien is het tegen de ToS, misschien is het wel supported bij Niantic. Ik zou het niet weten. Ik weet alleen dat ze je er niet voor kunnen bannen, zeker niet omdat hun eigen feature kapot is.
- GPS Spoofen vind ik echt een ander verhaal omdat je wel degelijk een onderdeel van het spel elimineert (bewegen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
RedHat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:19:
Ach het is een 'game' die plaatsgebonden is. Als jij in een gat woont heb je geen stops, woon je in amsterdam heb je alleen maar stops.

Dan gaan mensen alternatieven bedenken / zoeken, en als die er blijkt te zijn (GPS Spoof bijvoorbeeld) dan gaan mensen dat gebruiken.

Of het eerlijk is, daar ben ik niet over uit. Ik vind dat eigenlijk allemaal wel een beetje meevallen.
Die oneerlijkheid daar is zeker wel wat voor te zeggen natuurlijk. Als je in Schubbekutteveen woont dan ben je flink genaaid. Maar hoeveel mensen wonen er nu in Schubbekutteveen? De meesten wonen in steden, waar veel te halen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:21
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:21:
[...]

Die oneerlijkheid daar is zeker wel wat voor te zeggen natuurlijk. Als je in Schubbekutteveen woont dan ben je flink genaaid. Maar hoeveel mensen wonen er nu in Schubbekutteveen? De meesten wonen in steden, waar veel te halen valt...
Ja pidgeys, rattata's en spearows xD de rest valt vaak ook wel mee.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:20:
[...]

Tja, vergelijkingen. Ik kan er ook nog wel een maken. Klagen over de buurman die een auto gestolen heeft terwijl je zelf gister een fiets gestolen hebt.
... Een fiets zonder toestemming geleend van de fietsenmaker die jouw eigen fiets al twee weken in reparatie heeft voor iets wat in 10 seconden gefixt zou moeten kunnen zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:54
Wartortle naast Tweakers HQ. Beetje awkward om nu even naar buiten te gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:21:
[...]

Waar haal je dat vandaan?
Ze hebben toegang gekregen tot bepaalde files, hoe lang denk je anders dat zo'n site in de lucht kan blijven? :)
(want Google)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
[...]

... Een fiets zonder toestemming geleend van de fietsenmaker die jouw eigen fiets al twee weken in reparatie heeft voor iets wat in 10 seconden gefixt zou moeten kunnen zijn? ;)
Tja, iedereen moet voor zich zelf bepalen hoe die 2 in verhouding staan. Daarom zijn vergelijkingen een beetje raar in dit geval. Hoe dan ook, het blijft tegen de TOS :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricNL
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Mensen die in New York wonen cheaten ook. In die stad zit om de 3 meter een PokeStop 8)7
chengbondkwok schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
Juist niet! Zo motiveer je je collega's alleen maar. Je inzet zal echt worden gewaardeerd! _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door EricNL op 25-07-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Niet als de halve crew naar buiten rent, toch? Als je Zeef ziet rennen kan je ook gaan! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon doen! Research voor toekomstige reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Mensen die in New York wonen cheaten ook. In die stad zit om de 3 meter een PokeStop 8)7
Echt? Voordeel hebben door locatie is cheaten?

Misschien niet "eerlijk" maar cheaten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

En meer dan alleen maar pidgeys en ratata's _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Echt? Voodeel hebben door locatie is cheaten?

Misschien niet "eerlijk" maar cheaten? 8)7
Sarcasme pannekoek :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Tja, iedereen moet voor zich zelf bepalen hoe die 2 in verhouding staan. Daarom zijn vergelijkingen een beetje raar in dit geval. Hoe dan ook, het blijft tegen de TOS :)
En wat vind je dan bijvoorbeeld van die IV calculator?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
Zijn er al mensen echt rare Pokemons tegen gekomen en deze ook hebben gevangen? Dan bedoel ik niet zo zeer een Scyther of iets, maar meer Blastoise/Charizard/Venusaur o.i.d.?
Gister stond er ineens een Lapras voor m'n neus. Stond niet op pokevision en volgens mij ook niet op de radar van PoGo zelf. Daarnaast een Blastoise gevangen in Groningen en zag vanochtend een Snorlax in Assen op Pokevision.

edit: oh en eens een Ninetales op de radar gezien in Groningen maar niet gevonden

[ Voor 7% gewijzigd door japjaan op 25-07-2016 10:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Woon zelf in een dorpgat met 3 pokestops voor een paar duizend mensen ... niets dus ... vooral onkruid pokemon. Dit weekend tijd gehad om uurtje-anderhalf in Amsterdam centrum te hengelen ... bi-zar ... in anderhalf uur je tas vol en bijna 10 nieuwe pokemon. Dit kan ik nooit bijhouden, tikkie demotiverend ... ik ga echt niet elke keer €30 benzine verrijden voor een retourtje adam hehe.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Ja, maar om het dan te gaan goed praten is een beetje een brug te ver.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr0kie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 31-08 21:21
T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Inderdaad, hier enkel pidgeys en weedles :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:25:
[...]

En wat vind je dan bijvoorbeeld van die IV calculator?
Dat kan je ook met pen en papier volgens mij. Gebruikt die informatie die gedatamined is ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
[...]

Ze hebben toegang gekregen tot bepaalde files, hoe lang denk je anders dat zo'n site in de lucht kan blijven? :)
(want Google)
Ze hebben geen toegang gekregen, via reverse engineering hebben ze toegang tot de API die de game gebruikt om dezelfde data krijgt.

Het is tegen de TOS alleen is Niantic op dit moment nog niet aan het optreden tegen dit soort sites en handelingen. De enige bans die gebeuren zijn de geautomatiseerde softbans.

Krijg dus geen illusies dat dit mag en toegestaan is, het blijft tegen de TOS en ze gebruiken een ongeautoriseerde API. De site kan letterlijk elk moment offline worden gehaald of worden geblokkeerd op API niveau.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09 22:54
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Niet als de halve crew naar buiten rent, toch? Als je Zeef ziet rennen kan je ook gaan! ;)
Iedereen blijft zitten :'( Er komt vast wel nog een andere leuke pokemon.... vast wel... ;w

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricNL
chengbondkwok schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:26:
[...]

Iedereen blijft zitten :'( Er komt vast wel nog een andere leuke pokemon.... vast wel... ;w
Niantic says: No! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Alle gyms in hoorn zijn van team geel. Zoiezo allemaal cheaters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 15-09 17:52
Kwam er gisteren achter dat het mogelijk is om sommige HTML tags te gebruiken bij namen. Zo werkt <b>naam</b> voor bold, merkte dat sommige andere zoals <i> niet werkte. Wel geinig om zo een sterke in een gym te steken en dan "H4X" te noemen, veel mensen denken dan meteen aan spoofer etc. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Is er hoop dat de GPS cheaters gepakt gaan worden? Moet toch niet moeilijk zijn als ze een history bijhouden?

If player travelled 1000km/h between moment X and Y ... teleport cheat, permaban kthnxbye.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ask!
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 26-08 11:07
Junia schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:30:
Kwam er gisteren achter dat het mogelijk is om sommige HTML tags te gebruiken bij namen. Zo werkt <b>naam</b> voor bold, merkte dat sommige andere zoals <i> niet werkte. Wel geinig om zo een sterke in een gym te steken en dan "H4X" te noemen, veel mensen denken dan meteen aan spoofer etc. :P
Italic werkt bij mij wel ( <i> ) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 15-09 17:52
Ask! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:31:
[...]

Italic werkt bij mij wel ( <i> ) :)
Oh, nog maar eens wat verder testen, had het even snel gedaan maar kwam waarschijnlijk in de problemen met max character lenght want de laatste > pakte hij maar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Valt nog best tegen hoor. Central Park is overigens wel wat leuker zo te zien.

Times Square:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/mYQqPs1.png

Central Park:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/HfVRzaD.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Osxy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:26:
[...]

Ze hebben geen toegang gekregen, via reverse engineering hebben ze toegang tot de API die de game gebruikt om dezelfde data krijgt.

Het is tegen de TOS alleen is Niantic op dit moment nog niet aan het optreden tegen dit soort sites en handelingen. De enige bans die gebeuren zijn de geautomatiseerde softbans.

Krijg dus geen illusies dat dit mag en toegestaan is, het blijft tegen de TOS en ze gebruiken een ongeautoriseerde API. De site kan letterlijk elk moment offline worden gehaald of worden geblokkeerd op API niveau.
Ze kunnen dat direct stoppen als ze willen. Maar goed, zover ik heb begrepen is het voorlopig met hun toestemming. Zo niet, dan zullen we dat vanzelf wel zien ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:25:
Woon zelf in een dorpgat met 3 pokestops voor een paar duizend mensen ... niets dus ... vooral onkruid pokemon. Dit weekend tijd gehad om uurtje-anderhalf in Amsterdam centrum te hengelen ... bi-zar ... in anderhalf uur je tas vol en bijna 10 nieuwe pokemon. Dit kan ik nooit bijhouden, tikkie demotiverend ... ik ga echt niet elke keer €30 benzine verrijden voor een retourtje adam hehe.
Hetzelfde hier. 5 stops, 1 gym. En daarom merk ik ook al dat veel mensen hier gestopt zijn.

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 20:43
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:30:
Is er hoop dat de GPS cheaters gepakt gaan worden? Moet toch niet moeilijk zijn als ze een history bijhouden?

If player travelled 1000km/h between moment X and Y ... teleport cheat, permaban kthnxbye.
Het vervelende is dat als je een rotte GPS chip hebt dat je dus een permaban krijgt.
Ik had ooit een iPhone 4 die soms over de hele wereld 'teleportte'. Dat deed hij maar heel af en toe (Erg vervelend als je navigatie gebruikte). Misschien een uitzonderlijk geval, maar vroeger had iedereen wel wat met de iPhones (ene had brakke BT, andere slechte WiFi, brakke GPS of slechte antenne). Sinds iPhone 5 nooit meer een brak iets gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren een dagje efteling en echt een shitload aan pokemon gevangen :D
Helaas 95% allemaal junk als Pidgey, Ratata, Magikarp en Weedle.

Ook 2 Eevee's en een paar anderen van dat niveau. Maar ook voor mij 2 nieuwe: Oddish en Gloom.
Uit een ei ook een Magmar gekregen, die is met 681CP dik 100 hoger dan mijn vorige sterkste (level 16). :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12

watercoolertje

Untertitel

EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:21:
Ik snap best dat sommige het als oneerlijk kunnen ervaren. Het doel van het spel is juist om je er op uit te laten gaan. Bewegen, samenwerken, mensen in contact brengen. Met PokeVision wordt dat selectief. Je zal niet meer zo snel je deur uit gaan als je weet dat je alleen maar Rattata's en Pidgeys tegen komt.
Aan de andere kant als ik door die 3step-bug nooit de pokemons die ik zoek vind ben ik er ook klaar mee. Selectief is dan al beter dan niet toch ;)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM99
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:53

MM99

That is the way I am!

dat is te makelijk geformuleerd. Ik ben vorige week terug gekomen van Sri Lanka naar Nederland. Ik heb daar zitten spelen, en nu hier. Volkomen legaal. En gezien de zomervakantie, zal ik niet de enige zijn.

Het zou iets moeten zijn van afstand + tijd tussen inloggen + eventuele reis/vliegtijd. En dan nog zou je nog uitzonderingen hebben.

Kiujk als ik binnen 5 seconde van NL naar New York, dan klopt er inderdaad iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

RedHat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:33:
[...]

Het vervelende is dat als je een rotte GPS chip hebt dat je dus een permaban krijgt.
Ik had ooit een iPhone 4 die soms over de hele wereld 'teleportte'. Dat deed hij maar heel af en toe (Erg vervelend als je navigatie gebruikte). Misschien een uitzonderlijk geval, maar vroeger had iedereen wel wat met de iPhones (ene had brakke BT, andere slechte WiFi, brakke GPS of slechte antenne). Sinds iPhone 5 nooit meer een brak iets gehad.
Ja maar dat is jitter, dat kunnen ze met tijdsfilters er wel uit halen, die gasten zijn - ondanks de flak die ze krijgen - echt niet een team van gummen ;) . Ik hoop gewoon dat ze het snel doen, want het gaat hard vervelen ...

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

MM99 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:34:
[...]

dat is te makelijk geformuleerd. Ik ben vorige week terug gekomen van Sri Lanka naar Nederland. Ik heb daar zitten spelen, en nu hier. Volkomen legaal. En gezien de zomervakantie, zal ik niet de enige zijn.

Het zou iets moeten zijn van afstand + tijd tussen inloggen + eventuele reis/vliegtijd. En dan nog zou je nog uitzonderingen hebben.

Kiujk als ik binnen 5 seconde van NL naar New York, dan klopt er inderdaad iets niet.
Nee hoor, jij zou erbuiten vallen. Ik zeg toch per tijdseenheid? Een vliegtuig moet dus gewoon legale snelheid per tijd zijn. Teleporters kan je er met een goede history echt wel uithalen, de vraag is of ze een fatsoenlijke history bijhouden en of ze de ballen hebben er iets aan te doen. Zelf geen Ingress gespeeld maar laat ze maar keihard bannen :) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10:12

watercoolertje

Untertitel

MM99 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:34:
[...]

Probleem is als jij je spel hier naar de achtergrond doet en daar opstart sta je nog een paar sec in NL, en ben je alsnog in 5 sec van NL naar New York gegaan :)

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 10:21
Angeloonie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:34:

Ook 2 Eevee's en een paar anderen van dat niveau. Maar ook voor mij 2 nieuwe: Oddish en Gloom.
Uit een ei ook een Magmar gekregen, die is met 681CP dik 100 hoger dan mijn vorige sterkste (level 16). :D
Ik ben van het weekend ook naar LVl 16 gegaan, in het weekend ook een drowsee gevangen van 450+ cp wat dus geresulteerd heeft in een 946 hypno(had die laatste nodig voor de evolve).

Ook een venomoth erbij van 600+ cp.

Goed weekend,

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
watercoolertje schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:36:
[...]
Probleem is als jij je spel hier naar de achtergrond doet en daar opstart sta je nog een paar sec in NL, en ben je alsnog in 5 sec van NL naar New York gegaan :)
Oftewel: dat komt omdat de App gecached is en je lokatie opnieuw opgehaald moet worden.

Als om 13:05 jouw lokatie door GPS nog wordt vastgesteld op Nederland.
Vervolgens om 13:10 in Amerika en om 13:15 weer in Nederland, dan denk ik dat er iets niet helemaal in de haak is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Wat een discussies toch allemaal weer, cheaten of niet cheaten, TOS of niet volgens TOS. Het maakt toch allemaal niks uit, iedereen heeft toch zijn eigen normen en waarden op basis waarvan diegene voor zichzelf bepaald wat hij/zij toelaatbaar vindt of niet. Op basis hiervan zal diegene het ook afspiegelen op andere spelers en ook daar is niks mis mee.

Uiteindelijk is het aan Niantic om hun normen en waarden te handhaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

watercoolertje schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:36:
[...]
Refreshes kennen nieuwe timestaps, je lucky egg en incense zullen namelijk ook voorbij zijn dan na app openen ;) . Ik zeg al, zo slecht zit het echt niet in elkaar hoor.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
  • Laatst online: 14-08 11:24

Ja maar er zijn er genoeg die met de scanner een route uitstippelen en vervolgens steeds 300-500meter vooruit spoofen, dan is het nog redelijk betrouwbaar en moeilijk te vinden... Maar ben het met je eens, de cheaters zijn erg saai en mogen snel aangepakt worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:34:
Magicrap is geen junk! :'(
Rule schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Ja maar er zijn er genoeg die met de scanner een route uitstippelen en vervolgens steeds 300-500meter vooruit spoofen, dan is het nog redelijk betrouwbaar en moeilijk te vinden... Maar ben het met je eens, de cheaters zijn erg saai en mogen snel aangepakt worden.
Als GPS spoofing alleen voor eigen gebruik kon zijn voor t verzamelen dan moet je t zelf weten.. maar omdat ze die dikke beesten in Gyms kunnen stoppen of straks evt met battelen, dan wordt t gewoon k#t :/

[ Voor 51% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Die GPS spoofers worden op een gegeven moment wel tegengehouden door de caps in het spel. Na level 30 vind je geen sterkere Pokémon meer en Level 40 is het hoogst haalbare trainer level. Zij zullen daar eerder zijn dan anderen, en ze zullen ook sneller hun Pokédex gevuld hebben, maar uiteindelijk halen ze er niet echt een significant voordeel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Oftewel: dat komt omdat de App gecached is en je lokatie opnieuw opgehaald moet worden.

Als om 13:05 jouw lokatie door GPS nog wordt vastgesteld op Nederland.
Vervolgens om 13:10 in Amerika en om 13:15 weer in Nederland, dan denk ik dat er iets niet helemaal in de haak is.
Maar dan is dus alleen het daadwerkelijk snel rond teleporteren te zien? Als je bijvoorbeeld 12 uur niet speelt en je bent opeens in New York je blijft daar 3 dagen met je GPS en je wacht weer 12 uur en speelt weer in NL is er dus niks aan de hand. Hierbij er van uit gaan dat je dus alleen maar loopt en ook niet heel New York af teleporteert.

Volgens mij valt het nog wel tegen om de GPS spoofers in het algemeen gebanned te krijgen? Ik weet niet hoe ze dat destijds met Ingress hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Rule schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:39:
[...]

Ja, maar die zijn minder "impactvol" aan het cheaten (still bad) - waarmee ik bedoel, die krijgen niet zomaar Gyms te pakken 1000'en kilometers verder waar net een kindje van 8 eindelijk zijn eerste gym heeft. Die krijgen niet 3 Dragonites omdat ze Dratini's wereldwijd farmen. Die zitten nog steeds gebonden aan <15km/h speeds (ze zijn vast zo fake trots dat ze eitjes willen "uitbroeden") en hebben dus wat minder impact.

Eerst die teleporters er keihard af, daarna verder kijken :P !
T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Maar dan is dus alleen het daadwerkelijk snel rond teleporteren te zien? Als je bijvoorbeeld 12 uur niet speelt en je bent opeens in New York je blijft daar 3 dagen met je GPS en je wacht weer 12 uur en speelt weer in NL is er dus niks aan de hand. Hierbij er van uit gaan dat je dus alleen maar loopt en ook niet heel New York af teleporteert.

Volgens mij valt het nog wel tegen om de GPS spoofers in het algemeen gebanned te krijgen? Ik weet niet hoe ze dat destijds met Ingress hebben gedaan?
Zo geduldig zijn de meeste vast niet, grijpgrage vingertjes van mensen die toch al niet veel discipline hebben, die willen alleen maar grijpen ;) .

[ Voor 30% gewijzigd door Cassius op 25-07-2016 10:42 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:40:
Die GPS spoofers worden op een gegeven moment wel tegengehouden door de caps in het spel. Na level 30 vind je geen sterkere Pokémon meer en Level 40 is het hoogst haalbare trainer level. Zij zullen daar eerder zijn dan anderen, en ze zullen ook sneller hun Pokédex gevuld hebben, maar uiteindelijk halen ze er niet echt een significant voordeel mee.
Behalve wanneer er op specifieke plek X een mew of legendary bird wordt gedropt. (al weet ik niet precies hoe dat in zn werk gaat en wat voor informatie er wordt vrijgegeven).

[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 25-07-2016 10:42 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
aicaramba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:41:
[...]

Behalve wanneer er op specifieke plek X een mew of legendary bird wordt gedropt.
Ik denk dat ze dit toch anders gaan doen. Wereldwijd bijvoorbeeld zijn er ontzettend veel gyms, vervolgens wordt er gezegd.. het team dat aan het eind van de dag de meeste gyms houdt krijg een moltres/zapdos/articuno. Dan worden er alleen maar meer spoofers aangetrokken om te cheaten. En wat mij betreft is dat het enige nut dat die gyms hebben op een grote schaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rule schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:43:
[...]

Ik denk dat ze dit toch anders gaan doen. Wereldwijd bijvoorbeeld zijn er ontzettend veel gyms, vervolgens wordt er gezegd.. het team dat aan het eind van de dag de meeste gyms houdt krijg een moltres/zapdos/articuno. Dan worden er alleen maar meer spoofers aangetrokken om te cheaten. En wat mij betreft is dat het enige nut dat die gyms hebben op een grote schaal.
Dus dan iedereen die in een gym meedoet krijgt dan een legendary vogel ofzo? Heeft iedereen na een week wel die vogel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:41:
Zo geduldig zijn de meeste vast niet, grijpgrage vingertjes van mensen die toch al niet veel discipline hebben, die willen alleen maar grijpen ;) .
Daar heb je natuurlijk wel een punt, ik zou al lang blij zijn als ik rondjes mag lopen in Central Park een keer wat anders dan pidgeys, ratatas en een pokestop om de 200 meter. Gewoon alles op elkaar gepropt. _/-\o_

Moet ik misschien toch maar met mijn ouders mee 2 weken naar New York. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:27:
Alle gyms in hoorn zijn van team geel. Zoiezo allemaal cheaters.
Hoezo zouden dat allemaal cheaters zijn? Omdat ze in team geel zitten :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rule
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:46:
[...]

Dus dan iedereen die in een gym meedoet krijgt dan een legendary vogel ofzo? Heeft iedereen na een week wel die vogel.
Nee, ze zeggen bv volgende week zaterdag is de enige dag dat het telt. Het event start sochtends en eindigt 24;00 CET ofzo. Einde van de dag wordt er in een regio (of wereldwijd) geteld hoeveel gyms er zijn, laten we zeggen 1000 in nederland. Dan zien ze het volgende:
Geel: 700/1000
Rood: 300/1000
Blauw: 0/1000

Team Geel wint en maakt kans op, of krijgt zapdos ofzo.Of hij spawnt dan voor alle gele users op een gele gym. Gezien dit de gyms naar een nieuw niveau tilt lijkt mij dit niet echt een gek scenario toch?

Het haalt het uiterste uit het sociale en het competitieve aspect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Begrijp dat het voor sommigen verdacht is dat er mensen in team geel ook gyms hebben. Maar hier toch ook een duidelijk voorvechter van meer geel op de kaart 8) en naar mijn mening op legale wijze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Daar heb je natuurlijk wel een punt, ik zou al lang blij zijn als ik rondjes mag lopen in Central Park een keer wat anders dan pidgeys, ratatas en een pokestop om de 200 meter. Gewoon alles op elkaar gepropt. _/-\o_

Tip: South Beach Miami ziet er nog leuker uit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-09 14:36
T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Als je de kans hebt moet je die sowieso aannemen :Y .
Gemiste kans als je dat niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Rule schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:50:
[...]

Nee, ze zeggen bv volgende week zaterdag is de enige dag dat het telt. Het event start sochtends en eindigt 24;00 CET ofzo. Einde van de dag wordt er in een regio (of wereldwijd) geteld hoeveel gyms er zijn, laten we zeggen 1000 in nederland. Dan zien ze het volgende:
Geel: 700/1000
Rood: 300/1000
Blauw: 0/1000

Team Geel wint en maakt kans op, of krijgt zapdos ofzo.Of hij spawnt dan voor alle gele users op een gele gym. Gezien dit de gyms naar een nieuw niveau tilt lijkt mij dit niet echt een gek scenario toch?

Het haalt het uiterste uit het sociale en het competitieve aspect.
Als ze dit willen doen dan had er een balans moeten zijn in de teams natuurlijk, anders wordt het lastig te voorkomen dat iedereen voor 1 team gaat omdat het grootste team nou eenmaal de legendaries krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro3lie
  • Laatst online: 12-09 13:07
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:52:
[...]

Als ze dit willen doen dan had er een balans moeten zijn in de teams natuurlijk, anders wordt het lastig te voorkomen dat iedereen voor 1 team gaat omdat het grootste team nou eenmaal de legendaries krijgt.
Denk dat het balans erg afhankelijk is van de regio.. De gyms vlak bij mij zijn meestal rood/blauw. Gisteren was deze toevallig geel en deed ik hieraan mee, uurtje later lag mn pidgeot met zijn pootjes omhoog :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zouden ze je ooit van team laten switchen, mogelijk met een (betaald) token o.i.d.? Zou het wel leuk vinden eigenlijk omdat ik dan met vrienden gyms kan pakken samen in mijn regio ... nu hebben we maar wat gegokt.

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:49:
[...]

Nee omdat 1 kerel 6 arcanines van boven de 2200 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
ro3lie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:53:
[...]

Denk dat het balans erg afhankelijk is van de regio.. De gyms vlak bij mij zijn meestal rood/blauw. Gisteren was deze toevallig geel en deed ik hieraan mee, uurtje later lag mn pidgeot met zijn pootjes omhoog :'(
Dat sowieso maar als ze die events, op landelijke, of zelfs wereldwijde basis doen, zal dat de basis moeten zijn op basis waarop het gebalanceerd moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Cassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:53:
Zouden ze je ooit van team laten switchen, mogelijk met een (betaald) token o.i.d.? Zou het wel leuk vinden eigenlijk omdat ik dan met vrienden gyms kan pakken samen in mijn regio ... nu hebben we maar wat gegokt.
Ongetwijfeld. Het blijft wel business he. Name Change voor 50 coins o.i.d. Een beetje de standaard micro-transactions...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:54:
[...]

Nee omdat 1 kerel 6 arcanines van boven de 2200 heeft.
Dus nu zijn ze niet meer allemaal cheaters maar is er 1 kerel een cheater? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Ongetwijfeld. Het blijft wel business he. Name Change voor 50 coins o.i.d. Een beetje de standaard micro-transactions...
Dat zou ik ook helemaal niet erg vinden eigenlijk, zit wel op een name change te wachten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
ro3lie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:53:
[...]
Bij mij in de buurt is juist alles geel. Het is een groepje wat zomervakantie heeft denk. Elke keer als je een gym pakt is ie binnen een uur alweer geel en zitten er weer allemaal Slowbros en Snorlaxes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Niet online
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:55:
[...]

Dus nu zijn ze niet meer allemaal cheaters maar is er 1 kerel een cheater? |:(
Ja maar alle gele gyms zijn dus cheat gyms

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
Gisteren nog 6 gyms in de buurt overgenomen en in allemaal een Magikarp van 10CP gezet _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hier bij mijn werk in de buurt zit er nu een gast die een Tauros en een Kangaskhan heeft. Tenzij hij de afgelopen paar weken zowel in Australië als in Amerika is geweest (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) is dat dus ook overduidelijk een cheater.

[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:58:
Hier bij mijn werk in de buurt zit er nu een gast die een Tauros en een Kangaskhan heeft. Tenzij hij de afgelopen paar weken zowel in Australië als in Amerika is geweest (wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt) is dat dus ook overduidelijk een cheater.
Spawnen inderdaad alleen daar, maar zijn volgens mij wel verkrijgbaar uit een 5 km egg?

edit: 10 -> 5km egg.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-09 13:02
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:58:
10km ei luck?
Pagina: 1 ... 18 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator