Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
iemand van niantic is een verhaaltje aan het doen.
https://www.periscope.tv/PAULFIERCE/1rmxPDpDRzDxN edit: stream is over.
ook nog een liveblog van reddit wat er vertelt word.
http://reddit-stream.com/comments/4uemht/
[ Voor 49% gewijzigd door summetje op 24-07-2016 23:42 ]
Ze hebben genoeg lures daar zo te ziensummetje schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:11:
livestream van iets op comic con over pokemon go.
iemand van niantic is een verhaaltje aan het doen.
https://www.periscope.tv/PAULFIERCE/1rmxPDpDRzDxN
ook nog een liveblog van reddit wat er vertelt word.
http://reddit-stream.com/comments/4uemht/

WAUW! CONFIRMED! EEVEE NAMING WORKS!

[ Voor 34% gewijzigd door TheBrut3 op 24-07-2016 23:23 ]
Coming up soon - sorry about that guys! Will keep you guys updated if/when something exciting happens, dont worry.
[ Voor 11% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 24-07-2016 23:24 ]
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Liever een kleine kans dan kansloos
Nog niets gespawned of zo ver... weinig spannends tot nu toe
Maar ook dat er nog meer eastereggs zijn die nog ontdekt moeten worden
Zoas Charmander die net als in de TV serie vervelend loopt te doen ongeacht cp levelDutchCrownNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:25:
Eevee officieel bevestigd dat de naam uitmaakt voor de evolutie.
Maar ook dat er nog meer eastereggs zijn die nog ontdekt moeten worden
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
laat je live updates maar komen hoor!DutchCrownNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:28:
Ze gaan het hebben over de teams, en de keuze van je team heeft ook te maken met de legendary!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Ze kunnen het ergens van afhankelijk maken. Bijv presige die je voor je team hebt behaald.Thalaron schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:31:
Indien ze Legendary's te makkelijk maken is het weinig aan... Als ze het te moeilijk maken gaat iedereen GPS Spoofen...
Ze kunnen het ook maximaliseren tot maximaal 1 per persoon.
"we recently have just launched", die zin is al 10x naar voren gekomen in een half uur.... =/Dj Neo Ziggy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:31:
Wat een slap gelul zeg, eigenlijk zeggen ze. We hebben te vroeg gereleased en zijn nog van alles aan het "bouwen"
Zie ook iets staan dat de legendary birds gelinkt zullen zijn aan je team, zou wel een beetje jammer zijn aangezien je dan dus nooit je pokedex compleet kunt krijgen.Thalaron schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:31:
Indien ze Legendary's te makkelijk maken is het weinig aan... Als ze het te moeilijk maken gaat iedereen GPS Spoofen...
En nu Team Instinct... of te wel Zapdos, dan kan Team Valor niet achterblijven
[ Voor 33% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-07-2016 23:35 ]
BTC €94.837,08
Mystic = Blanche
Instinct = Spark
Valor = Candela
Het is ook niet leuk als iedereen alle 3 de legendaries heeft, dan zijn ze niet zo legendary meer. Wat ik wel vind is dat je nu de keuze voor een team hebt gemaakt, met 0 info, waardoor je achteraf misschien een ander team had gewild.mark-k schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:33:
[...]
Zie ook iets staan dat de legendary birds gelinkt zullen zijn aan je team, zou wel een beetje jammer zijn aangezien je dan dus nooit je pokedex compleet kunt krijgen.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
BTC €94.837,08
Viel op dat de meeste die-hards volgens mij daar geel aanhangen, terwijl je die hier het minst ziet.
Geen legendary
Volgensmij zeiden ze toch duidelijk dat het op het lijstje staat. Meer woorden aan vuil maken heeft toch geen zin.koelebobes schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:37:
Wow wat kreeg ik daar een zuur gevoel van, leek wel alsof alle vragen gescreened waren. De typische valor meme die valor schreeuwt en vervolgens word de 3 step van tafel afgeveegd alsof het geen vraag was blegh
Misschien niet, maar geen enkele mogelijkheid hebben om ze te krijgen is ook niet leuk.Erkel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:37:
[...]
Het is ook niet leuk als iedereen alle 3 de legendaries heeft, dan zijn ze niet zo legendary meer. Wat ik wel vind is dat je nu de keuze voor een team hebt gemaakt, met 0 info, waardoor je achteraf misschien een ander team had gewild.
Misschien dat het mogelijk wordt als ze traden invoeren, maar dan gok ik dat alleen de criminelen alle legendaries zullen hebben en er veel nerds onder geweld hun pokemon mogen afstaan.
De teamkeuze is nu inderdaad puur op het plaatje van de legendary bird (je had t wel een beetje kunnen aanvoelen, maar had toen verder nog geen enkele info over de legendaries, zoals je nu wel weet dat Articuno wat zwakker is dan de andere 2), en het praatje over wat het team wil.
Beetje jammer dat dat het enige nieuwe was dat eruit kwam, en dan ook nog onder het motto "we hadden daar voor de release geen tijd meer voor"... Dus ze hebben 2 weken gedaan over het inkleuren van 3 plaatjes, die bugs gaan dus nog wel jaren duren.
Welke bugs? Zoveel showstopping bugs zitten er niet eens echt in. Performance is de laatste dagen ook beter.mark-k schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:58:
die bugs gaan dus nog wel jaren duren.

Misschien als je een Eevee Blanche noemt en evolved, dan wordt t een Articuno
(of een ander beest)
Dus wanneer je lvl 40 bereikt dat je Articuno/Zapdos/Moltres kan vangen. Leuk zou zijn als ze dat anders doen dan normale Pokemon maar bv. dat je ermee kan vechten en je hem moet verslaan. Dit uiteraard niet al te makkelijk maken. Indien je faalt dat je dan met een Lure de Legendary terug kan lokken voor een nieuwe poging
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-listpoor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:01:
Articuno zwakker dan de andere twee? Wie zegt dat?
Misschien als je een Eevee Blanche noemt en evolved, dan wordt t een Articuno
(of een ander beest)
Selecteer daar maar eens op Max cp, zapdos en moltres zitten naast elkaar, dan snorlax en lapras en nog wat en dan pas articuno.
Ja zo ja, maar als je hier selecteert op 'best combined stats'..mark-k schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:13:
[...]
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list
Selecteer daar maar eens op Max cp, zapdos en moltres zitten naast elkaar, dan snorlax en lapras en nog wat en dan pas articuno.
https://thesilphroad.com/research
Dan is ie 4e..
WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...
Heb er eigenlijk alleen last van bij een zubat/golbat die afstand die je dan moet gooien is soms niet te overbruggen zonder dat je een curvebal krijgtOekiejoekie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:15:
Ik heb al de tweede keer deze week, dat die ballen wel van lood lijken. Je probeert ze te gooien, maar ze vallen al vlak voor je neer. Van de week dacht ik nog dat het kwam omdat ik net in bad had gelegen, of dat ik net een nat/gecondenseerd blikje cola op had en het aan mijn vingers lag. Maar nu weer. Komt het iemand bekend voor ?
[ Voor 0% gewijzigd door revertive op 25-07-2016 00:19 . Reden: typo ]
Om het nog vreemder te maken... De ballen van lood had ik bij een Spearow, tussendoor komt er een Ratata, die kan ik normaal vangen, Ik probeer toch nog even de Spearow alsnog te pakken, en ze lijken weer van lood te zijn...revertive schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:18:
[...]
Heb er eigenlijk alleen last van bij een zubat/golbat die afstand die je dan moet gooien is soms niet te overbruggen zonder dat je een curvebal krijgt
Ik had het vorige week met curveballen, bleek dat er een klein vuiltje aan de rechterkant van mijn scherm zat. Even flink mijn scherm gepoetst en ik had nergens meer last van. Vermoedelijk registreert het scherm dan je vinger niet zo goed.Oekiejoekie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:15:
Ik heb al de tweede keer deze week, dat die ballen wel van lood lijken. Je probeert ze te gooien, maar ze vallen al vlak voor je neer. Van de week dacht ik nog dat het kwam omdat ik net in bad had gelegen, of dat ik net een nat/gecondenseerd blikje cola op had en het aan mijn vingers lag. Maar nu weer. Komt het iemand bekend voor ?
Je kan een app downloaden om je scherm te testen?
Daar lijkt dus niks mis mee, want de Ratata tussendoor, kon ik wel gewoon vangen... Weer een Ratata die ik morgen naar de plaatselijke chinees kan brengeniamzero456 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:21:
[...]
Ik had het vorige week met curveballen, bleek dat er een klein vuiltje aan de rechterkant van mijn scherm zat. Even flink mijn scherm gepoetst en ik had nergens meer last van. Vermoedelijk registreert het scherm dan je vinger niet zo goed.
Je kan een app downloaden om je scherm te testen?
Koningin Emmaboulevard? Waar was je precies/ongeveerFrankoNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:28:
Tip: Ga naar Hoek van Holland en dan die boulevard langs de nieuwe waterweg. even samenvatting van een uurtje rondlopen:
Omastar
Arcanine (1571 holy crap)
Magmar
Graveler
Doduo
Evee's
Dratini's
Electrode
Voltorb
Ponyta
en zo kan ik nog wel even doorgaan....
Het is en hotspot voor vrij zeldzame pokemon.
Heb je AR aan? Dat kan je idee van de afstand waarop de Pokémon staat nogal beïnvloeden... Zonder AR is het veel makkelijker.Oekiejoekie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 00:21:
[...]
Om het nog vreemder te maken... De ballen van lood had ik bij een Spearow, tussendoor komt er een Ratata, die kan ik normaal vangen, Ik probeer toch nog even de Spearow alsnog te pakken, en ze lijken weer van lood te zijn...
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Gooi je recht vooruit.. kaatst ie links zo je telefoon uit!
Moet je ar ff aan en weer uitzetten.Dj Neo Ziggy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 07:55:
Wat er soms met ballen gebeurd, alsof er wind staat..
Gooi je recht vooruit.. kaatst ie links zo je telefoon uit!
thanx voor de info. Ik ga het vanavond ff proberen op mijn sweetspot!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Kom ik terug werken (Brussel Noord), valt het hier eigenlijk dik tegen in vergelijking met Gent. Nu ja, ik heb gelukkig mijn items eindelijk wat kunnen aanvullen
Ik kreeg net onderweg vanuit de bus een CP1027 Golduck voor m'n neus!DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 08:10:
Net onderweg naar het werk en voor de deur een CP842 Porygon gevangen
Heb sowieso wel een lekkere busrit, vlak voor m'n werk heb ik een straat met een stuk of 10 Pokestops. Elke ochtend en middag dus lekker de bag vullen
Ik mag al van geluk spreken dat ik wat deftig bereik heb met mijn gsm op de trein. Er zijn echt dode zones op mijn routeIk kreeg net onderweg vanuit de bus een CP1027 Golduck voor m'n neus!
Heb sowieso wel een lekkere busrit, vlak voor m'n werk heb ik een straat met een stuk of 10 Pokestops. Elke ochtend en middag dus lekker de bag vullen
Een buurman een straat verder op heeft wel echt geluk, een pokestop in z'n voortuin, gek genoeg zit daar regelmatig een lure op.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik ben er nog niet helemaal achter hoe accuraat Pokevision is, maar goed.
Verder nog een vraagje over die IV-calculator.. Ik heb deel 1 doorgezocht, maar kon niet echt een antwoord vinden. Als er hier een percentage genoemd word bijvoorbeeld, is dat dan het gemiddelde of de max? Ik vind ze maar op circa 70/80% average, 1 uitschieter met een geodude op 97%, maar die kom ik amper tegen dus die kan ik ook niet levelen
Zal het spel binnen het bedrijf waarschijnlijk iets te populair zijn denk ik. (internationaal bedrijf met meerdere vestigingen over de hele wereld.)
Xbox: Gulpener88
https://pokegps.info/go.phpGertjuhjan schreef op maandag 25 juli 2016 @ 08:31:
Dacht net even op pokevision te kijken op mijn werk, die heeft men geblokkeerd via een internetfilter:(.
Zal het spel binnen het bedrijf waarschijnlijk iets te populair zijn denk ik. (internationaal bedrijf met meerdere vestigingen over de hele wereld.)
WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.
Mijn zoons zij voor life gebanned van mijn telefoon...
Misschien een idee om een ander account aan te maken voor de kids en daar op in te loggen voor ze je tel in handen krijgenLanithro schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:02:
Fuck my life.... Nadat vorige weerk mijn kids een paar pokemon had evolved die ik aan het opsparen was heeft mijn jongste zoon een paar van mijn sterkste pokemon getransferred.... Weg Seadra , weg Cloyster (mijn sterkste Pokemon.
Mijn zoons zij voor life gebanned van mijn telefoon...
"Remember to look up at the stars and not down at your feet" - SH
Draai je toch gewoon lekker je eigen PokeMap servertje op een poort die niet geblocked wordt. Mijn ervaring is dat die sneller en stabieler draaien.Gertjuhjan schreef op maandag 25 juli 2016 @ 08:31:
Dacht net even op pokevision te kijken op mijn werk, die heeft men geblokkeerd via een internetfilter:(.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ja, dat kan, ik gebruik nu mijn telefoon om te koekeloere!EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:13:
[...]
Draai je toch gewoon lekker je eigen PokeMap servertje op een poort die niet geblocked wordt. Mijn ervaring is dat die sneller en stabieler draaien.
Xbox: Gulpener88
als ik dat kon (niet zulke goede site builder skills) en het ook nog op me synology kon laten draaien zou ik dat zeker doen zou wel verdomd handig zijn inderdaadEricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:13:
[...]
Draai je toch gewoon lekker je eigen PokeMap servertje op een poort die niet geblocked wordt. Mijn ervaring is dat die sneller en stabieler draaien.
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Ik weet niet of zo'n PokeMap tegenwoordig nog onder "hacks" of "cheats" vallen, maar het is echt onwijs simpel. Met een beetje zoeken op Reddit kom je er een stuk of 20 tegen. De meeste maps draaien gewoon op Python en vereisen 0,0 skills als het aan komt op website-bouwen. Sterker nog: ik snap geen reet van het bouwen van websites en had het ook zo draaien. Simpele Port-Forward en voila: overal en altijd je eigen PokeMap waar je niet tegen limieten/outage aanloopt door anderecopywizard schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:19:
[...]
als ik dat kon (niet zulke goede site builder skills) en het ook nog op me synology kon laten draaien zou ik dat zeker doen zou wel verdomd handig zijn inderdaad

Hebben ze bij Pokevision een filter option toegevoegd ja? Dat zou wel fijn zijn, heb ik recent naar hun toe gemailed als suggestie hahapoor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:23:
In Pokevision met nieuwe filter nog maar 115 Pokies aanstaan... Map blijft angstvallig leeg, zowel met overal tikken als scannen.. af en toe eens iets verweg.. Eigenlijk wel heel erg dat de map vooral gespammed werd met die andere 36
Haters everywhere but I don’t really care
Rechtsboven "Showing *** Pokemon" en daar kan je (de)selecteren.spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:27:
[...]
Hebben ze bij Pokevision een filter option toegevoegd ja? Dat zou wel fijn zijn, heb ik recent naar hun toe gemailed als suggestie haha
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Nee, ik speel zonder AR, dat is het dus ook niet...Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 06:40:
[...]
Heb je AR aan? Dat kan je idee van de afstand waarop de Pokémon staat nogal beïnvloeden... Zonder AR is het veel makkelijker.
Verwijderd
Ik heb al een Diglett gevangen, of hij kwam uit een ei. Hij staat tenminste in mijn Pokédex.matthijst schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:30:
Iemand al ergens een Diglett en Dugtrio vandaan gehaald?
Gevonden, erg fijn dat deze optie toegevoegd is, scheelt een hoop!Thalaron schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:30:
[...]
Rechtsboven "Showing *** Pokemon" en daar kan je (de)selecteren.
Zijn deze zeldzaam?
Volgens mij zijn er in NL niet veel gebieden waar die makkelijk te vinden zijn, in Mexico kwam ik er maar zat tegen, dus heel zeldzaam zijn ze niet denk ik.Ask! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:33:
Gisteren een wilde Cubone voor het eerst tegen gekomen, ben level 16.
Zijn deze zeldzaam?
Pas geleden op m'n zus dr telefoon eentje op nearby gezien (bij de mijne niet terwijl ik ernaast liep). Maargoed. 3 step bug. You can guess how that worked outAsk! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:33:
Zijn deze zeldzaam?
Valt wel mee, je komt ze niet heel vaak tegen nee, afhankelijk van je gebied natuurlijk. In Groningen bij het Noorderplantsoen heb je een plek waar er 2 in een radius van 100 meter bij elkaar zitten. In ieder geval een stuk zeldzamer dan de Pidgeys en Ratata'sAsk! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:33:
Zijn deze zeldzaam?
De volgorde waarin de pokemon staan doet er wel toe.Recrush schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:35:
[...]
Pas geleden op m'n zus dr telefoon eentje op nearby gezien (bij de mijne niet terwijl ik ernaast liep). Maargoed. 3 step bug. You can guess how that worked out
Linksbovenin is dichtstbij, rechtsonderin verst weg
Ik heb er ondertussen 2 gevangen. Speel sinds 8 juli. Vanochtend ook een Horsea gevangen.Ask! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:33:
Zijn deze zeldzaam?
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Noorderplatsoen in Groningen zitten ze meerdere keren per dag.spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:34:
[...]
Volgens mij zijn er in NL niet veel gebieden waar die makkelijk te vinden zijn, in Mexico kwam ik er maar zat tegen, dus heel zeldzaam zijn ze niet denk ik.
Vanochtend daar een Dragonair gevangen, ik spatje chagrijnig omdat 'ie maar cp24 was. Heb ik 'm in de calculator gegooid, blijkt hij wel mooi perfecte IVs te hebben.
Cheaten in welke zin?DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:38:
Al die mensen die cheaten moeten gewoon lekker gebanned worden. Op deze manier is het nietmeer leuk om gyms te doen.
[ Voor 8% gewijzigd door Mx. Alba op 25-07-2016 09:39 ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Bij de scouting in tilburg kom ik er bijna altijd wel 1 tegen.Ask! schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:33:
Zijn deze zeldzaam?
Some other stuff touched on during the panel:
- There are easter eggs that nobody has found yet (!)
- They’re planning ways to customize Pokestops
- Pokemon Centers are coming
- There will be more functionality added to gyms, though the specifics aren’t clear
- Niantic says the game is at about 10% of what they want it to be
- They’re still discussing breeding, but nothing concrete in the works yet
- The legendary birds are tied to teams in some way, as the original designs implied
- Yep, they know about the three-step glitch. Still no word. Grr.
- It sounds like we can't expect legendaries until after the game has been released on all regions, which makes sense
Is er een video beschikbaar?DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:41:
Even de opsommig gekopieerd van Kotaku wat betreft gister avond.
- There will be more functionality added to gyms, though the specifics aren’t clear
- The legendary birds are tied to teams in some way, as the original designs implied
- It sounds like we can't expect legendaries until after the game has been released on all regions, which makes sense
Ik ben wel benieuwd naar de easter eggs :d Ook custom pokestops en pokecenters lijken me een leuk en goed idee.
Hoe kan je cheaten in gyms dan? In een plaatselijk dorp zijn vrijwel alle gyms rood en zit er overal een Dragonite van minstens 2000 CP in (allemaal nog de zelfde eigenaar ook) maar ik kan me niet voorstellen hoe ze ge-cheat hebben. Zelfs als je heel snel naar elke Dratini zou rennen/fietsen/rijden die op de scanner komt dan zou je daar nog niet veel voordeel mee behalen...DeeSung schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:38:
Al die mensen die cheaten moeten gewoon lekker gebanned worden. Op deze manier is het nietmeer leuk om gyms te doen.
Het spel is nooit eerlijk geweest. Sommige mensen hebben een Pokéstop voor de deur of wonen in de stad waar het stikt van de Pokémon en andere niet. Deal with it.
Zo te zien gaan we nog aardig wat uitbreidingen zien, maar dat zal allemaal pas gebeuren wanneer het spel overal uitgebracht is en wanneer de servers alle gekte aan kan...DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:41:
Even de opsommig gekopieerd van Kotaku wat betreft gister avond.
Hmm zitten daar ook growlithes en dergelijke? Zou handig zijn om voor NL ook de Arid regions in kaart te brengen.Zsub schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:38:
[...]
Noorderplatsoen in Groningen zitten ze meerdere keren per dag.
Vanochtend daar een Dragonair gevangen, ik spatje chagrijnig omdat 'ie maar cp24 was. Heb ik 'm in de calculator gegooid, blijkt hij wel mooi perfecte IVs te hebben.
Diglett spawnpoint bij mij in de wijk (Leiden), zie meerdere keren per dag eentje voorbij komen.matthijst schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:30:
Ja diglett gevangen en 1 in de buurt gezien. Dugtrio kwam ik tegen, maar na 4 pogingen om hem te vangen waren mn pokeballs opmatthijst schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:30:
Gebeurt bij mij nogal vaak en altijd met Pokémon die ik nog niet heb. Vandaar mijn Pokedex: caught 46; seen:52.
Waarschijnlijk is deze persoon aan zijn dragonite's gekomen door GPS spoofing. Dat is dus cheaten. De kans dat hij echt meerdere gyms met 2k CP dragonites heeft door normaal te spelen is toch wel vrij klein lijkt mij.ErikT738 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:48:
[...]
Hoe kan je cheaten in gyms dan? In een plaatselijk dorp zijn vrijwel alle gyms rood en zit er overal een Dragonite van minstens 2000 CP in (allemaal nog de zelfde eigenaar ook) maar ik kan me niet voorstellen hoe ze ge-cheat hebben. Zelfs als je heel snel naar elke Dratini zou rennen/fietsen/rijden die op de scanner komt dan zou je daar nog niet veel voordeel mee behalen...
Het spel is nooit eerlijk geweest. Sommige mensen hebben een Pokéstop voor de deur of wonen in de stad waar het stikt van de Pokémon en andere niet. Deal with it.
Exact. Ik heb zelfs nog nooit één Dratini gezien, laat staan dat ik drie 2k+ Dragonites zou kunnen hebben...spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Waarschijnlijk is deze persoon aan zijn dragonite's gekomen door GPS spoofing. Dat is dus cheaten. De kans dat hij echt meerdere gyms met 2k CP dragonites heeft door normaal te spelen is toch wel vrij klein lijkt mij.
Gister was er wel een livestream maar kan hem ff niet zo snel terug vinden. Was ook niet erg spectaculair hoorRobbertDs1 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:43:
[...]
Is er een video beschikbaar?
Ik ben wel benieuwd naar de easter eggs :d Ook custom pokestops en pokecenters lijken me een leuk en goed idee.
Level 20 hier en ik ben al wel 2 Dratini's tegen gekomen....spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Waarschijnlijk is deze persoon aan zijn dragonite's gekomen door GPS spoofing. Dat is dus cheaten. De kans dat hij echt meerdere gyms met 2k CP dragonites heeft door normaal te spelen is toch wel vrij klein lijkt mij.
Ligt er denk aan waar je zit. Bij mij om de hoek heb ik een spawnplek van Dratini's.spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:51:
[...]
Soms zitten er wel 5 op een rij, dan gaat het vrij snel hoor
Porygon , Lickitung , Onix , Cubone om maar eens wat te noemen.EricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
Zijn er al mensen echt rare Pokemons tegen gekomen en deze ook hebben gevangen? Dan bedoel ik niet zo zeer een Scyther of iets, maar meer Blastoise/Charizard/Venusaur o.i.d.?
Allemaal in het wild tegen gekomen
[ Voor 58% gewijzigd door DutchCrownNL op 25-07-2016 09:56 ]
Verwijderd
Zaterdag vond ik in Waddinxveen een Wartortle, en gisteren een Porygon, dat zijn wel mijn top wild-finds. En m'n Magneton was ik ook altijd wel trots opEricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
Zijn er al mensen echt rare Pokemons tegen gekomen en deze ook hebben gevangen? Dan bedoel ik niet zo zeer een Scyther of iets, maar meer Blastoise/Charizard/Venusaur o.i.d.?
Ben bijna lvl 25 heb al een behoorlijke verzameling, maar heb intotaal niet veel meer dan een handjevol dratini's gevangen/gezien. Laat staan een dragonite.Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Exact. Ik heb zelfs nog nooit één Dratini gezien, laat staan dat ik drie 2k+ Dragonites zou kunnen hebben...
Een cp 250 lapras heel willekeurig bij een pokestop met Lure Module. En een 1600 Garydos met dank aan Pokevision en mijn 40km/u fiets skillsEricNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:52:
[ Voor 35% gewijzigd door T-homas op 25-07-2016 09:58 ]
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator