Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:32
De pidgeycalc om je evolves te berekenen houdt nu ook 60 als 'aanbevolen' aan, eerder stond ie nog op 50.
Dus nog iets van 15 mogelijke evolves binnenhalen voor ik m'n lucky egg kan doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steffo78 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Toevallig in de buurt van Driel? :)
Nee helaas, zo'n 150 km naar het noorden schat ik :P (in de buurt van Assen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

Wat denken jullie dat effectiever is? Heel snel klikken om de basic attack zo vaak mogelijk uit te voeren. Of die attack waarbij je langer je scherm moet inhouden, die sterke aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:35:
Hmmm, dat was wat pidgeycalc ongeveer aan gaf bij mij.
Ik ben bij mn sessie gisteravond constant aan het evolven geweest (en wat schokkerig door mn lijst scrollen een paar keer) en ben van 19.5 naar 20.3 gegaan. Ik kreeg er domweg niet meer doorheen.
Misschien dat bij mij de animaties wat langer er over doen ofzo. Sowieso krijg ik dat na evolven even op een podiumpje staan niet echt snel weg :/
Je moet degene die je wilt evolven ook eerst als favoriet kiezen en daar op sorteren. Als ie dan ge-evolved is de-favoriet je hem voordat je hem sluit zodat die onderaan komt te staan en je de volgende bovenaan de lijst kunt pakken en er niets te scrollen valt.

Ik had eerst uit een YT video waarin een evolutie animatie te zien is geklokt dat die 26 seconden duurde. Nog 4s. voor de andere handelingen en je komt op 30s. per evolve. Ik ging tussentijds één keer naar mijn hoofdscherm en kreeg toen prompt nog wat animaties van medals en level-ups. Had ik dus niet moeten doen want dat verspilde tijd.

Gewoon een stopwatch er naast nemen of een timer-app op een ander device en doorevolueren tot de 30 min verstreken zijn. Ik had ook een timer appje lopen op een 7" tablet, kon via laptijd een keertje vaststellen dat ik er inderdaad 30s. over deed per evolve, en kon de 60e voor het aflopen van die 30 min. starten. Ik wist hoeveel favorieten ik van tevoren had en ik had er na afloop 60 minder over.

[ Voor 20% gewijzigd door CaptJackSparrow op 24-07-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
holy shit mijn zwakste eevee(303) heeft 91% tot 93% :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06:22

DropjesLover

Dit dus ->

Dat is wel een beter voorbereide aanpak ja :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Volgens mij wordt het wooldrikspark nu overspoeld met pokémon, zie daar meerdere stops met roze blaadjes, oftewel lure's. :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Terranova schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:29:
holy shit mijn zwakste eevee(303) heeft 91% tot 93% :o
Volgens die IV calculator op thesilphroad zeker? Die vertrouw ik niet zo. Hoe verder je die schuif naar links zet hoe geweldiger hij het vindt. Alles met een lage CP is grote klasse en alles met hoge mag Pokegehakt van gemaakt worden wat hem betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:29:
Volgens mij wordt het wooldrikspark nu overspoeld met pokémon, zie daar meerdere stops met roze blaadjes, oftewel lure's. :o
Wat dacht je van Utrecht centrum afgelopen zaterdag. Maar zo ziet het er eigenlijk al de hele week uit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/m4jvCtw2VJzSuMnRCe8V25HC/medium.png

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
CaptJackSparrow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:31:
[...]

Volgens die IV calculator op thesilphroad zeker? Die vertrouw ik niet zo. Hoe verder je die schuif naar links zet hoe geweldiger hij het vindt. Alles met een lage CP is grote klasse en alles met hoge mag Pokegehakt van gemaakt worden wat hem betreft.
Nah dat google drive ding :P

Edit: Pokeassistant geeft het zelfde weer.

Edit2: Dat zou een 2800 vaporeon geven :o

[ Voor 9% gewijzigd door Terranova op 24-07-2016 15:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-01-2022
Ik was gisteren in de Efteling en wow zeg! dat is de moeite, zoveel pokéstops :D In de rij moest je toch wachten dus dan kun je best heel veel vangen. Ook pokémon die ik zelf bij mij in de buurt niet gezien heb, dratini, helaas maar 1 kunnen vangen :/ ook een hoop magic karps maar daar heb je 400 candy van nodig xD wel bijna lvl10 nu. Zal vanavond eens een wat gaan evolven met een lucky egg om wat expo te verdienen.

BTW De Baron is echt een gave rollercoaster, het verhaal eromheen ook goed gemaakt. Ik weet weer waarom ik de Efteling het tofste park van de benelux vind.

Someone now is screaming as the flames fly high.. PSN: DanielElessar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Vragje over die IV caclculators, als hij een range aangeeft met verschillende levels, en je hebt een andere pokemon die maar 1 van die levels aangeeft, als het balkje op die andere pokemon precies even ver gevorderd is, dan is hij toch dat level?

Ik maak gebruik van de IV calculator op pokeassistant, een voorbeeld:
Pidgeotto 233 51 800 = Level 8 average perfection 31.7 %
Pidgeotto 235 47 800 = Level 7 of level 8, maar kan dus geen level 7 zijn omdat het balkje op dezelfde plek zit als level 8, dus crap pokemon? (want alleen de ene optie van level 7 is 90+% IV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17-09 17:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net wat battles bij een gym gedaan, er is al genoeg over gezegd, maar wat slaat dat NERGENS op zeg.
Als een mongool op je scherm rammen om schade te doen. Het leuke aan Pokemon was altijd de verschillende aanvallen. Jammer dit zeg.

Wel weer wat pokestops rond gereden, dus weer genoeg pokeballs, helaas geen speciale. (lvl 10 en nog geen enkele speciale bal gekregen)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:53
Hier is de verhouding Pokémon en Pokestops scheef vergeleken met steden, waardoor ik een constant tekort aan pokeballs heb.
Ik ben nu level 9, maar heb niks geks gedaan en kom toch nooit aan powerevolven toe. Hoe kan het dat iedereen zoveel Pokémon kan sparen zonder al een veel hoger level te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:03:
Net wat battles bij een gym gedaan, er is al genoeg over gezegd, maar wat slaat dat NERGENS op zeg.
Als een mongool op je scherm rammen om schade te doen. Het leuke aan Pokemon was altijd de verschillende aanvallen. Jammer dit zeg.

Wel weer wat pokestops rond gereden, dus weer genoeg pokeballs, helaas geen speciale. (lvl 10 en nog geen enkele speciale bal gekregen)
Op level 12 krijg je pas een Great ball, daarna weer op level 20 Ultra balls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
CaptJackSparrow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 15:31:
[...]

Alles met een lage CP is grote klasse en alles met hoge mag Pokegehakt van gemaakt worden wat hem betreft.
Dit vind ik eigenlijk bij beide IV calculators zo... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 17-09 17:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:06:
[...]

Op level 12 krijg je pas een Great ball, daarna weer op level 20 Ultra balls.
.
verklaard een hoop 8)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Lol, was op een plek, waar pokevision gewoon 5 pikachu's toonde :D volgens mij zijn geboorteplaats ofzo :+ en dan was er nog een lurk die er nog een paar extra gaf... Maargoed, ik ben na nr 5 maar weer verder gegaan. Kon er nog meer pakken. Maar volgens mij had ik even een fuckup in het spel bij de 4e pikachu, kon (great) ballen blijven gooien, hij kwam er telkens uit. Tot ik wegren, hem weer aantik, en hem vervolgens met de eerste gewone bal meteen vang. Wel heel toevallig... Maarja, wel dus onnodig veel ballen verspild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Anders kijk je even op PokeVision en zie je dat er om de hoek een Vaporeon zit.
Ik snel naar buiten, berry met ultraball, zonder resultaat, nogmaais berry en ultraball, weer niet en weg is hij ;( ;(

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Dit heb ik gejat van een blog:

Groot nieuws! De slimme koppen hebben Pokémon Go gedecodeerd. Dat wil zeggen dat ze in alle data kunnen en daarmee kunnen lezen wat er allemaal in zit. Nou weet ik niet of die 100% waar zijn, maar hier zijn enkele gegevens die ze hebben gevonden.

Maximale trainer lvl is 40.
Vanaf lvl20 worden de Pokémon die uit eieren komen niet sterker.
Na lvl30 kom je geen sterkere Pokémon tegen in het wild. Dat betekent dus dat iedereen vanaf lvl30 dezelfde max CP Pokémon tegenkomen, wil je ze sterker maken dan moet je ze candies geven.
Er is een hogere rank dan Gold bij de achievements/badges.
Curveballs en Nice/Great/Excellent throws zorgen ervoor dat je meer kans hebt om een Pokémon te vangen.
Er komen misschien Incubaters die de afstand die nodig is kunnen verkleinen.
Aanvallen hebben een Accuracy en Critical Hit Rate.
Elke unieke Pokémon heeft zijn eigen Capture en Flee Rate.
De aanval schade kan omhoog gaan met je trainer lvl.
Pokémon worden moeilijker te vangen als je lvlt.
Mewto, Moltres, Zapdos, Articuno zijn Legendarisch.
Mew is Mythisch.
Farfetch’d en Ditto zitten in het spel, alleen nog niet gevonden. Daarnaast schijnt het ook zo te zijn dat Farfetch’d alleen in Azië voorkomt. Je kan hem wel uit een 5km ei krijgen.
Zo komt Kanghaskan alleen in Australië, Mr. Mime in Europa en Tauros in Noord-Amerika.
De charge meter gaat voor 0.5 voller per 1HP schade.
Om van lvl 39 naar 40 te gaan moet je 5 miljoen exp verdienen. Van lvl1 naar 40 kost je 20 miljoen exp. Als je elke dag 100.000 exp krijgt betekent dat je ongeveer 3 a 4 maanden bezig bent om van lvl39 naar 40 te gaan….
Pokémon hebben een standaard Attack, Defence en Stamina (HP).
Dragonite heeft de sterkste standaard Attack voor niet legendarische.
Moltres heeft van de 3 vogels de hoogste Attack, Articuno de hoogste Defence en Zapdos heeft alles iets lager, maar wel weer voordeel over type aanvallen.
Verdedigende Pokémon in een gym valt elke 1,5 seconden aan.
De masterball zit in het spel.
De legendarische Pokémon hebben een Spawn Rate, maar geen Capture Rate. Betekent dit dat ze alleen met een masterball te vangen zijn?
Same Type Attack Bonus (STAB). Dit betekent dat als de type aanval bij de type Pokémon hoort krijgt de aanval een 25% bonus erbij. Bijvoorbeeld: Ivysaur gebruikt solarbeam en Lickitung ook, dan zal die van Ivysaur dus sterker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Zet er dan ook even netjes een bron bij.

http://www.pokemongofans.nl/nieuws-pokemon-go

Heb even zitten organiseren. Heb nu al weer 75 evolves. Kan dus een powerlevel run doen of doorsparen voor 2 Lucky Eggs achter elkaar. Moet nog 43.000 voor L21 dus zal niet meer dan 1 level omhoog gaan. Ga ik dan op L21 merkbaar moeilijker Pokies vangen en gaat het dan dus langer duren voor ik die 45 weer bij elkaar heb voor de volgende run? Met 120.000 zou ik L22 worden. Goeie kans dat ik daar ook nog zit als ik na powerlevelen die 45 er nog bij vang want voor L23 moet je 100.000 XP scoren.

Vraag is dus of er significant verschil zit in moeilijkheid van pokkebeesten vangen tussen L20, L21 en L22 (en evt. L23)? Iemand die daar inzicht in heeft?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
FitzChevalric. schreef op zondag 24 juli 2016 @ 16:20:
Dit heb ik gejat van een blog:

Groot nieuws! De slimme koppen hebben Pokémon Go gedecodeerd. Dat wil zeggen dat ze in alle data kunnen en daarmee kunnen lezen wat er allemaal in zit. Nou weet ik niet of die 100% waar zijn, maar hier zijn enkele gegevens die ze hebben gevonden.
Ik mis alleen nog het stukje "stuur dit door naar 150 vrienden, dan kan Niantic het zien op hun servers en krijg je een gratis gouden Pokemon !!1!!11!!" :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25
Zit nu in het Noorderpark bij de noorderpark bar lekker met een biertje en vanaf mijn stoel 2 pokestops binnen bereik met lures erop 😀. Binnen 10 meter nog twee pokestops maar fan moet ik mijn strandstoel uit hehe. Goeie stek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-09 17:52
Oekiejoekie schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:07:
[...]

Ik mis alleen nog het stukje "stuur dit door naar 150 vrienden, dan kan Niantic het zien op hun servers en krijg je een gratis gouden Pokemon !!1!!11!!" :+
Ik kan me nog herinneren dat in de tweede serie (Gold) dat je wel eens een pokemon tegen kwam met de verkeerde kleur. Zou best tof zijn als dat nu ook zou kunnen.

[ Voor 13% gewijzigd door Junia op 24-07-2016 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Junia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:25:
[...]

Ik kan me nog herinneren dat in de tweede serie (Gold) dat je wel eens een pokemon tegen kwam met de verkeerde kleur. Zou best tof zijn als dat nu ook zou kunnen.
Shiny of het poke-virus geweldig was dat.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 17-09 18:32
Anders zie je een golduck op de radar maar zonder pokeballs in je rugzak 😡.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eSCe
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-05 10:00
Moet je evolved ook als "powered" aanschouwen in de IV calculator? staat precies niet specifiek in de uitleg

[ Voor 24% gewijzigd door eSCe op 24-07-2016 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
eSCe schreef op zondag 24 juli 2016 @ 17:52:
Moet je evolved ook als "powered" aanschouwen in de IV calculator? staat precies niet specifiek in de uitleg
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Die IV-calculator he, ik heb een 90% magnemite dus wil daar wel dust en eten in investeren.
Is het dan verstandig om 50 candy te sparen en dan te evolueren of gewoon eerst level uppen en later pas een keer evolueren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
De enige reden om eerst te evolueren is om de uiteindelijk aanvallen te zien voordat je dan powered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Arunia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 18:31:
De enige reden om eerst te evolueren is om de uiteindelijk aanvallen te zien voordat je dan powered.
Oke dan ga ik die als ik 50 candy heb evolueren.
Hoe kan ik te weten komen welke aanval het beste is dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Oeh, ik hou me aanbevolen! Werkt het?
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Hier ben ik wel benieuwd naar, ik hoor graag je bevindingen! Zeker met die tablet van mij is het scherm toch wel een grote slurperd van de batterij :P
Inmiddels even buiten geweest, Google Play: GPS Keeper Lite / Keep GPS Fix doet wat het moet doen, de gps-fix vasthouden terwijl het scherm uit is. Helaas lijkt Pokémon Go de gps-data alleen uit te lezen als het scherm aan staat :/ , alsof ie op een soort pauze-stand gaat staan en dan niets doet.

Mocht die app trouwens om wat voor reden dan ook geen effect hebben, Google Play: GPS Locker lijkt een alternatief te zijn. Maar hier houd ie de gps-fix iig vast.

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 24-07-2016 19:03 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:00:
[...]

[...]
Inmiddels even buiten geweest, Google Play: GPS Keeper Lite / Keep GPS Fix doet wat het moet doen, de gps-fix vasthouden terwijl het scherm uit is. Helaas lijkt Pokémon Go de gps-data alleen uit te lezen als het scherm aan staat :/ , alsof ie op een soort pauze-stand gaat staan en dan niets doet.
Poep :-(

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Laatst online: 18-07 08:01
Ook mooi, app leek best goed te werken met de energy saver ondanks de waarschuwing voor instabiele game.
Eigenlijk niks van gemerkt.. tot ik mijn iPhone had gelocked en daarna weer het spel moest laden... Dat deed hij dus niet meer.
Moest het spel herinstalleren zodat de settings weer standaard waren en de energy saver uit zou zijn. . .

2x overkomen, eerste keer dat ik de "oplossing" gevonden had was ik alweer 15% batterij er aan verloren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :/

Inmiddels ben ik weer naar de "battery saver" optie aan het kijken die in het spel zit, die leek namelijk eerst helemaal niets nada noppes te doen. Nu doet ie wel wat.

Als je die aan zet, het spel herstart en dan je telefoon verticaal ondersteboven houdt (niet horizontaal/plat houden met het scherm naar beneden), dan wordt het grootste deel van het beeld zwart wat voor lager stroomverbruik zou moeten zorgen. Hierbij blijft het spel echter zo te zien wél actief en de gps-data wordt als het goed is continu verwerkt. Als het eens een keer koeler wordt ga ik dat eens testen, heb die instelling iig aan staan.

Maar dan komt de time-out display-instelling van Android weer om de hoek kijken, dus Google Play: Stay Alive! Keep screen awake lijkt toch nodig te zijn.
De gps-app kun je dan nog laten draaien voor herstarts van Pokémon Go na eventuele crashes/freezes/audiobug, dan laad ie sneller omdat er al gps-data beschikbaar is.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 24-07-2016 19:19 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:16:
[...]

Jep :/

Inmiddels ben ik weer naar de "battery saver" optie aan het kijken die in het spel zit, die leek namelijk eerst helemaal niets nada noppes te doen. Nu doet ie wel wat.

Als je die aan zet, het spel herstart en dan je telefoon verticaal ondersteboven houdt (niet horizontaal/plat houden met het scherm naar beneden), dan wordt het grootste deel van het beeld zwart wat voor lager stroomverbruik zou moeten zorgen. Hierbij blijft het spel echter zo te zien wél actief en de gps-data wordt als het goed is continu verwerkt. Als het eens een keer koeler wordt ga ik dat eens testen, heb die instelling iig aan staan.

Maar dan komt de time-out display-instelling van Android weer om de hoek kijken, dus Google Play: Stay Alive! Keep screen awake lijkt toch nodig te zijn.
De gps-app kun je dan nog laten draaien voor herstarts van Pokémon Go na eventuele crashes/freezes/audiobug, dan laad ie sneller omdat er al gps-data beschikbaar is.
Jup, zo werk ik al de hele week.

Battery saver aan en de Keep screen on-app ingeschakeld. Ik gebruik die omdat die geen bevoegdheden nodig heeft op mijn Android-telefoon. Die keep alive kwam met een hele lijst aanzetten, vond ik wat overdreven.

De battery saver instelling zorgt ervoor dat het scherm zwart wordt en dat de knoppen nergens op reageren. Dus je kunt m prima in je broekzak stoppen, als er dan iets in de buurt is trilt je telefoon gewoon. De teller van de incubator loopt ook gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Voor de mensen die in Amsterdam (West) wonen, de omgeving van de Sloterplas lijkt weer een paradijs te zijn :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hDtWhkAYuxfbav21F8KPUGkq/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Trasos schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:26:
[...]

Jup, zo werk ik al de hele week.

Battery saver aan en de Keep screen on-app ingeschakeld. Ik gebruik die omdat die geen bevoegdheden nodig heeft op mijn Android-telefoon. Die keep alive kwam met een hele lijst aanzetten, vond ik wat overdreven.

De battery saver instelling zorgt ervoor dat het scherm zwart wordt en dat de knoppen nergens op reageren. Dus je kunt m prima in je broekzak stoppen, als er dan iets in de buurt is trilt je telefoon gewoon. De teller van de incubator loopt ook gewoon door.
Google Play: Keep Screen On! ? Dat scheelt inderdaad het nodige aan machtigingen :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:40:
[...]

Google Play: Keep Screen On! ? Dat scheelt inderdaad het nodige aan machtigingen :o
Nee, ik bedoelde "Keep screen on" zonder uitroepteken gemaakt door "Dionis".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

OMX2000

By any means necessary...

Wat is die "evolve animatie" tergend langzaam zeg... Behoorlijke time sink als je het mij vraagt

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
OMX2000 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:51:
Wat is die "evolve animatie" tergend langzaam zeg... Behoorlijke time sink als je het mij vraagt
Tja waarschijnlijk zodat je niet 300 evolves met een ei kunt doen om zo veel te snel te lvlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
Verdient er iemand in een plaats groter dan 400 inwoners überhaupt wel eens periodiek 'inkomen' uit gyms? Hier was een gym flink gevuld met een aantal pittige Pokemon (lvl 6 volgens mij), maar met een team van 2 man is zo'n gym redelijk snel in te nemen. Veel sneller da'n dat je bezig bent om hem te levellen. Het zou logischer zijn als je per uur een bepaalde opbrengst kon ophalen. Nu is dat systeem nutteloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Die animatie bepaalt ook grotendeels dat er maximaal zo'n 60 evoluties in een half uur te doen zijn. Als je dan nog een nieuwe pokémon krijgt dan krijg je daar ook weer een animatietje van. Als je dan ook nog een trage telefoon hebt waarbij de animaties niet soepel lopen dan wordt het al helemaal krapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03:26
eborn schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:56:
Verdient er iemand in een plaats groter dan 400 inwoners überhaupt wel eens periodiek 'inkomen' uit gyms? Hier was een gym flink gevuld met een aantal pittige Pokemon (lvl 6 volgens mij), maar met een team van 2 man is zo'n gym redelijk snel in te nemen. Veel sneller da'n dat je bezig bent om hem te levellen. Het zou logischer zijn als je per uur een bepaalde opbrengst kon ophalen. Nu is dat systeem nutteloos.
Ik weet dat de gym in mijn dorp (inw. +- 2000) wel lange tijd van een partij is geweest. Neerhalen zou geen probleem zijn, ware het niet dat ik 0,0 internet bereik heb op die plek :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Nee hier ook geen inkomsten.
Sterker nog, ik heb met een groepje een lvl10 gym binnen 5 min kunnen overnemen 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Als je erin zit kun je meteen je geld claimen hè. Dat kan maar 1x per 21 uur, dus als je meerdere gyms over wilt gaan nemen moet je daar even mee wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
Trasos schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:02:
Als je erin zit kun je meteen je geld claimen hè. Dat kan maar 1x per 21 uur, dus als je meerdere gyms over wilt gaan nemen moet je daar even mee wachten.
Klopt, vandaar de vraag 'periodiek' ;) Die 21 uur regel is ook al zo irritant, kan dat je bijna nooit in 4 gyms tegelijk kunt komen. Of je moet om 3 uur 's nachts met een groepje een rondje maken en dan meteen cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik heb net een dragonair gevangen onderweg naar huis, helemaal super natuurlijk maar hij stond niet op pokevision en er was geen lure ios arctief. Hebben al meer mensen dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Laatst online: 03:26
Zspirit schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:07:
Ik heb net een dragonair gevangen onderweg naar huis, helemaal super natuurlijk maar hij stond niet op pokevision en er was geen lure ios arctief. Hebben al meer mensen dit ervaren?
Pokevision ziet (in mijn geval iig) de ene tijd maar 20% en de andere tijd een 70 a 80%, maar nooit alles (excl lures etc)

Ik mis heel veel op pokevision wat er wel is, maar wat op pokevision staat klopt dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Niet online
Ja, komt wel vaker voor.

Dit vind ik niet zo erg, leuke verrassing. Andersom is erger, dat er wel iets op Pokevision staat maar niet in PoGo zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Ik vind dat eigenlijk wel nice inderdaad!
Vond er al zo weinig pokemon op staan, houd het ook leuk om naar buiten te gaan zonder pokevision!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Ik speel alleen en haal regelmatig gyms van lvl 7 of hoger neer. Heb heel wat pokemon van boven de 1000 cp, dus kan gewoon achter mekaar losgaan om vervolgens nadat ik klaar ben de verslagen pokemon te gaan reviven en potion-en.
Gaat best snel.
Wat ik doe is snel achter mekaar gyms veroveren en dan de coins pakken. Haal vaak de 10 gyms.
Maar moet zeggen dat ik het af en toe doe, alleen wanneer ik teveel potions en revives heb. Je hebt er in principe niks aan om gyms te gaan veroveren. Als je pokemon er sterker van zou worden zou ik er het nut er wel van inzien.

[ Voor 17% gewijzigd door Valinor op 24-07-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Mijn pokemons zijn te sterk of de gyms te zwak. Ik haal ze dus neer en plaats er een magikarp in. Voordeel is dat je je revives kunt gebruiken en het geeft xp. Na elke battle heal ik ze niet, half verzwakte pokemons hergebruiken is vaak goed genoeg.

[ Voor 24% gewijzigd door DeTowel op 24-07-2016 20:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
DeTowel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:25:
Mijn pokemons zijn te sterk of de gyms te zwak. Ik haal ze dus neer en plaats er een magikarp in. Voordeel is dat je je revives kunt gebruiken en het geeft xp. Na elke battle heal ik ze niet, half verzwakte pokemons hergebruiken is vaak goed genoeg.
Haha ik doe het juist andersom :P ik gebruik het om mijn rare pokemon te showen :p
Een ninetales hartje centrum ziet er wel vet uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTowel
  • Laatst online: 23-05 15:02
D2FValinor schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:27:
[...]

Haha ik doe het juist andersom :P ik gebruik het om mijn rare pokemon te showen :p
Haha, hoe dan ook, ik denk dat we beiden een hoop mensen verassen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeni
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-08 06:49
D2FValinor schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:27:
[...]

Almere toevallig? ;)

Vanochtend was er ook een lvl 10 gym met een Dragonite 2287 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
DeTowel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:29:
[...]

Haha, hoe dan ook, ik denk dat we beiden een hoop mensen verassen:)
Alleen wanneer je vuurpokemon gebruikt natuurlijk. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
Zag net tijdens het eten 2 eevee's spawnen op het plein bij ons, kon er alleen net niet bij vanuit huis. gelukkig was m'n eten nog niet koud toen ik terugkwam :+ damn you PoGo!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
DeTowel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 20:25:
Voor reviven krijg je toch verder niets? Als je teveel revives hebt kun je ze ook gewoon wegzakken ;)

Ik stoor me altijd aan het buggy vechtsysteem. Staat er 'dodged', maar je raakt wel een bak HP kwijt.... Grrrr...

Maar net ook weer: was in mijn eentje een gym aan het levellen naar lvl 5. Ben ik net klaar, halen twee anderen hem in 3 minuten leeg... compleet nutteloos dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:43
Vraagje: Heb m'n telefoon gejailbreakt vanmiddag... Wou vanavond weer ff Pokemon Go opstarten alleen na het witte Niantec loading screen crasht hij naar de background (iOS 8.4).

Heb Pokemon Go opnieuw uit de appstore geïnstalleerd maar dat mocht niet baten, alsmede een reboot. Meer mensen last van :?

Of kun je met JB gewoonweg niet spelen (Is niet zo'n heel probleem, dan haal ik hem wel weg).

edit: Jailbreak weghalen was de oplossing. Voor mensen die niet kunnen inloggen Jailbreak weghalen

[ Voor 24% gewijzigd door RedHat op 24-07-2016 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedHat schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:30:
Vraagje: Heb m'n telefoon gejailbreakt vanmiddag...
Tsja, dat dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Trasos schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:45:
[...]

Nee, ik bedoelde "Keep screen on" zonder uitroepteken gemaakt door "Dionis".
Google Play: Keep Screen On dus, ok, thanks :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Nope, begin ik ook niet aan, kwam vrijdagochtend onderweg naar het werk een gym in the middel of nowhere tegen, komen amper fietsers, is een doorgaande weg waar je nauwelijks kan parkeren en wel iets wat lijkt op een klein beetje internet verbinding, ws alleen kpn netwerk.

En daar heb ik een van mijn pidgeot (oid) bijgegooit, want er was nog een p!ekkie vrij. :+ Ik zit er nog steeds in dus so fa so good. :) Had gehoopt dat je kon wisselen welke je in de gym wilde hebben maar dat kan geloof ik njet, anders had ik mijn ninetails er morgenvrieg ingezet. :)

Easy money, zo probeer ik er meerdere te vinden. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Flagg op 24-07-2016 21:45 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:07
edit: Jailbreak weghalen was de oplossing. Voor mensen die niet kunnen inloggen Jailbreak weghalen
Pokémon Go checkt idd op Jailbreak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-03-2024
Langzame phones hebben meer problemen met evolven dus dan doe je er max 20 in 30 min vanwege te weinig werkgeheugen (als je problemen hebt met omzetten naar candy ligt dat dus ook aan je werkgeheugen) zelf getest met mijn oude phone en nieuwe van mn vrouw....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:59
Ik vind het IV verhaal toch nog wat vaag.
Het kan dus zijn dat ik bijvoorbeeld 95% pidgey heb, en als ik deze evolueer in Pidgeotto, deze een lager IV percentage kan hebben?
Wat is dan het nut van hoge IV percentages zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

ArcticTiger schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:44:
Het kan dus zijn dat ik bijvoorbeeld 95% pidgey heb, en als ik deze evolueer in Pidgeotto, deze een lager IV percentage kan hebben?
Nee, IV blijft gelijk. Enkel de attacks kunnen wijzigen waardoor je b.v. van een goede pidgey een "slechte" Pidgeotto maakt.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ArcticTiger schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:44:
Als het goed is niet, het kan alleen wel zijn dat er meer opties bijkomen. Echter als je hem dan tot max upgrade hoort hij weer op het oude percentage te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 18:34
Gaarheid schreef op zondag 24 juli 2016 @ 21:42:
Langzame phones hebben meer problemen met evolven dus dan doe je er max 20 in 30 min vanwege te weinig werkgeheugen (als je problemen hebt met omzetten naar candy ligt dat dus ook aan je werkgeheugen) zelf getest met mijn oude phone en nieuwe van mn vrouw....
Dat is een vertraging van meer zo'n drie keer... Wellicht een goed excuus voor iets nieuws ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Ik had geluk met mijn evolve van eevee naar Vaporeon. Zit op 90+% met de beste aanvallen. Nu nog veel eevee's vangen om te power uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Laatst online: 21-08 13:25
Vraagje: Heb m'n telefoon gejailbreakt vanmiddag... Wou vanavond weer ff Pokemon Go opstarten alleen na het witte Niantec loading screen crasht hij naar de background (iOS 8.4).

Heb Pokemon Go opnieuw uit de appstore geïnstalleerd maar dat mocht niet baten, alsmede een reboot. Meer mensen last van :?

Of kun je met JB gewoonweg niet spelen (Is niet zo'n heel probleem, dan haal ik hem wel weg).

Of je zoekt een snoepje die er voor zorgt dat Pokemon Go denkt dat je een niet gejailbreakte iphone hebt, lukte bij mij prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:43
nichan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:00:
Ik had geluk met mijn evolve van eevee naar Vaporeon. Zit op 90+% met de beste aanvallen. Nu nog veel eevee's vangen om te power uppen.
waar kan je zien wat de beste aanvallen zijn voor elke pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Hoe nauwkeurig is die pokévision helemaal? Ik heb daarstraks in mijn buurt eerst gekeken en er stonden wat pidgy's en rattata's op maar ik ving ook een bellsprout die niet werd weergegeven op de website, checkte dat live. Ook een gastla die ik eerder deze week ving was niet op het overzicht te zien.

De medal's kloppen ook niet want 'youngster' moet ik allang gehaald hebben maar volgens de app heb ik maar 1 rattata gevangen. Het aantal km's zal wel weer kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Daniel_Elessar schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:18:
Hoe nauwkeurig is die pokévision helemaal? Ik heb daarstraks in mijn buurt eerst gekeken en er stonden wat pidgy's en rattata's op maar ik ving ook een bellsprout die niet werd weergegeven op de website, checkte dat live. Ook een gastla die ik eerder deze week ving was niet op het overzicht te zien.

De medal's kloppen ook niet want 'youngster' moet ik allang gehaald hebben maar volgens de app heb ik maar 1 rattata gevangen. Het aantal km's zal wel weer kloppen.
Mijn ervaring is dat Pokevision 95 van de 100 keer het juist heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Daniel_Elessar schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:18:

Youngster gaat over tiny rattata, niet alle rattata. Verder klopt Pokevision prima, als in, wat je ziet zit er. Dat betekent niet dat alles dat er zit ook getoond wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 23:56
Tip: Ga naar Hoek van Holland en dan die boulevard langs de nieuwe waterweg. even samenvatting van een uurtje rondlopen:

Omastar
Arcanine (1571 holy crap)
Magmar
Graveler
Doduo
Evee's
Dratini's
Electrode
Voltorb
Ponyta

en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Het is en hotspot voor vrij zeldzame pokemon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
@mark-k en DutchCrown:

Oké, thanks. Dat verklaart het. Ik vond het al raar dat je pokémon tegen komt die dan niet in de vision getoond worden. Helaas is het in mijn omgeving een beetje matig kwa wat er zit. Wel een Gym en iets van 6 pokéstops in de buurt. Maar echt veel verschillende pokémon dan weer niet. Daarnaast hebben we een stuk wat naast het water ligt maar daar heb ik helemaal niks gezien, ook nooit op pokévision. terwijl me dat een prima gebied lijkt voor water types. Maar ja, de verdeling is nog altijd een beetje vreemd. Als je niet in een (grote) stad woont heb je een nadeel :/

Holy sh :o maar dat is echt een eind rijden voor iemand van Aalst xD al misschien wel de moeite :9~

[ Voor 10% gewijzigd door Daniel_Elessar op 24-07-2016 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Ambition88 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:03:
[...]

heb ik via google gezocht. https://www.gamefaqs.com/boards/180967-pokemon-go/74032518

Echte kenners weten volgens mij uit hun hoofd welke aanvallen de meeste damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ambition88 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:03:
[...]

thnx, nichan perongeluk mezelf gequote lol

[ Voor 28% gewijzigd door Ambition88 op 24-07-2016 22:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Ik heb trouwens vandaag terwijl ik aan de keukentafel van mijn schoonouders zat 3 eieren uitgebroed. het GPS signaal ging alle kanten op en hij dacht dus dat ik daar ook liep, resultaat is een Squirtle van 139, een Vulpix van 130 en een Weedle van 93

Ik ben lvl 9 op het moment :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Hmm Pokevision is even down..:
We're currently upgrading our servers for a potential first legendary pokemon spawn event! Everything should be completed in a few minutes.
Weer online, nu met filter optie :D

[ Voor 9% gewijzigd door DutchCrownNL op 24-07-2016 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
DutchCrownNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:42:
Hmm Pokevision is even down..:

[...]
Hoe gaan ze dat doen? want je moet dan echt op die plaats zijn. Leuk als je er net bent of woont maar dat zal dus ook weer telkens in hoofdsteden zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Ik heb 2 hypnos van rond de 1200 CP 1 heeft als abilities; Zen headbutt 15 / Psyschok 40 en de ander Confusion 12 / Psychic 50

welke is beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Daniel_Elessar schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:45:
[...]

Hoe gaan ze dat doen? want je moet dan echt op die plaats zijn. Leuk als je er net bent of woont maar dat zal dus ook weer telkens in hoofdsteden zijn :/
Geen idee, hoop niet dat het echt maar 1 plek zal zijn.
Als dat wel het geval is weet je zeker dat er heel veel een gps spoof gaan gebruiken, en die soft-ban maar op de "koop" gaan toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Legendary Pokémon spawn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
FrankoNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:28:
Tip: Ga naar Hoek van Holland en dan die boulevard langs de nieuwe waterweg. even samenvatting van een uurtje rondlopen:

Omastar
Arcanine (1571 holy crap)
Magmar
Graveler
Doduo
Evee's
Dratini's
Electrode
Voltorb
Ponyta

en zo kan ik nog wel even doorgaan....

Het is en hotspot voor vrij zeldzame pokemon.
De meeste heb ik al maar de Omastar heb ik al twee keer gemist (de kleine versie heb ik wel).
Daar ga ik du morgen ook maar eens "heen" :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
TheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:49:
[...]

Legendary Pokémon spawn?
Blijkbaar... Ik heb het ook maar van hun Twitter ;)
https://twitter.com/pokevisiongo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 17:30

Tourniquet

Hiya, fellas!

Handig!

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/1A0o3D1G2237/Screen%20Shot%202016-07-24%20at%2022.50.58.png

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit is toch wel vreemd.
Ik "loop" in de Efteling, zijn allemaal lures geactiveerd terwijl het park dicht is 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/21o4s3c.png

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 24-07-2016 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:53:
Dit is toch wel vreemd.
Ik "loop" in de Efteling, zijn allemaal lures geactiveerd terwijl het park dicht is 8)7
Mag je niet langer het park in als je daar in een huisje/hotel zit? Nu is dit al inderdaad laat.
Ik was er gisteren en het is zeker de moeite om even binnen te gaan, zoveel stops en pokémon te vangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Daniel_Elessar schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:56:
[...]

Mag je niet langer het park in als je daar in een huisje/hotel zit? Nu is dit al inderdaad laat.
Ik was er gisteren en het is zeker de moeite om even binnen te gaan, zoveel stops en pokémon te vangen :D
Ooh dat zou kunnen ja :)

Ik heb wel even mijn Pokémon ballen enz even goed aangevuld met al die stops. Verder geen bijzonderheden gevangen, allemaal standaard spul wat ik al had helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:53:
Dit is toch wel vreemd.

[afbeelding]
Hoe bedoel je 'loop'? Gps spoof? :/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Ik denk niet fysiek in de Efteling aanwezig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DutchCrownNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Blijkbaar... Ik heb het ook maar van hun Twitter ;)
https://twitter.com/pokevisiongo
Heb Pokevision maar aan gezet op SDCC, dan zie ik vanzelf of er een Legendary spawnt. Halen kunnen we hem dan niet, dat is wel weer flauw... De hele wereld benadelen op San Diego na :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 03-09 10:18
Tjoh, als je is kijkt wat voor pokemons daar rondlopen, hier is het alleen maar pidgey en rattata wat de klok slaat, daar zie ik Mankey, Ponita, Cubone...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Dus de instabiele Pokevision website gaat nu een hype creëren zodat ze per ongeluk gedossed worden?
Klinkt als Niantic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
mercapto schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:00:
Dus de instabiele Pokevision website gaat nu een hype creëren zodat ze per ongeluk gedossed worden?
Ze hebben de servers volgens mij net uitgebreid, dus dat moet wel goed komen (hoop ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel_Elessar
mercapto schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:00:
Blijkbaar :+ Ik wilde eens zien wat er in Stockholm zit, dacht misschien nog ergens een stedentripje te doen. Maar de site geeft niks weer xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
DutchCrownNL schreef op zondag 24 juli 2016 @ 23:01:
[...]

Ze hebben de servers volgens mij net uitgebreid, dus dat moet wel goed komen (hoop ik)
Hier doet ie anders verdacht veel niks :P
Constant 3 balletjes....wachten aub.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Jgkqp84OOwr9nhH041llnX9L/full.jpg
:D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Pagina: 1 ... 16 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator