eborn schreef op zondag 24 juli 2016 @ 19:56:
Verdient er iemand in een plaats groter dan 400 inwoners überhaupt wel eens periodiek 'inkomen' uit gyms? Hier was een gym flink gevuld met een aantal pittige Pokemon (lvl 6 volgens mij), maar met een team van 2 man is zo'n gym redelijk snel in te nemen. Veel sneller da'n dat je bezig bent om hem te levellen. Het zou logischer zijn als je per uur een bepaalde opbrengst kon ophalen. Nu is dat systeem nutteloos.
Nope, begin ik ook niet aan, kwam vrijdagochtend onderweg naar het werk een gym in the middel of nowhere tegen, komen amper fietsers, is een doorgaande weg waar je nauwelijks kan parkeren en wel iets wat lijkt op een klein beetje internet verbinding, ws alleen kpn netwerk.
En daar heb ik een van mijn pidgeot (oid) bijgegooit, want er was nog een p!ekkie vrij.

Ik zit er nog steeds in dus so fa so good.

Had gehoopt dat je kon wisselen welke je in de gym wilde hebben maar dat kan geloof ik njet, anders had ik mijn ninetails er morgenvrieg ingezet.
Easy money, zo probeer ik er meerdere te vinden.
[
Voor 7% gewijzigd door
Flagg op 24-07-2016 21:45
]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.