Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wat het hele Gym gebeuren betreft.. dat mag van mij ook op de schop.. Het moet leuk voor iedereen zijn om daar te battelen enzo.. en direct prijsjes krijgen.. Het systeem zoals het nu werkt is gewoon ruk.

Gewoon maximaal 1 persoon erin als leader ofzo?

Ik denk dat als t anders zou zijn, voor mij de lol er niet zo snel vanaf zou gaan, want dat brengt een groot deel van t spel terug naar de 'gewone' mens :)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 24-07-2016 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit inmiddels op caught: 72 seen: 72 en ben level 20.

Er zit hier bij het winkelcentrum iemand met 3 gyms. Hij heeft er een 1620 Poliwrath, 1645 Nidoqueen en 2064 Snorlax in zitten :|

Die ga ik nog maar even niet proberen te verlaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Pokeviosn werkt niet echt lekker bij me. Ervaren jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:48

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vind het wel jammer dat de gyms niet bepaalde level caps hebben, zeg maar voor elke lvl-groep 1
0-5
5-10
10-15

etc, dan maakt het het idd leuker voor iedereen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

xamirz schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:21:
werkt wel aardig moet ik zeggen.
Net een Magnemite gevonden in m'n achtertuin die er volgens Pokevision ook zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:21:
Jep, volgens Pokemon GO zaten er een Golduck en Electabuzz in de buurt, dus ik een rondje gemaakt maar kon helaas niet vinden.. En op die map waren ze ook niet te zien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Huh ik krijg nu net een medal "catch 3 Magikarp" en ik heb al 50 magicraps ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:35
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:26:
Huh ik krijg nu net een medal "catch 3 Magikarp" en ik heb al 50 magicraps ofzo :?
Die kreeg ik ook pas heel laat, niet aan een bepaald gewicht voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:26:
Dat betreft "large" magikarp, wat precies als "large" gezien wordt is mij nog onduidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:03:
Heb net Google Play: GPS Keeper Lite / Keep GPS Fix geïnstalleerd als alternatief voor Google Play: Stay Alive! Keep screen awake aangezien de GPS er mee kapt als het scherm uitgaat, eens kijken of Pokémon Go op deze manier zonder het stroomslurpende display aan te hebben een GPS-fix blijft houden en afstand registreert voor de eieren.
Hier ben ik wel benieuwd naar, ik hoor graag je bevindingen! Zeker met die tablet van mij is het scherm toch wel een grote slurperd van de batterij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:09
Net een Charmander cp465 gevangen 1 straat verderop... net zoals alle andere tot nu toe brak!...
20% perfection |:(

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gvd, hoe kan ik van dit spel wegstappen als er achter elkaar een Goldduck en een Poliwrath, van beide 800+ in mn woonkamer spawnen :(

Ook voor t eerst.. Weet het spel ofzo dat je eigenlijk gewoon er minder bezig mee wil zijn??

(of ze volgen Tweakers :X)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyR
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14:41
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Dat betreft "large" magikarp, wat precies als "large" gezien wordt is mij nog onduidelijk.
Als je bij je gevangen Pokemon kijkt, zie je dat het gewicht en de lengte kunnen varieren. Soms staat er dan ook bijvoorbeeld een icoontje 'XL' bij, waarmee deze dus groter of zwaarder is dan gemiddeld.

Geen idee of het ook nog impact heeft op de statistieken van de Pokemon, maar zo kun je dus 'tiny' Rattata's en grote Magikarps vangen (al kun je volgens mij niet van tevoren of ze groot of klein zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

had het idee om lopend naar het winkelcentrum te gaan om boodschappen te doen.
Tussen mij en het winkelcentrum zijn 2 pokemon volgens Pokevision :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:55

DropjesLover

Dit dus ->

Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:03:
Heb net Google Play: GPS Keeper Lite / Keep GPS Fix geïnstalleerd als alternatief voor Google Play: Stay Alive! Keep screen awake aangezien de GPS er mee kapt als het scherm uitgaat, eens kijken of Pokémon Go op deze manier zonder het stroomslurpende display aan te hebben een GPS-fix blijft houden en afstand registreert voor de eieren.
Oeh, ik hou me aanbevolen! Werkt het?
SkyR schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Als je bij je gevangen Pokemon kijkt, zie je dat het gewicht en de lengte kunnen varieren. Soms staat er dan ook bijvoorbeeld een icoontje 'XL' bij, waarmee deze dus groter of zwaarder is dan gemiddeld.

Geen idee of het ook nog impact heeft op de statistieken van de Pokemon, maar zo kun je dus 'tiny' Rattata's en grote Magikarps vangen (al kun je volgens mij niet van tevoren of ze groot of klein zijn).
Ja, dat kan je zien wanneer je ze door de IV calculator haalt bijv.
Overigens is er een achievement/medal/reward voor 20 xl Magicarp bijv.

Net een Abra 2 straten verderop volgens Pokevision niet gezien/gevonden. Maar een cp906 Scyther zat keurig op z'n plek (800m verderop :') ).
Onderweg ff ham gehaald om tosti's te maken voor ontbijt :9

[ Voor 31% gewijzigd door DropjesLover op 24-07-2016 11:43 ]

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
SkyR schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Dat wist ik inderdaad, maar weet niet zeker of dat ook het criteria is waarop hij de score basseerd voor die medaille.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:47:
Heeft iemand tips om zo snel mogelijk te levelen? Ik neem aan dat hoe hoger level je bent, hoe meer CP wild Pokémon hebben. :p
spocy schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Zoals al vaak aangegeven, veel goedkope evolves sparen, en dan met een lucky egg een hele rits achter elkaar door evolven.
Of, als je bereid bent om flink geld uit te geven, kun je een shitload aan Lucky Eggs, Incense en Incubators kopen en als je rondloopt constant een Incense en Lucky Egg actief hebben en kun je zorgen dat je altijd minder dan 9 eieren in voorraad hebt zodat je nooit een 10km ei zult missen omdat je vol zit. Altijd dubbele XP en veel beesten. Lures kom je waarschijnlijk toch wel tegen en voor de diversiteit en het uitbroeden zul je je toch wat moeten verplaatsen. En nee, met spoofen speel je geen Pokémon GO maar een of andere bizarro variant daarvan en zijn je bereikte resultaten geen enkele prestatie en daarmee waardeloos.

Gisteren hopen lures. Liep toen voor het eerst tegen de melding aan dat mijn Pokebag vol was. Wel L20 geworden. Heb nu ook nog 3 lucky eggs (pas 1 gebruikt met 60 evolves van L14-17) en er is iets te zeggen voor doorsparen tot je 120 of zelfs 180 evolves klaar hebt staan voor je gaat powerlevelen. Hier mensen die ook 120 of 180 evolves gedaan hebben? Zit me nu af te vragen of ik met mijn eerste 200 muntjes een Item- of een Pokebag upgrade zal kopen (nog 50 ;)). Voor 120 of 180 evolves heb ik eerder die pokebeestruimte nodig dan die item bag ruimte. Natuurlijk kan ik ze ook met echt geld kopen maar het is de sport om het zonder te doen. :P Waar moet ik de muntjes die ik verzamel anders ook voor gebruiken? Ik hoef niet zo nodig voorop te lopen met mijn level. Als Ingress speler heb ik een wat langere termijn view.

Een van de redenen om voor 120-180 evolves te gaan is het moeilijker worden om Pokies te vangen. Hebben mensen die verder in de 20+ levels zijn al gemerkt hoeveel lastiger dat gaat worden? Mensen die als ze geweten hadden hoeveel lastiger het wordt er achteraf ook voor zouden kiezen om het powerlevelen uit te stellen tot 120-180?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 21:52
Fun Story:
Van de week een gym veroverd samen met mijn vriendin. Waren bij mijn ouders op bezoek geweest en het was alweer donker toen we weg gingen. 500m verderop zat een Gym, dus ik zet mijn auto aan de kant. Konden tegelijk de pokemons aanvallen die in de gym zaten, dus de gym veroverd en gecollect.
Komen er 3 jongens met een mobieltje aan en verslaan onze pokemon al snel, maar voordat 1 v/d jongens een pokemon erin kon zetten had mijn vriendin er alweer 1 van haar ingestopt, een sterkere. Je had de gezichten van die jongens moeten zien XD. Zijn ze maar weer weg gegaan, ze hadden geen idee wie dat deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het XS en XL gebeuren heeft trouwens ook te maken met vechten.. Dat bijvoorbeeld een XS beest sneller kan dodgen en eerder aanvallen ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raymon1988 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:46:
Fun Story:
Van de week een gym veroverd samen met mijn vriendin. Waren bij mijn ouders op bezoek geweest en het was alweer donker toen we weg gingen. 500m verderop zat een Gym, dus ik zet mijn auto aan de kant. Konden tegelijk de pokemons aanvallen die in de gym zaten, dus de gym veroverd en gecollect.
Komen er 3 jongens met een mobieltje aan en verslaan onze pokemon al snel, maar voordat 1 v/d jongens een pokemon erin kon zetten had mijn vriendin er alweer 1 van haar ingestopt, een sterkere. Je had de gezichten van die jongens moeten zien XD. Zijn ze maar weer weg gegaan, ze hadden geen idee wie dat deed.
Ja dat klopt toch ook voor geen meter.. Leuk voor jullie hoor, maar dat iemand erin kan sneaken terwijl je in een animatie zit is toch gewoon niet eerlijk?
Zoals ik eerder aangaf, dat Gym gebeuren mogen ze van mij helemaal opnieuw designen..
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:19:
Het moet leuk voor iedereen zijn om daar te battelen enzo.. en direct prijsjes krijgen.. Het systeem zoals het nu werkt is gewoon ruk.

Gewoon maximaal 1 persoon erin als leader ofzo?

Ik denk dat als t anders zou zijn, voor mij de lol er niet zo snel vanaf zou gaan, want dat brengt een groot deel van t spel terug naar de 'gewone' mens :)

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 24-07-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CaptJackSparrow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:44:
[...]

[...]

Of, als je bereid bent om flink geld uit te geven, kun je een shitload aan Lucky Eggs, Incense en Incubators kopen en als je rondloopt constant een Incense en Lucky Egg actief hebben en kun je zorgen dat je altijd minder dan 9 eieren in voorraad hebt zodat je nooit een 10km ei zult missen omdat je vol zit. Altijd dubbele XP en veel beesten. Lures kom je waarschijnlijk toch wel tegen en voor de diversiteit en het uitbroeden zul je je toch wat moeten verplaatsen. En nee, met spoofen speel je geen Pokémon GO maar een of andere bizarro variant daarvan en zijn je bereikte resultaten geen enkele prestatie en daarmee waardeloos.

Gisteren hopen lures. Liep toen voor het eerst tegen de melding aan dat mijn Pokebag vol was. Wel L20 geworden. Heb nu ook nog 3 lucky eggs (pas 1 gebruikt met 60 evolves van L14-17) en er is iets te zeggen voor doorsparen tot je 120 of zelfs 180 evolves klaar hebt staan voor je gaat powerlevelen. Hier mensen die ook 120 of 180 evolves gedaan hebben? Zit me nu af te vragen of ik met mijn eerste 200 muntjes een Item- of een Pokebag upgrade zal kopen (nog 50 ;)). Voor 120 of 180 evolves heb ik eerder die pokebeestruimte nodig dan die item bag ruimte. Natuurlijk kan ik ze ook met echt geld kopen maar het is de sport om het zonder te doen. :P Waar moet ik de muntjes die ik verzamel anders ook voor gebruiken? Ik hoef niet zo nodig voorop te lopen met mijn level. Als Ingress speler heb ik een wat langere termijn view.

Een van de redenen om voor 120-180 evolves te gaan is het moeilijker worden om Pokies te vangen. Hebben mensen die verder in de 20+ levels zijn al gemerkt hoeveel lastiger dat gaat worden? Mensen die als ze geweten hadden hoeveel lastiger het wordt er achteraf ook voor zouden kiezen om het powerlevelen uit te stellen tot 120-180?
Als je nog niet van plan bent gyms te gaan aanvallen kun je een groot deel van je potions en revives weggooien. Ik bewaar standaard er wel een klein aantal just in case. Als je dat doet heb je zat ruimte in je bag. Ik zal dan dus je pokemon storage uitbreiden als je die ruimte echt nodig hebt.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2016 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

CaptJackSparrow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:44:
[...]

[...]

Aangezien een Lucky Egg maar 30 minuten actief is en de animaties gewoon tijd kosten, zit er domweg een limiet aan hoeveel xp je binnen kan harken. www.pidgeycalc.com kan het mooi voor je berekenen :)

BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Ja dat klopt toch ook voor geen meter.. Leuk voor jullie hoor, maar dat iemand erin kan sneaken terwijl je in een animatie zit is toch gewoon niet eerlijk?
Zoals ik eerder aangaf, dat Gym gebeuren mogen ze van mij helemaal opnieuw designen..
Is inderdaad flauw. Ook als je nog maar 1 fatsoenlijk sterke Pokemon hebt wil je die gebruiken voor veroveren en om die in de gym te zetten en dan moet je die dus eerst weer oppeppen voordat je dat kunt doen en dat kost even tijd. Een 'cooldown' van een paar minuten waarin alleen de veroverende speler er een beest in kan zetten zou veel sportiever zijn. Staat die dan kan iedereen weer los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Oeh, ik hou me aanbevolen! Werkt het?
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Hier ben ik wel benieuwd naar, ik hoor graag je bevindingen! Zeker met die tablet van mij is het scherm toch wel een grote slurperd van de batterij :P
Ik ben nog niet buiten aan 't wandelen geweest, 't is mij veel te heet :P

Maar binnen zijn de eerste indrukken goed, de GPS-fix lijkt te blijven, ik zie niet meer telkens als ik het scherm aan doe dat ie weer aan het zoeken moet.

Volgens de reviews van die app werkt het overigens niet bij iedereen. De enige andere optie die ik zo kan bedenken is een bluetooth GPS ontvanger uit de V&A vissen en hopen dat bluetooth wel continu aanblijft tijdens het uitstaan van het display. Externe GPS-ontvangers blijven voor zover ik weet continu actief, tenzij anders ingesteld.

Lol, ik heb net een Mr. Mime gevangen :o :D

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 30-09 21:52
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:48:
[...]

[...]
Ik vraag mij af of ze in geval wel in de animatie zaten, de toren was bij mij al even grijs.
Maar ik heal mijn pokemon waar ik net mee heb gevochten altijd om ze erna in de gym te doen ipv snel een andere pokemon erin te plaatsen. Dit omdat ik niet veel sterke pokemon heb.
Misschien dat de jongens dit ook rustig aan het doen waren, omdat ze niet door hadden dat er kapers in de buurt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Helox-in-a-box schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:15:
[...]

Snap niks van de IV, heb een cp409 Oddish en die is maar avg 55.8% :/
CP zegt ook niet alles...

Het kan zien dat jou Oddish lager HP heeft en al meer Stardust nodig heeft dan Bijvoorbeeld een Oddish van 200 CP. Wat dus betekend dat de Oddish van 200CP een hogere perfection heeft en dus uiteindelijk met een hogere CP waarde eindigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 20:28
hebben jullie ook dat als je een Incence activeert hij begint bij 25 min. ipv de geatverteerde 30 min. ?
heb werkelijk nog geen enkele incence gehad van 30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:48:
[...]

Als je nog niet van plan bent gyms te gaan aanvallen kun je een groot deel van je potions en revives weggooien. Ik bewaar standaard er wel een klein aantal just in case. Als je dat doet heb je zat ruimte in je bag. Ik zal dan dus je pokemon storage uitbreiden als je die ruimte echt nodig hebt.
Maar dat doe ik dus wel natuurlijk. Anders kan ik geen muntjes 'winnen'. Ik gooi wel vooral overtollige revives weg.
DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:52:
[...]

Aangezien een Lucky Egg maar 30 minuten actief is en de animaties gewoon tijd kosten, zit er domweg een limiet aan hoeveel xp je binnen kan harken. www.pidgeycalc.com kan het mooi voor je berekenen :)
Ik heb het dus natuurlijk over 2 of 3 Lucky Eggs achter elkaar gebruiken omdat ik er momenteel nog 3 heb zoals ik ook zei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-02-2024
Los van die IV stats moet je ook kijken naar de aanval stats van een pokemon toch?

Stel je hebt een hoge IV score van 75+ maar wel de slechtste aanval damage kun je hem alsnog beter wegdoen? Of heb ik dit verkeerd.

Ik bedoel dus bijv dus aanvallen van quick attack 10, steel wing 15, tackle 12 etc etc, en dan ook de combo met de 2de aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sound Rush® schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:58:
Los van die IV stats moet je ook kijken naar de aanval stats van een pokemon toch?

Stel je hebt een hoge IV score van 75+ maar wel de slechtste aanval damage kun je hem alsnog beter wegdoen? Of heb ik dit verkeerd.

Ik bedoel dus bijv dus aanvallen van quick attack 10, steel wing 15, tackle 12 etc etc, en dan ook de combo met de 2de aanval.
Ja maar vergeet niet dat de aanvallen veranderen bij een evolutie. Dus een Pidgey met perfection 95% met slechte aanvallen kan een hele goede Pidgeotto worden met goede aanvallen bijvoorbeeld (en daarna natuurlijk ook weer een slechte Pidgeot :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
Brummetje schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:01:
[...]

Ja maar vergeet niet dat de aanvallen veranderen bij een evolutie. Dus een Pidgey met perfection 95% met slechte aanvallen kan een hele goede Pidgeotto worden met goede aanvallen bijvoorbeeld (en daarna natuurlijk ook weer een slechte Pidgeot :P).
Okee dus je kunt het beste wel uitgaan van de IV score. En vervolgens bij de laatste evolve van een Pokemon op basis van de aanvallen alsnog beslissen om hem pas weg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die IV scores etc eigenlijk zien, of ben ik nu zo blind? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Sound Rush® schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Okee dus je kunt het beste wel uitgaan van de IV score. En vervolgens bij de laatste evolve van een Pokemon op basis van de aanvallen alsnog beslissen om hem pas weg te doen.
Ja, op basis van IV evolve, dan op basis van aanval bepalen of je hem wilt houden. (houden = power uppen)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:05:
Ja, zie de LET op onder het topic. :P

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:05:
Zie topicwarning voor de Online IV calculator ;)

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat moet ik bij Dust invullen in die calculator? Dat zie ik op mijn Pokemon pagina niet terug.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:09:
Wat moet ik bij Dust invullen in die calculator? Dat zie ik op mijn Pokemon pagina niet terug.
Hoeveel dust het kost om de Pokemon te upgraden.

Even het plaatje van DutchCrown gejat een paar pagina's terug;

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/89LVBrfcDZ8qhCYnd8psyOgM/full.jpg

In dit geval dus 2200 dust.

[ Voor 27% gewijzigd door schaapiej op 24-07-2016 12:15 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Sound Rush® schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Correct!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Voor de duidelijkheid even voor mensen die zich druk maken om IV's..

Als er staat 50%, dan betekent dit niet dat je een half zo zwak beest als een 100% hebt (wat eerst werd gedacht).. Maar een basis beestje is altijd 80%. Dus jouw 50% komt daar bovenop (van de max haalbare CP)

Stel max 1000 (100% beestje)
Basis beestje is in ieder geval 800 (80%)

Verschil is 200. 50% is 100, dus het 50% beestje zal een 900 zijn.

Het verschil tussen een 80% IV en een 90%IV is een 960 t.o.v. een 980 beestje (max)

Dus dit is redelijk verwaarloosbaar, dus dan worden aanvallen idd belangrijker :)

(als iemand dit beter kan uitrekenen en uitleggen, be my guest!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:13:

Als er staat 50%, dan betekent dit niet dat je een half zo zwak beest als een 100% hebt (wat eerst werd gedacht).. Maar een basis beestje is altijd 80%. Dus jouw 50% komt daar bovenop (van de max haalbare CP)

Het verschil tussen een 80% IV en een 90%IV is een 960 t.o.v. een 980 beestje (max)

Dus dit is redelijk verwaarloosbaar, dus dan worden aanvallen idd belangrijker :)

Ik vinnum prima uitgelegd!

Alles onder de 60% IV mag de professor door z'n shredder gooien voor een candy van mij :P
Daarna selecteer ik wel op aanvallen.

Overigens zet ik de IV score ook in de naam er bij, anders wordt het een enorme warboel :P
CaptJackSparrow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Ik heb het dus natuurlijk over 2 of 3 Lucky Eggs achter elkaar gebruiken omdat ik er momenteel nog 3 heb zoals ik ook zei.
Dan hoef je ook niet 120 of 180 pokemon te verzamelen, en kan je het opknippen, toch?
Sowieso krijg je op geen enkele manier meer exp uit een evolve (of wat anders), dusja.

[ Voor 22% gewijzigd door DropjesLover op 24-07-2016 12:20 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 08:21

Je uitleg is duidelijk. Er is een variabel statpoints die 20% van het totaal kan afwijken dus dat is de "spanne"
Vervolgens is het dus zo dat voor elke 10% in de IV score je dus uiteindelijk 2% verschil gaat zien in de stats. Dus 1 van 90% Near perfect IV zal op 18% van de spanne zitten, terwijl een 50% op 10% zal zitten. Het verschil tussen deze getallen is redelijk klein, maar op de long run wel geinig.

Alles boven 90% is gewoon meer dan prima, zelfs met hoge CP waarden zoals dragonite zal mogelijk op 3600 CP een verschil hebben van 72 CP (90% IV versus 100% IV).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Junia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:19:
[...]

Je uitleg is duidelijk. Er is een variabel statpoints die 20% van het totaal kan afwijken dus dat is de "spanne"
Vervolgens is het dus zo dat voor elke 10% in de IV score je dus uiteindelijk 2% verschil gaat zien in de stats. Dus 1 van 90% Near perfect IV zal op 18% van de spanne zitten, terwijl een 50% op 10% zal zitten. Het verschil tussen deze getallen is redelijk klein, maar op de long run wel geinig.

Alles boven 90% is gewoon meer dan prima, zelfs met hoge CP waarden zoals dragonite zal mogelijk op 3600 CP een verschil hebben van 72 CP (90% IV versus 100% IV).
ja en die 72 CP is verwaarloosbaar omdat jouw 100 bijvoorbeeld een 18/18/8 is geworden, maar mijn 90 een 20/17/7 (ik noem maar wat)
(Attackdefense/stamina)

En dan maken dus de types aanvallen uit en bijvoorbeeld wie sneller is of beter defense.. etc

Ik vind alles boven de 75% IV meer dan prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:37
Ik heb inmiddels al twee keer gehad dat ik na een eerste gym battle bij de 2e poging niet kan starten. Ik kan 6 pokemon kiezen, zie de arena verschijnen maar zodra Go verschijnt keer ik terug naar het gym overzicht scherm. App opnieuw opstarten helpt niet... erg irritant. Meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:41
Ik zit nu in een leuke gym. Mijn 1200 Vaporeon, een 1300 Jolteon en een 1400 Flareon. Eevee family reunion! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 16:54
Weet er iemand misschien een leuke plek rond Amsterdam waar je lekker kan rondlopen maar ook wel wat te vangen is en een paar pokestops zijn? :) Naast het centrum zelf natuurlijk houden niet zo van stad wandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist nog een eevee Sparky genoemd en een Jolteon teruggekregen met het evolven. Het werkt nog steeds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RuttoG schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:41:
Weet er iemand misschien een leuke plek rond Amsterdam waar je lekker kan rondlopen maar ook wel wat te vangen is en een paar pokestops zijn? :) Naast het centrum zelf natuurlijk houden niet zo van stad wandelen.
Ik zag dat er in het Sloterplas/park een (of meer) Dratini en Bulbasaur (overkant) nest zit :)

https://pokevision.com/#/...193511,4.8142218589782715

oh en er zit nu ook een Pinsir en Scyther aan de ene kant en een Magmar aan de overkant :D

[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 24-07-2016 12:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Voor degenen die de IV-rater van https://pokeassistant.com/main/ivcalculator lastig te doorgronden vinden, https://thesilphroad.com/research heeft ook een mooie IV rater. En vooral een mooie interface.

Net een beste Staryu bij mij voor de deur:

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/41232V3l3l3u/Screen%20Shot%202016-07-24%20at%2012.59.01.png

[ Voor 26% gewijzigd door Tourniquet op 24-07-2016 12:59 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Wauw, het is me al 3x gebeurd dat ik flink tijd loop te steken in het trainen van de gym, en wanneer plekje vrij komt deze door iemand anders wordt ingepikt! Moet ik snachts gaan trainen??? Hier moeten ze echt iets voor bedenken hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DeTowel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:00:
Wauw, het is me al 3x gebeurd dat ik flink tijd loop te steken in het trainen van de gym, en wanneer plekje vrij komt deze door iemand anders wordt ingepikt! Moet ik snachts gaan trainen??? Hier moeten ze echt iets voor bedenken hoor.
Haha dat hadden wij gister ook, staan we met twee man een rode Gym kapot te maken (wij zijn blauw), komt er een ventje langs uit het gele team en hij zet er net voor ons een Pokemon in 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 16:54
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:43:
[...]
Ik zag dat er in het Sloterplas/park een (of meer) Dratini en Bulbasaur (overkant) nest zit :)

https://pokevision.com/#/...193511,4.8142218589782715

oh en er zit nu ook een Pinsir en Scyther aan de ene kant en een Magmar aan de overkant :D
Thanks! Dat klinkt goed, meteen met vrouwtje overleggen haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14:46

*verhaaltje*
Dat staat dus ook gewoon op de site, maar mensen hebben volgens mij nooit zin om naar onder te scrollen. Daar staat dan hoeveel 0%, 100% en de min-max van jouw eigen Pokémon kan worden.

Vileplume Attack Defence Stamina CP HP
Worst Possible 202 190 150 2145 118
Your Worst 217 198 159 2421 126
Your Best 213 204 160 2420 126
Best Possible 217 205 165 2510 130

Ik snap ook wel dat lezen anno 2016 moeilijk is voor de meesten, alles moet kant en klaar in beeld staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Haha dat hadden wij gister ook, staan we met twee man een rode Gym kapot te maken (wij zijn blauw), komt er een ventje langs uit het gele team en hij zet er net voor ons een Pokemon in 8)7
Door dat grapje gaan echt nog irl ruzies over ontstaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTowel
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 15:02
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:05:
[...]

Klopt, maar dat is niet zo erg. Die knikker je dr namelijk zo weer uit. Het wordt vervelend als je een lvl8 gym oefent naar lvl9, daar 30 min insteekt en dat vervolgens een pidgeot van 1000cp ofzo je plek inneemt :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Tourniquet schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:58:
Voor degenen die de IV-rater van https://pokeassistant.com/main/ivcalculator lastig te doorgronden vinden, https://thesilphroad.com/research heeft ook een mooie IV rater. En vooral een mooie interface.
"IVs are not as impactful in GO as in the main series games. But they can make up to a 10% difference in attack, defence, or stamina."

Ik dacht dat het een 20% verschil kon maken?

[ Voor 12% gewijzigd door firlian op 24-07-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:06:
[...]

Dat staat dus ook gewoon op de site, maar mensen hebben volgens mij nooit zin om naar onder te scrollen. Daar staat dan hoeveel 0%, 100% en de min-max van jouw eigen Pokémon kan worden.
Daar staat het onduidelijk, dus ik snap t wel dat mensen het alsnog niet snappen.. Ik hoop dat dit wat makkelijker was ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14:26

Boost9898

Software developer

Het is zo verslavend maar ik weet niet waarom. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boost9898 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:11:
Het is zo verslavend maar ik weet niet waarom. ;p
- Het is gemakkelijk te spelen.
- Je wilt ze allemaal vangen.
- Het is een hype.
- Veel mensen doen het dus waarom zou je achterblijven?

Vooral het deel dat het gratis en gemakkelijk te spelen is, iedereen met een telefoon en 5 minuten vrije tijd kan het even spelen. Waar je anders altijd je console of pc moest opstarten ligt het nu zo in je hand. Ook de reden waarom Candy Crush zo goed gespeeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:13:
[...]

- Het is gemakkelijk te spelen.
- Je wilt ze allemaal vangen.
- Het is een hype.
- Veel mensen doen het dus waarom zou je achterblijven?

Vooral het deel dat het gratis en gemakkelijk te spelen is, iedereen met een telefoon en 5 minuten vrije tijd kan het even spelen. Waar je anders altijd je console of pc moest opstarten ligt het nu zo in je hand. Ook de reden waarom Candy Crush zo goed gespeeld wordt.
Knappe jongen als je dit 5 min kan spelen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Ok ik ga minderen... als je er al over droomt en dat je pokemon go speelt samen met no man's sky.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:14:
[...]

3 uur later, het is mij gelukt meerdere keren achter elkaar dit spel 5 min te spelen :+ (met de crashes zou dit nog best eens een redelijke situatie kunnen zijn 8)7 )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:39
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:14:
[...]

Ik ben vannacht rond 2 uur naar buiten gestomd om een pincer te vangen maar dat was wel binnen 5 min :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik zou eigenlijk het nog wel erg handig vinden als je op dat Pokevision gebeuren zou kunnen selecteren dat je bepaalde pokemon niet weergegeven wilt hebben. Door de pidgey's de bulbasaur niet meer zien zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:59
Ik zit te wachten op een app voor mijn smart watch welke hetzelfde doet als dat ding wat je voor 40 euro kan kopen.
Daarnaast is het wel grappig als je voor de huidige smartwatch app kan aangeven op welke pokemon hij wel gaat trillen, want nu is dat voor zo'n beetje alles namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

firlian schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:09:
[...]

"IVs are not as impactful in GO as in the main series games. But they can make up to a 10% difference in attack, defence, or stamina."

Ik dacht dat het een 20% verschil kon maken?
+10% en -10% ten opzichte van het gemiddelde; 20% totaal?

Net weer naar buiten gegaan voor een Hitmonchan en een Rhyhorn. Na een klein uurtje weer thuis, zie ik dat er weer een Hitmonchan op nagenoeg de zelfde plek is (Pokevision).

Meh, moet mn telefoon opladen, heb mn powerbank nog niet binnen (wacht al 2 weken :/ ).

Eigenlijk wilde ik een rondje gaan maken met de wielrenfiets, maar goed :')

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 11:14

aex351

I am the one

Ben momenteel level 9,5 en heb nog niets ge-evolved. Mijn collectie (bulk):
Pidgey 41 - 129, Ratatta 41 - 126, Spearow 19 - 57, Zubat 7 - 21, Psyduck 8 - 27, Poliwag 6 - 21, Goldeen 8 - 24, Staryu 11 - 33, Magikarp 15 - 45.

Nu kan ik volgens de berekening op luckyeggo.com ongeveer 20.000 tot 21.000 XP hiervoor krijgen. En op pidgeycalc.com minimaal 21.000 XP. Maar nu ben ik wel benieuwd of dit soort berekeningen wel kloppen. Heeft iemand hier evaring mee? Want ze houden bijvoorbeeld geen rekening met het door evolueren van een Pokemon.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Arunia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:33:
Ik zit te wachten op een app voor mijn smart watch welke hetzelfde doet als dat ding wat je voor 40 euro kan kopen.
Daarnaast is het wel grappig als je voor de huidige smartwatch app kan aangeven op welke pokemon hij wel gaat trillen, want nu is dat voor zo'n beetje alles namelijk.
Die app is er dus al en werkt prima op mijn LG G Watch R..

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

aex351 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:36:
Ben momenteel level 9,5 en heb nog niets ge-evolved. Mijn collectie (bulk):
Pidgey 41 - 129, Ratatta 41 - 126, Spearow 19 - 57, Zubat 7 - 21, Psyduck 8 - 27, Poliwag 6 - 21, Goldeen 8 - 24, Staryu 11 - 33, Magikarp 15 - 45.

Nu kan ik volgens de berekening op luckyeggo.com ongeveer 20.000 tot 21.000 XP hiervoor krijgen. En op pidgeycalc.com minimaal 21.000 XP. Maar nu ben ik wel benieuwd of dit soort berekeningen wel kloppen. Heeft iemand hier evaring mee? Want ze houden bijvoorbeeld geen rekening met het door evolueren van een Pokemon.
Doorevelueren is niet rendabel voor exp-harvesten, omdat het meer candy kost dan een tier1 evolutie.
Wat er niet meegenomen wordt is welke je al hebt, aangezien je voor een nieuwe pokemon in je pokedex ook 500exp krijgt. Dat zul je zelf even moeten na gaan.

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Nu online

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ReAvZGT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Yeah das amazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-10 16:56

PBP

Het is alleen fake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Pokemon, niet Pokémon, dus nep :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, hopelijk rollen ze nog veel meer van zulke dingen uit.
Ben wel benieuwd of je inderdaad de andere speler ook ziet lopen, zal in de stad wel heel messy worden dan met veel spelers op een plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:07:
[...]

Door dat grapje gaan echt nog irl ruzies over ontstaan :X
Haha ja dat zou nog wel eens verkeerd opgevangen kunnen worden.

Ach wij hebben even met hem staan praten, paar keer gym blauw gemaakt, hij weer geel enz (goed voor XP), toen hebben we afscheid genomen en zijn we weg gereden. Toen ik in de achteruitkijk spiegel zag hij hij weg fietste zijn we nog ff gekeerd en hebben hem nog even blauw gemaakt. Dat is hij tot op heden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:31

sjaool

Every life should have 9 cats

Ach, dit gebeurt in Ingress ook. Daar zitten soms heel fanatieke mensen tussen die nog wel eens agressief kunnen reageren wil je hun portal overnemen. :P

Meestal zijn het gelukkig alleen wat plaagstootjes in de comm. :)

[ Voor 18% gewijzigd door sjaool op 24-07-2016 14:02 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-10 15:26
DeTowel schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:00:
Een timer van bijvoorbeeld 5min voor de persoon die heeft gewonnen zou fijn zijn!
Na de timer kan iedereen de gym pakken, om te zorgen dat ie niet leeg blijft staan! :p

Vanochtend een rondje bij Kasteel Doorwerth gemaakt. Zag op de map 1 van de 2 gyms daar van blauw naar rood ging. Kwam de persoon tegen die dat deed en effe een praatje gemaakt. Daarna uiteraard de gym weer blauw gemaakt! :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
schaapiej schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:04:
[...]

Een timer van bijvoorbeeld 5min voor de persoon die heeft gewonnen zou fijn zijn!
Na de timer kan iedereen de gym pakken, om te zorgen dat ie niet leeg blijft staan! :p
Nou dan krijgen de servers het nog drukken, ik denk dat we dat op dit moment niet moeten willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Ze moeten eerst die 3-stap bug oplossen, is echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-10 11:14

aex351

I am the one

DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Doorevelueren is niet rendabel voor exp-harvesten, omdat het meer candy kost dan een tier1 evolutie.
Wat er niet meegenomen wordt is welke je al hebt, aangezien je voor een nieuwe pokemon in je pokedex ook 500exp krijgt. Dat zul je zelf even moeten na gaan.
Thanks, ik heb zojuist inmiddels al mijn Pokemons geëvolueerd. Ben van 9,5 naar ongeveer level 11,85 gegaan. Had er wel wat meer van verwacht. Dat ik zou uitkomen met iets van level 15-18 of zo.

< dit stukje webruimte is te huur >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

aex351 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Thanks, ik heb zojuist inmiddels al mijn Pokemons geëvolueerd. Ben van 9,5 naar ongeveer level 11,85 gegaan. Had er wel wat meer van verwacht. Dat ik zou uitkomen met iets van level 15-18 of zo.
Toch wel je lucky egg(s) gebruikt he?

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-10 08:21
Boost9898 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:10:
Ze moeten eerst die 3-stap bug oplossen, is echt vervelend.
Het is geen bug. Ook wordt de locatie waar je een pokemon hebt gevangen niet meer weergegeven, dit hebben ze puur gedaan om de load op de servers te verminderen ;) Het is helaas wel vervelend.

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 24-07-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Junia schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Het is geen bug. Ook wordt de locatie waar je een pokemon hebt gevangen niet meer weergegeven, dit hebben ze puur gedaan om de load op de servers te verminderen ;) Het is helaas wel vervelend.
Misschien denk ik te simpel hoor, maar ze verdienen miljoenen.
Is het dan te veel gevraagd om even een datacenter vol te gooien met servers zodat de gebruikers waar ze (ook) aan verdienen gewoon kunnen spelen. Ook glitched mijn GPS signaal. Soms wilt mn trainer niet goed volgen of bugt hij terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
[...]

Dit klinkt niet als een goede lucky egg sessie met evolves... ik ging van 10 naar 14 met mn eerste egg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:21:
[...]

Dit klinkt niet als een goede lucky egg sessie met evolves... ik ging van 10 naar 14 met mn eerste egg.
Hoeveel Pokémon heb je lopen evolven? En maakt het uit als je een Pokémon met meer CP evolved?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

[...]

Uit lucky-egg powerlevelen krijg je hoe dan ook maximaal rond de 21.000exp. Daarmee kan je misschien 3 levels stijgen (van 9,5 naar 12 bijv), maar echt niet meer.

Aan de andere kant, voor het zelfde effect had je of dubbel zo veel pokemon moeten evolven, of 10x zo veel pokemon moeten vangen ;)
Boost9898 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:22:
[...]

Hoeveel Pokémon heb je lopen evolven? En maakt het uit als je een Pokémon met meer CP evolved?
Nee, dat maakt niet uit. 500exp (of 1000 bij lucky egg) per evolve, dat is het.

[ Voor 19% gewijzigd door DropjesLover op 24-07-2016 14:26 ]

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 07-10 16:39
DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:24:
[...]

Uit lucky-egg powerlevelen krijg je hoe dan ook maximaal rond de 21.000exp. Daarmee kan je misschien 3 levels stijgen (van 9,5 naar 12 bijv), maar echt niet meer.

Aan de andere kant, voor het zelfde effect had je of dubbel zo veel pokemon moeten evolven, of 10x zo veel pokemon moeten vangen ;)
Je kan ongeveer 60 evoluties doen in de tijd van een lucky egg, dus dat is max 60.000 xp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 11:24
DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:24:
[...]

Ho, wacht. 1000 XP per evolve met Lucky Egg, 30 minuten lang, één evolve duurt ongeveer 30 seconden. Dus dat zijn dan 60 evolves ongeveer, dus zo'n 60000 XP, geen 21000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sound Rush®
[...]

Ik ook vanochtend 40 evolves gedaan. Mooi van level 11 naar 15 gegaan. :)

Verder nog iets, kom er net dus achter dat er zoiets als damage per second (=DPS) bestaat omdat je ook met een cooling down tijd zit.

Bijv. een Raticate. Die kan als primaire aanval "Bite - 6" en "Quick Attack - 10" hebben.
Maar cooling down time van "Bite" is 0,5s want dus neerkomt op een DPS 6/0,5= 12
Quick Attack heeft vervolgen een coolingdown time van 1,33s , dit wordt dus een DPS 10/1,33 = 7,5

Met andere woorden, miss is het dus beter om met een Raticate die over "Bite" beschikt te vechten dan met eentje die "Quick Attack" heeft. Wisten jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 03-10 16:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

Inderdaad, ben zelf gisteren 60.000 XP gestegen met een Lucky Egg bulk evolve sessie.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Boost9898 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:22:
[...]

CP maakt niet uit, je krijgt 1K exp per evolve met lucky egg aan. Ik denk dat ik rond de 40 evolves ofzo heb gedaan destijds, niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Sound Rush® schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Verder nog iets, kom er net dus achter dat er zoiets als damage per second (=DPS) bestaat omdat je ook met een cooling down tijd zit.

Bijv. een Raticate. Die kan als primaire aanval "Bite - 6" en "Quick Attack - 10" hebben.
Maar cooling down time van "Bite" is 0,5s want dus neerkomt op een DPS 6/0,5= 12
Quick Attack heeft vervolgen een coolingdown time van 1,33s , dit wordt dus een DPS 10/1,33 = 7,5

Met andere woorden, miss is het dus beter om met een Raticate die over "Bite" beschikt te vechten dan met eentje die "Quick Attack" heeft. Wisten jullie dit?
Yep op die site van de IVs staat volgens mij ook een overzicht van de DPS, anders op een andere site gezien. Wel goed om te weten, sowieso vind ik sneller aanvallende pokemon fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een 522 Parasect gevangen die ik op pokevision zag 100m van men huis.. Voel me wel een beetje cheater maar wel blij met men nieuwe pokemon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover

DropjesLover

Dit dus ->

Hmmm, dat was wat pidgeycalc ongeveer aan gaf bij mij.
Ik ben bij mn sessie gisteravond constant aan het evolven geweest (en wat schokkerig door mn lijst scrollen een paar keer) en ben van 19.5 naar 20.3 gegaan. Ik kreeg er domweg niet meer doorheen.
Misschien dat bij mij de animaties wat langer er over doen ofzo. Sowieso krijg ik dat na evolven even op een podiumpje staan niet echt snel weg :/

BThGvNeOA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:39
DropjesLover schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:35:
Hmmm, dat was wat pidgeycalc ongeveer aan gaf bij mij.
Ik ben bij mn sessie gisteravond constant aan het evolven geweest (en wat schokkerig door mn lijst scrollen een paar keer) en ben van 19.5 naar 20.3 gegaan. Ik kreeg er domweg niet meer doorheen.
Misschien dat bij mij de animaties wat langer er over doen ofzo. Sowieso krijg ik dat na evolven even op een podiumpje staan niet echt snel weg :/
Dit heeft een vriend van me ook inderdaad, zijn telefoon is gewoon een stuk minder snel.
Die evolutie animatie heeft dan ook constant framedrops en duurt veel langer dan bij mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:47
RuttoG schreef op zondag 24 juli 2016 @ 12:41:
Gebied Eye, Adam, THT, pontjes heeft heel veel Pokestops ik was er net. Iemand had ook een lure gedaan op een Pokestop er vlakbij. of er veel bijzondere Pokemons zitten weet ik niet, ik ben nog een n00b :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Verwijderd schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:32:
Net een 522 Parasect gevangen die ik op pokevision zag 100m van men huis.. Voel me wel een beetje cheater maar wel blij met men nieuwe pokemon :D
Toevallig in de buurt van Driel? :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Eventjes sharen. xD
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/604a4fe4c4c6542041108b74cd2cd1a3.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geert de Graaf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:46
@Boost9898
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ade9UD8KpRMsYvxGYMm5rAfL/thumb.png

[ Voor 3% gewijzigd door Geert de Graaf op 24-07-2016 14:47 ]

Geert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
rednaz420 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:26:
[...]

Je kan ongeveer 60 evoluties doen in de tijd van een lucky egg, dus dat is max 60.000 xp.
Ik had gisteren 71k, maar wel met 6 evolves die ik nog niet had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Sound Rush® schreef op zondag 24 juli 2016 @ 14:30:
[...]

Vreemd eigenlijk dat een aanval met de naam 'quick attack' zo lang duurt.
Pagina: 1 ... 15 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator