Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Een vraagje.
We hebben nu toch een paar gyms gezien waarbij we met onze Pokemons iig een paar
pokemons van het andere team konden verslaan.
Echter lukte het niet om de 3/6(?) Pokemons te selecteren waarmee we wilden vechten? Alsof er een random selectie gemaakt wordt van ongeveer de sterkste Pokemons die je in he bezit hebt? Wat doen we niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:57
Yay, net een Nidoran Female gevangen in mijn woonkamer. Die had ik nog niet, ik had uit die familie alleen nog maar de Nidorino.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:54:
Wat hij bedoelt is dat als jij hebt gepowerleveld, je met je Level 20 wellicht minder speeltijd hebt dan je neefje die Level 14 is. En dat kan ook veel uitmaken. Daarnaast heeft je neefje waarschijnlijk echt veel rond gelopen en gefietst terwijl jij misschien vooral op de zelfde plekken bent gebleven.

Afgelopen week in Ibiza zag ik echt veel Pokémon vrij regelmatig langskomen die ik in Nederland nooit of bijna nooit zag - hoe meer verschillende plekken je aandoet, des te meer verschillende Pokémon je vindt!
Ja precies, dat is dus ook wat ik zeg je moet echt in andere gebieden komen. Geen idee verder hoeveel tijd we beiden aan het spel hebben besteed, maar zoals ik aangaf heeft hij "slechts" 61km gelopen en ik dus 110km waarvan dat van mij ook echt actief gelopen en zoeken naar pokemon km zijn.

Wat dan ook nog een punt is, ik heb misschien 3 pokemon die hij niet heeft maar hij heeft er zeker 20 meer dan mij. Ik weet ook vrijwel zeker dat hij niet echt buiten de stad komt (hij is erg jong).

Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat de diversiteit qua Pokemon zoveel verschilt per gebied. En dat terwijl bijvoorbeeld hoofddorp vergelijkbaar is qua inwoners en oppervlakte als waar ik woon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:09:
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat de diversiteit qua Pokemon zoveel verschilt per gebied. En dat terwijl bijvoorbeeld hoofddorp vergelijkbaar is qua inwoners en oppervlakte als waar ik woon.
Klopt en dat is tegelijkertijd ook het flauwe aan het spel. Sommige mensen hebben 2 pokestops in een straal van 200 meter, anderen hebben 9 pokestops in een straal van 200 meter. Op die laatste komen ook meer mensen af, waardoor het aantal Pokemons ook 'automatisch' toe neemt lijkt het wel. In dat opzicht is het niet een 'eerlijk' spel; loop je onwijs veel door je eigen wijk kan het zo maar zijn dat iemand een paar dorpen verderop maar de helft van jouw afstand heeft gelopen, maar wel het dubbele aantal Pokemons heeft gevangen (en dus een hoger level heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tja, wat dat betreft is het net het echte leven...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
2x 10km ei, en 2x een scyther.... beetje jammer, wel 62 candies. 1 scyther is cp 151 met 82-91% van perfect. Heeft steel wing + x scissor wat zijn hoogste aanvallen zijn, wss maar ff volpompen met stardust

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
Steffo78 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Dan moet je wel hele gekke sprongen maken. Ik speel al 2 weken met gps spoofing en nog geen ban gehad. Ik loop altijd netjes over de wegen aan normale loopsnelheid. Als ik naar een andere locatie wil gaan, dan sluit ik het spel volledig af en wacht een tijdje (afhankelijk van de tijd dat het in werkelijkheid zou duren om naar die locatie te gaan)

Niemand die kan zien dat ik gps spoofing gebruik >:)
Ohjazeker kunnen ze wel zien dat je aan het GPS spoofen bent. Sterker nog. Waarschijnlijk hebben ze het al gelogd ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

tweakerdennis schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:11:
[...]

Klopt en dat is tegelijkertijd ook het flauwe aan het spel. Sommige mensen hebben 2 pokestops in een straal van 200 meter, anderen hebben 9 pokestops in een straal van 200 meter. Op die laatste komen ook meer mensen af, waardoor het aantal Pokemons ook 'automatisch' toe neemt lijkt het wel. In dat opzicht is het niet een 'eerlijk' spel; loop je onwijs veel door je eigen wijk kan het zo maar zijn dat iemand een paar dorpen verderop maar de helft van jouw afstand heeft gelopen, maar wel het dubbele aantal Pokemons heeft gevangen (en dus een hoger level heeft)
Klopt helemaal wat je zegt, maar de hoeveelheid pokestops is direct gerelateerd aan wat er in de Ingress is ingevoerd destijds.
Ik neem aan dat de spawnlocaties etc door niantic zelf zijn toegevoegt dmv een of ander algoritme of iets dergelijks.

Verder zijn er hier trouwens zo ontzettend veel pokestops te vinden (vooral in het centrum) er zitten er zeker 25 binnen een km ofzo. Maar qua Pokemon valt het daar weer erg tegen. De hoeveelheid stops en diversiteit aan pokemon lijken me dan ook niet veel met elkaar te maken hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Na o.a. een aantal dratini's vond ik deze vriend op weg naar huis :D Avond is geslaagd!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/89LVBrfcDZ8qhCYnd8psyOgM/thumb.jpg

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Maar in het centrum van Arnhem bijvoorbeeld vind je wel veel interessante beestjes, waarschijnlijk door de nabijheid van de Rijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14-09 06:36
Steffhoo78 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:50:
[...]

Niemand die kan zien dat ik gps spoofing gebruik >:)
Hoe/waarmee spoof jij je GPS?

Edit: was vooral uit interesse. Over de topic waarschuwing heen gelezen.

[ Voor 15% gewijzigd door Pepper92 op 24-07-2016 07:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:35
Pepper92 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:23:
[...]

Hoe/waarmee spoof jij je GPS?
Lees de Topic waarschuwing eens.

Maar Google is echt hiermee je vriend. Het is absoluut niet moeilijk, maar het is wel wat meer dan alleen de GPS app installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:07
DutchCrownNL schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:19:
Na o.a. een aantal dratini's vond ik deze vriend op weg naar huis :D Avond is geslaagd!

[afbeelding]
Leuke unieke 'Pokemon' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het trouwens dat als je eevee al een keer hebt evolved dmv de rename truuk dat het de 2e keer niet meer werkt nu? Ook als je nu een andere soort wil en de vorige weer zijn originele naam terug hebt gegeven.

Ik lees namelijk nogal wat tegenstrijdige berichten. Zijn er mensen bij wie het daadwerkelijk niet meer werkt hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Het loont best wel om een gym op een afgelegen plek in te nemen. Ik zit nu al 4 dagen onafgebroken in een gym met een Pokemon van slechts 1000cp. Op het moment van plaatsen, was mijn 1000cp Magmar het hoogste, dus of niemand komt op die locatie, of iemand anders heeft er een super sterke Pokemon bij geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zojuist mn spearow evolved om de fearow aan m´n collectie toe te voegen, toch maar mooi een 23 CP fearow :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Klopt het dat je met één pokemon alle pokemon in de gym van hetzelfde team moet verslaan om er een pokemon bij te kunnen zetten? Ik versloeg net een hele sterke gym, zou mijn Pokémon erbij zetten, zaten er opeens al twee anderen van team Instinct in. Lijkt wel alsof ze gewacht hebben totdat ik de gym verslagen had. Reed wel heel rustig een auto langs met 3 mensen er in. Ze hadde ner een 500CP electriciteit en 1100CP vuur Pokémon ingezet. Dat is geen doen met één Pokémon als je geen grond pokemon hebt

[ Voor 15% gewijzigd door Robolokotobo op 23-07-2016 23:44 ]

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Robolokotobo schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:42:
Klopt het dat je met één pokemon alle pokemon in de gym van hetzelfde team moet verslaan om er een pokemon bij te kunnen zetten? Ik versloeg net een hele sterke gym, zou mijn Pokémon erbij zetten, zaten er opeens al twee anderen van team Instinct in. Lijkt wel alsof ze gewacht hebben totdat ik de gym verslagen had. Reed wel heel rustig een auto langs met 3 mensen er in
Je moet de prestige van de gym voor je eigen team omhoog halen zodat er weer een pokemon bij kan. Dus het kan toevallig zijn dat iemand er idd een pokemon in gezet heeft toen jij nog in een animatie oid zat. Lullig maar waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Arunia schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:44:
[...]

Je moet de prestige van de gym voor je eigen team omhoog halen zodat er weer een pokemon bij kan. Dus het kan toevallig zijn dat iemand er idd een pokemon in gezet heeft toen jij nog in een animatie oid zat. Lullig maar waar.
Ok maar als ik er maar één van de twee kan verslaan. Kan ik er dan na een paar keer wel een Pokémon bijzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

Heeft iemand tips om zo snel mogelijk te levelen? Ik neem aan dat hoe hoger level je bent, hoe meer CP wild Pokémon hebben. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Robolokotobo schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:45:
[...]

Ok maar als ik er maar één van de twee kan verslaan. Kan ik er dan na een paar keer wel een Pokémon bijzetten?
Zolang je een pokemon verslaat stijgt/daalt de prestige (afhankelijk van of het je eigen team is die de gym heeft of niet), meer in een keer zorgt uiteraard ervoor dat dit relatief meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Robolokotobo schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:45:
[...]

Ja hoor ook van 1 pokemon verslaan stijgt de prestige van de gym, alleen wel langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:47:
Heeft iemand tips om zo snel mogelijk te levelen? Ik neem aan dat hoe hoger level je bent, hoe meer CP wild Pokémon hebben. :p
Zoals al vaak aangegeven, veel goedkope evolves sparen, en dan met een lucky egg een hele rits achter elkaar door evolven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38
Net op Pokevision, Lapras in de straat verderop gespot. Met nog 2 min gegaan. Als een gek de deur uitgerend, naar de straat gerend, Lapras tegengekomen..

En dan rent hij weg na de 3e great ball :'(

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

spocy schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:48:
[...]

Zoals al vaak aangegeven, veel goedkope evolves sparen, en dan met een lucky egg een hele rits achter elkaar door evolven.
Dan ga ik op Rattata-jacht. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:47:
Gewoon alle evolves opsparen totdat je een stuk of twintig dertig evolves hebt. Dan een lucky egg gebruiken en alle veel voorkomende Pokémon evolven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Nat-Water schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:49:
Net op Pokevision, Lapras in de straat verderop gespot. Met nog 2 min gegaan. Als een gek de deur uitgerend, naar de straat gerend, Lapras tegengekomen..

En dan rent hij weg na de 3e great ball :'(
Razz moet je na elke throw weer vernieuwen hè...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:38
Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:50:
[...]

Razz moet je na elke throw weer vernieuwen hè...
Dat deed ik :'(

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
Wij zijn afgelopen week erachter gekomen dat je ook met meer tegelijk een gym kan verslaan. Twee vrienden van mij vielen tegelijk een gym aan. Zij zagen tijdens de battle elkaars Pokemons en de damage werd ook door beide meegenomen. We hebben dit getest door te kijken naar de health bar en steeds een attack te doen en te kijken of er iets ging gebeuren. Er zat enkel wat delay, maar de damage wordt dus gewoon gedeeld.... Op deze manier kan je eigenlijk elke gym wel verslaan door gewoon samen te spelen. Ene kant is het wel vet dat je als team erop af kan en sterker kan staan. Maar aan de andere kant, al heb je CP3000. Als er 2 anderen tegenover je staan heb je alsnog grote kans dat je het aflegt.... Zij hadden 6x2 Pokemons die 3 Pokemons moesten verslaan....

Ik weet niet wat de max is overigens, maar we zagen wel meer spots. Dus grote kans dat je met meer dan 2 man kan battlen tegen een gym.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:49:
[...]

Dan ga ik op Rattata-jacht. O-)
Nog beter zijn de pidgeys, weedles, caterpies, die kosten maar 12 candy per evolve. Aan de andere kant, als je net als mij zoveel rattata tegenkomt dan werken die ook prima ondanks de duurdere evolve :) Gewoon alles wat je kan evolven opsparen tot je lucky egg eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

spocy schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:53:
[...]

Nog beter zijn de pidgeys, weedles, caterpies, die kosten maar 12 candy per evolve. Aan de andere kant, als je net als mij zoveel rattata tegenkomt dan werken die ook prima ondanks de duurdere evolve :) Gewoon alles wat je kan evolven opsparen tot je lucky egg eigenlijk.
Dan ga ik alles sparen tot m'n lucky egg. (Level 9 dacht ik.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:53:
[...]

Dan ga ik alles sparen tot m'n lucky egg. (Level 9 dacht ik.)
Correct, en bij deze alvast succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Cwookie schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:15:
[...]

Ohjazeker kunnen ze wel zien dat je aan het GPS spoofen bent. Sterker nog. Waarschijnlijk hebben ze het al gelogd ;)
Daar wens ik ze veel succes mee. De android versie die ik gebruik is niet geroot en gebruikt een externe map die gps data doorgeeft naar de standaard gps ontvanger in android. Ook de toestel gegevens in mijn emulator komen overeen met mijn echte mobiel. Op die basis kunnen ze mij dus niet tracken ;)

En wat maakt het nu uit of je nu 1, 2 of meerdere toestellen gebruikt? Er lopen vast veel mensen rond die meerdere toestellen gebruiken ivm het batterijverbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WPN
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-07 21:14

WPN

Steffo78 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:13:
[...]

Daar wens ik ze veel succes mee. De android versie die ik gebruik is niet geroot en gebruikt een externe map die gps data doorgeeft naar de standaard gps ontvanger in android. Ook de toestel gegevens in mijn emulator komen overeen met mijn echte mobiel. Op die basis kunnen ze mij dus niet tracken ;)

En wat maakt het nu uit of je nu 1, 2 of meerdere toestellen gebruikt? Er lopen vast veel mensen rond die meerdere toestellen gebruiken ivm het batterijverbruik.
Denk dat het ze er eerder om gaat dat er niet iemand met een (of meerdere) VM's aan het fcken is....

Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Steffo78 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:13:
[...]

Je hoeft toch helemaal geen emulator te gebruiken om je gps te spoofen? Dat kan ook prima allemaal op je telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
mark-k schreef op zondag 24 juli 2016 @ 00:18:
[...]

Je hoeft toch helemaal geen emulator te gebruiken om je gps te spoofen? Dat kan ook prima allemaal op je telefoon.
Mijn telefoon is niet geroot en dat wil nog even zo houden. Op de pc werkt het toch allemaal even wat lekkerder. Zoals ik al zei heb ik een externe map waar je op kan klikken en die geeft je locatie door aan android. Je kan Pokevision er naast zetten, dus geen eindeloos switchen van apps. En ik kan gewoon bewegen met de WASD toetsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb zelf wel eens zitten kijken met bluestacks en de standaard manier. Maar goed, dat was meer uit interesse. Ach ja, heb daar niets van gemerkt qua temp ban of iig de duidelijke dingen. Vraag me af of ze echt wat doen als je af en toe eens zo kijkt. Zolang je niet het volledige spel zit te vernaggelen. We gaan het zien ooit. Wellicht doen ze er op dit moment helemaal niets aan en gaan ze pas kijken zodra de andere problemen verholpen zijn vanaf dat moment.

@steffo, dat is wel apart qua besturing e.d. Haha. Hou er van om gewoon rond te lopen. Blijft voor mij toch casual. Alhoewel mijn vrouw en ik regelmatig onze nieuwe vangsten aan elkaar showen. Soort epenis. :p

[ Voor 18% gewijzigd door Arunia op 24-07-2016 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Beetje jammer. Team instinct lag er ondertussen uit. Maar er zaten twee makkelijk te verslaan water pokemon in van team rood, dus heb ik hem alsnog gepakt. Direct ook doorgereden naar de andere gym in het dorp. Daar zat een CP 1600 water Pokémon in. Maar mijn CP 1180 Pidgeot had er in zijn eentje geen werk van. Direct ook xp en coins gecollect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:09

Vos

AFCA

Vandaag even in Central Park gewandeld, wat een stops en lures daar haha. Ook zeer grote groepen spelers bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier ook veelal dezelfde pokemons...

Hoeveel hebben jullie er nu eigenlijk?
Hier slechts 54/147 level 14 zijn we nu beland.

Die drie stapjes bug moeten ze echt mee aan de gang hoor. Dat maakt het spel juist weer leuker en uitdagender.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

readytoflow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:00:

Die drie stapjes bug moeten ze echt mee aan de gang hoor. Dat maakt het spel juist weer leuker en uitdagender.
Ik ben nu level 10, bijna 11 en ik kom alleen Pidgeys, Rattata's en Spearows tegen. Erg vervelend. Zelf heb ik 37 Pokémon van de 147.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
readytoflow schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:00:

51 (54 seen). ben level 15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zit er enige logica in de hoeveelheid pokéstops per wijk? Hier in het Hogeland (Enschede, ten oosten van binnenstad), zijn die op veel plekken te vinden, kom ik in de Helmerhoek (Enschede zuid-west), dan zijn ze nagenoeg nergens te vinden :S

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 24-07-2016 01:14 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ransom_nl
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-03-2024
Boost9898 schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:09:
[...]

Ik ben nu level 10, bijna 11 en ik kom alleen Pidgeys, Rattata's en Spearows tegen. Erg vervelend. Zelf heb ik 37 Pokémon van de 147.
Ik ben vandaag van lvl 11 naar 16 gegaan dmv al die ratten,pidgeys en sparrows, dat is dan weer het voordeel. Maar voor meer variatie zal je toch naar andere plekken af en toe moeten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• koelebobes
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:16

koelebobes

Wen BTC €100K

Godsamme.. ik ben helemaal aan het uitrekenen en heb een Poliwag van 91% druk ik met mijn stomme kop op transfer inplaats van evolve.... cry

BTC €94.837,08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dengregg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-09 19:48
Raven schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:13:
Zit er enige logica in de hoeveelheid pokéstops per wijk? Hier in het Hogeland (Enschede, ten oosten van binnenstad), zijn die op veel plekken te vinden, kom ik in de Helmerhoek (Enschede zuid-west), dan zijn ze nagenoeg nergens te vinden :S
is eigenlijk voornamelijk afhankelijk van hoeveel actieve ingress-spelers er in de buurt waren

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
koelebobes schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:15:
Godsamme.. ik ben helemaal aan het uitrekenen en heb een Poliwag van 91% druk ik met mijn stomme kop op transfer inplaats van evolve.... cry
That sucks, dude. Ik hoop dat ik dat niet doe met mijn 100% Poliwhirl... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
nichan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:12:
[...]

51 (54 seen). ben level 15
Ik zit met level 15 op 65/67. Baal ik eigenlijk wel een beetje van want 1 Pokemon die ik volgens de stats nu gezien had maar niet gevangen was een Omastar welke gewoon voor mijn huis op popte, de app had weer eens een crash en daardoor heb ik hem niet.

Zag later dat hij nog in de categorie "Epic" valt ook.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Level 20, 58/60 seen/caught. De runners zijn Pikachu en Mr Mime...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Net met een vriend van me onze eerste Gym battles gedaan en ook een gym kunnen afpakken van het hele kamp. Erg leuk, zeker omdat we nog even contact hadden met een jochie welke voor het gele team speelde en heel fanatiek de gym verdedige.

Nadat we afscheid hadden genomen pakte hij de gym terug en zag ik in mijn achteruit kijk spiegel dat hij weg fietste. Kon het toch niet laten te keren en de gym weer even blauw te maken :)

Hoe zit het met de Pokemon welke in die Gym zit eigenlijk, als ik hem nu upgrade wordt hij dan ook in de gym sterker? Of moet ik er fysiek heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Yes! Net mijn eerste Gym geclaimed. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:24:
Net met een vriend van me onze eerste Gym battles gedaan en ook een gym kunnen afpakken van het hele kamp. Erg leuk, zeker omdat we nog even contact hadden met een jochie welke voor het gele team speelde en heel fanatiek de gym verdedige.

Nadat we afscheid hadden genomen pakte hij de gym terug en zag ik in mijn achteruit kijk spiegel dat hij weg fietste. Kon het toch niet laten te keren en de gym weer even blauw te maken :)

Hoe zit het met de Pokemon welke in die Gym zit eigenlijk, als ik hem nu upgrade wordt hij dan ook in de gym sterker? Of moet ik er fysiek heen?
Je kan hem pas weer upgraden als hij weer thuis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mx. Alba schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:28:
[...]

Je kan hem pas weer upgraden als hij weer thuis is.
Ooh duidelijk. De optie is namelijk wel beschikbaar als ik de Pokémon ik kwestie aantik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Donstil schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:37:
[...]

Ooh duidelijk. De optie is namelijk wel beschikbaar als ik de Pokémon ik kwestie aantik.
Dan is hij ws weer thuis. Staat er zo'n klein team logootje bij in de Pokémon lijst? Zo niet dan zit hij niet meer in de gym.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Servers offline?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:04

Zeror

Ik Henk 'm!

Iemand dit weleens gezien? Dit is het ei-scherm van een 5km ei. Wat houd dit in?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FerF9RDzO1PUhNBFBFIA7Pc9/full.jpg

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Feihcretsam
  • Laatst online: 22-05 07:27
Om even in te haken op de mensen die posten dat ze nu al genoeg hebben van de game & de mensen die glitches/hacks/cheats/slim toepassen van tech gebruiken om "optimaal" te spelen,

Ik denk echt dat deze game veel leuker is om te spelen als je er niet te hard op gaat. Ik ben persoonlijk echt een completionist in games en als ik iets speel (vaak RPG) dan speel ik het ook uren per dag en spendeer ik geen 1 talent point of ingame currency aan iets dat niet optimaal is.
Nu had ik een crappy telefoon (Galaxy S3) tot gister waardoor ik pokemon niet echt fatsoenlijk kon spelen, batterij was na een uur leeg en de menutjes laden ging echt tergend langzaam. Ik heb nu een nieuwe en betere, en merk dat ik nu ook veel actiever wil gaan spelen en me ook echt begin te storen aan de 3-stapjes-bug. Krijg zelfs de neiging om die pokevision.com en andere maps te gaan gebruiken om mn 57 unieke pokemon op te krikken richting de 100... maar ik denk dat je de game ervaring echt kapot maakt voor je jezelf daardoor.

Gister was ik met vrienden wat wezen drinken en als je met anderen samen pokemon vangt of je plots vanuit het terrasje naast je hoort ''gast er spawnt hier een Oddish! 400CP!'' dan kun je het niet weerstaan om hem toch ff te vangen. Juist door deze elementen is deze game zo tof, en je kunt denk ik maar beter rustig aan doen... als je solo gaat en alles gaat uitzoeken dan ben je er gewoon na een paar weken klaar mee, de endgame is hier niet voor gemaakt voor mijn gevoel.

Nu is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk:P maar toch iets om in je achterhoofd te houden als je thuis non stop pokevision zit te refreshen op zoek naar coole shit (iets dat ik uiteindelijk wel ga doen denk ik, want ja.. als je 140 unieke pokemon hebt en je moet nog bijvoorbeeld 28 Machops vangen om Machamp te maken dan gaat dat anders echt maanden duren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Net snel even op de fiets gesprongen voor een Porygon! cp70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:38
nichan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 02:10:
Net snel even op de fiets gesprongen voor een Porygon! cp70
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18:47
Ik wil nog een Flareon, net binnen 30 min 2x een Eevee gespot 1 straatverderop. Zoland die 3 step niet werkt is zowat de enige manoer om hem op tijd te vinden Pokevisiln gebruiken. Heb nu 1 geschikte Eevee (82/92%) maar moet er nog 3 vangen
Dus wie weet :)

*Vaporeon van 95% is toch mijn grootste dustvreter :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Het ontbreken van werkende tracking in-game i.c.m. het soms wel erg eentonige aanbod van pokemon, maakt de game ervaring wel een beetje kapot moet ik zeggen.

GPS spoofen vind ik weer een minder groot probleem, dan is het puur een collectors game lijkt me. Mits je wel de beleefdheid hebt je niet met gyms te bemoeien, ik mag toch verwachten dat ik je minimaal even boos aan kan kijken als je mijn zuurverdiende plekje inneemt?

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:54
Ook als verzamelgame is het een beste klus :)
Heb er nu 114, 1350 gevangen ofzo. 1600 pokespots.
Jammer dat je nergens kunt zien hoeveel uur erin zit.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeonovA
  • Laatst online: 22:34
Zojuist wakker gemaakt door zooitje scooters en brommers die voor mijn huis stonden. :( Strontchagrijnig mijn raam dichtgesmeten, bleek er een Squirtle voor mijn deur te staan... :+

spoiler:
Ja, ik heb hem ook maar meteen gevangen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
ik heb een vandaag een 609CP Exeggcute uit een ei gekregen met 87.8% average wel blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frG
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16-09 20:39

frG

Hoe meet je die percentages?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
frG schreef op zondag 24 juli 2016 @ 05:00:
Hoe meet je die percentages?
Via deze link.

Zojuist gekeken naar een Eevee die ik klaar heb staan op een Vaporeon van te maken.
Blijkt dat ik best een leuke heb bewaard!
4 possible IV combinations found. Average perfection: 94.4%, Minimum perfection: 93.3%, Maximum perfection: 95.6%. The maximum level observed was 12.0. This Pokemon will require at least 57 powerups to reach max level 40.5. This would cost 275,400 Dust and 310 Candy.
Voor de geïnteresseerde; CP365, 57HP, 1300Dust. Nog geen power-ups gedaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hier inmiddels een Pokedex van 77 caught 78 seen. Alleen een Hypno is aan mijn werptechnieken ontsnapt. Dus die ga ik binnenkort nog maar eens opharken. In ieder geval al over de helft, Gotta catch em all! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:53
Ik snap even iets niet met die IV's berekenen. Ik heb voor de grap 2 pidgeys ingevoerd.

#1 CP 145 hp 34 1000 dust 38.6%
#2 CP 118 hp 32 800 dust 58.6%

Ook heb ik pidgeys met 400 dust. Hmmm geeft dust aan welk level de pidgey is? Dat zou wel e.e.a. verklaren

hoe kan dit? :P

Edit:

Eevee voorbeeld:

#1 CP225 HP41 800dust = Average perfection: 61.8%
#2 CP176 HP40 600dust = Average perfection: 96.7%

Terwijl bij de Eevee #2 de witte boog net over de helft staat, en bij #1 staat de witte boog op 3/4, een stuk beter dus zou je zeggen?

[ Voor 32% gewijzigd door michaeltb op 24-07-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 08:58:
Hier inmiddels een Pokedex van 77 caught 78 seen. Alleen een Hypno is aan mijn werptechnieken ontsnapt. Dus die ga ik binnenkort nog maar eens opharken. In ieder geval al over de helft, Gotta catch em all! 8)
Welk level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
michaeltb schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:15:
Ik snap even iets niet met die IV's berekenen. Ik heb voor de grap 2 pidgeys ingevoerd.

#1 CP 145 hp 34 1000 dust 38.6%
#2 CP 118 hp 32 800 dust 58.6%

Ook heb ik pidgeys met 400 dust. Hmmm geeft dust aan welk level de pidgey is? Dat zou wel e.e.a. verklaren

hoe kan dit? :P

Edit:

Eevee voorbeeld:

#1 CP225 HP41 800dust = Average perfection: 61.8%
#2 CP176 HP40 600dust = Average perfection: 96.7%

Terwijl bij de Eevee #2 de witte boog net over de helft staat, en bij #1 staat de witte boog op 3/4, een stuk beter dus zou je zeggen?
Hoeveelheid dust geeft inderdaad aan hoe ver in de ontwikkeling de Pokemon al zit. En dus ook hoe vaak je nog een powerup kan doen. De uiteindelijke perfectie hangt af van wat je maximaal kan krijgen, niet hoeveel dat kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
20, mijn Pokedex kreeg een beste boost door mijn recente reis, een ander klimaat zorgt er toch voor dat je andere Pokemon tegenkomt. Growlithe zie ik hier in Rotterdam eigenlijk nooit bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:33:
[...]

20, mijn Pokedex kreeg een beste boost door mijn recente reis, een ander klimaat zorgt er toch voor dat je andere Pokemon tegenkomt. Growlithe zie ik hier in Rotterdam eigenlijk nooit bijvoorbeeld.
Wel bizar dat je best wel flinke reizen moeten maken bij een "loopspel". Eigenlijk zou alles binnen stadgrenzen of gemeentegrenzen beschikbaar moeten zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
FitzChevalric. schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:37:
[...]

Wel bizar dat je best wel flinke reizen moeten maken bij een "loopspel". Eigenlijk zou alles binnen stadgrenzen of gemeentegrenzen beschikbaar moeten zijn.
Ergens heb je gelijk, aan de andere kant vind ik het ook wel weer heel mooi om te zien dat het klimaat invloed heeft op wat je tegenkomt. In de echte wereld kom je ook niet alle dieren tegen in 1 stad/gemeente. (Hoewel dan Rotterdam nog best potentieel heeft met Blijdorp :+ )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FitzChevalric.
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:39:
[...]

Ergens heb je gelijk, aan de andere kant vind ik het ook wel weer heel mooi om te zien dat het klimaat invloed heeft op wat je tegenkomt. In de echte wereld kom je ook niet alle dieren tegen in 1 stad/gemeente. (Hoewel dan Rotterdam nog best potentieel heeft met Blijdorp :+ )
Absoluut heeft het klimaat invloed. Als je naar Cairo gaat met PokéVision is echt alles anders. Maar dat kan je als spelmakers toch niet eisen dat je een wereldreis gaat maken voor Pokémon's? Ze zouden Kootwijkerzand of Duinen al als woestijn moeten registreren. Ook veel meer Pokémon's in natuurgebieden. Nee, Ingress heeft flink gefaald in dit spel en jongeren en kinderen zullen na de zomervakantie massaal dit spel neerleggen als er niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gisteravond laat heb ik maar eens de nodige pokéstops bezocht, wat hebben die weinig pokéballs zeg :/
Wel heel wat ander spul gekregen, nog even en ik moet voor extra opslag van de items zorgen :P Heb daarbij 2 eieren in incubators gestopt.

Voor de kenners van Enschede, deze route heb ik gevolgd: Helmerhoek -> fietstunnel onder A35 -> Helmerzijdeweg (hier was bij de rotonde de enige pokéstop van de helmerhoek die ik heb gezien) -> aantal stops langs de haaksbergerstraat, aantal aan de wooldriksweg en als laatste de javastraat.

Die stops mogen ze wel eens wat bevoorraadden :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
FitzChevalric. schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:42:
[...]

Absoluut heeft het klimaat invloed. Als je naar Cairo gaat met PokéVision is echt alles anders. Maar dat kan je als spelmakers toch niet eisen dat je een wereldreis gaat maken voor Pokémon's? Ze zouden Kootwijkerzand of Duinen al als woestijn moeten registreren. Ook veel meer Pokémon's in natuurgebieden. Nee, Ingress heeft flink gefaald in dit spel en jongeren en kinderen zullen na de zomervakantie massaal dit spel neerleggen als er niets veranderd.
Ja wat mij betreft zou het beter zijn dit zoveel mogelijk op landbasis te richten, dat er in ieder geval gepoogd wordt voor elk land de verschillende klimaten beschikbaar te hebben. In NL zou je dan inderdaad duinen of heide als arid kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tja, waar zou je dan in Nederland bergen hebben, alleen in zuid Limburg? Daar hebben de meeste Nederlanders ook niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dammit... een 800+ Slowbro, 1100+ Starmie, een 500+ Eevee en 4 Magicraps op 3 min afstand, boven op elkaar..

Kon t niet laten en toch maar even gaan halen..stom spel.. ik ben echt te zwak :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Mx. Alba schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:55:
Tja, waar zou je dan in Nederland bergen hebben, alleen in zuid Limburg? Daar hebben de meeste Nederlanders ook niets aan.
Beter te doen dan de alpen toch ;) En voor zover ik begrepen heb is het niet zo gedetaileerd qua klimaat, volgens mij maar 3 opties: Arid (warm droog), grassland (standaard), water (met rivieren oid in de buurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aapenootjes schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 14:13:
Ik heb mijn telefoon even voor een paar minuten in de koelkast gelegd, ding werd loeiheet en traag door pokémon go :')
Lol :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:56:
Dammit... een 800+ Slowbro, 1100+ Starmie, een 500+ Eevee en 4 Magicraps op 3 min afstand, boven op elkaar..

Kon t niet laten en toch maar even gaan halen..stom spel.. ik ben echt te zwak :'(
Doet bij jou Pokevision het wel? Bij mij al de hele ochtend niet :-( , dus loop ik hier maar te spammen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticTiger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:15
Deze week uit een ei: een 325 Oddish.

Volgens de IV calculator:
2 possible IV combinations found. Average perfection: 96.7%, Minimum perfection: 95.6%, Maximum perfection: 97.8%.

Zal een mooie Vileplume worden :D

Ondertussen flink pidgeys aan het sparen.
De hoogste IV die ik heb is een 146 Pidgey.
14 possible IV combinations found. Average perfection: 83.3%, Minimum perfection: 80.0%, Maximum perfection: 86.7%.

Kan een leuke Pidgeot worden.

Helaas zal ik het hiermee moeten doen. De RNG goden zijn mij nooit goedgezind geweest, de hoogste eevee is bijvoorbeeld cp75 met een laag IV percentage.

Heb dan wel een cp808 exeggcutor gevangen, met een IV van slechts 43%.

[ Voor 20% gewijzigd door ArcticTiger op 24-07-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Een kennis van me heeft voor PoGo ook een nieuwe telefoon gehaald. Zijn oude had een glazen achterkant die gewoon los liet doordat de telefoon zo heet werd. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 18:47
ArcticTiger schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:03:
Ondertussen flink pidgeys aan het sparen.
De hoogste IV die ik heb is een 146 Pidgey.
14 possible IV combinations found. Average perfection: 83.3%, Minimum perfection: 80.0%, Maximum perfection: 86.7%.

Kan een leuke Pidgeot worden.
Tenzij je je Pidgeot wilt gaan upgraden is perfectie niet boeiend hè. Stardust gaat er hard doorheen!! Ik had op een laag level mijn Jolteon gemaakt welke volgens de calculator rond de 95+% zat. Die had iets van cp700 en nu 1357 en dat koste meer dan 45000 dust!!! Dat is mijn inziens bij een Jolteon twijfelachtig te noemen maar ik zou dat nooit doen bij iets als een Pidgeot. Dus evolueer je hoogste optie Pokékon en de IV waardes nakijken bij diegene doe je daadwerkelijk wilt maximaliseren.

Mocht je zot zijn op Pidgeot en die willen maxen kan je dat uiteraard wel doen, ik zou echter mijn Dust liever spenderen aan wat zeldzamer/bijzonder spul ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DropjesLover
  • Laatst online: 22:36

DropjesLover

Dit dus ->

Met pokevision zag ik een Onyx ~500m verderop. Maar ik had nog niet gedouched en ontbeten. Zo erg ben ik nu ook weer niet :P

Pokevision is ook niet alles, de Pidgey zojuist in mijn straat stond er niet tussen.

65 gevangen van de 66 die ik gezien heb. Moet er nog veel, maar ja, ben beetje gebonden aan Utrecht. Geen idee waar ik heen zou moeten gaan voor meer/andere pokemon, en zomaar in de wilde weg een kant uit rijden heb ik geen zin in :P

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:03:
[...]

Doet bij jou Pokevision het wel? Bij mij al de hele ochtend niet :-( , dus loop ik hier maar te spammen :+
Ja helaas wel.. net weer een sprintje getrokken naar beneden voor een Growlithe :(

Too..strong..must..resist.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Thalaron schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:09:
[...]

Tenzij je je Pidgeot wilt gaan upgraden is perfectie niet boeiend hè. Stardust gaat er hard doorheen!! Ik had op een laag level mijn Jolteon gemaakt welke volgens de calculator rond de 95+% zat. Die had iets van cp700 en nu 1357 en dat koste meer dan 45000 dust!!! Dat is mijn inziens bij een Jolteon twijfelachtig te noemen maar ik zou dat nooit doen bij iets als een Pidgeot. Dus evolueer je hoogste optie Pokékon en de IV waardes nakijken bij diegene doe je daadwerkelijk wilt maximaliseren.

Mocht je zot zijn op Pidgeot en die willen maxen kan je dat uiteraard wel doen, ik zou echter mijn Dust liever spenderen aan wat zeldzamer/bijzonder spul ;)
Ik heb inderdaad bakken vol dust tegen een Pidgeot aangesmeten en dat was ook mijn eerste 1000+ Pokémon. Maar achteraf was het eigenlijk allemaal voor niets. Nu heb ik een 100% perfecte Poliwhirl die ik wil maximaliseren en tot een killer Poliwrath te evolueren (als Poliwhirl kan hij al tot 1000+ komen en dan kan hij dus ook nog evolueren...) maar heb ik er geen dust voor. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 24-07-2016 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:20:
[...]

Ja helaas wel.. net weer een sprintje getrokken naar beneden voor een Growlithe :(

Too..strong..must..resist.. :X
Laat mij ff op die pokevision dan :P neem ik het wel van je over 8) Hier doet ie t nog steeds niet namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 17:12

Mad-Matt

TheDoctor#2181

al met al is dat pokemon vangen leuk, beetje kut die pidgey plaag rond mijn huis (wel een squirtle op m'n slaapkamer gevonden, no pun intended ;))

Maar weet iemand of er ooit nog onderling combat komt?
(alle gyms in de regio hoef ik niet te proberen, die zijn allemaal van lvl20+ figuren met CP1000+ en ik zit pas op lvl 9 met de hoogste van 570 ofzo)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha mijn game is vast gelopen, kan niets meer doen behalve de twee pokepoints harvesten waar ik bij in de buurt sta.

Dat laat ik maar even zo denk ik, heb toch wel wat balls nodig :)
Mx. Alba schreef op zondag 24 juli 2016 @ 01:41:
[...]

Dan is hij ws weer thuis. Staat er zo'n klein team logootje bij in de Pokémon lijst? Zo niet dan zit hij niet meer in de gym.
Nee hij zit nog in de gym, zit een logootje bij maar als ik hem nu selecteer kan ik nog steeds power up kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik vraag me ook af hoelang het leuk blijft na lvl 19 (ben ik nu). Levellen gaat echt zoveel XP kosten, het vangen van een simpele Pidgey om evolves te sparen kost je soms 5 ballen :P.

En dan zit je dus idd met de verkrijgbaarheid van de Pokemon die je nog niet hebt, ook hier thuis spawnt heel af en toe iets zeldzamers, maar meestal gewoon Ratatta's en Pidgeys, net nog een Seel toevallig.

Ik hoop dat ze alles snel op orde hebben qua performance en dat ze de beloofde uitbreidingen gaan invoeren. Ik had wat uitgegeven om mijn Pokemonstorage uit te breiden (lekker evolvevoer sparen dus) en die is nu dus vrijwel leeg :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
CT schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:48:
[...]

cool, welk level was je toen je 'm evolvde?
ik ben nu bijna lvl 11 en heb bijna de hoeveelheid magicarps, kan ik dan beter wachten tot lvl 20 met evolven of maakt dat niks uit?
Oops late reactie, ben op mobiel niet ingelogd zie ik.
Zou nog wat wachten, maar inmiddels ben je vast al hoger.
En kijken naar de eigenschappen en wachten tot je een hoge magikarp hebt is ook wel belangrijk.
Was ik zelf in mijn enthousiasme vergeten :+

Ga hem nog een keer doen, zit alweer op de helft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37
HeatWave schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:47:
Ik vraag me ook af hoelang het leuk blijft na lvl 19 (ben ik nu). Levellen gaat echt zoveel XP kosten, het vangen van een simpele Pidgey om evolves te sparen kost je soms 5 ballen :P.

En dan zit je dus idd met de verkrijgbaarheid van de Pokemon die je nog niet hebt, ook hier thuis spawnt heel af en toe iets zeldzamers, maar meestal gewoon Ratatta's en Pidgeys, net nog een Seel toevallig.

Ik hoop dat ze alles snel op orde hebben qua performance en dat ze de beloofde uitbreidingen gaan invoeren. Ik had wat uitgegeven om mijn Pokemonstorage uit te breiden (lekker evolvevoer sparen dus) en die is nu dus vrijwel leeg :P.
Die performance zal sowieso beter worden, want ik denk dat veel mensen gaan stoppen, die tegen het stuk aanlopen wat jij nu hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heb net Google Play: GPS Keeper Lite / Keep GPS Fix geïnstalleerd als alternatief voor Google Play: Stay Alive! Keep screen awake aangezien de GPS er mee kapt als het scherm uitgaat, eens kijken of Pokémon Go op deze manier zonder het stroomslurpende display aan te hebben een GPS-fix blijft houden en afstand registreert voor de eieren.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:08

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

SuidAkrA schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Oops late reactie, ben op mobiel niet ingelogd zie ik.
Zou nog wat wachten, maar inmiddels ben je vast al hoger.
En kijken naar de eigenschappen en wachten tot je een hoge magikarp hebt is ook wel belangrijk.
Was ik zelf in mijn enthousiasme vergeten :+

Ga hem nog een keer doen, zit alweer op de helft :P
ben nu level 14 ondertussen, en heb al een hypno van 850, kan nu eindelijk incidenteel is een gym battelen :)
ik wacht wel tot ik nog wat hoger ben voordat ik de magikarp doe nu ik hogere cp pokemons vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Geo3kant schreef op zondag 24 juli 2016 @ 11:01:
[...]

Die performance zal sowieso beter worden, want ik denk dat veel mensen gaan stoppen, die tegen het stuk aanlopen wat jij nu hebt.
Ja, dat denk ik ook wel, en de echte hypevolgers (wat ik misschien ook wel ben hoor) stoppen er ook binnenkort wel weer mee denk ik.

Het heeft potentie om lang leuk te blijven, maar dan zullen ze echt moeten opschieten voor de 19+ mensen, en dat zijn er al flink wat gok ik inmiddels.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor die t interessant vinden, nog 4,5 minuten voor een Dragonair

https://pokevision.com/#/...8493436,4.888443946838379

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 24 juli 2016 @ 09:55:
Op dezelfde manier hebben wij Limburgers er dus ook geen zak aan als het strand als desert gebied wordt bestempeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 21:57
ArcticTiger schreef op zondag 24 juli 2016 @ 10:03:
Deze week uit een ei: een 325 Oddish.

Volgens de IV calculator:
2 possible IV combinations found. Average perfection: 96.7%, Minimum perfection: 95.6%, Maximum perfection: 97.8%.

Zal een mooie Vileplume worden
Snap niks van de IV, heb een cp409 Oddish en die is maar avg 55.8% :/
Pagina: 1 ... 14 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator