Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

Lunaticc schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:51:
Waarom zouden ze dat van die Eevee's "patchen"? Dat is gewoon een easter egg. Bij mij werkte het van de week nog, maar kan ook puur toeval zijn. Zal er vanavond nog een proberen :)
Misschien omdat het ''easter eggige'' er dan vanaf gaat en default trick wordt om je Pokémon te bpalen? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hompu
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:09
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:53:
[...]

Misschien omdat het ''easter eggige'' er dan vanaf gaat en default trick wordt om je Pokémon te bpalen? :9
In principe zou het leuk zijn als ze dit systeem zo houden. Je kunt in de originele Pokemon games immers ook bepalen welke Eeveelution je krijgt :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
Weer een Dratini op precies dezelfde plek als vanmiddag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
Jammer dat je eieren geen naam kan geven en daarmee beïnvloeden wat eruit komt...

Afbeeldingslocatie: https://www.waterparkofamerica.com/img/theater/iceage2.jpg

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:49
vandaag 3 eevee's geevalueerd en bij alledrie gelukt (2 bij mij 1 bij mijn vriendin)
Kan zijn dat het geluk is natuurlijk, maar het lijkt toch echt nog wel te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:10
038Zwolle schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:14:
vandaag 3 eevee's geevalueerd en bij alledrie gelukt (2 bij mij 1 bij mijn vriendin)
Kan zijn dat het geluk is natuurlijk, maar het lijkt toch echt nog wel te werken.
nice in welke en hoeveel cp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wat geniet jullie de voorkeur: een Pokemon met een lage perfectie score maar met hoge aanvallen of een Pokemon met een hoge perfectie score maar met lage aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:34
magnifor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:22:
Wat geniet jullie de voorkeur: een Pokemon met een lage perfectie score maar met hoge aanvallen of een Pokemon met een hoge perfectie score maar met lage aanvallen?
Een Pokemon met hoge perfectie score en de perfecte move-set. Is ergens een Google-docje van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:20
Net een Kabutops gevangen, had ik nog nooit van gehoord of ergens een afbeelding van gezien.

Ik weet nu zeker trouwens, hoe minder pokeballs je nog hebt, hoe moeilijker (de meest simpele) Pokémon te vangen zijn, grr :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Hmm dat hele FON verhaal lijkt niet altijd op te gaan, ik zit blijkbaar vlak naast een FON mast, maar hier zie ik niks dan pidgey/weedle/ratje in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
Sjurm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:30:
Net een Kabutops gevangen, had ik nog nooit van gehoord of ergens een afbeelding van gezien.

Ik weet nu zeker trouwens, hoe minder pokeballs je nog hebt, hoe moeilijker (de meest simpele) Pokémon te vangen zijn, grr :(
Ja, zijn zeer moeilijk te vinden. Ik woon aan de kust en heb er 2 kunnen vangen. Zal nog heel lang gaan duren voordat ze te evolueren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Iemand enig idee waarom het niet lukt om een lure te gooien als ik bij een pokestop sta? Heb hem wel en ben level 14. Lukt bij geen enkele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
D2FValinor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:35:
[...]

Ja, zijn zeer moeilijk te vinden. Ik woon aan de kust en heb er 2 kunnen vangen. Zal nog heel lang gaan duren voordat ze te evolueren zijn.
Kabutops is al de evolutie, kabuto heb ik nog niet gevangen. Dus ik kan hem gaan poweruppen, maar hij is maar cp215 en voor powerup heb ik ook candy nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:56
jaydenjarno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:37:
Iemand enig idee waarom het niet lukt om een lure te gooien als ik bij een pokestop sta? Heb hem wel en ben level 14. Lukt bij geen enkele
Dat witte vlakje bovenaan aanklikken als je de pokestop aangeklikt hebt. Dan kun je hem wel kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

jaydenjarno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:37:
Gooien?

Pokestop aanklikken, witte lege icoontje aanklikken en op je lure klikken die tevoorschijn komt.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:35:
Wat Pokévision aangeeft: Psyduck, Weedle, Rattata, Magikarp
Wat er in het echt is: Bovenstaande + Nidoran, Nidorina, Odish, Drowzee, Poliwhirl, Staryu, Jigglypiff, Bellsprout en ik ben vast nog iets vergeten.

Edit: Overigens geeft Pokévision wel een indicatie aan wat je kan verwachten.
Het script via Redditt is betrouwbaarder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
Geo3kant schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:48:
[...]

Het script via Redditt is betrouwbaarder.
Wie gaat het script omzetten tot een handige app of interface?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zsub
  • Laatst online: 18:34
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:50:
[...]

Ik in ieder geval niet. Dat is namelijk nergens voor nodig want die interface is al goed. Draait ergens in een cloud (Heroku, bijvoorbeeld) en spint daar rustig weg. Ondertussen op je mobiel naar het IP of een url en dat werkt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:49
manii schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:16:
[...]

nice in welke en hoeveel cp?
Dat was minder indrukwekkend helaas.
Vaporeon 1000+
Jolteon rond de 800

Mijn vriendin had een Jolteon van 738 (Ongeveer)

We hebben ook niet gekeken naar de pokemons met de beste stats. We proberen gewoon alles te vangen en de pokedex te vullen;) Hoogste wat ik nu heb is een Slowbro van 1200+ en ben lvl 21. (de rest op Vaporeon na, onder de 1000)

Als ik soms zie wat anderen hebben van mijn level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Wanneer, oh wanneer gaan ze die irritante 3 step bug fixen.. GRRRRRRRRRRRR

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:46

Grvy

Bot

FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:50:
[...]

linkje naar script?

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Zsub schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:52:
[...]

Ik in ieder geval niet. Dat is namelijk nergens voor nodig want die interface is al goed. Draait ergens in een cloud (Heroku, bijvoorbeeld) en spint daar rustig weg. Ondertussen op je mobiel naar het IP of een url en dat werkt fantastisch.
Ik ben geen scriptkiddie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:13
Wat ik niet snap is waarom ze het 'stapjessysteem' hebben uitgeschakeld. Het lijkt mij dat dit op de client gebeurt toch? Als ik de API bekijk dan wordt er exact weergegeven waar een Pokémon zich bevindt, dan is het toch aan de client om te bepalen hoe ver deze verwijderd is van de huidige positie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Hoeveel pokemon zijn aan te raden als je gaat evolven? Ik heb er nu iets meer dan 50, krijg ik daar het half uur mee vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37
nichan schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:00:
Hoeveel pokemon zijn aan te raden als je gaat evolven? Ik heb er nu iets meer dan 50, krijg ik daar het half uur mee vol?
Ja. Schijnbaar als je het goed/perfect doet kun je 60 halen maar 50 is meer realistisch. Happy evolving!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Zo'n 60 is te doen, sommigen halen meer maar dan moet je geluk hebben dat alles echt snel gaat, zelf haal ik er meestal zo'n 50-55.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ok, heel typisch.. na een flink aantal dagen helemaal hard gaan op t spel, savonds laat nog de deur uit om snel die ene nog te vangen, screenshotjes met vrienden delen, met andere Pokemon groepjes erover praten, IV's checken, Moves checken, pidgey's levellen etc etc..

.. stond ik net onder de douche en kreeg ik in een vlaag van helderheid het gevoel dat ik (nu al) er eig geen k#t meer aan vind -O-

Ik zal ze toch niet allemaal vangen, nooit een gym houden, waarschijnlijk toch een keer stiekum geld aan uit geven, niet kunnen battelen of traden (komt wss toch te laat)...

Meer mensen een beetje dit gevoel? Alsof je uit een droom wakker wordt ofzo.. :/

(nu ben ik wel iemand die ergens 200% voor kan gaan en snel weer interesse verliest als het me niet meer kan prikkelen.. ligt het aan mij of t spel?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvaldi
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb hetzelfde maar komt meer omdat ik in een dorp woon met amper stops en hier ook maar iets van 10 verschillende pokemon heb gevangen de afgelopen weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:03:
Ok, heel typisch.. na een flink aantal dagen helemaal hard gaan op t spel, savonds laat nog de deur uit om snel die ene nog te vangen, screenshotjes met vrienden delen, met andere Pokemon groepjes erover praten, IV's checken, Moves checken, pidgey's levellen etc etc..

.. stond ik net onder de douche en kreeg ik in een vlaag van helderheid het gevoel dat ik (nu al) er eig geen k#t meer aan vind -O-

Ik zal ze toch niet allemaal vangen, nooit een gym houden, waarschijnlijk toch een keer stiekum geld aan uit geven, niet kunnen battelen of traden (komt wss toch te laat)...

Meer mensen een beetje dit gevoel? Alsof je uit een droom wakker wordt ofzo.. :/

(nu ben ik wel iemand die ergens 200% voor kan gaan en snel weer interesse verliest als het me niet meer kan prikkelen.. ligt het aan mij of t spel?)
Dat gevoel had ik ook. Ik woon aan de rand van een stadje, en moet telkens dezelfde 500 meter op richting het centrum. In deze hoek is er helemaal niets.

[ Voor 6% gewijzigd door FitzChevalric. op 23-07-2016 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Kyumia schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:56:
Wat ik niet snap is waarom ze het 'stapjessysteem' hebben uitgeschakeld. Het lijkt mij dat dit op de client gebeurt toch? Als ik de API bekijk dan wordt er exact weergegeven waar een Pokémon zich bevindt, dan is het toch aan de client om te bepalen hoe ver deze verwijderd is van de huidige positie?
Ja maar als jij op positie X loopt en 3 pokemon in de buurt zijn op locatie X,Y,Z etc.; om dat per client te bereken en weer te geven in die stapjes kost dus wel de nodige kracht die er nu nog niet is.
Blijkbaar gebeurd dat niet clientside.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
De bedoeling was dat het langzaam en avontuurlijk zou zijn, helaas heeft tegenwoordig iedereen haast.
De ene persoon wil alles snel maar het lukt niet, de ander is zo snel dat de content al op is.
Het moest een soort geocaching worden, maar omdat er zoveel mensen aan mee doen gaat de lol er snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
mercapto schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:09:
De bedoeling was dat het langzaam en avontuurlijk zou zijn, helaas heeft tegenwoordig iedereen haast.
De ene persoon wil alles snel maar het lukt niet, de ander is zo snel dat de content al op is.
Het moest een soort geocaching worden, maar omdat er zoveel mensen aan mee doen gaat de lol er snel vanaf.
Maar ik kan niet actief ontbrekende pokemon's gaan zoeken. Ik moet nu wachten en hopen dat ze spawnen. Trainen kan ik mijn pokemon's ook niet omdat veel Gym gevuld zijn met 1000+ of zelfs 1500+ pokemon's. Eigenlijk zou ik een bepaalde pokemon moeten kiezen en dan desnoods de halve gemeente of zelfs provincie door reizen om hem te kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Ik vind het leuk om tijdens rondje fietsen of wandelen naar nieuwe Pokémon te speuren of eieren te hatchen. Evolves opsparen e.d. om zo snel mogelijk te levelen of proberen de perfecte Pokémon met IV te krijgen ben ik niet echt mee bezig. Ik speel het sinds vorige week vrijdag en ben bijna level 9, terwijl de meesten in de periode al weet ik hoe hoog level hebben bereikt. Ik weet van mezelf dat ik snel een spel beu ben, dus ik wil ook niet te snel gaan. Met gyms heb ik nog niks gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:48
Ik denk dat het grootste probleem die 3 stappen en de lucky eggs zijn. Mensen gaan nu middels de lucky eggs zo snel omhoog, na level 20 is er dan geen zak meer aan. En ik snap ook wel dat Niantic dan hoopt dat je lucky eggs blijft kopen.

De 3 stappen omdat je nu niet lekker kan gaan zoeken. Met de vriendin waarmee ik het spel begon toen het nog werkte gaf dit ook al aan, het zoeken was het leukst en dat kan nu niet meer. Hierdoor zijn er ook zoveel andere middelen bedacht (pokevision, scrips enz enz) en deze worden massaal gebruikt. Dit lijkt makkelijk en leuk, maar achteraf ga je merken dat dit soort dingen juist de ervaring verpesten.

Verder steekt dus ook de softcap na level 20 tegen... Het is toch niet normaal dat het gaan van level 21 naar 22 volgens mij even veel exp is als van 0-15 in totaal. Die sprong is veel te groot.
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:11:
Trainen kan ik mijn pokemon's ook niet omdat veel Gym gevuld zijn met 1000+ of zelfs 1500+ pokemon's.
Je Pokémon trainen in een gym? Sorry, ik heb vast een afslag gemist. Waar doe ik dat?

[ Voor 15% gewijzigd door TheBrut3 op 23-07-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
is het spitsuur ofzo? net gevangen vanaf de bank in 5 minuten: Nidoran, Eevee, Magnemite, Drowzee, Krabby en Weedle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:11:
[...]

Maar ik kan niet actief ontbrekende pokemon's gaan zoeken. Ik moet nu wachten en hopen dat ze spawnen. Trainen kan ik mijn pokemon's ook niet omdat veel Gym gevuld zijn met 1000+ of zelfs 1500+ pokemon's. Eigenlijk zou ik een bepaalde pokemon moeten kiezen en dan desnoods de halve gemeente of zelfs provincie door reizen om hem te kunnen vinden.
Een site als pokevision is momenteel handig om voordat je een dagje ergens heen gaat even 4x per uur een screenshot te nemen om te checken of er regelmatige spawns ergens zitten van pokemon die je nog niet hebt of waar je weinig candy van kan krijgen. Zo weet ik dat er in de Efteling 2 Sandshrews naast elkaar spawnen, en een Cubone in een andere hoek, en een Tangela, die kan ik bij mij thuis alleen uit een ei krijgen.

Dat soort locaties wil ik heel graag weten, dan kan ik eventueel een leuk dagje uit er omheen plannen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

RIP, ik ben softbanned.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Waar ik me (nu) vooral aan erger is dat ik niet de app op de achtergrond kan hebben, batterij slurpt, en dat ik niet bijv. aan bepaalde Pokemon een push berichtje kan hangen als ie in de buurt is.

En dat we niet veel meer variatie aan Pokies hebben in de dorpen en steden.
Niet kunnen battelen en traden is ook niet tof.

Inderdaad Pokevision, IV's en mensen op internet hebben de boel behoorlijk verpest realiseer ik me ook nu..

Misschien dat ik het gewoon moet laten gaan, af en toe een keer de app opstarten als ik ergens anders ben, of gewoon met vrienden nog een keer voor de grap savonds een stad tour doe..

Overdaad schaadt.. ;w
Huh? Waarom dat dan.. en hoe zie je dat?

[ Voor 16% gewijzigd door poor Leno op 23-07-2016 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Waarom? GPS-spoofing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Oh als we het toch allemaal over balen en diversiteit hebben mijn 4e 10km egg is weer een onix geworden.

1 chansy
3 onix

Naja meer variatie daarin mag ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:16:
Ik denk dat het grootste probleem die 3 stappen en de lucky eggs zijn. Mensen gaan nu middels de lucky eggs zo snel omhoog, na level 20 is er dan geen zak meer aan. En ik snap ook wel dat Niantic dan hoopt dat je lucky eggs blijft kopen.

De 3 stappen omdat je nu niet lekker kan gaan zoeken. Met de vriendin waarmee ik het spel begon toen het nog werkte gaf dit ook al aan, het zoeken was het leukst en dat kan nu niet meer. Hierdoor zijn er ook zoveel andere middelen bedacht (pokevision, scrips enz enz) en deze worden massaal gebruikt. Dit lijkt makkelijk en leuk, maar achteraf ga je merken dat dit soort dingen juist de ervaring verpesten.

Verder steekt dus ook de softcap na level 20 tegen... Het is toch niet normaal dat het gaan van level 21 naar 22 volgens mij even veel exp is als van 0-15 in totaal. Die sprong is veel te groot.

[...]

Je Pokémon trainen in een gym? Sorry, ik heb vast een afslag gemist. Waar doe ik dat?
Tegen pokémon's vechten van je eigen kleur is trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Jup. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 16-09 20:11
Hoet weet je dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Net goed, speel het spel zoals het hoort or get banned. :)

hoop dat ze hier lekker streng op controleren

[ Voor 11% gewijzigd door Ambition88 op 23-07-2016 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mike-n88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:26:
Oh als we het toch allemaal over balen en diversiteit hebben mijn 4e 10km egg is weer een onix geworden.

1 chansy
3 onix

Naja meer variatie daarin mag ook wel.
Ach ik kreeg gister een Starmie en een Spearow uit 2x 10 km eieren :(
Verder uit eerdere een Onix en een Jynx.. en toen waren mn 4x 10's op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:30:
[...]

Ach ik kreeg gister een Starmie en een Spearow uit 2x 10 km eieren :(
Verder uit eerdere een Onix en een Jynx.. en toen waren mn 4x 10's op..
Ohh ja waar ook had ook een jinx uit een egg mar wist niet zeker of 10km of 5km was.
Maar een starmie uit een 10km egg? moet dat dan niet eerst een staryu zijn en zitten die uberhaupt wel in 10km egg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mike-n88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:32:
[...]

Ohh ja waar ook had ook een jinx uit een egg mar wist niet zeker of 10km of 5km was.
Maar een starmie uit een 10km egg? moet dat dan niet eerst een staryu zijn en zitten die uberhaupt wel in 10km egg?
Alles wat uit een 2 en 5 kan komen kan ook uit een 10 komen.. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik heb last van bewaarzucht. Ik heb nog 2 Lucky Eggs en ook m'n 10km Eggs nog niet gebruikt, die zijn nu over de datum...zal wel rotzooi in zitten nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:33:
[...]

Really, dat wist ik niet. Dat is wel heel k*t dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:26:
Tegen pokémon's vechten van je eigen kleur is trainen.
Klopt, dat is het trainen van de gym.
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:29:
Helaas kan het spel niet gespeeld worden zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mercapto schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:34:
Ik heb last van bewaarzucht. Ik heb nog 2 Lucky Eggs en ook m'n 10km Eggs nog niet gebruikt, die zijn nu over de datum...zal wel rotzooi in zitten nu :P
Helaas heeft dit geen zin, aangezien de sterkte van het beestje dat erin zit bepaald wordt op het moment dat je t ei krijgt, niet wanneer ie uitkomt :/

En als je er al 9 hebt, krijg je er geen nieuwe bij todat er weer een plekje vrij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Dan kan je niet meer aan PokéStops draaien en alle Pokémon ontsnappen uit je balls en vluchten.
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:29:
[...]

hoop dat ze hier lekker streng op controleren
Mimimimimimi :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WAFOE
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 19:08
Ik ben nog nooit naar buiten geweest om het spel te spelen en het werkt nog steeds...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Laatst online: 13-09 10:48
Ik denk ik zal eens kijken wat er bij mij om de hoek is gespawnd.. Dit lijkt wel een dratini paradijs :o
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dw9RN69ulEsltNTQrJ7ObrdU/full.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-07-2016 20:43 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
DutchCrownNL schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:41:
Ik denk ik zal eens kijken wat er bij mij om de hoek is gespawnd.. Dit lijkt wel een dratini paradijs :o
[afbeelding]
Ik ben nog maar 1 hoeheetieookalweer tegengekomen, die sprinkhaan :)
Nu weet ik bij wie ik morgen op de koffie kom :P
(oh, ander plaatje inmiddels, daaag sprinkhaan)

[ Voor 5% gewijzigd door mercapto op 23-07-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Alles wat er bij mij voor de deur spawned zijn Pidgeys, Weedles en Rattata's. :-(

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchCrownNL schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:41:
[afbeelding]
Holy shit.. en aan de overkant (naar rechts) zitten nu 3 Bulbasaurs op elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
mercapto schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:43:
[...]

Ik ben nog maar 1 hoeheetieookalweer tegengekomen, die sprinkhaan :)
Nu weet ik bij wie ik morgen op de koffie kom :P
(oh, ander plaatje inmiddels, daaag sprinkhaan)
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:46:
[...]

Het vreemde is dat ze nu blijven spawnen.. Nog nooit gezien.. Zijn de Pidgey's en Rattata's overleden ofzo 8)7 8)7

Tweetpost van Pokevision.. leuke locatie => https://pokevision.com/#/...668076,-73.96476745605469

[ Voor 8% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-07-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:46:
[...]

Morgen Bulbasaur eieren rapen! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Het is sowieso gewoon klote dat zelfs al kom je een of twee keer een zeldzame pokemon tegen je er alsnog geen klote aan hebt omdat je een shitload nodig hebt om hem te evolueren. Zeker nu de nearby list totaal niet werkt heb je echt totaal geen manier om ook maar iets anders dan een pidgey of rattata tegen te komen zonder puur geluk. Dat betekent dus uren lang doelloos ronddwalen in de hoop iets tegen te komen. Niantic heeft hier gewoon een enorme fout begaan, er is geen lol meer aan zonder te 'cheaten', zoals met Pokevision, of zelfs GPS spoofing omdat er in je omgeving geen pokestops of pokemon zitten, maar met het cheaten is er ook niet veel aan omdat het niet de manier is hoe het hoort. Met Pokevision heb ik nu bijvoorbeeld wat rondgeklikt in de wat verdere omgeving en als je dan opeens wel een Lapras of Porygon ziet (of zelfs een flippin' tangela for cryin' out loud) is dat ook niet echt motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:09:
Het is sowieso gewoon klote dat zelfs al kom je een of twee keer een zeldzame pokemon tegen je er alsnog geen klote aan hebt omdat je een shitload nodig hebt om hem te evolueren. Zeker nu de nearby list totaal niet werkt heb je echt totaal geen manier om ook maar iets anders dan een pidgey of rattata tegen te komen zonder puur geluk. Dat betekent dus uren lang doelloos ronddwalen in de hoop iets tegen te komen. Niantic heeft hier gewoon een enorme fout begaan, er is geen lol meer aan zonder te 'cheaten', zoals met Pokevision, of zelfs GPS spoofing omdat er in je omgeving geen pokestops of pokemon zitten, maar met het cheaten is er ook niet veel aan omdat het niet de manier is hoe het hoort. Met Pokevision heb ik nu bijvoorbeeld wat rondgeklikt in de wat verdere omgeving en als je dan opeens wel een Lapras of Porygon ziet (of zelfs een flippin' tangela for cryin' out loud) is dat ook niet echt motiverend.
Je zou desnoods de spawn op vaste plekken moeten hebben met een tooltip (this pokemon is found near marina's) of (this pokemon is found near castle's) of (this pokemon is found near railway stations). Zo kan je echt gericht naar plekken zoeken. En elke stad heeft wel haltes, water, kerken, medische plekken enz enz enz. Onderscheid tussen, landbouw, water, bos, woonwijk, commercieel, industrie enz enz enz.

[ Voor 3% gewijzigd door FitzChevalric. op 23-07-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik heb een 93-98% IV Tangela... Wat is er zo bijzonder aan dat ding? Je hebt er weinig aan en het evolueert ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

55-60 zou ik zeker aanraden, als je er teveel hebt sluis je die door naar de volgende Lucky egg :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:15:
[...]

Je zou desnoods de spawn op vaste plekken moeten hebben met een tooltip (this pokemon is found near marina's) of (this pokemon is found near castle's) of (this pokemon is found near railway stations). Zo kan je echt gericht naar plekken zoeken. En elke stad heeft wel haltes, water, kerken, medische plekken enz enz enz.
Zou een mogelijkheid zijn, maar zelfs als je spawns kent is het nog niet echt te doen. Ik weet een plek waar al 2 keer een onix is gespawnd, maar het was niet op een normaal interval ofzo. Risico daarmee is dus dat je een hele dag op dezelfde plek staat te hopen op iets dat niet komt.

Schaarste voor speciale pokemon is gewoon niet het meest handige systeem. In de originele pokemon spellen waren er ook zat pokemon die je niet zomaar tegen kwam, maar daar ging het niet om geluk hebben er ooit 100 tegen te komen voor je de evolutie ervan had, maar moest je ervoor zorgen dat ze zwak genoeg waren om te vangen. Ik heb nu bijvoorbeeld de vorige keer die Onix proberen te vangen, maar na 5 ballen (4 great en toen maar een Ultra geprobeerd) gooien vluchtte hij. Verder geen mogelijkheid om hem te verzwakken, en als hij weggaat kun je weer 3 dagen wachten in de hoop dat hij nog eens langskomt en je hem ook nog ziet. Zou je nou meer mogelijkheden hebben om hem te verzwakken, of zou hij vaker te zien zijn, zou dat vluchten niet zo'n probleem zijn, maar ik heb dit nu al een aantal keer gehad met pokemon die je verder nog (bijna) nooit tegen bent gekomen en dat is erg frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:17:
Ik heb een 93-98% IV Tangela... Wat is er zo bijzonder aan dat ding? Je hebt er weinig aan en het evolueert ook niet...
Niks speciaals, maar ik heb 1 keer zijn contour op de nearby lijst gezien (toen die niet meer werkte) en verder nooit meer. Je zult hem toch ooit moeten vinden wil je je pokedex redelijk compleet krijgen. Het was ook maar een voorbeeld van een pokemon waar je op zich niks aan hebt in terms of gym battles ofzo, maar die ik nog nooit ben tegen gekomen. Intussen wel al lvl22 en ik denk 500 pidgeys gevangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FitzChevalric.
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:21:
[...]

Zou een mogelijkheid zijn, maar zelfs als je spawns kent is het nog niet echt te doen. Ik weet een plek waar al 2 keer een onix is gespawnd, maar het was niet op een normaal interval ofzo. Risico daarmee is dus dat je een hele dag op dezelfde plek staat te hopen op iets dat niet komt.

Schaarste voor speciale pokemon is gewoon niet het meest handige systeem. In de originele pokemon spellen waren er ook zat pokemon die je niet zomaar tegen kwam, maar daar ging het niet om geluk hebben er ooit 100 tegen te komen voor je de evolutie ervan had, maar moest je ervoor zorgen dat ze zwak genoeg waren om te vangen. Ik heb nu bijvoorbeeld de vorige keer die Onix proberen te vangen, maar na 5 ballen (4 great en toen maar een Ultra geprobeerd) gooien vluchtte hij. Verder geen mogelijkheid om hem te verzwakken, en als hij weggaat kun je weer 3 dagen wachten in de hoop dat hij nog eens langskomt en je hem ook nog ziet. Zou je nou meer mogelijkheden hebben om hem te verzwakken, of zou hij vaker te zien zijn, zou dat vluchten niet zo'n probleem zijn, maar ik heb dit nu al een aantal keer gehad met pokemon die je verder nog (bijna) nooit tegen bent gekomen en dat is erg frustrerend.
Dat is het pay-to-win systeem wat ze erin hadden gebouwd. Als ze het nu een betaalde app hadden gemaakt hoefde het deze bullshit niet te hebben. Ik denk dat genoeg mensen die 10 of 20 euro gewoon zouden betalen. Dezen ze ook al voor 3ds pokémon spellen, daar betalen ze nog veel meer voor. En de snoepjes zouden meer uitwisselbaar moeten zijn. Gewoon desnoods 1 soort snoepjes en veel meer nodig bij zeldzamere pokemon's

Zwakte is dat Niantic gewoon heel lui de Ingress engine hebben gebruikt en niet ingeleefd heeft in de belevingswereld van Pokémon

[ Voor 6% gewijzigd door FitzChevalric. op 23-07-2016 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Laatst online: 27-03-2024
Ligt de boel weer plat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Maar maximaal 24 spawns tegelijk in mijn hele stad, soms zelfs maar 5. En zeldzaam afwijkende Pokémon's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:46

Grvy

Bot

FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:28:
Maar maximaal 24 spawns tegelijk in mijn hele stad, soms zelfs maar 5. En zeldzaam afwijkende Pokémon's
Dit heb ik dus ook. ;w

Dit is een account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
Om maar even een voorbeeldje te geven, Santa Monica Pier waar Pokevision begint zie ik nu tentacool, kabuto, hitmonchan, omanyte, elektabuzz, ekans, machop, mankey, growlithe, ponyta, diglett, zelfs een charmander midden in de zee 8)7. Allemaal pokemon die ik nauwelijks tegen kom of nog niet eens heb gezien. Een beetje vreemd dat op de ene plek zoveel verschillende pokemon zitten, terwijl je hier alleen de usual crap tegen komt. Zo druk als daar vind ik ook weer overdreven, maar variatie is hier in elk geval ver te zoeken. Je zou bijna een soft ban overwegen om daar even je pokedex met 10+ aan te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dan ben ik benieuwd welke stad dat is. In het dorp hier zijn toch wel tientallen spawns tegelijk actief. Meeste natuurlijk wel de common Pokémon maar op de radar heb ik ook al Scyther, Gengar, Venusaur, Blastoise, Onyx enz enz gezien... Het nadeel, die Pokémon zijn misschien wel speciaal, maar Vaporeon zijn gewoon TE sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:24:
[...]

Dat is het pay-to-win systeem wat ze erin hadden gebouwd. Als ze het nu een betaalde app hadden gemaakt hoefde het deze bullshit niet te hebben. Ik denk dat genoeg mensen die 10 of 20 euro gewoon zouden betalen. Dezen ze ook al voor 3ds pokémon spellen, daar betalen ze nog veel meer voor. En de snoepjes zouden meer uitwisselbaar moeten zijn. Gewoon desnoods 1 soort snoepjes en veel meer nodig bij zeldzamere pokemon's

Zwakte is dat Niantic gewoon heel lui de Ingress engine hebben gebruikt en niet ingeleefd heeft in de belevingswereld van Pokémon
Iets als, 1 specifieke candy : 2 candies van andere Pokémon van het zelfde type : 5 random candy, bijvoorbeeld. Dus als je een Magikarp wil evolueren heb je niet per se 400 Magikarp Candy nodig maar kan je bijvoorbeeld ook 100 Magikarp Candy en 600 andere waterpokémon Candy gebruiken of 2000 random andere Candy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:31:
Dan ben ik benieuwd welke stad dat is. In het dorp hier zijn toch wel tientallen spawns tegelijk actief. Meeste natuurlijk wel de common Pokémon maar op de radar heb ik ook al Scyther, Gengar, Venusaur, Blastoise, Onyx enz enz gezien... Het nadeel, die Pokémon zijn misschien wel speciaal, maar Vaporeon zijn gewoon TE sterk.
Nijkerk, welk dorp woon jij dan? (23 spawns momenteel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:31:
Ja dat is dus ook gewoon zo debiel, je hebt allerlei speciale pokemon, maar zodra je geluk hebt met het evolueren van een knaagdier dat je overal tegen komt kun je ze zo verslaan. Desalniettemin zou ik graag eens een Scyther tegenkomen, of een van die anderen. De gym battles vind ik nu ook niet heel veel aan, trainen van je eigen gym heeft ook niet veel zin want dat schiet echt niet op in je eentje (heb je 2 pokemon in je gym verslagen, krijg je er 150 prestige bij... Succes om er een gymlvl bij te krijgen), terwijl het verslaan van een gym te simpel is. Ik doe het nu puur alleen voor het stof en de muntjes die je krijgt, niet omdat het leuk is ofzo. Ik zou het graag inleveren voor een manier om tegen je vrienden te battlen (in de originele pokemon stijl bijvoorbeeld, niet deze 'get parkinson to win' manier) en wat meer verschillende pokemon tegen te komen. Ik weet nu wel een beetje waar ik moet zijn voor de Nidoran, staryu, cubone, en psyduck hier, maar buiten dat en the usual bunch houdt het ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 13:55
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:33:
[...]

Is hier een bron van? Ik heb hier intussen al meerdere keren gelezen dat het niet zo is en dat het wel zo is... Een beetje duidelijkheid is wel fijn denk ik, anders blijven we bezig :p

Wellicht heb ik ergens een linkje gemist, maar dit topic gaat ook veel te snel haha

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
FitzChevalric. schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:33:
Nijkerk, welk dorp woon jij dan? (23 spawns momenteel)
Rijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
sjaool schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:44:
Alles wat er bij mij voor de deur spawned zijn Pidgeys, Weedles en Rattata's. :-(
Bij mij ook grotendeels.. maar ook al zeldzamere Pokemon gevangen. Voltorbs spawnen redelijk veel maar vandaag nog een Squirtle en Meowth, ook een Magnemite en Magneton spawnen hier nog weleens. Ook al Eevee's en Gastly en Drowzee's gevnagen. dus vanuit de woonkamer kan ik genoeg vangen :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
Sjurm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 19:40:
[...]

Kabutops is al de evolutie, kabuto heb ik nog niet gevangen. Dus ik kan hem gaan poweruppen, maar hij is maar cp215 en voor powerup heb ik ook candy nodig.
Whoops, verkeerd gelezen. Damn dat is chill, ik zoek er nog 1. Cp vind ik niet zo belangrijk, will ze eerst allemaal hebben. :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valinor
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 20:03:

Ja dat gevoel heb ik ook. Heb er zelf al 10 euro aan uitgegeven.... Werd moe van het 'bag is full'. Geldverspilling.
Gyms boeien me niet meer. Houden is onmogelijk. Net in mijn eentje 2 gyms van level 7 overgenomen. Veel werk en moest wat revives en potions kwijt.. Dacht misschien dat dat wat vermaak zou opleveren....nope.
Morgen zijn ze sowieso allemaal weer door iemand anders overgenomen.
Zit net over de 100 aan verschillende pokemon, lvl 24 nu, dus nieuwe pokemon kom ik niet echt meer tegen. Het 'yay nieuwe pokemon' effect is weg. En 10km eieren heb ik al een week niet meer gehad dus lapras snorlax aerodactyl kan ik wel vergeten.
laatste paar dagen speel ik weinig met dit lekkere weer. Enige reden dat ik nog speel is eigenlijk dat ik niet achter wil lopen wanneer het spel meer features krijgt. Maar dat kan nog heel lang gaan duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

Zojuist mijn 340CP Eevee geevolueerd naar een 840CP Vaporean (door de Rainer truc). Hij was 92% perfection (wist ik door een keer powerup).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
d0s schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:56:
Zojuist mijn 340CP Eevee geevolueerd naar een 840CP Vaporean (door de Rainer truc). Hij was 92% perfection (wist ik door een keer powerup).
Nog een berg stof ertegenaan en je hebt een killer. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:56

d0s

sssst

Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:57:
[...]

Nog een berg stof ertegenaan en je hebt een killer. :D
Heb 17000 stof maar mis Eevee candy's.. ze zijn schaars hier. Na een powerup is hij nu 880cp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
d0s schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 21:56:
Nice! Vanmiddag ook mijn 410 Eevee laten evolueren naar een Jolteon.
Perfectie weet ik niet, was iets was 70 dacht ik, maar heb nu wel een 1093 Jolteon :D

Correctie, kon nog 2 powerups doen, nu 1152.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-07-2016 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Hoeveel zouden die gasten van pokevision nou verdienen aan dit project?

En is Jolteon bijv. een betere keuze om in te laten evalueren dan bijv. Vaporeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik heb nu ook een 1220 Vaporeon. Meteen mijn hoogste cp Pokémon! :)

Quá perfectie is hij geen topper maar uiteindelijk is het ook de daadwerkelijke huidige stats die belangrijk zijn, niet wat hij zou kunnen worden...

@hierboven: het voordeel van de Vaporeon is dat hij heel resistent is tegen de aanvallen van al dat vliegend gespuis dat iedereen heeft... Vanmiddag nog tegen een Vaporeon gevochten, vrijwel alles wat ik naar hem gooide was "not very effective"...

[ Voor 89% gewijzigd door Mx. Alba op 23-07-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
nichan schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:05:
En is Jolteon bijv. een betere keuze om in te laten evalueren dan bijv. Vaporeon?
Vaporeon > Flareon > Jolteon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
180.000 stardust lol, ik wacht nog steeds op een killer pokemon die het waard is om alles erop te gooien
nichan schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:05:
Hoeveel zouden die gasten van pokevision nou verdienen aan dit project?

Vaporeon is beter. Heb ze alle 3 maar Vaporeon is wauw.

[ Voor 60% gewijzigd door Valinor op 23-07-2016 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is wel duidelijk hoe belangrijk locatie wel niet is voor het vangen van bepaalde Pokemon.

Ik was net op de verjaardag van mijn tante, had het met mijn jonge neefje dus natuurlijk ook over Pokemon.
Die liet mij serieus toch een partij pokemon zien waar wordt je eng van. Hij heeft 4x een Arcanine, waarvan 3 boven de 1000cp. Daarnaast 2x Mr Mine 2x Scyther 2x Electabuzz een Poliwrath een Ninetails en nog een paar bijzondere die ik niet had en überhaupt nog nooit heb gezien. Daarnaast is hij pas level 14 en ik al level 20.

Dus hierbij een tip voor de mensen in die buurt, blijkbaar zitten er heel veel goede pokemon in Hoofddorp en dan ook vooral in de bossen. (Neem even aan dat dat het Haarlemmermeerse Bos is, dit ben ik vergeten te vragen maar het zou ook nog het Wandelbos kunnen zijn)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:35:
Nou het is wel duidelijk hoe belangrijk locatie wel niet is voor het vangen van bepaalde Pokemon.

Ik was net op de verjaardag van mijn tante, had het met mijn jonge neefje dus natuurlijk ook over Pokemon.
Die liet mij serieus toch een partij pokemon zien waar wordt je eng van. Hij heeft 4x een Arcanine, waarvan 3 boven de 1000cp. Daarnaast 2x Mr Mine 2x Scyther 2x Electabuzz een Poliwrath een Ninetails en nog een paar bijzondere die ik niet had en überhaupt nog nooit heb gezien. Daarnaast is hij pas level 14 en ik al level 20.

Dus hierbij een tip voor de mensen in de buurt, blijkbaar zitten er heel veel goede pokemon in Hoofddorp en dan ook vooral in de bossen. (Neem even aan dat dat het Haarlemmermeerse Bos is, dit ben ik vergeten te vragen maar het zou ook nog het Wandelbos kunnen zijn)
Net is gekeken in het Haarlemmermeerse Bos op PokeVision, en ja daar zit wel het e.e.a. :)
https://pokevision.com/#/...4453504,4.669232368469238

[ Voor 4% gewijzigd door DutchCrownNL op 23-07-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
Hebben je neefje of jij gepowerleveled? Dat kan nl nogal een factor uitmaken in speeltijd (en dus het aantal pokemons wat je in het wild ziet). Niet dat je ongelijk hebt, maar het is ook een factor

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijdod schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:42:
Hebben je neefje of jij gepowerleveled? Dat kan nl nogal een factor uitmaken in speeltijd (en dus het aantal pokemons wat je in het wild ziet). Niet dat je ongelijk hebt, maar het is ook een factor
Wat bedoel je met gepowerleveld? Pokemon upgraden dmv stardust of bedoel je zelf levelen dmv bijvoorbeeld Lucky eggs?

Dat laatste heb ik gevraagd en dat heeft hij niet gedaan. Hij kende dat truukje ook helemaal niet. Dat heb ik dat dus wel gedaan dmv Lucky Eggs.

Ook heb ik naar zijn gelopen km's gevraagd, hij zit op 61 en ik inmiddels op 110km. Geen idee of dat verder nog belangrijk is btw.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2016 22:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Dan moet je wel hele gekke sprongen maken. Ik speel al 2 weken met gps spoofing en nog geen ban gehad. Ik loop altijd netjes over de wegen aan normale loopsnelheid. Als ik naar een andere locatie wil gaan, dan sluit ik het spel volledig af en wacht een tijdje (afhankelijk van de tijd dat het in werkelijkheid zou duren om naar die locatie te gaan)

Niemand die kan zien dat ik gps spoofing gebruik >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:45:
[...]

Wat bedoel je met gepowerleveld? Pokemon upgraden dmv stardust of bedoel je zelf levelen dmv bijvoorbeeld Lucky eggs?

Dat laatste heb ik gevraagd en dat heeft hij niet gedaan. Hij kende dat truukje ook helemaal niet. Dat heb ik dat dus wel gedaan dmv Lucky Eggs.

Ook heb ik naar zijn gelopen km's gevraagd, hij zit op 61 en ik inmiddels op 110km. Geen idee of dat verder nog belangrijk is btw.
Wat hij bedoelt is dat als jij hebt gepowerleveld, je met je Level 20 wellicht minder speeltijd hebt dan je neefje die Level 14 is. En dat kan ook veel uitmaken. Daarnaast heeft je neefje waarschijnlijk echt veel rond gelopen en gefietst terwijl jij misschien vooral op de zelfde plekken bent gebleven.

Afgelopen week in Ibiza zag ik echt veel Pokémon vrij regelmatig langskomen die ik in Nederland nooit of bijna nooit zag - hoe meer verschillende plekken je aandoet, des te meer verschillende Pokémon je vindt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zomaar even een hersenspinsel... Zouden die starters een IV van tussen de 90-100% hebben? Want alle Squirtle die ik zelf tegenkom komen niet boven de 50% uit. Ik heb inmiddels genoeg candy voor een Blastoise maar geen geschikte Squirtile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris89
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:57
Kan iemand mij die IV uitleggen wat dat is? Ik lees over perfecte Pokemon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:59:
Zomaar even een hersenspinsel... Zouden die starters een IV van tussen de 90-100% hebben? Want alle Squirtle die ik zelf tegenkom komen niet boven de 50% uit. Ik heb inmiddels genoeg candy voor een Blastoise maar geen geschikte Squirtile.
Zojuist gechecked met mijn charmander - 46-86%.

Helaas niet dus.

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
ChrissieOne schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 23:02:
Zojuist gechecked met mijn charmander - 46-86%.

Helaas niet dus.
Indien het die van 86%... Komt aardig in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18:03
Zo, even naar level 17 geleveled. Heb weer veel aanwinsten verkocht, nu over:
Golduck 791CP met 82HP voor 1600 = Average perfection: 32.9%, Minimum perfection: 31.1%, Maximum perfection: 35.6%

Fearow 647CP met 68HP voor 1600 = Average perfection: 56.4%, Minimum perfection: 51.1%, Maximum perfection: 62.2%

Seaking 630CP met 79HP voor 1300 = Average perfection: 39.3%, Minimum perfection: 37.8%, Maximum perfection: 40.0%

Poliwhirl 300CP met 51HP voor 1000 = Average perfection: 34.4%, Minimum perfection: 26.7%, Maximum perfection: 42.2%

En net nog gevangen: Kakuna 100CP met 40HP voor 1000 = Average perfection: 40.6%, Minimum perfection: 15.6%, Maximum perfection: 62.2%
Al met al red ik absoluut die 80%+ niet. Die 50k Stardust bewaar ik dus maar tot ik iets beters tegen kom, al is 791CP als sterkste Pokemon op level 17 wel triest als ik zo in Gyms in de buurt kijk :(
Pagina: 1 ... 13 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator