Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:52
iOS gaat heel anders om met het geheugen als android. Sowieso lijkt swift (iis code) veel efficienter om te gaan met de beschikbare hardware.

Vanaf de iphone 6s en SE heeft de iphone ook de beschikking over 2 gig ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:20:
[...]

Met de iPhone kun je niet in de Google Playstore kopen.. Geen wonder dat t niet werkt _O-
(appstore/itunes)
ik heb een s5 mini, geen 2gig werkgeheugen is niet kunnen downloaden.

dus als alleen de s6 2gig werk geheugen heeft, vroeg ik mij af hoe iphone users die app wel konden downloaden, of er moeten in hun store andere ''eisen'' gelden. :+

maar blijkbaar is het dus heel anders geoptimaliseerd, ga er nog wel eens goed voor zitten. :p

[ Voor 8% gewijzigd door Ambition88 op 23-07-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:28:
[...]

ik heb een s5 mini, geen 2gig werkgeheugen is niet kunnen downloaden.

dus als alleen de s6 2gig werk geheugen heeft, vroeg ik mij af hoe iphone users die app wel konden downloaden, of er moeten in hun store andere ''eisen'' gelden. :+

maar blijkbaar is het dus heel anders geoptimaliseerd
Waarom zou je met te weinig werkgeheugen niet kunnen downloaden? Sowieso slaat die 2 gig nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Cio schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:28:
IV/Percentage staat in dat grote rode blok onderaan de thread. Ik gebruik zelf https://docs.google.com/s...lJ-eLaJlSZY47sPME2Uk/copy omdat ik dat makkelijker vind voor m'n 'administratie'.
Oh! Nice! Die had ik niet gespot, thanks.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15:52
Dit geeft de app store aan:

[img=https://s32.postimg.org/fp6eugfwx/image.jpg]

Pokémon werkt zelfs op een oude 4s. En die heeft maar 512 MB ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
rieshjart schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:45:
Hebben jullie nog een slimme manier om Pokemon apart te houden en aangeven dat ze "goed" zijn?

Ik geef ze nu maar een ster om aan te geven dat ze +70 perfection zijn.
Ik verander de naam van elke pokemon met 80%+
Bijvoorbeeld Seel66/88 :)
En eventueel een ster voor hele sterke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:10
Voor de spelers nabij Arnhem doe eens een dagje openluchtmuseum met 30+ pokestops lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Grotman schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:30:
[...]

Waarom zou je met te weinig werkgeheugen niet kunnen downloaden? Sowieso slaat die 2 gig nergens op.
Geen idee, ik ben er ook niet blij mee heb het liefst gwn de officiele app uit de playstore maarja so be it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Asgaro schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:32:
Nog een third-party app voor gebruikers van het beste mobile platform: Android.

Google Play: Enhancer for GO
Hij heeft het bij mij even gedaan, maar inmiddels doet hij niets meer.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ligt het nu aan mij of is het op dit moment niet mogelijk om in te loggen op de PTC?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RekZ
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Na al die dagen gyms overnemen en coins claimen had ik er eindelijk 150. Net dus de egg incubator gekocht, maar die blijkt maargeldig te zijn voor 3 keer :( Ik hoopte dat die infinity was, net als die andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Nee, die zijn 3x en dat staat er ook gewoon bij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-09 16:54
manii schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:27:
[...]

waarom nou nooit bij mij in het dorp :(
Zoiets als Project X Haren? :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Zspirit schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:10:
Er is gister een dragonite gespawnd in New York:
[afbeelding]
en hoeveel normale pokemons zullen daar dan wel niet zijn geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
ijdod schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:08:
[...]

Zoiets als Project X Haren? :P
haha dat zie ik dan wel gebeuren ja :P

net een wilde vaporeon gevangen van 1263 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Zaratrass op 23-07-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
manii schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:10:
[...]

maar dan kun je die dag te minste eindelijk pokemons vangen in het dorp (wat normaal vrij lastig is :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
manii schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:10:
[...]

net een wilde vaporeon gevangen van 1263 8)7
Wat is zijn IV score?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
hjvg schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:11:
maar dan kun je die dag te minste eindelijk pokemons vangen in het dorp (wat normaal vrij lastig is :'( )
Waarom dat dan? Staat het aantal Pokémon gelijk aan een x-aantal connecties in een gebied als momentopname of werkt het met gemiddelden?

Want als het momentopnamen zijn, dan is het wel leuk om de kermis in Tilburg in de gaten te houden, zeker maandag! Maar ik gok dat het niet zo is en dat het aantal spawnpoints in een omgeving redelijk vooral bepaald is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaratrass
88-93%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:24:
[...]

Waarom dat dan? Staat het aantal Pokémon gelijk aan een x-aantal connecties in een gebied als momentopname of werkt het met gemiddelden?

Want als het momentopnamen zijn, dan is het wel leuk om de kermis in Tilburg in de gaten te houden, zeker maandag! Maar ik gok dat het niet zo is en dat het aantal spawnpoints in een omgeving redelijk vooral bepaald is.
ik heb echt het idee als je op plekken komt waar door meerdere mensen gespeelt word er meer pokemons verschijnen dan wanneer je op plekken bent waar weinig gespeelt word.

dus ja ik denk dat meer connecties meer pokemons is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hee, maar ik had net een 67 Staryu van 37% d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Hee, maar ik had net een 67 Staryu van 37% d:)b
hahaha its something O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OK, even een theorie.. hopelijk kunnen meer mensen dit checken:

Aangezien PoGo grotendeels wordt gebaseerd op telefoon gebruik, ben ik eens gaan kijken op
www.GSMmasten.nl

Daar zag ik dat in een buurt waar telkens Pikachus, Eevees, Dratini's en nog meer interessante Pokies spawnen als een malle, een FON (Wifi) mast staat..

Toen ben ik eens gaan kijken mbv Pokevision en de gsmmasten kaart, en verrek het lijkt te kloppen! *O*

Kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 12:16

CT

📱💻 🎮 ⌚🖥

SuidAkrA schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 02:12:
[...]

Troost je, ik moet ook alles opzoeken of aan de jeugd vragen 😄
Vanavond de magikarp evolved...

[afbeelding]
cool, welk level was je toen je 'm evolvde?
ik ben nu bijna lvl 11 en heb bijna de hoeveelheid magicarps, kan ik dan beter wachten tot lvl 20 met evolven of maakt dat niks uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:47:

Aangezien PoGo grotendeels wordt gebaseerd op telefoon gebruik, ben ik eens gaan kijken op
www.GSMmasten.nl

Daar zag ik dat in een buurt waar telkens Pikachus, Eevees, Dratini's en nog meer interessante Pokies spawnen als een malle, een FON (Wifi) mast staat..

Toen ben ik eens gaan kijken mbv Pokevision en de gsmmasten kaart, en verrek het lijkt te kloppen! *O*

Ik kan dit deels bevestigen, zit in mijn straat twee FON masten blijkbaar en er spawnt soms wel wat moois ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 13:47:

www.GSMmasten.nl

Persoonlijk niet, er staat / stond (ten tijde van Ingress iig) een FON mast vlakbij hier, maar heb er niet iets interessants zien spawnen. Bij mij voor spawnt er wel zo nu en dan een Pikachu / Squirtle, maar dat is niet in bereik van de mast qua 'nearby'.

Ook de Dratini die ik tegen ben gekomen was niet in de buurt van een FON mast.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het nu constant aan t cross-checken en t lijkt vooralsnog toch echt op te gaan!

Rare Pokies en vooral Eevees houden van FON masten (buurt) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:21:
Ik ben het nu constant aan t cross-checken en t lijkt vooralsnog toch echt op te gaan!

Ik kan ook bevestigen dat de 2 hotspots in de buurt alle 2 precies een GSM900 mast hebben staan op die punten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:21:

Ik ontkracht het. Ik zit ongeveer onder zo'n ding en alleen maar weedles, pidgeys en rattata in de buurt. Voor het interessantere spul moet ik meer het centrum in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Zspirit schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:07:
[...]

Snap niet helemaal wat je bedoelt?
Nou je kunt een Pokémon in een gym stoppen, maar daarmee kun je ook Gym Leader worden als die van jou de hoogste is. Geeft die hoogste positie je meer reward, dan wanneer iemand anders in die gym de Leader is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gropah schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Ik ontkracht het. Ik zit ongeveer onder zo'n ding en alleen maar weedles, pidgeys en rattata in de buurt. Voor het interessantere spul moet ik meer het centrum in
Het kan natuurlijk echt toeval zijn, maar ik ben constant 5 FON masten aan het crosschecken met Pokevision en ik zie alleen maar Eevees, Ryhorns, Haunters, Bellsprouts, Exeggcutes, Dratini's, Pikachu's etc etc.

En op dezelfde plekken komen paar keer een dikke (Slowbro, Dragonair etc) voorbij..

Nouja, nogmaals het kan toeval zijn.. Maar het is zeker wel interessant om in de gaten te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Gropah schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:31:
[...]

Seconded, blijkbaar staat er een FON mast pal bovenop de flat waar ik woon, 1 enkele keer een porygon gehad, maar verder gewoon spearows, rattatas en pidgeys hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:44:
[...]

Het kan natuurlijk echt toeval zijn, maar ik ben constant 5 FON masten aan het crosschecken met Pokevision en ik zie alleen maar Eevees, Ryhorns, Haunters, Bellsprouts, Exeggcutes, Dratini's, Pikachu's etc etc.

En op dezelfde plekken komen paar keer een dikke (Slowbro, Dragonair etc) voorbij..

Nouja, nogmaals het kan toeval zijn.. Maar het is zeker wel interessant om in de gaten te houden..
Hier in het pittoreske Dieren zit niks bijzonders bij de 3 masten die we hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
The.Sticky schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Nou je kunt een Pokémon in een gym stoppen, maar daarmee kun je ook Gym Leader worden als die van jou de hoogste is. Geeft die hoogste positie je meer reward, dan wanneer iemand anders in die gym de Leader is?
Nee, allemaal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
[...]

idem! 3 masten gecrosschecken hier, om de 2 uur een dikke :-). Starmie, tentacruel, goldduck, zo nu eens lapras (gemist)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij deze FON masten staan bij elke wel een paar grote flats.. Het zou kunnen dat dat er iets mee te maken heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Oke ik neem het terug er zit nu een electrobuz rhyorn en gastly haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha! Zijn we iets op het spoor?? *O*

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 09:04
Geen FON hier maar wel gewone Wifihotspots en daar zitten 3 Pokémonspawns op een kluitje met Pokémon in hoge evoluties. Net een beedrill ??? Die 4 keer ontsnapte en toen ervandoor ging ondanks 3 Raze berry :'( . Ik ben nog maar lvl 8, dus geen betere balls

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OK, de kluitjes goede Pokies lijken zich per twee/drie uur te verspreiden van FON naar FON mast.. Even kijken of ik een patroon/volgorde kan vinden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-08 14:27
[...]

Net getest, check ik zon FON mast, blijkt er over 6 minuten een dratini te despawnen. Ik dus als een gek daar heen, heb m gevangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-08 19:33
ik woon blijkbaar ook onder een FON mast, maar vind het maar tegenvallen tot nu toe.. vooral veel pidgeys en rattata's... een uurtje geleden een zeldzaam momentje gehad: Eevee gewoon bij mij op de bank! (heb er nu 3 in totaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
En hier bij mij thuis is het nu kennelijk Weedle-seizoen. Al bakken vol van die wormpjes gevangen vandaag...

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nichan
Wow een voltorb bij zo'n mast! Nog nooit gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:21
Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:13:
En hier bij mij thuis is het nu kennelijk Weedle-seizoen. Al bakken vol van die wormpjes gevangen vandaag...
Bij vuilnis bak zit er ook vol mee. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Laatst online: 09:04
Grappig dat sommige Pokémon op de ene plek nauwelijks voorkomen en op de andere plek heel veel. Hier stikt het van de Voltorbs en Magnemites, terwijl ik van anderen hoor dat er veel Drowzee zijn die ik dan weer nauwelijks zie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjurm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:23:
Grappig dat sommige Pokémon op de ene plek nauwelijks voorkomen en op de andere plek heel veel. Hier stikt het van de Voltorbs en Magnemites, terwijl ik van anderen hoor dat er veel Drowzee zijn die ik dan weer nauwelijks zie
Drowzees Poliwags en Staryu's hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:13:
Daar heb ik er inmiddels 41 van, evenals 41 rattata's en 41 pidgeys. Van de rest niet zo veel :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik hoop dat ze mensen voorgoed bannen die op Pokemon Go Facebook pagina's komen showen dat ze via een kennis oid een Kangaskhan hebben van Australië, of Tauros van Amerika hebben..
Zou Niantic daar iets aan kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomski1986 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:45:
Ik hoop dat ze mensen voorgoed bannen die op Pokemon Go Facebook pagina's komen showen dat ze via een kennis oid een Kangaskhan hebben van Australië, of Tauros van Amerika hebben..
Zou Niantic daar iets aan kunnen doen?
Lijkt me nou niet de belangrijkste manier van cheaten, bovendien kunnen wij die pokemon gewoon uit een ei krijgen dus als je nog even door speelt krijg je die vanzelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:47:
[...]

Lijkt me nou niet de belangrijkste manier van cheaten, bovendien kunnen wij die pokemon gewoon uit een ei krijgen dus als je nog even door speelt krijg je die vanzelf ook.
Ik heb toch nog niemand gezien hier die een Kangaskhan, Tauros of Farfetch'd vanuit een ei hebben gehaald..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Tomski1986 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:49:
[...]

Ik heb toch nog niemand gezien hier die een Kangaskhan, Tauros of Farfetch'd vanuit een ei hebben gehaald..
De kans daarop is natuurlijk ook heel klein. Het zijn sowieso al zeldzame Pokémon dus je moet statistisch gezien een heeeeeleboel eieren uitbroeden voor je er eentje hatcht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:44

TAA

Liever IRC

Zijn die niet Region Exclusive...?

Afbeeldingslocatie: http://gearnuke.com/wp-content/uploads/2016/07/pokemon-go-rarity-chart-1.jpg

[ Voor 59% gewijzigd door TAA op 23-07-2016 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Voor het vangen wel, in een ei als het goed is niet. Maar de kans daarop is wel heel erg klein.

Het wisselt overigens nogal.
Een hitmonlee kom ik vrijwel dagelijks tegen, een bellsprout heb ik nog nooit voorbij zien komen.
Odish niet, Gastly met enige regelmaat.

[ Voor 47% gewijzigd door dutchgio op 23-07-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hop net bij een FON paal een Goldduck 563 gevangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-08 18:38
Sjurm schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:01:
Geen FON hier maar wel gewone Wifihotspots en daar zitten 3 Pokémonspawns op een kluitje met Pokémon in hoge evoluties. Net een beedrill ??? Die 4 keer ontsnapte en toen ervandoor ging ondanks 3 Raze berry :'( . Ik ben nog maar lvl 8, dus geen betere balls
Beedrill is de enige pokemon die ik gezien heb maar niet gevangen.. |:(

PSN: Marselaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nichan
Zie nu op een punt met 2 GSM900 een poliwag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zo weer terug in NL, eens kijken of er hier nog wat leuks te vangen valt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Net een Rhyhorn gevonden verderop on de straag. Stonden gewoon een mannetje of 20.. Kwamen mensen uit hun huizen gelopen met hun telefoon.

Te grappig...

Vanaf hoeveel % zouden jullie een Pokémon verder uitbouwen? Ik heb nu een Snorlax van 1695 cp en zie net dat ie 'maar' 78% is.

Houd het overigens wel zo een dag vol op een gym. Nadeel is alleen dat er weinig in het hele team zitten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Hier alleen maar de usual crap bij de masten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:30
Floris-K schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:15:
Net een Rhyhorn gevonden verderop on de straag. Stonden gewoon een mannetje of 20.. Kwamen mensen uit hun huizen gelopen met hun telefoon.

Te grappig...

Vanaf hoeveel % zouden jullie een Pokémon verder uitbouwen? Ik heb nu een Snorlax van 1695 cp en zie net dat ie 'maar' 78% is.

Houd het overigens wel zo een dag vol op een gym. Nadeel is alleen dat er weinig in het hele team zitten hier.
Ik bouw alleen maar pokemon uit welke ik in mijn "top 6 team" wil hebben in de aanval. Als ik die heb, kan ik gaan uitbouwen op vervangingen defensieve toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eevee halen bij een random FON paal.. draai ik me om om te gaan, spawnen er gewoon 2 nieuwe bij.. wtf 8)7

(helaas wel allemaal candy shredder voer ;w)

[ Voor 21% gewijzigd door poor Leno op 23-07-2016 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grumpmeister
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-09 11:55
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 16:25:
Eevee halen bij een random FON paal.. draai ik me om om te gaan, spawnen er gewoon 2 nieuwe bij.. wtf 8)7

(helaas wel allemaal candy shredder voer ;w)
Toch denk ik dat het toeval is, ik ben de FON palen hier in de gaten aan het houden, maar er spawnt niks interessants (rattata / pidgey / generic water pokemon). Er zit op een paar minuten fietsen wel een water pokemon hotspot, maar daar staat geen paal in de buurt.

FFXIV: Divyan Dawnborne | Switch FC: SW-8303-2261-5828 | Streamt obscure speedruns op Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook in de omgeving van.. niet perse direct erop.. En het lijkt erop alsof er pauzes van 1 uur tussen zitten.. En dan komt er weer een heel cluster..

Maar goed nogmaals, het zal wel whishfull thinking zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 16:01
Zo, eindelijk nieuwe ism binnen, even 3km gewandeld, wel veel spul wat ik al had gevangen en een caterpie. Stond ook nog een jigglypuff op de radar maar niet gezien :P
Nu zweten geblazen XD. Morgen maar eens een grote ronde met de hond doen om te zien of ik nog wat kan vangen. Ook benieuwd als ik volgende week naar de efteling ga of daar tijdens het wachten nog iets te halen valt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 19:52

Boost9898

Software developer

Ik baal hier zo van! Alle Pokémon zijn 3 voetjes ver. ;(
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/17RYI7b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee echt? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:31:
Ik baal hier zo van! Alle Pokémon zijn 3 voetjes ver. ;(
[afbeelding]
En de helft daarvan is niet eens meer gespawned, bekende bug die al meer dan een week bezig is (of beter, Niantic heeft het zelf uitgezet om de servers te ontlasten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:35:
[...]

En de helft daarvan is niet eens meer gespawned, bekende bug die al meer dan een week bezig is (of beter, Niantic heeft het zelf uitgezet om de servers te ontlasten).
Zo lang ze dit niet fixen ga ik de deur niet uit om ze te zoeken. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pokevsion werkt sowieso 100x beter :)

Dus daar moet je gewoon de deur mee uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Laten we het er op houden dat Pokévision 3x beter werkt en dat die nog de helft van de Pokémon niet ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 14:31
Ik was bij een pokestop in de buurt en wilde zo een lure doen. Gaf die aan dat dat niet kon. Iemand enig idee? Is bij elke pokestop en ben level 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:43:
Pokevsion werkt sowieso 100x beter :)

Dus daar moet je gewoon de deur mee uit
Hmmm werkt wel leuk denk ik, maar ik zie maar weinig (en saaie) Pokémon. :>
Wel zie ik in de stad veel, enig idee hoe ze de hoeveelheid bepalen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag net met Pokevision een Seaking bij mij achter. Slippers aan en de deur uit. Nu heb ik een Seaking van 600. Bedankt Pokevision. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Hmmm werkt wel leuk denk ik, maar ik zie maar weinig (en saaie) Pokémon. :>
Wel zie ik in de stad veel, enig idee hoe ze de hoeveelheid bepalen? :?
Ja, op telefoon dichtheid/gebruik..

Met Pokevision moet je ook constant refreshen en her en der random op map tikken, komen er overal steeds meer bij :)

[ Voor 47% gewijzigd door poor Leno op 23-07-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Nou sinds de patch werkt de Eeveelution inderdaad niet meer. Net 2 Eevees geevolueerd, een Pyro en een Rainer genoemd, maar beide werden een Flareon. Netjes de app gerestart tussen het hernoemen en evolueren, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:59:
Nou sinds de patch werkt de Eeveelution inderdaad niet meer. Net 2 Eevees geevolueerd, een Pyro en een Rainer genoemd, maar beide werden een Flareon. Netjes de app gerestart tussen het hernoemen en evolueren, maar helaas.
Heb je t wel 1 per keer gedaan? Of beiden tegelijk hernoemd? Want dat werkt idd niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:00:
[...]

Heb je t wel 1 per keer gedaan? Of beiden tegelijk hernoemd? Want dat werkt idd niet..
Nee beide apart, ook weer app gerestart tussendoor.

Voor de update wel al een Rainer en Sparky gedaan, maar had nu weer sterkere Eevees (beide CP600), dus dacht maak eens een Flareon (dat ging goed), en een nieuwe Vaporeon, maar dat mislukte helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:01:
[...]

Nee beide apart, ook weer app gerestart tussendoor.

Voor de update wel al een Rainer en Sparky gedaan, maar had nu weer sterkere Eevees (beide CP600), dus dacht maak eens een Flareon (dat ging goed), en een nieuwe Vaporeon, maar dat mislukte helaas.
Heb je je oude Vaporeon wel naar iets anders dan Rainer hernoemd? (Ook voordat je m evt heb getransferred? Als je dat al had gedaan.. Anders blijft de naam in de database geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 17:59:
Ik kan me niet voorstellen dat die Eevee truc client-side zou werken en dat de versie van de app verschil zou maken. Dit spel werkt, net als Ingress, volgens mij puur server-side en dan maakt de client versie niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Heb je je oude Vaporeon wel naar iets anders dan Rainer hernoemd? (Ook voordat je m evt heb getransferred? Als je dat al had gedaan.. Anders blijft de naam in de database geloof ik)
Heten beide alweer Vaporeon en Jolteon, ik heb overal op gelet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Hier in m'n straat ietsje verder (moet jammer genoeg altijd de deur uit) is er echt een rare spawnpunt denk ik..
Zonet Haunter, dan Squirtle en Cubone, dan Ponyta en nu Meowth :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
TAA schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 15:51:
Zijn die niet Region Exclusive...?

[afbeelding]
Haha ik heb in Tenerife heel veel Kabuto's en Omanytes gevangen!
Jammer dat ik toen nog zo'n laag level was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
CaptJackSparrow schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Ik kan me niet voorstellen dat die Eevee truc client-side zou werken en dat de versie van de app verschil zou maken. Dit spel werkt, net als Ingress, volgens mij puur server-side en dan maakt de client versie niets uit.
Kan best, maar ze kunnen ook prima server-side iets gepatcht hebben tegelijk met de release van de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Was ik met de kinderen een ijsje gaan eten, staat er daar een lure aan... 2x Polywag, 2x Slowpoke, een Psyduck en een Goldeen. (En een bak Pidgeys, Weedles en Rattata's...)

[ Voor 5% gewijzigd door Mx. Alba op 23-07-2016 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mark-k schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:05:
[...]

Heten beide alweer Vaporeon en Jolteon, ik heb overal op gelet ;)
Tsja weird.. ik heb t net mensen nog gewoon zien doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:09:
[...]

Tsja weird.. ik heb t net mensen nog gewoon zien doen :/
Je eerste werkt als het goed is wel gewoon nog, en daarna heb je 1/3e kans, dus kan best dat er mensen zijn bij wie het 5 keer goed gaat hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm, ok probeer er nu ook weer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:13:
Hm, ok probeer er nu ook weer 1.
Succes, I'm rooting for ya ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jepp Vaporeon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Pokevision heeft tijdelijk onderhoud blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja elke 5 minuten lijkt t wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Check Twitter voor live updates. ;)
https://twitter.com/pokevisiongo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
Boost9898 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 18:23:
Pokevision heeft tijdelijk onderhoud blijkbaar.
hij werkt weer.

maar als ik Twitter zo zie op moment is er ieder uur onderhoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Nu online
Wat Pokévision aangeeft: Psyduck, Weedle, Rattata, Magikarp
Wat er in het echt is: Bovenstaande + Nidoran, Nidorina, Odish, Drowzee, Poliwhirl, Staryu, Jigglypiff, Bellsprout en ik ben vast nog iets vergeten.

Edit: Overigens geeft Pokévision wel een indicatie aan wat je kan verwachten.

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 23-07-2016 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Raar, bij mij is t spot-on.. wel scannen he? En tijdens de reload van het scannen de map blijven aantikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Wow! Ik kan hier helaas niet naartoe. Zit een spoorlijn tussen. ;w :F
Afbeeldingslocatie: https://snapr.pw/i/cf781ff969.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lunaticc
  • Laatst online: 00:02
Waarom zouden ze dat van die Eevee's "patchen"? Dat is gewoon een easter egg. Bij mij werkte het van de week nog, maar kan ook puur toeval zijn. Zal er vanavond nog een proberen :)
Pagina: 1 ... 12 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator