Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
Moet morgen ff naar mijn ouders.. Hopelijk is het niet al te warm zodat we lekker te voet kunnen en Pokeballs in kunnen slaan xD heb er al 2 dagen geen meer xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:32
Donstil schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 21:42:
[...]

Ja want de snelheid van je Nederlandse mobiele data verbinding heeft er alles mee te maken 8)7
Nou ik zeg eerlijk dat ik geen enkel verstand heb hoe het werkt maar leg mij dan eens uit waarom ik er via haar internet in kan? ; :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijven je candy's eigenlijk opgeslagen? Als ik nu bijvoorbeeld een Electabuzz vang (heb ik nog niet) met lage IV waarde en hem direct transfer. Houd ik de candy's dan wel gewoon? Of moet ik minimaal 1 van die soort pokemon bewaren tot ik een nieuwe heb en dan pas de laagste verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Hoe kan ik de percentages van 'perfectie' dichter naar elkaar krijgen? Veel van mijn pokémons zijn bv tussen 50-95% dan ofzo, in ieder geval altijd zo'n 30-40% speling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Hier ik het winkelcentrum zijn twee pokestops heel dicht op elkaar. Beide hadden een lure module. Ben er gaan staan met incense en een lucky egg. Constant 4 Pokémon om te vangen.. In 20 minuten 1,5 level omhoog gegaan.

Grappige was dat er spelers stonden van 12 tot 50 jaar. Vooral de oudere vrouw was grappig. Was er een Pidgeot en riep ze:"ooooh moet je kijken wat een grote!" En liet ze iedereen haar telefoon zien.
ShadowBumble schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:10:
[...]

Ik heb ook een eigen server hier draaien die de wijk verkent ( tot SQL support er is ofc) maar wat mij wel opviel is gewoon dat er vanaf 22:30 hier niks meer spawned in de parken en het bos.

Als ik mijn map uitzoom zie ik gewoon letterlijk 3 blanko plekken, zou dit een bug zijn of is dit gewoon "as designed" by Niantic.
Als ik zo naar de spawns kijk dan heeft het te maken met activiteit. Overdag zijn er veel Pokémon bij de colleges (voortgezet onderwijs) hier in de wijk.
In de avonden verplaatst het zich naar de parken en het winkelcentrum.

Zelf dus het gevoel dat het de gebruikers volgt.

P.s. De dev branch van Pokemap heeft al wel een db. Heb hier twee x cmd draaien op 2 accounts voor een groter bereik. Dankzij de database worden ze beide op dezelfde google maps/flask getoond.
MrMilco schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:09:
[...]

Oke, heb zelf wel een (windows) server staan, alleen die is al zwaar in gebruik haha
Dit heeft niet veel resources nodig. Heb hier zelf gewoon een laptop aanstaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• san.okk
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
mercapto schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:08:
[...]

Ik ben niet zo thuis in de volgende stappen. Die 91% is mooi, die andere waardes wat minder. Je kan hem 1x power uppen als die kosten te overzien zijn voor je, en hem nogmaals bereken. Mocht hij dan bij die 91% in de buurt blijven dan is het mooi, anders wellicht naar de prof ermee...hangt van je eigen criteria af...
Ik zelf bewaar alles 80%+ tot ik wat beters tegenkom.
zo is die uiteindelijk geworden:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7561337/20160722-Foto%2022-07-16%2023%2027%2053.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:21

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Floris-K schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:26:

Als ik zo naar de spawns kijk dan heeft het te maken met activiteit. Overdag zijn er veel Pokémon bij de colleges (voortgezet onderwijs) hier in de wijk.
In de avonden verplaatst het zich naar de parken en het winkelcentrum.

Zelf dus het gevoel dat het de gebruikers volgt.
Ja dat zou goed mogelijk zijn, ik herinner me nu ook opeens dat ingress eenzelfde principe had maar dan met de "XM" wat alleen spawnde als er Ingress spelers in die buurt waren.
Floris-K schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:26:
P.s. De dev branch van Pokemap heeft al wel een db. Heb hier twee x cmd draaien op 2 accounts voor een groter bereik. Dankzij de database worden ze beide op dezelfde google maps/flask getoond.
Ja sorry je hebt gelijk er is nu een SQLite file, maar zodra je met iets meer instances gaat draaien loopt die DB vast, ze gaan over naar mysql waardoor dit probleem zich niet meer voor doet, ik doen namelijk liever 9 instances met een distance van 5 ipv 2 instances met een distance van 15,

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 15:43
Evolve:
1 Goldeens, 11 Pidgeys, 1 Poliwags, 4 Rattatas, 5 Caterpies, 1 Spearows, 1 Zubats, 10 Weedles, gaining 34000 XP

On average, it will take about 17 minutes to evolve all your Pokémon

Recommendation:
Don't use any Lucky Eggs until you can evolve at least 26 more Pokémon!
Blechhh nog 26 Pokémon evoluties te gaan voor ik mijn eerste Lucky Egg 'kan' gebruiken :o
Nu een locatie in een andere wijk geworden waarin ik 7 spots binnen 5 minuten heb en waar in de avond mensen Lure Modules gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
tweakerdennis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:33:
[...]

Blechhh nog 26 Pokémon evoluties te gaan voor ik mijn eerste Lucky Egg 'kan' gebruiken :o
Nu een locatie in een andere wijk geworden waarin ik 7 spots binnen 5 minuten heb en waar in de avond mensen Lure Modules gebruiken :D
Hoezo moet je er 26 hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Nog altijd down hier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 09:14
Jamesl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:44:
[...]

Hoezo moet je er 26 hebben?
Omdat je er 50 kunt doen in die 30 minuten. Vanwege de animatie. Mogelijk nog iets meer, maar 50 is een mooie basis.

Sinds die laatste update is de Pokedex trouwens ook onbruikbaar geworden... springt steeds naar nr 1 en de tekst klopt van geen kant.

[ Voor 20% gewijzigd door eborn op 23-07-2016 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Rond de 60 is zelfs mogelijk. Ik had gisteren 59500xp verkregen met 1 lucky egg. Als ik wat beter geconcentreerd had had ik er nog wel 1 of 2 extra kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Laatst online: 08-09 16:54
Features die ik graag zou zien in komende updates, los van meer game content:
- beter werkende afstand tracking
- client die zichzelf actief houdt
- op termijn wat herijking van de stops en gyms. De verdeling is wat scheef.

Verder verbazingwekkend stabiel vanavond. App niet hoeven herstarten. Nadeel is dat de ballen er net zo hard uitgaan als dat ze via de stops binnenkomen...

[ Voor 26% gewijzigd door ijdod op 23-07-2016 00:04 ]

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hoe zet ik een Pokemon in een Gym vd zelfde kleur? We zagen alleen de optie om te oefenen met vechten (zoontje dolblij dat ie een keer won met z'n Pidgeot! :D ) maar ik dacht dat je je Polemon ook kon stallen bij een gym die van hetzelfde team is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-09 20:11
readytoflow schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:06:
Hoe zet ik een Pokemon in een Gym vd zelfde kleur? We zagen alleen de optie om te oefenen met vechten (zoontje dolblij dat ie een keer won met z'n Pidgeot! :D ) maar ik dacht dat je je Polemon ook kon stallen bij een gym die van hetzelfde team is?
Dan moet je er vaker tegen oefenen tot de gym een level omhoog gaat. Dan kan je er een bij in zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
De PTC login server is down inderdaad.

Via Google inloggen is geen probleem.

http://ispokemongodownornot.com/

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Jamesl schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:15:
[...]

Nou ik zeg eerlijk dat ik geen enkel verstand heb hoe het werkt maar leg mij dan eens uit waarom ik er via haar internet in kan? ; :)
Dat is eerder toeval dan een echt daadwerkelijke oplossing.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ah ok! Dat zijn dus de getallen zoals
Bijv. 3000/4000 die linksboven staan?

Vorige keer kondennwe meteen een Pokemon stallen daar maar zag nu die optie niet meer. Overigens geen idee wat er met die Pokemon is gebeurd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assasinbats
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:42
Via Pokevision gezien dat er een Squirtle in de buurt was. Toch even de auto in en dr heen gereden.

Nu doet de site t niet meer =(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

tweakerdennis schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:33:
[...]

Je hoeft je niet te laten beinvloeden door de zgn ideale manier he. Had net 6 minuten over met mijn lucky egg over omdat ik gewoon een Starmie en een Kingler wilde die dag nog, misschien niet 'het beste', maar ik wil ook gewoon lol hebben met dat spel, Stardust hoard ik wel als een motherfucker, maar had laatst ook mijn growlithe ge-evo'd zonder omdat ik verdomme die arcanine wilde, is een hele mooie geworden en heb geen spijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
readytoflow schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:11:
Ah ok! Dat zijn dus de getallen zoals
Bijv. 3000/4000 die linksboven staan?

Vorige keer kondennwe meteen een Pokemon stallen daar maar zag nu die optie niet meer. Overigens geen idee wat er met die Pokemon is gebeurd. :+
Yup, die getallen zijn het huidige level en de volgende stap. 4000/5000 heeft dus 1000 experience nodig om er een plekje in de Gym bij te krijgen. Versla je 1 van de pokemon in de Gym in a vriendelijk oefenpotje dan krijg je ongeveer 100 experience, dan heb je dus 10 winst gevechten nodig voordat er een extra plaatsje vrij komt. Versla je er 2 met jou ééne dan krijg je echter meer dan het dubbele en zijn er dus minder gevechten nodig voor er een plekje bij komt. Etc.
Soms heb je geluk en is er nog een plekje over, vaak bij nieuw veroverde Gyms. :)
Plaats je de laagste pokemon in de Gym dan ben je ook als eerste je plekje kwijt mocht een ander team de Gym aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-09 22:13
Zijn eggs levelbound als je ze krijgt? Net op lvl 21 eindelijk m'n 2 10km eieren laten hatchen (gekregen rond lvl 15), krijg ik een Eevee en Jynx van +- 400 terwijl mijn hoogste rond de 1000 liggen... Teleurstellend weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Kyumia schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:37:
Zijn eggs levelbound als je ze krijgt? Net op lvl 21 eindelijk m'n 2 10km eieren laten hatchen (gekregen rond lvl 15), krijg ik een Eevee en Jynx van +- 400 terwijl mijn hoogste rond de 1000 liggen... Teleurstellend weer.
Eggs nemen de level over van het moment dat je ze krijgt. Stel je bent level 5 en krijgt uit een pokestop een 10km egg en je hatcht hem pas op level 15, heeft de uitgekomen pokemon nog steeds de stats van level 5. En een behoorlijke potentie om teleurstellend te zijn :+

Dus eggs zo snel mogelijk hatchen is het beste. 2km eggs in de infinite, de rest in de 5km of 10 km eggs. Net 9 eggs mogen uitbroeden, helaas wat teleurstellende uitkomsten. Wel met doubleXP en ongeveer 30 evo's - bijna level 22 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 14:55
StrongArmLance schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:30:
Je hoeft je niet te laten beinvloeden door de zgn ideale manier he.
Dit klopt wel, ik heb ook level 20 gerushed en nu tsja... Duurt het fcking lang voor er een level bij komt, je komt steeds dezelfde Pokémon tegen... Het wordt snel saaier zegmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 15-09 13:47
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:56:
[...]

Dit klopt wel, ik heb ook level 20 gerushed en nu tsja... Duurt het fcking lang voor er een level bij komt, je komt steeds dezelfde Pokémon tegen... Het wordt snel saaier zegmaar.
Yep eerst speelde ik best veel, nu level 22 maar ik merk dat het al snel saai word. Steeds maar weer dezelfde pokemon en er veranderd niks aan. Ook merk ik hier in Groningen dat het al weer een stuk rustiger word etc.

In de orginele game kom je verder en kom je andere pokemons tegen, dat maakt het tenminste nog leuk. Nu zie ik constant dezelfde stroom, gooi een balletje en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hier dezelfde ervaring en ook level 22, 100k nodig om naar level 23 te gaan. Leuk als je dat met een egg doet... Maar daarna krijg je hetzelfde gezeur om naar level 24 te gaan. Net op pad geweest met een vriendin, die is level 20 en bij haar kwam ook hetzelfde gevoel al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
eborn schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 23:58:
[...]

Omdat je er 50 kunt doen in die 30 minuten. Vanwege de animatie. Mogelijk nog iets meer, maar 50 is een mooie basis.

Sinds die laatste update is de Pokedex trouwens ook onbruikbaar geworden... springt steeds naar nr 1 en de tekst klopt van geen kant.
Ah oké maar waarom dan 'at least' 26?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
Donstil schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:10:
[...]

Dat is eerder toeval dan een echt daadwerkelijke oplossing.
Toeval of niet, het werkte daardoor wel bij mij.
Daarna overswitchen naar mijn eigen netwerk is geen probleem maar dat inloggen om één of andere reden wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-09 18:47

StrongArmLance

Endless flow

TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:56:
[...]

Exact, ben level 22 en dacht: voor wie speel ik dit nou eigenlijk? Ik wil gewoon vette pokemon om op gyms te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:01
Wat bedoelen jullie elke keer met 70% perfect etc, hoe zie ik of mijn pokemon goed is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

In de topicwarning (dat rode vak) staat de Online IV calculator. Het heeft even wat tijd en inspanning nodig om het goed te begrijpen maar de uitleg die ernaast staat moet voldoende zijn. Ik gebruik het in ieder geval niet, ik bewaar gewoon alle Pokémon die ik eventueel wil evolven in een spree. Kijk dan wel welke de "beste" is.

[ Voor 155% gewijzigd door Kuusj op 23-07-2016 01:42 ]

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
kuusj98 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:25:
[...]

In de topicwarning (dat rode vak) staat de Online IV calculator. Het heeft even wat tijd en inspanning nodig om het goed te begrijpen maar de uitleg die ernaast staat moet voldoende zijn. Ik gebruik het in ieder geval niet, ik bewaar gewoon alle Pokémon die ik eventueel wil evolven in een spree. Kijk dan wel welke de "beste" is.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Even tussendoor, ik geef weinig om die Karmabadges, maar is het niet een beetje raar dat ik van het ene op het andere moment van ~1100 karma voor Pokémon Go naar 0 zak? Wellicht dat een moderator hier wat toelichting op wil/kan geven of aangeeft waar ik met dit probleem terecht kan, ik weet het namelijk niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:23
kuusj98 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:43:
Even tussendoor, ik geef weinig om die Karmabadges, maar is het niet een beetje raar dat ik van het ene op het andere moment van ~1100 karma voor Pokémon Go naar 0 zak? Wellicht dat een moderator hier wat toelichting op wil/kan geven of aangeeft waar ik met dit probleem terecht kan, ik weet het namelijk niet :'(
volgens mijn browser heb je nog 1100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mizojojo schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:45:
[...]

volgens mijn browser heb je nog 1100.
Jup, bij Pokémon. De Pokémon Go badge is echter een aparte badge :P 2 mensen op pagina 39 van dit topic hebben er een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizojojo
  • Laatst online: 07:23
kuusj98 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 01:47:
[...]

Jup, bij Pokémon. De Pokémon Go badge is echter een aparte badge :P 2 mensen op pagina 39 van dit topic hebben er een.
Ah ja het is al laat he :P en warm in maastricht, net een belsprout gevangen en lvl 20 geworden. Ik ga maar eens slapen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphylee
  • Laatst online: 22-09-2023

murphylee

MurphyLee#2626

ijdod schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:01:
Features die ik graag zou zien in komende updates, los van meer game content:
- beter werkende afstand tracking
- multi transfer.
- evolved Pokémon = meer candy
- meer diversiteit qua Pokémons bij jouw in de buurt.

Ben nu level 14 en al heel wat evolves opgespaard. (~50st.)
Geen enkele lucky egg gebruikt omdat ik er nog altijd maar 1 heb.
Alle stardust opgespaard!

Alleen nog flink balen dat mijn hoogste Pokémon een Raticate van cp403 is, gevolgd door een Drowsee van cp350.

En er al 6 Pokémons weg gerend zijn na 1 of 2 ballen. Voornamelijk de Pokémons met de vraagteken als cp en een rode cirkel er om heen. :(

I bad beat my meat by busting my nuts!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Zo net ff van alles zitten evolueren met lucky egg aan. Ik was begin lvl 19 nu lvl 21 :)

Totaal 74.000xp erbij. ( wel wat xp ook na die 30 min, maar als je bezig bent kan je volgens mij niet zien wanneer dat stopt? 5 minuten voor tijd keek ik ook ff en toen kreeg ik ook nog lvl 20 animatie tussendoor)

[ Voor 55% gewijzigd door MrBlueEyes op 23-07-2016 02:10 ]

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:20

Vos

AFCA

Morgen zit ik in Central Park, eens kijken wat daar zit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
Werkt dit spel eigenlijk op een iphone? zat voor de gein eens te googlen of er wat bekend is over de iphone 7 aangezien ik over een maand ene nieuwe tel mag ''kiezen'' zie ik net dat de iphone 6s slechts 2gig werkgeheugen heeft, wtf? dat is de minimale vereiste voor pokemon go?

mis ik iets? :p

[ Voor 10% gewijzigd door Ambition88 op 23-07-2016 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 02:25:
Werkt dit spel eigenlijk op een iphone? zat voor de gein eens te googlen of er wat bekend is over de iphone 7 aangezien ik over een maand ene nieuwe tel mag ''kiezen'' zie ik net dat de iphone 6s slechts 2gig werkgeheugen heeft, wtf? dat is de minimale vereiste voor pokemon go?

Natuurlijk werkt hij op een iPhone.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
MrBlueEyes schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 02:30:
[...]

Natuurlijk werkt hij op een iPhone.
Ja alleen de meeste modellen hebben slechts 1 gig werkgeheugen, ik kan de officiele app niet eens downloaden met 1.5gig, verbaasde mij gewoon voor een relatief ''nieuw'' toestel. :)

de s7 heeft 4gig..

Vanavond een Growlith met 720cp uit een ei gekregen, nog 20 candy en ik heb een arcanine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haal je niet werkgeheugen en opslag geheugen doorelkaar? Dus dat je geen ruimte hebt?

Zo niet, dan heb ik nog nooit in de afgelopen tig jaar dat ik iPhones heb gehad, van jouw probleem over werkgeheugen gehoord :?

Het werkt gewoon op de iPhones :)
Over de hele oude weet ik het niet, maar de nieuwere sowieso.
Apple gaat heel anders (optimalisatie) met geheugen om, dus laat je niet misleiden door hogere nummertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:45
So gisteravond wat mooie vangsten als jynx, haunter van 800cp,nidoran female + male, 3 squirtles en nog wat prut zoals een tentaqruel van cp 12 |:(

Moet vaker rond capelle en Kralingse zoom fietsen denk ik :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Laatst online: 12-09 09:36
Hogader schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 15:25:
[...]

Weet je zeker dat het geen 2km ei was?
100% :/

Gisteren begin van de avond best veel gevangen....Ook enkele die ik nog niet had. Even een tussenstop gemaakt om later weer door te gaan (rond een uurtje of 21:00)....lag die Pokémon Trainer Club server er weer uit. Continu de melding dat ik niet kon inloggen.

Twee vrienden konden wel met hun Google account inloggen. Dus toch maar verder gegaan met mijn Google account. Balen! :( Ik was bijna level 10 met mijn PTC account en had € 5,- euro erin zitten. Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen!

Het gekke is wel dat ik exact dezelfde username kon kiezen als mijn PTC account :S
Hopelijk geeft dat geen problemen later.

Maar gisteravond lekker doorgespeeld en ben nu weer begin level 8 dus dat gaat de goede kant op. :)
Voor de grap nog even rond 00:30 de straat op geweest omdat er twee lures actief waren bij twee naast elkaar liggende PokéStops....er waren nog opvallend veel mensen op straat aan het spelen.

Ondanks dat het misschien een hype is, is het wel leuk om te zien hoeveel mensen echt de straat op gaan. En misschien vinden sommigen het niet sociaal dat je de hele tijd op je telefoon kijkt; heel veel mensen spelen het en je hebt toch een gezamelijke interesse om over te praten. Gisteren ook aardig wat mensen gesproken...zelfs om 00:30 's nachts. :)

[ Voor 79% gewijzigd door DedSec85 op 23-07-2016 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
StrongArmLance schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 00:30:
[...]

Je hoeft je niet te laten beinvloeden door de zgn ideale manier he. Had net 6 minuten over met mijn lucky egg over omdat ik gewoon een Starmie en een Kingler wilde die dag nog, misschien niet 'het beste', maar ik wil ook gewoon lol hebben met dat spel, Stardust hoard ik wel als een motherfucker, maar had laatst ook mijn growlithe ge-evo'd zonder omdat ik verdomme die arcanine wilde, is een hele mooie geworden en heb geen spijt :)
Wij hebben hier als doel om zo'n hoog mogelijk level te halen om daarna een zo sterk mogelijke Pokemon te krijgen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Nog een third-party app voor gebruikers van het beste mobile platform: Android.

Show a black screen over the game when your phone is upside down (in the pocket)
Block touches while the device is in your pocket
Dim the screen to save battery while you are not using the app
You can enable the built in battery saver when the app launches to greatly improve battery life
Keep the screen on while playing Pokémon™ GO
Set the brightness to maximum when the app launches for better outdoor visibility
Kill background processes when the app launches (only recommended for devices with <2GB ram)
It has integration for my other recent app (Notifications for GO)

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/QSxfZQJNRocOiXleW1pxz3HFVfi3DzXulAeSZXjPLq9H1X4JrNh3-oeqP8OAemBowWnk=h900-rw

https://www.reddit.com/r/...ancements_for_pokemon_go/
Google Play: Enhancer for GO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Ja, ik begin ook tot de conclusie te komen wat meer mensen doen. Je doet het nergens voor. Gyms zijn toch buiten bereik. En het is eigenlijk alleen af en toe op de app kijken of er pokemon zitten. Want als ik op pad ga vind ik er minder.

Ik begin al behoorlijk verveeld te worden.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:10
Asgaro schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:32:
Nog een third-party app voor gebruikers van het beste mobile platform: Android.

Show a black screen over the game when your phone is upside down (in the pocket)
Block touches while the device is in your pocket
Dim the screen to save battery while you are not using the app
You can enable the built in battery saver when the app launches to greatly improve battery life
Keep the screen on while playing Pokémon™ GO
Set the brightness to maximum when the app launches for better outdoor visibility
Kill background processes when the app launches (only recommended for devices with <2GB ram)
It has integration for my other recent app (Notifications for GO)

[afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...ancements_for_pokemon_go/
Google Play: Enhancer for GO
Thanks!!! Zeker even proberen, op mijn Nexus 5 vreet hij enorm veel batterij namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:33
Ik probeer die IV calculator en wat ik al door heb is dat je bij het invullen van de naam van de Pokémon moet wachten tot er een selectielijst komt en hem daaruit kiezen. Maar meer dan de helft van de tijd komt die selectietijd helemaal niet, en als je de naam zelf typt dan werkt het niet. Hoe zorg je ervoor dat je die selectielijst krijgt zodat je die IV calculator goed kunt gebruiken?

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
Werd vanmorgen wakker, keek even op de Pokevision en zag waarempel een Magmar hier in de buurt. Snel uit bed gevlogen en er heen gegaan en hopla :D

Verslavingsfactortje is wel bereikt inmiddels _O-

[ Voor 15% gewijzigd door The.Sticky op 23-07-2016 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:59:
Ik probeer die IV calculator en wat ik al door heb is dat je bij het invullen van de naam van de Pokémon moet wachten tot er een selectielijst komt en hem daaruit kiezen. Maar meer dan de helft van de tijd komt die selectietijd helemaal niet, en als je de naam zelf typt dan werkt het niet. Hoe zorg je ervoor dat je die selectielijst krijgt zodat je die IV calculator goed kunt gebruiken?
Dit klopt inderdaad, wat ik doe is altijd refeshen als ik een andere pokemon wil kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-09 20:35
aicaramba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:39:
Ja, ik begin ook tot de conclusie te komen wat meer mensen doen. Je doet het nergens voor. Gyms zijn toch buiten bereik. En het is eigenlijk alleen af en toe op de app kijken of er pokemon zitten. Want als ik op pad ga vind ik er minder.

Ik begin al behoorlijk verveeld te worden.
Helemaal nu de drie voetjes bug al 50% van de complete draaitijd van Pokemon GO beslaat. Ja kan niets bewust doen alleen maar op geluk of met veel gekloot. Hoe hoger je komt hoe meer het pay to win word. Zelfs Ratata's worden ineens moeilijk te vangen. Me ingress kon je nog gebieden gaan maken en verbinden en zo landje pik blijven spelen. Hier hebben de gyms geen enkele verbintenis. Ik moet gewoon hopen dat Pokémon's die ik nog niet heb in mijn stadje komen want ik heb geen enkele informatie waar ik hem zou moet kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 02:25:

Ja optimalisatie.
Zoek maar een een snelheids test tussen een S7 en een iPhone 6s op, dan zie je direct dat het niet draait om specs maar om optimalisatie.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
Leuk dat als Pokemon GO net uit komt en dat dan mijn telefoon het begeeft als ik de app pas 1 dag heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
The.Sticky schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:00:
Werd vanmorgen wakker, keek even op de Pokevision en zag waarempel een Magmar hier in de buurt. Snel uit bed gevlogen en er heen gegaan en hopla :D

was je nog optijd om hem te kunnen vangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Zo, de shredder bij de prof mag weer geleegd worden. Even een opruiming gedaan en van 250 naar 95 terug gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Bah, zo te zien heeft geen enkele van mijn "main Pokémon" een goede IV... Mijn vier sterke Eevees vallen qua IV ook heel erg tegen. :(

Dan maar weer als een malle dust gaan sparen voor als ik wel een goede tegenkom. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Fuck kwam net een hitmonchan tegen, rent ie na 1 bal weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het kan dus zijn dat een Pokémon met lagere CP wel een veel hogere IV heeft hè :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Hebben jullie nog een slimme manier om Pokemon apart te houden en aangeven dat ze "goed" zijn?

Ik geef ze nu maar een ster om aan te geven dat ze +70 perfection zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
manii schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:37:
[...]
was je nog optijd om hem te kunnen vangen?
Jazeker! En ik heb net ook nog een Vaporeon kunnen pakken, goed begin van de dag O+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ijdod
The.Sticky schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:00:

Wat een onzin. Ik kan elk moment stoppen. Elk moment. ELK MOME*oeh, een Dratini*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:43:
Het kan dus zijn dat een Pokémon met lagere CP wel een veel hogere IV heeft hè :+
Ja dat klopt. Tot nu toe was ik eigenlijk alleen van de CP en HP uit gegaan en had ik een paar Pokémon met een hoge CP telkens geboost als ik een level hoger kwam. Nu blijkt dat die een perfection van rond de 60% hebben... :/ Maar ja, qua HP zijn het wel nog steeds mijn sterkste Pokémon.

Ik ben nu level 19,9 dus ik zit tegen het punt aan waarop het levelen veel langzamer gaat worden. Ik denk dat ik die paar top Pokémon van nu maar even laat voor wat ze zijn en kijken of ik "perfectere" Pokémon kan upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
!@#$^&#$
Een Eevee van 90%... Uit 4 Ultra balls gekomen, uit 3 Great balls gekomen en uiteindelijk gevangen. Wil ik er een Jolteon van maken zodat ik ein-de-lijk een sterke Jolteon heb. Verneuk ik het of gaat er wat anders mis en heb ik de zoveelste Flareon :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 15:41
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:56:
!@#$^&#$
Een Eevee van 90%... Uit 4 Ultra balls gekomen, uit 3 Great balls gekomen en uiteindelijk gevangen. Wil ik er een Jolteon van maken zodat ik ein-de-lijk een sterke Jolteon heb. Verneuk ik het of gaat er wat anders mis en heb ik de zoveelste Flareon :+
Geef hem dan de bijnaam Sparky dan heb je normaal een Jolteon :)

http://gamerant.com/pokem...flareon-vaporeon-jolteon/

[ Voor 12% gewijzigd door Smeldor op 23-07-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
Smeldor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:57:
[...]

Ik dacht dat dit trucje maar één keer werkte?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Smeldor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:57:
Weet ik, dat had ik dus gedaan en ik had geen dubbels. Dus geen idee waarom het niet werd gepakt.
Zspirit schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 10:58:
Ik dacht dat dit trucje maar één keer werkte?
Nope, dat is achterhaald.

Cwookie in "\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2"

Ik denk dat ik het zelf fout heb gedaan. Een uur geleden ofzo een Rainer gedaan en daarna niet meer uitgelogd. Wel de naam terug aangepast naar Vaporeon.

[ Voor 19% gewijzigd door TheBrut3 op 23-07-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
goed om te weten, Thanks!
Ik was al bewust aan het wachten zodat ik de laatste van de drie die ik nog mis met dat trucje te doen.
Dacht slim te zijn en zo het makkelijkste ze alle drie te krijgen 8)7

[ Voor 88% gewijzigd door Zspirit op 23-07-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
Krijg je als Gym Leader ook meer reward dan enkel een Pokémon er in te hebben? Ik was een gym aan 't upgraden waar ik zelf al eentje in heb zitten, niet wetend dat je niet twee er in mag hebben, doh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Is het zo dat je beter de 10km eieren kunt bewaren voor als je hoger leven bent... Zo ja welk lvl?

Had zoiets gelezen.... True or false?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-05 12:05

Cio

Aggressor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:05:
Is het zo dat je beter de 10km eieren kunt bewaren voor als je hoger leven bent... Zo ja welk lvl?

Eieren zijn altijd het level waarop je ze hebt gekregen. Bewaren heeft dus geen zin.

Vette nieuwe game? Poepluiers zal je bedoelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
The.Sticky schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:04:
Krijg je als Gym Leader ook meer reward dan enkel een Pokémon er in te hebben? Ik was een gym aan 't upgraden waar ik zelf al eentje in heb zitten, niet wetend dat je niet twee er in mag hebben, doh :P
Snap niet helemaal wat je bedoelt?
Aggressor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:05:

Volgens mij fase, ik heb niets gelezen over dat je level invloed heeft op je ei,
Cio schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:06:
[...]

Eieren zijn altijd het level waarop je ze hebt gekregen. Bewaren heeft dus geen zin.
Oh er is dus wel invloed? Kun je hier iets meer over vertellen aub :*)

[ Voor 17% gewijzigd door Zspirit op 23-07-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:55

sjaool

Every life should have 9 cats

Die gym's zijn ook geen lol aan. Je krijgt geen melding dat je aangevallen wordt. Het enige waar je aan kan zien dat je een gym kwijt bent is dat je je Pokemon weer kunt inzetten tijdens het aanvallen van een gym. Dat is in Ingress toch een heel stuk beter geregeld. Daar kun je je zelf tenminste nog verdedigen tegen het overnemen van een portal.

Er zijn sowieso nog een heleboel verbeterpunten mogelijk. Zoals de accuduur. De app vreet stroom omdat je je scherm aan moet houden. De batterysaver werkt totaal niet en laat de app continu hangen. De app is veel te afhankelijk van gps en de continu data-verbinding. Even geen contact en de game hangt. En zo kunnen we nog wel even door gaan.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:52
Is Pokecrew.com een goede site of is het onzin en based on wat ooit iemand daar heeft gevangen?
Sinds de 3 step bug (of expres) is het spel een stuk minder leuk voor mij.
Ik heb totaal geen idee welke kan ik op moet en de pokemon verdwijnen steeds uit zicht, welke kan ik ook op ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
kx22 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:10:
Is Pokecrew.com een goede site of is het onzin en based on wat ooit iemand daar heeft gevangen?
Sinds de 3 step bug (of expres) is het spel een stuk minder leuk voor mij.
Ik heb totaal geen idee welke kan ik op moet en de pokemon verdwijnen steeds uit zicht, welke kan ik ook op ga.
Ja hoop dat het snel terug komt. Zolang die stapjes bugged zijn begin ik er niet meer aan, enkel frustrerend ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
En als ik een helehoop rattata heb enz.. de common Pokemon.
Moet ik ze dan laten evolueren voor exp?
En Power up?

Zoveel mogelijk? Of alleen een paar sterke? En de rest transferen voor candys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smeldor
  • Laatst online: 15:41
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:00:
[...]

Weet ik, dat had ik dus gedaan en ik had geen dubbels. Dus geen idee waarom het niet werd gepakt.

[...]

Nope, dat is achterhaald.

Cwookie in "\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2"

Ik denk dat ik het zelf fout heb gedaan. Een uur geleden ofzo een Rainer gedaan en daarna niet meer uitgelogd. Wel de naam terug aangepast naar Vaporeon.
Ik had het de eerste keer ook fout gedaan, gekopieerd van internet maar een bleek nog een spatie achter te staan. Blijkbaar pakt hij hem dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Hmmm, mijn meest perfecte Pokémon tot nu toe is een 84,4% perfect... Fearow :/ Nog steeds "maar" een maximaal potentiaal van 1708CP en hij zit nu op 764. Niet de moeite om daar bakken vol dust tegenaan te gooien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Gunstig: de items die je krijgt als je levelled komen sowieso in je tas. Je kan dus 384/350 hebben op zo'n moment

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cio

Cio

Mjah, je wil toch iets hebben wat je efficient kan upgraden, want Gyms worden niet vanzelf verslagen. Dus ook 85% kan genoeg zijn om te upgraden als je gewoon niets beters hebt.
Zspirit schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:07:
[...]
Oh er is dus wel invloed? Kun je hier iets meer over vertellen aub :*)
Eieren zijn alsof je een pokemon vangt, dus met een vaste CP range voor het level op moment van vangen, alleen weet je niet precies welke pokemon het is. Lijstje met welke afstanden welke pokemons kunnen bevatten staat in de TS geloof ik.

[ Voor 55% gewijzigd door Cio op 23-07-2016 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Hoe komen jullie dan aan die procenten?
En kan een lage cp Pokemon ook goed worden?

[ Voor 36% gewijzigd door Aggressor op 23-07-2016 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Aggressor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:24:
Hoe komen jullie dan aan die procenten?
Idd. Heb ook iets gemist kennelijk.

Dat pokevision.com is wel vet handig. Hoef ik zelf niet steeds die flask applicatie te runnen op m'n laptop.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cio

Cio

IV/Percentage staat in dat grote rode blok onderaan de thread. Ik gebruik zelf https://docs.google.com/s...lJ-eLaJlSZY47sPME2Uk/copy omdat ik dat makkelijker vind voor m'n 'administratie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*O* WHAT DO WE WANT?
*O* MORE DIVERSITY!
*O* WHEN DO WE WANT IT?
*O* NOW!!

(Nu echt wel klaar met die kloteratten :( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Oooooooo ik heb gewoon een 100% perfect Poliwhirl! *O* Maar die is nog maar CP140 -O-

Maar als Poliwhirl kan die dus tot 1350 CP komen. En dan kan hij nog geëvolueerd worden... Volgens mij gaat mijn project worden om een 100% perfecte Poliwrath te maken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Kan iemand een voorbeeld geven met dat perfect?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Kan je dan niet beter wachten op een van een hogere CP? Of maakt het helemaal niks uit welk CP hij heeft, maar de procenten en de Stardust?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
tweakerdennis schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:35:
Kan je dan niet beter wachten op een van een hogere CP? Of maakt het helemaal niks uit welk CP hij heeft, maar de procenten en de Stardust?
Ja, dat kan, maar dan is het wellicht een minder perfecte. Deze Poliwhirl is wel een "kleintje" maar heeft het maximale potentieel dat een Poliwhirl kan hebben en kan dus met powerups sterker worden dan elke andere Poliwhirl - en dus ook evolueren naar een Poliwrath met maximaal potentieel.

Op de korte termijn is het beter om te wachten tot ik er eentje vang met een hogere CP... Op de lange termijn is het beter om deze te poweren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Nu online
Mx. Alba schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:38:
[...]

Ja, dat kan, maar dan is het wellicht een minder perfecte. Deze Poliwhirl is wel een "kleintje" maar heeft het maximale potentieel dat een Poliwhirl kan hebben en kan dus met powerups sterker worden dan elke andere Poliwhirl - en dus ook evolueren naar een Poliwrath met maximaal potentieel.

Op de korte termijn is het beter om te wachten tot ik er eentje vang met een hogere CP... Op de lange termijn is het beter om deze te poweren.
Als je tijd hebt.. zou je dan eens een.screenshot van je Pokemon kunnen maken en dan uitleggen hoe je de berekening maakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Aggressor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:41:
Als je tijd hebt.. zou je dan eens een.screenshot van je Pokemon kunnen maken en dan uitleggen hoe je de berekening maakt?
https://pokeassistant.com...3+15+8+15&commit=Find+IVs

Die site is best duidelijk. Als je de naam van een Pokémon in gaat vullen de het automatisch aanvullen werkt niet, dan moet je even refreshen want dan werkt de site niet goed.

[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 23-07-2016 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 10:45
TheBrut3 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:51:
[...]

https://pokeassistant.com...3+15+8+15&commit=Find+IVs

Die site is best duidelijk. Als je de naam van een Pokémon in gaat vullen de het automatisch aanvullen werkt niet, dan moet je even refreshen want dan werkt de site niet goed.
Sorry maar ik vind het nog niet echt duidelijk, wat moet je invullen in het 2e en 3e invoerveld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

chr0me1 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Sorry maar ik vind het nog niet echt duidelijk, wat moet je invullen in het 2e en 3e invoerveld?
CP - HP - Dust voor upgrade.

SVP eerst lezen voor het vragen stellen, het staat allemaal beschreven in het minitextje erboven..

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

chr0me1 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Van links naar rechts:
CP - HP - Dust (benodigde hoeveelheid voor de volgende power-up)

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 13-09 10:45
ChrissieOne schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:00:
[...]

CP - HP - Dust voor upgrade.

SVP eerst lezen voor het vragen stellen, het staat allemaal beschreven in het minitextje erboven..
Dat las ik ook wel maar toch kreeg ik geen output. Zie nu dat het te maken had door een verkeerde waarde bij dust 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

chr0me1 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:04:
[...]

Dat las ik ook wel maar toch kreeg ik geen output. Zie nu dat het te maken had door een verkeerde waarde bij dust 8)7
Soms geeft hij ook geen output - door vermoedelijk- foutjes in afronding van decimalen. In dat geval wil het helpen door CP+1 / -1 op te geven om toch een indicatie te krijgen.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zspirit
Er is gister een dragonite gespawnd in New York:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5tsSzzz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
poor Leno schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 04:54:
Haal je niet werkgeheugen en opslag geheugen doorelkaar? Dus dat je geen ruimte hebt?

Zo niet, dan heb ik nog nooit in de afgelopen tig jaar dat ik iPhones heb gehad, van jouw probleem over werkgeheugen gehoord :?

Het werkt gewoon op de iPhones :)
Over de hele oude weet ik het niet, maar de nieuwere sowieso.
Apple gaat heel anders (optimalisatie) met geheugen om, dus laat je niet misleiden door hogere nummertjes.
Nee was echt werkgeheugen. de iphone 5 bijv Werkgeheugen (RAM): 1 GB

Ah ik snap wel dat die iphones rete snel zijn hoor. :P zijn niet voor niets zo duur vind het alleen verwarrend, ging mij er meer om dat ik hem niet officieel kan downloaden uit de playstore omdat ik niet aan de 2 gig werkgeheugen voldoe, dus ik vroeg me af hoe iphones users dat dan deden. maar thanks iig. :)

het is weer lekker vandaag, tijd voor nog een nijmeegse vierdagen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ambition88 schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:11:
[...]

Nee was echt werkgeheugen. de iphone 5 bijv Werkgeheugen (RAM): 1 GB

Ah ik snap wel dat die iphones rete snel zijn hoor. :P zijn niet voor niets zo duur vind het alleen verwarrend, ging mij er meer om dat ik hem niet officieel kan downloaden uit de playstore omdat ik niet aan de 2 gig werkgeheugen voldoe, dus ik vroeg me af hoe iphones users dat dan deden. maar thanks iig. :)

het is weer lekker vandaag, tijd voor nog een nijmeegse vierdagen :D
Met de iPhone kun je niet in de Google Playstore kopen.. Geen wonder dat t niet werkt _O-
(appstore/itunes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
Zspirit schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:10:
Er is gister een dragonite gespawnd in New York:
[afbeelding]
waarom nou nooit bij mij in het dorp :(
Pagina: 1 ... 11 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator