A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Ik denk dat dergelijke sites registreren of bouwen best een gat in de markt kan worden, gezien de hype. Je moet dan alleen even hopen dat je een naam krijgt.
[ Voor 36% gewijzigd door TheBrut3 op 25-07-2016 12:11 ]
Dusja..
Het enige wat anders is, is dat dit compleet digitaal is en dat goede spoofers gratis bakken met geld kunnen verdienen.
Bij kaartspellen, moeten handelaren zelf eerst aan de kaarten zien te komen.
Vanmorgen een Porygon voor kantoor, net nog een porygon op 1 van de 2 lures, nu weer een eevee.
En we gaan nog niet naar huis...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Team geel en je woont in Rijen of niet?TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:49:
Zo, evolutiesessie met Lucky Egg achter de rug. Strategie om geen geëvolueerde Pokémon te vangen heeft gewerkt. Verschillende mensen vonden het maar vreemd van me, maar mijn Pokédex staat nu gelijk op 118 (seen 120, verdoeme!) en ik heb er echt véél XP door gehaald omdat er een stuk of 25 evoluties 2k XP waard waren.
Beeromaniac
Ook daar lig ik niet echt wakker van. Bij CS:GO, LoL en vele andere spellen worden ook bots gebruikt om geld te verdienen. Maakt de lol voor mij niet echt minder eigenlijk.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:15:
Het enige wat anders is, is dat dit compleet digitaal is en dat goede spoofers gratis bakken met geld kunnen verdienen.
Klopt.
Das waar.. maar toch.. voelt niet tof.. Vooral niet als je straks kunt battelen en gyms overnemenTheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ook daar lig ik niet echt wakker van. Bij CS:GO, LoL en vele andere spellen worden ook bots gebruikt om geld te verdienen. Maakt de lol voor mij niet echt minder eigenlijk.
[...]
Klopt.

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Ik heb vrijwel alle 10km eggs uit eenzelfde stop. Vlak bij mij om de hoek in Breda. Is het misschien zo dat de stops ook nog bepaalde items meer spawnen dan andere stops?ph4ge schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:46:
[...]
OMG, zit ik met bijna lvl 21 zonder nog maar 1 10km ei. Volgens PoGo zo'n 100 km gelopen (zal snel 2-3 keer zoveel zijn in werkelijkheid). Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik niet bepaald geluk heb.
Zit daar in de buurt wat goede spawns?Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:22:
[...]
Ben deze week nog in Zwolle, maar woon zelf in de buurt van Paletplein / Wandelbos
Ik ben echt benieuwd hoe dit werkt, met 'geluk'..ph4ge schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:46:
[...]
OMG, zit ik met bijna lvl 21 zonder nog maar 1 10km ei. Volgens PoGo zo'n 100 km gelopen (zal snel 2-3 keer zoveel zijn in werkelijkheid). Ik heb af en toe wel het gevoel dat ik niet bepaald geluk heb.
Gister met een groepje, waarvan ik ong de hoogste was, een aantal fatties gaan halen.. iedereen alles rond 600-700-800.. ik een 49, 57, 58, en een 102
WHY?????
edit: net ook weer een 44 Eevee.. wtf???? ik ben lvl 20!!

[ Voor 30% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 12:29 ]
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Tja, iedereen moet voor zich zelf bepalen hoe die 2 in verhouding staan. Daarom zijn vergelijkingen een beetje raar in dit geval. Hoe dan ook, het blijft tegen de TOS

Ben je nu klaar met trollen ?
"Don't let your dreams be memes"
je hebt nog 5 min voor een Dragonair in Apeldoorn:koelebobes schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:38:
Apeldoorn is gisteren een Tauros gespawned in de wijk kasteel, hij was bij mensen op de radar te zien en ze hebben hem gevangen.
https://pokevision.com/#/...1935422,5.989844799041748
en hier zitten meerdere Squirtle en Chamander nesten, per dag kneiters veel in dit gebiedje
https://pokevision.com/#/...3948595,5.977721214294434
[ Voor 18% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 12:36 ]
Team rood, RijenTheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:19:
[...]
Ook daar lig ik niet echt wakker van. Bij CS:GO, LoL en vele andere spellen worden ook bots gebruikt om geld te verdienen. Maakt de lol voor mij niet echt minder eigenlijk.
[...]
Klopt.
Nog goede spots hier in de omgeving om te delen?
Onix bij de visvijvers, hitmonlee bij 't sweensplein, magmar bij pokestop de oude molen en scyther op industrieterrein naast metaalhandel van gool zijn de enige die ik zo weet die de moeite waard zijn (de 10a20 meest gebruikelijke pokemons even buiten beschouwing gelaten).
Beeromaniac
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:37:
Zijn er hier uberhaupt mensen uit de regio Gouda?

Vanmorgen een kadabra gevangen vanuit het raam, was een fijne verrassing na al die Weedles en Pidgeys. (net level 10)
Ja je kan nooit meer zien waar je ze ooit gevangen hadmagnifor schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:52:
Heeft nog iedereen last van een lege kaart bij de Pokemon die je gevangen hebt (dus kaartje boven de transfer button)?

Zelf zat ik met een app idee maar ik heb eigenlijk niet de tijd om deze te ontwikkelen, dus ik gooi het idee hier maar in de groep:
Een app die jou screenshots scand en kijkt of hij (Via OCR) de gegevens uit kan halen en met een notification kan aangeven wat de IV is (met eventueel hidden stats).
Xbox: Gulpener88
Team Mystic, Rijen. 24 gaat nog even duren, zit nu op 20 en er valt weinig leuks te vangen in ons dorpje lijkt het. Hoekje Bongelakker/Zaaren is Pikachu met enige regelmaat te vinden overigens. Uit m'n werk eens even langs van Gool rijdenThompson schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:35:
[...]
Team rood, RijenSinds gister level 23, nog wel een hele weg te gaan tot aan 24. Heb je al een aantal keer in gele gyms als gymleader gezien, een van de weinige sterke gelen hier in Rijen heb ik het idee.
Onix bij de visvijvers, hitmonlee bij 't sweensplein, magmar bij pokestop de oude molen en scyther op industrieterrein naast metaalhandel van gool zijn de enige die ik zo weet die de moeite waard zijn (de 10a20 meest gebruikelijke pokemons even buiten beschouwing gelaten).
Omdat je Onix die gepowered is dezelfde statistiekencombinaties heeft op een hoger level. Had je in het begin maar 1x 100% mogelijkheid? Dan zal dat zo blijven.Thrilled schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:54:
Hmm mn 100% onyx net gepowered, nu laat de calculator een 65% average zien met een maximum van 100%, hoe kan dat nou weer?
ja, average + minimum + maximum was allemaal 100%Batiatus schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Omdat je Onix die gepowered is dezelfde statistiekencombinaties heeft op een hoger level. Had je in het begin maar 1x 100% mogelijkheid? Dan zal dat zo blijven.
Wat is dan beter?Thrilled schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:52:
Net een Onyx uit mijn 10km ei gekregen; volgens IV-calculator een 100% scoreAlleen hij is maar 123 CP, beetje laag..
100% lv met 123CP of
50% lv met 450cp?
Zou willen dat ik een oogopslag kan zien of t een goede is is of nietGertjuhjan schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:54:
Zijn er al manieren om het Online IV calculator te versnellen. Met de hoeveelheid pokemons die ik vang heb ik bijna een dagtaak om die allemaal in te voeren.
Zelf zat ik met een app idee maar ik heb eigenlijk niet de tijd om deze te ontwikkelen, dus ik gooi het idee hier maar in de groep:
Een app die jou screenshots scand en kijkt of hij (Via OCR) de gegevens uit kan halen en met een notification kan aangeven wat de IV is (met eventueel hidden stats).

Een Pokémon met 123 CP kan gewoon een hogere max CP krijgen dan een 450 CP.readytoflow schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:59:
[...]
Wat is dan beter?
100% lv met 123CP of
50% lv met 450cp?
Echter bij de IV calculator wordt geen rekening gehouden met welke attacks hij heeft.
Wil je de Pokémon nog gaan evolven, bewaar dan gewoon altijd de hoogste CP, aangezien de evolves toch altijd random zijn.
Evolves random? Als jij een 100% IV beestje evolved, zal ie dat ook zijn na de evolve..Audiowaste schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:01:
[...]
Wil je de Pokémon nog gaan evolven, bewaar dan gewoon altijd de hoogste CP, aangezien de evolves toch altijd random zijn.
Je moet de zin daarvoor ook wel meenemen, hij heeft t namelijk over de attacks die de geëvolueerd pokemon heeft.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Evolves random? Als jij een 100% IV beestje evolved, zal ie dat ook zijn na de evolve..
Dan had je de enige mogelijkheid voor je een power-up deed en heb je na je power-up meer dan 1 mogelijkheid doordat een power-up een half level is.Thrilled schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:57:
[...]
ja, average + minimum + maximum was allemaal 100%
Ja snap ik, maar dat heeft niets te maken met met hoogste CP bewaren.. Die kan net zo goed crap aanvallen krijgen na een evolve..Pepper92 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:04:
[...]
Je moet de zin daarvoor ook wel meenemen, hij heeft t namelijk over de attacks die de geëvolueerd pokemon heeft.
Daarom altijd de 'beste' IV bewaren voor de evolve..
Het gaat om de attacks, als die voor de evolve 15/65 heeft, kan hij na de evolve gewoon 10/30 hebben.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:03:
[...]
Evolves random? Als jij een 100% IV beestje evolved, zal ie dat ook zijn na de evolve..
Het draait niet alleen om de IV, de attacks zijn nog wel belangrijker.
Dan wordt die gewoon 100%Thrilled schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:57:
[...]
ja, average + minimum + maximum was allemaal 100%
Is afhankelijk wat je ermee wil. Als je de Pokemon's CP helemaal wil maxen omdat die in je top 6 terecht gaat komen, kun je beter die 100% pakken. Heb je zoiets van, deze is wel leuk voor erbij nu omdat hij wel redelijke CP is, maar je hem niet volledig wil power uppen, dan is die van 50% misschien beter. Of gewoon even wachten totdat je een Pokemon met hoge CP hebt en hoog IV percentage.Wat is dan beter?
100% lv met 123CP of
50% lv met 450cp?
Een Pokémon met 123 CP kan gewoon een hogere max CP krijgen dan een 450 CP.
Echter bij de IV calculator wordt geen rekening gehouden met welke attacks hij heeft.
Verwijderd
http://www.pokemon.com/us/pokedex/CT schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:55:
Is er ergens een mooie lijst met welke pokemon in wat evolueert en in welk stadium sommige zitten?
Ik ben zelf denk te oud om al die pokemons (ken alleen pikachu) te kennen uit mijn hoofd (wat me verbaast bij veel van die youtube filmpjes dat iedereen al kan raden in welke 'naam' zoiets kan veranderen maar ok..)
Zelf heb ik bijv. veel Magikarp (40 ofzo) maar die kosten 400 om te evolueren.. terwijl ze naar mijn mening meer common zijn dan die rattata's en die zijn maar 15 ... dus ik vermoed dat magikarps al ergens van geevolueerd zijn?
Edit: oops, bericht van vorige week al. Loop behoorlijk achter zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2016 13:10 ]
Ja dat weet ik, maar nomaals, de hoogste CP bewaren is daarvoor niet de oplossing..Audiowaste schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:07:
[...]
Het gaat om de attacks, als die voor de evolve 15/65 heeft, kan hij na de evolve gewoon 10/30 hebben.
Het draait niet alleen om de IV, de attacks zijn nog wel belangrijker.
Niet de oplossing voor wat?poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:09:
[...]
Ja dat weet ik, maar nomaals, de hoogste CP bewaren is daarvoor niet de oplossing..
Uiteindelijk wil ik bijvoorbeeld een paar CP1000+ pokemon om in gyms te parkeren.
Is het dan niet verstandiger om alleen de evolve te doen op een hoge CP pokemon.
Of als ik bijv 2 pidgeys heb die ik evolve1 van 100CP en 1 van 200CP. kan dan de CP van de pidgeotto van de pidgey met 100CP uiteindelijk hoger uitkomen?
(zonder dust te gebruiken om hem verder te verhogen?)
Jij snapt blijkbaar niet hoe de staatsloterij werkt, de eerste trekking is er een kans van 1 op 7 dat hij valt, valt hij niet is de volgende trekking een kans van 1 op 6, en zo door, valt hij wel, wordt er een nummer uit de verkochte loten getrokken.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:24:
Staatsloterij.. over cheaten gesproken.. Ik kan er met de pet niet bij hoe de zogenoemde jackpot of hoofdprijs niet valt keer op keer, en dan plotseling adverteren met 'nu gegarandeerd dat ie valt'... uhuh tuurlijk..
Voor hun is dat dus kennelijk gewoon een knopje met aan/uit of t random moet zijn of binnen de verkochte nummers moet komen te vallen.
Maw zij kunnen dus gewoon bepalen of ze de hoofdprijs gaan betalen of niet. laat staan dat ze er nog een berekening over kunnen gooien dat de random nooit op een verkocht nummer zal vallen..
Als je m alleen wil evolven, zonder verder te pompen daarna, moet je gewoon de hoogste CP doen ja.. Wil je het maximale ut een beestje halen en to de max wil pompen, dan moet je de IV's gaan checken.. en dan kan t zomaar zijn dat een lagere CP veel beter schaalt.Amafi schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Niet de oplossing voor wat?
Uiteindelijk wil ik bijvoorbeeld een paar CP1000+ pokemon om in gyms te parkeren.
Is het dan niet verstandiger om alleen de evolve te doen op een hoge CP pokemon.
Of als ik bijv 2 pidgeys heb die ik evolve1 van 100CP en 1 van 200CP. kan dan de CP van de pidgeotto van de pidgey met 100CP uiteindelijk hoger uitkomen?
Het is maar net wat je wil
Mag ik dan op m'n werk op m'n iPhone spelen en thuis weer op mijn eigen toestel? Of is dat tegen de regels.
Uiteraard op hetzelfde account
Vrees dat ik in alle gevallen gewoon eerst nog flink wat levels omhoog moet om mee te kunnen doen.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:15:
[...]
Als je m alleen wil evolven, zonder verder te pompen daarna, moet je gewoon de hoogste CP doen ja.. Wil je het maximale ut een beestje halen en to de max wil pompen, dan moet je de IV's gaan checken.. en dan kan t zomaar zijn dat een lagere CP veel beter schaalt.
Het is maar net wat je wil
Nog maar lvl11, dan schieten die gyms gewoon niet op.
Dat ik niet snap hoe het werkt, dat klopt jamark-k schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:14:
[...]
Jij snapt blijkbaar niet hoe de staatsloterij werkt, de eerste trekking is er een kans van 1 op 7 dat hij valt, valt hij niet is de volgende trekking een kans van 1 op 6, en zo door, valt hij wel, wordt er een nummer uit de verkochte loten getrokken.
Maar zoals jij t nu zegt, zie je dat ze kunnen manipuleren hoeveel kans er is dat ie gaat vallen.. Dan is t toch geen kans meer? Want dan kunnen ze t ook de andere kant op sturen..
Hmm we kunnen deze maand eigenlijk niet de Jackpot uitkeren.. oh joh schroef de winkans maar naar 0,000000000000000000000001.
Ik ben van mening dat de hoofdprijs altijd getrokken moet worden uit alleen de verkochte nummers. Dat zou gewoon eerlijk zijn, maar goed.
[ Voor 8% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 13:21 ]
Voor Pokémon die je niet gaat boosten is vooral de CP belangrijk, want het huidige CP level is dat wat hij gaat houden waardoor IV compleet onbelangrijk is.Amafi schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Niet de oplossing voor wat?
IV is alleen belangrijk voor een Pokémon waar je ook daadwerkelijk het maximale uit wil halen.
Een Pokémon met hoge CP en hoge IV is wat dat betreft de sweet spot. Wel hoge CP maar lage IV - leuk om te evolven maar daar ga je verder geen dust aan spenderen. Lage CP maar hoge IV - tenzij de IV 100% is, is het ook niet erg interessant om daar gigantische bakken vol dust tegenaan te gooien.
Ik reserveer nu al mijn dust voor een 100% Poliwhirl, waar ik een killer 2523 Poliwrath van wil maken.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Wtf gek beiden locaties opgeslagen in mijn favorieten bedankt manpoor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:33:
[...]
je hebt nog 5 min voor een Dragonair in Apeldoorn:
https://pokevision.com/#/...1935422,5.989844799041748
en hier zitten meerdere Squirtle en Chamander nesten, per dag kneiters veel in dit gebiedje
https://pokevision.com/#/...3948595,5.977721214294434
BTC €94.837,08
Zolang het op hetzelfde account is en je niet beide telefoons tegelijk online hebt, lijkt dit me geen enkel probleem. Pas wel op met te snel van locatie wisselen, dat je niet straks een ban krijgt voor GPS spoofing ofzo.kaasaanfiets schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:18:
Ik vroeg me af of ik met 2 telefoon mag spelen. Vanaf mijn werkplek heb ik met mijn experia z1 compact niet bij de pokestop komen maar een test iPhone 5 die ik hier heb liggen lukt het wel.
Mag ik dan op m'n werk op m'n iPhone spelen en thuis weer op mijn eigen toestel? Of is dat tegen de regels.
Uiteraard op hetzelfde account
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Er is een bak met 6 rode balletjes en 1 blauwe (kleuren zijn even gekozen, geen idee of t ook echt rood blauw is), valt de blauwe eruit valt de jackpot. Valt die niet gaat de huidige bak mee naar de volgende trekking. Dit alles gebeurt hetzelfde als de andere trekkingen, onder toezicht.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:18:
[...]
Dat ik niet snap hoe het werkt, dat klopt ja(ik zou t wel willen doorgronden ja)
Maar zoals jij t nu zegt, zie je dat ze kunnen manipuleren hoeveel kans er is dat ie gaat vallen.. Dan is t toch geen kans meer? Want dan kunnen ze t ook de andere kant op sturen..
Hmm we kunnen deze maand eigenlijk niet de Jackpot uitkeren.. oh joh schroef de winkans maar naar 0,000000000000000000000001.
Toevallig heb ik ook een 100% Poliwhirl, die ik hopelijk snel kan evolven en inderdaad 631 CP atm.Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:21:
[...]
Ik reserveer nu al mijn dust voor een 100% Poliwhirl, waar ik een killer 2523 Poliwrath van wil maken.Momenteel is hij een 631 Poliwhirl, dus als ik hem nu evolueer is het al een ~1180 Poliwrath waarmee hij al in mijn top 3 komt, dus sowieso al een goede kandidaat om te evolueren, nog afgezien van de perfecte IV.
Zal zometeen eens een lijstje posten met alle Pokémon met hun huidige IV/CP etc.
Op welk trainer level kan je max CP bereiken van een pokemon?Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:21:
[...]
Voor Pokémon die je niet gaat boosten is vooral de CP belangrijk, want het huidige CP level is dat wat hij gaat houden waardoor IV compleet onbelangrijk is.
IV is alleen belangrijk voor een Pokémon waar je ook daadwerkelijk het maximale uit wil halen.
Een Pokémon met hoge CP en hoge IV is wat dat betreft de sweet spot. Wel hoge CP maar lage IV - leuk om te evolven maar daar ga je verder geen dust aan spenderen. Lage CP maar hoge IV - tenzij de IV 100% is, is het ook niet erg interessant om daar gigantische bakken vol dust tegenaan te gooien.
Ik reserveer nu al mijn dust voor een 100% Poliwhirl, waar ik een killer 2523 Poliwrath van wil maken.Momenteel is hij een 631 Poliwhirl, dus als ik hem nu evolueer is het al een ~1180 Poliwrath waarmee hij al in mijn top 3 komt, dus sowieso al een goede kandidaat om te evolueren, nog afgezien van de perfecte IV.
Level 40 volgens mij - weet niet hoe het schaalt (of de CP cap lineair met het level schaalt).trix0r schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Op welk trainer level kan je max CP bereiken van een pokemon?
De meeste mensen deugen!
Alleen m'n Jolteon is maar naar 600 CP gegaan, die had ik hoger verwacht. Dat wordt dan maar wat power ups geven.
Verwijderd
Naah, Pidgeys, Rattata, je kent het wel. Hoewel er wel eens een Magmar in het Wandelbos zit, en langs het kanaal natuurlijk wat Starmies en PsyducksCrashhill schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:24:
[...]
Zit daar in de buurt wat goede spawns?De Reeshof is namelijk niet een beste plek met goede spawns.
Volgens mij level 30. Maar zelfs als het 40 is, dan betekent 100% perfectie wel dat die Pokémon de allerbeste van dat type kan worden die je momenteel op jouw niveau kan hebben.trix0r schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Op welk trainer level kan je max CP bereiken van een pokemon?
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Een reden dat jullie de Poliwhirl kiezen? Ik ben niet zo 100% thuis in het wereldjeAudiowaste schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:24:
[...]
Toevallig heb ik ook een 100% Poliwhirl, die ik hopelijk snel kan evolven en inderdaad 631 CP atm.
Zal zometeen eens een lijstje posten met alle Pokémon met hun huidige IV/CP etc.
Naar wat ik begrepen heb is het de bedoeling een team van 6 te maken met zowat alle soorten in (water, psy, ...). Maar ik als wat rondkijk zie ik altijd snorlax, lapras & vaperion boven op de gyms.
Sorki#2242
Heb reeds een Vaporeon / Jolteon / Flareon
Denk dat ik er maar een Vaporeon bij probeer te maken
Heb nog maar 15 snoepjes
[ Voor 8% gewijzigd door Thalaron op 25-07-2016 13:30 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ok, thnx.. maar toch voelt t ergens alsof t hele zaakje stinkt maar goedmark-k schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:23:
[...]
Er is een bak met 6 rode balletjes en 1 blauwe (kleuren zijn even gekozen, geen idee of t ook echt rood blauw is), valt de blauwe eruit valt de jackpot. Valt die niet gaat de huidige bak mee naar de volgende trekking. Dit alles gebeurt hetzelfde als de andere trekkingen, onder toezicht.
Zolang je er niet zelf bij bent zal dat toch altijd zo blijven voelen, en garanties heb je natuurlijk nooit.poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:27:
[...]
Ok, thnx.. maar toch voelt t ergens alsof t hele zaakje stinkt maar goed
De reden waarom ik die Poliwhirl heb verkozen is omdat dat de enige 100% perfecte Pokémon is die ik heb.Sorki schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Een reden dat jullie de Poliwhirl kiezen? Ik ben niet zo 100% thuis in het wereldje
Naar wat ik begrepen heb is het de bedoeling een team van 6 te maken met zowat alle soorten in (water, psy, ...). Maar ik als wat rondkijk zie ik altijd snorlax, lapras & vaperion boven op de gyms.
Stel dat ik een 100% perfecte Snorlax te pakken krijg dan gaat vanaf dan alle dust daarheen natuurlijk... Maar ja, run with what you have.
Hier kun je mooi zien wat de beste zijn.. Ik selecteer t op best combined stats..Sorki schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Een reden dat jullie de Poliwhirl kiezen? Ik ben niet zo 100% thuis in het wereldje
https://thesilphroad.com/research
Vanwege het feit dat hij 100 procent is lijkt me, dan kan dus niemand een sterkere dezelfde hebben. Uiteraard is vaporeon beter, maar als die die je hebt allemaal crap zijn heeft het geen nut daar dust in te steken. Daarnaast is het ook gewoon vet om de hoogste cp mogelijk voor die pokemon te hebben.Sorki schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Voor nu 40 ja, vanaf 30 worden wilde pokemon gewoon niet beter meer (dus wil je Max halen moet je altijd upgraden).Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:25:
[...]
Volgens mij level 30. Maar zelfs als het 40 is, dan betekent 100% perfectie wel dat die Pokémon de allerbeste van dat type kan worden die je momenteel op jouw niveau kan hebben.
Ik ben opzoek naar véél Magikaps en een Snorlax.
Voor Magikarp moet je naar Princengracht/Elandsgracht Amsterdam gaanBoost9898 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:33:
Yeah heb een Digglet. >.< Die zijn leuk.
Ik ben opzoek naar véél Magikaps en een Snorlax.
heb nu 750 Karp candies
De meeste mensen deugen!
zojuist een wilde lapras gevangen 1500+ cpCassius schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:35:
Ik ren naar buiten voor maar 5 pokemon, snorlax, arcanine, lapras, gyrados en dragonite - dat zijn de werk ethiek grenzenhaha.
nog niet de perfecte magicarp gevonden?Kev7381 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:35:
[...]
Voor Magikarp moet je naar Princengracht/Elandsgracht Amsterdam gaan![]()
heb nu 750 Karp candies
[ Voor 32% gewijzigd door Zaratrass op 25-07-2016 13:37 ]
Ik een wilde lapras van 170 en 250 gevonden.
Geluk is met de domme zeggen ze toch altijd
Of ik ben stiekem jaloers

het was ook wel rennen en stressenT-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Geluk is met de domme zeggen ze toch altijd![]()
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Het is toevallig dat ik een Poliwhirl met 100% IV heb, dus daar ga ik wel wat Stardust aan besteden.Sorki schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
Maar vang je een bepaalde Pokémon zelden tot nooit en heb je bijvoorbeeld een 85%+ IV Golduck, koester deze dan!
Het gaat je nooit lukken om alle Pokémon met 100% IV en ook nog eens de beste attacks te krijgen.
De meeste mensen deugen!
Dat vraag ik me ook af. Een 70% Vaporeon blijft volgens mij sterker dan een 100% Poliwrath.Sorki schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:26:
Een reden dat jullie de Poliwhirl kiezen?
Ik zou hem eerst volledig evolueren zodat je niet zware shit aanvallen hebt waar je dust aan hebt verloren.Audiowaste schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:39:
[...]
Het is toevallig dat ik een Poliwhirl met 100% IV heb, dus daar ga ik wel wat Stardust aan besteden.
Maar vang je een bepaalde Pokémon zelden tot nooit en heb je bijvoorbeeld een 85%+ IV Golduck, koester deze dan!
Het gaat je nooit lukken om alle Pokémon met 100% IV en ook nog eens de beste attacks te krijgen.
Niet alles draait om "de sterkste" maar soms ook gewoon omdat het leuk isTheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Dat vraag ik me ook af. Een 70% Vaporeon blijft volgens mij sterker dan een 100% Poliwrath.
[ Voor 21% gewijzigd door Thalaron op 25-07-2016 13:41 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
What he said.Thalaron schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Ik zou hem eerst volledig evolueren zodat je niet zware shit aanvallen hebt waar je dust aan hebt verloren.
De meeste mensen deugen!
Ik kijk op dit moment hoeveel ik er zou kunnen evolueren met de candy die ik van die soort heb; die met de hoogste CP houd ik dan en de rest ruil ik in voor meer candy. Ik ben nog niet bezig geweest met IV calculaties dus ik zal vast niet optimaal evolueren, maar zo ruimt het iig mijn Pokémon lijst een beetje op. Vechten in gyms heb ik nog nauwelijks gedaan omdat mijn hoogste Pokémon net over de 400 is, en alle gyms die ik zie bezet worden door Pokémon van 1200 of hoger.Raven schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:38:
Heb hier inmiddels bijna 250 Pokémon gevangen, maar iets meer dan 150 daarvan zijn Pidgey's, Weedle's en Rattata's. Wat is het handigste om daarmee te doen, die met het hoogste CP evolven en de laagste gebruiken voor meer candy? Of die achter de hand houden om later ook te evolven.
Nee ik besteed nooit Stardust aan Pokémon die nog niet volledig evolved zijn, omdat ik hun base attacks nog niet weet. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom ik nog 123.000 Stardust over heb.Thalaron schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:40:
[...]
Ik zou hem eerst volledig evolueren zodat je niet zware shit aanvallen hebt waar je dust aan hebt verloren.
Uiteindelijk komt het allemaal aan op keuzes maken en moet je voor een middenweg gaan:
Vaporeon met 100% IV en Watergun en Water Pulse (10/30)
Vaporeon met 90% IV en Watergun en Hydro Pump (10/60)
Dan gaat mijn voorkeur toch uit naar de Vaporeon met 90% IV.
Ik ben op jullie beide jaloers, hier niks spannends om het gebouw voor uit te rennen helaas.T-homas schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Geluk is met de domme zeggen ze toch altijd![]()
hmmmm toevaling niet in utrecht toch?DutchCrownNL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:17:
Is tot nu toe weer een prima dagje.
Vanmorgen een Porygon voor kantoor, net nog een porygon op 1 van de 2 lures, nu weer een eevee.
En we gaan nog niet naar huis...
AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4
Leuk voor de verzameling.Boost9898 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:49:
Leuk dit, dan zie je op de map een Magmar. Klik je erop, heeft hij 36CP.
wss vanwege het absurde aantal verschillende caught/seen. Woont/wandeld dus in een mooi gebied!TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:54:
24 geworden nu, vanwaar de vraag? Vriendin van me is level 21 of 22 en heeft ook rond de 110 caught nu.
Paar keer Lucky Egg alleen gedaan met Pidgey en Rattata. Maar nu vond ik het wel tijd om de evoluties erbij te pakken, sommige zijn echt rete zwak maar dat maakt nog even niet uit.
Ik ben bijna lvl 20 en zit net aan de 50 verschillende, waarvan ik er nog genoeg uit eieren heb gehad ook nog.
Dat wel, toch 600+ bonus XP.
Daar inderdaadRylo schreef op maandag 25 juli 2016 @ 02:54:
[...]
Koningin Emmaboulevard? Waar was je precies/ongeveer?
Verwijderd
Heeft toegang nodig tot foto's/media/bestanden, informatie over apparaat-id en oproep.Lanithro schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:35:
voor de mensen die een scan app willen: http://pokegoscanapp.com/

Ben niet super bekend met het dorp. Maar heb 1x een Mr Mime gezien op de Statenlaan en rond De Boodschap (ik denk dat stuk ten zuiden van) een keer een Gengar (niet gevonden), wat Magnemite en Oddish. Verder vond ik de Piushaven in Tilburg wel een goede plek om mijn Magikarp verzameling compleet te maken.Thompson schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:35:
Een auto met een tank vol diesel doet ook wonderen.Hogader schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:54:
wss vanwege het absurde aantal verschillende caught/seen. Woont/wandeld dus in een mooi gebied!
Ik lees regelmatig wat over het Noorderplantsoen. Ben zelf een zuiderling, dus nog nooit daar geweest.kaasaanfiets schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:03:
Zijn er in Groningen nog interessante plekken of pokenests, of anders in Winschoten?
[ Voor 17% gewijzigd door TheBrut3 op 25-07-2016 14:04 ]
Heb net alle Weedle's met een CP onder de 60 omgezet naar candy, aantal met het hoogste CP geëvolueerd naar Kakuna en aantal een paar met het hoogste CP geëvolueerd naar Beedrill. Plus nog een paar over gelaten.gwystyl schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:42:
[...]
Ik kijk op dit moment hoeveel ik er zou kunnen evolueren met de candy die ik van die soort heb; die met de hoogste CP houd ik dan en de rest ruil ik in voor meer candy. Ik ben nog niet bezig geweest met IV calculaties dus ik zal vast niet optimaal evolueren, maar zo ruimt het iig mijn Pokémon lijst een beetje op. Vechten in gyms heb ik nog nauwelijks gedaan omdat mijn hoogste Pokémon net over de 400 is, en alle gyms die ik zie bezet worden door Pokémon van 1200 of hoger.
Dat ruimt op
De top 3 met hoogste CP's ging van Paras (170), Paras (166) en Mr. Mime (151) naar 3* Beedrill (299, 292 en 280).
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Hoe kun je dat van te voren zien? Klikken op map?Boost9898 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:49:
Leuk dit, dan zie je op de map een Magmar. Klik je erop, heeft hij 36CP.
Hmmmzz

Alleen de Pincode van je bankpas zou ook voldoende moeten zijnVerwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Heeft toegang nodig tot foto's/media/bestanden, informatie over apparaat-id en oproep.

My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Pokevison?poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Hoe kun je dat van te voren zien? Klikken op map?
Hmmmzz
Niet evolven naar Beedrill joh. Sonde van de candy. Per Beedrill kan je 2000/4000 xp van krijgen op Weedle's... (zonder/met egg)Raven schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:05:
[...]
Heb net alle Weedle's met een CP onder de 60 omgezet naar candy, aantal met het hoogste CP geëvolueerd naar Kakuna en aantal een paar met het hoogste CP geëvolueerd naar Beedrill. Plus nog een paar over gelaten.
Dat ruimt op, later de Rattata's, Pidgey's en e.v.t. Caterpie's maar even doen.
De top 3 met hoogste CP's ging van Paras (170), Paras (166) en Mr. Mime (151) naar 3* Beedrill (299, 292 en 280).
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator