Huh ik dacht dat het elke vrijdag in november/december was, maar nu zie ik ook alleen nog maar de bestellijst van December online.remzor schreef op woensdag 18 november 2020 @ 13:41:
[...]
Is zeker niet maandelijks, hebben dit gewoon tweemaal een dagje georganiseerd (1 vrijdag in november en 1 vrijdag in december). Dit hebben ze voor de zomer ook een aantal keren gedaan, vanwege Corona.
Ik woon ook niet dichtbij maar ben toch 3 doosjes gaan halen (voordeel leaseauto van de vrouw).
Ik wacht even welke adventskalenders afgeprijsd voorbij gaan komen op black friday. Ik geef eigenlijk niet zoveel om die boxen, want minimaal de helft zou ik zelf nooit kiezen als ik bier uit ga zoeken. M.a.w. is mijn smaak niet helemaal en dan besteed ik het geld van zo'n box liever aan bier die ik zelf uit kies.
De Moersleutel kalender had ik wel durven kopen, maar toch te duur. Daarvan lust ik alles wel, behalve de sours: daar ben ik simpelweg geen fan van.
Maar ik ben volgens mij ongelooflijk scheel want ik zie niet welke dag in December het dan is?
Beeromaniac