Speciaalbiertopic III Overzicht

Pagina: 1 ... 199 200 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• brukskeluuk
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:49
AngelDust schreef op zondag 2 november 2025 @ 14:54:
[...]

Er is niks definitief... we hebben wel gezegd dat de markt te vol zit, verkoop is lastig en het ws de laatste batches zijn, maar we hebben nog niks besloten.

MAar als je zoiets tegen andere mensen zegt, komt er al snel een verhaal de wereld in :)
Ja zoiets hoeft natuurlijk niet definitief te zijn. Wel jammer dat het lastige tijden zijn om het bier goed aan de man (en vrouw) te krijgen.

• -Jaap-io
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
[...]

Er is niks definitief... we hebben wel gezegd dat de markt te vol zit, verkoop is lastig en het ws de laatste batches zijn, maar we hebben nog niks besloten.

MAar als je zoiets tegen andere mensen zegt, komt er al snel een verhaal de wereld in :)
😒 ja je ziet het wel meer, begreep laatst ook dat er meer brouwers gestopt zijn dan bijgekomen. Er is geen groei meer in aantal brouwerijen.
Hier in de buurt is recent ook een brouwerij gestopt. Denk wel dat de markt de laatste (tientallen) jaren wel aardig verzadigd is geraakt.

/me doet van alles: werken, bieren, BBQ-en, Pizza bakken en zwemmen

• AngelDust
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:43

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

TweakGP schreef op zondag 2 november 2025 @ 15:14:
[...]

Niet om flauw te doen…. Maar het is een ja/nee vraag. Als je dan geen ja zegt :-).
:9B

Tijd zal het leren :*

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:44
[...]

Zou het jammer vinden. Jullie maken leuke biertjes. Laatst nog de tripel op Chardonnay vaten gehad. Goed spul!

• Eric H
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15:26
TweakGP schreef op zondag 2 november 2025 @ 15:14:
[...]

Niet om flauw te doen…. Maar het is een ja/nee vraag. Als je dan geen ja zegt :-).
Sommige Ja/Nee vragen zijn niet met een Ja/Nee te beantwoorden omdat er meerdere factoren meespelen bij het antwoord.
"Is het lekker weer?" zou je kunnen typeren als een Ja/Nee vraag, maar toch zijn kunnen verschillende mensen er andere voorwaarden aan hangen om te bepalen of iets als "lekker weer" getypeerd kan worden.

;)

Eric, Signing off !!

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Floem is (ook) gestopt. Wat mij betreft echt zonde, want samen met Folkinge en Bax (bandwagon) een clubje heel solide IPA-brouwers daar in Groningen. Als ik ze in Utrecht een keer tegenkwam gingen ze altijd mee naar huis.

• ivo001
  • Registratie: September 2012
Hopperbest schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 18:38:
[...]

Nou ben ik heel erg benieuwd naar biertje 24 van 2023. Da's een hele lage rating :)
https://untappd.com/b/ama...eindeer-fuel-2023/5534183

Waarschijnlijk vond ik het veel te malty.

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:44
Ojjorz schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:42:
Floem is (ook) gestopt. Wat mij betreft echt zonde, want samen met Folkinge en Bax (bandwagon) een clubje heel solide IPA-brouwers daar in Groningen. Als ik ze in Utrecht een keer tegenkwam gingen ze altijd mee naar huis.
Ah dat is jammer. Ik ken de eigenaar (oud collega) en als ik een nieuw biertje van hem zag staan ging die altijd mee. Was ook gewoon goed. Helaas zag ik het afgelopen jaar steeds minder vaak zijn bieren staan in de winkels waar ik kom. Voorheen kwam ik ze overal tegen, zelfs wel eens bij De Caigny.

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:06
AngelDust schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 14:04:
Voor de liefhebber :P

[Afbeelding]

Vooral de Chardonnay heeft een uitgesproken smaak.. Ik vind hem geweldig, maar je moet er van houden :)
@AngelDust is dit ook in regio utrecht verkrijgbaar ergens?

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

• Hopperbest
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 12:46
Ojjorz schreef op maandag 3 november 2025 @ 10:42:
Da's inderdaad erg jammer. Helemaal niet op de hoogte van dat nieuws. Was wel fan van hun Sipper serie. Er komt trouwens nog wel een collab met Zuyd Craft uit: Triple Meltdown, een hazy TIPA met guava.

• AngelDust
  • Registratie: December 2001

AngelDust

D'r mat mear n**kt wurde!

pc_freak1 schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:24:
[...]

@AngelDust is dit ook in regio utrecht verkrijgbaar ergens?
Nee, zover leveren we helaas niet.. is de oplage ook te klein voor..

Had 12 doos x24 fles Cognac en 24x 24fles Chardonnay.. de cognac is al bijna op.
Je kunt ze wel online bestellen bij een eerder genoemde winkel hier in het topic ;)

(Mede-)Eigenaar van Brouwerij Diggelfjoer
Bier fan Fryske grûn!

• pc_freak1
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 16:06
AngelDust schreef op maandag 3 november 2025 @ 12:54:
[...]

Nee, zover leveren we helaas niet.. is de oplage ook te klein voor..

Had 12 doos x24 fles Cognac en 24x 24fles Chardonnay.. de cognac is al bijna op.
Je kunt ze wel online bestellen bij een eerder genoemde winkel hier in het topic ;)
ah, maar online werkt net zo goed :) thanx!

Als je het niet probeert, kun je het sowieso niet.

Pagina: 1 ... 199 200 Laatste