Nou, bij een flinke hazy ipa, daar ligt een flinke laag vlokken op de bodem.Thompson schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:04:
Mensen wat een heftige discussie ineens over of iemand nou wel of niet iets met bezinksel drinkt...
Wat ik dan veel interessanter vind, want zoveel verstand heb ik er helemaal niet van, wanneer heb je nou doorgaans wel/niet bezinksel?
Ik vind bezinksel zelf, zolang het niet te extreem wordt, overigens geen probleem. Zolang het niet te heftig is schenk ik het dus ook gewoon mee, misschien dat ik dan het laatste nipje in m'n glas laat zitten als daar nog veel in zit. Als het niet de bedoeling is dat je het meeschenkt / opdrinkt en het zit er wel bewust in had de brouwer er wel iets over vermeld lijkt me?
Dat geef ik je te doen, om op te drinken. En dat drink ik het meeste, of stout, zeker barrel hebben flink wat drap op de bodem. Dus vandaar mijn opmerking in het eerste bericht....Meer niet.
Dus geen kroegpraat, of wat dan ook.
Het kleine beetje wat in een karmeliet fles, dat drink ik op.
Dat is wat kort door de bocht van mij inderdaad, maar, naar mijn smaak, is dat wel vaak het geval.418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:27:
[...]
Zo leer je wel wie je wel en niet serieus moet nemen.
"Goed bier heeft bezinksel" is natuurlijk echt kolder van jewelste. Dat is niet eens een discussie waardig
Mijn lekkerste bieren, zijn nooit helder. Daar hoef ik geen discussie over te voeren.
[ Voor 17% gewijzigd door Oxellaar op 23-02-2022 23:39 ]
Samsung A3050/AR7000 - Elga 3.0 - ME WSH-LN25I Diamond