Welk materiaal ga je gebruiken voor het werkblad? Bij deze afmetingen is Corian eigenlijk een must omdat je dat als enige naadloos kan verwerken. Ik moet er persoonlijk niet aan denken om een naad over de volledige diepte van mijn eiland te hebben lopen, zeker niet bij een wit blad.GeeMoney schreef op donderdag 24 januari 2019 @ 08:48:
[...]
We kunnen alle (RAL) kleuren kiezen maar zal wel richting zwart gaan verwacht ik.
Die loop ruimte is 60 maar is eigenlijk ook optioneel. De doorloop zit voornamelijk aan de andere kant (2.2m) .
We wilden hem in symmetrie houden met de kastenwand en anders krijgen we daar 1.2m, en dan zou ook de keuken meer richting de kamer komen. Ook is het echt geen logische doorloop dus ik verwacht daar zelden te lopen maar helemaal afsluiten wilde ik dan ook weer niet.
Het gekozen blad is dus nu wit, mijn vrouw vindt dat mooi maar ik twijfel nog. Het wit van het bad zal nooit hetzelfde zijn als het wit van de kasten. (materiaal is anders dus al zou je RAL kleuren exact gelijk houden levert het gewoon verschil op) Maar ik neem aan dat iedereen datzelfde heeft met witte kasten en een wit blad?
Als de keuken in iedere RAL kleur gespoten kan worden moet het wel lukken om een bijpassende kleur te vinden toch? Exact gelijk lukt inderdaad nooit. Als het blad niet te dik is valt het ook niet op door de greeplijst die er nog tussen zit.
Untappd: Kapitein_Merijn