Dank voor je reactie. En inderdaad, misschien is ons richtbudget te laag. We zijn trouwens al wat gestegen. Ik zie hier op het forum hele mooie en soms grotere keukens voorbij komen die qua prijs erg meevallen. En als ik die prijzen vergelijk met de offertes die wij hebben ontvangen, dan klopt het voor mijn gevoel vaak niet.Toke_gt schreef op vrijdag 8 mei 2026 @ 13:28:
[...]
Artego is een Duits merk, degelijk, modern, geen fratsen. Ik denk dat je daar niet de details kunt verwachten die je zoekt, maar mogelijk is je richtbudget te laag voor een keukenmerk met de details die je in gedachten hebt. Dat verklaart misschien ook waarom het je veel moeite kost om de keuken te vinden voor de prijs die je in gedachten hebt. (Een interieurbouwer die met Artego komt aanzetten lijkt mij overigens geen echte meubelmaker).
Ga eens kijken bij keukens in het hogere segment (Siematic bijv) puur om je een beeld te vormen van je wensen in relatie tot je budget. En bekijk dan welke concessies je wilt doen. Financieel of in design.
Andere reden waarom we er nog niet uit zijn is dat het meedenken van keuken leveranciers ons wat tegenvalt. Ze tekenen alleen wat je zelf zegt. Nog bijna niet gehoord "zou je dat niet beter zo kunnen doen?"
/f/image/V1zQ8fKeyIE1LhC7BCS0wHzV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/jufcG1dfgNvAePEDVGadrMdf.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/hqMwGRxjGpoA6ra4oXj7EUiA.png?f=fotoalbum_large)