AEG heeft van elke kookplaat 3 versies: met rvs rand, voor verdiepte inbouw of zonder rand opliggend. De zijkant loopt dan wat schuin op.eelco74 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 14:59:
[...]
Over het algemeen zijn de kookplaten met rvs rand bedoeld voor opbouw
en die zonder voor verdiepte inbouw/vlakinbouw.
De rvs rand is inderdaad bedoeld als bescherming tegen stoten, bij opbouw.
De keukenzaak waar ik verder wel tevreden over ben rekent hele slechte prijzen voor de apparatuur. Die ga ik nu dus waarschijnlijk los bestellen. Nog zaken waar ik dan specifiek op moet letten?
Het eiland is 170x120 cm. Naast de kookplaat is precies genoeg ruimte om nog een groot bakblik uit de oven te even neer te zetten,Eva-Luna74 schreef op zondag 15 maart 2026 @ 10:52:
[...]
Mooie combinatie, ook met de vloer. Hoe groot is het eiland?
We hadden eerst in het ontwerp een 190 breed eiland, maar vonden daarmee de doorloop toch te smal.
Let op:
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.
Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1
Dit topic kan gebruikt worden voor het volgende:
• Vragen over de keuken, denkend aan indeling, materialen, kastjes, apparatuur, etc.
• Welke kastjes, aanrechtbladen en apparatuur te kiezen
• Ervaringen met verkopers en keukenboeren
• Tips & Tricks denk hierbij aan hulp bij het zelf installeren en onderhouden van de keuken.
• Jouw indeling. Plaats gerust een foto of tekening, maar maak het niet te bont met hele buildlogs.
Voor badkamers: Het Badkamer topic: verkopers, kwaliteit, prijs - Deel 1
Showen met je keuken kan hier: Tweakers Keuken showroom! - Vestiging 1