Goedendag, ook ik ben van plan ben een nieuwe keuken te halen. Verrast, maar erg blij dit topic gevonden te hebben op Tweakers. Zeer informatief!
Nu heb ik afgelopen zaterdag een afspraak gehad bij Bemmel & Kroon en een offerte ontvangen van € 24.000 incl montage, maar dit is inclusief 21% korting die nu gaande is. Anders zou het € 29.000 zijn. Zou graag jullie input hierover willen vragen. Ik vind het erg lastig om te kunnen bepalen of er sprake is van een goede/degelijke deal. Tijdens het invullen van de offerte dacht ik gezien te hebben dat de apparatuur rond de € 8000 was.
Heb helaas geen (correcte) tekening meegekregen. Toegevoegde schets is van mijzelf. Aanvankelijk werd een schets gemaakt met een Schuller C2 keuken in gedachte. Achteraf vonden wij de Rotpunk met ingefrezen hendels toch mooier. De opstelling is nu dus voor een Rotpunkt Informa MX.
Betreft een keuken met spoeleiland opstelling:
2 hoge kasten van 60*225 voor de koel-vries combi en 2 ovens.
2 onderkasten van 60*100 met ieder 2 grote lades, waarvan ieder 1 met bestekbak is voor de bovenste helft van de lade.
1 onderkast van 60*100 voor inductieplaat met 2 grote lades.
2 dubbele bovenkasten (formaten niet bekend)
Spoeleiland is 270*107. Beide zijden met kasten.
Keramisch blad gekozen 60*300*4 en 270*107*4. Ook kleur als achterwand, maar was vergeten te vragen of hetzelfde blad dan ook als achterwand wordt gebruikt... zag het niet extra op de offerte staan, maar werd benoemd als achterwandbekleding NAW dus ga uit van niet.
Apparatuur:
Grote enkele Franke spoelbak
Quooker Flex ROZXRVS
5* Dekker ledverlichting
Koelkast: Siemens KI86NVF30
Combi-magnetron: Siemens CM876G0B6
Combi stoom oven: Siemens HS836GTB6
Kookplaat: Siemens EX875BEB1E
Afzuigkap (90 breed): Siemens LC98BA572S
Vaatwasser: Siemens SX836X12IE
Keuken |
 | | |
De kamer is 470*550
Bovenin is momenteel een schacht van 30*60, waardoor 440cm over blijft. Wat vinden jullie van de offerte en de opstelling?
[
Voor 2% gewijzigd door
matin112 op 10-06-2018 11:46
. Reden: toevoeging kosten apparatuur ]