Na hier een tijdje rondgelezen te hebben, besloot ik ook maar eens iets te plaatsen. Alle hulp wordt enorm gewaardeerd!
Mijn partner en ik hebben onlangs een nieuwbouwwoning gekocht, en daar hoort natuurlijk ook een nieuwe keuken bij. We zijn inmiddels bij verschillende keukenzaken geweest en op dit moment heb ik het beste gevoel bij Keukensale. We hebben een offerte gekregen, maar ik heb eigenlijk geen idee of het bedrag dat we voorgeschoteld krijgen realistisch is.
Qua apparatuur komt er het volgende in de keuken:
Wijnklimaatkast: Frilec - BERLINWSP132GTE012 €700,-
Oven/Stoomoven: Bosch HSG936AB1 Exclusiv €2120,-
Vriezer: Bosch Gin81ACE0 €1185,-
Koelkast: Bosch KIR81AFE0 €850,-
Inductiekookplaat: Bosch PVS89B16E €3600,-
Quooker: Quooker Flex PRO3 €1140,-
Vaatwasser: Bosch SMV2ITX22E €599,-
Totale kosten van de apparatuur (ongeveer): €10.194,-
Ik heb deze prijzen online opgezocht.
De kasten zijn allemaal van Nobilia, maar daar staan in de offerte geen afzonderlijke prijzen bij. Vooralsnog heb ik enkel de keuze gemaakt om één Oven-Stoomoven combi te nemen aangezien wij daar ook gewoon ons eten in kunnen opwarmen. Verder gebruik ik geen magnetron, dus lijkt me een beetje zonde om er ook nog een Oven-Magnetron combi naast te zetten.
Verder heb ik gekozen voor een composiet werkblad (Dekker Evora Quartz 12mm zonder randafwerkingen, Celeste White gepolijst). De keuken zelf is aan de ene kant zo'n 4,3 meter breed en aan de andere kant ongeveer 4 meter breed. Hoogte is zo'n 2,6 meter.
Het totaalbedrag van de offerte komt uit op €20.300,-, inclusief montage en aansluiting.
Weet iemand of dit bedrag redelijk is? Alle tips en inzichten zijn welkom! Alvast bedankt!
[
Voor 3% gewijzigd door
Alirezataheri op 27-09-2024 11:23
]