Bovenkasten is volgens mij gewoon een 2e groep aanmaken en die worden dan apart getoond. Maar neem met je huidige winkelwagen, waar alle kasten dus al in staan begrijp ik, gewoon even contact met ze op en stuur ze ook de IKEA tekening / link, dan maken ze je binnen de kortste keren je winkelwagen goed voor je en evt maken ze een schets voor je met de vooraanzichten hoe het eruit komt te zien. Het is allemaal vrijblijvend, je zit nergens aan vast. Lijkt het je wat, dan is het nog een kwestie van blad en apparatuur erbij kiezen (DKKF controleert ook of deze apparatuur past in de gekozen kasten) en een partij vinden die de boel voor je wil installeren.Frieda schreef op donderdag 30 mei 2024 @ 09:44:
[...]
ik loop vast met het schuiven, krijg de kasten niet boven elkaar en kan ook niet goed zien welke kasten nu precies welke zijn.
Als je echt geheel ontzorgd wil worden neem dan een partij die zowel de voorbereidingen (leidingwerk, muren, vloer) ook voor je doet. Als je helemaal niets zelf doet zal het natuurlijk wel duurder zijn, geen ontkomen aan. Bij de IKEA + frontjes route moet je ook van alles zelf regelen, nog meer dan bij DKKF route omdat je ook met en frontjesboer te maken hebt.En stiekem wil ik graag ook iets meer ontzorgd worden. Er moet nog een hoop geklust ook ter voorbereiding dus wil ook graag het plaatsen erna zo gemakkelijk mogelijk houden.
Zal eens vragen of Berg & Schmidt ook aan de andere kant van het land werkt!
[ Voor 5% gewijzigd door Cap op 30-05-2024 11:41 ]