Om anderen wat info te geven / te helpen deel ik hier graag mijn ervaring met stockline.be. Deze webshop verkoopt aardig wat apparatuur, tegen prijzen die je bij andere verkopers eigenlijk nooit vindt… Nadat we verschillende offertes van keukenleveranciers hadden gekregen en zagen wat zij voor de apparatuur rekenen (en zelf een beetje online hadden vergeleken), hebben we besloten om dit zelf aan te schaffen. Uiteindelijk heeft ons dit zo’n €3.100 op de goedkoopste offerte bespaard.
Nederlandse verkopers van apparatuur (keukenloods, benmel&kroon, 123apparatuur, etc.) hebben van de meeste moderne apparaten alleen een prijs op aanvraag, maar toen ik de website van stockline.be zag stonden daar meteen scherpe prijzen getoond. De eerder genoemde Nederlandse webwinkels kwamen daar (ook na het opvragen van de prijs) bij lange na niet aan.
Uiteindelijk hebben we begin juni een lijst aan apparaten besteld. De genoemde lever tijden bij Stockline.be werden bij lange na niet gehaald. 3-8 dagen stond er bij bijna alle apparaten, maar na navraag was dit slechts bij 2 van de bestelde apparaten werkelijk het geval. Omdat we geen haast hebben (huis word in maart ‘23 opgeleverd), was dit geen probleem. Na een maand hadden we nog niets gehoord. Omdat ik toch ruim €7k had betaald ging ik hier maar eens achteraan

Ik kreeg snel een reactie dat de koffiemachine, vaatwasser en kookplaat nog niet geleverd waren. Nog een maand later: zelfde verhaal. Ik moest zelf navraag doen en kreeg te horen dat de koffiemachine en kookplaat er nog niet waren.
Uiteindelijk ging dit nog een paar keer zo, totdat alleen de kookplaat nog ontbrak en ik vroeg wanneer die geleverd zou worden: Pas week 50. Toen ik zelf voorstelde de rest alvast op te halen vonden ze dit prima (hadden zij ook kunnen voorstellen…), en afgelopen vrijdag dus naar het Brusselse afgereisd. In een of andere loods stond (bijna een beetje onverwachts) mijn bestelling keurig netjes klaar en inmiddels staat ons schuurtje dus vol met apparaten! De kookplaat volgt nog.
Kortom, mijn ervaring met Stockline.be:
++ écht erg scherpe prijzen
+ Vriendelijke mensen
+ Apparatuur is gewoon nieuw, in ongeopende verpakking en valt niets op aan te merken
- - Levertijden van de website kloppen voor geen kant (ook niet als iets op voorraad is)
- slechte communicatie (wel vriendelijke reacties)
- je moet je shit zelf ophalen in Brussel
Voor de volledigheid, dit zijn de apparaten die het betreft. Alles met Home Connect.
NEFF COLLECTION EXPRESSO C17KS61G0 €1699
NEFF MICROGOLFOVEN C17WR01G0 €579,-
2x NEFF LADE N17ZH10G0 €349,-
NEFF VAATWASSER S155HTX15E €569,-
NEFF COLLECTION OVEN B57CS22G0 €1039,-
NEFF DAMPKAP I95CAQ6N0 (plafondafzuiging) €949,-
NEFF TOEBEHOREN Z52JCC1N6 (recirculatie unit voor de plafondafzuiger) €456,
NEFF KOOKPLAAT IND.T68PL6UX2 €1529
[
Voor 8% gewijzigd door
NCSmits op 18-09-2022 20:16
]