vetter schreef op maandag 4 april 2022 @ 18:29:
Wij zijn ook aan het kijken voor een keuken en hebben net de offerte binnen. Valt me nog niet helemaal mee. Ondanks dat dit de derde keuken is die we kopen, blijven de prijzen me iedere keer weer tegenvallen.
De twee rechter hoge kasten zijn een doorgang naar een pantry(deze moet ook nog ingericht worden) en kunnen in de wand geschoven worden.
Zag online al wel dat er op de apparatuur 20-30% bespaard kan worden. We vonden een ander blad nog iets mooier, maar deze was nog 3000 duurder.
graag hoor ik jullie mening.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[
Afbeelding]
[
Afbeelding]
[Afbeelding]
Vind het vrij aan de prijs. Voor onze nieuwbouwwoning hebben wij net een zoektocht naar een keuken achter de rug. Na meerdere offertes hebben wij besloten de kasten, apparatuur en het blad zelf bij elkaar te zoeken. Wij verwachten daarmee voor een vergelijkbare keuken op iets meer de helft van dit bedrag uit te komen. Gaat om de keukenkasten van de Keukenkastenfabriek (KKF).
Het gaat om een keuken in een L vorm met 3 hoge kasten.
Zo zien de renders via de website eruit:
Front Magic grijs met microstructuurlak (prijsgroep 3 vd 5)
Lage kasten:
- 3 ladekasten van 100cm (2x met besteklade, en eentje voor werkbladafzuiging).
- 1 hoekkasten met lades
- 1 front voor vaatwasser
- 1 spoelkast
- 2x bovenkast 120cm met vouwklep
Onderste lades zijn push to open, waardoor de belijning wat strakker is.
Hoge kasten:
3 hoge kasten met doorlopende kastdeur. 3 opzegkasten van 39 cm.
De hoge kasten worden greeploos uitgevoerd. Push to open voor de gewone kastdeuren. Koeler 178cm en vriezer 88cm (komt onder de oven) worden met elektrische push (Servo drive) uitgevoerd.
Kasten € 7.500
Komt nog bij:
- Servo drive 2x € 600
- Montage (geschat) € 1.000
- Spoelbak Franke Fragranite € 400
Apparatuur (offerte van KL, totaal ~ € 8.500)
- Miele G5260 SCVi. €1039,-
- Bora Pure (recirculatie) €1995
- Miele H 7464 BPX € 2019
- Liebherr IRDe 5120-20 € 1209
- Liebherr IGN 1624-21 € 845
- Quooker Fusion Round Zwart Combi+ (22+FRBLK) € 1299,-
Werkblad
Caeserstone Fresh Concrete, 2cm massief met facet randafwerking. ~€ 3.500
1x Werkblad van 385x65 cm.
1x werkblad bargedeelte 197 x 95cm
1x stolwand 95 x 90.5cm
Dus totaal ongeveer € 21.500. Volgens mij voor een deel vergelijkbaar met jouw opstelling, behalve de frontjes. Bij KKF is houtfineer prijsgroep 5 en zou ongeveer € 1.500 duurder uitvallen.