Vandaag is onze keuken geleverd, die ze morgen komen plaatsen.
We hebben de volgende Siemens apparatuur besteld:
Kookplaat iQ700 EX877LVV5E (geleverd)
Afzuigkap iQ500 LC97FLR62S (geleverd)
Oven iQ700 HM876G0B6 (niet geleverd)
Koelkast iQ500 KI81RADE0 (niet geleverd)
Vriezer iQ500 GI81NSCE0 (niet geleverd)
Vaatwasser SX65Z800BE (niet geleverd)
Bij aankoop was me al verteld dat er lange levertijden op Siemens zat. Vorige week heeft de keukenleverancier ook nog gebeld dat alleen de kookplaat en afzuigkap geleverd zouden worden. Wanneer de rest kwam was niet bekend.
Nu zit ik even op de site te kijken van Siemens en valt me op dat de oven HM876G0B6 er niet meer op staat. Deze is alleen nog te vinden met de zoekfunctie op de site. Wel zie ik type HB876G5B6 staan.
Ik heb het vermoeden dat dit het nieuwe type is dus. Is er iemand die dit kan bevestigen? Wat me ook opvalt is het prijsverschil van 530 euro (adviesprijs) dat het (vermoedelijk) nieuwe type goedkoper is.
We hebben de volgende Siemens apparatuur besteld:
Kookplaat iQ700 EX877LVV5E (geleverd)
Afzuigkap iQ500 LC97FLR62S (geleverd)
Oven iQ700 HM876G0B6 (niet geleverd)
Koelkast iQ500 KI81RADE0 (niet geleverd)
Vriezer iQ500 GI81NSCE0 (niet geleverd)
Vaatwasser SX65Z800BE (niet geleverd)
Bij aankoop was me al verteld dat er lange levertijden op Siemens zat. Vorige week heeft de keukenleverancier ook nog gebeld dat alleen de kookplaat en afzuigkap geleverd zouden worden. Wanneer de rest kwam was niet bekend.
Nu zit ik even op de site te kijken van Siemens en valt me op dat de oven HM876G0B6 er niet meer op staat. Deze is alleen nog te vinden met de zoekfunctie op de site. Wel zie ik type HB876G5B6 staan.
Ik heb het vermoeden dat dit het nieuwe type is dus. Is er iemand die dit kan bevestigen? Wat me ook opvalt is het prijsverschil van 530 euro (adviesprijs) dat het (vermoedelijk) nieuwe type goedkoper is.
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20