Eindelijk kan ik ook mijn droom waarmaken om een volledige nieuwe keuken te kopen. Ik heb gekozen voor een IKEA keuken, maar met apart gekochte Siemens apparatuur. Keuken heeft ook een mooi 3.8cm kwartscomposiet aanrechtblad.
Ik zit nog te twijfelen tussen twee varianten. Bij deze variant zit er relatief veel ruimte naast de kookplaat en de gootsteen. Op die manier kun je er wat klein meuk (waterkoker, broodrooster, theedoek, etc kwijt. Ook is deze variant met VOXTORP keukenfrontjes. Prijs precies 7000
/f/image/ZZUk0d3DPatypRMV8CikvEZJ.png?f=fotoalbum_large)
Dan heb ik ook deze variant. Hier zit relatief weinig ruimte naast de kookplaat en wasbak, om zoveel mogelijk werkruimte in het midden te creeeren. Op die plek moet nu natuurlijk wel ook het broodrooster etc. Prijs hiervan is 8200.
/f/image/sJnQxHZfphOJYm46mQDYOL5P.png?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie dat handig is qua praktisch gebruik?
Verder was ik benieuwd of er nog mensen ervaring hebben met VOXTORP frontjes: het blijft natuurlijk spaanplaat met folie... Het alternatief is het massieve berkenhoud LERHYTTAN, maar die vind ik zelf minder mooi...
Qua appartuur heb ik trouwens voor dit gekozen:
Vaatwasser: AEG CD747MM
Oven: Siemens HB675GBS1
Magnetron: Siemens CF634AGS1
Kookplaat: Siemens EH675LFC1E
Koelkast/vriezer: Siemens KI86V5SF1
Afzuigkap: Siemens LC87KHM60
Totaal 4900 (nog geen korting oid aangevraagd).
Het zou allemaal moeten passen...
Ik zit nog te twijfelen tussen twee varianten. Bij deze variant zit er relatief veel ruimte naast de kookplaat en de gootsteen. Op die manier kun je er wat klein meuk (waterkoker, broodrooster, theedoek, etc kwijt. Ook is deze variant met VOXTORP keukenfrontjes. Prijs precies 7000
/f/image/ZZUk0d3DPatypRMV8CikvEZJ.png?f=fotoalbum_large)
Dan heb ik ook deze variant. Hier zit relatief weinig ruimte naast de kookplaat en wasbak, om zoveel mogelijk werkruimte in het midden te creeeren. Op die plek moet nu natuurlijk wel ook het broodrooster etc. Prijs hiervan is 8200.
/f/image/sJnQxHZfphOJYm46mQDYOL5P.png?f=fotoalbum_large)
Wat denken jullie dat handig is qua praktisch gebruik?
Verder was ik benieuwd of er nog mensen ervaring hebben met VOXTORP frontjes: het blijft natuurlijk spaanplaat met folie... Het alternatief is het massieve berkenhoud LERHYTTAN, maar die vind ik zelf minder mooi...
Qua appartuur heb ik trouwens voor dit gekozen:
Vaatwasser: AEG CD747MM
Oven: Siemens HB675GBS1
Magnetron: Siemens CF634AGS1
Kookplaat: Siemens EH675LFC1E
Koelkast/vriezer: Siemens KI86V5SF1
Afzuigkap: Siemens LC87KHM60
Totaal 4900 (nog geen korting oid aangevraagd).
Het zou allemaal moeten passen...