jichem schreef op maandag 15 november 2021 @ 08:40:
Afgelopen zaterdag eindelijk de tijd gehad om eens serieus naar een nieuwe keuken te gaan kijken. Dit wordt onderdeel van een grote verbouwing van de begane grond.
Het was meteen een 2.5 uur durend gesprek bij superkeukens, waarbij echt goed geluisterd en meegedacht werd. De verkoper was vanaf punt 1 al bezig met een goede keuken neer te zetten in plaats van de duurste oplossingen.
Omdat dit ons eerste gesprek was hadden we nog echt een beeld van hoe we het hebben willen en ook nog niet van de kleur etc.
Onderstaande keuken is voor ons: (volgens mij een schuler keuken)
[Afbeelding]
volgorde van L naar R =
passtuk 5cm
Kastje 30cm (ivm de symmetrie ten opzichte van de hoekkast)
Lade 90cm met daarin AEG kookplaat met geïntegreerde afzuiging (IDE 84244IB)
Lade 60 cm met dubbele bestekla
Lade 90cm met spoelbak 60cm (met quooker combi+ en afvalsysteem)
Hoekkast met legplanken ivm Quooker boiler en vaatwasserkraan)
Hogekast (onder naar boven: Lade, vaatwasser FSK52637P XXL, kast met planken)
Hogekast (onder naar boven: Lade, Lade, combioven KMK968000T, kast met planken)
Hogekast (onder naar boven: Lade, Lade,Koffiemachine KKK994500T, kast met planken)
Hogekast (koelvriescombi: SCE818C5T5)
Blad: Keramiek Venice brown 4 cm met vlakinbouw RVS spoelbak. met smetplint rondom.
[Afbeelding]
***members only***
Wat vinden jullie van de indeling en de prijs?
Voor ons punten van twijfel:
Oven 60cm ipv 45, dat vinden we echt veel te laag.
Apparatuur twijfel ik nog over, ik vind de aeg kookplaat niet geweldig mooi. De oven en koffiemachine wel, die zijn matzwart.
Het blad is nu keramiek op aanraden verkoper omdat dit het minste onderhoudt vraagt en er hete pannen op kunnen. Is dit inderdaad de beste optie?
Punten die nog niet bedacht zijn:
Verlichting, misschien een koofje boven het werkblad over gehele breedte met inbouwspots? of is het dan mooier om ook boven de kasten langs te gaan?
Afvalsysteem willen we sowieso, maar mogelijk toch een losse prullenbak. (nog niet helemaal duidelijk hoe systeem in de lade werkt)
We weten nog niet of we boven het hoekgedeelte nog wat met de muur willen in de zin van plankjes oid.