Ik weet niet of het Fenix Arpa is. Bij ons in de beschrijving van de offerte staat dit:
/f/image/uCyhO0DqMnz5PUKNVQtzNqKH.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb inderdaad geen keukenontwerp en renders gedeeld. De keukenzaak waar we geslaagd zijn mag wel investeren in wat betere rendersoftware om wat meer klanten over de streep te trekken. Bij deze het uitgangspunt:
En bij deze foto's van het resultaat (waarbij de kleur eigenlijk olijfgroengrijs is, maar mijn iPhone camera het meer naar het grijsblauwe trekt:
Gaat om een kastenwand in fenix verde:
- 2 hoge kasten (koelkast <-> greeplijst <-> servieskast)
- 3 onderkasten + 3 bovenkasten (bovenkasten push to open) om een nis van 180cm te creëren. Dimbare spotjes in de nis.
- 2 hoge kasten (servieskast stoomoven servieskast <-> greeplijst <-> vriezer warmhoudlade combi magnetron servieskast)
- binnenkant van de kasten is, net als de greeplijsten zwart
Dan een eiland in fenix mat zwart
- kookzijde: ladekast 45cm; ladekast 90cm; ladekast 45cm
- spoelzijde; vaatwasser; gootsteenkastje; kastje t.b.v. afvalsysteem
- werkblakd is 130 bij 265 en loopt dus nog een stuk door aan het einde van de kastjes / lade om een zitje te creëren (effectieve breedte om aan te zetten is 66cm). Stollenwand aan deze zijde (91cm bij 130) is van hetzelfde composiet als het werkblad.
- plinten en greeplijsten lopen rondom door
- bedoeling was om twee stopcontacten onder het werkblad te maken (in de opening) maar dat is afgeraden door de monteur (wand te dik en beter geen kabels door / achter lade kast. Er komt een switch stopcontact in het werkblad ter vervanging
Werkblad 4 cm dik silestone river bianco suede:
- eiland 130x265
- nis 60 x 180
- stollenwand 130 x 91
Apparatuur:
- AEG:
Kookplaat: IDK84453IB
Vaatwasser: FSK52637P
Koelkast: SKE818E1DC
Combimagnetron: KMK968000T (mat zwart)
Warmhoudlade : KDK911424T (mat zwart)
Combi stoom: BSK999330T (mat zwart)
Vriezer: ABB682F1AF
- Quooker: combi flex zwart en zeeppomp zwart
- Spoelbak: Franke Tectonite ® Sirius, enkele spoelbak 50cm, kleur Carbonblack SID 110.50 Onderbouw
Ik heb geen prijzen per categorie gekregen, alleen een totaalprijs. 25k inclusief plaatsen. Niet door eigen monteurs, heeft van der Stad niet, maar door Troops montage. Uitstekende ervaring die ik iedereen in de regio (omgeving Nijmegen) kan aanbevelen.
Wat moet nog:
- Inductiekookplaat -> verkeerde was geleverd, juiste moet nog komen
- Zeeppompje
- Koof maken boven de kastenwand
- Hanglamp in lichtstraat