Wij hebben ondertussen de tekeningen en offerte binnengekregen. Zoals eerder gezegd iets andere opzet dan we hadden bedacht bij de eerste keukenzaak.
Daar hadden we een 5-kasten achterwand en een kleiner schiereiland (minder diep). Bij de eerste keukenzaak is de Next 125 als basis genomen met Miele apparatuur, bij onderstaande gaat het om een Leicht type: Contino F-45 Fenix en Orlando Primo, met voornamelijk Siemens apparatuur, zie overzicht.
Verdere info:
- Composiet werkblad verlijmd tot 4 cm 120*306 en 120*58
- Plinthoogte 11,5
- Corpushoogte 79,5, werkhoogte ca 95c,
Apparatuur:
- KI81RADE0 Siemens, IQ500,Koelkast,177,5cm,A++,SoftClose
- HS836GTB6 Siemens, iQ700, Oven met stoom 60 cm, 13systemen, ecoClean, HC
- GI81NSCE0 Siemens, Q500,Vriezer,177,5cm,A++,NoFrost,SoftClose
- SX73H800BE Siemens, iQ300, Vol.Int.XL vaatwasser, 6/5, flex, 44 dB, 9,5 ltr, varioScharnier
- Bora, Pure inductiekookveld met ingebouwde kookveldafzuiging Recirculatie
- Liebherr, Integreerbare wijnkoeler Vinidor, UWTGB1682-21
- Franke, Bolero Plus R12, enkele spoelbak, RVS, BXX210.50
- Quooker COMBI+, Quooker/keukenboilercombinatie, inclusief Flex, 7 liter
Verder voorzien van schapje met led strip.
Qua Siemens apparatuur moet ik nog even bekijken per typenummer of ik niet een hoger model zou willen hebben. Of wellicht zelfs toch gewoon over op Miele. Verder zijn met deze opzet eigenlijk zo'n beetje al onze wensen wel ingevuld (groot schiereiland, barretje, ruimte voor koffiezetapparaat, blender etc. en een wijnkoeler).
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Wat vinden jullie ervan? Nog opmerkingen of tips? Morgen hebben we een vervolggesprek om het resultaat te bespreken.
Volgens mij zou er in ieder geval aan de rechterkant van de twee lage kastjes die tegen de achterwand staan (kastje 8 ) meer ruimte gemaakt moeten worden, want nu lijkt het kastje strak tegen de muur aangezet te zijn?
[
Voor 7% gewijzigd door
ChUcKiE op 14-07-2021 16:23
]